Foundever Poland sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Foundever Poland sp. z o.o.

Wieloletni pracownik
Były pracownik

Najgorsze miejsce w jakim pracowałem. Wzorcowy (usunięte przez administratora) w którym dorobiłem się jedynie nerwicy i nawet po dłuższym czasie robi mi się niedobrze na samo wspomnienie. Firma wykorzystuje ludzi w trudnej sytuacji finansowej którzym brakuje środków do życia, wyciskając ich jak cytrynę ile się da. Nie zapomnę kiedy koleżanka płakała od zmęczenia i mówiła że już na dosyć i chce odejść a przełożony mówił że ok tylko jeszcze niech do końca dnia odbiera bo wiszą połączenia. Brakowało im tylko karabinów w tej pracy, obrzydliwe jak można tak traktować pracownika. Po 5 latach zarabiałem tyle że zakup odkurzacza wiązał się z mocnym oszczędzaniem przez kwartał, nikt tam nikogo nie docenia i nowi pracownicy często zarabiają więcej od starych. Awanse są po znajomościach, przemiał pracowników jest taki że nawet nie zdążysz zapamiętać jak się kto nazywa. Często odchodzą już po 1 dniu widząc co się tam dzieje. Na szczęście udało mi się z tamtad wyrwać, zdobyć doświadczenie które później owocuje większą pensja bo doświadczenie w sitel nie jest nic warte, przy rekrutacji jak widać że ktoś był w sitel to widać że jest człowiek co się nie szanuje po prostu.

pixie
Inne
 Pytanie
@Wieloletni pracownik

Jednego nie wyjaśniłeś, mianowicie skoro jest tam tak beznadziejnie to dlaczego pracowałeś tam tyle lat?

1
Anita Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@pixie

W moim przypadku miałam 3 miesięczny okres wypowiedzenia i kiedy chciałam wypowiedzieć wcześniej, bo była fajna oferta pracy, to firma nie zgadzała się na taką opcję, bo trudno było im kogoś zrekrutować szybciej niż w ciągu 3 miesięcy na moje miejsce. Na szczęście mój projekt upadł i udało się szybciej odejść z tego przybytku. Chcesz jeszcze przykłady?

. Nowy wpis
Pracownik
@pixie

Cóż za nieumiejętna próba "pixie" ????

pixie Nowy wpis
Inne
@Anita

to nie jest odpowiedź na moje pytanie, a tak na marginesie musiałaś tam ponad 3 lata pracować :)

Anita Nowy wpis
Były pracownik
@pixie

Drogi pracowniku Foundever. Jest to odpowiedź na pytanie, ale jestem w stanie zrozumieć, że w tej firmie są osoby, które sztuki czytania ze zrozumieniem nie opanowały:) po drugie chyba nie muszę ci się tłumaczyć ile czasu pracowałam :)

Nelka
Inne

Widzę, że jest dostępna oferta na stanowisko Application Delivery Analyst. Doświadczenie w WMS zostało wskazane jako mile widziane, więc czuję się pewniej podczas aplikowania gdyż nie mam jeszcze dwóch lat stażu za sobą z tego zakresu. Polecacie próbować? I czy opisałby ktoś rozmowę?

anonim
Inne

Kiedyś jak widziałam ofertę dla specjalisty ds. obsługi klienta w trybie zdalnym to wprost było określone, że grafik jest elastyczny, ale tutaj widzę jakieś komentarze o tym, że wszystko jednak musiało być poukładane jak od linijki. Pewne jeszcze więcej się w takim razie pozmieniało? a jakieś jeszcze zmiany na dniach są planowane? Pytam, bo widzę ze inne działy są outsourcingowane

Robo
Pracownik
@anonim

Cała firma jest outsoursingiem. Wszystko zależy na jaki dział trafisz. Nie wierz w bajeczki, że jak projekt jest dwuzmianowy, to, że będziesz pracował w równym systemie. W tej firmie jako konsultant jesteś nikim w zależności oczywiście od tego jak będziesz lizał cztery literki menagerom. Lepiej przemyśl czy wchodzić do tej firmy

XYZ
Inne
@Robo

Jeśli pojawia się takie stwierdzenie względem warunków pracy konsultanta to możesz napisać jak ta praca wygląda? kiedyś jak widziałam ofertę to było napisane ze nie trzeba mieć doświadczenia, dlatego się zainteresowałam pracą. pomijając atmosferę chce wiedzieć jak pod względem obowiązków bywa ciężko i co na nie się składa

Mira
Były pracownik

Stawska niska, na pojecie rosyjsko-języcznym - minimalna krajowa, zero motywacji telefony non stop,duży stres. Umowę o prace na czas nie określony dostaniesz dopiero po 3 latach. W tej firmie nie cenią ludzi, tylko wyniki i liczą swoje premii menedżery.

Klaudka
Inne
@Mira

3 lata oczekiwania na uop? to przy tych okolicznościach, które w tym momencie przytaczasz to ile wyniesie średni staż pracy? ile osób robi na nieokreślonym i jakie przywileje z tego wynikają? Są podwyżki stażowe?

10
AntySajtel
Były pracownik
@Klaudka

Nie ma stawek stażowych. Kiedy zarabia się mniej niż minimalną krajowa to zrobią podwyżkę o 1,5 zł do 1h czasu pracy i tyle

anonim
Inne
@AntySajtel

Piszesz, że kiedy każdy zarabia mniej niż ta najniższa, czyli jest zachowana górka 1,5 pln ale brutto czy netto? No i co z osobami, które mimo wszystko zarabiały więcej i przekraczają ten próg? I tak dostaną taką kwotę, żeby było po równo?

9
Martyna
Kandydat
 Pytanie

Witam wszystkich, jak się pracuje w księgowości, czy są nadgodziny?

9
Dagmara
Były pracownik
@Martyna

księgowość jest outsorcingowa. Jest to firma zewnętrzna. Księgowość zwolniono, bo tak wymyśliła country leader co zarządza jeszcze Bułgarią. Szkoda strzępić ryja

anonim
Inne

Witam, zastanawiam się czy do teraz sytuacja względem oferowanych podwyżek mogła się zmienić? Po prostu moja uwagę zwrócił ten komentarz w którym ktoś pisał o niezmiennym wynagrodzeniu przez 2 lata pracy. ile ich trzeba mieć by cokolwiek się podwyższyło?

13
HL
Były pracownik
@anonim

Jedyne na co na pewno możesz liczyć to podwyżki płac związane z podniesieniem płacy minimalnej. Dorównuja do tego bo nie mają wyjścia. Jednak że względu na podpisywane umowy na "godziny" i tak zawsze ci to wychodzi mniej niż gdzie indziej na normalnej umowie o pracę.

Eliza
Inne
@HL

A to nie jest tak, że kwota minimalna powinna być gwarantowana? Jakim cudem mogłoby teraz wyjść jakoś inaczej? a pod jakimi warunkami można byłoby tu na spokojnie zarobić więcej?

anty-foundever
Były pracownik
@Eliza

Po prostu przycinają godziny, tłumaczą, że jak w danym miesiącu jest mniej dni w pracy, to są stawki miesięczne mniejsze.

Pracownik
Pracownik
@HL

Tak, prawie wszyscy na najniższych stanowiskach dostali podwyżki. Do minimalnej krajowej...

anonim
Inne
@Pracownik

Prawie wszyscy? Ciekawe o których wszystkich stanowiskach jest mowa i w zasadzie które w takim razie są ponad nią? Na nie też teraz szukają do siebie?

12
ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Nie podam

Były pracownik

15.02.2024 09:02

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Nie podamikona wywiad

Chce podzielić się historią korponepotyzmu, gdzie osoby bez wykształcenia i kursów, dzięki znajomościom, mogą niszczyć innych pracowników.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało? Napisz, co robiłeś/aś na co dzień w firmie, czym się zajmowałeś/aś?

Nie podamikona wywiad

Przez 7,5 roku byłem Customer Services Professionall. Niby konsultant, ale na tym stanowisku byłem tak naprawdę "wszystkim" i to za najniższą stawkę krajową.

Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?

Nie podamikona wywiad

Była tylko w czasie szczytu pandemii COVID-19 lub przy przenosinach do mniejszej lokalizacji, ale już zdążyłem zrezygnować z tej pracy.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą? Czy z pracy zrezygnowałeś/-aś sam, czy zwolniono Cię? Czy jakaś konkretna sytuacja wpłynęła na zakończenie Twojej współpracy z firmą?

Nie podamikona wywiad

Odszedłem sam, na skutek załamania psychicznego i nerwicy wynikających z tego, jak byłem traktowany. Na leczenie psychiatryczne wydałem 2000 złotych. Padały słowa, których nie mogę publicznie powtórzyć, ale dotyczyły one nawet mojego dziecka.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku (kwoty netto)?

Nie podamikona wywiad

Między 2014-2022 były to niemal najniższe krajowe. Z podstawy nie zarobiłem więcej niż 2200 złotych.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

Nie podamikona wywiad

7,5 roku.

Jakie dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?

Nie podamikona wywiad

Atmosfera wśród pracowników najniższego szczebla. Drugiego pozytywu nie znajduje.

Jakie dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?

Nie podamikona wywiad

Niewłaściwe zachowania, problem z udzielaniem urlopów i urlopów na żądanie, najniższe wynagrodzenie krajowe. Z góry było wiadomo, kto wygra konkurs na managera. Pracownicy między sobą zwracali uwagę na to, kto jakiej jest orientacji. W firmie mieliśmy słaby sprzęt, kadra zarządzająca nie miała odpowiednich kompetencji, brakowało szans na rozwój.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

Nie podamikona wywiad

Rozwój był tylko dla wybranych - chyba nie trzeba tego komentować.

Czy firma planowała szkolenia i jak często się odbywały? Napisz jakich obszarów/ tematyki dotyczyły.

Nie podamikona wywiad

Również jedynie dla wybranych. Ja się w tej grupie nie znalazłem.

W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciał(a)byś być szkolony/-a i dlaczego?

Nie podamikona wywiad

Z ignorancji ze strony kadry zarządzającej i ich niewiedzy.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?

Nie podamikona wywiad

Mogę powiedzieć, że była nawet w porządku.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?

Nie podamikona wywiad

Tragedia - tylko tyle.

Co najbardziej wpływało, według Ciebie, na atmosferę w firmie. Wskaż przykłady sytuacji i zachowań.

Nie podamikona wywiad

Zachowania osób, które w tej firmie stworzyły dla siebie własny folwark i promowały protekcjonizm.

Czy pracodawca wywiązywał się z ustalonych warunków współpracy? Jeśli nie, co nie było zgodne z ustaleniami?

Nie podamikona wywiad

Z niczego się wobec mnie nie wywiązał. Obiecywał awanse po to, abym pracował ponad normę i wyrabiał nadgodziny.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Nie podamikona wywiad

Należałoby zwolnić kadrę zarządzającą i zastąpić ją osobami, które mają odpowiednie kompetencje. Należy zacząć od tych, którzy odcinają wyłącznie "kupony" od nieuczciwej konkurencji.



anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

.
Były pracownik
 Pytanie

a kiedy odszedłeś?

10
agent007
Były pracownik
 Pytanie

Również pracowałam na projekcie Abbott na lini DE. Managerowie stale dążą do tego byś się jako człowiek wykończył. Interesują ich tylko statystyki i ustalone cele na miesiąc. Rozmowy z managerem są prowadzone zawsze wedle tego samego oklepanego schematu gdzie zawsze punktem pierwszym jest zapytanie jak się czujesz i czy masz jakieś ciekawe tematy gdzie nic ich to nie interesuje ale skryptu trzymać się muszą. Management cały czas naciska na pracowników by rozmowy były prowadzone najlepiej 1:1 wedle ich skryptów mimo, że rozmawiamy z ludźmi starszymi i doświadczonymi po drugiej stronie i niektóre pytania mimo to muszą zostać zadane co w niektórych sytuacjach po drugiej stronie prowadzi do irytacji i wychodzimy na pajaców ale tak chce Abbott. Sam klient niemiecki wymaga bardzo dużo od nas a sam pracuje na pół gwizdka. Średnio na agenta przypada po 60-75 calli w trakcie dnia gdzie klient w trakcie szkolenia pokazał jak pracuje i jest to max 40 calli na dzień. Po wrzuceniu się na status dostępny jest może ułamek sekundy oczekiwania na kolejny telefon. Sama praca byłaby fajna gdyby nie stały monitoring tego co dzieje się na pulpicie albo raczej tego co się nie dzieje a powinno się dziać. W tej pracy mysz ma się najlepiej cały czas ruszać i to nie „tak o” po pulpicie tylko cały czas jak to menadżer Ga*i (ze swoim słynnym zdaniem „nie widzę, nie słyszę”) czy Ali**a mówią produktywnie. Po callu masz teoretycznie max 2 minuty czasu by sprawę z klientem dokończyć zapisywać ale jeśli się wyrobisz np. po minucie to zapomnij, że z reszty czasu możesz skorzystać np. na łyk wody gdyż jesteś stale monitorowana i jeśli ta osoba monitorująca widzi, że skończyłaś i mysz się nie rusza to zapisuje sobie tego typu przypadki gdzie podczas kolejnego meetingu masz się z tego tłumaczyć dlaczego wtedy nie wbiłaś się na status dostępny i co takiego robiłaś, że takie sytuacje psują statystyki firmie bo w ciągu tygodnia są kilkadziesiąt sekund stratni przez Ciebie a w ciągu miesiąca to już pierdyliard sekund które mogły zostać przeznaczone na coś produktywnego. O monitorowaniu twojej pracy nie jesteś z góry informowana i nie wiesz kiedy ktoś Ci patrzy na Desktop. Managmentowi zaufanie do pracownika jest obce, nie ważne, że robota jest dobrze zrobiona, liczą się cały czas statystyki i chore cele nałożone niby przez Abbott z góry oraz szukanie haka na Ciebie byś musiała się zaś tłumaczyć ze wszystkiego. Firma wcześniej nazywała się Sitel. Od samego początku były cyrki z umowami. Praktyki firmy są takie by jak najdłużej podpisywać z Tobą umowę zlecenie, później dają uop na 6 miesięcy i tak ciągną to przez np. 2 lata i później z wielką łaską dostajesz uop na czas nieokreślony albo zwalniają bo jest kolejny jeleń za rogiem na to stanowisko bo Ty już za dużo negatywnych doświadczeń doznałaś i trzeba brać „świeżą krew”. Jeśli chodzi o HR to bez łaski swojej przełożonej nie załatwisz tam praktycznie nic albo dostaniesz odpowiedź po bardzo długim oczekiwaniu a rekruterzy się zmieniają co chwilę jak skarpetki więc to co zostanie wam obiecane telefonicznie w trakcie rekrutacji można włożyć między bajki. Ogólnie -jeśli nie zależy Ci na stabilnej i stałej pracy, -jeśli lubisz być ciągle monitorowany i tłumaczyć się przełożonej która tylko za pomocą znajomości dostała się na swoje stanowisko i pojęcia o ciężkiej pracy praktycznie nie ma ale ważne, że zna się na tabelkach i statystykach, -jeśli chcesz pracować na starym sprzęcie gdzie problemy techniczne będą często a przy takich problemach firma Ci grosza nie zapłaci bo jest to nieproduktywny czas oczywiście i to twoja wina, że nie możesz w tej chwili pracować -jeśli nie zależy Ci na urlopach (tylko 2 osoby jednoczesnie mogą iść co jest dużym wyzwaniem w takim zespole i raczej pupile Teamleadera będą miały priorytet w te dni) -jeśli lubisz „dokręcanie śruby”, lubisz brać na siebie kolejne obowiązki (firma nazywa to Upskillem) do swoich dotychczasowych obowiązków za tą samą stawkę -jeśli nie chcesz słyszeć o podwyżkach -jeśli nie interesują Cię comiesięczne benefity -jeśli lubisz siedzieć non stop przy komputerze w określonym z góry czasie gdzie możesz wyjść na toaletę tylko kiedy masz zaplanowaną 15 minutową przerwę -jeśli lubisz być rozliczanym z każdej minuty spóźnienia, późniejszego przebicia się na inny status i lubisz siedzenie w domu w stresie z minutnikiem (każda minuta nieproduktywna jest odciągana również od wypłaty) -jeśli lubisz dążyć do abstrakcyjnych celów wyznaczanych co miesiąca przez niekompetentny management -jeśli lubisz w trakcie meetingów oglądać w trakcie prezentacji chmurki z Teamsa TL w stylu „on już siedzi na tym statusie x minut, zwrócić już mu uwagę? Mysz jej się nie rusza od x minut, zapytać już?” TO jest to praca dla CIEBIE ???? Dla mnie szkoda nerwów i straconego czasu w tej „firmie”. Ja mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że jest to najgorszy pracodawca jakiego spotkałam w ciągu moich ponad 20 lat pracy. Foundever aka Sitel omijajcie szerokim łukiem.

4
HL
Były pracownik
 Pytanie

Ta firma to absolutna porażka. Pracowałam na projekcie Abbott, podobno jeden z lepszych. Praca nie łatwa, branża medyczna więc odpowiedzialna, ciągłe zmiany ludzi niczego nie ułatwiają . Notorycznie źle naliczane pensje, stałe odmowy urlopów na żądanie, i tych normalnych ustalanych wcześniej. Dziwnie liczone wypłaty za zwolnienia, bo firma podpisuje super wygodne dla siebie umowy na godziny, a nie na stawkę miesięczna. Jesteś więc niby na umowie o pracę, ale jeżeli w danym miesiącu jest dużo dni wolnych, np grudzień, to dostajesz kilka stówek mniej.. Brak umiejętnego zarządzania wśród managerów, ciągłe wykręty że "wszystko zależy od klienta", czyli w tym przypadku Abbotta, i brak jakiegokolwiek zaangażowania zarządu w zmianę tej sytuacji czy poprawę sytuacji agentów. Pierwszy raz pracowałam w call center gdzie managerowie nie przepracowali na słuchawce ani jednego dnia, przynajmniej nie na tym projekcie, więc w większości przypadków nie mają pojęcia co do nich mówisz. Kadra managerska ma pilnować "efektów" więc po co ma znać szczegóły? Ogólnie zawsze miałam wrażenie że wszystkie prośby i pytania agentów wpadają po prostu do czarnej dziury. Większość managerów liczy na to, i zresztą słusznie, że za kilka tygodni i tak już zapomisz ale odechce ci się pytać. Zasady zmieniają się non stop, o większości rzeczy agencji dowiadują się ostatni, i najczęściej od klientów. Na projekcie panuje wielki chaos i trudno o jakiekolwiek wsparcie i pomoc. Osoby do tego wyznaczone mają tak wiele obowiązków, że w większości przypadków po prostu nie zauważają twoich pytań.Sam musisz.podrjmowac decyzje,.a potem dostajesz za to ochrzan. Stary, wiecznie psujący się sprzęt i brak podstawowych narzędzi do pracy to też norma. Brak Worda, Outlooka, Excela itp, oraz wymagania żeby dostarczać managerom tabelki i czytać na bieżąco maile. Skrzynki mailowe zapychają się czasem po 5 mailach bo firma nie chce zapłacić licencji za np Outlooka. I wszystko to obecnie już za minimalną płacę! Kiedyś jeszcze wymagano do tej pracy biegłej znajomości języka angielskiego! Praca zdalna, ale wzywanie do biura z powodu byle bzdury. Ciągle zmienia się koncepcje co do tego czy zatrudniać ludzi z Warszawy, czy spoza Warszawy. Jak dla mnie to nie można tej firmy traktować poważnie. Większość ludzi rezygnuje po maksymalnie 6 miesiącach.

była pracownica
Były pracownik
 Pytanie

Była to moja pierwsza praca na etacie z językiem niemieckim po zakończeniu filologii germańskiej. Byłam młoda i niedoświadczona, i właśnie dla takich osób polecam tę pracę. Wymagany jest język na dobrym poziomie, a cała reszta ich nie obchodzi przy rekrutacji, bo potem podczas miesięcznego szkolenia uczą Cię całych gotowych sformułowań do obsługi klienta i właściwie wszystkiego. Szkolenie napradę debilooporne ;) Przyznam, że w tamtym momencie mojego życia ta praca była mi potrzebna i dwa lata w tej firmie dały mi dobry okres doświadczenia do CV, który teraz pomaga mi w życiu zawodowym. A jak wygląda praca konsultanta tam? Grafik jest narzucony co do minuty, więc mając zmianę na godzinę 8 rano, musisz odpalić kompa tak najpoźniej o 7:55, bo trzeba się zalogować w pięciu miejscach i od 8:00 już był available i gotowym do pracy. Przerw na 8h pracy jest nawet sporo, bo 50min, ale co z tego jak są wyznaczone w grafiku co do minuty. Trzeba mieć więc mocny pęcherz. Miałam sytuacje, że szłam na szybkie siusiu podczas czasu po rozmowie, bo już mnie brzuch bolał, a potem były pytania, dlaczego myszka się nie ruszała. Kontrola jest więc na każdym kroku. A jak człowiek chciał być uczciwy i przełączał się na przerwę idąc do toalety, to potem się nie zgadzał grafik i obcinane były punkty. Biegunka w pracy raz czy dwa razy i zwolnionko. System, w którym się pracuje, był dla mnie czytelny i jasny, więc narzędzia były odpowiednie. Czas rozmowy z klientem miał wynosić jak najmniej! To też ważna kwestia. Maximum gdy ja tam pracowałam, to było 8 minut. Oczywistym jest, że wiele rozmów trwało dłużej, bo czasami dzwonili klienci z naprawdę wieloma sprawami, bo np prowadzili firmę i mieli duże obroty. Ważnym aspektem oceny pracownika była ocena przyznana przez klienta po rozmowie. Mam miły głos i gadanego, więc łatwo mi przychodziło zaskarbić sobie sympatię, ale to też nie było takie proste ze względu na presję AHT czyli właśnie tego czasu poświęconego na jedną rozmowę. Czasami klient sam chciał zacząć rozmowę o niczym, tak o, bo np starsza pani dawno z nikim nie rozmawiała, a tu akurat ma sprawę, to sobie pogada. Ale nie, nie możesz potraktować jej po ludzku, bo leci Ci czas. Ogólnie sama obsługa klienta jest fajnym zajęciem, lubię pracować z ludźmi, rozmawiać. Umiem radzić sobie ze zdenerwowanymi klientami, nie pozwalam, aby te emocje przeszły na mnie i zachowuję profesjonalizm. Z resztą nadal pracuję w obsłudze klienta i jestem z tego dumna. Moja opinia jednak jest negatywna, ponieważ całą radość z obsługi klienta zabierał mi chory system oceniania pracy, nagrywania ekranu i śledzenia każdego kliknięcia, i grafikowanie przerw. Mówi się, że obsługa klienta jest stresująca, a ja uwielbiam to robić. W tej firmie zdecydowanie jedynym prawdziwym stresorem była sama firma @Pracodawca...

Bożena
Inne

To na podstawie czego i w jaki sposób ustalane są docelowe wyniki? widziałam te opinie, w której ktoś stwierdził, że jest to dla niego praca pod presja czasu, zastanawiam się czy dotyka to każdego stanowiska? zależne będzie od umiejętności i doświadczenia kandydata?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Workforce management scheduler czy ktoś może coś powiedzieć o tym stanowisku i potencjalnie o widelkach zarobków?

Były pracownik Foundever
Były pracownik

Praca pod presją czasu, wyników. Odbieranie telefonów jeden po drugim. 50 min przerwy na 8h pracy - w tym jedzenie, sprawy fizjologiczne. Płaca - najniższa krajowa, jeszcze potrafią obciąć, bo zalogowanym się jest np. 7h 50 min. Duża rotacja ludzi, cały czas ktoś odchodzi (wcale się nie dziwię) Jak kogoś to nie zniechęciło - można aplikować.

Henia
Inne
@Były pracownik Foundever

a co z tego zalogowania wynika? nawet jak późnej wejdziesz to masz prace do nadrobienia czy jak? niby już pisali o tym, że nadgodziny nie są płatne. Ale czy to od razu oznacza, że nie można ich sobie nadrobić jak się człowiek spóźni?

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda kwestia awansu w Sitel Polska Sp. z o.o.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Helpdesk?

9
anonim
Inne

A ile czasu w firmie masz przepracowane ze takie spostrzeżenia wprost padają? Zastanawia mnie jak to wcześniej jednak mogło wyglądać albo jak teraz jest? chyba ze stale na bieżąco jesteś? Podczas przyjmowania nowych chociażby na jakie kompetencje patrzą? Na jakiej podstawie przyjmują?

8
Gap
Były pracownik

Firma porażka.Nikt niczym się nie interesuje.Pensja najniższa krajowa.Trzeba być robotem by tam pracować,świątek piątek i niedzielę do 22:00.Nie można mrugnąć bo się czepiają,co przez 2 sekundy robiłeś.Grafik i przerwy z góry narzucone.Oni decydują,kiedy masz iść do wc.Nie ma możliwości awansu ani premii,targety praktycznie nie do wyrobienia.Jak wyrobisz to może z łaski 200zł dostaniesz i to jak posprawdzają czy na pewno mrugałaś odpowiednio w odpowiednim czasie.Zajmują się bzdurami,wysyłaĵa non stop głupie informacje o konkursikach.A jak coś potrzeba załatwić,nie ma nikogo.Pani Prezes niech zainteresuje się wreszcie ludźmi.Nikt nie pyta,czemu odchodzisz bo nikogo to nie interesuje.Non stop puszczają ogłoszenia,zatrudniają i szkolą nowych a starych pracowników nie doceniają.Jak jest w tym filozofia,trudno zrozumieć.Przewalać tysiące pracowników i wydawać na nich pieniądza a nie doceniać starych,którzy odchodzą.Jednym słowek nie aplikujcie.Ściema na maxa.Obiecują i są mili na początku a w rzeczywistości to jedna wielka porażka.Szkoda na nich czasu.Jest wiele innych form pracy zdalnehj

anonim
Inne
@Gap

Nie ma możliwości wynegocjowania podwyżki? Próbował ktoś? Bo najniższa krajowa to mało interesująca stawka jak dla mnie. Co do premii - na więcej niż te wspomniane 200 zł nie można liczyć?

8
Antysajtel
Pracownik
@anonim

Jest możliwość negocjacji rozwiązania umowy za porozumieniem stron i odejścia do firmy w której szanują, płacą więcej i dają możliwość awansu. Aha, negatywne komentarze na FB i insta cenzurują

anonim
Kandydat

Klikam bo myślałem że jest oferta na specjalistę od helpdesku a tu się nic nie wyświetla, znaczy jednak już nie przyjmują? Jak jest aktualnie jakaś opcja pracy na tym stanowisku albo podobnym to napiszcie. I jaki etat jak coś?

8
anonim
Inne

Jest się? teraz będę się zastanawiać co skryło się pod tymi znakami zapytania. :D była mowa o helpdesku tez w innej opinii i tam sugerowałeś jakieś nierówności względem otrzymywania awansu. Nie wiem na ile są sprawdzone te podane kryteria ale co idzie za takim awansem? Na jakieś konkretne stanowisko można wtedy przeskoczyć?

10
Mariola
Pracownik

Brak przygotowania nowych pracowników do pracy. Nieistniejące szkolenia, chaos, brak kontaktu kadry zarządzającej z nowymi pracownikami. Wszystko w pośpiechu i wymyślane na kolanie. Niedojrzałość i brak odpowiedzialności na stanowiskach managerskich jest powalająca.

Pytanie
 Pytanie

Od czego uzależniona jest premia w firmie Sitel Polska Sp. z o.o.? Jakie są progi premiowe? Dodali 15 września na Praca.pl ogłoszenie na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta.

9
byly pracownik
Były pracownik
@Pytanie

200zl brutto raz na kwartał jak masz dobre wyniki ¯\_(ツ)_/¯

4
Najja
Pracownik
@byly pracownik

600

byly pracownik
Były pracownik
@Najja

ale to nie zmienia faktu że to są śmieszne pieniądze, 600zl brutto raz na trzy miesiące jeśli zasłużyłeś :D Łatwiej jest zrobić dziecko i dostawać 500zl netto co miesiąc

Zofia
Kandydat
@byly pracownik

mówisz? a co z kosztami ponoszonymi za dziecko? tu w firmie jakiekolwiek się ponosi? zaciekawiło to stwierdzenie w wątku o "dobrych warunkach" ale co one tak w sumie oznaczają?

8
TJ
Pracownik

Brak rozdzielenia pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Brak płatnych nadgodzin. Straszny wyścig szczurów - oby dojść do celu po trupach. Niskie stawki w porównaniu do średniej rynkowej. Negatywna atmosfera donoszenia i obmawiania innych. Firma odbiera chęć do życia i może doprowadzić do depresji.

Zostaw merytoryczną opinię o Foundever Poland sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Foundever Poland sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Foundever Poland sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 59.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Foundever Poland sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 6 to opinie pozytywne, 35 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Foundever Poland sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Foundever Poland sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Foundever Poland sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii