Opinie o Sitel Polska w Warszawa

Doświadczenie jest dla SiTEL wszystkim. Niezależnie czy mamy do czynienia ze standardowym zapytaniem klienta, czy też ze stworzeniem całej strategii zarządzania relacjami z klientem, zawsze pracujemy na podstawie dzielenia się ekspertyzą oraz budowie zaufania, tworząc silne powiązania z klientami. Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Sitel Polska, jak również Klientów firmy. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Sitel Polska o rozmowie kwalifikacyjnej.

Branże: Doradcy biznesowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sitel Polska w Warszawa

Znajdź szybko pracę!
Załóż Profil Zawodowy w 3 krokach!

Załóż profil Zawodowy

Швидко знайдіть роботу!
Створіть професійний профіль за 3 кроки!

Створіть профіль професіонала
Qwerty

Jako były pracownik zatrudniony w Sitel przez 5 lat zachęcam do aplikowania do firmy osoby bez większych wymagań. Jeśli chcesz posiedzieć na tyłku przez 8h i pod koniec miesiąca odebrać wypłatę aplikuj. Dostaniesz batonika w pierwszy poniedziałek miesiąca, własny kubek, na święta dodatkowy zastrzyk gotówki w postaci kilku stówek. Trzeba odbierać telefony, ot co. Czasem Twój Team Leader zabroni Ci wyjść na przerwę, czasem sprawdzi, czy poszłaś do toalety, czy na pewno nie kupujesz w tym czasie kawy. Czasem, o ile można Ci wejść na głowę tak Cię zmobinguje, że się rozpłaczesz i gwarantuję Ci, że nigdzie nie znajdziesz pomocy. Takie rzeczy się zdarzają. Zdarzają się nie tylko w SItel, a wszędzie gdzie z pozycji Specjalisty ds. Obsługi Klienta awansowani są ludzie, którzy nie nadają się do zarządzania nawet 10 osobowym teamem. Tak nie jest na każdym projekcie. Tak bywało na TP Vision. O ile wiem na innych projektach jest inaczej. Kto ma winę? Przełożeni takich Team Leaderów, którzy na nic nie mają czasu, bo sami ciśnięci są od góry przez swoich przełożonych. I wygrywają potem takie assessmenty menty, które jak tylko im się uda to wydaje im się, że "tera to som menagierami i tera zobaczom kto tu rzondzi!" To powinno być wnikliwie zbadane przez jakiś niezależny audyt zewnętrzny ds. mobingu. Wracając do początku... (lol) Jeśli jednak sam masz na wszystko olew (żeby nie napisać inaczej) i jednym uchem Ci wpadnie, a drugim wypadnie to spoko. Startuj. Kasa średnio mała jak na Warszawę, ale w miarę stabilnie, a wszędzie gdzie pracuje po 800 osób znajdziesz kilku (usunięte przez administratora) z przypadku, którzy nie powinni być na swoich pozycjach. Olej to wszystko i odbębnij swoje. Wypłata będzie na czas. Bankowo. ;) Co do osób ambitnych stanowczo odradzam. Po 5 latach pracy na wyższym stanowisku wymagającym ciągłego dawania z siebie 110% skończyłem z umową, która absolutnie nie pokrywała się z wykonywanymi obowiązkami z pensją za którą mogłem wynająć sobie pokój i przeżyć do ostatniego nie mając nic z życia. Jedyna ścieżka rozwoju w Sitel to zarządzanie ludźmi, czyli Team Manager -> Operations Manager -> Senior -> Site Director. Oczywiście kilku osobom się to udało. Brawo. Jeśli uda Ci się awansować na trenera to jest duża możliwość, że paradoksalnie zaczniesz zarabiać mniej. Jeśli do back office'u (HR, Learning & Development, Finanse itp.) to na juniora i znowu Twoja pensja będzie zapewne niższa. W ogóle w Sitel 99% osób zarabia mało. Wszystko robi się po kosztach, po znajomości, za darmo, albo z budżetami wręcz śmiesznymi. Sitel zawsze i i na wszystkim oszczędza, a żeby na zewnątrz wyglądało to na bogato zawsze ktoś tę trawę maluje na zielono. Obcokrajowcy z Indii i Ukrainy (oczywiście z całym szacunkiem dla nich ciężko pracujących) zatrudniani są hurtowo, bo tylko oni zgadzają się na proponowane stawki. Straciłem 5 lat życia w Sitel wierząc w markę i będąc ambasadorem firmy poza pracą. Z czasem zacząłem zauważać, że zwyczajnie jestem robiony przez firmę w (usunięte przez administratora) Odchodząc z niedowierzaniem wręcz przecierałem oczy widząc obłudę, niesprawiedliwe, nierówne traktowanie, również niesprawiedliwe i nierówne stawki oraz ślepotę high managementu na to co dzieje się na poziomie szary pracownik i jego bezpośredni przełożeni. Dziś. Z perspektywy czasu czuję niesmak i żałuję, że w Sitel wierzyłem. Nie polecam ambitnym.

Madka
Kandydat

Zgłosiłam się do pracy zdalnej, dwie rozmowy po niemiecku, test językowy, test pisania na kompie i test ze znajomości obsługi komputera (po niemiecku). W rozmowach i mailach po niemiecku błędy moich rozmówców:-) . Jestem filologiem, obecnie zmuszonym do siedzenia w domu, z doświadczeniem w pracy zdalnej i obsłudze klienta. Zajęli mi czas na długie rozmowy i testy, a potem zero ODPOWIEDZI. Nie mam pretensji o niezatrudnienie mnie. Ale wypada choćby napisać. Jeśli taka jest polityka firmy, to chyba komentarze negatywne są prawdziwe.

Call center
Były pracownik

Nie mozna na serio ich traktowac, Sesonal work- dont expect more. Zero profesjonalizmu, brak kontaktu i wsparcia. Szkolenie jako takie choc wielu rzeczy nie pokazuja i musisz sam dochodzic . NIE POLECAM CHYBA ZE NA.CHWILKE .

Marzena
@Call center

A kto prowadzi takie szkolenia ? Czy mają jakiegoś trenera sprzedaży?

Robo8wTelewizji Nowy wpis
Były pracownik
@Marzena

Mają trenerów, mentorów. Taki Patrynio Z. czy Michaś K z wadą wymowy - byli tylko dlatego bo kumplowali się z OM Maciusiem i Yehwenem, co był w komisji rekrutacyjnej i przekazał pytania konkursowe z odpowiedziami. Inną mentorką Ż została, bo nauczyła obsługiwać nowego OM obsługiwać ekspress do kawy. Tacy fachowcy szkolą :)

Obiektywny Nowy wpis
Były pracownik

Po kilku latach spędzonych w tej firmie, po tym jak widziałem cały przegląd menagmentu, organizacji firmy - moja ocena w skali szkolnej to 2- i zgadzam się w większości z komentarzami, które już inni pisali Może o plusach, bo tych mało: 1) wypłaty terminowe 2) bonusy typu gruszą, bony świąteczne Teraz minusy: Firma zarządzana zdecydowanie po kolesiowsku. Awanse zaliczają Ci, co są językiem w pośladkach podłączeni do swoich bezpośrednich przełożonych. Jak Team Menager awansuje na OM to ciągnie za sobą swoją przylepę. Kiedyś za czasów site directora Piotra R. chociaż były udawane konkursy, ale wiadomo było kto wygra. Teraz wybiera im bardziej głupszego menadżera, tym lepiej. Głupkami łatwiej zarządzać. Niestety potem firma traci i zrzuca wszystko na szarego pracownika. Dlatego jeśli chcesz popracować chwilę i się nie wysilać - praca dla Ciebie. Jak chcesz awansować, to potem pij piwko pod firmą po pracy aż do nocy kiedy jakiś menagerek chce to masz szansę awansować. Pensje są tragiczne. Na polskich projektach to 21,5zl/h na językowych trochę więcej. Jeśli jakiś projekt odchodzi z Sitel, by nie płacić odpraw, to na siłę przenoszą na inny projekt, a potem zaraz zwalniają, bo szukają haków. Tak było cudownie jak Tomas S. zniszczył LG, tak oszukiwano ludzi z Samsunga, MSH. Dział HR to wiecznie naburmuszone starsze babeczki, które na nic nie mają czasu, łaskawie wszystko czy zaświadczenie, czy jakiś druk załatwia się w ściśle określonych godzinach. Firma więcej wydaje na głupie imprezy, dni, konkursy z których wygrane mają tylko lizaczki menagerów. Zjawiska (usunięte przez administratora)także występują szczególnie można pogratulować tej sztuki Tomaszowi Sz., Agnieszce K., Piotrowi B. Reszta pod płaszczykiem uśmiechu na twarzy sprowadzi Cię na ziemię, że fajnie pracujesz, ale źle, ale pracuj dalej może awansujesz. Naiwni czekali po kilka lat, aż odeszli. Dla ambitnych odradzam, dla wchodzących na rynek pracy lub chcących przeczekać bezrobocie - maksymalnie praca na 6 miesięcy.

Lea Nowy wpis
Były pracownik

Pracowałam w Sitel prawie 3 lata. Bardzo nikłe możliwości rozwoju,premie tylko dla lizusów albo dla ludzi którzy poświęcają swoje podstawowe potrzeby nad potrzebami firmy. Pracowało mi się bardzo dobrze z trzecim moim team leaderem,kochany człowiek,bardzo wyrozumiały,empatyczny i zawsze mogłam na niego liczyć,niestety odszedł niecały rok przed de mną. Bardzo mała motywacja w pracy, małe pieniądze i brak ogólnych perspektyw. Co do plusów zaliczam prezenty na dzień dziecka ( nigdy nie dotarły na dzień dziecka - ale to szczegół ) , dofinansowanie do urlopu ( przyszło z 2 miesięcznym opóźnieniem pomimo że składałam wniosek prawie 2 miesiące przed urlopem ) no i bony świątecznie ( te akurat były zawsze na czas ). Polecam dla początkujących w customer service i studentów.

Tom
Kandydat

Początkowy odbior ok, wysłałem CV, zadzwoniła miła Pani, chwile porozmawialiśmy, bez (usunięte przez administratora) pytan z jej strony, ogólnie wszystko w porządku. Powiedziała mi, ze bede miał 2 rozmowę już konkretnie z moja przełożona (team leaderka). Już tego samego dnia przeprowadziłem drugą rozmowę, wszystko było w porządku. Pani A, oznajmiła mi, ze wszystko jest okej i HR będzie kontaktował się w przyszłym tygodniu w celu ustalenia wszelkich formalności. Minął tydzień i dodatkowe 2 dni robocze, nikt się nie kontaktuje, Pani A nie odpisuje na maile i po kilku próbach dodzwonienia się do niej, zablokowała mój numer (xD) W poprzedniej pracy już oznajmiłem, ze prawdopodobnie bede sie zwalnial 10.06, więc jak można sie domyślić, na mojej aktualnej relacji z pracodawca na pewno sie to w mniejszym, czy większym stopniu odbije. I weź tu człowieku bądź poważny. Jeszcze takie zachowanie ze strony ludzi, którzy są pierwszym kontaktem tej firemki. Może to i dobrze, bo gdyby miało mi przyjść pracować z takimi ludźmi, to dobrze to nie wróży. Nie jestem fanem dodawania negatywnych komentarzy, bo każdy odbiera coś w inny sposób, ale wydaje mi się, ze ta sytuacja zasługuje na to, aby o niej wspomnieć. Brak kultury i jakiegokolwiek szacunku do człowieka.

Oooo Nowy wpis
Były pracownik
@Tom

Typowy Sitel - tam mają jedynie czas na organizowanie bzdurnych zabaw - dni Afryki, konkursy, w których w losowaniu tajemniczo wygrywają lizuski menadżerów. Nic nie straciłeś a na pewno zaoszczedziles nerwów. A jeżeli to team menager Agnieszka to tym bardziej gratuluję niepodjęcia tam pravy

logo firmy Key Account Manager - Serwis Pracy
Warszawa
GoWork.pl
(488 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KUCHARZ
Warszawa
Maison Charlotte Sp. z o.o.
(54 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kasjer
Warszawa
JET Sp. z o.o.
(57 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant lokali komercyjnych - złota rączka
Warszawa
Disegna Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Robal
Były pracownik

Jako były lub pracownik firmy uwazam, ze firma jest w porządku, wypłacalna itp. jedynym ogromnym minusem jest (usunięte przez administratora)na jednym z projektów, którego notorycznie dopuszcza się jeden Pan Tomasz Sz. Nie polecam pracowac pod jego nadzorem. Konsekwentnie utrudnia prace swojemu zespołowi a sam nad niczym nie panuje. Z czyms takim spotkałem się pierwszy raz w życiu, nigdzie nikt tak nie traktuje swoich współpracowników jak on. Najgorsze jest w tym wszystkim to, ze zarząd nie dostrzega problemu lub nie chcą go dostrzec albo widza ale nic z tym nie robią. Niewiadomo co gorsze...

Też były pracownik
Były pracownik
@Robal

Zdecydowanie Tomasz Sz z hp leczy swoje kompleksy związane ze swoją tuszą poprzez wyżywanie się na swoich podwładnych. Poprzez swoje wyzwiska nie zagrzał miejsca jako mentor czy tm. Oczywiście ma swoje grono lizusów, którzy by zyskać akceptację musieli na siłę pić piwko pod starą siedzibą. Jak wiem - wiele byłych osób tak samo uważa i jego postawa rzeczywiście kwalifikuje się jako mobing i mam nadzieję, że kiedyś za to odpowie w sprawie karnej lub przed sądem pracy. Wiadomo, że wielka Pani country leader czy jej przytulaski pokroju Tomasa S. vel Pan Nepotyzm nic nie zrobię za wczasu, się będzie miło widzieć jak on sam i firma potem dostanie za swoje. Jak będzie jakaś sprawa sądowa - chętnie będę zeznawać

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Przyszły pracownik
Kandydat

Proszę o więcej informacji, mi zostało zaproponowane dzisiaj 44 zł za godzine 8h dziennie od pon do piątku. Zastanawiam się bo nie są to małe pieniądze, praca zdalna..

Lena
Kandydat
 Pytanie
@Przyszły pracownik

Mam pytanie, na jakie stanowisko taka stawka? Bo mi wczoraj zaproponowali 22 brutto na godzinę (j. polski + rosyjski. Infolinia hotele).

Qwerty

Jako były pracownik zatrudniony w Sitel przez 5 lat zachęcam do aplikowania do firmy osoby bez większych wymagań. Jeśli chcesz posiedzieć na tyłku przez 8h i pod koniec miesiąca odebrać wypłatę aplikuj. Dostaniesz batonika w pierwszy poniedziałek miesiąca, własny kubek, na święta dodatkowy zastrzyk gotówki w postaci kilku stówek. Trzeba odbierać telefony, ot co. Czasem Twój Team Leader zabroni Ci wyjść na przerwę, czasem sprawdzi, czy poszłaś do toalety, czy na pewno nie kupujesz w tym czasie kawy. Czasem, o ile można Ci wejść na głowę tak Cię zmobinguje, że się rozpłaczesz i gwarantuję Ci, że nigdzie nie znajdziesz pomocy. Takie rzeczy się zdarzają. Zdarzają się nie tylko w SItel, a wszędzie gdzie z pozycji Specjalisty ds. Obsługi Klienta awansowani są ludzie, którzy nie nadają się do zarządzania nawet 10 osobowym teamem. Tak nie jest na każdym projekcie. Tak bywało na TP Vision. O ile wiem na innych projektach jest inaczej. Kto ma winę? Przełożeni takich Team Leaderów, którzy na nic nie mają czasu, bo sami ciśnięci są od góry przez swoich przełożonych. I wygrywają potem takie assessmenty menty, które jak tylko im się uda to wydaje im się, że "tera to som menagierami i tera zobaczom kto tu rzondzi!" To powinno być wnikliwie zbadane przez jakiś niezależny audyt zewnętrzny ds. mobingu. Wracając do początku... (lol) Jeśli jednak sam masz na wszystko olew (żeby nie napisać inaczej) i jednym uchem Ci wpadnie, a drugim wypadnie to spoko. Startuj. Kasa średnio mała jak na Warszawę, ale w miarę stabilnie, a wszędzie gdzie pracuje po 800 osób znajdziesz kilku (usunięte przez administratora) z przypadku, którzy nie powinni być na swoich pozycjach. Olej to wszystko i odbębnij swoje. Wypłata będzie na czas. Bankowo. ;) Co do osób ambitnych stanowczo odradzam. Po 5 latach pracy na wyższym stanowisku wymagającym ciągłego dawania z siebie 110% skończyłem z umową, która absolutnie nie pokrywała się z wykonywanymi obowiązkami z pensją za którą mogłem wynająć sobie pokój i przeżyć do ostatniego nie mając nic z życia. Jedyna ścieżka rozwoju w Sitel to zarządzanie ludźmi, czyli Team Manager -> Operations Manager -> Senior -> Site Director. Oczywiście kilku osobom się to udało. Brawo. Jeśli uda Ci się awansować na trenera to jest duża możliwość, że paradoksalnie zaczniesz zarabiać mniej. Jeśli do back office'u (HR, Learning & Development, Finanse itp.) to na juniora i znowu Twoja pensja będzie zapewne niższa. W ogóle w Sitel 99% osób zarabia mało. Wszystko robi się po kosztach, po znajomości, za darmo, albo z budżetami wręcz śmiesznymi. Sitel zawsze i i na wszystkim oszczędza, a żeby na zewnątrz wyglądało to na bogato zawsze ktoś tę trawę maluje na zielono. Obcokrajowcy z Indii i Ukrainy (oczywiście z całym szacunkiem dla nich ciężko pracujących) zatrudniani są hurtowo, bo tylko oni zgadzają się na proponowane stawki. Straciłem 5 lat życia w Sitel wierząc w markę i będąc ambasadorem firmy poza pracą. Z czasem zacząłem zauważać, że zwyczajnie jestem robiony przez firmę w (usunięte przez administratora) Odchodząc z niedowierzaniem wręcz przecierałem oczy widząc obłudę, niesprawiedliwe, nierówne traktowanie, również niesprawiedliwe i nierówne stawki oraz ślepotę high managementu na to co dzieje się na poziomie szary pracownik i jego bezpośredni przełożeni. Dziś. Z perspektywy czasu czuję niesmak i żałuję, że w Sitel wierzyłem. Nie polecam ambitnym.

Tak
@Qwerty

Pełna racja. Projekt Philips oraz Media to samo. Sprawdzanie czy poszło się do toalety i wypominanie „to trzeci raz dzisiaj!”.

Sai
@Qwerty

Lepiej tego bym nie napisal. Pracowałem w HP, z 8 lat. Szkoda tych lat, teraz dużo lepiej zarabiam i nikt mi nie patrzy kiedy wychodzę. Brak słów ze tam ludzie jeszcze pracują.

Leszek
@Sai

Polecilibyście pracę w tej firmie osobie młodej, która chciałaby nabrać doświadczenia zawodowego oraz nauczyć się rzeczy, które mogłyby być przydatne w dalszej karierze zawodowej? Jestem ciekaw, czy takie osoby odnajdą się w firmie Sitel Polska.

1
6 lat pracy
@Qwerty

100% prawdy o Sitel ???? trafione w samo sedno

n
@Leszek

Tak i nie. To zależy. Dla mnie to była pierwsza praca i faktycznie dużo się nauczyłam ale jest mnóstwo innych, podobnych firm gdzie płacą podobnie albo lepiej i w sumie Sitel się nie wyróżnia pod tym względem... na 3 miesiące do pół roku jeśli ma się puste CV i jest się ciekawym jak wygląda praca w dziale obslugi klienta jest OK, ale nie ma co tu myśleć o rozwoju.

Adrian
@n

Brak rozwoju to duża niedogodność. Myślałem, że firma oferuje jakieś kursy lub szkolenia branżowe i można podnieść kwalifikacje zawodowe. Jest taka opcja, czy nie?

2
Jeśli już
@Qwerty

O mobbingu w firmie Sitel jest głośno od dawna. Takimi sprawami zajmuje się Państwowa Inspekcja Pracy i tam należy takie przypadki zgłaszać.

Grażyna
@Jeśli już

Masz stu procentową rację. Jeśli rzeczywiście w Sitel ma miejsce mobbing, to nie należy zwlekać i udać się bezpośrednio do Inspekcji Pracy. A Ty pracowałeś może w tej firmie czy nie?

Maximus:)
Były pracownik
@Sai

Ja tylko dwa w HP:), ale nie żałuję:)

MartaB
Pracownik
@Adrian

Jak nie jesteś kumplem przełożonych i nie pijesz piwka pod firmą po pracy, to się nie rozwijasz i nie awansujesz. Ludzie co prowadzą szkolenia z reguły to millenialsi, którzy opanowali uruchomienie gry FIFA na pc i nic więcej

Pracownik
Pracownik

To co robią z ludźmi jest śmiechu warte, żadnego szacunku dla ludzi. Jesteś nic nie znaczącym trybem. Jak nie Ty kto inny, a starać się i tak nie ma po co bo mają na to olewke.

Mark
Były pracownik
@Pracownik

Śmieszni są z tymi ciągłymi metodami wywierania presji, manipulacji i "motywacji", ciągłe dociskanie pracownika, bezwzględna presja, bezsensowne procesy, nieprzemyślane zmiany, przemęczyć się chwilkę i uciekać, niech sami sobie pracuję w tym dom wariatów. Omijać z daleka!!!

NK
Były pracownik

Praca dobra tylko dla początkujących, bo można sobie nabić doświadczenie. Pieniądze kiepskie, wiecznie coś się nie zgadzało. Przed rozpoczęciem pracy pracownicy byli zapewniani, że będą mieli płacone jeśli problem techniczny wynika ze strony pracodawcy, oczywiście tak nie było i na sam koniec okazywało się, że kilka godzin jest obciętych. Problem był o tyle spory, że problemy z serverami i programami były codziennie. Team Manager mój był bardzo zarozumiały, miał się za niewiadomo kogo, chamski i roszczeniowy. Rozmowa z klientem mogła być przeprowadzona świetnie, i tak zawsze było czepianie się czegoś. Sprzęt kiepski. Kontakt z HR żaden, jak się czegokolwiek potrzebowało nie było co liczyć na szybką albo w ogóle jakakolwiek odpowiedź. Telefony wpadały średnio co 2-3sekundy. Wyczerpująca praca. Nie polecam.

Nowy
Kandydat
 Pytanie
@NK

Proszę o informacji w przybliżeniu ile Pan/Pani zarabiał/ała. W jakim języku przeprowadzane były rozmowy?

Martyna
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś uaktualni opinie o pracy zdalnej w dziele obsługi klienta? Czy warto tu pracować?

Mark
Pracownik
@Martyna

Śmieszne zarobki 28zl/h, a praca bardzo stresująca, wymagania wyśrubowane, sprzęt i osprzęt przestarzały. Permanentna kontrola i ciśnienie duże, procesy w ciągłej zmianie, chaos, stres i bardzo słaba kasa, hr wredny, managerowie ok

MartaB
Pracownik
@Martyna

Zdecydowanie nie. Na kuroniówkę można więcej dostać, brak możliwości rozwoju, chyba, że jest się kumplem country leader czy innego som, om. O każdą pierdołę należy się użerać

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda rozmowa w Sitel Polska na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta? Z iloma osobami się rozmawia? 15 września pojawiło się ogłoszenie.

Mark
Pracownik
@Pytanie

Z jedną po polsku i jedną po niemiecku, która znała język bardzo słabo p

Nerff

Ja znam dwa Sitele, ten pierwszy z lat 2015-2017 i drugi, kiedy pracowałem od kwietnia ub.r. W tym pierwszym pracowałem na dwóch projektach - eBay i HP. Tamten okres wspominam bardzo dobrze. Była świetna atmosfera, profesjonalne, starannie zorganizowane szkolenia, pracą ciężka, jak to na CC, ale też satysfakcjonująca. Zarobki słabe, ale mnie interesowała ta praca także że względu na lokalizację. Szefem projektu eBay był wtedy Michał, a HP Mariusz. Obydwu oceniam wysoko. Byli znakomicie przygotowani do kierowania ludźmi, prowadzili projekty w sposób otwarty - otrzymywaliśmy istotne dla projektów informacje. Ludzi oceniano poprzez kilka kryteriów, bo człowieka nie jest łatwo jednoznacznie ocenić. Kulturę tamtej organizacji oceniam także bardzo wysoko. Pewne rzeczy, np. (usunięte przez administratora) były eliminowane. Było niedopuszczalne, aby jedni pracownicy mogli głośno oceniać innych, wyrażać się w sposób uwłaczający ich godności. Od tego były skepy. A jak ktoś na floorze łamał taką zasadę, to szedł „na dywanik”. Oczywiście był reżim, jeśli chodzi o przerwy itd. Ale to w tej czy innej postaci jest w każdej korporacji. Jedno wiem, że w tamtym Sitelu czułem się dobrze i żegnałem się z tamtą firmą i tamtym projektem HP z prawdziwym żalem. Odszedłem, bo otrzymałem propozycję pracy na 4 miesiące, ale za ekstra kasę. W ubiegłym roku, w kwietniu, wróciłem do Sitela. Po drodze zaliczyłem półtora roku pracy w Teleperformance na projekcie adidas. Tam było naprawdę ciężko. Ciągle niewystarczająca ilość agentów do odbioru telefonów. Do domu wracałem skonany. Miałem problem z urlopem, bo brakowało ludzi. Zmęczony postanowiłem odejść i wrócić do Sitela. Ale to już nie był ten sam Sitel i ten sam HP. Zmienili się menedżerowie. To już organizacja o innej kulturze. Od początku wyczuwałem jakąś dziwną toksynę. Było coś nie tak. Na floorze pojawiły się zjawiska, które wcześniej były niedopuszczalne - donosy, skargi jednych na drugich, tolerancja dla pospolitego (usunięte przez administratora) To było (usunięte przez administratora) W Teleperformance było ciężko, ale relacje między agentami były super ok. Tu nie. Przenieśli mnie na inny projekt, bo okazywałem dwoje niezadowolenie. Było mnie już wszystko jedno, bo i tak już szukałem innego pracodawcy. Obecnego Sitela jako całości nie oceniam źle. To dalej firma przyjazna pracownikom, choć zmieniło się na gorsze. Odradzam natomiast absolutnie projekt Equinix. To masakra. Nie pytajcie dlaczego.Omijajcie z daleka. Jedno z najgorszych moich doświadczeń zawodowych w całej karierze. A jest ona długa. To tyle na temat Sitela.

Maximus:)
Były pracownik
@Nerff

Dekadę temu skończyłem pracę na projekcie HP, więc "Twoich czasów" nie doczekałem:), Mariusza pamiętam, był wtedy Mentorem od działu technicznego HP i faktycznie był człowiekiem do dogadania się, tak samo jak Hubert z działu reklamacji, osobiście pracowałem na Entry, mieliśmy świetnego Mentora Sebastiana, co do atmosfery zaskoczyło mnie, że właśnie w latach 2015-17 była bardzo dobra, a jak ostatnio wróciłeś już była gorsza, raczej oczekiwałbym w drugą stronę, ogólnie pracę wspominam dobrze, wielu ciekawych ludzi można było tam poznać, niestety tez sporo narzekaczy:), ale to może przez natłok pracy i niskie stawki wtedy:), w każdym razie dużą zaletą pracy było tam, że można było poznać ludzi z różnych kultur i krajów:)

Irina
Pracownik
 Pytanie

Hello Do you need russian speaker ?

Pracodawca

@Irina

Currently, we don`t have any vacancies for Russian speakers, but the situation is very dynamic and can change during next days. Please follow our website www.sitel.com

lingłist
Klient
@Sitel Polska

"during the next days/days to come" :) Spece od języków :)

Velodrome
Pracownik
@Sitel Polska

Now it's March 2022 and situation is extremaly dynamic.. ???? Good atmosphere, good colelagues in Sitel tho, I quitted after nearly year as the management didn't care about parents.

Anna
Były pracownik

Nie polecam firmy. Pracowałam tam przez 3 miesiące zdalnie. Firma była mało pomocna. Pracowałam zdalnie, wiec kontakt miałam jedynie telefonicznie lub mailowo. Najczęściej pracownicy kontaktowali nie jednak za pomocą wiadomości na WhatsApp, gdzie również mieliśmy wspólną grupę. Zgadzam sie ze na początku było okej. Szkolenie było pomocne, chociaż mogło trwać troche dłużej. Niestety kiedy zaczęliśmy pracować wszystko sie popsuło. Jak juz wspomniałam praca była zdalna a ja nie mieszkałam w Warszawie. Wszystkie narzędzia zostały przesłane poczta na czas, z czego byłam zadowolona. Jednakże system operacyjny mi nie działał i przez 4 dni próbowałam nie skontaktować z firma.(usunięte przez administratora) Moje wiadomości były odczytywane i ignorowane! Tak nie działo często. Kiedy w końcu została mi udzielona pomoc no to oczywiście na koniec miesiąca zdałam sobie sprawę, ze wypłatę dostałam niższa (byłam na umowie zlecenie). Kiedy w zeszłym miesiącu zostałam poinformowana, ze projekt upadł, to dostałam mozliwosc przesunięcia 2 ostatnich zmian na wcześniejsze dni. Jednakże nie zostałam z nich rozliczona. Napisałam do jednych z tzwn Team Leaderow. Zostałam ponownie zignorowana. Nie polecam firmy. Nie maja respektu do człowieka i oszukuja pracownikow

Call center
Były pracownik
@Anna

U nas.bylo podobnie. Prawda ..grupa whats app. brak kontaktu. A i brak wsparcia przy zapytaniach od klientow.

S.
Kandydat
 Pytanie

Do you need an Urdu/Pashto native speaker with translating experience?

Anonim
Były pracownik

Pracowałam tam dwa lata, przez pewien czas na pozycji managerskiej i nie polecam tej firmy nikomu. Brak jakiejkolwiek organizacji, czy to na projektach, czy w HRach, przed którymi musisz się płaszczyć jak w PRL-u, nikogo nie obchodzi. Chyba że jest wizytacja klienta, wtedy idzie główny mail, że trzeba posprzątać stanowiska pracy i udawać że wszystko gra. Pracownicy są wykorzystywani, a klienci oszukiwani. OPS pewnego projektu została usunięta z pozycji, ze względu na zatajanie prawdziwych wyników pracowników przed klientem. To chyba o czymś świadczy. W tej firmy liczy się tylko management, który czaruje pracowników pięknymi słówkami,bo jakby inaczej, od wyników zależą ich bonusy. Pracownicy są traktowani jak mrówki, żeby tylko cele robić, bo góra przecież musi dostać swoje bonusiki. Większość ludzi, których poznałam chciało zmienić albo było w trakcie zmiany pracy. Jeżeli jesteś egoistą/ką, uwielbiasz mamić ludzi i ich wykorzystywać aplikuje już dziś, a szybko dostaniesz awans. Nie polecam tej tak bardzo cliché korpo firmy.

Pola
Pracownik
@Anonim

Potwierdzam

Administrator

Brałeś udział w rozmowie kwalifikacyjnej na Specjalista ds. Obsługi Klienta w Sitel Polska? Podziel się swoimi odczuciami ze spotkania z rekruterem. Twoja opinia może okazać się cenna dla innych użytkowników.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Sitel Polska zatrudniani są obcokrajowcy?

Es
Pracownik
@Pytanie

Tak są

N.
Były pracownik

Pracowałam w Sitelu 3 lata na projekcie eBay. Nie znam nikogo kto pracując tam by nie narzekał. Stawka nieco wyższa niż najniższa krajowa. Przełożeni w dużej mierze nie ogarnięci, a 'szef' projektu (usunięte przez administratora) i matoł, który na swoim stanowisku znajdować się nie Powinien. Śmieje się z pracowników, a sam intelektem nie grzeszy. Praca dobra dla studentów, potem trzeba uciekać.

2
joe
Były pracownik

Firma oferuje prace zdalna i robi to bardzo dobrze.

Zostaw merytoryczną opinię o Sitel Polska - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sitel Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy Sitel Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sitel Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 3 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sitel Polska?

    Kandydaci do pracy w Sitel Polska napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Sitel Polska
2.2/5 Na podstawie 194 ocen.
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Sitel Polska