Szkoda, że można tak oczerniać firmę bezkarnie. Bardzo często jest to wynik złej pozycji pracownika w firmie!!!
Koleżanka aplikująca do futuro powiedziała mi o o opiniach na tym portalu. Pracuje tu od kilku miesięcy i jestem zaskoczony tym co tu pisza ludzie chyba nieznający firmy od wewnątrz. Na pierwszym szkoleniu dostaliśmy pełną wiedze z produktów, pozyskiwania klientów i jak wygląda pracy. Sama atmosfera jest super, jest dużo młodych ludzi wiec klimat polecam. Sam nie miałem doświadczenia w finansach wcześniej ale zostalesm zaproszony na rozmowe i się udało, w tej firmie widać ze licza się checi i zaangażowanie. Ja mogę szczerze polecić pracę w futuro.
Koleżanka aplikująca do futuro powiedziała mi o o opiniach na tym portalu. Pracuje tu od kilku miesięcy i jestem zaskoczony tym co tu pisza ludzie chyba nieznający firmy od wewnątrz. Na pierwszym szkoleniu dostaliśmy pełną wiedze z produktów, pozyskiwania klientów i jak wygląda pracy. Sama atmosfera jest super, jest dużo młodych ludzi wiec klimat polecam. Sam nie miałem doświadczenia w finansach wcześniej ale zostalesm zaproszony na rozmowe i się udało, w tej firmie widać ze licza się checi i zaangażowanie. Ja mogę szczerze polecić pracę w futuro.
Czy mógłby ktoś napisać kilka informacji o stanowisku pracy dla doradcy klienta? Mam zamiar aplikować i trochę martwią mnie negatywne wpisy. Jakie wymagania stawia firma kandydatowi? Czy da się godziwie zarobić?
Rozmawiał ze mną Dyrektor Zarządzający. Ogólne wrażenie OK, z mocnym naciskiem na wzbudzenie w Kandydacie przekonania, że to call center i łapanie klientów, a może nawet praca na chwilę, bo ludzie bardzo rotują. Pan Dyrektor chciał, by rekrutacja wyglądała bardzo poważnie i ustalono, że będzie drugi etap rekrutacji. II etap polegał na pytaniu "Czy przyjmujesz naszą ofertę?". To co mnie bardzo zastanowiło to nazywanie premii prowizją. Wg przepisów od prowizji jest odciągany podatek i składki ZUS, dzięki czemu masz to liczone do emerytury, macierzyńskiego, do wynagrodzenia urlopowego. Tymczasem jest to premia, z której nie ma się żadnych korzyści w przyszłości i ludzie są zaskoczeni.
Bardzo ogólne pytania, które nawet nie weryfikowały moich umiejętności miękkich, które są niezbędne do tego rodzaju pracy. Pytanie "co wiesz o naszej firmie? Dlaczego chcesz pracować w branży finansowej" Takie banały.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Zaproszono mnie na rozmowę rekrutacyjną na stanowisko Kierownika Zespołu Doradców czy ktoś może przekazać informację jaka pensja i jakie narzędzia pracy. Z góry dziekuje.
Czy ktoś wie coś na temat pracy w biurze FF? Nie chodzi mi o doradztwo, ale np. o asystenta bura, sekretarkę itp. Jest szansa żeby dostać pracę na tym stanowisku?
Zastanawiam się nad podjęciem pracy w Futuro. Nie rozumiem jednak tego, że firma nie oferuje żadnego przeszkolenia w zakresie pozyskiwania klienta, ani nie zapewnia żadnej bazy. Stwierdzenie "szukaj klientów w internecie" nie przemawia do mnie, bo jeśli mam wykonać dziennie 100-200 telefonów to jest to zwyczajnie nierealne. Czy ktoś z obecnych doradców finansowych może opisać jak realnie wygląda pozyskiwanie klientów?
Pracodawca zdał egzamin. Odbyło się spotkanie na którym poświęcono nam sporo uwagi. W spotkaniu uczestniczyła również Pani Prezes, która sprawą zajęła się osobiście. Poprzedni wpis uznaje za nieaktualny i być może zbyt emocjonalny biorąc pod uwagę faktyczne zaangażowanie kierowników i atmosferę pracy. Szczera rozmowa to klucz do sukcesu. Dziękujemy
Drogi pracodawco, na razie apel wystosuje w tym miejscu. Następne będą LinkedIn oraz GoldenLine. Odniose sie do pracy Call Center. Jako pracownicy znamy swoje obowiązki i kazdemu z nas zalezy, a raczej zależało na tym aby pozyskać jak najwięcej leadów i najzwyczajniej wykazać się. Niestety, wasza polityka dokręcania śruby i wprowadzenia polityki obozu pracy przynosi efekt odwrotny. Wymuszone uśmiechy do słuchawki nic nie dadzą jeżeli nie zaczniecie traktować nas z szacunkiem. Zamiast wzmacniać nasza pewność siebie, sprowadzacie ja do parteru. Rozumiem że koniec końców liczy się wynik, lecz w tym wszystkim kluczową rolę odgrywa zmotywowany a nie stłamszony pracownik. W porównaniu do innych firm tego typu pierwszy raz spotykam się z tak pogardliwym traktowaniem. Przykrych przykładów jest sporo, na razie nie będę ich wymieniać - daje szansę na pozytywną zmianę. Pracodawco, masz tydzień na rozpoczęcie szczerej rozmowy z nami - pracownikami. Jeżeli do takiej rozmowy nie dojdzie, pójdę krok dalej
Futuro przykłada wiele uwagi do tego, żeby było dobrym i przyjaznym miejscem pracy. Jeżeli ktokolwiek ma jakieś zastrzeżenia to może to zgłosić do pracodawcy oraz może być pewien, że sprawa nie pozostanie bez rozpoznania. Forum Gowork nie jest natomiast dobrym miejscem na dawanie takich skarg, tym bardziej, że firma jest na tyle otwarta, że można takie sprawy podnosić wewnętrznie. Sprawa zostanie wyjaśniona wewnętrznie jednakże wyniki tych wyjaśnień z oczywistych względów nie będą ujawniane publicznie. W przypadku jakichkolwiek dalszych zastrzeżeń zapraszamy do skorzystania ze ścieżki wewnętrznej.
To, że Futuro Finance jest bardzo dobra firmą to wiem ale może jednak wyjdziecie z tego dobrobytu i pochwalicie się przed innymi. Może obawa przed konkurencją??
Ktoś mi powie czy to jest praca stacjonarna czy w terenie ?
Ktoś mi powie czy to jest praca stacjonarna czy w terenie ?
Czy ktoś z pracowników mógłby napisać kilka słów o atmosferze w pracy? Może jakieś informacje czy można w firmie się rozwijać? Nowi szukają takich informacji
Czy moze mi ktoś podpowiedzieć czy doradca klienta biznesowego może w Futuro Finance zarobić jakieś przyzwoite pieniądze? Na jaką umowę można liczyć?
Duzo mozna zarobic na pozyskaniu klienta i kredsytu przez niego zaciagnietego?
FF do dla mnie super miejsce do pracy i duma mnie rozpiera.
Praca w Futuro Finance to dobre miejsce i widzę, że można sie tu rozwijać!
Witam, mam pytanie do osób które dostały prace w FF. Jak wyglądają szkolenia we Wrocławiu, ile trwają? Czy firma pokrywa koszty dojazdu, zakwaterowania, jakieś posiłki, diety etc? Pozdrawiam
Witam, mam pytanie do osób które dostały prace w FF. Jak wyglądają szkolenia we Wrocławiu, ile trwają? Czy firma pokrywa koszty dojazdu, zakwaterowania, jakieś posiłki, diety etc? Pozdrawiam
Opinie są tak skrajne. Jak ktoś lubi tę dziedzinę to jest jego miejsce.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Futuro Finance Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Futuro Finance Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Futuro Finance Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Futuro Finance Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Futuro Finance Sp. z o.o. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.