Serdeczne podziękowania dla Pana Bartosza P. za doradztwo i profesjonalizm w zakupie sam.Corolla HEV HB. Oraz Pani Agacie za pomoc .
@Pracodawca Dnia 19 marca na godzinę 11.00 byłem umówiony na service Lexus UX 250h. Przyjechałem do salonu o godz 10.50. Do godziny 11.15 czekałem przy biurkach obsługi serwisowej na przyjęcie mojego pojazdu. Ponoć pojazdy marki Lexus przyjmuje tylko jeden z serwisantów ( pomimo tego że przy biurkach siedziało wielu wolnych serwisantów ), pan ten był zajęty bardzo rozmową o niczym z jednym z klientów. ( Opowiadania dziwnej treści o Fiatach 126 p, Żukach i innych pojazdach z czasów PRL-u ). Kiedy zapytałem serwisanta o przyjęcie mojego pojazdu na service, odpowiedział że mam czekać aż obsłuży klienta. Odpowiedziałem że czekam już dość długo, podszedłem do automatu z kawą i się poczęstowałem. Po wypiciu kawy przy biurku serwisanta obsługującego Lexusy sytuacja nie zmieniała się, panowie nadal namiętne dyskutowali. Podjąłem decyzję że wykonam service w innym miejscu i że nigdy juz nie zajrzę do salonów Chodzeń.
Kupiliśmy Toyotę Aygo 07,03,2024 r. Pragniemy podziękować panu Jakubowi Zaszewskiemu, za wspaniałą obsługę, przyjazny sposób bycia, cierpliwość i oczywiście profesjonalizm. Na słowa uznania zasługuje pani Honorata Zasońska, która poświęciła nam czas nie tylko w pracy ale również była dostępna po godzinach pracy, wykazała się ogromnym oddaniem by nasze sprawy zostały pozytywnie ukończone. Pani Agata Zaszewska, koordynator ds. wydań ujęła nas swoją cierpliwością, prezentując wszystkie możliwości auta, ponad to służyła nam swoją wiedzą i umiejętnościami bez których byśmy sobie nie poradzili w obsłudze auta. Jesteśmy pani Agacie, pani Honoracie i panu Jakubowi wdzięczni za poświęcony czas i cierpliwość. z wyrazami szacunku Wanda Bluege i Aleksander Kaulbarsch
W dniu 19.01.24 odwiedzam salon samochodowy z Maierem kupna samochodu. Potrzebowałam doradztwa. Pierwsze fatalne wrażeni to dwie panie z recepcji, kompletnie niezainteresowane klientem. W końcu podeszłam do samochodu , którym byłam zainteresowana Toyota CHR. Oglądałam wsiadłam do samochodu. Przez 10 minut w oczekiwaniu, że ktoś podejdzie i zaoferuje pomoc, nie doczekawszy wyszłam z salonu. Najwidoczniej pracownicy powinni przejść przeszkolenie.
Serdeczne podziękowania dla Pana Mateusza Karpalskiego z działu sprzedaży samochodów używanych za profesjonalizm, doradztwo, przesympatyczną obsługę, a przede wszystkim za fachowe podejście i możliwość dokonania zakupu z drugiego końca Polski. Pozdrawiamy ????????????
Dzień dobry, chciałbym bardzo serdecznie podziękować Panu Radosławowi Zemke, który zawsze przy kupnie przeze mnie samochodu w firmie Toyota Carter w Gdańsku, bardzo profesjonalnie podchodzi do swoich obowiązków. Kupiłem już czwartą Toyotę i za każdym razem jestem zadowolony z użytkowania samochodu, który polecił mi Pan Radek. Już po kupnie, zawsze jesteśmy w kontakcie, pracownik osobiście dzwoni i dopytuję jak się jeździ, czy wszystko w porządku. Służy radą i pomocą. Michał
Kupiłam Toyotę Aygo X , jeżdżę ponad rok i jestem bardzo zadowolona.Serwis i obsługa w salonie jest na najwyższym poziomie. Kieruje moje ogromne podziękowania dla Pani Darii Malinki, która dzieli się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem oraz do Pani Honoraty Zasońskiej, która zajęła się ubezpieczeniem auta w sposób niezwykle profesjonalny wyszukując najlepsze oferty. Obie Panie tłumaczą ,wyjaśniają i doradzają a przy tym są bardzo bardzo życzliwe. Za wszystko bardzo dziękuję :)
Dziękuję za zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną. Pomimo mojego wielkiego stresu jaki przeżywałem w trakcie rozmowy, bardzo doceniam cierpliwość pań rekrutujących, które wykazały się wlk wyrozumiałością i empatią w stosunku do mojej osoby. Była to moja pierwsza, tak profesjonalnie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. Pomimo, że nie dostałem się do zespołu Toyoty, to spotkanie dało mi sporo wiedzy na przyszłość. Liczę, że jeszcze kiedyś zdobędą doświadczenie i moje marzenie pracy w tej marce się spełni.
Rekrutacja na fatalnym poziomie - trwała dosłownie 15 minut, gdzie w innych firmach rozmowy trwają ok. 1h na specjalistyczne stanowiska. Zabiłam panie stawką - dało się to zauważyć. Całkowicie nieprofesjonalnie postanowiły zakończyć rozmowę skoro i tak tyle nie zapłacą, szkoda, że ZAKAZANYM w procesie rekrutacji PYTANIEM. Żenada. Po Toyocie spodziewałam się wysokiego, merytorycznego poziomu.
Piszę jako zadowolony klient waszego serwisu. Od wielu lat a będzie to już ponad 12 korzystam z usług firmy gdzie spotkałem naprawdę fachowych ludzi, którzy znają swoją profesję. Na szczególne podziękowania zasługuje w zasadzie cały zespół obsługujący serwis ale chciałbym zwłaszcza podziękować Panu Grzegorzowi Wiśniewskiemu. Nie miałem nigdy problemu z umówieniem terminu serwisu, Pan Grzegorz zawsze odzwania do mnie po otrzymaniu informacji o potrzebie kontaktu, otrzymuję fachowe informacje dotyczące serwisu i użytkowania auta, serwis jest zgodny z ustalonym terminem a samochód otrzymuję sprawny i umyty, kiedy trzeba było auto zostawić w serwisie na dłużej, otrzymywałem auto zastępcze. Dobre porady i miły kontakt to są sprawy, które oceniam naprawdę wysoko. Polecam i życzę sukcesów Adam Salnik
Jako stały klient na pewno miał Pan okazję zaobserwować, czy na przestrzeni tych lat często pojawiali się nowi pracownicy? Interesuje mnie również, jaka atmosfera panuje wśród pracowników, czy dało się wyczuć, że lubią swoją pracę? Mój młodszy brat szuka pracy, marzy mu się tak renomowana marka jak Toyota, ale boi się, że nie ma szans na zatrudnienie.
jak to w serwisie wymagania na ksiazkę a płaca 4 na reke , opłac kredyt czynsz i idz na zakupy powodzenia ! za (usunięte przez administratora)
Toyoto nie ładnie usuwać negatywne opinie ! Dla tego opisuje sytuację jeszcze RAZ!!! Zamówiłem nową toyotę wszystko ok negocjuje z Jakub Tomczak ostatnią cenę żeby zbić około 1500zł do równej kwoty. Wasz specjalista już i tak Pan dostał ładny rabat a ciężkie czasy są nie negocjuje Pan już ALE w zamian za to będzie czekał prezent na tylnym siedzeniu. Myślę ok stać mnie niech będzie wiem że ciężko też muszą mieć w końcu COVID-19 też pewnie odczuli. Na umowie nie było wpisanej daty! Dzwonię po około miesiącu kiedy będzie auto ?! I odpowiedzi no wie Pan mam nadzieje że za tydzień i tak czekałem dodatkowe półtora miesiąca. W końcu dzwonię na początku jakoś grudnia mówi ta sama ciągle osoba "Mam nadzieje że przed świętami już będzie auto" Odpowiadam mam nadzieje że ten prezent będzie bardzo duży na mnie czekał! za te zwlekanie i czekanie! Odpowiedź Ależ tak oczywiście. 23 grudnia SAM dzwonię co z moim autem, tak jest zapraszam. W końcu jedzie ze mną dziewczyna "Ciekawa najbardziej prezentu" Jedziemy załatwiamy formalności i przechodzimy do auta. Tłumaczenia itp z ciekawości spoglądam kątem oka na tylne siedzenie. PUSTO?! Dziewczyna od razu Daniel nic nie ma. Ok głupio było się upominać ale -Obiecał Pan mi prezent i jak ? -A no tak Państwo zapoznają się z autem a ja już idę poszukać. 3 minuty nie miją idzie Jakub Tomczak z parasolkami zadowolony. Nawet moja dziewczyna która była wychowywana w domu dziecka poczuła zażenowanie. A wasz człowiek był usatysfakcjonowany. Potem nie zrozumiał sytuacji że to po prostu zwykły Gadżet firmowy jest nic nie wart, i jeszcze ciągnie temat, Wie Pan jak by ktoś pytał podeśle Pan mi klientów i tak ciągnie temat, nie zrozumiał że już się tymi parasolkami upokorzył. NA pytanie Ok ile dla mnie będzie ?! On Yyyy no nic ! Następnie ok do zobaczenia. Stacja obok i parasolki obok kosza z nadzieją że jakiś bezdomny zrobi sobie z nich pożytek. Toyota wytłumaczcie swojemu człowiekowi co to znaczy PREZENT a gadżet firmowy. Jeden z dillerów mi napisał parasolki dajemy w zestawie. Jak bym chciał flaszkę lub koszyk ze słodyczami to sobie kupię (Bardziej chodziło żeby dziewczyna łapała wiedzę jak postępuje się z klientami). A za słowo "dziękuje" mam mu podsyłać klientów?! czy może breloczek dostanę za każdego klienta XD Najlepszym dla mnie prezentem jest cała sytuacja. Jak opowiadam na spotkaniu firmowym o tej sytuacji to nawet Dyrektor regionalny zwijał się ze śmiechu (ma ciężką sytuację) a to go rozbawiło. Lub inni znajomi. ALE AUTO oceniam na 98%! Polecam Toyota Corolla I nie ładnie usuwać komentarzy opisałem TU FAKTY!! opinie są w nawiasach i własne przemyślenia! Jeśli czują Państwo z TOYOTY że coś źle napisałem zapraszam do rozmowy. Mają kontakt Państwo do mnie i nie potrzebnie są komentarze usuwane lub ukrywane. Pozdrawiam Daniel Kawecki
Powiem szczerze, sama czuje się zażenowana czytając to co tu człowieku wypisujesz... Zrobiłeś z siebie (usunięte przez administratora) i pewnie cały salon smiał się z Ciebie. Klientom spóźniają się auta o 3-4 i więcej miesięcy i nie ma obowiązku żadnej rekompensaty ani PREZENTU. Jesteś kompletnym burakiem.... Co handlowiec miał Ci niby za prezent dać? bo nie rozumiem? Voucher na weekend w sheratonie? Hiltonie? Czy co? Przy tej ilości aut jakie sprzedaje Toyota to zrobiłbyś im przysługę jakbyś zrezygnował.. W biedronce też się targujesz? (usunięte przez administratora)
bo jak w kazdym serwisie pieknie obiecuja a nic nie robia , wymagania by u nich pracowac wyzsza szkoła jezyki full doswiadczenie 10 lat i uwaga pensja 4 tys na reke smiech na sali po wyjsciu z ancla idzie romek na budowe i za malowanie scian ma 7 tys ten kraj to kabaret
Podziękowania za profesjonalną obsługę Pana Marcina Stawickiego. Osoba ta jest bardzo kompetentna i kulturalna. Współpraca z Panem Marcinem jest na wysokim poziomie. Pozdrawiam
Super polecam Pana Marcina Stawickiego! Bardzo profesjonalna obsługa.
Od kilku lat korzystam z obsługi i serwisu w Toyota Carter Gdańsk ul.Grunwaldzka,przez te lata byłam obsługiwana przez Pana Marcina Stawickiego. Pragnę się podzielić moja opinia i podziękować Panu Stawickiemu za wyjątkowa kulturę ,za profesjonalizm i bardzo merytoryczne postępowanie.Moja ocena jest bardzo wysoka. Dziękuje.
I przez te wszystkie lata obsługa jest na najwyższym poziomie? To super :) A opowiesz coś o cenach w serwisie? Sa konkurencyjne, czy raczej rynkowe?
W dniu wczorajszym odebraliśmy zakupioną Toyotę CHR.(samochód używany). Pan Dominik okazał się fantastycznym sprzedawcą i przemiłym człowiekiem. Przedstawił nam wszystkie właściwości zakupionego auta, skorzystaliśmy również z zaproponowanej oferty ubezpieczenia( Panie również zasługują na słowa uznania i podziękowanie) .Jesteśmy w pełni zadowoleni z obsługi przy zakupie samochodu i polecamy Pana Dominika wszystkim kupującym,
W dniu wczorajszym odebraliśmy zakupioną Toyotę CHR.(samochód używany). Pan Dominik okazał się fantastycznym sprzedawcą i przemiłym człowiekiem. Przedstawił nam wszystkie właściwości zakupionego auta, skorzystaliśmy również z zaproponowanej oferty ubezpieczenia( Panie również zasługują na słowa uznania i podziękowanie) .Jesteśmy w pełni zadowoleni z obsługi przy zakupie samochodu i polecamy Pana Dominika wszystkim kupującym,
Wszystko ok
Pracowałam rok jako recepcjonistka.Praca na 2 zmiany, do godz 22giej. Robiłam za sekretarkę serwisu i działu handlowego, hostessę, asystentkę zarządu, sekretarkę zarządu i księgowości, handlowca, kasjerkę, sprzątaczkę kibli dla wszystkich, mini magazyniera, koordynatora przesyłek, telemarkietera, listonosza itp. Firma ma bardzo wysokie wymagania co do pracownika a w szczególności prezencje - a nie zapewnia na to ani złotówki.Przez rok nigdy premii nie widziałyśmy, ani kasy za nadgodziny, prace w soboty czy w weekendy na dniach otwartych, problemy z urlopami, brak obiecanej podwyżki(jakiejkolwiek) a zdobyłam najwyższe kwalifikacje potwierdzone certyfikatem. Najgorsze było to że trzeba było być odstawionym na glanc-żakiecik, obcasik - przychodziła szefowa i kazała nam sprzątać kible (z telefonem w ręku! i jeszcze patrzeć w tym czasie czy ktoś do zarządu nie przyszedł), zmywać naczynia po wszystkich gościach (były 2 kuchnie do obrobienia), a nawet podłogę w całym salonie. To co się tam dzieje to cyrk na kółkach - w warsztacie, w serwisie.Zarabiałam 1100 na rękę. Nic dziwnego że mnie zwolnić nie chcieli - gdybym miała za półdarmo niewolnika to też bym go nie puściła - a podwyżki nawet nie zaproponowali. Odradzam pracę w takiej firmie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Toyota Carter?
Zobacz opinie na temat firmy Toyota Carter tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Toyota Carter?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!