Czy to prawda ze Eden zmienia nazwe?
Stanowczo odradzam te firmę. Od wielu dni próbuję wyjaśnić wystawionych kwestię faktur za NIEDOSTARCZONĄ wodę. Ciągle słyszę to samo; ktoś oddzwoni. Oczywiście to nie następuje. Właśnie jestem po rozmowie z panem na infolinii i znów fiasko, na moją informację, że wody nie dostarczono a faktura została wystawiona odpowiedź: TRZEBA ZAPŁACIĆ. Rozmowa jak z powtarzającym się robotem. Wiecznie albo nie ma tyle butelek wody albo dostarczyciel nie dojechał itp. Jeśli jeszcze ktoś się zastanawia nad wyborem to ODRADZAM tę firmę.
Mam dokładnie ten sam problem, faktury wystawione a ostatnią dostawę wody miałam w styczniu. Jakiś żart.. wysłałam im wypowiedzenie z uzasadnieniem złamania przez nich obowiązującej nas umowy, to Pan twierdzi, że i tak kara umowna mi się należy. Mimo, że to oni nie wywiązują się z zawartego zobowiązania. Nie wiem czy teraz jedynym wyjściem z sytuacji jest pomoc prawnika czy da się to inaczej załatwić?
Niestety moje kontakty z tą firmą były podobne - brak wody lub dostarczona w ilości o wiele mniejszej niż zamawiałem ( bo tyle mają w samochodzie ) , nie dostarczanie jej w określonym terminie - to normalna sytuacja. Bardzo przykre doświadczenie z konsultantami tej firmy to norma a chęć porozmawiania z kimś decyzyjnym mimo kilkukrotnej prosby spełzła na niczym .Kwintensencją naszej współpracy jest kwestia rozliczenia się z dystybutorów - mimo zwrotu wszystkich sztuk w pazdzierniku ubiegłego roku otrzymałem w m-cu czerwiec br. notę do zapłaty za .... nie rozliczony sprzęt. Żenada i niestety bałagan w tej firmie , przypuszczam,że sprawa trafi do prawnika bo nie myślę płacić za zdany sprzęt.
Życzliwy jak tak dalej będzie to sami doprowadzić mogą do zmniejszenia sprzedaży wody a w Gdańsku bałagan jak zwykle brawo wy
3 etapy rekrutacji, Kierownik sam nie wiedział o co pytać, pytał o nieistotne rzeczy, mało inteligentny, rozmowa prosta bardzo łatwa
ogólnie wypytywał o moje poprzednie prace, dość szczegółowo
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Najgorsza firma w której pracowałem stara się o dofinansowanie zwolniła ludzi a teraz chce pieniądze od państwa niech zwolni dyrektora kordynatora i to nie jednego i będą mieli kasę państwo nie powinno takiej firmie pomagać
Jestem ciekaw jak w innych oddziałach jest bo w Gdańsku kordynator i asystent sobie siedzę na du... I nic nie robią trasy układają za nich po co takiego kordynatora trzymają nie wiem a kierowcy zjeżdżają z wodą gdzie logika i oszczędności
Te centralne planowanie to strzał w kolano....biurowi w oddziałach siedza i dłubia w nosie a planuje wszystko typ ktory nie ma pojecia o specyfikacji tras i punktow.Klienci wkurzeni bo co druga dostawa nie jest na czas.
Jest kryzys, koronawirus sparaliżował gospodarkę i każda firma walczy teraz o przetrwanie, też Eden. Smutną informacją jest redukcja zatrudnienia o 150 osób ale lepiej o tyle jakby miało polecieć kolejnych 450, gdyby firma stała się niewypłacalna i miała upaść, taki los czeka wiele osób w wielu firmach i to jest przed nami. Nie piszcie bzdur i źle o Eden bo czasami trzeba podejmować bolesne i trudne decyzje. To jest optymalizacja, polecieli Ci co generowali koszty i Ci co nie robili planów ( w większości) i zapewne czeka to każdego, nie tylko w Eden lecz u każdego pracodawcy kto pracuje poniżej oczekiwań, nie realizuje zadań czy nie donosi celów ( operacyjnych, dystrybucyjnych , sprzedażowych ).
Ale bzdura. Zwolnienia były oparte na innych piorytrletach. ( tylko częściowo na wirusie) Takie pisanie bzdur i próba wybielania się jest co najmniej oznaką desperacji. Pozbycie się tzw ludzi ci nie przynosili nic do firmy żenujące. Lepiej zostawić takich co się ślizgają przez 20 lat niż takich co chcą coś zrobić. A koszty to Dyrektory i inne wysokiego szczebla co nic nie umieją przydatnego. Więc nie pisz takich bzdur. Smutne jest to że kłamiecie.
Nie do końca wszystko jasne,pozwalniali kierowców magazynierów a koordynatorzy dalej na swoich stołkach i do tego mają jeszcze asystentki KPINA!! teraz planiści elegancko planują trasy więc taki darmozjad nic nierobiący koordynator tylko generuje koszty dla firmy do tego jeszcze auta służbowe-tutaj szukać oszczędności drogi zarządzie!
W moim dziale polecieli ludzie, którzy robili plany!!! Ten wpis jest szczytem bezczelności. Dostałam wypowiedzenie z powodu kłopotów ekononomicznych pracodawcy. Proszę zatem nie kłamać i nie obrażać ludzi. Jeżeli ktoś zawinił to zarząd, który nie przygotował firmy na kryzys! Zwalniano pracowników już 30.03. Zarząd nawet nie zawalczył o skorzystanie z pomocy ze strony Państwa. Bardzo to słabe. Pracowników szeregowych wyrzucono na bruk aby góra mogła zachować swoje stołki. Oto cała prawda.
Pojęcia nie masz co robią ludzie którzy pracują w biurze. Ograniczona opinia do wywozu jest kolego błedna. Za każdy wasz błąd najpierw obrywa biurowy. A że jesteście jak dzieci rozpuszczone to błędów jest tysiąc. Oczywiście nie wszyscy i tu masz rację. Bo idąc twoja logiką. Byle cep wodę wywiezie jak ma wszytko podane na tacy. A biurowi z operacji się tłumacza za ciebie. Pojęcia nie masz. Operacja ma być jednym organizmem. Masz problem z koordynatorem to mu to powiedz! Bo tchórze tak się zachowują.
A są jeszcze dzialy w tej firmie gdzie dyrektorów jest prawie tyle samo to osób na nich tyrających w polu ... smiech na sali ...
Mądrości z kanapy widzę ;) handlowcy wyrabiający plany na grubo ponad 100% też polecieli, celowali na oślep. „Nie znam się to się wypowiem” - typowe. Eden skorzystał z okazji, że pojawił się wirus i się pożegnał z pracownikami z Polski, która robiła ogromne przychody ;)
Pamiętam jak nas opieprzali za czas w którym samochód za długo pracuje na luzie rozliczali z każdej minuty zimą nie można odpalać z rana, a co się dzieje teraz ciężarówka może jechać na same sanityzacje plus może sprzeda 25 butli samochód wyjeżdża na trasę załadowany wodą wraca 96 szt czasami więcej gdzie są oszczędności. Nowy dyrektor Robert nie widzi albo nie chce widzieć
@prawda, prawda boli wy się nie tłumaczycie klientom tylko ciemnotę wciskacie ale tak was wyszkolono a my kierowcy musimy się za wasze błędy tłumaczyć u klienta, zauważyłem kasowanie opinie w Gdańsku to nic nie da macie takiego kordynatora który nic nie potrafi kiedyś był już jeden straty ogromne a Góra tylko mu klaskała dobry pracownik
Jak dla mnie wszytko idzie załatwić jak ludzie chcą się dogadać. I się nie tłumaczę bo nie mam nic sobie do zarzucenia. Ale widzę że masz złe doświadczenia. Twoja opinia. Ja też nie mam miłego zdania o tej firmie ale jak miałem problem to to zalatwiałem. Pozdrawiam
Eden Springs to banda (usunięte przez administratora) Woda zapłacona, wszystko uregulowane, a wody brak, to już pomijam ale straszenie przez kancelarie nasylana na klienta. Mam zapłacić karę niewiadomo za co, za banki które zostały zwrócone i za demontaż sprzętu którego dokonałam osobiście i jeszcze wniosłam kierowcy do auta bo nie wszedł na teren posesji!!!!!!! To jest kpina!!!!! Straszenie klientów sądami i nagabywanie przez kancelarie!!!!!!
Planowanie tras przez dział planowania totalna porażka. Powinno robić się mniej kilometrówki w praktyce robi się więcej. I codzienne zmieniane punkty łączone trasy klienci zgrzytają zębami bo dostawa miała być np za dwa dni a jest dziś lub punkty pozamykane bo klient według grafiku powinien mieć dostawę w inny dzień. Jedna wielka porażka... Może ktoś zastanowi się nad tym...
Wirus Ma rację jeśli ktoś piszę i chce wybielić Eden to może to być tylko kordynator lub ludzie którzy nic nie robią i boją się o własne stołki. Nie polecam takiej firmy która zwalnia ludzi w pierwszych dniach epidemi i to ludzi którzy pracowali po 8 lub więcej lat i wmawiają że są nieefektywni & ma sakra
CIEKAWE CO TO BĘDZIE Z NIEKTÓRYMI DYREKTORKAMI JESZCZE, TEŻ JEST ICH DUŻO TU I TAM A PO CO ICH TYLE ...
Firma w dobie koronawirusa pożegnała ponad 150 pracowników jednym mailem, żenada
To jakies pewne info?rozumiem,ze glownie polecieli dyrektorzy i kierownicy od spraw niepotrzebnych ktorzy oprocz pobierania co msc pensji i rozbijania sie sluzbowymi furami nie robia totalnie nic?
Wszyscy handlowcy prawie, dział telemarketing, ludzie którzy pracowali po kilkanaście A nawet 20+ lat zostali zwolnieni przez maila, żenada, zero klasy
EDEN to korporacja z IZRAELA ,ludzie pracowali tam dobrowolnie …. to nie pierwszy taki ruch w tej firmie , EDEN od lat zwalnia swoich pracowników …. Ci którzy dzisiaj w dobie "korona-wirusa" zostali zwolnieni kiedyś zwalniali bez mrugnięcia oka innych ….wiem że jest ciężka sytuacja ….. Ale EDEN od lat tak działa mydląc oczy swoim Klientom że są "ECO", że są "PRZYJAZNĄ FIRMĄ" … mam nadzieję że ktoś się za to weźmie i skończy się panowanie IZRAELSKICH KORPORACJI na POLSKIM rynku wody i ludzie - Klienci zaczną doceniać POLSKIE FIRMY.
No to nic tylko szukać nowej roboty. A tak wogole to wiadomości z jakich przyczyn są te zwolnienia??
Oczywiście okres wypowiedzenia dla chłopakow uwzględnili? No i czy z Warszawy też kierowcy polecieli czy tylko jakieś poszczególne oddziały w Polsce
To jest amerykańskie korpo, spółka COTT. Mało kto został. Dostaliśmy emaila o wypowiedzeniu umowy. Cięcia kosztów. Ciekawe tylko jakich, skoro płacili śmiesznie małe pieniądze. Taki kapitał zakładowy, a firma tak szybko podjęła decyzje o zostawieniu tylu ludzi bez środków do życia ;) teraz na rozmowach o prace podstawowym pytaniem powinno być: jak zachowali się Państwo w czasach koronawirusa?
Do Urzędu Pracy zgłoszone 197 osób .Taniec zaraz dobija do magicznych 200 bo tak się ponoć mówi w kuluarach tego śmiesznego zarządu
Ktoś czuwa nad wpisami były wczoraj dwa wpisy ze jednak zwolnili kolejne osoby i znikły dziś .
Witam. I wczoraj i dziś zwalniają. Szczelają na oślep. Mimo zapewnień że nie będą. No cóż. Dobrych ludzi zwalniają.
Ja to jestem ciekawy co sie dzieje w europie,nie zapominajmy ze eden kupił nestle nie tylko na polske,wszedł ostatnio na rosje a tu jazda z wirusem na cały swiat,oni zwalniaja bo globalnie w nich to uderza a jak inwestor sie wycofa to zostana w du..e choc niby idzie kryzys suszy patzr globalne ocieplenie,kurde tak chciałem zeby mnie wyje.... ale nic,zwykły robol prace sobie znajdzie,a jeszcze robol z kwalifikacjami...A taka była gruba impreza ka koniec zeszłego roku w hotelu osa,woda sie lała,wjazd butelka za butelka :PPP kazdy sie bawił i cyk padaka...
W dziale sprzedażny po chamsku zwolnili większość pracowników pod przykrywka koronawirusa. Zostawili wieprze w zarządzie i garstkę najtańszych do poganiania. Oby epidemia doprowadziła do upadku tej dziadowskiej firmy.
dyrektorkow tez posuneli .. zostali tylko najwazniejsi choc pewnie za moment pani z hr tez poleci bo to ani sprzedaz ani dystrybucja - firma sobie poradzi bez szkolen
Przecież oni nie szkołą! HR jest tam od wymyslania sposobów przycinania pracownika na kasie. Z góry nikt nie poleciał i nie poleci. Wywala jeszcze trochę roboli żeby się utrzymać a potem znajdą nowych.
Oby jak najdlużej szukali chetnych do roboty.Może ludzie przeczytają wpisy i się zastanowia.I dojda do wniosku że nie warto temu pracodawcy poświęcać swój czas.
Macie więcej informacji kogo teraz zwolnili? Kierowców magazynierów czy kogoś z biura?
Koordynatorów, specjalistów, flotowca, dział handlowy. Większość Getfresh. A powinni Dyrektorów. Bo rynek się poprawia. Chcą coś od Rządu ugrać i na siłe wykazują że mają źle.
A co ze zwolnieniami? Zbliża się koniec miesiąca. Kto teraz poleci :))?
Asystentki są do zwolnienia. Już od dawna był taki plan a teraz jeszcze jest i podkładka na to. Firma się sypnie, każdy będzie ciał koszty a dostawa wody pójdzie w pierwszej kolejności.
Teraz nikogo nie wywalą .... Zobaczycie, kwiecień jest bezpiecznym miesiacem! Ale jeszcze będzie się działo, pytanie ile jeszcze będą trzymać tych bez wyników bo w 1szej kolejności powinni iść
Nie wiem skąd te, aż 3 gwiazdki oceny. Ta firma powinna mieć minus 10. Pracy ponad ludzkie możliwości za bardzo niskie wynagrodzenie. Zwolniono grupowo ponad 150 osób już 30 marca. To chyba pierwsza firma w Polsce, która zwolniła pracowników z powodu covid. Albo tak słabo przędą albo nie szanują ludzi. Kompletnie niewiarygodna firma ani jako pracodawca ani jako partner biznesowy.
Potwornie warunki ludzi traktuje sie jak w (usunięte przez administratora)
Witam słyszałem że mają zwalniać asystentki a dlaczego nie kordynatora zrobić tak jak było kiedyś kordynator na dwa oddziały więcej oszczędza . To są oszczędności a nie jak do tej pory zwalniali te osoby które zarabiają na tych (usunięte przez administratora)
Zgadzam się z tobą kolego. Powinni zrobić redukcję z kordynatorami. Z asystentami lepiej idzie się dogadać....
Mam nadzieję że w końcu wezmą się za tych nierobów od przesyłania meili i drukowania tabelek(czytaj koordynator)czy zarząd tego nie widzi siedzą nic nie robią i jeszcze asystentki mają od nic nierobienia tu są największe oszczędności,jeden koordynator na dwa oddziały wystarczy w zupełności
Witam jak jest na innych oddzialach bo w Gdańsku kierowcy mają zakaz robienia nadgodzin a zmusza się nas do rebienia do przodu dostawy i tym samym robi się nadgodziny a kordynator straszy zwolnieniam a sami siedzą po 8 godz może trzeba to zgłosić do odpowiednich służb
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Eden Springs Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Eden Springs Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 97.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Eden Springs Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 79, z czego 0 to opinie pozytywne, 35 to opinie negatywne, a 44 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Eden Springs Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Eden Springs Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.