@Były, dlaczego tak twierdzisz? Możesz podać jakieś sytuacje, które według Ciebie wymagają kontroli inspektora pracy w firmie SM LOGISTIC? @Kierowca, czy firma SM LOGISTIC zwraca koszty dojazdów osoby, która jedzie zmienić kierowcę większą ilość kilometrów? Czy to w zakresie kierowcy jest, aby zorganizować sobie transport, czy może firma wszystko załatwia tak, aby ułatwić kierowcy całą sytuację?
Firma SM Logistic oddaje do dyspozycji samochód osobowy, karty paliwowe itd.Od razu uprzedzę kolejne pytanie..... posiłek po drodze podróżujący musi kupić sobie za własne środki. Ja zdaje sobie sprawę, że nie ma dużej podaży pracowników w tej jak i innej branży ale nie wydurniajmy się, że w związku z tym firmy mają swoim pracownikom za przeproszeniem podcierać cztery litery, to są dorośli ludzie i idąc do tego zawodu muszą się liczyć z wieloma wyrzeczenimi i niedogodnościami. Z tego powodu jest tak duża rotacja kadr w firmach transportowych gdyż oczekiwania a realia się sporo rozjeżdżają. W zasadzie to jest moja ostatnia wypowiedź na temat tej firmy, gdyż zmieniam pracę i co miałem napisać to już zrobiłem jak najbardziej obiektywnie. Mam nadzieję, że pomogłem komuś w podjęciu decyzji o zatrudnieniu się w SM Logistic.
Może do tej kwoty dochodzą jakieś dodatki??
Pracuję tu trzeci miesiąc i na temat kwestii finansowych mogę się wypowiadieć, mianowicie na umowie jest faktycznie 2250 brutto, stawka za tydzień pracy to 2000 PLN na planecie czy chłodni, ruchomych podłóg za stawkę 2100 aktualnie nie ma. Ot zwyczajnie chłopaki się tych zestawów trzymają a firma chyba nic nie dobiera. Na pensje składa się owa podstawa plus diety z tytułu pracy w delegacji co razem czyni nam 2000 netto za tydzień pracy. Ponoć są jakieś dodatki za bezszkodową jazdę i brak naruszeń tacho, ale to ponoć dopiero po jakimś czasie. Nie ma żadnych kilometrów czy innych składników wynagrodzenie.
Mówisz o systemie 2 na 2 bo w systemie co drugi weekend w domu wygląda tak jak wcześniej pisałem wtedy ciężko wyciągnąć dobrą kasę chyba że przekroczy się 13500 km
Ciężko te kilometry zrobić, ja w 2/2 robię 5500-6000,zmiennik też podobnie, nie kasuje licznika więc wiem.
Witam kolege mam pytanko po jakich krajach UE sie jezdzi chodzi mi o system 2/2 ?. I z jaka naczepa smigasz? Jesli z ruchoma to opisz jak wyglada praca ( jazda w nocy czy brud mycie naczepy itd.) Z gory dzieki serdeczne .
Jazda z naczepą typu ruchoma podłoga to nie transport leków czy żywności...... to praca z typu "brudnych", nie muszę chyba tłumaczyć co się wozi i jaki rodzaj tablicy jest na zestawie. Czy mycie naczepy? No można nie myć, nawet do czasu aż się zalęgną gryzonie, wszystko zależy od kierowcy. Czy jazda w nocy? Zależy jak masz ustawioną pracę, 00-4.00 to w tej firmie godziny nocne i wiadomo co praca w nich oznacza. Dużo zależy od współpracy na linii spedytor-kierowca i tego jak ten drugi jest zorganizowany. Kraje gdzie jeździmy to praktycznie cała UE. Na ruchomą podłogę obecnie wakatów nie ma, każdy strzeże swojego zestawu i kijem nie wygonisz. Dbają pucują i z tego co wiem pracę na "śmierduszkach" sobie chwalą.
No i dziekoweczka wyjasniles mi wiele. A powiedz system2/2 to jak wyglada z wyjazdem? Z bazy ciezarowka czy jakies busy.
Tu nie ma żadnych busów,plandeki wyjazd i powrót do kraju zestawem,frigo częste zmiany za granicą ,dolot osobowym do ciężarówki,ruchome podłogi nie wiem.
Dzieki raz jeszcze a jesli bym sie dostal na chlodnie to jak tj przyjezdzam osobowka i od razu jade duzym czy pauza? Ta osobowka to ile osob jedzie. Sorry ze tak zapytowywuje ale wole wiedziec wiecej niz miec kolejne swiadectwo pracy
Kolego napisz jeszcze jak mozesz czy te dwa tygodnie i drugie dwa w domu to czy tak jest naprawde? Czy roznie to bywa. Jesli roznie to ile w trasie i ile w domu.
Dwa tygodnie w trasie i drugie tyle w domu,owszem może się zdarzyć,że zostaniesz poproszony o pozostanie kilku dni dłużej niż tura ale dopłacą za to.Ja już tak miałem,trzeba było zabrać stoisko z targów w Monachium i zjechałem po weekendzie do kraju.
Pytaj nie ma problemu,jednak jeżeli chodzi o kwestie w/w to z tego co słyszałem koledzy zmieniają się w niedziele.Kierowca za którego jeździłem frigo latem tak w każdym razie miał umówione ze swoim zmiennikiem,z Polski ten pierwszy wylatywał osobowym tak aby np.pod Frankfurtem n/Menem być w południe aby zmiennik mógł późnym wieczorem dotrzeć do Andrychowa.Dojazd osobowym do ciężarówki nie jest jednak regułą ,sporo frigo zjeżdża też na weekend do Andrychowa,więc wszystko zależy jak się praca ułoży.Ja z powodu tych dolotów osobowym zrezygnowałem z pracy na lodówce,w poprzedniej firmie było to normą i pędzenia po 1200km do auta mam już dosyć.
Inspekcji Pracy tam trzeba .Niedługo.
Czytam i nie wierze ,pracuje w tej firmie już prawie pół roku i powiem krótko,firma pilnuje swojego interesu,ale nie kosztem pracownika,nie ma łamania tacho,przestrzegany jest czas pracy w porze nocnej,zadbany tabor,na konserwacje którego i bieżące naprawy się nie szczędzi.Nie ma sprawy,której nie idzie załatwić z kierownictwem,jeżeli coś jest nie do ogarnięcia to mówią wprost i nie kładą makaronu na uszy.Wypłata zawsze na czas,aby to wszystko docenić trzeba popracować w "innych'warunkach.Nie chcę tu pozować na adwokata firmy bo nie jest to jej potrzebne,ale czytając teksty typu powyższego bez merytorycznego uzasadnienia można się zirytować.Być może to delikwent nawywijał w trasie i ma pretensje do całego świata,nie ma co się oszukiwać,wielu "asów kierownicy" to zwykłe miernoty,którym w życiu nie wyszło i poszli do zawodu ,który dobrze wykonywany daje jakieś profity ,sporą satysfakcje,radość pracy na dużych samochodach,możliwość poznania Europy.
Życie i młodość przeminie a was dalej będą robić i zwodzić do bólu.
@Kierowca, różnie to znaczy, jak? Chciałabym, żebyś swoją opinię na ten temat wyraził w sposób bardziej uzasadniony, ponieważ czytelnicy wątku opinii o pracy w firmie SM LOGISTIC mogą mieć w dalszym ciągu dużo pytań do Twojej wypowiedzi. @Były, możesz wyjaśnić, co napisałeś w swoim komentarzu? O jakich tzw. "hakach" piszesz? Sprecyzuj swoją wypowiedź.
Każdy system pracy w tej firmie ma tzw.haka ,powodzenia ,nie dajcie się.Są lepsze firmy.
Coś więcej w temacie haków? Może to jest kwestia braku przepływu informacji przy podpisywaniu umowy, sam też miałem, pewne sprawy "wyszły w praniu", jednak wszystko zostało dość szybko wyjaśnione.
@Kierowca, jak Ty ocenisz swoją współpracę ze spedytorami, którzy są zatrudnieni w firmie SM LOGISTIC? Mógłbyś również odpowiedzieć na moje poprzednie pytania, które nie chciałabym, aby gdzieś umknęły? Zachęcam Cię do dalszej aktywności, ponieważ Twoja wiedza związana z pracą w tej firmie jest pomocna.
@Kierowca, widzę, że masz zupełnie inne zdanie na temat stabilności firmy SM LOGISTIC na rynku, dlatego, czy możesz podzielić się z nami tym, co wiesz na temat pracy w tej firmie? Rozumiem, że osoby, które są zatrudnione w firmie mogą być spokojne o przyszłość i w najbliższym czasie firmie nie grozi upadek? Przedstaw szczegółowo, co wiesz na ten temat.
@Zainteresowany, skąd u Ciebie przypuszczenia, że firmie SM LOGISTIC miałaby grozić upadłość? Masz jakieś informacje na temat pracy w tej firmie, które mogłyby być pomocne dla czytelników tego wątku? Zachęcam do wypowiedzi.
Ot bredzi co mu ślina na język przyniesie. Jak firma ma dobrych pracowników a nie filozofów to upadłość jej nie grozi.
Oni mają robote? Nie grozi im upadłość? Bo to ważne w tych czasach.
Ta firma dla pocztkujących driverów
@Kierowca, czy w takim wypadku, który opisałeś w swoim komentarzu firma SM LOGISTIC w jakiś sposób stara się zachęcać osoby młode, aby czuli się komfortowo i nie myśleli o zmianie pracy na inną? Czy właśnie mimo starań pracodawcy tak czy inaczej te osoby decydują się na odejście? Opisz, jak według Ciebie to wygląda.
@Kierowca, właśnie, dlaczego według Ciebie rotacja jest tak dynamiczna? Rozumiem, że tak jak napisałeś wpływ na to mogą mieć sytuacje na rynku, które regulują zatrudnienie w firmie SM LOGISTIC, jednak, dlaczego za jakiś czas znów pojawia się ogłoszenie o pracę na stanowisko, które wcześniej było obsadzone? Wiesz może, czemu tak się dzieje?
Moim zdaniem rotacja spowodowana jest faktem, że dziś pracownik skuszony wizją wyższej pensji najzwyczajniej w świecie zmienia pracę co kilka miesięcy w poszukiwaniu finansowego złotego Grala. Jest to problem o którym pisze się już w prasie ekonomicznej i dotyka nie tylko zawodu kierowcy. Na rynek pracy weszło nowe pokolenie i to jego przedstawiciele najczęściej porzucają pracę praktycznie z dnia na dzień.
@Kierowca, dziękuję za Twoją kolejną wypowiedź. Skoro pracujesz w firmie SM LOGISTIC, to na pewno masz wiedzę na temat, czy często dochodzi do rotacji wśród zatrudnionych pracowników w tym miejscu pracy? Kierowca, który decyduje się na zatrudnienie w tej firmie może liczyć na stałą i pewną posadę? Przedstaw, proszę, jak to wygląda.
Skoro ogłoszenie o pracowników ukazuje się już od jakiegoś czasu to i rotacja jest,ale pytanie gdzie jej nie ma.Czy można liczyć na stałą i pewną posadę????Napiszę tak,rozmawiałem kilka dni temu z HR owcem z oddziału dużej duńskiej firmy w Polsce,jak to u nich z pracą w dłuższym terminie,gość odpowiedział krótko"dzisiaj pracę mam dla kierowców,ale co będzie jutro czy pojutrze to nie wiem,może będziemy musieli zwalniać jak gospodarka europejska wyhamuje".Ot i tu pewnie tak samo.
Nie polecam tej fiy 4200 i to wszystko km i tak nie zrobisz
@Kierowca, dziękuję za odpowiedź. Wspomniałeś o poziomie wynagrodzenia, czy jest to podstawowa stawka, którą otrzymujesz co miesiąc? Czy może firma SM LOGISTIC przewiduje jeszcze dla Ciebie, jakieś świadczenia dodatkowe np. za ekonomiczną jazdę? Przedstaw, też proszę, jak wygląda kwestia wyżywienia będąc w trasie? Pracodawca zapewnia jakieś "diety"? Zachęcam do wyrażenia opinii na ten temat.
4000 PLN i to wszystko, są jakieś mikroskopijne dodatki, za brak uszkodzeń na zestawie i wykroczeń na tachografie ale nie warto o tym wspominać. Wyżywienie w trasie??? No u Gesslerowej nie jadamy,ot klasyka słoje plus próżniowo pakowana żywność, dieta truckera to jedyna dieta......
@Kierowca, dziękuję za podzielenie się swoimi spostrzeżeniami po pierwszych trzech miesiącach pracy w firmie SM LOGISTIC. Czy miałeś może jakieś sytuacje w trasie, które wymagały pomocy ze strony pracodawcy? Może słyszałeś o jakiś przypadkach w których pracodawca nie zostawiał kierowcy samego z danym problemem i pomagał w rozwiązaniu losowych sytuacji? Jak wygląda sytuacja w przypadku ewentualnej awarii samochodu? Wypowiedz się, proszę, w tych kwestiach związanych z pracą w firmie SM LOGISTIC.
@anonymous, widzę, że dysponujesz informacjami dotyczącymi warunków finansowych oferowanych swoim pracownikom przez SM LOGISTIC. Może, w takim razie mógłbyś przedstawić pozostałe? Aktualne informacje w tej kwestii, będą cenne dla tych użytkowników, zastanawiającym się nad tą firmą pod kątem przyszłego zatrudnienia.
Kilka składników do wypłaty : za dzień + 8 groszy za kilonetr+ premia za kilometry + bezszkodowa jazda . Przy 12501 km + 24 dni masz 6975 zlotych na rękę
W ofercie sm jest 2000 netto za kazdy tydzień w trasie plus 2250 brutto podstawy. Nic o km nie mowili
@Kandydat, rozumiem, że warunek finansowy zaproponowany Ci na rozmowie kwalifikacyjnej w SM LOGISTIC nie był w Twojej opinii zadowalający. Jednak pomimo wszystko ważne, że pracodawca od początku jasno przedstawił go jak i możliwość ewentualnej późniejszej podwyżki. Tym samym, kandydat może się zastanowić nad rozpoczęciem współpracy lub nad rezygnacją z niej.
Powodzenia w biurze! Świeża sprawa: "Jest Pan w grupie kilku najlepszych kandydatów i planujemy zaprosić Pana na rozmowę kwalifikacyjną. Muszę jednak od razu nadmienić , że nasza oferta płacowa jest sztywna i wynosi 2100 zł. brutto. Ewentualna podwyżka możliwa będzie po 1 roku pracy..."
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SM LOGISTIC SP. Z O.O.?
Zobacz opinie na temat firmy SM LOGISTIC SP. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SM LOGISTIC SP. Z O.O.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!