Opinie o Global Telemarketing S.C
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać
W tej firmie pracowałam od czerwca 2012 roku do końca września 2012r i wspominam tę pracę bardzo dobrze. Zalety: * stałe godziny pracy (system jednozmianowy) * wolne weekendy * praca w miłym, młodym zespole * wyjazdy integracyjno - nagrodowe * wypłata w terminie * wysokie zarobki Wady: * niektórzy pracownicy, szczególnie ci co pracują tam już kilka lat... * presja czasu i sprzedaży Nie potrafię wymyślić więcej zalet i wad, ale należy pamiętać, że jest to call center co zawsze wiąże się z presją sprzedaży i dobrą komunikatywnością jeśli chce się coś sprzedać i zarobić :)
Hmm ja akurat Pracowałem w tej firmie pod Kierownikiem u którego praca przebiegała zupełnie bez stresu i pracowało mi się dobrze ale słyszałem dużo narzekań na jednego z kordynatorów i pewnie dlatego już go w firmie nie ma
jeżeli masz dobrą gadkę i potrafisz zbajerować klienta to hmm w granicach 1,8 - 2,5 tys. Są mistrzowie który zarabiają ponad 3 tys, jest ich parę (chyba 3 osoby) oraz duże grono osób które zarabia w granicach (usunięte przez administratora) . a sprzedawać teraz już tak dobrze się nie da, ludzie nie są głupi, wiedzą co kupują a ofert sieć Orange też znowu jakiś rewelacyjnych propozycji nie ma ( oferte internetu mobilnego taką samą sprzedaję sie juz prawie trzeci rok :) )
Rekruterka powie wszystko,żeby zwabić was do tego (usunięte przez administratora)
Jakieś banalne
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Global Telemarketing ma kilka ogłoszen o prace, poszukują Konsultanta klienta biznesowego, zastanawiam sie nad aplikacją, poradzicie coś?
Albo szybko się rozwijają i przyjmują ludzi, żeby stać się większą firmą.
jak wyglada praca w global : (usunięte przez administratora)
przez rok czasu ty decydowałeś co nagrywasz bo dzowniłeś z komorki teraz to sie zmienia
Gratuluję przedmówcy. Jedno z najdłuższych zdań jakie w życiu widziałem. PS Pisząc, że masz wiele zadań oprócz dzwonienia, miałeś na myśli aktywowanie przesyłek? Może powinieneś upomnieć się o jakąś premię, skoro oprócz dzwonienia, dbasz również o to żeby zarobić pieniądze...
Nie dość że taka umowa to od konsultanta wymaga się nie tylko sprzedaży ale także wiele innych spraw związanych min z aktywacją swoich przesyłek nie wspominając o tym co się dzieje jak konsultant się pomyli z formatką wtedy zaczyna się wielkie oburzenie ze strony back office na konsultanta a jak back office coś zawali a niestety są takie przypadki gdzie z winny innych osób odpowiedzialnych za wypisanie umowy konsultant traci aktywację i swoja prowizje to back office ma to gdzieś tylko jak zwykle obrywa się konsultantowi za to że nie wyrobił planu oraz zaczynają się pytania dlaczego choć sprzedał to umowa nie doszła do klienta, a czasem jak jest jakaś sprawa dla osób wypisujących umowy to jak się trafi na ich gorszy dzień to cię okrzyczą i będą oburzeni że zawracasz im głowę,to tak w skrócie za dużo obowiązków na konsultancie no ale to nie powinno dziwić skoro konsultant jest na samym dole jako jednostka i każdy nad nim stoi.
a moim zdaniem każdy komu sie praca nie podoba moze sie zwolnic nikt was na siłe nie trzyma mowicie o spoznieniach o karach i o "zlych" rzeczach ale niech ktos z was idzie no pracy do wielkich firm w ktorych robi np na produkcji przyjdziesz spozniony i masz slone kary liczac sie nawet ze zwolnieniem, jest wam zle bo ktos wymaga tylko tego zeby kazdy robil co do niego nalezy paranoja.....
Wiecznie biedny niezadowolony i pokrzywdzony. mistrz kreciej roboty w każdej firmie. weź się człowieku za robotę a nie zajmuj się psuciem tego co dobrze działa. i nie dziw się że skończysz na bezrobociu albo kopiąc rowy.
No ale dlaczego aż 2 złote mają zabierać pracownikom? Ja rozumiem że firma może mieć jakieś problemy ale może ciąć też inne koszta niż pensja pracowników
Jaka pensja?
No to jest akurat oczywiste. Jeśli będę potrzebować dzień wolny na jakąś wizytę u lekarza na przykład to dostanę bez problemu?
Dziwię się czemu tu są (prawie) same negatywne opinie o tej firmie. Praca na luzie, wszystkiego można sie nauczyc. Pracuje tu juz 4 miesiac i nigdy pensji ponizej 2100 zl nie mialam, wiec nei jest zle ! Praca od pon do pt od 9 do 17. Atmosfera wspaniala :) Wszystkim POLECAM ta firme !!
Praca w godzinach od 9 do 17,super atmosfera ,polecam :)
jakie są tam godziny pracy?
Widzicie ja dziś byłem na rozmowie kwalifikacyjnej. Raczej nie przejdę po mimo doświadczenia 3,5 rocznego rozmowy. Zauważyliście że same pozytywne opinie :D Pozdrawiam Ja zaczynałem na samym starcie tej firmy:) Tak browar to jest to:)
Pracowałem tam w 2010 w lecie. Było tam naprawdę super. Polecam. Ci z aktywacji mają nieco ciężęj, ale tak jest niestety wszędzie. Ciężko coś wcisnąć nowego, ale nie jest aż tak źle. Po prostu trzeba się nadawać do tej roboty. Ja pracowałem na utrzymaniu i fakt, miałem łatwiej. Pracowałem tam tylko 2 miechy, bo to był okres, gdy wspinałem się w karierze nauczycielskiej i teraz już pracuje już gdzie indziej. Nie mniej pracę w Globalu wspominam mile. Pozdrawiam Darka i szefa ;)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Global Telemarketing S.C?
Zobacz opinie na temat firmy Global Telemarketing S.C tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 30.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Global Telemarketing S.C?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 6 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Global Telemarketing S.C?
Kandydaci do pracy w Global Telemarketing S.C napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.