Netbox sp.z o.o.

Gostyń

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 204 ocen.

Opinie o Netbox sp.z o.o.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Netbox sp.z o.o.

321

ciekawi mnie tylko kiedy szef wreszcie pozbędzie się Romana? Był już na wszystkich działach teraz na konfekcji bo podobno jest tak dobry ze tam coś uzdrawia chyba swoimi rekami studentki, naprawdę ktoś wierzy że Sójka został ściągnięty tylko po to by Roman mógł zrobić porządek na konfekcji jakie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jaja jak berety. Zwykły cwaniak co mydli szefowi oczy, już paru takich było i marnie skończyli a teraz myślę że czas na Romka

wuzek

w firmie gdzie pracownicy na umowę o prace zarabiają mniej od pracowników na zlecenie nie może byc dobrze ,ciągle opowiadanie że niektóre prace nie mają żadnej odpowiedzialnosci to bzdura ,w żadnej firmie w której pracowałem takich głupot się nie opowiada,w firmie powinno sie wyrównac te wszystkie najniższe stawki do 15zł

Patrycja
użytkownik zarejestrowany

@Batman co jest powodem tego, że według Ciebie system premiowania jest niesprawiedliwy? Możesz też powiedzieć jakiego działu w firmie ten system dotyczy?

Pracownik

D.K. jest super managerem. Ludzie są spoko, ale zdarzają się wyjątki

Patrycja
użytkownik zarejestrowany

@No cóż... dlaczego uważasz, że pracownicy będą z Netbox odchodzić? Co takiego według Ciebie będzie tego powodem? Dodatkowe informacje na temat tego jak wygląda obecnie sytuacja w firmie mogą być bardzo pomocne dla osób, które zastanawiają się nad aplikacją.

Nikuś

Już niedługo będzie tyle kamer że nawet pierdnięcie będzie widać. Zamiast rozmawiać z pracownikami będzie się ich oglądać (śledzić) Nowe metody zarządzania.

Mały Szary Człowiek

Piknik Netbox ? W skali 1 do 10 daje 9 i to ze względu tylko na to że było troszkę mało miejsca cała reszta petarda, super klimat ludzie też potrafili e sobą porozmawiać pożartować organizacja na prawdę na wysokim poziomie mimo pogody pod namiotem było ciepło w miejscu wyznaczonym na papierosa też, fajny kabaret organizowany przez pracownik ekstra nagrody supersam DJ fajna muzyka, niektórzy trochę przecieki z alkoholem ale ogólnie na prawdę na + Kuba się postarał, i osoby ktore to organizowały, między innymi Hania, brawo !

No cóż...
@Mały Szary Człowiek 3 tygodnie temu
Piknik Netbox ? W skali 1 do 10 daje 9 i to ze względu tylko na to że było troszkę mało miejsca cała reszta petarda, super klim...

No to mamy swoje premię w formie pikniku. To są podrrygi umierającego. Ludzie będą zwalniani i sami będą odchodzić . KG tego nie zrozumie bo nigdy nie był po drugiej stronie.

wuzek

odchodzą uczciwi pracowici pracownicy z długim stażem pracy szkoda ze firma nic nie robi by ich zatrzymać ale nie ma sie co dziwic podwyżki dostają tylko pupilki i przydupasy a reszta daleko w tyle...

pracownik
@wuzek 3 tygodnie temu
odchodzą uczciwi pracowici pracownicy z długim stażem pracy szkoda ze firma nic nie robi by ich zatrzymać ale nie ma sie co dz...

będzie coraz gorzej

Patrycja
użytkownik zarejestrowany

@786rozumiem, że zmienił się skład zarządu. A czy oprócz tego zaszły jakieś zmiany? Piszesz o poprawie warunków pracy i nowej hali. Czy zmieniło się coś również, jeśli chodzi o warunki zatrudnienia pracowników?

Dog
@Patrycja 11.09.2017, 11:35
@786rozumiem, że zmienił się skład zarządu. A czy oprócz tego zaszły jakieś zmiany? Piszesz o poprawie warunków pracy i nowej h...

Przecież w tej firmie 27 latek o wszystkim decyduje a nie žaden prezes.

x
@Dog 15.09.2017, 19:39
Przecież w tej firmie 27 latek o wszystkim decyduje a nie žaden prezes.

niestety to prawda

786

zmiany,zmiany,zmiany,szkoda że zrezygnowano z prezesa bo firma naprawdę sie rozwinęła nowa hala przyzwoity park maszynowy same plusy,no niestety kilka osób nie było wstanie nadążyć za rozwojem firmy,nowy prezes i tak sie nic nie zmieni dla pracowników...

Patrycja
użytkownik zarejestrowany

@Mały szary człowiek dziękuję za odpowiedź. Aktualnie poszukiwany jest również Manager Działu IT. Ktoś z Was pracuje w tym dziale firmy? Co powinny wiedzieć osoby, które zastanawiają się nad aplikacją na to stanowisko?

Mot

Wszyscy marudza bo tam zle i tam i tam. Bo menager taki i taki a moze wkoncu ktos powie o inwestycjach. Budujemy budujemy i budujemy rozwijamy sie a co pracownik z tego ma?! Jedno wielkie smierdzace [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

KAROLLO

Witam Czy ktoś wie jaka atmosfera jest w dziale administracji konkretnie dział IT lub sprzedaży i jakie zarobki informtyka ?

AAAdd

Napiszcie ile zarabia wyrywacz bo mam taką ofertę prcy.

Patrycja
użytkownik zarejestrowany

@Mały szary czlowiekrozumiem, że Tobie odpowiada praca w Netbox. To ważne, jeśli można liczyć, że dodatkowy wysiłek będzie zauważony i doceniony. W ofercie pracy na stronie internetowej firmy można znaleźć informacje o bogatym pakiecie socjalnym. Mógłbyś powiedzieć co się na niego składa?

Mały szary człowiek
@Patrycja 20.07.2017, 12:03
@Mały szary czlowiekrozumiem, że Tobie odpowiada praca w Netbox. To ważne, jeśli można liczyć, że dodatkowy wysiłek będzie zauw...

Niestety nie mogę, bo sam nie wiem, nie chce tu mówić ze Netbox jest oh ah bo bym skłamał.

Mały szary czlowiek

Praca w netboxie nie jest zła, pieniądze tez nie sa, szefostwo daje podwyżki ale trzeba się trochę wykazać tak żeby ONI nie menadzer czy koledzy zauważyli twoje starania, wiadomo na starcie nie dostanie się więcej niż 13,5 ale to normalne, z czasem można się rozwijać iść na jakieś maszyny drukarki bobstybi klejarki, ale ile osób na te stanowiska jest chętnych? Prawie nikt nie chce bo wychodzi z założenia po co tam pójdę jak pieniądze i tak te same, ale jak chce się czegoś w życiu dorobić to trzeba tez dać coś od siebie i postarać się być zauważonym a nie zmieniać prace co miesiąc bo za małe pieniądze, myśle ze znajda się w firmie osoby które na zarobki nie narzekają i nie mówię tu tylko o osobach z biura ale i na hali, jedna rzeczą nad która ubolewam to straszny nie ład w firmie, wszystko robione na ostatnia chwile, za dużo pracy a za mało osób i to bardzo widać, co do nowego systemu premiowania uważam ze jest na duża nie korzyść dla pracownika ale zobaczymy jak to będzie uważam ze każdy pracownik powinien dostać te 200zl premi za to ze poprostu jest dyspozycyjny i nie bierze chorobowego co drugi tydzień i np kolejne max 10% powinno być za wydajność myśle ze każdy kto by dodatkowo mógł zarobić te 200zl do wypłaty byłby zadowolony, jeżeli chodzi o atmosferę w pracy ludzie są wporzadku, sporo osób sobie pomaga zwłaszcza młodych, i można się dogadać ale zdarzają się przypadki jak wszędzie ze są osoby z którymi kokunikacja jest bardzo ciężka.... szkoda ze nie ma obiecanych zebrać co miesięcznych z szefem na pewno wtedy byłoby mu pewnie łatwiej dostrzec problemy jakie występują na hali, przecież to rozmowa z pracownikiem może pomoc, a wracając do zarobków to w firmie idzie się dorobić trzeba mieć tylko mocne argumenty popieracjace podwyżkę, aaaa i pracuje na produkcji imienia i nazwiska nie zdradzę bo by mnie wszyscy zjedli :) pozdrawiam wszystkich narzekających, fala hejtu za 3....2...1 :)))

Batman
@Mały szary czlowiek 10.07.2017, 02:32
Praca w netboxie nie jest zła, pieniądze tez nie sa, szefostwo daje podwyżki ale trzeba się trochę wykazać tak żeby ONI nie men...

Wiekszosc ludzi naprawdę jest pomocnych i milych.Ale wlasnie moim zdaniem system premiowania jest totalnie niesprawiedliwy.Dlatego jest wiele nieporozumień i czesto zawiscici co jest zupelnie niepotrzebne.

Pracownik
@Batman 2 tygodnie temu
Wiekszosc ludzi naprawdę jest pomocnych i milych.Ale wlasnie moim zdaniem system premiowania jest totalnie niesprawiedliwy.Dlat...

Zgadzam się z Tobą, bo osoby które się na prawdę starają nie dostają premii i później są nieporozumienia

wenus

system premiowania aby płakać to kpina z ludzi ,nie wiem jak firma chce zachęcić do pracy pracowników ,proponuje zwolnić kilku bezproduktywnych ludzi a ich wypłaty przekazać na premie ,chociażby dyrektora i kierowników magazynów na nich to szkoda wydawać pieniądze całe dni pozamykani w biurach nawet pracy nie umieją rozplanować efektów pracy żadnych niepotrzebnie na siłę się ich trzyma...a i po co ta wstążka na; ikei ; weszło by tam jeszcze ze 20 autek przynajmniej ludzie spokojnie by zaparkowali na popo....

Hahaha

Szanse na jakiś awans maja tylko osoby które maja znajomych w biurze z działu klejenia awansują tylko ci co dobrze umieją polizac

Pracownica

Nie polecam pracy tutaj nawet na wakacje praca sama w sobie nie jest zla ale pani A. K bardzo nie uprzejma i nie miła szanuje tylko wybrane osoby..

Smaluszek
@Pracownica 15.06.2017, 21:57
Nie polecam pracy tutaj nawet na wakacje praca sama w sobie nie jest zla ale pani A. K bardzo nie uprzejma i nie miła szanuje t...

Najlepsze co robi to szmolec haha Pani szmolec.

Bruce Lee

Generalnie w firmie panuje zasada, czy się stoi czy się leży 1500 się należy, kobiety pracują o wiele ciężej niż faceci, widząc ten bajzel na hali odechciewa się pracować, dorobić się w tej firmie można jedynie żylaków i garba, a niebywale wysoka premia w wysokości aż 5% nawet na paliwo nie wystarczy, polecam wytrwałym wyrywanie na wakacje oczywiście na umowę zlecenie żeby szybciej uciec, wymagane wykształcenie podstawowe lub niżej

anonim

(usunięte przez administratora)

fan

Z miłą chęcią-podwyżka będzie :)

Hkdcic

Jeżeli ktoś chce dorobić w wakacje to praca w miarę, ale kierownictwu na hali to się w głowie przewraca ( usunięte przez administratora )

PanIpani

czy ten pan i pani sa w sobie zakochani?

Obserwator

Czytając ostatnie opinie o firmie zgaduje że napisał je kolejny bezproduktywny baran ;) Zastanawiam się po co wy tam jeszcze pracujecie skoro wam tak źle... a już wiem pewnie dlatego że nigdzie was nie chcą ;)

pracownik

Netbox;nie powiem że jest tu dobrze,szkoda bo starający sie pracownicy są niezauważani, Ukraincy przyjechali sie dorobić,już ich nie ma...oszukiwali faktycznie a profity z firmy czerpali że głowa boli.Pracuję juz naście lat i co za kiepską pensje;Atmosfera jest zła bo obiecanki a głupiemu radość;pracować trzeba wszedzie ale fakt jest jeden za prace należy płacić.................brak słów.

789

na konfekcji lepiej nie jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jaka była tak jest trzy osoby do rządzenia na rano jedna siedzi przy kompie a dwie łażą i tak na zmiane...

456

Kolego 123. Każdy dobrze wie, że Ukraińcy to byli najwięksi leserzy w firmie. Więcej udawali niż pracowali. Chowali się i spali w toaletach, urządzali sobie spacerki po halach, pogadali sobie trochę "tu" i trochę "tam". Czasu zawsze mieli dużo i oczywiście co to nie oni.. Do dziś wszyscy sie dziwimy jak to mozliwe, że Ukraińcy którzy przeważnie robili na wyrywaniu otrzymali na start w firmie: mieszkania, karnety na basen, służbowe auta (tak auta - bo 2 skasowali) oraz wiele innych przywilejów. Zastanów sie czy gdybys ty w tym momencie wyjechał np. do Niemiec i miałbyś pracować jako zwykły szary człowieczek otrzymałbyś chociażby służbowe auto??? Jestem przekonany, że w 99,9% NIE!!! I nieprawdą jest to, że Ukraińcy uciekli z tej firmy. Prawda jest taka, że wymagali jakby byli conajmniej jakimiś dyrektorami w tej firmie. Cierpliwość ludzi zarządzajacych na szczęście sie skończyła i chyba przejrzeli na oczy "dziękując" im za "współpracę".

123

Nowa hala zapowiadała więcej miejsca na pozostałych.. tak było przez pewien czas, teraz znowu jest bałagan. Co chwilę czegoś brakuje bądź nie ma. Co chwilę coś jest pilne.. a po chwili nie jest.. i "dobra dajmy z tym spokój.." po co te plany produkcyjne ? i jakiekolwiek plany ? ludzie litości.. po co to latanie i szukanie w tym bałaganie i nieładzie ? wymyślanie, żeby np logistycy mieli co robić ? zamieńcie się z nimi to zobaczycie jak to jest gdy w tym bałaganie szuka się niewielkiej ilości kartoników potrzebnych "na już" ponieważ brakuje.. a ów kartoniki zasypane innymi, czy zastawione tak, że pół godziny trwa wyjeżdżanie innymi paletami, żeby dostać się do jednej palety.. a w towarze jest przysłowiowy groch z kapustą.. zero organizacji czy segregacji.. porządek jako taki jest.. a po chwili nie ma bo ktoś się wepchnie z paletą.. a zamiast pozostawić ją postawioną prosto oraz dopchniętą do pozostałych to stawiają jak popadnie.. czy na skos czy jeszcze inaczej, po czym zastawiana kolejnymi.. a potem narzekanie, że nie ma miejsca.. porażka ! Ludzie z Ukrainy pracowali długo i dużo.. nie powiecie, że nie.. uciekli bo mieli dość tego bałaganu jak i niezdecydowania czy ciągłych zmian decyzji.. jak ktoś wspomniał w powyższych komentarzach.. odchodzą dobrzy pracownicy.. a zatrudniani są.. litości.. ja nie mam pojęcia skąd bierzecie tych ludzi.. dziwni.. zakręceni.. są także tacy, którzy nie potrafią jeździć tzw paleciakiem (faceci !), paradoks jest taki, że nastolatki z konfekcji są bystrzejsze, bardziej ogarnięte, szybciej łapią i szybciej się uczą.. plus dla tych, które znam i na własne oczy widziałem jak pracują i potrafią. Do tego życzliwe.. nie to co mnóstwo gburów z hal produkcyjnych bądź operatorów maszyn.. dziewczyny plus dla Was ;) Ja wypowiedzenie właśnie napisałem ;) Netbox ? jeśli chcesz się na kimś zemścić - poleć pracę w Netboxie ;)

Klejarkowy monitoring

To co się dzieje na dziale klejenia to jest jakaś kpina.( usunięte przez administratora ) Dodam, że wszyscy chodzą na jedną zmianę. Czasami jeszcze ktoś przyjdzie na popołudnie ale za to na nockach to brak osob decyzyjnych. Brak słów.. Czy nikt tego nie widzi??? Biorą pieniądze za nic. Za robotę by sie wzięli bo jedyne co robią to tylko chodzą po firmie, siedzą przed komputerem i sieją propagandę. Wieczne problemy do pracownikow a sami zaniedbują produkcje na swoim dziale. Jednym słowem mówiąc kpina. Radzę sie zastanowić nad roszadami na tym dziale..

133
@klejenie 27.05.2017, 14:43
No bo są to rządy pana A.B któremu w tej firmie wszystko wolno, a przynajmniej tak mu się wydaje

Jak

133
@klejenie 27.05.2017, 14:43
No bo są to rządy pana A.B któremu w tej firmie wszystko wolno, a przynajmniej tak mu się wydaje

Do klejarkowy monitoring Jak masz coś do tego Pana to się zwolnij albo go zastąpić madralo

p

za dużo fikcyjnych stanowisk pracy,specjaliści ,technolodzy to powinni być non stop na hali za dużo bezproduktywnych ludzi a jak jest problem to i tak nikt na hale nie przyjdzie,na dziale klejenia nie zmienia sie nic non stop syf kleić nie ma co ,co chwile coś zjebane ,stanowisko do szykowania kartonów to kpina na popo i w nocy non stop nie ma w co pakować ...jesteśmy na nowej hali miało być lepiej a jest...

klejenie
@p 24.05.2017, 17:55
za dużo fikcyjnych stanowisk pracy,specjaliści ,technolodzy to powinni być non stop na hali za dużo bezproduktywnych ludzi a j...

Zastanów się co piszesz bo nie wiem czy wiesz czym zajmuje się technolog i specjalista. Wiem , że najlepiej gdyby specjalista ustawiał ci maszynę, a ty tylko nakładać na podajnik i brać wielkie premie niestety nigdzie to tak nie działa. Specjalista sklei wszystko a ty z twoim doświadczeniem i umiejętnościami niestety noc. Musisz się jeszcze dużo nauczyć od operatorów z doświadczeniem a przede wszystkim od specjalisty, a później wypisywać głupoty

Nadzór

Kiedyś było tu fajnie, dzisiaj jedna wielka [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pracujemy za grosze i wiecznie słyszymy, że musimy się rozwijać. Jest kilka osób które nie wiedzą po co tu są. Kontrole z PIP nie wiele zmieniły a o bezpieczeństwo nasze nie dba. Pracujemy na hali ( cały czas ją budują) a my już tam pracujemy pomimo, ze nie została oddana do użytku, zimno tu ale to nikogo nie obchodzi. Może jak ktoś to skontroluje i dostaną karę to wtedy będzie lepiej? Kuba oto lektura na wieczór, sprawdź ile możesz zapłacić, ale czy Ciebie to interesuje? Ustawa z dnia 7.07.1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.)

Były pracownik

W firmie liczą się układy. Jeśli masz kogoś z rodziny na kierowniczym stanowisku możesz liczyć na dodatkowe premie czy podwyżki, których niby ma nie być w tym roku. Wszyscy sa równi i równiejsi. Nie warto tu przychodzić bo firma nie ma nic do zaoferowania. Ukraińcy sami stąd uciekli to chyba i czymś świadczy. Jest jeden wielki syf na produkcji. Wiecznie niczego nie ma, a wynagrodzenie jest tak atrakcyjne jak na kasie w biedronce. Szkoda zawracać sobie głowę tą firmą. Zdecydowanie nie polecam nikomu.

ojtam
@Były pracownik 11.05.2017, 11:34
W firmie liczą się układy. Jeśli masz kogoś z rodziny na kierowniczym stanowisku możesz liczyć na dodatkowe premie czy podwyżki...

Masz rację ,na dziale sztanc jest jedno wielkie kolesiostwo ,jak jesteś z rodziny( lub kolegą ) to masz podwyżkę jak należy ,był czas że na jednej maszynie "pracowało" na jednej zmianie trzech niby operatorów i ciekawe że nikomu z dyrekcji to nie przeszkadzało a ty spóźnij z przerwy 20 sekund to afera na cała firmę.Jeżeli chodzi o brygadzistkę to dopiero jest ewenement na tym dziale, zero pojęcia o pracy,po prostu tylko jest i to wszystko-bezproduktywna osoba.Powinni zrobić (to jest moje zdanie) rotację na tych stanowiskach np.z działu druku powinni dać na sztance i odwrotnie o ile mi wiadomo to M.S pracował na sztancach to i by nowe rozwiązania wdrożył .Pozdrawiam. Miłej pracy :)

lodziarz

Kamery są prawie wszędzie (nawet na nowej hali przed maszynami i pracownikami), a zastanawiam się dlaczego nie ma ich w biurze dyrektora produkcji??? Hmmmm.... Już wiem dlaczego!!! Bo okazało by się gdzie kto robi "dotrze" - pan o wzroście około 185 cm dawno już dogadza mu.

Dynia

Kita duzo czyta ..:)

Kita

lepiej mieć brzuch od piwa niż garb od roboty.....robaczki heheeeee

pracownik
@Kita 15.04.2017, 20:35
lepiej mieć brzuch od piwa niż garb od roboty.....robaczki heheeeee

Wiemy wiemy przecież zawsze taki byłeś i nie cha cha..... ale jest to przykre i dziwię się że co niektórzy tego nie widzą

wasyl

firma nie jest w stanie nic zaoferować pracownikom osoby które szukają pracy powinny omijać tą firmę szerokim łukiem, ostatnie miesiące to kompletna kompromitacja firmy kilka osób niepotrzebnie przychodziło do pracy tylko się ośmieszali...panowie nowa hala już stoi teraz już nie będzie na co narzekać zobaczymy na co was stać ...

Auschwitz

W firmie nie istnieje takie coś jak bhp i wentylacja, ludzie się duszą jak muchy, na hali totalny rozpiżdżaj, o podwyżkach zapomnijcie, ja pracuje 2 lata za 1600zł a mam tytuł technika i maturę..

Magister
@Auschwitz 11.04.2017, 14:06
W firmie nie istnieje takie coś jak bhp i wentylacja, ludzie się duszą jak muchy, na hali totalny rozpiżdżaj, o podwyżkach zapo...

Ludzie z wykształceniem wyższym i tytułem mgr. Za tyle też tam pracują na produkcji ,jeśli cię to pociesza .

Cave

Myślę, że wiele osób uważa, że szanowny Pan K.L to mąciwoda pierwszej klasy, tylko nie każdy ma odwagę to powiedzieć wprost, napisać.. Mylę się? Jestem ciekawy waszej opinii, niestety miałem okazję mieć z nim styczność. Jeśli chodzi o to, o co pytał poprzednik, wybrałbym też Filtron :)

Obiektywny

Nowa hala za tydzien oddana. Teraz najtrudniejszy tydzien przed firma, pozniej juz z gorki !!!!!!!!!!!!! A co do pytania o zarobki... Jak nie trafisz na maszyne to ciezko o dobre pieniadze chociaz sa wyjatki !!!!!

Karol

@pr: ja tam też nie mogę narzekać na prace mechaników. Powiedziałbym ze to lepszy akcent w firmie. Swoja droga co z ta nowa hala?

optymista

Zastanówcie się wszyscy po co się tu opluwacie, niedługo będzie mniej nerwowo zostanie oddana nowa hala wszystko się rozluźni zakończy się chaos powstanie logistyka dowożąca towar do maszyn będą nowe maszyny tak że trochę optymizmu a na pewno za tym pójdą jakieś podwyżki no i atmosfera na pewno będzie lepsza

ecarpateibul
@optymista 07.04.2017, 17:29
Zastanówcie się wszyscy po co się tu opluwacie, niedługo będzie mniej nerwowo zostanie oddana nowa hala wszystko się rozluźni z...

i tego się trzymam. Pozdrawiam tych co przychodzą zrobią i wychodzą. A nie tych co przychodzą w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] walą i ciągle narzekają i hejta używają.

pracownik

Panowie a jaka tam płaca bo mam przyjść na rekrutację i nie wiem czy opłaci się mi dojeżdżać nie wiem czy Netbox czy Filtron

pracnetbox
@pracownik 07.04.2017, 16:41
Panowie a jaka tam płaca bo mam przyjść na rekrutację i nie wiem czy opłaci się mi dojeżdżać nie wiem czy Netbox czy Filtron...

ZDECYDOWANIE FILTRON!

Pracownik
@pracownik 07.04.2017, 16:41
Panowie a jaka tam płaca bo mam przyjść na rekrutację i nie wiem czy opłaci się mi dojeżdżać nie wiem czy Netbox czy Filtron...

Idż do Netboxu. Ja pójdę do Filtronu!

August

Moim zdaniem nie ma co narzekać na wszystko i wszystkich. Jest wiele miejsc gdzie wszystko funkcjonuje dobrze. Mechanicy pracują bardzo dobrze, muszę ich pochwalić. Ostatnio bardzo szybko pomogli mi w problemie. Zresztą nie tylko oni. Jeśli komuś nie chcę się pracować wszystko będzie mu przeszkadzało. Mądrości Wam życzę :)

Triada
@pr 07.04.2017, 15:47
Przecież mechanicy to jeden z najsłabszych punktów firmy,na nockach śpią nie da się nic załatwić a o pomocy to już nie wspomnę....

@pr: Jakoś nie zauważyłem żeby spali albo żeby coś było nie zrobione. Swoja droga masz jakis konkretny przyklad? I czemu generalizujesz? Jesli nie, to traktuje to jak inwencje/fantastykę tworcza autora. Wręcz przeciwnie. Szkoda ze taka dziwna zawiść panuje. Każdy oderwany od pługa anonimowo z piwkiem w ręku komentuje. Może coś dobrego powiemy? Na jakim dziale pracujesz?

MECH.
@Triada 07.04.2017, 19:31
@pr: Jakoś nie zauważyłem żeby spali albo żeby coś było nie zrobione. Swoja droga masz jakis konkretny przyklad? I czemu genera...

Panowie nie dajmy się zwariować i podpuszczać wiemy doskonale, że my jesteśmy dla was a my dla was a są ludzie , którym jest na rękę aby iskrzyło między innymi pan K.G

pracownik

standardy pracy w firmie z roku na rok coraz gorsze najsłabsze punkty w firmie od 3 lat to kierownictwo i niektórzy menagerowie,brygadzisci,a powinno być odwrotnie wsparcia organizacyjnego żadnego kompletnie nieprzemyślane decyzje każdy ucieka od problemów jak sie coś dzieje spierdalają udawają ze nic nie widzą motywacja do pracy coraz mniejsza wchodząc na hale odechciewa sie pracy po prostu brakuje motywacji trauma dla ludzi chcących pracowac gdzie tu mowa o wydajności na halach syf kompletny pracownicy zamiast pracować męczą się nic nie idzie znależ, odstawić nie ma gdzie ,kleić nie ma co maszyny stoją godzinami ....szkoda że szef teraz nie wpada przynajmniej zrobił by porządek strach pomyślec co bedzie jak zaczną sie przenosiny na nowa hale.

Pracowik

witam.niech firma zacznie dobrze płacić pracownikom np panom którzy wyrywają,panowie sie tylko męczą nie mają jak palet wyrywać a i tak są oceniani jako najgorsi a odwalają kawał dobrej roboty .

druczek

Gdzie obsługa gilotyny??? Ostatnio przeważnie, gdy potrzeba coś dociąć, to tam bardzo często brak obsługi. Albo na innej zmianie, albo na magazynie itd. Trzeba chodzić, szukać i się prosić, a czas ucieka. Czy "kierownictwo" nie widzi tego problemu???

employer
@alicja 26.03.2017, 13:13
na magazynie surowców i wyrobów zawsze był syf bo tam największe lenie robią nic im sie nie chce aby wciąż narzekają ze za m...

No cóż Panie Alicja, ciekawy wpis. Pana pracy też chętnie się przyjrzymy. A tak na marginesie, w dzisiejszych czasach anonimowość w sieci to mit.

Lubiś
@employer 29.03.2017, 15:17
No cóż Panie Alicja, ciekawy wpis. Pana pracy też chętnie się przyjrzymy. A tak na marginesie, w dzisiejszych czasach anonimo...

Panie employer. Sytuacja pracodawców nie jest dobra. Znaleźć kogokolwiek, na jakiekolwiek stanowisko jest ciężko. Narazie Netbox ma to gdzieś , chociaż juz dzisiaj chociażby wyrywających jest brak. Propo z waszej strony zeby operatorzy składarko sklejarek przychodzili wcześniej do pracy by sobie przygotowali towar do sklejenia jest prześmiewczy. Poważnie? Proponuje spaść wam z własnego Ego do poziomu IQ a sie grubo walniecie o posadzke na nowej hali. Zresztą po co pisać... Kiedy ostatnio "dyrektor produkcji' wychylił sie na hale. których za chwile do ogarnięcia bedzie miał 4? Popierdółki na waszych zebraniach mnie osłabiają. Ostatnio Jakubek chyba poskarzyl sie tacie na prezesa. Kufy leciały gruuubo. Skoro nie ma spokoju w głowach szefostwa, nigdy nie bedzie spokoju w firmie. Skoro szefostwo nie szanuje pracowników, pracownicy nie szanują szefów. Zasada stara jak świat...

gosc

To jak jest w końcu w tej firmie źle czy dobrze ???? Kto tam rządzi

Pracownik
@..... 23.03.2017, 08:19
Witam. Odpowiadając na Twoje pytanie to napiszę Ci krótko : ŹLE. Natomiast kto rządzi to osoba która na niczym się nie zna ale...

A jak Ty byś miał swoją firmę to nie zatrudnialbys rodziny Bo ja tak.A jak ci praca nie odpowiada i zarządzanie to ja zmień A nie nąć ofiarę losu

543210
@Pracownik 25.03.2017, 20:08
A jak Ty byś miał swoją firmę to nie zatrudnialbys rodziny Bo ja tak.A jak ci praca nie odpowiada i zarządzanie to ja zmień A n...

masz rację, ja gdybym miał taką firmę to też zapewne zatrudniałbym rodzinę, ale na miłość boską niech ten pan pracuje na stanowisku odpowiadającym jego kwalifikacjom czy też umiejętnościom, może wyrywanie choć mam spore wątpliwości czy i temu zadaniu by podołał

Zosia

To zatrudnij się cieciu na stanowisku dyrektora produkcji i spróbuj ogarnąć to wszystko ;)

PrAcOwNiK
@Zosia 11.03.2017, 21:18
To zatrudnij się cieciu na stanowisku dyrektora produkcji i spróbuj ogarnąć to wszystko ;)

Zosiu. Teraz obejmować pałeczkę po Mariuszku to nie warto bo firma dzięki niemu spadła pod względem reputacji nie tylko pracowników, ale również osób które nie maiły styczności z firmą - opinia w powiecie również nie jest dobra. A po drugie to kim Ty jesteś dla Mariuszka (KOLEJNĄ LIZUSKĄ)? Szkoda więcej pisać - brak słów na to "bagno" we firmie zarządzających

pracownik

Szkoda że nie interesuje się firmą pan Piotr bo zobaczyłby jakich "kretynów" ma od zarządzania włącznie ze swoim bratem - Mariuszem (większego durn.. nie znam). Zanosi się że rok 2018 będzie w ciężkiej kondycji pod względem liczby chętnych do pracy na produkcji. Życzę szczęścia w dalszym prowadzeniu firmy.

Ola

Wieloletnie pracownice produkcji zarabiają mniej lub tyle samo co młode, nowo przyjęte osoby bez żadnego doświadczenia pracujące na zlecenie. Kpina.

Zostaw opinię o Netbox sp.z o.o. - Gostyń

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Netbox sp.z o.o.