Opinie o Jean Louis David w Warszawa Aleje Jerozolimskie 25

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Jean Louis David. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Jean Louis David o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Jean Louis David w Warszawa Aleje Jerozolimskie 25

klientka
Inne

Skoro tak tarktują klientów - na fb usuwają komenatrze, blokują, nie odpowiadają to strach pomyśleć jak traktują pracowników...

Olga
Inne
@klientka

Ale jakie komentarze?

Fryzjer
Pracownik

Jestem pod wielkim wrażeniem co się dzieje w posnani nikt już tam niechce pracowac a kiedyś jechcze był (usunięte przez administratora) klimat brawo menagerowie????????

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Julia

Ale odnośnie czego usuwają komentarze?

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w SALON JEAN LOUIS DAVID podczas okresu próbnego?

pierre
Pracownik
@Pytanie

umowa abolwencka 1200 zł netto bez ubezpieczenia zdrowotnego

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Umowa zlecenie z pełnym ubezpieczeniem zdrowotnym i możliwością dobrowolnego ubezpieczenia chorobowego

Iza
Inne
@Pracownik

Nie ma szans na umowe o pracę? A ze stawka jak? :)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie SALON JEAN LOUIS DAVID? Czy wziąwszy pod uwagę Twoje wrażenia, poleciłbyś innym aplikację do tego miejsca? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(36 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Nauczyciel do Przedszkola Ziarno
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Monika

Przecież nikt nikogo nie zmusza do pracy w naszej firmie pracuje już 13 lat można na umowie o pracę lub umowie o współpracy po latach wiem tylko że, Ci co tu piszą złe opinie to tylko Ci którzy zostali zwolnieni i tylko dla tego bo kradli dlatego co tu mają innego napisać, piszą zazwyczaj Ci którzy nagle zostali złapani rozszyfrowani i to po kilku latach to dlaczego dopiero teraz piszą? Dlaczego nie pisali wcześniej? Szkoda tylko że właśnie Pani Dyrektor Operacyjna jak to piszą nie wystawia Wam kąkretnego paragrafu na świadectwach pracy i rozwiązaniach umowy!!!! Zastanówcie się ludzie dlaczego firma z miesiąca na miesiąc się rozwija dlaczego jest nas tak dużo i popytajcie w salonach nie jednym w kilku i podejmijcie decyzję czy chcecie z Nami pracować a pytajcie na forum załamanych ludzi którzy wiedzą że nie mają powrotu i wiedzą co stracili Pozdrawiam serdecznie

Pracownik.
@Monika

Nie wiem co trzeba by było zrobić żeby Cię zwolnili z tej firmy. Pracowałam tam i dobrze wiem jak to się odbywa. Fryzjer ma mnóstwo reklamacji, a i tak zostaje w firmie bo robi "obroty". Ta firma daje menadżerom 500zl do wypłaty by załatwiał 20 dobrych opinii na Google, (usunięte przez administratora)

A
Były pracownik
 Pytanie
@Monika

Nie zgadzam się totalnie !!! Każdy kto się nie zgadza z opinią to kradnie ?! Straszny nacisk na działalność a jak nie chce siè przejść to do widzenia… Praca w niedzielę praca po 12 h a firma taka wspaniała umyła ręce jak przyszła pandemia bo przecież wszyscy na działalności to nie muszą płacić. Atmosfera w pracy tez pozostawia wiele do życzenia każdy obgaduje za plecami , a Menager faworyzuje swoich ulubionych (usunięte przez administratora) A główna szefowa zachowuje się jak by pracownicy chorowali na trąd i nie zwraca na nich uwagi absolutnie nawet dzień dobry nie odpowie …

Klaudia
Były pracownik

Warunki umowy dramat, a na rozmowie o pracę wszytko pięknie a gdy dostajesz umowę czar pryska, miały być darmowe szkolenia a tu okazuje się że podpisujesz umowę lojalnościową na parę tysięcy... Regjonalana tutaj pracownikowi sprzyja a za placami obgaduje, wyróżnia pracowników. Musisz pracować na swojej działalności płacić duzy zus obiecywany za to duży procent a gdy przychodzą rachunki dowiadujesz się ze masz mniejszy procent Za reklamację potrącane z obrotu u z wypłaty Nie polecam

Agnieszka
Pracownik

Jestem związana z firmą Jean Louis David od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolona. Pensję zawsze otrzymuje w omówionym terminie, atmosfera w pracy jest bardzo dobra. Szokuję mnie ilość negatywnych komentarzy na tym portalu, część osób, która je zamieściła udało się zidentyfikować - są to osoby zwolnione z powodu udowodnionej im kradzieży lub olewczego stosunku do pracy. Bardzo mi przykro, że prywatne frustracje są wylewane w Internecie.

2
Marlena
Pracownik
@Agnieszka

Dziwnym trafem zawsze po ocenie byłego pracownika zawsze się znajdzie dobry Samarytanin z Biura JLD który po. Każdej opinii pracowniczej piszę wyimaginowaną opinię broniącą ten tonący Tytanic JLD

1
Beata W
Pracownik
 Pytanie
@Agnieszka

Halo, czy już nie można się wypowiedzieć na temat miejsca pracy? Chyba do tego służy ten portal, prawda? Zidentyfikowane osoby przepraszam przecież to jest portal anonimowy, to co wy straszycie czy sami się boicie tuszowania niewygodnej prawdy o firmie JLD. A to że kradną ludzie to oczywiście jest złe ale gdyby nie zarabiali Głodowych stawek nie musieli by tego robić. Olewczy stosunek to wy macie do Pracownika więc to działa dwie strony, a również nikt nie będzie się jakoś mega starał jak otrzymuje marne grosze za swoją pracę, naprawdę.

1
Dziwny traf
Pracownik
@Marlena

Dziwnym trafem zawsze, jak ktoś jest przeciwnego zdania niż były pracownik jest albo z biura JLD, albo coś jest z nim nie tak. Dziwnym trafem tylko niezadowoleni mają rację. Dziwny jest ten świat...

2
мастер
Inne
 Pytanie
@Agnieszka

Бред и лож !!! Что ты получаешь за свой труд по 11-12часов ? и что обязана получать - посчитай а потом пиши похвалу ... для этого типа парикмахеры не удачники и работают по таким сетям , потому что в реальной практики парикмахерского искусства вам нет мест

Xgz
Były pracownik
 Pytanie
@Agnieszka

A może dlatego, że nie chcą pracować za najniższa krajową i sami się zwalniają? Żeby dostać premie, trzeba zrobić utarg minimum 9.500 tys żeby dostać 100zl więcej

M.G.
Inne

Witam, byłam na podcięcie końcówek. Pani nałożyła też trochę odżywki lub serum... 95 zł.! Szok, nie polecam

Pracownik
Pracownik
@M.G.

Dzień dobry, cennik jest dostępny na recepcji - przed rozpoczęciem usługi mogła Pani z niej zrezygnować. Zdecydowała się Pani na wizytę z uczciwie podaną ceną a potem krytykuje. Chyba samą siebie.

Marta
Pracownik
 Pytanie
@M.G.

A Pani wymodelowała włosy ? Poświęciła swój czas ? Użyła pożądanych kosmetyków ? No w sumie to mogła 20 zł skasować....bo to tylko końcówki.... A skoro to " tylko" to dlaczego sama sobie tego nie obcięłaś? Tragedia w tym waszym myśleniu.... Myślisz , że ludzie pracują dla opłat ? Dla podatków i czynszów ? A zarobek charytatywny?

Olga
Pracownik
 Pytanie

Pracuję od wielu lat w sieci JEAN LOUIS DAVID. To uczciwa praca ,za godne pieniądze . Nikt nie mówi , że jest łatwo, bo gdzie niby jest ? W Biedronce , w Lidlu, na budowie ??? Serio ??? Zawód fryzjera to praca fizyczna i z tym się trzeba liczyć .Jeśli ktoś tego nie rozumie , to może pomylił się z powołaniem . Fryzjerzy zarabiają po kilka tysięcy . Ich pensje niejednokrotnie przewyższają zarobki ludzi na wysokich stanowiskach : urzędników , nauczycieli , managerów firm. Z tym , że ci właśnie ludzie spędzili kupę czasu na edukacji . Zamiast narzekać , doceńcie to , że macie fach w ręku i piękny zawód , dzięki któremu możecie się spełniać . Narzekactwo do domena tych , którzy nie radzą sobie z każdą pracą i zawsze znajdą powód do narzekania , żeby jakoś usprawiedliwić swoje nieróbstwo : że trzeba nosić odzież służbową , ze kolor nie taki , że trzeba sprzątnąć salon po klientach..... Każdy ma swój rozum i powinien sam spróbować swoich sił w JEAN LUOIS DAVID .

shpn
Inne
 Pytanie
@Olga

бред !!! ты хоть сама веришь в то что написала ?! если да тогда ты такой парикмахер как я балерина .. удачи

Kasik
Pracownik
 Pytanie
@Olga

Nie prawda po kilka tysięcy to ile 10 tysięcy? To w Warszawie i trzeba chorować codziennie po 12 godzin , zero życia. Pracuje i wiem ile się zarabia A ludzi coraz mniej i zarobki też małe.Jeszcze własną działalność , a id nowego roku znów Zuzy do góry. Jak nie było kovuda nie było źle, teraz niestety ludzie patrzą na ceny .

Marta
Pracownik
@Kasik

No jak zuzy idą do góry to idź do szkoły , otwórz swoją firmę , płać ludziom po 20 tys. A sam spożywaj tynk. Później wróć do Ukrainy

El
Inne

Bylam wczoraj w jednym z warszawskich salonów. Dziewczyny obsługujące bardzo miłe w przeciwieństwie do jak się później okazało regionalnej. Nie dość ze weszła do salonu z mina niezadowolona to jakoś zabłąkało jej chyba i przy tym kultury. Na wejściu ani me ani be a zdaje mi się ze jakoś regionalna powinna świecić przykładem i wchodząc powinna powinna do klientów powiedzieć dzien dobry

Szkoda i żal
Pracownik

Jak już ktoś wcześniej napisał proponuję się zająć jedna z regionalnych bo za chwilę znów się zespoły posypia. Psychicznie już nie można wytrzymać... chyba że nie zależy nikomu na kasie i opiniach... te negatywne komentarze nie biorą się z niczego.. pomyślcie dlaczego tak dużo osób już się zwolnilo!!!!

Unel
Były pracownik

Szukają glupich i naiwnych. Gdybym mógł cofnąć czas wydymał bym was na spory hajs i byście mogli mi naskoczyc

Porażka
Były pracownik

Nie wiadomo od czego zacząć aż tyle jest minusów.. Nikomu nie życzę by tam trafil niezła szkoła życia a w sumie marnowania życia. Zacznę od tego że nie ma co wierzyć w to co mówią, bo można uwierzyć w luksusowe życie. Niestety po czasie duże rozczarowanie z obiecanek wychodzi marne biedne życie, wypłata to jest coś żałosnego, trzeba się narobić za trzy osoby a w sumie nic się nie ma. Wymagania są wybujałe. Mówią salon prestiżowy a to nawet jest gorsze od osiedlowego z lat 90. Szkolenia to jakaś porażka.. Nic się z tego nie wynosi a później trzeba się rok męczyć albo zapłacić za szkolenie 6 tys a osoba spoza firmy przyjdzie zapłaci 900 i może robić co chce. Gdzie tu jest sprawiedliwość.. Warunki pracy są tragiczne, dostaje się ubrania na początku.. uzywane, a jeszcze zabierają z marnej wypłaty za używanie ich.. Ludzie niby tacy przyjaźni można wszystko im powiedzieć a po czasie okazuje się że to największe (usunięte przez administratora) Przenoszą fryzjerów z salonu do salonu bez pytania ich o zdanie a nawet jak się sprzeciwia to nawet menagerowie regionalni nie słuchają. Z dnia na dzień dowiaduje się człowiek że nie pracuje w danym salonie tylko pracuje na drugim końcu Warszawy ha dobrze ze nie w innym mieście bo wtedy to już by był śmiech na sali. Elastyczny grafik - to jakiś zart.. Do tego pracuje się po 12h a wysyłany grafik podpisuje się w na 8h.. jedno wielkie (usunięte przez administratora) Wypłaty nie przychodzą na czas, nie zrobisz utagu bardzo dużego dostajesz 2 tys i przeżyj w Warszawie za taką sume.. Trzeba naciągać klientów na kasę i to gruba kase. W tej firmie najważniejsza jest sprzedaż kosmetyków i pielegnacja nie usługa. Uczciwy z pasja fryzjer nie będzie mógł sobie poradzić z taką presją. Jakość usług nie jest wysoka ale ceny są bardzo zawyzone. Nie polecam..

Shpn
Były pracownik
@Porażka

UWAŻAM ZE TRZEBA WSZYSCYM ZEBRAĆ RAZEM - PODAĆ NA NICH DO SĄDU !! I będzie to żaglowe dla wszystkich otrzymać za to moralnie kompensacji korzeń a sieciówka salonów ich po prostu będzie uważać następnym razem kogo i na jakich warunkach zatrudniać i oblicowano górę wielkie

Porażka
Pracownik
 Pytanie
@Shpn

Same odpady przyjmują ? :)

1
Shpn
Były pracownik
@Porażka

więcej tak. Zgadzam się, ale 10% fajnych fryzjerów trafia do tego właśnie śmiecia działającej sieci i nie tylko to niszczy fryzjera i jego mózg , a tam są zatrzymanie mózgu i to jest gorsze wśród salonów na świecie za mojej praktyki. najgorsze, to Jean Louis David!! I to porażka a nie fryzjerstwo .. uważam ze trzeba postawić ich na mieście ;) co na przykład ja już robię ))

Shpn
Były pracownik
@Porażka

już rozpoczął odrazu proces przed sąd Europę ze by im nie było tak zajebiscie w tym życiu )))

anonim
Były pracownik
@Porażka

zgadzam sie z toba plus jeszcze taka ciekawostka jak jeden prawnik przeczytal umowe lojalnosciowa ktora podpisuje pracownik po szkoleniu to sie zaczal smiac bo jest w niej napisane (oczywiscie nie w prostym jezyku tylko w jezyku urzedowym) ze oni wiedza ze ta umowa jest niezgodna z prawem ale i tak musisz ja podpisac i podpisujac ja zgadzasz sie z tym. Prawnik powiedzial zeby nie podpisywac od nich umów bo sa nie zgodne z prawem. Kolezanka po rozmowie z tym prawnikiem poszla do menagera salonu powiedziala mu ze tego nie podpisze a on tylko powiedzial ze wie o tym ale zeby sie nie wygłupiala tylko to podpisala.

Pytanie
 Pytanie

Jaki dress code obowiązuje w SALON JEAN LOUIS DAVID?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Ale pytanie... Drogi serwisie, chodzimy nago a klienci drapią nas po plecach.

anonim
Były pracownik
@Pytanie

fryzjerzy cali na bialo buty moga byc jedynie czarne ale bardziej chca zeby byc cali na bialo chyba ze jestes u nich fryzjerem juz 4 lata to mozesz miec czarne spodnie ale bluzka jest biala bo dostajesz ja od firmy trenerzy sa cali na czarno menagerowie i zastepcy sa na czarno a i barberzy sa na czarno

Nastia
Inne

Masakra!!!!!!!!!!Przyszlam zrobic przedluzenia zaplacilam 3000 za to za odpadli wlosy po 1 dniu,Nowy Swiat 66 ,napisalam reklamacija I nic nie dalo,nie podali numer do menedzera bo jestem obcokrajowec,osyszci!!!!

Michal
Inne
@Nastia

!!!jak to ,ma byc zwrot

Aga
Pracownik

Wyniki salonów same mówią za siebie, wszyscy się zwalniają ze względu na regionalną.... A ona ciągle gnębi... I tak w nieskończoność.. Proszę się zastanawiać

PSh
Inne
@Aga

nie o to chodzi jest czynnik ludzki i szacunek pracodawcy sieci fryzjerskiej... wszystko inne to drobiazg w porównaniu do samej pracy, umowy i stosunku do Ciebie jako profesjonalisty... nie tylko będą rekrutują byle kogo, zamieniają lub w prowadzą dobrego fachowca fryzjera w degenerata...nie jestem Harry Potter ale wiem co pisze i o czym gadam , przed 20 lat swojego fryzjerstwa nie wiedziałem najgorszego to co obejrzał w sieciówkach w tym kraju …

Prawda
Pracownik
@Aga

Gdyby Warszawka spytała się byłych pracowników o przyczynę zwolnienia pewnie przejrzalaby na oczy... Tylu manago asystentow i fryzjerów chyba tylko w poznaniu się zwalnia , a dlaczego... Pracuje w firmie nie krótko ale już nie bawem tez sie zwolnie jak nie zrobia z tym porzatku!!!

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w SALON JEAN LOUIS DAVID?

Pshp
Inne
@Pytanie

Jednym słowem jest źle, najgorsze to co można wyobrazić praca w salonie Jean Louis David. na tysiąc procent daję tę gwarancję!!! unikania takich miejsc jak pracownik A jeszcze bardziej jako klient .

Karo
Pracownik

Nie polecam firmy , koleżanką pracuje i to co mówi głową boli.Brakuje personelu , brakuje doświadczonych specjalistów, fryzjerów. Dużo by pisać.

Red
Były pracownik

Szczerze, to marnowanie czasu w tej firmie. Pracujesz za 27% od obrotu, na własnej działalności i z tego musisz zapłacić ZUS oraz podatek ???? Praca po 12h, prawie codziennie - czyli nic z życia, bo trzeba oddać się pracy. Śmieszne umowy za szkolenia. Twierdze, ze jest mnóstwo salonów fryzjerskich lepszych, o dobrych opiniach, normalnych zarobkach oraz o normalnej umowie niż Jld. A wiec, odradzam prace w tej sieciówce. Pozdrawiam.

Niezadowolony klient
Inne

Dziadostwa większego nie widziałem jak żyje w swoim życiu

Paweł
Były pracownik
@Niezadowolony klient

jak ja Pani rozumiem .. bardzo mi przykro... po co ogólne poszła tam Pani przecież to stempel (usunięte przez administratora)i kłamstwa wśród fryzjerskiego świata...

Zostaw merytoryczną opinię o Jean Louis David - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Jean Louis David?

    Zobacz opinie na temat firmy Jean Louis David tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 34.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Jean Louis David?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 33, z czego 7 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Jean Louis David
Przejdź do nowych opinii