Witam, jestem pracownikiem jednego z Centrów Norauto w Polsce . Plusy: umowa na pełen etat na czas nieokreslony Minusy: niska pensja, brak podwyżek dla pracownika który nie chodzi i nie donosi oraz brak premii którą obiecują z miesiąca na miesiąc ... cele, cele, cele, ciągłe gadanie o celach np. Karty , których wcale klienci nie chcą bo one nic nie dają , najpierw trzeba multum kasy wydać aby uzyskać rabat ... slabe zarzadzanie przez centrale co się wiąże również z kiepskim zarządzaniem przez Dyrektorów centrum Firma powinna postawić na Pracowników którzy Pracują już jakiś czas, załatwiać im szkolenia , pokazywać że są osobami niezbędnymi aby ten interes się kręcił , ale oni robią na odwrót pokazują pracownikom że jak nie oni to inni, dlatego rotacja w Norauto jest coraz większa , zero szacunku dla Pracowników... Układy między Dyrektorami i kierownikami są chore , związki w pracy na stanowiskach wyższych raczej też nie powinny być możliwe, a jednak ..
Wymieniałam w Sosnowcu olej ,trwało to około godziny, ale w innych warsztatach też to tak trwa. Mam dobre doświadczenie związane z obsługą , zawsze starają sie pomóc (często bezinteresownie)
Witam Miałem okazję pracować w Pisecznie w norauto . Poświęciłem tej firmie 2 lata i nie osiągnąłem tam nic po za ogromną frustracją. Pracowałem jako mechanik który miał problem jak i inni dogadania się z obecnym dyrektorem centrum który totalnie nie ma predyspozycji na takie stanowisko zaczynając od tego że nie potrafi się przywitać ze swoimi pracownikami. Na zebraniach pracowników śle kur**mi jacy mi jesteśmy źli. Doprowadził do tego że cała załoga mojego 2 letniego pobytu się pozwalniała nikt normalny by tego nie wytrzymał. Nie może być dobrze skoro biznes motoryzacyjny prowadzą osoby które nie mają bladego pojęcia o mechanice czy o budowie auta, niestety w centrali 80% takich osób. Droga rozwoju tak na prawdę nie osiągalna chyba że masz kogoś z rodziny w centrali. Pensje bardzo niskie a wymagania ogromne gdy wyniki są super można 3 razy w roku usłyszeć "że super wynik gratulujemy" i to w kwestii premii i docenienia pracownika. Obietnice szkoleń to tylko złudzenie nawet gdy pracownicy proszą na ocenie rocznej na której są wyznaczane nowe cele i oczywiście na ocenie rocznej nie ma mowy o jakiej kol wiek podwyżce , a w późniejszym terminie gdy porusza się ten temat jest mówione że są przyznawane w marcu na ocenie rocznej. Zatrudniają się w tej firmie nie ma sensu wpisywać zbyt dużo umiejętności w CV ponieważ później jest to wykorzystywane ale nie ma z tego żadnych profitów. Ze strony mechanika mogę powiedzieć że warsztat nie jest przygotowany na ilość klientów jaką przyjmują i prace jakie są do wykonania narzędzia facoma ale zużyte i są 3 panele z podstawowymi kluczami gdzie np. robisz rorząd odwracasz się i nie masz połowy kluczy bo ktoś inny ich potrzebuje. Podsumowując: Jeśli zaczynasz karierę to warto spróbować jest to dobra szkoła i z pewnością doceni się następną pracę pracując w tej. Pozdrawiam
Ten kierownik to ten z pomalowanymi paznokciami i łysy ???
Zatyrają nas dla tych marnych groszy! Mam już dość! Czas się zmywać.
Omijać szerokim łukiem! Psie pieniądze, krzyki na niższych rangą pracowników! DRAMAT.
Witam, a co powiecie o pracy w centrali? Jakie sa zarobki? Jakie profity? Komu należy się auto służbowe? Jak traktują kadrę specjalistów i kierowników?
Moja opinia jest bardzo negatywna ! Dokonałem zakupu w firmie norauto przez sklep internetowy. Otrzymałem inny towar, co spowodowało mój zwrot i odstąpienie od umowy. Zwrotu pieniędzy (mimo moich interwencji nie otrzymałem). Teraz oddaje sprawę do UPKiK. Dziwna firma ???
Norauto Swadzim Porażka wymiana oleju 1,5godziny. Teraz męczą się że skasowaniem inspekcji. Po prostu nie umie tego zrobić. To są jakieś jaja.
Nord auto Sosnowiec. Banda partaczy!. I oszustów. Rok temu byłem w Polsce, podjechałem do nich. Wymiana oleju- obrobiona śróba od korka spustu. Wymiana płynu hamulcowego i odpowietrzenie- prawdopodobnie wyssali tylko płyn ze zbiorniczka a w przewodach syf gorszy niż coca cola. Wcześniej nie dokręcili mi śróby zabezpieczającej koło. Do (usunięte przez administratora) z takimi fachowcami-oszustami Yebał was pies!
Po pierwsze, to porąbały ci się fora, bo to nie jest forum o jakości obsługi klientów, tylko o traktowaniu pracowników przez pracodawców. Po drugie, z tego co piszesz, to równie dobrze można by wywnioskować, że dana firma jest zła, bo wczoraj spadł grad w Kołobrzegu. Moje rady dla ciebie: 1. Wypowiadaj się na właściwym forum 2. Pisz więcej konkretów, bo z tego, co piszesz można wyciągnąć pewnie z 10 róznych wniosków, z czego 5 będie popierać twoją tezę, a 5 jej zaprzeczać. Podsumowując: jako pracodawcę oceniam tą firmę źle, ale podejście do klienta mają dobre.
Jestem w Norauto pracownikiem od wielu lat i fakt faktem kiedyś ciężko było się tam nauczyć czegoś nowego i poszerzyć wiedzę ponieważ przyjmowali auta tylko na wymianę oleju, opon, zawieszenia...nie bawili się w jakieś rozrządy itp ale teraz się to powoli zmienia. Dużo jest praktykantów którzy mogą się nauczyć choć podstaw. Co do wypłat to racja że płaca słaba bo średnio mechanik zarabia 2300 netto. Dni wolne...racją jest że weekendy wolne przypadają rzadko ale za to w tygodniu ma się 2-3 dni wolne. Zaczynając pracę w firmie która jest otwarta w niedziele to trzeba się liczyć z tym że trzeba będzie w nie pracować, nikt nie ma taryfy ulgowej. Z racji tego że nie jest to wielka korporacja typu VW a mała firma i pracuje max 10-14 mechaników to atmosfera jest bardzo dobra i każdy każdemu pomoże. Podsumowując jeżeli ktoś nie wymaga zarobków na poziomie 5000 zł netto i nie lubi pracować w wielkich firmach że szefostwo nawet nie wie że u nich pracuje jakiś np. Jan Nowak to jest to praca dla niego.
Widać pracujemy w dwóch różnych firmach, też jestem pracownikiem od wielu lat i pamietam dobre czasy tej firmy które juz dawno minęły ,praktykanci ? heh norauto traktuje ich jako tania siła robocza bo nikt nie chce przyjśc do pracy do tejże firmy , nauczyć? nie rozsmieszaj mnie , może wymiany opon . Zważywszy że praca jest w weekendy i do godz 20.30 pensja dla mechanikach z 10 letnim stażem 2300 śmiech na sali , atmosfera bardzo dobra? smiech na sali , ciągłe wymyślanki i ciągle i mało mało mało . Nikt nie oczekuje wynagrodzenia rzędu 5000 ale poziom wynagrodzenia jakie reprezentuje w tej chwili norauto jest kpiną
po rzuceniu pracy w jednym z centrów mogę wysmarowac taką oto opinię. ku przestrodze Jeżeli masz choć trochę ambicji i umiejętności, to trzymaj się z daleka od norauto. Jeżeli właśnie skończyłeś szkołę, możesz tam się czegoś nauczyć, ale gdy tylko złapiesz więcej wiedzy, to uciekaj i się nie oglądaj. Z perspektywy byłego pracownika Norauto jako pracodawca dostaje ode mnie pałę. Żałosny system premiowania. Premie rzędu 50 zł netto za 3 miesiące. Socjal jest i owszem, ale przecież za multisporta odciągają z pensji, za ubezpieczenie odciągają z pensji, za Luxmed odciągają z pensji. Stawka minimalna to chyba 2500 brutto, co dla chłopaka po szkole może i jest dobrą kasą, ale na dłuższa metę po odciągnięciu socjalu za 1500 zł nie wyżyjesz. Kierownictwo stosuje delikatny "legalny" mobbing. Wszystko wina pracownika. Cały czas naciskają na wyniki. Pierdolą ci w żywe oczy że masz wpływ na swoją pensje. Prawda jest taka, że możesz zapieprzać jak chomik, a dostaniesz może 100 zł premii. jak pójdziesz na l4 choćby jeden dzień, to "premii" brak. Urlop na żądanie weźmiesz, to masz przerąbane przez pól roku. mimo że ci się prawnie należy, ale ich to nie interesuje. Jakieś durne spotkania i omawianie wyników. Możesz realizować cele, ale nigdy nie powiedzą że jest dobrze, zawsze mają zastrzeżenia. co budzi w tobie irytacje. Pracujące weekendy= brak życia. Maksymalnie dostaniesz dwa w miesiącu, a jak pracy jest więcej to jeden. praca od poniedziałku do soboty do późnych godzin wieczornych. W dniach wolnych zatruwają ci życie jakimiś głupimi esemesami, tak że nawet jak masz wolny dzień, to i tak jesteś pod presją pracy. Brak jakichkolwiek szkoleń.Brak możliwości awansu, rozwoju itp. Dokładanie nowych obowiązków, typu sprzątanie, wieszanie reklam, koszenie trawy i wiele wiele innych. wszystko to przekłada się na brak motywacji do pracy, do dobrych kontaktów z klientem, obniżenie jakości obsługi. Podsumowując. Lepiej poszukać pracy miesiąc dłużej, niż zatrudniać się w tym kołchozie. Jeżeli tam podejmiesz pracę ucierpią na tym wszystkie pozostałe aspekty twojego życia. Nie będziesz miał czasu na jakaś samorealizacje. zostaniesz zajechany w 100 % i po powrocie do domu nie będziesz miał siły na nic. będziesz dla nich mięsem i niczym innym.
100 PROCENT RACJI !!! NORAUTO TO (usunięte przez administratora) XXIW. ZWYKŁY PRACOWNIK JEST NIKIM, NIKIM DLA CENTRALI.
Zastanówcie się dlaczego szukają , dlaczego tak czesto szukają, cos musi byc nie tak , rotacja w norauto jest coraz większa , nie tylko ze względu na niskie pensje ale też za wymagania z kosmosu, firma norauto chciałaby byś poświecił się całkowicie pracy norauto ma byc na pierwszym miejscu , social? smiech na sali owszem jest jakiś , ale tak naprawdę musisz za niego zapłacić , dopłacić , odciągną tobie z niskiej pensji i zarabiasz mniej niż najniższa krajowa ...
Umowa to nie jest jakies cudowne obdarownie przez pracodawcę tylko jego psi obowiazek.wiec niewiem czym sie zachwycasz.moze warto wspomniec o naciskach na wyniki bo jak nie bedziesz robil odpowiednio wysokich to kara np przez zmiane grafiku.pracownik sie nie liczy w tej firmie tylko slupki z wynikami.panuje wszechobecne przekonanie ze mozna zatrudnic nastepnego. Takie warunki jakimi sie chwala na rekrytacjach dzis sa norma zwlaszcza przy kurczacym sie rynku fachowcow.
Co ci kierownicy i dyrektorzy piszą tu za brednie.generalnie wyzysk na maksa pracownika i klienta.w sezonie wymiany opon jast taki zapieprZ ze malo kto wytrYmuje.premia widmoklamstwo przy przyjmowaniu.a podwyzki sciema na maksa maks 50 zl brutto.zapraszam do obozu pracy do norauto marki.w zimie na stacji ze 4 stopnie ciepla.kierownik taki osZczędny ze narzedzia trzeba z domu przyniesc bo na wyposazeniu wyekspleatowany złom.a i praca ze trzy weekendy masz jak w banku.biora wszystkich bo nikt tam nie chce pracowac.oszusci i wyzyskiwacze
Witam Byłem stałym klientem Norauto w Sosnowcu. Pisze byłem bo po ostatniej wizycie już tam więcej nie pojadę przez zachowanie kierownika stacji. Pojechałem z reklamacją łącznika stabilizatora w moim aucie, któr był montowany na tej stacji. Mechanik wysłuchał grzecznie i dokładnie moich racji i zawołał kierownika aby ten dopełnił formalności. Kierownik tej stacji to człowiek o bardzo niskiej kulturze osobistej i totalnym braku kultury. Nie dał mi dojść do słowa, krzyczał używając epitetów. Współczuje ludziom, którzy tam pracują z tym człowiekiem. Przy mnie jako kliencie zwyzywał mechanika. Uważam, że centrala powinna przyjrzeć się pracy pana kierownika bo mobinguje swoich podwładnych.
To prawda z tym zachowaniem kierownika! Byłam tam zmienić opony i widziała zachowanie tego człowieka, na jednego ze swoich ludzi krzyczał używając przy tym wulgarnych określeń. Ten człowiek nie nadaje się na kierownika. Ten pan myśli, że jak się jest kierownikiem to można w ten sposób do ludzi się odnosić i myśli, że nikt tego nie widzi. Zgadzam się z tym, że centrala powinna zareagować.
Witam Jakoś nie zauważyłem w moim odczuciu że kierownik serwisu mobinguje ekipę. Wręcz przeciwnie jest to osoba która zna się na swoim fachu. Zastanawia mnie jedna rzecz mianowicie jeśli klient od początku do końca został obsłużony w 100% wraz z wykonanym kosztorysem, wytłumaczeniem co w jego samochodzie jest do zrobienia NIE PISZE POZYTYWNYCH KOMENTARZ!!!!!!!!!!! Tak się nauczył Naród Polski że jak beee... to najlepiej komentarz na daną firmę lub pracownika, a co mi tam przecież anonimowo piszę. A może zacznijmy od podsumowania siebie czy jestem w porządku do innych??? Jeśli tak to Mój szacunek dla Was. Moim skromnym zdaniem będąc klientem NORAUTO W SOSNOWCU NIGDY nie zostałem OSZUKANY, NIGDY NIE ZOSTAŁEM NACIĄGNIĘTY NA KOSZTY NAPRAWY!!!!Ludzie to nie chodzi o to że najlepiej pisać anonimowo na necie i dalej pójdzie to dalej z różną interpretacją. Mnie wiele razy zawiedli "mechanicy" niby znający sie w 100% w fachu, ale NIGDY POWTÓRZĘ NIGDY nie zrobili mnie w BAMBUKO w NORAUTO SOSNOWIEC!!!. A to raczej o czymś świadczy. Pozostawiam Państwu opinię tego warsztatu do swojej oceny, ja tylko chciałbym napisać że dobrze się ocenia innych negatywnie najlepiej anonimowo w internecie , natomiast Ja nie boję się podpisać pod komentarzem z imienia i nazwiska a nie tylko jak inni nickami 'betka' 'marlena itd.... Macie Panie Panowie zażalenia to miejcie odwagę podjechać porozmawiać z kierownikiem, dyrektorem co Was boli, co jest robione źle niedobrze, co zepsuli Ci pracownicy w w Waszych samochodach, a nie od razu opinię negatywną!!!! Czytający to pewnie pomyślą że jestem pracownikiem ale otóż NIE nie pracuję w NORAUTO Sosnowiec ale wkurza mnie to że nie widzimy swoich wad a strasznie oczerniamy i opisujemy innych ludzi. Proszę o tylko o szacunek do innych ludzi o POLAKÓW!!!!! pracujących dla was dla nas którzy swoją wiedzą i zaangażowaniem spełniają się w konkretnej pracy. A i jeszcze jedno, pomimo wielu negatywnych komentarzy na internecie na temat NORAUTO W SOSNOWCU i tak będę ich klientem ponieważ pracują tam ludzie na wysokim poziomie znający się na rzeczy. Pozdrawiam wszystkich pracowników a w szczególności Pana Kierownika o pseudonimie DZIADEK Z wyrazami szacunku Antoni Niechciał Klient w Norauto Sosnowiec
(usunięte przez administratora)
Co się zmieniło? absolutnie nic się nie zmieniło, ten program to była desperacka próba przyciągnięcia nowych pracowników bo chetnych brakuje, naiwniak by w to uwierzył że coś się zmieni...
Pracowałem tam kilka lat, to trudny kawałek chleba. Jedyny plus to możliwość dostania pracy bez doświadczenia. Sama praca raczej ciężka, nie tylko fizycznie, brak szacunku kadry zarządzającej i bez możliwości awansu. Zmieniłem pracę i od razu na wyższe stanowisko.... Tutaj powiedziano mi że mam być po stronie zarządzających a nie ekipy. Ogólnie brak szacunku.
Witam Wszystkich program który został nakręcony w Norauto tak naprawdę był kręcony pod pretekstem ,,jak kobieta nadaje się do pracy w branży motoryzacyjnej oraz w roli mechanika''Osoby które występują w tym programie nie miały żadnego pojęcia że jest to ktoś z centrali firmy.Moim zdaniem wypadli super brawo!!! życzę każdemu takiej przygody w własnej pracy. bb3-zapraszam do nas jeśli szukasz pracy i masz pojęcie o samochodach możesz się sprawdzić jak pracujemy na stacji.Sezon na opony tuż,tuż powodzenia :)
Pracownik - fakt świetna reklama , ale mija się z prawdą , zastanawiam się do czego ty ludzi namawiasz , do głodowych pensji ? marnego socjalu nie wspominając o rotacji pracowników bo nikt za grosze robić nie bedzie , fakt niewykwalifikowany to tani pracownik czyli najlepszy dla Norauto , jedno się zgadza robic trzeba wszystko ale nie licz na kase , rozwój no chyba że bedziesz dziobać ....
bb3 - też oglądałam ten program i nie uważam żeby brali każdego kto jest chętny do pracy... myślę, że nie zrozumiałeś dobrze, babka przechodziła każde stanowisko pracy, żeby poznać dobrze firmę i charakter pracy, a nie aplikowała na mechanika... w tej chwili standardem jest, że pracownik zatrudniony np na konsultanta przechodzi każde stanowisko żeby poznać dokładnie firmę...tak samo jest w gastronomii czy w hotelarskie... generalnie takie jest założenie procesu adaptacyjnego dla nowego pracownika.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Norauto Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Norauto Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Norauto Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!