Witam Jestem, a właściwie byłem stałym klientem Norauto w Sosnowcu, piszę byłem bo po ostatniej wizycie w tej firmie już więcej tam nie pojadę przez zachowanie kierownika stacji obsługi. Mianowicie pojechałem do norauto z reklamacją łacznika stabilizatora w moim aucie który pękł podczas jazdy. Kierownik stacji stwierdził, że to moja wina i nie będzie reklamacja uznana. Dodam, że kierownik to osoba o bardzo niskiej kulturze osobistej, która nie potrafi rozmawiać spokojnie z klientem i pracownikami!. Krzyczy, nie da klientowi dojść do słowa i wypowiedzieć swoich racji i tak samo traktuje pracowników. Osobiście przy mnie krzyczał na pracownika, który najpierw starał się spokojnie wyjaśnić ze mną cała sytuacje. Używając przy tym różnych epitetów. Uważam, że centrala powinna przyjrzeć się zachowaniu kierownika stacji bo po prostu mobinguje swoich podwładnych w obecności klientów. Pracownicy stacji okazują się ludźmi na dużo wyższym poziomie kultury i inteligencji niż ich kierownik. Przez pańskie zachowanie panie kierowniku straciliście stałego klienta i każdemu będę odradzał wasze centrum.
Opinie o Norauto w Sosnowiec Sokolska 31
Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Norauto. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Norauto na temat rozmowy kwalifikacyjnej.