Opinie o Norauto w Sosnowiec Sokolska 31

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Norauto. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Norauto na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Norauto w Sosnowiec Sokolska 31

Betka

Witam Jestem, a właściwie byłem stałym klientem Norauto w Sosnowcu, piszę byłem bo po ostatniej wizycie w tej firmie już więcej tam nie pojadę przez zachowanie kierownika stacji obsługi. Mianowicie pojechałem do norauto z reklamacją łacznika stabilizatora w moim aucie który pękł podczas jazdy. Kierownik stacji stwierdził, że to moja wina i nie będzie reklamacja uznana. Dodam, że kierownik to osoba o bardzo niskiej kulturze osobistej, która nie potrafi rozmawiać spokojnie z klientem i pracownikami!. Krzyczy, nie da klientowi dojść do słowa i wypowiedzieć swoich racji i tak samo traktuje pracowników. Osobiście przy mnie krzyczał na pracownika, który najpierw starał się spokojnie wyjaśnić ze mną cała sytuacje. Używając przy tym różnych epitetów. Uważam, że centrala powinna przyjrzeć się zachowaniu kierownika stacji bo po prostu mobinguje swoich podwładnych w obecności klientów. Pracownicy stacji okazują się ludźmi na dużo wyższym poziomie kultury i inteligencji niż ich kierownik. Przez pańskie zachowanie panie kierowniku straciliście stałego klienta i każdemu będę odradzał wasze centrum.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Norauto - Sosnowiec

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Norauto
Przejdź do nowych opinii