Witam i ostrzegam tam teraz mimo marki pracują (usunięte przez administratora) ponieważ kiedyś zakupiłem u nich tarcze hamulcowe i zapytałem czy w razie pomyłki mogę je zwrócić odpowiedź tak oczywiście a w zeczywistosci nie pan powiedział że koło kasy jest info ze towar zakupiony nie podlega zwrotowi pozdrawiam
To, że towar nie podlega zwrotowi to ok. Jednak nie każdy wie, ze po prostu taki towar można zareklamować.
Nie rozumię na jakiej podstawie niektórzy twierdzą, że to najlepszy salon w Polsce??? Te 5* recenzje wyglądają być kupione. 10 dni temu zapytałem o wycenę trzech prostych żeczy, w tym wymianę tarczy przegłubowej, jednego przewodu oraz klocków hamulcowych. Podałem wszystkie dane auta, którę były potrzebne do wyceny, łącznie z numerem VIN! Po kilku dniach, dla ułatwienia im pracy, podałem nawet numery katalogowe produktów. Przez 10 dni nie są w stanie wycenić trzech prostych żeczy. Nie polecam tego dealera, kontakt bardzo nie miły, olewają klienta! W dodatku posadzili jakiegoś amatora do obsługi konta Facebook ponieważ korespondując ze mną raz jestem dla nich Pan Patryk a innym razem Pan Kamil. Po tej porażce zacząłem pytać znajomych o ich doświadczenia z serwisowaniem i naprawami, wszyscy składali ręcę, doświadczenia tragiczne, nikt nie polecił. Dziwię się, że w ogóle dostali licencje! Mój werdykt: Według mnie ten salon nie jest godny reprezentowania marki i tytyłu "Dealer BMW", radzę omijać dużym łukiem!
Z czystej ciekawości - co to są "żeczy"? "Rzeczy" to przedmioty ale słowa "żeczy" nie znam....
Witam, Chciałbym zapytać jak wyglądają zarobki w tej firmie, prosiłbym o naprawdę rzetelną odpowiedź pozdrawiam
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: BMW Bońkowscy to istny pokaz lalek , modelek , długich nóg i zero kompetencji . Mam czasami wrażenie że te snujące sie po salonie damy zostały zatrudnione tylko i wyłącznie w tym celu aby klienci zachwycali sie ich widokiem . Maszyna do kawy które obsługują te Panie miedzy innymi brudna , bez wody , oklejona starym mlekiem ....Nie skorzystałem z tej opcji jak napicie sie kawy . Kompetencji ze strony tych Pań nie widze .
@Pomazany a czy wytłumaczyłeś, że właśnie taką informacje otrzymałeś od obsługi Dealer BMW Bońkowscy Szczecin? Pomyłki mogą zdarzyć się wszędzie, jednak ważne jest, jak firma naprawia takie pomyłki. Czy ktoś może opowiedzieć również, jak aktualnie prezentują się warunki zatrudnienia dla nowych pracowników firmy?
Delikatnie mówiąc słabo:( zarobki: % od 0, atmosfera 0. Na poczekalnie może być
potwierdzam również. Atmosfera najgorsza, wyrywanie sobie klientów, 0 życzliwości i pomocy, problemy z rozliczaniem a zespół niskobudżetowy składający się z młodych ludzi
Recepcja dno. ATMOSFERA tragiczna. Nie polecam. ZAROBKI słabe. I ta napuszona blondyna.
Zajeżdżalnia słupki wyżej wyżej i więcej kierownictwo większość hipokryci nie mający pojęcia o tym co mówią i o organizowaniu pracy.
Witam, w zupełności się muszę zgodzić z poprzednim wpisem, byłam jakiś czas temu na okresie próbnym i niestety dzięki tej Pani zrezygnowałam, Pani Ania pozjadała wszystkie rozumy, (jeżeli o tę panią chodzi), nie ma pojęcia o szkoleniu nowego pracownika, jej dewiza to nie mam czasu i robię wszystko sama. Takim sposobem życzę powodzenia. Natomiast firma i ludzie pracujący ogólnie na 5.
Firma wymagająca, kierownictwo na poziomie, wyrozumiali, bardzo ludzcy, wypłata na czas,możliwość awansu, atmosfera bardzo dobra. Jedyny mankament to pracująca na recepcji Pani,zadufana,pyszna z zadartym nosem-ogólnie porażka, rotacja na tym stanowisku dość częsta więc mam nadzieję długo już jej tam nie oglądać.Pozdrawiam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Dealer BMW i MINI Bońkowscy?
Zobacz opinie na temat firmy Dealer BMW i MINI Bońkowscy tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.