W mieście Poznań były ciekawe oferty pracy na Pracownik Administracyjny. Co powiecie o zarobkach w firmie Multi Assist Sp. z o.o.?
Jak często pracownicy się zmieniają i czy częściej sami odchodzą z firmy, czy są zwalniani? I rok temu i teraz jest ogłoszenie na pracownika administracyjno-biurowego. Pisano na forum, że nie ma socjalu. A wymieniają w ofercie, że jest prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz dodatek frekwencyjny. Jakiej więc potrzeba frekwencji, by go otrzymać i ile on wynosi? Piszcie też o pensji.
Z socjalu jest pakiet Medicover dla chętnych (firma jedynie dokłada cześć do pakietu a resztę płaci pracownik) oraz oferta ubezpieczeń komunikacyjnych i majatkowych z małą zniżka. Dodatek frekwencyjny jest za dany miesiąc przepracowany bez zwolnień, planowane urlopy nie są brane pod uwagę.
A jaką kwotę firma dopłaca do opieki medycznej? Gdyby ktoś chciał dopisać do niego członka rodziny to może liczyć na zniżki, ze względu na firmę? Jak ktoś jest 100% obecny w danym miesiącu to ile dostaje na rękę tego dodatku?
Mam pytanie dot. rekrutacji na pracownika administracyjno-biurowego. Ile jest etapów rekrutacji? Czy atmosfera podczas rozmów jest ok? Zawsze mnie stresują takie rzeczy więc dlatego pytam. Poza tym jak z samą pracą? Zarobki w porządku? Ludzie w biurze uprzejmi? :)
Zarobki na poziomie najniższej krajowej. Obiecanych premii brak. Ludzie są różni, w zależności jakie biuro masz na myśli. Typowa korporacja.
A jakieś możliwości awansu są? Te premie które obiecywano to za co miały być? I dlaczego ich nie ma? Zastanawiam się nad aplikacją i bardzo mnie to ciekawi
Szkoda czasu na tą firmę. Na rozmowie obiecują złote góry, a w rzeczywistości nie dostaniesz nic. Pensja to najniższa krajowa, w której skład wchodzą właśnie "premie". Awans? Po 2,5 roku "awansujesz wyżej" , co oznacza zmianę stopki w mailu, bo twoje wynagrodzenie wzrasta max. 200zł. Kwartalnie dorzucają coś wybranym przez siebie pracownikom, ale trzeba liczyć się z tym, że nie starczy pieniędzy żeby każdy pracownik przynajmniej raz w roku coś dostał. Brak socjalu, na święta dostaniesz życzenia od Prezesa w mailu :) Atmosfera, jak już ktoś napisał zależy od ludzi w biurze. Jest kilka oddziałów, więc w zależności gdzie trafisz.
Ma się jakiś wpływ na to, do którego oddziału można trafić? Dużo ich w ogóle jest? Są na terenie Szczecina czy w okolicach też?
Jaka umowa obowiązuje w Multi Assist Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?
Pracuję w firmie już trochę czasu i z większością rzeczy się zgadzam. Jednak jak widać zależy kto pod jakiego kierownika podlegał. U mnie kontakty z kierownikiem to była jedna z niewilu rzeczy ktora mnie w tej firmie zatrzymała. Jednak firma zmieniła organizację i kierownik K. stracił posadę a był naprawdę porzadnym gościem. Obecnie oprócz organizacji niewiele się zmieniło. Zarobki mierne, firma zaniża ceny usługi żeby wyciąć konkurencję i potem nie ma na nic kasy. Umowy to albo śmieciowe albo kiepskie b2b. Dziewczyny w biurach jedynie jak dłużej pracują to uop. W moim oddziale jak sobie sam ułożysz pracę tak masz jak się wyrabiasz to się nikt nie czepia jak konczysz po 4h a jak trzeba posiedzieć 10 to się siedzi. Ale średnia to raczej 6-7h dziennie. Masa kontaktu z ludźmi zarówno pozytywnymi i negatywnymi. Ogólnie praca jest wymagająca i ciekawa. Sam ją sobie organizujesz i trwa tyle na ile jesteś ogarniety. Zarobki słabe a miesięcznie dokonujesz kilkuset opłat za które odpowiadasz finansowo (brak zorganizowania może boleć). Dla b2b i zleceń tylko 10 dni urlopu rocznie. Masa telefonów. Jak ktoś nie lubi rano wstawać, lubi kontakt z ludźmi i umie zapanować nad chaosem to ogarnie robotę i po 6-7h wraca do domu. Reszcie odradzam bo będą zniszczeni i 10h im nie wystarczy.
Wszystkie opinie zawierają w sobie prawdę, nie tylko w tym wątku. Jak najbardziej każdy może spróbować i zobaczyć jak jest. Być może wpasuje się w schemat firmy. Niektórzy tam widzą siebie choć czasami jest to okupione dużymi nerwami i stresem nawet przez tych, którzy pracują tam długo. Trzeba brać pod uwagę charakter pracy i zdawać sobie sprawę, że jest to odpowiedzialna praca ze względu, na to, że każda czynność tam się wiąże z opłatami, co pociąga za sobą tak naprawdę wszystko. Praca z klientem wymagającym, bywa i tak, że potraktuję Cię jak przysłowiowe (usunięte przez administratora) a ty i musisz i tak zachować się profesjonalnie bez mrugnięcia okiem. Poza tym, możesz też być wezwany w związku z pracą na przesłuchanie w policji, bo i takie rzeczy się zdarzały. To co jest zawarte w ofercie pracy nie odzwierciedla tego, o co tam naprawdę chodzi, bo jest naprawdę tam co robić, a sama oferta wygląda na lekką łatwą i przyjemną. Obecnie chyba poprawili warunki pracy i zatrudnienia, natomiast co do relacji pracodawca - pracownik się nic nie zmieniło. Podsumowania w innych komentarzach są słuszne. Atmosfera biura pewnie w każdym mieście jest inna.
No raczej, że będzie inna, trudno żeby przy zróżnicowanej ekipie było tak samo. Ale piszesz, że ogólnie to warunki się polepszyły skąd o tym wiesz?
Jaki jest wkład kierownictwa Multi Assist Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Hej, a skąd taki wniosek? Dopiszesz coś więcej? Nie zależy, bo co, nie tłumaczą właściwie, nie skupiają się na pracowniku, czy jak? Dobrze by było napisać o co chodzi ...
Masz odpowiedź w innych opiniach. Traktują pracowników jak parobasów na umowę zlecenie. Jest (usunięte przez administratora) nadmiar pracy, straszenie kolejką na twoje miejsce...
Zgadzam się ze wszystkimi opiniami. Pracowałam w firmie kilka lat, wyzysk ludzi, (usunięte przez administratora) i tylko pretensje. Pracuj i milcz. Same leasingi doradzają zgłoszenie tej firmy i na pewno niebawem to nastąpi. Managerowie to jakiś śmiech na sali. (usunięte przez administratora) zatrudnia na 3 miesiące pracowników do biura po czym oferuje dalsze zlecenie bo ma wątpliwości , nie widząc osoby a wręcz nie rozmawiając. I tak w kółko.Kobieta bez kultury ,która nie potrafi przeprowadzić elokwentnej rozmowy a wręcz wydziera się przez telefon. Pracy masa i wszystko pilne. Zastanawiam się tylko czy Prezes tej firmy wie co się dzieje?? Każdemu odradzam ta firmę, szkoda czasu i nerwów.
Patrząc na to co się tam działo, wygląda to tak jakby prezes nie miał o niczym pojęcia albo nie chce go mieć...
Prezes doskonale wie o wszystkim ale ma to gdzieś. Nie docenia ludzi, olewa problemy oddziałów, liczy się tylko kasa.
Zdecydowanie odradzam podjęcie pracy w tej firmie. Właściciele i kierownicy nie dotrzymują danego słowa. Przyjmując mnie do pracy obiecywano złote góry, rozwój itp po czym na początku pandemii zostało wręczone mi zerwanie umowy (zatrudnienie b2b) bez podania jakiejś przyczyny, pracownikowi związanemu z firmą kilka lat. Oczywiście o jakimś komforcie pracy nie ma mowy. Najlepiej żeby pracownik jeszcze dopłacał do możliwości pracy w tej jakże prestiżowej "firmie".
Jak dużo osób pracuje w Multi Assist Sp. z o.o.?
Daj sobie kobieto spokój z pracą w tej firmie tam nigdy niczego się nie dorobisz i nie awansujesz obiecane premie są tylko obiecane i nic ponadto a wielki pan menager Łukasz to jakaś chodząca porażka nic nie potrafi tylko siedzieć na telefonie i grać w gry i brać pieniądze za zastępstwa a pracę zlecać innym by później móc chwalić się swoimi osiągnięciami to on bierzepremie za wszystko a tak naprawdę nic nie robi dla niego nie liczą się ludzie u liza im i traktuje jak śmieci bo czuje się pewnie na swojej ciepłej posadzie tylko (usunięte przez administratora) firmę na koszty tymi niby swoimi zastępstwami a tak naprawdę nic tam nie robi zero pojęcia a o prowadzeniu czegokolwiek prezes nie interesuje się niczym a iarne grosze a wymagania takie że ho ho najlepiej żeby za darmo pracować. NIE POLECAM TEJ FIRMY
Hej, chciałabym usłyszeć od was coś więcej na temat procesu rekrutacyjnego w Multi Assist. Głównie coś na temat tego, ile jest etapów rekrutacji i jak ona dokładnie wygląda. Być może zajrzy na forum jakaś osoba, która niedawno próbowała się dostać do firmy. Może ktoś powiedzieć coś na ten temat?
Opowiecie jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Multi Assist Sp. z o.o.?
Etapy rekrutacji??? Nie ma czegoś takiego, w sumie tylko rozmowa o pracę albo i nie, no i do roboty. I to najlepiej radź sobie sam, bo ze szkoleniem to raczej ciężko..
Ja zostałam zaproszona na rozmowę, która odbyła się na korytarzu przed biurem. Trwała około 10 minut, a przez cały czas tej rozmowy kierownik robił coś na iPadzie i nawet na mnie nie spojrzał. Zadał ze trzy pytania i tyle. Dwa dni później zadzwonił, że mam przyjść.
Tak to prawda tak odbywa się rozmowa umawia się menager w cukierni bawi telefonem i iPodem mówi że to tylko skanowanie dokumentów i obsługa klienta nawet na człowieka nie patrzy zero poszanowania a później dzwoni że ma się przyjść człowiek przychodzi zero przeszkolenia bo nikt na to czasu nie ma a tak naprawdę to roboty full i za grosze. Taka rozmowę to można przez tel prowadzić bo ten człowiek chyba nie ma pojęcia jak się rozmowy przeprowadza chyba tylko żeby kogoś znaleźć bo mam wrażenie że za takie ochłapy i przy takiej ilości pracy to chętnych nie ma więc bierze pierwszych lepszych nawet doświadczenia nie trzeba mieć więc spoko taka rozmowa
Czyli rozumiem, że według Ciebie rozmowa rekrutacyjna w Multi Assist nie jest prowadzona w profesjonalny sposób, a pracodawca nie wykazuje zainteresowania kandydatem. A możesz powiedzieć coś o samej pracy? Czy coś się zmienia w tej kwestii po tym, jak osoba zostanie już zatrudniona?
Czy można liczyć w Multi Assist Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?
Firma ponad prawem nie znająca się na przepisach prawa pracownicy to zwykle roboty, aby tylko pracować za grosze szefa nawet nie stać na głupie 100zl na święta nie mówiąc o obiecanych premiach których nie było a w koronawirusie gdzie pracy było dużo to oczywiście trzeba było wykorzystać sytuację i o ciąć pensje o połowę ale pracy oczywiście tyle samo i te obiecanki że wrócimy na normalne pensje a na końcu oczywiście wypowiedzenia i zatrudnianie nowych ludzi na zlecenie bo tak taniej. Nie wspomnę o(usunięte przez administratora) który bierze pieniądze za zastępstwa bo niby ma w danym oddziale pomoc a gościu siedzi tylko na swoim telefonie i gra w swoje gry nawet nie robi dobrego wrażenia tylko zamieszanie udając że niby coś robi jego osoba to tylko potrafi poniżać i obrażać ludzi i wszystko co człowiek zrobi przypisuje sobie ze niby on najlepszy nie wiem przy prezes jest aż tak ślepy że tego wszystkiego nie widzi i bezsensu wydaje gotówkę bezsensu na tego typu ludzi którzy nie dość że wypłatę mają spora to jeszcze nic nie robią i oczywiście przekazują część informacji prezesowi dla nich wygodna. Praca ogólnie fajna ale zarządzanie to dramat i traktowanie ludzi a szkoda bo można było naprawdę zbudować dobra prężna firmę a nie zatrudniać ludzi bo się zna z kolegą a jego syn nie umiejący niczego pracy potrzebuje a to się go zatrudni bo to kumpel tak właśnie działa (usunięte przez administratora) i w ten sposób psuje wizerunek firmy. Tu się nie docenia starych pracowników mających doświadczenie tu się zatrudnia ludzi którzy popracują za śmieszne pieniądze nie mając pojęcia o pracy ale najważniejsza jest znajomość kolegów (usunięte przez administratora)
Potwierdzam słowa powyższe pracowałam w Oddziale Poznań i dokładnie tak samo było No cóż pracownik musi mówić tylko to co wygodne dla(usunięte przez administratora)reszta się nie liczy jak masz swoje zdanie to jesteś już niewygodna. A z tym zatrudnianiem to prawda ludzie bez doświadczenia i pracujący 3 miesiące zostają kierownikami brawoo i jaka to wizytówka firmy-zero doświadczenia, zero znania procedur ale kierownik brak słów pierwszy raz spotkałam firmę która robi kierownikiem osoby bez doświadczenia No ale cóż najważniejsze że kierownikiem jest osobą która nie ma własnego zdania a jest pod dyktandem (usunięte przez administratora) który tak naprawdę nie powinien wtracać się do zarządzania biurem bo od tego jest kierownik więc co się dziwić że kierownikami zostają ludzie bez doświadczenia a jedynie słuchanie i robienie co (usunięte przez administratora)chce. Naprawdę brak słów i te obiecanki powrotu na normalne pensje a później z uśmiechem na twarzy wręczanie przez (usunięte przez administratora)wypowiedzenia i ta sama regułka wyćwiczona jak to mu szkoda że musisz odejść ale jak zawsze to decyzja odgórna a tak naprawdę to jego decyzja ale regułkę trzeba było wyćwiczyć by ludzie myśleli że jest mu cię szkoda poprostu człowiek o dwóch twarzach. A szkoda bo firma mogła by mieć naprawdę dobry wizerunek i dobrych ludzi z doświadczeniem. Ale jak tacy ludzie rządzą to nic dziwnego że jest jak jest lepiej zatrudnić ludzi bez doświadczenia i na zlecenie i psuć wizerunek firmy ale cóż lepiej unikać tej firmy bo tam człowiek nigdy nie będzie doceniony a wręcz poniżony
Pozostaje się tylko pod tym podpisać... Praca fajna, atmosfera w biurze (do pewnego czasu) fajna, ale zarządzanie firmą a dokładniej ludzie tzw. managerowie dramat! Żałują pieniędzy nawet na tak zwyczajne a potrzebne rzeczy w biurze, że szkoda gadać.. W dobie koronawirusa nawet nie zapewnili podstawowych środków ochrony i gadanie jacy to pracownicy głupi, że się boją chodzić do biura, gdzie codziennie przewija się kilkadziesiąt klientów. Żadnych benefitów dla pracowników z okazji np. świąt. A wzięcie urlopu, zapomnij.. zaplanowane pół roku wcześniej ferie z dzieckiem zamienione na chodzenie z dzieckiem do pracy.
Firma ponad prawem! Ich nie dotyczą PODSTAWOWE przepisy prawa pracy.. A jak próbujesz uzyskać to co Tobie się należy to każą szybciutko biec do inspekcji pracy.
Pracowałam na stanowisku rejestratora w oddziale w Bydgoszczy. Praca na umowę zlecenie za odrobinę więcej niż najniższą krajową. Umowę otrzymałam po dwóch tygodniach pracy i dopiero z niej dowiedziałam się o karach umownych i karencji na przerwę urlopową, wcześniej nikt mnie o tym nie poinformował. Pracy zdecydowanie zbyt dużo, aby się wyrobić, zdarzało się, że musiałam siedzieć po 11 h. Dostałam do dyspozycji firmową kartę płatniczą na moje nazwisko, po czym musiałam ją udostępniać innym pracownikom, nie mając możliwości sprawdzenia salda ani historii transakcji. Największy problem miałam z dogadaniem się z liderem oddziału, który na zmianę siedział na facebooku i rozwozil zlecenia do salonów. Nie mógł się doczekać końca pracy i jeśli coś szło nie po jego myśli i zlecenia nie były gotowe, to robił się agresywny, krzyczal, a zdarzało się także, że w zlosci rzucił we mnie tablicami rejestracyjnym lub segregatorem. Gdy jako początkujaca prosiłam go o wyjaśnie, jak mam wykonać nietypowe zlecenie, wyrwał mi dokumenty z ręki, rzucił na regał, powiedział (usunięte przez administratora) i wyszedł z firmy. Do tego przychodził do mnie do wydziału, bez uzgodnienia że mną przekładał mi dokumenty, mieszał zlecenia wykonane z oczekującymi w kolejce i zabierał dokumenty do rozwózki. Próbowałam rozmawiać z nim i prosiłam, żeby mnie informował, ktore dokumenty zabiera i wypracował że mną jakiś system, ale usłyszałam, że przesadzam. Chciałam porozmawiać na ten temat(usunięte przez administratora) który podobno jest managerem, ale nie odbierał ode mnie telefonów i nie odpowiedział na dwa maile. Ogólnie nie polecam pracy. Nerwowa atmosfera, mobbing, straszny bałagan organizacyjny śmieciowa umowa i kiepskie pieniądze. Management traktuje pracowników oddziału jak śmieci. Na plus - fajne dziewczyny w biurze.
Wszystko co napisała osoba powyżej to prawda Pan niby menager też tylko przyjeżdża do oddziałów by tylko siedzieć i grać w gry na telefonie, ogólnie wyzysk pracownikow trzeba robić nadgodziny za które nie płacą kiedy menager prosi się o podwyżkę to słyszy się "nie pasuje Ci to tam są drzwi" nigdy nie walczy o pracownika tylko o swój tylek wszystkie profity przypisuje sobie a tak naprawdę nic nie robi. Jedynie co jest fajne to atmosfera w biurze do czasu aż menager się nie pojawi i robi zamieszanie by udawać że cokolwiek robi przekładanie rejestracji za które ma profity to standard przyjeżdżając robi tylko zamieszanie i wprowadza niemiła atmosferę na niewygodne pytania nie potrafi odpowiedzieć ani na maila odpisać. Nie polecam tej firmy płaca grosze i te ich ulubione umowy śmieciowe ale wymagania mają spore
Pan o imieniu na A o nie żaden manager, tylko lider oddziału, który nie ma pojęcia o zarządzaniu placówką. Powinien spróbować przez dwa tygodnie spełnić swoje własne wymagania, to może coś by do niego dotarło. Poza tym on sobie chyba nie zdaje sprawy, że w lustrze za jego plecami (stare buro na poznańskiej) odbijał się ekran jego komputera. :) Facebook włączony non stop. Zrzucał go do ikony tylko jak wychodził na fajkę, czyli średnio co pół godziny :) Sama praca całkiem fajna i ciekawa, jeśli ktoś jest zainteresowany motoryzacją. To, że małe pieniądze i śmieciówka - trudno,od początku wiesz na co przystajesz. Ale akcje z kartą płatniczą to jest grube przegięcie. Firma wyrabia kartę na nazwisko pracownika, a pracownik podpisuje lojalkę, że jej nikomu nie udostępni i że jest odpowiedzialny. Potem jest zmuszany do udostępniania karty innym pracownikom, bo bez tego nie ma szans wyrobić się z pracą, a jak się nie wyrobisz to zj*ba od kierownika, pracowników leasingów i klientów. Wsiadają na Ciebie wszyscy na raz i wmawiają Ci, że to Twoja wina, że się nie wyrabiasz (tylko po rozmowach z rejestratorami z innych firm okazuje się, że oni mają trzy razy mniej rejestracji dziennie i nikt na nich nie wrzeszczy). Do tego nie ma możliwości wykonania płatności online ani sprawdzenia stanu konta na karcie, za którą się odpowiada. I w ten sposób idziesz z wypisanymi kwitami na pocztę, odstajesz 40 minut w kolejce, potem kolejne 40 minut pani z poczty wprowadza je do komputera, a na koniec okazuje się, że na koncie nie ma tyle kasy, ile się spodziewałeś, bo pani ze szczecina potrzebowała i sobie przelała z powrotem na główne konto. Musisz więc jeszcze raz wypisać kwity na 15 rejestracji a potem znów odstać swoje.. Zmarnowane 1,5 h musisz sobie odpracować po godzinach i jeszcze kieras na ciebie wrzeszczy że tak długo, bo on chce już jechać do domu. W ciągu 3 miesięcy pracy taka sytuacja zdarzyła mi się 4 razy. Rezygnacja z tej pracy to najlepsza decyzja, jaką mogłam podjąć.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Multi Assist Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Multi Assist Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Multi Assist Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!