POS OS. BV

Kluczbork

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 53 ocen.

Opinie o POS OS. BV

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie POS OS. BV

SPawacz

Witam nie polecam tego ŚCIERWA!!!! Nikomu nie jedzcie go zadnego hogvitu jeb boskoopu bylem chwile nie polecam Chujna jakich malo Serio pozdrawiam

XxX

Witam pracowałem w POS.OS na Hoogvliet praca jest ciężka ale nic za darmo nie ma niestety!!! nigdy nie narzekałem na zarobki zawsze miałem 300e na tydz ludzie którzy narzekają na zarobki prace to ci którzy myślą o paleniu marychy i piciu i zabawie a nie o pracy!! jak zgłaszasz zieka co drugi dzień to co ty chcesz pieniądze gratis mieszkanie itp. Mam kontakt z ludźmi którzy pracują już po 10 lat na Hoogvliet i nie narzekają na zarobki ale pracują chodzą do pracy 10e na godz to nie malo płacą 130% za sobotę święta 200% a Otto które tez tam pracuje 0.90c do godz dokłada swoim pracownikom. Współczuje koordynatora którzy musza użerać się z tymi dzieciakami którzy teraz przyjeżdżają do NL

Spaeacz
@XxX 17.09.2017 12:01
Witam pracowałem w POS.OS na Hoogvliet praca jest ciężka ale nic za darmo nie ma niestety!!! nigdy nie narzekałem na zarobki za...

Pajac

Herkules81

czytam wasze opinie....i czesc sie zgadza.....ja pracowalem w tej firmie okolo 3 lat.....wczesniej bylo wojsko tu w Polsce w miedzy czasie misja afganistan...........ale to co spotkalo mnie w tej firmie nigdy jeszcze nie zaznalem. Mialem tyle szczescia ze bylem tam na funkcji. Praca tam to horror pomijajac, ze musisz upominac sie o wyplate o swoje ciezko zarobione pieniadze, to ze naliczaja podwojnie koszty za mieszkanie czy ubezpieczenie. Czasami jak sie upomnisz oddadza pieniadze ale sa tez przypadki, ze jesli sie upomnisz to z miejsca jestes zwolniony. Kobiety z kurczakow (nijkerk a hotel w de steeg) nie maja prawa byc chore a te ktore mdlaly na zakladzie w czasie pracy byly tylami magazynu wyprowadzane po cichaczu na zewnatrz by nikt nie widzial, nastepnie czekaly na transport kilka godzin do hotelu znajdujacego sie okolo 64 km od zakladu po czym byly zmuszane do opuszczenia hotelu i automatycznie tracily prace. Wiele moich znajomych wracalo do Polski z ogolnym zatruciem organizmu (silna chemia stosowana na zakladzie). Nie ma zadnej opieki lekarza, ktora firma tak pieknie obiecuje przy podpisywaniu z nimi umowy. co do boskoop i pracy na magazynie to samo [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] To moje zdanie moim znajomym stanowczo odradze ta firme szkoda tylko , ze taka mafia dziala w tych czasach mam na mysli ze jestesmy w UE i jest 2017 rok. Po krotce mnie uratowalo to ze znalem jezyk (holenderski) pomyslicie co robilem tam z jezykim - poprostu jezyka nauczylem sie z czasem i nie dalem sie im upodlic jak niestety wielu naszych rodakow. Ktos kto czyta pomysli to co robilem tam przez 3 lata - tak jak pisalem wyzej bylem na funkcji ale nie moglem wiecej zniesc tego co wyprawiaja tam z ludzmi. A dla nie zdecydowanych polecam zacisnac zeby, napiac mocno cztery litery duzo amfy w nos bo bez tego pracownik fizyczny tam nie wytrzyma i jechac tam i prubowac swoich sil zycze POWODZENIA! Szkoda mi tylko ludzi, ktorzy zmuszeni przez sytuacje zyciowa musza tam sie meczyc i poprostu wegetuja tam nie dosypiaja w towarzystwie cpunow i awanturnikow na co niestety koordynatorzy daja przyzwolenie bo taki cpun lata z wozkami jak wariat i zawyza normy normalnym ludziom a sam po kilku latach jest wrakiem czlowieka. Tak jak wspomnialem gdyby nie to ze bedac tam na miejscu potrafilem zwrocic sie o pomoc do odpowiednich urzedow wyladowal bym z dnia na dzien na ulicy jak pies taka to firma jakby ktos pytal. Pozdrawiam

Jasu

Witam nie polecam tego biura pracy jest tragedia śpisz po 6 osób w pokoju ze nawet nie masz się gdzie ruszyć pracowałem tam długi czas nie maja poszanowania dla pracownika jak byś się starał to i tak jest zle jeszcze głupio mądra Madzia myśli ze schudła teraz to jest gwiazda ale nie ta gęba z krzywymi zębami jak coś chciała to miła aż do bólu ale jak odmówisz to by cię zjadła ale zato męża ma super na lidlu w Eidhoven nawet sprzątaczki obrabia na kantynie Hehehe szok co tam się dzieje a reszta nie lepsza jest oszustki

anonim....

Zdecydowanie nie polecam!!!!!!! Trzymajcie się od tego miejsca z daleka. Spałam w miejscowości De STEEG, to stare prosektorium. Miejsce straszne. Ludzie zastanówcie się jeśli chcecie pracować maksymalnie za 200 € tygodniowo bo odbijają ponad 200€ . Zastanówcie się 100 razy jak tam pojedziecie, Ja odradzam !!!. Nie dajcie zarabiać oszustom.

Kam1919

Beznadziejna firma kazali mi spać w starym prosektorium na de Steeg oversteg 17 za 105 € tygodniowo do tego 99€ DOJAZDY do pracy ludzie stuknijcie sie w ten głupi łeb jak mozna dawać sie tak i pracować za 160€ tygodniowo Nie polecam odradzam i Boże bron od takich oszustów.

byly2

Tam to dopiero sie dzieja cuda, a szczegolnie w Cuijku w bialy domku. I te koordynatorki piekna Karolinka i brzydula Kaska [ ta w okularach] to dopiero zawodniczki, strasznie maja wywalone na czlowieka. Brzydka zawiozla mnie kiedys do pracy ok 60 km i zapomniala mnie odebrac kuzwa [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zamiast mozgu i jeszcze pretesje miala jak zadzwonilem do niej ok 20stej .

byly2
@byly2 08.06.2017 08:49
Tam to dopiero sie dzieja cuda, a szczegolnie w Cuijku w bialy domku. I te koordynatorki piekna Karolinka i brzydula Kaska [ ta...

Pare dni pracowalem w Mill przy tak zwanych ;plastikach; tam to dopiero szopki. Po pierwszym dniu mialem dosyc, majster na zejsciach amfetaminowych wsciekly morde drze na pracownikow i ten jego przydupas smieszny pan A. najmadrzejszy na swiecie dekiel . Jak pracowac to tylko tam , szybko czlowiek zwariuje albo sie wpedzi w narkomanie .

Zaskoczony i Zdziwiony....

300 Euro na M-c ....Chore Wynagrodzenie...........

MalaMi

Hej, chciałabym podjąć się współpracy z tą firmą, czy ro jest konkretna dobra firma czy lepiej ja odpuścic i znaleźć innego pośrednika? Pozdrawiam

Marcin
@MalaMi 21.05.2017 16:03
Hej, chciałabym podjąć się współpracy z tą firmą, czy ro jest konkretna dobra firma czy lepiej ja odpuścic i znaleźć innego p...

W sumie jest spoko. Jak pogadasz z koordynatorami to na pewno Ci pomoga ;) Po pierwszym miesiacu mialem wyplaty powyzej 300e oraz zostallem kierowca służbowego samochhodu. Osobiscie jestem zadowolony.

sławek

Witam FORING FLEXS I Pos to są oszusci jakih mało jak sie załatwia prace to nie wie sie że w pracy są normy jak na akord tracimy kase jedziemy a na miejscu okazuje sie ze mamy akord nie stawke godzinową szybko można stracic zdrowie a na dodatek w umowach nic nie jest zapisane o normach i sami sobie podnosza za hotel bez zmiany umowy tak jak im sie podoba walą za prace ogromne podatki z wakacyjnych 50 / procent za swieta za darmo sie pracuje a za sobote tez50 i zostaje za 40 godzin meki na hłodni 240 ero najlepiej zarabiają ci co donoszą do Dawida mają małe podatki dobre godziny i wypłaty z tego co słyszałem To taki Marcin .C z Wałbrzyha donosi czy donosił do Dawida i zawsze ma super wypłaty i małe podatki odradzam prace hyba że jestes komfidentem pozdrawiam sławek.

Hanna

@slawek piszesz, że ForeignFlex Sp. z o. o. oszukuje przy wypłacie wynagrodzenia. Powiedz więcej na ten temat. Czy była to jednorazowa sytuacja, czy powtarza się to częściej? Spotkał Cię taki nieprzyjemny incydent? Opowiedz o nim.

slawek

szkoda zdrowia, czasu i zarobkowo lipa, oszukują na każdej tygodniówce a jak się będziesz upominał o korekty salarisów to cię zwolnią i tego samego dnia wyrzucają cię z hotelu masz parę godzin na załatwienie busa

maxx

czy pracowal ktos jako orderpicker w tej firmie w alphen aan den rijn prosze o opinie

Hanna

@Sopel, dziękuję za Twoją opinię. Będziesz jeszcze współpracował z ForeignFlex Sp. z o. o.?

Sopel

Pracowałem przez nich w Lidlu. Sama praca nie była najgorsza. Ok. 6,5h pracy dziennie + niedziele trochę krócej (sobota wolna).Tygodniówka wychodziła od 370 euro do nawet 480 euro już po odjęciu mieszkania.(dużo kasy wpadało za niedziele płatne chyba 200%). Dużym plusem był brak polskiego koordynatora na hali , pracowało się bezpośrednio pod Holendrami, nikt Cię nie ganiał jak to polscy "kierownicy" mają w zwyczajach.Plus braku koordynatorów zmieniał się w minus , gdy chodzi o sprawy organizacyjne związane np. z mieszkaniem,dojazdem itd.Wtedy panuje zasada "radź sobie sam".Najgorzej sprawa wygląda z mieszkaniami ,niestety patologia najgorszego sortu , a mieszkania ruiny z pokojami jak schowki na rowery.Z tego też powodu zjechałem z tego projektu ,a szkoda bo kasa w miarę dobra , a i przełożeni Holendrzy w porządku.

Hanna

@Disiz why im hot, to był Twój pierwszy wyjazd przez ForeignFlex Sp. z o. o.?

Disiz why im hot

Zostaliśmy ściągnięcie na 3 miesiące pracy pod warunkiem że będziemy dojeżdżać własnym autem,jako że było zapewnienie od ( usunięte przez administratora )ze będziemy mieli pracę Plus puste słowa żebyśmy ja nie oszukali itd bo ona nie ufa ludzią z racji tego ze nasze auto było już dość leciwe za ostatnie oszczędności kupiliśmy nowe auto a stare oddaliśmy na złom bo było już naprawdę nie sprawne :)teraz jesteśmy bez pracy bez dachu nad głową itd tylko i wyłącznie przez puste obietnice :)do pracy chodziliśmy byliśmy jednymi z lepszych pracowników na zakładzie itd ale gdy przyszło co do czego Holender kierujący zmianą powiedział mi ze praca była od początku na 3 tygodnie a nie mówili tego żebyśmy szybciej czegoś nie znaleźli :) zachowanie poniżej dna i krytyki :)odradzam ta agencje gdyż traktuje ludzi jak przedmiot :)znam też innych pechowcow których zrobili w ( usunięte przez administratora ):)A pracowałem na magazynie Lidla :)historia rodem z telenoweli ale jak ktoś już wyżej napisał polacy Polaką gotują taki los.wystarczyło by choć trochę powagi od samego początku i szczerość a nie dawanie złudzeń nadzieji na to że wkoncu w tym rasistowskim kraju znajdziesz pracę na odrobinę dużej niż zwykle jako pracownik flex.byłem już w kilku agencjach i żadna nie zrobiła mnie tak w przysłowiowego [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jak foreign flex.szacunek do drugiego człowieka wynosi się z domu,mnie nauczyła go mama. Na swoim przykładzie odradzam nawiązywanie współpracy.Co do tematu zezwalania na cpanie itd nie mogę się wypowiedzieć bo słyszałem to tylko z ust innych pracowników,jak i również o zasłużonych normach czy niewdziecznej pracy na kurach. Pozdrawiam i życzę powodzenia rodakom!Kiedyś będę sie z tego śmiał :)i znów to samo potwierdzenie nie jestem robotem xd

askask

Disiz Why Im Hot - gdzie byłeś i gdzie pracowałes ze stanowczo odradzasz ??

Disiz Why im Hot

wiadomo co motywuje człowieka w takich chwilach jak te przeżywane tu w Holandii Hajs,jak trafisz spoko 300 euro za 5 dni wyciągniesz a to w Holandii rzadkość.

Hanna

@Disiz Why Im Hot, a z czego byłeś najbardziej zadowolony?

Disiz Why Im Hot

warunki mieszkalne smród bród i ubóstwo.myszy biegające po kuchni w naszym przypadku,brak prądu,środków czystości żeby poprzątać ten [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] potworny zapach wilgoci,brak internetu za który płacisz itp itd poprostu nie chce misie rozpisywać.pokoje zaniedbane zniszczone.co do samej pracy nie jest zła ,jednak postepuja z toba jak z dzieckiem obiecują złote góry a po 2-3 tygodniach dostajesz informacje z sms ze jestes zwolniony bo juz nie ma pracy i masz opuścić lokację.Do tego gdy pojawiają sie problemy koordynatorki nagle ciągle są na urlopie , rekordzistka KAROLINA w ciągu 3 tygodni 3x byla na urlopie w polsce nie polecam z nią współpracy totalny brak profesjonalizmu traktowanie ludzi jak gówna,wodzenie za nos.po 7 agencjach w holandii wystawiam ocene 2/10 dla tej całej szopki.paradoks wystawienia tego komentarza jest taki ze musisz zaznaczyc nie jestem robotem w celu weryfikacji ,ale przecież my polacy w NL jesteśmy traktowani jak roboty;/

Hanna

@obieżyświat, dlaczego uważasz, żeby nie wyjeżdżać do pracy za granicę przez żadną Agencję?

Franklin

Jedyne trafne okreslenie tego wszystkiego to oboz pracy. Koordynatorzy zezwalaja na branie narkotykow aby tylko norma byla wyzsza ;) Hotel to masakra( pokoje bez okien) Ciesze sie ze znalazlem inna prace. Wynagrodzenie na poziomie 4euro na godzine. Praca na magazynie w Alphen.

obieżyświat

NIE JEDŹCIE DO HOLANDII Z ZADNEJ PSEUDO AGENCJI PRACY, Z WYJĄTKIEM PAŃSTWOWEGO URZĘDU PRACY, BO ON TEZ POSIADA CZASAMI OFERTY PRACY ZA GRANICĄ.

piotr

to jakas masakra więcej tu negatywnych opinii niż plusów

M.Grabarczyk

Mam ponad trzydzieści lat i pracowałem z rękom na sercu w wielu firmach i zakładach pracy. Państwowych czy też prywatnych. Do holandi przyjechałem prosto z pracy w budowlance w Niemczech u Polaka co już wpadłem z deszczu pod rynnę. Drodzy rodacy to co mnie spotkało i zobaczyłem trzeba zobaczyć i przeżyć. W tej pracy masz pracować szybko..stabilnie...nic nie mówić....nie chorować.... nie przekraczać czasu pauza....nie narzekać ale chodzić jak robot bo za nie wykonaną normę tygodniową zabiorą Ci 60€ więcej za mieszkanie..pierwsz raz w źyciu widziałem obóz pracy na żywo...... Więc proszę was o szczególną uwagę i nie podziękowanie Kor.Dawidowi A już tym bardziej P.KASI........Narrrrka

M.G 31.
@M.Grabarczyk 15.02.2017 23:56
Mam ponad trzydzieści lat i pracowałem z rękom na sercu w wielu firmach i zakładach pracy. Państwowych czy też prywatnych. Do...

Ta wypowiedz nie jest prawdziwa, ktoś podszywa się pod tę osobę....

BradPit

W Polsce dostalem informacje praca od poniedzialku do piatku po 8 godzin dziennie i za ta prace min 300e na czysto po odliczeniu mieszkania dojazdow i ubezpieczenia. Prawda jest taka ze za 6 dni pracy wraz z sobota za ktora jest 130% dostalem niecale 130 e. Za pokoj bez okna zabrali mi z pensji 117e a w umowie jest 55e za tydzien oczywiscie koordynator tlumaczy to wszystko tym ze on nie dokonuje wyplat i nie wie jak one sa naliczane. Praca polega na zbieraniu produktow do wózka na kółkach ktory po zaladowaniu wazy pol tony a z 4 kolek tego wspanialego wozka kreca sie 2. Tych wozkow w ciagu godziny musimy wykonac 5.3. Czyli aby wyrobic norme trzeba biegac z tym wozkiem przez 8h. Z calego serca odradzam Polakom podjecia pracy gdyz ja przez miesiac zaoszczedzilem 200e ;) Zapomnialem dodac ze dzien wolny nie przysluguje pracownikowi nawet gdy masz 40 stopni goraczki. Po przepracowaniu miesiaca stwierdzam ze w Polsce pracownik nie ma tak zle, na pewno ma jakies prawa. Smialo mozna nazwac to wszystko obezem pracy. Koordynator utrudnia nawet odejscie z pracy grozba braku wyplaty wynagrodzenia. Najsmutniejsze z tego wszystkiego jest to, ze "polak" Polakowi zgotowal taki los tutaj, traktuje rodaka za granica gorzej jak smiecia...

Luki

Witam , ta firma to jakaś pomyłka. Człowiek w Polsce obiecywał 300€ minimum , przyjechałem z kolegą nie ma godzin pracy , tygodniowki po 120€, kordynatorzy zapatrzeni na swój czubek nosa. Praca jako orderpicker na magazynie w Hoogvliet to jest pomyłka , żeby wyrobić normę to trzeba się bardziej narobić niż na budowlance w Polsce. A jak chciałem jechać do szpitala to Pani kordynatorka powiedziała żebym zjezdzal do Polski. OSZUKANCY , ODRADZAM Z CAŁEGO SERCA. LEPIEJ ROBIĆ W POLSCE NA BUDOWIE!

Pracownikodniedawna

Jeden wielki bajzer o wszystko trzeba walczyć koordynatorzy czy menedżerowie niewiem jak ich nazwać porażka jest jeszcze kierowca olek który tak się angażuje że mam wrażenie jakby to on menedżerem był. Przyjeżdżasz tu i sie dowiadujesz ze pracujesz w innej agencji POS OS umowa na 50 stron i wszędzie ale to wszędzie aneksy przez foreingflex też jest praca ale nie miałem przyjemności spróbować, w pracy większość ludzi to patola najprawdopodobniej z wyrokami bo nikt nie sprawdza tutaj karalności, hotel w boskoop mieszanka polacy słowacy po nocach alarmy. Jedyne co jest plusem to ilość godzin jest ich dużo ale co z tego jak są takie pomyłki że dwa razy za hotel wezmą i trzeba się upominać o swoje pieniądze. Praca głównie ta co poznałem jest na magazynie marketu hoogvliet ciągle liczą ci norme jak raz w tygodniu ją wyrobisz to połowe za hotel się płaci ale żeby ją zrobić trzeba ze 30km przejść i 20 ton produktów przerzucić na wózek który swoje czasy ma już za sobą. I teraz to co irytuje najbardziej w pracy zbieram zamówienia na wózki na podstawie bonów ale jak się bony skończą to trzeba czekać za co nie płacą i tym sposobem w tygodniu w pracy jestem 60 godzin a płacone mam za mniej niż 50 . Nawet jak przyjedziesz popracujesz i będziesz chciał jechać na urlop to będziesz mieć problemy bo na święta do domu nikt cię nie puści.

Jarek

Witam proszę o szczere info na temat hotelu boisko i pracy na hoghflicie jakie warunki i jaka kasa?

Milena03

Witam, chce wrócić na duży storteboom w Nijkerku przez Pos. Czy możecie napisać szczerze jak tam z zarobkami głównie chodzi mi o DSI (nocna zmiana). Tylko proszę bez głupiego gadania że ciężko, zimno i wszyscy na ciebie krzyczą. Idę tam już trzeci raz i wiem z czym to się je. A do wszystkich co narzekają : Holandia nie jest dla nierobów. Za leżenie euro wam na konto nie wpłynie . A pracę w storteboom Nijkerk zawszę będę miło wspominać.

SWIRORIRO

Bez kitu wszyscy ludzie którzy pisza negatywne opinie to nadaja się tylko do tarcia chrzanu, ja jestem już ktorys rok z kolei i nie narzekam JEBAC KURY !!

Pelson

A ja mam gdzieś opinie innych .. widocznie cienkie bolki jesteście że nie dajecie rady :P

pup

miałam wysłać cv ale jednak sobie odpuszczę

Dana

witam czy ktos pracowal w firmie z filetami STORTEBOOM w holandii bo ja mam tam jechac w sobote badzo prosze o wiadomosc

Ja

Witam. Czy ktoś z was był na pakowaniu filetów z kurczaka jakie są tam warunki ? Od której tam się pracuję i jaki jest adres tej całej firmy ? Mam tylko adres hotelu a firmy nie mam podanej.

roks

ja pracowalam w zakladzie z kurczakami w nijkerk u pani wioli. praca jak praca ale malo placa. Pracujom tam ludzie z cowebo i dostaja 1 e wiecej za godzine pracy. nie pozwolili mi do nich przejsc, musze odcekac pol roku

karmi

@redft ale przecież są teraz nowe ogłoszenia pracy jak chcesz, chociażbby jest poszuiwany jest pracownik lini produkcyjnej w zakładzie drobiarskim w Nijkerk, no ewentualnie możesz zrobić karierę jako magazynier w Alphen ann Den Rijn, jak widzisz są możliwości

anonim

(usunięte przez administratora)

Krzysztof

Jeżeli wciąż jesteś zainteresowany napisz do mnie na maila: krzysztof7721@wp.pl lub na gg: 39415403, może razem się gdzieś ,,bujniemy'', bo w Polsce tragedia :/

Nieznajomy

Firma Foreignflex jest najgorsza firma w jakiej pracowalam czulam sie tam jak w czasie wojny w obozie koncentracyjnym moj wyjazd tam byl kompletna porazka nie jestem robotem .Warunki mieszkaniowe to speluny kosztowalo mnie 90 euro ludzie ,ktorzy tam pracuja maja bardzo niska kulture osobista wrecz patologia jesli sie ktos tam wybiera to nie polecam

Klik

Praca w magazynie w miejscowości Boskoop Coś ktoś wie Zakwaterowanie ponoć hotel wybudowany w tamtym roku 9 Euro brutto

czarny
@Klik 15.09.2016 22:53
Praca w magazynie w miejscowości Boskoop Coś ktoś wie Zakwaterowanie ponoć hotel wybudowany w tamtym roku 9 Euro brutto...

Tak ja tam mieszkałem i warunki są dobre

anonim

Ja pracowałem tam 5 lat i praca na kurach jest taka wyjeżdżasz o 5:00 do pracy 65 km zaczynasz pracę o 6:20 a kończysz o 17 i na hotelu jesteś o godzinie 18:30 mieszkanie w klasztorze który jest cały monitorowany jak by było się w więźeniu a na dodatek nie możny być chorym bo cię zwolnią wypłaty za 5 dni 300 euro ale te 300 euro jest dopiero po przepracowanych pół roku. Jedyny plus kasa jest na czas co tydzień w czwartki reszta to samo dno

anonim

(usunięte przez administratora)

Xxx nl

Ty jestes czlowieku nienormalny polecasz najgorszy syf jaki moze byc w nl warunki mieszkalbe tragedia jeszcze 90eur tydzien najdrozej w nl praca dorywcza dzis jest jutro nie ma jestes albo z biura albo umyslwo chory koordynatorki polskie dupodajki nie majace pojecia o niczym ktore potrafia łgac w oczy swojemu rodakowi ale w pl karma wraca szybko

JohJoh

Witam, razem z koleżankami wyjeżdżam do pracy na produkcji przy pakowaniu ciastek we wrześniu. Czy ktoś jeszcze wyjeżdża w tym terminie? Chcieliśmy się te dowiedzieć jak wygląda współpraca z tą firmą? Jak umowa, jak zakwaterowanie i ogólnie jak wygląda praca. Z góry dzięki za wszystkie informacje .

Pracownik

Witam Was. Mam pytanie do osób które korzystały z usług FOREIGN FLEX. Pojawiła się oferta pracy w zakładzie mięsnym w Holandii. Jak wygląda współpraca z agencją, warunki pracy, zakwaterowania, wyżywienia i zatrudnie ? Pytam o ta praktyczną stronę.

wykrawacz trybowacz

ludzie jak chcecie mieszkać z menelami i ćpunami amfetaminowymi i złodziejami to gorąco polecam mnie w pierwszym dniu zgineła czapka plus ładowarka do telefonu a na koniec jaiś ćpun naćpany chodził z nożem po mieszkaniu uciekłem do znajomych 30 km dlaej po powrocie ta patologia z polski zablokował mnie tableta kodem za co w kraju musiałem zapłacić 70 złotych w mieszkaniu odchodzi handel amfetaminą jak chcesz sobie narobic kłopotów to jedz biorą jakieś ścierwo bez kwalifikacji patologia bleee przepracowałem dwa tygodnie ,

nikc

wszystko co napisalo ciastko to prawda bo ja tam bylam 5 lat temu i tez bylo zle i powiedzialam dosyc ale pojechalam gdzie indziej i jest jeszcze gorzej,teraz chcialabym wrocic wiec prosze o podpowiedz kiedy tam trzeba dzwonic

ciastko

Pracowalam prze to biuro sa trzy w sumie POS OUTSOURCING B.V i WERK POOL FOREIGNFLEX biuro znajduje sie w Czuijk . Robilem w Mill na cistkach fracuskie i ala takie krakersy male i duze cistka ludzie straszni wydaje sie ze praca przy ciastkach powina byc lekka ale mylilam sie dzwigalam ciezary sama palety wrzucalam na gore tempo straszne jest tam atmosfera w pracy okropna tylko nowe osoby byly ok a te stere wyjadywaczkie byly straszne nazucaly tepo specjalnie widzialy ze sie wyrabiasz to jeszcze bardziej podkracaly linie zeby ci lecialo z rak osoba daje 100pr z siebie w pracy stara sie moze baly sie ze moze ktos ich zatopic ale nigdy bym nie chciala tam zostac nie za akie marne zarobki za 40 godz placa tam niecale 200e tyg i to jest bez roznicy czy pracujesz na 1 czy 2 zmianie jeszcze sa nocki powini placic 120pr lub 150 pr a nic sie nie dostaje wiecej dojezdzasz swoim trasportem do pracy ponad 20 km i tez ci nie odaja za paliwo przy podpisywaniu umowy mowila calkiem inaczej obiecywala 240e za 40 h za bezyne tez mnieli zwracac ladnie gadaja a potem smieja sie ci prosto w twarz mam solarisy moge wyslac jesli ktos jest zainteresowany tym biurem odradzam placisz za buezpieczenie 23e plus 15e za traspott jak jezdzisz ich busem i domek 82e a warunki straszne mieszka sie w hotelach miniumum 4 osoby w pokoju bywalo 6 na scisk luzki przy luzku smrod straszny lazienki taki zaniedbane kuchnie wspulne na caly hotel taki sajgon ze nic soebie nie ugotujesz bi niemasz z czego chyba ze sie zabralo swoja wszystkie przybory potrzeben od patelni do widelca bo tam nic niema mieszkalam w boxmir hejen habs z myszami nawet szczur byl mam zdj jezeli nie wierzycie na hotelu taka patologja mieszka bo tam sa rozne biura wszyscy najebani nacpani kradna co sie da wchodza do pokoju strach spac tam pracowalam tam dwa miesiace i uwierzcie mi jest wiele innych biur moge polecic bo to co tam sie dzialo bylo staszne menelm to pasuje nie polecam chory klimat sama niewiem jak wytrzymalam tam asz dwa miesiace w pracy i na domku pozdrawiam i uwarzajcie napisalam to bo niechce zeby ktos przechodzil to co ja

wyjadacz

polecam , jak sie wykazesz 300-400 euro tygodniowo

xxx

UWAGAAA JEDNA WIELKA PORAZKAAA jak najdalej od tej agencji cwaniaki, oszusci, człowiek jest dla nich gorzej niż gówno...warunki mieszkaniowe okropne, wynagrodzenia jeszcze gorsze omijac z daleka

Zostaw opinię o POS OS. BV - Kluczbork

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie POS OS. BV