Uważam ze każdemu należy się druga szansa . Pani Iza miała kłopoty ale każdemu one się zdarzają . Nie wiem jak będzie teraz ale chce wierzyć ze się to już nie powtórzy . Życzę samych sukcesów .
Po krótkiej przerwie wróciłam do pracy . Nie żałuję . Większość zmian na plus . Nowe kierownictwo, inny zakres obowiązków i co najważniejsze przelew na czas .
Spoko się tu pracuje. Kasa w porządku, ludzie pracujący OK.
Polecam prace w tym miejscu. Kasa na czas , atmosfera Ok , kierownictwo spoko.
To jest po prostu żenadą żeby czekać na własne wynagrodzenie tłumacząc się ze nie ma ludzi i jest zamknięty zostawić tak człowieka bez grosza na święta bo nie jest pracodawca zorganizowana osoba nie wiem jak ktoś taki prowadzi wgl działalność jak pojęcia i rady sobie z niczym nie daje każdy się zwalnia i jeszcze prosić się o swoje kpina, a sprawę zgłosiłam już do państwowej inspekcji pracy bo pracodawca nie raczy nawet odpisać bądź jakiego kolwiek kontaktu wykonać
Niestety też zgłosiłam i przyszedl mi list. Ci ludzie nawet inspekcję pracy mają gdzieś. Nie pokazują im dokumentów i jedyne co pozostało to sąd.
Polecam ten obiekt z całego serca. Zgrzyty wszędzie się zdarzają .
To prawda, że gdzie ludzie tam i zgrzyty. Pytanie tylko, jak często się to zdarza i o co zazwyczaj idzie? No i czy kierownictwo pomaga w wygaszaniu takich sytuacji?
Jak nie wiadomo o co to chodzi o pieniądze. Czekam 3 miesiąc na wypłacenie wynagrodzenia. Był*m zmuszon* zgłosić sprawę do PiPu. Zamiast normalnie odpisywać właścicielka zasłania się że nie może wypłacić dopóki pracownica która się kontaktowała nie wróci z chorobowego tłumacząc że musi z nią poszukać papierów. To jest kpina.
Nie wiem na ile w tym prawdy ale ten pip mnie zainteresował. jak zareagowali na zgłoszenie, kojarzą już ten hotel? co dalej się stało?
Na razie brak odpowiedzi. Ale na pewno tak tego nie zostawię. Jeżeli to nie pomoże to albo sąd albo policja. To jest naprawdę wstyd żeby takie rzeczy działy się w tak "prestiżowym" hotelu.
Wstyd! Nie odpisywanie byłym pracownikom na wiadomości mimo że ktoś pisze grzecznie, bez pretensji. Mimo że widać iż właścicielka jest aktywna nie odczytuje. Ps.jezeli oczekujecie szacunku najpierw dajcie go innym.
Jak na taki hotel to dużo tych pracowników co podają w ostatnim czasie pozytywną opinię ???????????????????? Podejrzane
Z całym szacunkiem dla właściciela obiektu ale menadżera powinien wywalić na (usunięte przez administratora), braki w zaopatrzeniu, braki w obsłudze, jedna Pani na recepcji robi również za pokojówkę i sprzątaczkę, śmiech na sali, ładny obiekt lecz fatalnie zarządzany
Brak prądu, fantastyczny początek delegacji. Pytanie tylko co jest przyczyną braku niezapłacone rachunki czy awaria i czy zostanie to gościa jakoś zrekompensowane ...
Smród bród i ubustwo, brak podstawowych żeczy jak papier toaletowy, brudne toalety,brak czystej pościeli, najgorszy hotel w Polsce
Bardzo klimatyczny hotel . Super ludzie , szefowie . Polecam
Jestem na TAK. Wszystko jest w porządku .
Jestem po drugim Etapie procesu rekrutacyjnego . Pełen profesjonalizm . Gratulacje !
Przyuczam się do zawodu . Extra atmosfera , kasa ok . Super miejsce na prace
:)
Płaca na czas . Warunki pracy ok . Polecam .
Zdarzają się momenty ze mogę pouczyć się na studia . Plecam ogólnie
Polecam . Wszystko zgodne z obietnicami .
Praca 4, atmosfera 5 , grafik 5, zarobki 4
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w HOTEL EUROPEJSKI?
Zobacz opinie na temat firmy HOTEL EUROPEJSKI tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 183.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w HOTEL EUROPEJSKI?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 169, z czego 134 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!