Opinie o Ruch S.A w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Ruch S.A. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Ruch S.A o rekrutacji.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Ruch S.A w Warszawa

Agentka
Pracownik

Dzisiaj dostałam taki spie....dol za niewinność od klientki, że głowa boli. Brak słów, poszło o husteczki. (usunięte przez administratora) i takie tam jeszcze. W sumie ma rację, jeżeli chodzi o ceny, tylko co ja jestem winna. Tak dla własnej informacji sprawdziłam średnią cenę w detalu - 2.99 za 10 szt, też Foxy.

Nowy
Pracownik

Sukces w zaopatrzeniu jutro dostanę 100 zapalarka po 6,99 mam jeszcze 30 , rajstop gatta mam 74 szt dostanę jeszcze 4 no i oczywiście batoniki , tylko po co , a prosiłem o grzebień, lustereczko , obcinacz ,pilniczek , kropelke.ja już przestałem się denerwować, te pisanie dzwonienie nic nie da , dzisiejszy ruch trzeba natychmiast zaorać.

Rafał
Pracownik
@Nowy

My już nie prosimy bo i po co, towar co by szybko zszedł nie ma, za to batony czy. Napoje pełno aż się półki uginają.... A towarów które faktycznie by zeszły brak. Nadział jest totalnie nieogarnięty... Mam wrażenie że tam jest losowanie w Wielkiej Kuli są karteczki z indeksem towaru i zaczynamy losowanie produktów do punktu PSD .... Stąd takie nielogiczne nadziały.

Basia
Pracownik
 Pytanie
@Nowy

Dlaczego nie pytasz o dostepnośc towaru swojego Msa? teraz do kiosków nie przychodzą leki, grzebienie i pilniki bo nie ma ich na magazynie w katowicach. Nowe dostawy będą od października bo dostawca podpisał umowe.

2
Agent
Pracownik
@Basia

Dokładnie mi regionalny często gęsto mm przesyła towar z punktów w których się nie sprzedaje i właśnie takie pierdółki mowie mu co potrzebuje i on jak jezdzi po punktach zawsze patrzy

Edek
Pracownik
 Pytanie
@Basia

Klient nie pyta czy dostawca podpisał umowę czy nie. Klient pyta dlaczego nie ma , dlaczego dwa razy drożej jak za rogiem itd. Podstawą w handlu jest ciągłość w zaopatrzeniu i cana akceptowalna aby staly klient szedł prosto do ciebie i nie zagladal gdzie indziej bo jak zajży gdzie indziej i sprawdzi że tam taniej i wcale nie trzeba długo czekać to już tam będzie stałym klientem. Po co kogokolwiek pytać o dostępność w dobie komputeryzacji gdzie można kioskarza śledzić jak w Big Braderze n i rozliczać z każdej minuty żeby nie wiedzieć że dany towar się sprzedał i trzeba zrobić nadział. Jak robić magazyn z kiosków to wiedzą. Towaru niesprzedajacego się przysyłają w brud że ruszyć się wkiosku nie idzie. Swoją drogą to Ruch jest bardzo bogatą firmą bo zamraża pieniądze w toważe który na pewno się nie sprzeda. Pani Walewska odżywki, szampony po kilka rodzai to w drogerii nie w kiosku. Ludzie kto tym rządzi?.

Edek
Pracownik
@Agent

Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz. Jeśli przysyłają towar na MM to z kiosków które się zamknęły. I z reguły jest to towar nie sprzedający się w tamtym punkcie ijuż dobrze zleżały. Zdąży się że akurat u ciebie ten towar schodzi i jakąś małą część tego towaru akurat się przyda. Kto wypisuje takie Teksty bo nawet MS by czegoś takiego nie wymyślił.

Ared
Pracownik
 Pytanie
@Rafał

Płynu do naczyń to mam więcej niż w drogerii, miliony rajstop których nikt nigdy nie kupił - co się stało po napisaniu wiadomości do logistyki? Wysłali jeszcze więcej płynu i rajstop... Za to towarów które się sprzedają nie wyślą, bo po co?

Agent
Pracownik
@Edek

Tak takie mm z zamkniętych bud także niestety są ale to idzie dostawa fmcg kierowca przywozi.. ale ja piszę o przerzutach dzwonisz do regionalnego i mowisz to i to potrzebuje on mówi po patrzy popyta czy np na tzw już papierosów potrzebujesz czy choć by towar prom9cyjny skończył ci się regionalny na wizycie w innym punkcie przerzuci i przywozi sam ruchomobilem

1
Zachód
Były pracownik
@Edek

dawniej ,jeszcze przed tym jak wyprowadzono kasę z Ruch i nie było czym płacić za towar i gazety była możliwość zamówienia towaru samemu , oprócz papierosów . agent wiedział co idzie co nie sam regulował dostawy. zlikwidowano tę możliwość i mamy co mamy. dostawa 20 szt ciastek BABCI ANI. Prędzej mile się w tym zalęgną niż sprzedamy. a napoje co przeżucili mi z punktu gdzie sie szkolił Ks , a bylo to jakieś półtora roku temu stoją i sie terminują , dla nich lepiej odpisać straty niż mieć niskie ceny. ludzie wychodzą i podchodzą do lodówki . patrzą na cenę obracają się na pięcie i wychodzą. nawet już nie komentują.

Zachód
Kandydat
@Basia

trzeba mieć jeszcze Ks-MS. e naszym rejonie zmienią sie jak w kalejdoskopie. co toku mowy. tak nie idzie prowadzić żadnej współpracy. co toku wysłuchujesz wizji nowego MS , nim sie dotrze współpraca to już go nie ma. i tak od jakichś ośmiu lat.

Mucha
Pracownik
@Zachód

Zacznij sprzedawać to towar przestanie Ci się terminować

Hinu
Pracownik
 Pytanie
@Ared

Zgłosiłeś to komuś czy tylko na tym forum?

1
Basia
Pracownik
@Agent

U mnie też menadżer przerzuca towar z innych kiosków. Są produkty, które zawsze sprzedam a gdzie indziej ludzie nie potrafią. Ostatnio drugi raz dostałam ten suchy szampon bo mam obok ZOL i klienci kupują dla pacjentów.

Ared
Pracownik
@Hinu

Oczywiście, że zgłaszam, ale "górę" chyba to mało obchodzi... Co zrobisz jak nic nie zrobisz

Edek
Pracownik
@Agent

Nadal twierdę że prowadzeniem kioskiu masz niewiele wspólnego. Piszesz o rzeczach które owszem miały być ale nigdy nie doszły do skutku. Prowadzę kiosk kilkanaście lat I wielokrotnie robiłem zamówienia prewencyjne pod klienta i tak dostałem ze dwa razy papierosy ale za tydzień przy następnej dostawie. Pisałem e-maile do KS czy też SMS zresztą na ich prośby nigdy nie udało im się załatwić ostatni raz był całkiem niedawno. Nie wiem kogo chcesz przekonać że tak jest bo przecież nie kioskarzy którzy wiedzą że mówisz nieprawdę.

Zachód
Były pracownik
@Mucha

mam przeszlo 600 szt wszystkich napojów , kiosk to nie market na tyle sztuk. może chcesz to podaj psd to podam żeby Tobie przerzut zrobili.

MKjk
Pracownik
@Basia

Kiedy zrozumiesz, że praktycznie co kiosk, to inna specyfika sprzedawanych produktów. W jednym będzie duża sprzedaż fajek i biletów, bo przystanek, w innym dużo się sprzedaje picia i słodyczy, a w jeszcze innym dużo prasy. Zielonego pojecia nie masz o sprzedaży. To że u ciebie sprzedaje się szampon nie znaczy, że w innym punkcie też się będzie sprzedawał. Wiesz chociaż co to jest przepływ klientów.

Agent
Pracownik
@Edek

Ale ja nie pisze o zamówieniach interwencyjnych tylko przerzutach z innych kiosków w twoim rejonie były i są praktykowane cały czas tak jak pisałam nie przywozi ci ich kierowca a regionalny , zamówienia interwencyjne są przez fmcg i otrzymujesz razem z towarem, aby dostać towar intere musisz zlozyc zamówienie przed planowaniem twojej dostawy i reg musi zatwierdzić u nas jest tak że regionalnemu wysyłamy smsa jak jest np wieksza ilość 20 10 30 wagonów fajek on dodatkowo wysyła e-mail do planowania

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Agent

To powiedz mi jak to jest, był czas, że na punkcie zapas towaru był na ok 45 tys i obrót był ok 60 tys, a teraz nawalone jest różnego badziewia, który przerzuca się z kąta w kąt na prawie 80 tys, i obrót też 60 tys. A wiesz dlaczego tak jest, bo była możliwość zamawiania towarów fmcg przez agenta, i ja wiedziałem jaki przepływ klientów jest, o co pytają, jaki typ klienta, a teraz? Także niech nie mają pretensji do terminujacych się produktów. Ideą takich punktów typu kiosk była sprzedaż produktów nagłej potrzeby, szybko rotujących, a nie tworzenie spozywczakow.

Prezes
Pracownik
@Nick

Sami prezesi na tym forum co by doradzali jak prowadzić biznes. Jak w taksówce. Każdy taksówkarz mógłby rządzić krajem i być selekcjonerem drużyny

Basia
Pracownik
 Pytanie
@MKjk

Zgoda. Każdy kiosk jest inny ale co to ma dorzeczy? Czego ty najwięcej sprzedajesz w swoim kiosku?

Agent
Pracownik
@Nick

Uwierz mi problem nadmiernej ilości zgrzewek nie tylko u ciebie, jak sam wiesz zamówienia przez agentow nie są realizowane już od kilku lat... nic na to nie poradzimy było gadane jakieś może 4 lata temu że dla wybranych agentow ma ta opcja powrócić wyszło jak zwykle , póki co problem ruchu jest taki cen ja nie mówię aby ruch był najtańszy sle niech się nie zachowują jak by mieli w asortymencie towary premium , ale nie możesz bojkotować innych agentow bo to że twój reg daje (usunięte przez administratora) nie oznacza że wszyscy regionalni są tacy u nas na regionie bynajmniej w moim przypadku współpracuje się dobrze z tym kierownikiem stara się chlop , niestety jak inam tak i regionalnym ruch systematycznie podcina skrzydel

Nick
Pracownik
@Prezes

Chyba prezes, to tak z doskoku na tym forum, nie zauważyłem, żeby tu ktoś coś doradzał, a tylko piszą jak jest, było. A po za tym, to może warto czasami posłuchać, jak ci kilka osób mówi, "że jesteś pijany i żebyś usiadł, a ty, że nie, jestem trzeźwy i pojadę swoim samochodem"

MKjk
Pracownik
@Basia

To ma do rzeczy, że jeżeli w dany kiosku przeważają w sprzedaży np. kategoria pozostałe, a spozywka to znikomy procent, to po co upychać w tym punkcie zapasy na pół roku, trzymać je do momentu krótkiego terminu, sprzedać część po zniżce, albo i nie, gdyż klient uczulony na tego typu zabieg, likwidacja, stan zero, i znowu full dostawa. Być może na magazynie mają płacone od sztuki dostarczonego towaru, tak jak na prasie od spakowanego, lub zwróconego egzemplarza. Gdyby dział logistyki miał płacić za przeterminowane produkty, to może by myśleli nad tym. Ja rozumiem, że ruch dostaje kasę za samo wstawienie produktów do sieci, i wyrównanie kwot za promocję, ale bez przesady.

Sukces
Pracownik
@Nowy

U mnie wysłali 7 zgrzewek napoju Kubuś Play. Obecnie mam 105 szt na stanie. Jedna zgrzewka sprzedaje się w ciągu średnio raz na 8 miesięcy. Gratuluję kolejne marnotractwo.

Tina
Pracownik
@Sukces

Pamiętaj hurtownia zarabia na wydawaniu towaru im więcej tym lepiej zarabia więc nie ma co się dziwić że ładują wszystko jak leci nikt tego nie kontroluje

Michu
Inne
@Agent

dziękuję bardzo z mm i towar z zamkniętych punków. już rok sie bujam z takim towarem. stare widokówki, kosmetyki, to co leżało tam latami i się nie sprzedało, masakra.napoje ,po co jak swoich mam nadmiar

Stary
Były pracownik
@Sukces

to tak jak u mnie Frugo i FruzTea, ile przyjdzie tyle się terminuje ,od lat.

Agent
Pracownik
@Michu

Czy ja napisalam o mm z zamykanych punktów nie ! Przeczytaj dokładnie o jakich mm napisałam

Banan
Pracownik
 Pytanie
@Sukces

Zgłosiłaś do menadżerowi?

Rafał
Pracownik

Kto robi te nadziały, przestańcie mi (usunięte przez administratora) słać słodycze, napoje, to u mnie wogole nie schodzi. Ja osobiście chodzę do sklepu obok gdzie wafelek Prince Polo XXL kupie za 1,50 zł. Więc za te pieniądze co u was 1 ja mam 2. Niebawem będzie strona gdzie będzie można bez cenzury wymieniać się poglądami i spostrzeżeniem dotyczącymi ruchem.

Nick
Pracownik
@Rafał

Ja to już przestałem się tym przejmować, jak logistyka nie myśli, nie analizuje specyfiki sprzedaży danych PSD, to olewam ich. Zachowuje procedury FIFO, zgłaszam terminujace się, i likwidacja. Jak ich stać. Czekam na link do stronki :).

Rafał
Pracownik
@Nick

Myślę że na dniach coś ogarnę :) i podrzucę linka.

Zuzanna
Kandydat

niestety nic nie idzie na lepsze. nadal w dziale - nadziału towaru pracują (usunięte przez administratora). zero lusterek, grzebieni, obcinaczek, maszynek do golenia, dezodorant dla panów, za to mam zrobi planogram na landrynach, 7days, batonach wszelkiej maści. już nie ma tego nawet gdzie trzymać. a fajek jak na lekarstwo, nie wystarczy od towaru do towaru. a i jeszcze cały duży karton dużego tytoniu LD, nie wspominając o napojach ,ktotr już zajmują połowę punktu, a ci miesiąc zgłaszam w terminujacych towarach po kilkanaście sztuk z asortymentu.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Cała masa stoi pustych zamkniętych kiosków po rozmowie MS okazuje się że albo będą wszystkie zamykać albo nie ma prądu w kiosku Dlaczego MS tak traktują ? Bo nie chcą więcej pracy bo więcej kiosków to więcej obowiązków dla nich Wymyślają różne przeszkody to jak może być dobrze jak firma może prosperować jesli ma takich pracownikow

Pytania

Dlaczego MS nie chcą zatrudniać w kioskach ludzi którzy się sprawdziło pracująca w tej firmie przez lata o co tu chodzi?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista psychoterapii uzależnień
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kupiec elementów mechanicznych
Gdańsk
Elhurt Sp. z o.o.
(279 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Zlecę prace rozbiórkowe
Bielawa
Zib Kan-Gaz Sp. z o.o.
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zuzanna
Były pracownik

https://www.pb.pl/sledztwo-ws-ruchu-i-aliora-na-finiszu-1128177

1
Zuzanna
Inne

https://www.pb.pl/sledztwo-ws-ruchu-i-aliora-na-finiszu-1128177

Rafał
Pracownik
 Pytanie

Czy można pertraktować z wami te pozalsie Boże umowy. Czy to jak kamień w wodę ?? Jestem wstanie pewne kwestie zrozumieć.... Mam zasadnicze zastanowienie czy nie wysłać za pytania do tych z wiejskiej bo oni chyba nie wiedzą co się dzieje w tym jakże pięknym Grajdołku.

Dario
Pracownik
 Pytanie

Wszyscy narzekamy na obecną sytuację , nowe umowy , zabójcze ceny.A co za tym idzie naszą płacę warunki itd. A może byśmy razem coś z tym próbowali zrobić? Bo odnoszę wrażenie że w sumie każdemu taka sytuacja odpowiada.mylę?(zasada weźmyy się i zrób) A może się mylę Bo jak tak dalej pójdzie to nie będzie już żadnego kiosku

3
Albert
Pracownik
 Pytanie
@Dario

Wreszcie jakiś pozytywny na forum. Bo nawet nie chce się pisac jak tylko narzekaczy wokół. Jakieś pomysły?

Jacek
Były pracownik
@Dario

Co Tu można razem zrobić. Ruch robi to niezłą propagandę , że niby chciałby tu podyskutować że niby jest tu na forum od paru dni itd... A to nieprawda Ruch obserwuje forum od zawsze i jego Szczujnia w postaci KS od zawsze tu miesza. Ruch dobrze wie jakie są warunki w kiosku i jakie zarobki. Wszystko zależy od nich i to oni powinni to zmienić . Umowy powinny być uczciwe I zarobki adekwatne do odpowiedzialności I trudu pracy w tym przepracowanych godzin. Tu udają zainteresowanie i mydlą oczy. ale tylko po to aby nadal mamić nadzieją że będzie lepiej tak naprawdę nadal Was wykorzystywać. Jeśli piszecie tu o zarobkach to piszcie nie jaką macie fakturę tylko ile macie na czysto by potencjalni nowi agenci zdawali sobie sprawę w co się ładują. A wszystkim radzę ponownie kilkakrotnie I że zrozumieniem przeczytać umowy które podpisaliście może zdacie sobie sprawę w czym tkwicie . Ja to zrobiłem też dopiero po podpisaniu ( zmianie )z us8 na 11i się przeraziłem dlatego już mnie w Ruchu nie ma.

zniechęcenie
Kandydat
@Jacek

100 procent racji. nowe umowy wielką porażka. co yo rozmów z teraz nie wiadomo z kim, ni to Ruch ni Orlen i tak jeden pies nie obrażając pas. mamy podpisane umowy cywilnego prawne i to jest wielki problem. bo oni mogą zmienić wszystko zgodnie z umową my nic. jedynie napisać wypowiedzenie. tu die nic nie zmieni nigdy i dlatego ja tylko do końca listopada i koniec . znowu wymiana MS , to już enty przez dziesięć lat. tak nie można funkcjonować , nowy nowe ,, widzi mi się,, docieranie . nie mam dość .

Pracodawca

@Jacek

Panie Jacku, nie mamy na celu robienia propagandy. W żadnym wypadku nie włączamy naszych Menadżerów Sprzedaży w komunikację tutaj. Prosilibyśmy również o zachowanie standardów komunikacji i nie określanie nikogo jako "szczujnię". Rozumiemy, że praca w kiosku niesie wiele wyzwań i dlatego nawet z poziomu tego forum staramy się pomóc. Jednak należy mieć świadomość, że wszystkiego nie da się zmienić od ręki. Szanujemy również Pana wybór o zakończeniu z nami współpracy i życzymy powodzenia w przyszłości. Pozdrawiamy!

Agent
Pracownik
@Albert

Nie wiem, czy wszyscy wiedzą, że od 2019 roku samozatrudnieni mogą organizować się w związki zawodowe, organizacje biznesowe, lub przystępować do już istniejących. Organizować się, lub przystępować do już istniejących mogą samozatrudnieni nie zatrudniający pracowników. Jakie korzyści z tego mogą być, a np:. Negocjowanie umów, warunków pracy, ewentualnych rozwiązań umów i wiele innych spraw. Jest inna siła przebicia. Zainteresowanych zapraszam do zostawienia komentarza.

Zachód
Inne
@Ruch S.A

tak pomagacie ze agent musi wysłać 40 email , 20 razy dzwonić i a Ks i Ms nigdy nic nie wiedzą i nigdy nic od nich nie zależy. jak ja sobie sama nie widzę i nie opi....... kilku osób to brak reakcji i tak można pisać do ustnej śmierci. każdą reklamacje każdy inny problem sama wywalczyłam uznanie i rozwiązanie. nikt mi nie pomógł ani się nie wstawił. pisanie postów i ubieranie ich w piękne słówka to jest myślenie oczu.

Pawel
Pracownik
@Ruch S.A

I to jest ta pomoc ze strony ruchu wiedzieliście że nowe umowy poloza na łopatki nawet najwytrwalszych agentów tylko nie będzie nas to i was też

jantar
Pracownik
@Ruch S.A

Zgadzam się,że na wszystko potrzebny jest czas,ale również dobre chęci z .obu stron..Agenci oczekują zmian systemowych odnośnie poprawy warunków pracy i GODNEGO wynagrodzenia.Ale nie tylko pieniądze się liczą-bardzo ważna jest panująca atmosfera.A tak dobrej atmosfery jaka była za czasów KS Urszula Ć.-to chyba się nie doczekam.Obym się mylił

Adam
Pracownik
@Agent

Zainteresowany

Agent
Pracownik
@jantar

Tak to właśnie jest, MS-om to jaz ta wyprali mózgi, że tylko "polecanie" jest dla nich najważniejsze. Nie przyjmują do wiadomości, że np dzień wcześniej sprzedało się np: 10 opakowań gum, tylko dlaczego się nie sprzedalo gum w dniu ich polecania. Podejrzewam, że MS też mają już dość tego"polecania".

Rafał
Pracownik
@Dario

Jestem za...

Basia
Pracownik
@Agent

Wszyscy na tym forum stękają na zarobki a sprzedawać nikt nie potrafi. Gimbaza by powiedziała - przegrywy nawet polecać umią

3
Agent1949
Pracownik
@Ruch S.A

Panie Pracodawco, dostarczacie do kiosków towar niezgodny z lokalizacją i preferencjami klientów, który zalega, terminuje się i zabiera miejsce towarom cieszącym się powodzeniem. OBAJTEK szasta pieniędzmi na lewo i prawo kosztem pracowników stacji paliwowych i kiosków Ruchu. Nie myślcie sobie , że kioskarze będą pracować za przysłowiową miskę ryżu. Już niedługo sami jako Decydenci będziecie siedzieć w tych budach bez kanalizacji. Ustalając Umowy UAZ 11, chyba zapomnieliście, że każdy agent musi zapłacić składkę lub składki ZUS oraz podatek, a niekiedy również księgowej. Tak czy inaczej nie da się dłużej z Wami współpracować przy tak mizernych kwotach stałych. Pozdrawiam Tęgie Głowy z ORLEN w RUCHU. Dobrze to już pewnie było.

Basia
Pracownik

Kolega rozumiem prowadzi kiosk w jakijś pipidówie gdzie nie ma Mcdonalda, KFC, Rossmana albo przynajmniej stacji Orlen. Gdybyś był kiedykolwiek w takim miejscu to zorientowałbyś się, że sprzedawca ma obowiązek polecić dodatkowy produkt. I nie chodzi o to, że klient jest idiotą i nie wie co ma kupić ale o wzbudzenie potrzeby. Jak polecisz klientowi napój to on wtedy może sobie uświadomi, że włąściwie to chce mu się pić. Albo zachce za chwile. To jest taki elementarz sprzedawcy. Jak pracowałam w CCC to obowiązkowo polecaliśmy wkładki, pasty i spraye do butów. Bardzo dużo klientów kupowało chciaż nie miało tego w planie.

3
Zosia
Inne
@Basia

Jak ty bredzisz przyjdzie kobiecina po nasz dziennik ma wyliczone to ona sobie przypomnieć że chce się jej pić po prostu żenada

Basia
Pracownik
 Pytanie
@Zosia

A twoje klientki to same kobieciny kupujące Nasz Dziennik? To pewnie sprzedajesz ich ze 100 dziennie. Nie masz innych klientów?

Stary
Pracownik
@Zosia

Ja też jestem za polecaniem ale rozejrzyj się czym my handlujemy Towar kiepskiej jakości a ceny zaporowe

Zuzanna
Inne
@Basia

no widzisz , mamy polecać a nie nagabywać wciąż te same OSOBY, bo tak na prawdę to mamy stałych klientów po prasę , część po paczki lub z paczkami ale oni nigdy nie mają portfela lub zostawili w samochodzie. . ja osobiście jako klient w innym sklepie Nienawidzę kiedy sprzedawca mi coś usiłuje wcisnąć . bywa tak że w ogóle nie zrobię zakupów w takim sklepie .

Nick
Pracownik
@Basia

A koleżanka zastanawiała się czasem, co do czego polecają. Jeżeli koleżanka chcę ojca uczyć dzieci robić, to źle trafiła. Jak ja pracowałem powiedzmy w salonie samochodowym, to klientowi polecałem np: montaż alarmu, jak w UPC, to dodatkowe kanały, jak w oknach to rolety. I w kiosku jest to samo, jak kupuje tabletki, to może wodę do picia, jak 1 bilet, to może na powrót itp, itd. W kioskach 80-90%, to są stali klienci, kupujący mniej więcej stały asortyment, i jak najbardziej poleca się takiemu klientowi np: "P. Jadziu, dzisiaj super krówki w super cenie", a p. Jadzia przychodzi codziennie po paczkę fajek, fakta, bajeczne, nie zna smaku reddbula, gum do żucia, nigdy nie miała w ustach, i co mam zapytać/polecić, "p. Jadziu dziś polecamy CC za 5,99, trochę drogo, ale to wina PIS, bo nałożył dodatkową akcyzę na napoje". Pojęcia widzę koleżanka nie ma o sprzedaży, myśli, że jak powie formułkę "Dziś Polecam", to jest super sprzedawcą. I tak na koniec, to niech koleżanka zastanowi się i pomyśli jak wygląda specyfika sprzedaży w obuwniczym, rosmanie, Mc, KFC, o Orlenie to nie ma co rozmawiać, nigdy tam nie byłem. Jeżeli ruch wyobraża sobie, że głupimi tekstami MS na komunikatorze zrobi z agentów super sprzedawców, to prawdopodobnie pomylił fiuta z młotkiem. A tak na marginesie to prowadzę kiosk w trochę, albo dużo większej "pipidówie" o obrotach sięgających do 100k netto, Pozdrawiam :)

Rafał
Pracownik
@Agent

Zainteresowany

Agentka
Pracownik
@Zuzanna

Mi wielu stałych klientów powiedziało że jak będę im coś wciskać to przestaną kupować. Tak że ludzie nie lubią jak im się coś poleca. Ludzie do kiosku przychodzą po konkretną rzecz żeby na szybko coś kupić zwłaszcza że u mnie nie ma parkinku w pobliżu kiosku więc parkują na chodniku i ryzykuja mandatem.

1
Gość
Pracownik
@Basia

Faktycznie nawiedzona MS-ka, i sprany beret. "Dziś polecamy Reddbula, nie nie potrzebuję, a może pan nie wie, że potrzebuję", coś mi się zdaje, że przeszłaś szkolenie na sprzedaż garnków i innych badziewie emerytom.

Misia
Kandydat
@Basia

u mnie nikt nie wzbudził potrzeby kupienia tego czego nie potrzebuję. i nienawidzę tego typu praktyk. wiem po co idę do danego sklepu. klient wchodzi rozglada się i wychodzi . nawet jak próbujesz zagadać to patrzą z politowaniem . dziś . zapałki 0.99 co pani , taką kwota idę do marketu tam za 1.50 mam dużą paczkę 10 sztuk. . starsze osoby wchodzą i proszą krzyżówkę i najtańszy długopis ten za złotówkę. przepraszam ale on już kosztuje 2.49 a to proszę ołówek. taki jest handel w punktach. klient ściska odliczone pieniądze na gazetę i tyle. i nie interesuje ich żadne batony ,napoje.

Basia
Pracownik
@Misia

Z takim podejściem nie nadajesz się na handlarza. Skoro przepraszasz klienta za cenę. To tak jakby przepraszała, że chcesz pieniądze za swoją w kiosku. Klient albo kupi u ciebie albo gdzie indziej i jeżeli zapałki za 99 gr to za drogo to możesz mu powiedzieć. Goń się biedaku

Rafał
Pracownik
 Pytanie
@Basia

Z takim podejściem to pani nie powinna pracować w kiosku. Już za okupacji niemieckiej żydzi wiedziałem że warto sprzedać taniej i obrotem zarobi więcej niż trzymając wysoka cene. Handlować trzeba umieć, ludzie w głowę się pukają za ceny jakie są w kioskach jeszcze chwila to pies z kulawą noga tu nie przyjdzie bo i po co... Przychodzi pan po SE i ma odliczone 2 zł wiec co mam mu za 1 gr polecić?? Głupiego gadanie. Ja nie napiszę jak się na siłę coś wciska.... Omijam taki punkt. Klient sam wie czego mu potrzeba. Druga sprawo ludzie myślą że kiosk to bankomat. Płacą 200 zł za papierosy 13.50 zł czy to nie chore, wprowadziłem że przyjmuje tylko do 100 zł z rana w południe 200 zł a po 15 kwota wyliczona ewentualnie 20 zł i karta bo nie mam z czego wydawać. Ludzie myślą że to mój kiosk i mam kasy jak lodu a człowiekowi nie starcza do 8. Taki kurna mamy dobrobyt.

MAREK
Były pracownik

(usunięte przez administratora). Państwo za pośrednictwem państwowych spółek wyłudza pieniądze od obywateli. Skandal!! Sprawę zgłoszę do TVN Uwaga

Agentka
Pracownik
@MAREK

chętnie dołączę!!!;)

Wiola
Pracownik
@MAREK

Proszę o kontakt 533224936

Agentka
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie czy jeśli napisze wypowiedzenie choćby jutro czyli z data 21/09/2021 to wypowiedzenie liczy mi się od tego dnia czy od 01/10/2021? I dla jasności skoro prowadzę punkt od lutego bieżącego roku to wypowiedzenia mam miesiąc?

Agent
Pracownik
@Agentka

To nie jest umowa o pracę, warunki wypowiedzenia określa umowa UAS. Może zajrzyj do umowy.

Rafał
Pracownik
@Agentka

Mam wrażenie że okres wypowiedzenia 3 miesiące. Ruch musi znałeś kolejnych których będzie strzykł na sucho....

Byly
Były pracownik
@Agentka

Ostatni dzień października będzie ostatnim dniem pracy

Karol
Pracownik
@Byly

W umowie Uas-11 okres wypowiedzenia jest trzymiesięczny więc pracuje do 31 grudnia.

Witek
Pracownik
@Agentka

Przeczytaj umowę bardzo dokładnie i ze zrozumieniem. (Czego jak widzę nie zrobiłaś przed podpisaniem )Raczej wszędzie jest 3 miesiace licząc od pierwszego dnia następnego miesiąca. Jeśli napiszesz teraz to rozwiązanie nastąpi z nowym rokiem.

jantar
Pracownik
@Agentka

od 01.10.2021

Do poczytania na weekend
Inne
 Pytanie

Jak ustalić cenę produktu? Podstawowe strategie cenowe i metody ustalania cen. Może będzie przydatne dla RUCH :) ...... Najczęstsze metody ustalania cen. Inną ważną kwestią są metody ustalania cen, czyli nadawanie wartości poszczególnym produktom. Tak jak w przypadku strategii cenowych, istnieje wiele metod ustalania cen, ale w tym artykule przedstawię 3 podstawowe. 1. Cena oparta na kosztach Jest to najczęściej stosowana metoda, polegająca na kreowaniu ceny sprzedaży przez podwyższenie kwoty wytworzenia lub zakupu produktu o marżę własną. Wielką zaletą takiej metody jest prostota ustalania cen. Jej poważną wadą jest jednak ignorowanie potrzeb klienta – w tej strategii podejmuje się działania wyłącznie z myślą o firmie, a nie o odbiorcy.Każde przedsiębiorstwo powinno pamiętać o kontroli kosztów, ale zapominanie o kliencie może skończyć się tym, że zacznie on szukać innej firmy, która o jego potrzebach nie zapomni. Poza tym tworzenie ceny tylko na podstawie kosztów nie przyczynia się do budowania przewagi konkurencyjnej. 2. Cena bazująca na cenach konkurencji Skutkiem takiej metody ustalania cen są często wojny cenowe, ze wszystkimi konsekwencjami, o których wspominałem wyżej. Ignoruje się tu także pozacenowe aspekty budowania przewagi konkurencyjnej. Ponadto również w tej metodzie potrzeby klienta znajdują się na drugim planie. 3. Cena oparta na percepcji wartości klienta. W tej metodzie cena kształtowana jest na podstawie danych dostarczonych przez klienta. W XXI w. jest to najbardziej efektywny sposób na ustalanie cen produktów, bo uzyskanie informacji zwrotnej od konsumentów nigdy nie było tak proste jak obecnie. Internet przyniósł wielkie możliwości, jeżeli chodzi o kontakt z klientem (poczta mailowa, ankiety, media społecznościowe itp.). Wielką zaletą tej metody jest postawienie na pierwszym miejscu klienta, co pozwala na zwiększenie zysków oraz pozyskanie klientów. Nie bój się, że klienci będą chcieli puścić Twoją firmę z torbami i zażądają, żebyś sprzedawał wszystko za grosze. Nawet jeśli znajdą się takie osoby, to będą to raczej wyjątki, których nie warto brać pod uwagę. Oczywiste jest, że nie wszystkim można dogodzić, a na podstawie opinii klientów nie określisz ceny z dokładnością do jednego grosza. Pamiętaj jednak, że pomoc klienta w kreowaniu cen może być nieoceniona. Niesie ona za sobą jeszcze jedną korzyść, której nie dają pozostałe metody – zaangażowanie klienta w procesy zachodzące w firmie. Czy cena wpływa na postrzeganie produktu przez klientów? Okazuje się, że tak! Klienci rzeczywiście zwracają uwagę na cenę. Nie oznacza to jednak, że gonią za niskimi cenami. Wiele osób postrzega towary o niskich cenach jako gorsze jakościowo. Interesujące są też opinie konsumentów na temat chwilowych obniżek cen, czyli promocji. Z jednej strony twierdzą oni, że promocje stosuje się wtedy, gdy firma ma problemy ze sprzedażą produktów. Ale z drugiej strony uważają, że promocje to dobry sposób, by kupić porządne produkty za dobrą cenę. Więcej o cenach i ustaleniu cen na Coraz Lepsza Firma.

Basia
Pracownik
@Do poczytania na weekend

Bardzo dobry materiał. Mam nadzieję, że przeczytają ze zrozumieniem koledzy i kolerzanki pracujące w kioskach. Nie możliwe jest żeby wszyscy klienci krzyczeli na sprzedawców, że zapałki i chusteczki za drogie. Gdyby tak wszyscy byli zapaleni na te produkty to do magazynu od lat powinny wjeźdzac pełne tiry tego towaru.

Ludzie w szoku.
Pracownik
 Pytanie

Dzisiaj klient przychodzi i mówi: dzień dobry poraz drugi. A dlaczego pani nie zamyka, już jest po 16:00 ? Pani od 6:00 tu pracuje tak ? Pani Agent: tak, od 6:00 do 17:00 Klient: to ile to jest godzin ? Agent: 11 godzin i tak od poniedziałku do piątku. Klient kiwa głową smutny, jest bez słów i mówi: współczuję pani....

Agent
Pracownik
@Ludzie w szoku.

A to co agent by chciał pracować do 15 .... sorry ale w tych godzinach to jedynie możesz sprzedaz robic na emerytach i bezrobotnych czyli zadna sprzedaż

1
Agentka
Pracownik
@Ludzie w szoku.

U mnie to samo. Ludzie też mi współczują że pracuje 12 godz dziennie, że nie mam urlopu i że muszę pracować nawet jak jestem chora. Nie stać mnie na zatrudnienie kogoś do pomocy skoro rachunek przy nowej umowie mam na 3200 zł...I z tego ZUS 1500, podatek i niewiele zostaje. Złożyłam wypowiedzenie i do końca roku jakoś dotrwam. Ja odejdę z kiosku to nikt tu nie przyjdzie bo ludzie nie są głupi i widza jak to jest pracować w kiosku RUCHU.

C
Pracownik
@Ludzie w szoku.

Krótko... większość kiosków które znam pracują 6-19....

Zachód
Kandydat
@Agentka

,,moj,, punkt jest wyłączony z sobotnich dostaw prasy ,bo trasa jest nie ekonomiczna. od kiedy tak jest nie widzę sensu żeby punkt był w ogóle czynny w sobotę , utarg poniżej 100 zł. czyli moja prowizja może 1 zł albo i nie. zmarnowany mój czas obraz kasa Ruch , prąd . zaraz jesienne szarugi i w ogóle w sobotę nie będzie utargów a ja tu muszę kwitnąć . paczek też w soboty nie przywożą ,a ludzie nie odbierają z tygodnia. po co to .

Pracodawca

@Zachód

Dzień dobry, prosimy o podanie numeru PSD w wiadomości na adres rekrutacja@ruch.com.pl. Poprosimy Dział Logistyki o ponowne przeanalizowanie sytuacji. Pozdrawiamy

Zachód
Pracownik
@Ruch S.A

z całym szacunkiem , forum nie jest od podawania Psd, chyba to całe centrum logistyczne wie , które punktu mają minimalny obrót w sobotę. już próbowałam to z Ks kiedyś forsować bez skutku. . może nowy ,,enty ,, już MS coś poradzi. . wiąże się to również z tym ze zmniejszyli byście podstawę a na to nie ma mowy bo i tak już za grosze prowadzę ten punkt po zmianie umowy na UAs 11.

Pracodawca

@Zachód

Dlatego właśnie prosimy o podanie numeru PSD w wiadomości email. Ewentualne zwiększenie nadziału prasy lub zmiana trasy logistycznej nie wiąże się w żadnym wypadku ze zmianą podstawy. Pozdrawiamy

Zachód
Pracownik
@Ruch S.A

nikt nie będzie jeździł do punktu 40 km w jedną stronę w sobotę , a zwiększenie nadziału prasy co yo da i tak w soboty nikt jej nie dowiezie a w tyg to ile razy można pisać wiadomości o zwiększenie nadziału , klient wejdzie zapyta o gazety może 2 razy a na trzeci raz idzie już gdzieś indziej , zresztą jest ograniczona ilość tytułów , niektórych brak w Ruch. a od kiedy Ruch nie otrzymywał prasy bo za nią nie płacił to odeszło bardzo dużo klientów ,, tęczowych,, i nawet kiedy prasa wróciła oni nie wrócili. reszta odeszła jak zlikwidowano sobotnie dostawy , przecież ta sytuacja jest już od ponad dwóch lat . w prywatnym kosku z gazetami jakieś 3 ulice dalej maja 120 klientów tęczowych a u mnie zostało 10. kiedyś ten kiosk też miał gazety od Ruch ale jak zlikwidowano tą trasę nie tylko dla swoich kiosków również dla sklepów i prywatnych punktów to oni zerwali z Ruch umowę i prasę mają z Garmonda. . dla mnie nikt trasy nie uruchomi.

1
Zachód
Inne
@Ruch S.A

czemu mój ostatni wpisy usunięto , ci prawda boli,

Zachód
Inne
@Ruch S.A

gdzie są moje dwie ostatnie odpowiedzi , co prawda boli bi mam ???? do potęgi entej racji.

Pracodawca

@Zachód

Wszystkie wypowiedzi są zaakceptowane. Go Work ma opóźnienie i jeśli wpis nie zostanie ręcznie zaakceptowany, to potrzeba trochę czasu by się pojawił. Jedyne posty, które kasujemy to te, które łamią regulamin. Pozdrawiamy

Gt
Pracownik
@Agent

Wszystko zależy od rejonu i id punktu. U mnie sprzedaż jest do 13:00 później już nie ma co siedzieć. Do godz 12:00 miałem 1500 zł przychodu później do godz 17:00 przychód wzrosnął o 180 zł, to nie ma sensu. Cały dzień 1680 zł przychodu. Między 12:00 a 17:00 było około 8 klientów. Są takie punkty co są czynne do 15:00 i są zadowoleni robią takie same obroty co punkt czynny do 17:00. Za poprzedniej agentki punkt byk czynny do 16:00. Ludzi na ulicy zero. To nie centrum miasta czy dworzec że masz tłumy.

Rafał
Pracownik
@Gt

U mnie to samo handel idzie do 15. Człowiek siedzi do 17:15 i patrzy się w telefon.... Bo klientów brak. O 15 noszę kasę i utarg jest szalony 100 zł wczoraj było po godzinie 15. W sobotę jestem do 14 a wystarczyło być do 12 bo jeszcze coś się dzieje na mieście.

Rafał
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie czy ruch jeszcze istnieje czy to już Orlen w Ruchu.?? taki tasiemiec w organizmie człowieka czyli pasożyt. Bo nie rozumiem po co zmiana nazwy paczek,przecież dobrze wiemy że Orlen wytnie kioski po to aby mieć punkty typu "Żabka" i na tym będzie bazował da ochłapy i będzie szczęśliwy że ktoś robi... Prezesi rocznie będą mieć po milionie a my na dole po 30 tysięcy... Przychodu .... Ktoś ma fantazje,kurtyna.

Pracodawca

@Rafał

Dzień dobry Panie Rafale, Jak najbardziej RUCH istnieje i działa jak dotychczas. Oczywiście należymy do Grupy Kapitałowej Orlen i dzięki temu korzystamy z efektu synergii. Pozdrawiamy

Rafał
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Podnieśli byście place a nie cenami zajeżdzacie klientów czy wy tego w tych waszych słupkach nie widziecie. ?? Nie pozna premi wyrobić a ona jest kluczowa w tym być albo nie być.... Dla każdego agenta... Proszę to wziąść pod uwagę.

były ajent
Były pracownik

obraz nędzy i rozpaczy to jest właśnie firma Ruch, chodź nie nazwałbym tego firmą. bałagan jakich mało, nikt nic nie wiem bo i po co. Spóła której właścicielem jest skarb Państw a w biały dzień(usunięte przez administratora) obywateli a dokładnie swoich byłych ajentów. (usunięte przez administratora)

Rafał
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego aplikacji Połącz jest niższa kwotą niż w Markecie... Każdego z ajentów ruch.acie na grubą kasę a potem nam brakuje na premie. Czy wy tam jesteście ogarnięci może aplikacje połącz warto zaprogramować od nowa ??obecnie różnice mam 2350, 29 gr. Gratuluję kreatywnosci.

Wiola
Pracownik

Ponawiam numer ponieważ wystąpił błąd 533224936

Wiola
Pracownik

Proszę o kontakt wszystkich poszkodowany ponieważ mam w październiku pierwsza sprawę 533224836

Rafał
Pracownik
 Pytanie

Czy normalne jest że prowadząc własną działalność muszę szukać roboty aby się utrzymać?? Czy jest to normalne?? Wydaje mi się że nie... Ale pomysłowy ruchów Orlen da nam bogactwo że go Ho Ho Ho. Ukraińcom płacą więcej niż ajentom dają. Dziękuję

AJENT
Kandydat

czy widzieliście ile rabatu jest na paragonie przy zakupie Prince Polo plus guma HALLS. TE GUMY SĄ 10 ZŁ . KTOŚ MA FANTAZJĘ w tym orleno Ruchu.

Rafał
Pracownik
@AJENT

W rosmanie 49 gr paczka tych gum bez zakupu czegokolwiek... Fantazja w ruchu jest porażająca.

Ruch
Pracownik

Ruch się od jakiegoś czasu nie odzywa haha

Zostaw merytoryczną opinię o Ruch S.A - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Ruch S.A?

    Zobacz opinie na temat firmy Ruch S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 514.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Ruch S.A?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 475, z czego 33 to opinie pozytywne, 211 to opinie negatywne, a 231 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Ruch S.A?

    Kandydaci do pracy w Ruch S.A napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Ruch S.A
1.5/5 Na podstawie 946 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Ruch S.A
Przejdź do nowych opinii