Opinie o Welmax
Witam właśnie wróciłam ze spotkania w Jastrzębiu Zdroju miały być prezenty gwarantowane dla małżeństw,bony do biedronki,a tak w rzeczywistości nie dostaliśmy nic , kłamstwa! Na koniec pani nawet dowidzenia nie odpowiedziala. Nie polecam
Cześć, kiedyś szukali Export Managera z rosyjskim, jak ta praca wygląda przy obecnym konflikcie i czy w ogóle nadal potrzebują na to stanowisko kogoś? Dajcie znać, jaka sytuacja w firmie pod tym kątem.
Dla czego zostałą usunięta moja opinia. Opinia była zgodna z tym co zobaczyłem na pokazie. Nie Pozdrawiam Bern
Byłam z mężem na spotkaniu organizowanym przez Welmax i wyszłam z niego rozczarowana osobami reprezentującymi firmę. Niby przygotowani merytorycznie ale nachalnie namawiający na zakupy. Oprócz tego niby prezenty ale to też (usunięte przez administratora) Dawali karty podarunkowe biedronki które są puste bez żadnych kwot a miały być doładowane kwotą 50 złotych a w sklepie po sprawdzeniu okazało się że są puste.
Mam podobne odczucia po prezentacji 06.11.2022. Karta do biedronki nieaktywna. Byłam po raz pierwszy na prezentacji tej firmy NIE polecam !
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nie spełniliśmy Państwa oczekiwań. Chcielibyśmy się z Państwem skontaktować, aby wyjaśnić sytuację z kartą. Każda karta powinna być doładowana o ustaloną wartość. Prosimy, o kontakt pod nr telefonu +48 61 661 07 31.
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nie spełniliśmy Państwa oczekiwań. Chcielibyśmy się z Państwem skontaktować, aby wyjaśnić sytuację z kartą. Każda karta powinna być doładowana o ustaloną wartość. Prosimy, o kontakt pod nr telefonu +48 61 661 07 31.
Pracuję w firmie prawie 3 lata i jest mi dobrze. Atmosfera w pracy bardzo dobra, ludzie pomocni z poczuciem humoru - miło mi się tu pracuje. Bardzo ważne dla mnie, że wypłata jest zawsze na czas - osobiście muszę opłacić czynsz, robię zakupy dla starszych rodziców itp. Największy problem firmy to te prezenty wiecznie jakieś pretensje-uwagi-komentarze do prezentów które są DARMOWE, jak dla mnie to paranoja. Produkty firmy są genialnej jakości. Sama mam 1den i jestem bardzo bardzo zadowolona. Czasem sobie myślę, że bez tych przepychanek o prezenty byłoby dużo spokojniej ! A to jest forum o pracodawcy a nie o produktach czy już w ogóle o prezentach. Ludzie piszcie tu opinie o pracodawcy i starajcie się rzetelne bo czytając to wiem, że minimum połowa "opinii" jest wyssana z palca przez ludzi którzy nawet nie mieli nic wspólnego z firmą.
Zakupiłem odkurzacz Welpures 11.05.2022, w sierpniu się popsuł, wyslałem do naprawy, odpowiedzieli, że bateria, w drodze wyjątku wymienili, przesłali , popracował minutę i się wyłączył, wysłalem ponownie do naprawy, wymienili baterię, po włączeniu znowu ta sama sytuacja, wysłałem po raz trzeci j już dwa tygodnie czekam.
Byłem tydzień temu na pokazie w Kaliszu z żoną. Całość była na prawdę ciekawa. My z żoną dobrze się czuliśmy, nawet trochę się pośmialiśmy ale przede wszystkim dość sporo się dowiedzieliśmy o różnych rzeczach dot. zdrowia. Kupiliśmy oczyszczacz powietrza i materac, prezent też dostaliśmy. Ten prezent to taki średni, ale nie spodziewaliśmy się rewelacji za to produkty bardzo dobre - szczególnie materac . Mam problemy z kręgosłupem przy 59 latach to raczej standard, codziennie się budziłem z bólem a odkąd używamy tego nowego materaca z kręgosłupem odczuwalnie lepiej ! Bardzo jestem z tego zadowolony i polecam, oczyszczacz też dobrze działa, córka mówi, że powietrze świeższe i że nie śmierdzi niczym. Pracownicy firmy welmax byli raczej uprzejmi, dużo się mówi o pokazach z naciągaczami itp. - mieliśmy jasną informację że mamy 14 dni na zwrot, dostaliśmy dobry rabat, dowód zakupu więc o oszustwie nie ma mowy. Dla nas super.
Poszukuje pracy, i przez takich jak Państwo ciężko jest mi znaleźć informację o pracodawcy. Cały czas tylko komentarze o pokazach lub prezentach a to jest forum o pracodawcy. Od takich opini są inne portale. Pozdrawiam
Ja mam trochę inną historię... Moja córka ( 12 lat ) jest strasznym alergikiem, gdy tylko rozpoczyna się okres pylenia ciągle kichanie i katar i tak prawie do końca wakacji, kilka razy nawet zdarzyła się gorączka i opuchlizna... Na warsztaty welmaxu chodzę w miarę często, na jednym z nich był omawiany m.in oczyszczacz powietrza, prezenter zrealizował też szybki eksperyment z dymem - urządzenie poradziło sobie dobrze, byłem zaskoczony. Wtedy nie zdecydowałem się na zakup, kilka tygodni póżniej kupiłem oczyszczacz w salonie urządzeń rtv - wytrzymał 4 tyg i sprzęt do wyrzucenia, gwarancji mi nie uznali... Będąc dokładnie 1 czerwca na kolejnych warsztatach welmaxu już wiedziałem co chcę "upolować" - udało mi się, odkąd mamy oczyszczacz z welmaxu córka w domu ani razu nie kichnęła nie wspominając o innych objawach oddycha się lżej, a sprzęt póki co chodzi bez żadnego zarzutu. Osobiście polecam
czy możliwe jest uzyskanie do multicookera przetestowanych przez użytkowników przepisów kulinarnych np. na wypiek chleba ?
Dotyczy spotkania 05.10.2022 w Izbicy Kujawskiej w Domu Strażaka. Całkowita porażka, to co się tam stało to jakaś parodia i całkowity brak poszanowania zaproszonych gości. Prezenter całkowicie nie przygotowany. Przez pierwszą godzinę nie wiadomo co to było, czy wstęp do prezentacji czy może już prezentacja. Odpowiedzi gości na zadane pytania potraktował jak pretekst do sprzeczki. Przykładowo zaatakował mnie dlaczego ja nie znam opinii o gotowaniu w garnkach Zeptera które ma moja córka a moja żona zna. Innego mężczyznę zaatakował o to że u niego w domu gotuje tylko jego żona a nie on, chociaż stwierdzenie o gotowaniu wyszło od jego żony. W związku z powyższym zapytałem prowadzącego " o co mu chodzi ", i wtedy przyszła z pomocą taka młoda pani która była w tej ekipie i uświadomiła głośno przy wszystkich prezentera, że ci którymi dyskutował cytuję " to nie ten poziom '. W tej sytuacji nie pozostało nic innego tylko opuścić spotkanie. Połowa gości wyszła a na odchodne została pożegnana zwrotem - " i o to chodziło " To co się wydarzyło to totalna porażka, całkowity brak profesjonalizmu i zwykłe chamstwo. Z poważaniem obrażony gość i niedoszły klient.
9.01.2022 byłam na pokazie firmy Welmax we Wrocławiu. Dostałam w prezencie niby odkurzacz na baterie, który jest zepsuty. Nabrałam się okropnie, myślałam że to firma godna zaufania. Niestety (usunięte przez administratora) ludzi i nic więcej. Także ostrzegam ludzi oby się nie nabierali na ich (usunięte przez administratora) jak ja.
Jak dostałaś w prezencie to co tak narzekasz? No chyba że musiałaś coś kupić i wtedy ten odkurzacz był gratis. Jak się zepsuł to próbuj reklamować. W końcu przecież każdy sprzęt powinien mieć gwarancje.
Witam my byliśmy na spotkaniu w Pabianicach. Odkurzacz się zgadzał, pracownicy firmy nawet testowali na miejscu przy wszystkich klientach co się rzadko zdarza. Firma obchodziła bodajże 20 lecie, znam firmę z poprzednich spotkań, w Pabianicach w Awiatorze firma Welmax była nie raz przed pandemią. Skuszeni bonem zniżkowym zamówiliśmy oczyszczacz powietrza z jonizacją. (Model do 150 m2). W gratisów materac memory foam. Oczyszczacz porządny z wyższej półki, fajnie nawilża powietrze i duży wydajny sprzęt. Na plus cicha praca i tryb nocny. Fajna oferta na raty zero. Zadowolony, mogę znowu polecić firmę Welmax.
Dobrze że to chociaż działa, przynajmniej przez chwilę. Co jeszcze rozdają to pójdę zapolować na okazję?
Firma Welmax jest firmą nie zawodną na terenie RP i nie tylko. Jestem klientem od wielu wielu lat , nawet się ośmiele mówiąc że na pewno przoduje w konkurencji do firmy Philipiak. Firma jest po prostu "the best".
Dziś przeżyłem szok pierwszy raz spotkałem się z czymś takim ze strony firmy Welamax a właściwie pracowników Welmax W miesiącu marcu 2021 roku kupiłem na pokazie odkurzacz Comodo ,niestety jakieś 3 tygodnie temu podczas czyszczenia wąłka turbo szczotki zauważyłem uszkodzenie w postaci ukruszenia się częsci obrotowej i tu zaczął sie problem zadzwoniłem do Firmy owszem miła Pani (usunięte przez administratora) poprosiła o przysłanie zdjęć uszkodzonej części po paru dniach ciszy gdy zadzwoniłem najpierw okazało sie że dział techniczny jeszcze nie przetrawił tej wiadomości a dziś 25 .08 w czasie rozmowy po kolejnym wyjaśnianiu po co dzwonię i zawracam im głowę zostałem przekierowany do działu reklamacji gdzie bardzo miła Pani (usunięte przez administratora)najpierw udowadniał mi ze to moja wina uszkodzenie bo odkurzacz nie służy do odkurzania tylko powieszenia go i podziwiania i że mogą je naprawić ale odpłatnie ,następnie zrobiła mi sprawdzian z umiejętność czyszczenia wałka turboszczotki po czym stwierdziła że jak żyje nie widziała ani nie słyszała o takim uszkodzeniu i że ew jak wyślę na swój koszt turboszczotkę to Firma podejmie decyzję co i jak i ew ile mam zapłacić ani słowa o jakiejkolwiek gwarancji sprzętowej a sprzęt ma dopiero 6 m-cy Zero odpowiedzialności tylko naciaganie na kasę Jestem zawiedziony i rozgoryczony Jedyny Plus to Panie w Welmaxie walczą jak lwice aby klient nie naraził Welmaxu na koszty zwiazane z reklamacjami towaru powinne za to być docenione premią .Smutne pieniadz przesłania wszystko No cóz odpusciłem sobie dalsze reklamacje za stary jestem na szarpanie nerwów ale niesmak pozostał ,naiwnych nie sieją na pokazach sami przychodza chcąc być nabici w butelkę bo po zakupie zostają spuszczeni w kanał
Szanowny Panie Sławku! Sytuacja przedstawiona przez Pana nie do końca pokrywa się z rozmową, którą odbył Pan w dniu wczorajszym z pracownikiem firmy - rozmowy są nagrywane. Zdjęcie uszkodzenia przesłał Pan w formie wiadomości MMS w dniu 18.08.2021 r., a w celu weryfikacji zostało ono przekazane do Działu Technicznego. Z uwagi na okresy urlopowe w naszej Firmie czas odpowiedzi uległ faktycznie wydłużeniu o kilka dni. Po Pana kontakcie w dniu wczorajszym niezwłocznie zweryfikowano zgłoszenie oraz ustalono wstępnie, że uszkodzenie przedstawione na zdjęciu ma charakter uszkodzenia mechanicznego, stąd otrzymał Pan informację o przyczynie powstania uszkodzenia i o cenach poszczególnych elementów oraz informację, że uszkodzenia mechaniczne nie podlegają pod naprawy gwarancyjne (zgodnie z kartą gwarancyjną urządzenia zawartą w instrukcji obsługi). Niemniej jednak biorąc pod uwagę dobro naszego Klienta, w trakcie dalszej rozmowy zaproponowano Panu wymianę tych elementów/naprawę w ramach gwarancji - nieodpłatnie. Poproszono o wysłanie w tym celu uszkodzonego asortymentu do naszej firmy, niestety przerwał Pan rozmowę rozłączając się w jej trakcie. W celu uściślenia - komentarze odnośnie wieszania odkurzacza i podziwiania go jak i wiele innych złośliwości zostały wypowiedziane przez Pana. Każdy zgłaszany przypadek rozpatrywany jest indywidualnie, a nasza Firma kieruje się przede wszystkim zadowoleniem Klienta. Prosimy o wysłanie asortymentu w celu naprawy/wymiany uszkodzonych elementów do naszej Firmy. Pozdrawiamy!
(usunięte przez administratora)Jako wieloletni klient jestem bardzo rozczarowana , nie uzyskałam żadnej pomocy, odesłano mi sprzęt z informacją wydania kolejnych pieniędzy aby sprzęt był sprawny tym bardziej że urządzenie jest na gwarancji. Zastanawiam się nad kontaktem z rzecznikiem praw konsumenckich, ale mam jeszcze nadzieję że Welmax zmieni stanowisko i pomoże mi
Drodzy Klienci jeśli będziecie chcieli zwrócić towar bo się rozmyślicie - przed wysyłką zróbcie serię zdjęć ponieważ potem jest problem. Zwróciłam produkt w przeciągu 3 dni w oryginalnym opakowaniu i niestety nie zrobiłam zdjęć przed wysyłką więc teraz nie mam dowodów co do uszkodzeń produktu. Urządzenie pracowało u Mnie przez około 20 minut, umieszczone na stole - testowałam jego funkcjonalność. Rozczarowałam się i uznałam, że zwracam. Wykonałam wszystkie czynności zgodnie z wcześniejszą rozmową z konsultantką z Firmy. Zapakowałam w oryginalne pudełko i odesłałam, niestety gapa nie mam zdjęć. Teraz wmawia się mi że urządzenie jest zniszczone i nie nadaje się do dalszej sprzedaży, ale może być wystawione na Alegro (co by to nie znaczyło). UWAŻAJCIE
Osoby zainteresowane pracą w handlu proszę o wysłanie CV na mojego maila magdalena.wencel@welmax.pl
A wystarczy być dobrym pracownikiem tak jak i firma jest dobrym pracodawcą!!
To nie praca tylko (usunięte przez administratora). Warunki higieniczne - sanitarne i socjalne tragiczne. Praca dla ludzi bez ambicji i skrupułów... Firma nadciąga emerytów na zakup sprzętu AGD, który w innych sklepach kosztuje niewiele a w welmax kilka tys.
Pracowałam jakiś czas temu w biurze. Średnio, nie polecam.
Czy możesz rozwinąć swoją wypowiedź? Interesuje mnie wynagrodzenie jakie oferuje firma dla nowych pracowników. Czy są prowadzone szkolenia dla nowo zatrudnionych osób bez doświadczenia?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Welmax?
Zobacz opinie na temat firmy Welmax tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Welmax?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 3 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Welmax?
Kandydaci do pracy w Welmax napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.