opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Apator Powogaz

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.1/5

Na podstawie 266 ocen
Opinie(1130)
Dodaj opinię
Oferty pracy(2)
Aktualności(1)

Opinie(1130)

Dodaj opinię
Oferty pracy(2)
Aktualności(1)
Logo
  • Informacje ogólne
  • .
  • O Apator Powogaz SA
  • .
  • Rekrutacja
  • .
  • Staże i praktyki
  • .
  • Kontakt

Informacje ogólne

O Apator Powogaz SA

Rekrutacja

Staże i praktyki

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Częstochowa
  • Ruda Śląska
  • Rybnik
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Żerniki
  • Szałsza
  • Czekanów
  • Gliwice
  • Świętoszowice
  • Ziemięcice
  • Przezchlebie
  • Zabrze
  • Czechowice
  • Wieszowa
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Żerniki
  4. /
  5. Opinie o Apator Powogaz S.A.

Opinie

Opinie o Apator Powogaz Żerniki

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 10

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Apator Powogaz S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Tadziu

    17.12.2020 20:35

    Pracownik

    Powogaz Grinch Swiat nie bedzie tylko nowa limuzyna dla ....
    ReviewUserIcon
    Myśl

    22.12.2020 07:54

    Pracownik

    jeszcze jedna?
    ReviewUserIcon
    Artur

    22.12.2020 15:25

    Pracownik

    Jak kogoś zatrudnia z Tczewa to i na auto się pieniążki znowu znajdą.
    ReviewUserIcon
    Żal.pl

    16.12.2020 22:32

    Pracownik

    Porażka.. wolałbym dostać bon nawet na 20 zł sodexo niż ta pseudo paczke z tymi prezentami co się na utylizacje nadają. Nie wiem kto im doradza i wymyśla te chore inwestycje ale dajcie żyć! Święta ida zarobki małe a w sklepach wszystko drożeje. Zamiast przynosić do domu kalendarz i komiks wolałbym żonie dać bon na chociaż make zakupy przed świetami. Firma nie polepsza swojej pozycji w oczach pracowników. Pogrąża się.
    ReviewUserIcon
    Myśl

    22.12.2020 07:53

    Pracownik

    nazywacie to kalendarzem???? hahahaha. przerost formy nad treścią. przecież to sesja fotograficzna z cyferkami na "piątym planie"...... zgadzam się. dramat . co mam z tym zrobić? być może to jest dla niektórych pamiątka ale .... u mnie to nawet nie zawiśnie. fantastyczny pomysł na wyrzucenie pięniędzy w ..... a czytaliście komiks? i wypowiedź prezesa?
    ReviewUserIcon
    Myśl

    22.12.2020 07:59

    Pracownik

    w ubiegłym roku dali kalendarz trójdzielny. Był ekstra. Praktyczny i w ogóle. a ten to tylko na śmietnik - ale przypadkiem czy to nie będzie przeciwko RODO? są tam zdjęcia osób z firmy. hahaha. jeszcze okaże się że i wyrzucić tego nie będzie można
    ReviewUserIcon
    Grincz

    09.12.2020 06:10

    Pracownik

    Choinka ???? fajna jeszcze tylko brakuje budki z grzanym winem i będzie bajka????????????
    ReviewUserIcon
    Ona48

    09.12.2020 08:27

    Pracownik

    Zamiast choinki mogli dać porządna wypłatę i kasę na święta. Mogą wsadzić sobie ja w (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    anonim

    18.12.2020 08:19

    Pracownik

    Prawda. Razem z tymi paczkami. Bezsensowne inwestycje zamiast pomoc pracownika i dać trochę kasy na święta.
    ReviewUserIcon
    Panciarz

    25.11.2020 13:14

    Pracownik

    Grubemu śmierdzą giry a Wąs grzebie w kluku!
    ReviewUserIcon
    Delfinek

    04.12.2020 09:05

    Były pracownik

    A stalowe kolano jest finezyjnie obciągniety skórą
    ReviewUserIcon
    Nawigodek

    29.11.2020 00:37

    Pracownik

    Czy w tym miesiącu będzie zrealizowany plan? Firma bez celu i wizji, co miesiąc to samo, walka o plan.
    ReviewUserIcon
    Grace

    26.11.2020 09:50

    Pracownik

    Czy ktoś w końcu zrobi porządek z Paniami palącymi fajki w toalecie w budynku F? Smród jest nieznośny, wentylacji tam nie ma żadnej i człowiek niepalący przesiąka tym smrodem w 2 sekundy. I bezpośrednio pytanie do tych Pań, czy naprawdę sądzicie, że jak będziecie siedzieć cicho w kibelkach kurząc fajki, to nikt się nie domyśli kim jesteście? Palarnia jest na zewnątrz. Dajcie oddychać normalnie niepalącym.
    ReviewUserIcon
    Myśl

    22.11.2020 14:31

    Pracownik

    Firma jest wolna od koronki :) Nie informują o żadnym zarażeniu mimo zapowiedzi, że będą to czynić. Dodatkowo oczywiście taka informacja została standardowo usunięta. O czym to ma świadczyć? Znów mamy się domyślać? że mają nas w głębokim poważaniu? Zaraz się odezwie jeden z drugim kierownik czy prezes albo kadrowa i powie co to firma nie robi dla naszego dobra. A nawet słowa nie potrafią dotrzymać.Ciężko w cokolwiek komukolwiek już tu wierzyć Umowa przedwstępna podpisana. Czyli póki info wisi na hr to jest to aktualne? Tylko czekać na usunięcie wiadomości. Przenosiny firmy? Nie uwierzę, póki nie zobaczę.
    ReviewUserIcon
    Maciej

    24.11.2020 19:12

    Pracownik

    Ty masz chyba rozdwojenie jaźni, raz piszesz innym żeby interesowali się sobą a później sam atakujesz innych. Chyba pora na jakąś konsultacje medyczną bo stan twojej głowy ewidentnie wskazuję że coś jest nie tak
    ReviewUserIcon
    I zmiana

    24.11.2020 21:49

    Pracownik

    Czytaj ze zrozumieniem, pisałem też że każdy może wpisać nick jaki chce. Co oznacza że pod jednym nickiem.moze być kilka.osob
    ReviewUserIcon
    I zmiana

    21.11.2020 09:07

    Pracownik

    A panna od naklejek aż nadgodziny musi mieć ? Za mały limit kawy wypiła i plotowala w tygodniu i nadrabia ? Co za żenada nadgodziny na telefon ma chyba bo ciągle tylko w nim siedzi.....
    ReviewUserIcon
    Maciej

    24.11.2020 19:02

    Pracownik

    Tylko między nami jest ta jedna różnica że ja mogę śmiało wyrazić swoją opinię na temat danej osoby robiąc to przy niej a nie wylewając swoje żale w internetach. Z portalu w którym można było wystawić opinie bezpośrednio zakładowi pracy ludzie twojego pokroju zrobili sobie jakąś sale hejtu. I jeśli masz zamiar wylewać swoje żale to zapraszam na magazyn przyjęć jestem tam od 7 do 15. Ale tak szkoda mojego zachodu bo tutaj każdy tylko bohater bo myśli że jest anonimowy w sieci.
    ReviewUserIcon
    Maciej

    24.11.2020 19:08

    Pracownik

    Człeku piszesz że nie będziesz się powtarzać ale jak była Kasia na naklejkach to płakałeś że spódniczki za krótkie teraz płaczesz że w telefonie siedzi za 3 miesiące będziesz płakać że to później że tamto. Skoro tak bardzo boli cie lenistwo innych to trzeba było wyjść przed szereg jak była taka możliwość i starać się o stanowisko na etykietach. A nie teraz jakieś gorzkie żale tutaj. I pamiętaj Magazyn Przyjęć od 7 do 15 zapraszam wysłucham twoich żali
    ReviewUserIcon
    Tes

    16.11.2020 09:38

    Kandydat

    Pytanie mam na temat pracy na stanowisku legalizator monter. Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    I zmiana

    16.11.2020 13:32

    Pracownik

    Co mogę powiedzieć, zależy na który montaż i która legalizację. Jeżeli chodzi o mieszkaniowe, to tam są największe normy na legalizacji a więc najwięcej pracy bo i nacisk jest duzy i sporo wiary z góry się tam kreci. Ludzie też zależy na jaką zmianę trafisz ale większość jest spoko i nie dadzą Ci zginąć raczej. Przemysłówka ma mniejsze normy ale za to dużo cięższe wodomierze więc w sumie wychodzi na jedno. Plus jest taki że będziesz miał większy spokój jeżeli chodzi o przełożonych bo tam mało kto zagląda a i wiarą zginąć Ci tam nie da klimat jest dużo lepszy niż na maluchach bo tam ciśnienie.
    ReviewUserIcon
    Tes

    16.11.2020 14:54

    Kandydat

    Dziękuje za info. Pozdrawiam serdecznie
    ReviewUserIcon
    Anonim

    10.11.2020 12:56

    Pracownik

    Może firma zainteresowałaby się tym że wszystko drożeje a my zapierniczamy za psie pieniądze. Szlag mnie trafia jak widzę jak inni mają wszystko gdzieś i tylko palcem po telefonie jeżdżą. Najlepiej będzie zabrać nadbrygadziste i pania od naklejek z ludzkich oczu. Przychodzą po to żeby latać po internecie i jeść.
    ReviewUserIcon
    Życzliwy pracownik

    06.11.2020 19:24

    Pracownik

    Od ponad roku kierownictwo uruchomiło nadgodziny w sobotę. SZOK!!! Dlaczego? Bo nie ma planu!! A dlaczego nie ma planu??? Bo ludzie chorują! A na co??? Na Covid 19.A "góra"nie ma pomysłu co z tym fantem zrobić?! Kilkanaście osób jest pozytywnych, ale produkcja musi być! Do ostatniego zdrowego człowieka! Ktoś za to beknie. Na pewno ????
    ReviewUserIcon
    I zmiana

    07.11.2020 00:49

    Pracownik

    No tak lepiej iść na postojowe i na święta zdychać bez hajsu przednia myśl... Nie chcesz to nie zwolnij się i tyle. Nikt Cię przecież siłą trzymać tutaj nie będzie skoro aż tak źle i nie dobrze Ci jest.
    ReviewUserIcon
    anonim

    02.11.2020 19:42

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Szok

    04.11.2020 15:36

    Pracownik

    Szanowny Panie/Szanowna Pani Skoro firma staje na rzęsach by nie narażać swoich pracowników proszę mi wyjaśnić pare kwestii. Zostaje zmienione godziny pracy było tak, ze faktycznie, mijaliśmy się nie widząc się na bramie. Ale teraz? Zanim zejdę ze stanowiska, przebiore się i wyjde z firmy to już się spotykam z osobami z zmiany następnej. Gdzie to dbanie? Skoro mamy kontakt miedzy sobą? Kolejna kwestia to nadgodziny. Od poniedziałku do piątku „izolacja” zmian, działów ale na nadgodzinach już nie obowiązuje? Chcecie wprowadzić 12 h dzień pracy. 6-18 i 18-6 i co? Wtedy jak będziemy się mijać, ba! Będziemy mieli normalnie kontakt, przekazywać sobie zmianę to problemu nie będzie? Nie twierdze ze się nie staracie. Ale trochę w tym wszystkim a absurdów..
    ReviewUserIcon
    I zmiana

    04.11.2020 18:31

    Pracownik

    Póki co mnie to jeszcze nie dotyczy ale kto wie. Mimo wszystko pozwolę sobie zwrócić uwagę na jeszcze jeden szczegół, choć myślę, że skoro każdą sytuację/ zmianę analizują "50 - krotnie" to i na pewno to wzięli pod uwagę. Co mam na myśli? A no to, że praca w systemie 12h to spory wysiłek dla organizmu. To zmęczenie a co za tym idzie organizm bardziej podatny jest na infekcje. Do tego mamy okres jaki mamy (czyli listopadowa zmiana pogody, która też niezbyt korzystnie wpływa na nasz organizm) i mamy prosty przepis na chorobę. Już nie mówię o koronawirusie ale np. o zwykłym przeziębieniu które jak każdy przechodzi rożnie. Jeden ma gorączek inny. A wiadomo, ze teraz z najmniejszymi objawami jakiejkolwiek choroby mamy zostać w domach. Jeszcze jedno. Z uwagą przeczytałem Pana wypowiedź. Bardzo interesuje mnie punkt 4. "Jeśli firma nie podejmuje działań to ciekawe na co wydała już setki tysięcy złotych na tematy związane z działaniami anty-COVID ?" No właśnie. Też chciałbym wiedzieć na co wydajecie te "setki tysięcy złotych". Byłby Pan łaskaw rozwinąć ten wątek? Myślę, że wielu z nas tutaj obecnych nie tylko zresztą zaciekawi ten temat. Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Piotrek

    22.05.2020 11:41

    Inne

    Kiedy ja byłem dyrektorem, sytuacja była dobra. Były premie, nie było zwolnień.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    28.05.2020 18:04

    Inne

    Jak uważasz.... Wiem ile dostawałem i ile dostaje teraz
    ReviewUserIcon
    Szafi

    16.10.2020 07:46

    Inne

    Piotrek wracaj ratować, faktycznie wtedy było git.
    JobOffersIcon

    Oferty pracy - Apator Powogaz S.A.

    Specjalista ds. księgowości (K/M)

    Apator Powogaz S.A.

    LocationIcon

    Poznań

    Sprawdź ofertę
    Serwisant (k/m)

    Apator Powogaz S.A.

    LocationIcon

    Warszawa

    Sprawdź ofertę
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    13.10.2020 10:09

    Inne

    Czy wypłacają dodatkowe nagrody w Apator Powogaz S.A.?
    ReviewUserIcon
    Wons

    14.10.2020 13:12

    Pracownik

    Audi w nagrodę za byt
    ReviewUserIcon
    Mikk

    07.09.2020 22:44

    Pracownik

    Rodzina znajduje zatrudnienie, a tak było mówione, że za dużo biurowych. No tak miejsce trzeba było zrobić dla swoich. Ciekawe ilu jeszcze? W Poznaniu nie ma pracowników? Rozumiem, że bardziej opłaca się z pomorza.
    ReviewUserIcon
    Jabłko

    15.09.2020 10:34

    Pracownik

    Nie ma już za godzinę. Masz stałą pensję miesięczną.
    ReviewUserIcon
    Olexy

    14.10.2020 05:51

    Pracownik

    2900 brutto po przepracowaniu 15 lat 3400 brutto hahah. Najgorsze jest to ze jak chcesz sie zwolnic to zeobia wwsyatko abys tego nie zrobil. Obiecuja nie wiadomo co a w rozliczeniu ani zlotowki nie dostaniesz . Ogolnie nie polecam.
    ReviewUserIcon
    Kasztel

    25.09.2020 22:58

    Pracownik

    Firma januszeks, bez potencjału. Nowy zarząd kompletnie nie poprawia sytuacji, milion wskaźników, podejście korporacyjne, ale co z tego skoro wiedzy i doświadczenia o wodmierzach brak.
    ReviewUserIcon
    Znawca tematu

    08.08.2019 06:39

    Inne

    Panie Prezesie Powogazu, największa palarnia jest w budynku F w szatni, malaria, "geriatria" i połowa montażu biega tam na papierosa, średnio przynajmniej na jednego co godzinkę. Wystarczy przejrzeć kamery z placu. Proszę umieścić skrzynkę donosow nie pod kamera, to dowie się Pan prawdy o funkcjonowaniu tej firmy, chyba że lepiej nie wiedzieć i spać spokojnie. Kolejna kwestia kaizen. Wywieszone tablice i co dalej? Żadnych wpisów, obchodów, chociaż dla stwarzania pozorów powinni to zrobić raz w miesiącu. Z drugiej strony po co? Ktoś jest przecież zatrudniony dzięki temu, bierze kasę co miesiąc i nic nie robi. Kierownik produkcji jak długo Panie na naklejkach będą wypatrywac się w ekrany smartfonów? Facebook i (usunięte przez administratora) już dwa razy w kółko obejrzały, a podobno Panu ludzi na produkcji brakuje. Da się racjonalnie wytłumaczyć sens siedzenia obu na tej samej zmianie? To wkurza innych pracujących tuż obok. Proszę się ocknąć i działać. Ludzi do pracy na prawdę ma Pan dużo tylko organizacja do d. py. Majster, nadbrygadzista, brygadzisci, rozdzielcza, pomocnik rozdzielcy i kto jeszcze się pytam? I po pięć razy wołaj człowieku by ktoś łaskawie Ci pomógł.... Ale może będzie jeszcze dobrze. Oby...
    ReviewUserIcon
    Ja

    19.08.2019 16:54

    Inne

    Witam czy mozesz mi opisac stanowisko pracy na produkcji przy skladaniu wodomierzy? To jest jakas wielka hala i mega pospiech ? Jak to wyglada? Jest ogloszenie i byc moze zloze podanie. Basia
    ReviewUserIcon
    Tylko Ja

    25.09.2020 11:20

    Pracownik

    Skoro wiesz gdzie jest największa palarnia to zapewne do niej uczęszczasz, zajmij się swoim marnym życiem zamiast liczyć na hajsy za donosy. I jeśli masz zamiar dale rzucać jakieś płacze w internetach chociażby w moim kierunku to zapraszam do wypowiedzi prosto w twarz
    ReviewUserIcon
    I zmiana

    08.09.2020 09:58

    Pracownik

    Beda jeszcze Tobie czas liczyc spedzony na przerwie. Hahahahha. 15 minut z zegarkiem w reku. Pany kochane. A jak ktos sie slabiej poczul to co? Uzyjcie kierownictwo tych mozgow. W koncu placa wam za myslenie a nie za bezmyslne decyzje.
    ReviewUserIcon
    I zmiana

    08.09.2020 21:42

    Pracownik

    Wiesz co mam na mysli? Glownie atmosfere. Spojrz jak bylo kiedys jak jest teraz. Porownuje obrazki sprzed parunastu lat i porownuje z terazniejszoscia. kiedys przychodzilismy tutaj z radoscia, nawet godzine na przod spotkac sie pogadac. nikt nad nami nie stal z zegarkiemw reku nie krzyczal pokazujac ze trzeba pracowac bo przerwa trwa 15 minut. owszem wiedzielismy ze robota zrobiona byc musi. ale byl tez czas na luzna rozmowe, kawe herbate. a teraz? rozejrzyj sie po hali. czajniki pochowane, bo komus przeszkadzaly, ludzie zastraszenii. my wiemy ze robota musi byc zrobiona ale jakimi sposobami sie za to biora? pracujemy tu z wieloletnim stazem. znamy te firme, znamy zasady i etapy produkcyjne. nagle przyjsdzie ci mlody kierownik z innej firmy i prbuje wprowadzac zasady na wzor innych firm. zasada 5 s? owszem nie mowie ze nie. ale do tej pory obylimsy sie bez tego i bylo ok. czy zatem warto wzorowac sie na innych firmach? skoro tam jest lepiej to dlaczego stamtad sie zwolnil? moze dlatego ze nie bylo atmosfery? a dlaczego jej nie bylo? moze przez wlasnie takie a nie inne decyzje? nie wprowadzajmy na sile czegos co TYLKO w zalozeniu ma uszczesliwiwc bo w praktyce utrudnia prace. wiem gdzie co ma lezec. wiem jak ma wygladac moje stanowisko pracy. czy ja wtracam sie kierownikowi gdzie ma stac jego szklanka czy lezec olowek czy klawiatura? a co do inwestycji. nie wypowiadam sie. prosilbym jednak aby zawrocic z tej drogi jaka obrali. pojsc na stolowke , zejsc zajmuje chwile czasu. przeciez nie bede biegl w moim wieku z wywieszonym jezorem bo ktos juz czeka zeby mnie przylapac ze dluzej siedzialem niz powinienem. nie tedy droga aby poprawic kondycje firmy. pracownicy tutaj nie sa niczemu winni. ale jak zawsze najlepiej do niego sie przyczepic. tylko co to da? chwilowe dowartosciowanie? szkoda ze nie przyniesie zadnego wymiernego efektu poza niesmakiem.
    ReviewUserIcon
    My, Wy oni

    10.09.2020 21:26

    Pracownik

    Inwe co? Obce słowo :)
    ReviewUserIcon
    Onsam

    06.09.2020 18:09

    Kandydat

    Dzień dobry .Mam pytanie czy w firmie panował covid-19?,pytam bo zamierzam się zatrudnić dobre wypłaty i praca fajna na produkcji ,ale się obawiam tego koronawirusa bo gdzieś o tym czytałem ,że dotarł już nawet tam!
    ReviewUserIcon
    jablko

    06.09.2020 20:42

    Pracownik

    no był był, ale nie wytrzymał presji i sie zmył tak więc już nie ma :)
    ReviewUserIcon
    I zmiana

    07.09.2020 20:38

    Pracownik

    za duże normy nawet jak dla niego :)
    ReviewUserIcon
    Jabłko

    04.09.2020 22:20

    Pracownik

    Żeby mi żaden nie wyszedł przed szereg i nie wypowiadał negatywnych opinii czy komentarzy bo w poniedziałek wizytacja. Wszyscy zrozumieli ?
    ReviewUserIcon
    Jablko

    05.09.2020 12:00

    Pracownik

    Może wydruk z tym emailem powinien Szef wszystkich szefów zobaczyć w poniedziałek ? Jak to pięknie dbają o to, żeby nikt się źle nie wypowiadał ?
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Apator Powogaz?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
    ReviewUserIcon
    Fifi

    01.09.2020 22:16

    Pracownik

    I nagle plan jest możliwy do wykonania, dziwne nie? Ale to już nie pomoże, dużo osób ma już podjęta decyzje.
    ReviewUserIcon
    Bea

    01.09.2020 22:30

    Pracownik

    A kogo to obchodzi, że ktoś ma podjęte decyzje? Nie Ty to się znajdzie inny. Co do planu - można? Można! Tylko, że poprzednie braki premii za plan to są jakieś wały "góry" chyba..
    ReviewUserIcon
    anonim

    25.08.2020 09:53

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ciekawska

    25.08.2020 20:54

    Pracownik

    A gdzie ten wpis się pojawił?
    ReviewUserIcon
    Jaroo

    17.07.2020 13:24

    Pracownik

    Nie polecam. Nikomu tej firmy. Pracuje tutaj dobre 15 lat, dostałem polecenie aby wykorzystać zaległy urlop z 2019 r. Nie pasowalo mi to chociaż był czerwiec. No ale wykorzystałem tydzień przymusowego wolnego. Podczas wypłaty okazało się że zabrano mi całą premie. Nikomu nie polecam tej firmy. Lepiej iść do biedronki albo Lidla. Przynajmniej są jasne sytuację. A nie na każdym kroku patrzą jak upieprzyc pracownika. Urlop okazał się dla mnie karą.
    ReviewUserIcon
    I zmiana

    16.08.2020 18:01

    Pracownik

    A moze nie ma wyboru? Nie znasz sytuacji zyciowej Kolegi/Kolezanki to nie oceniaj.
    ReviewUserIcon
    Myśl

    17.08.2020 20:02

    Pracownik

    Poza tym, jeżeli pracuje 15 lat tzn. że ma 3 - miesięczny okres wypowiedzenia. Nikt nie powiedział, że od początku było tu źle. Może zmieniło się od jakiegoś czasu. i teraz faktycznie, gdyby chciał zmienić pracę to musi dać wypowiedzenie 3 - miesięczne. Oczywiście można wcześniej za porozumieniem stron. Wystarczy jednak, że kierownik nie wyrazi zgody. Jaki pracodawca poczeka na kogoś 3 miesiące? Nie wyśmiewaj zatem tylko pomyśl. Logicznie :) w wypowiedzi przedmówcy jest więcej logiki niż zdajesz się ogarnąć.
    ReviewUserIcon
    Klikfik

    29.07.2020 19:25

    Pracownik

    Czy obecny Zarząd tej firmy chce ją zaorac? Pytam bo wiele na to wskazuje...
    ReviewUserIcon
    Prawda

    02.08.2020 17:14

    Pracownik

    A może każdy zajmie się swoim życiem i swoją pracą w końcu? Za takie oszczerstwa i pomówienia można mieć problemy.
    ReviewUserIcon
    OnA

    02.08.2020 21:37

    Pracownik

    Że wy nie macie co w wolnym czasie robić tylko o takich głupotach piszecie, ciekawa jestem czy ktoś z was na spotkaniu z najwyższymi by o takich sprawach mówił (romanse,itp). Wasza wyobraźnia nie ma granic albo tak w domu się nudzie ale patrząc na godziny dodawania to raczej w pracy, ciekawa jestem czy da radę to sprawdzić na kamerach kto o danej godzinie korzystał z komórki i pisał takie oszczerstwa ( z tego co słyszałam w innych firmach to doszli do tego wypisywał nieprawdziwe informacje na temat firmy ).
    ReviewUserIcon
    Rokmen

    31.07.2020 23:07

    Były pracownik

    Nie polecam firmy, wygląda jakby upadłość, zarządzający jakby przyjechali na jakąś przygodę i zaraz będą w innych zakładach. Nie widać żadnego zwrotu firmy, tylko ciągle obizanie kosztów i przedłużanie ogonii. No niestety ale bez innowacji, wynagrodzeń, premii, atmosfery, motywacji nie da się spowodować wzrostu.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    30.07.2020 08:38

    Były pracownik

    To, co dzieje się teraz w tej firmie woła o pomstę do nieba. Masowo rozdawane upomnienia, grupowe zwolnienia po to, żeby zatrudnić zaraz nowe osoby na te same stanowiska tylko za dużo niższą stawkę, skłócanie ze sobą działów firmy. Zamiast tworzyć jeden, silny zespół kierownictwo stara się skłócić firmę, co jest dla mnie niepojęte. Dyrektor handlowy w tej firmie nawet nie zasługuje na jakikolwiek pozytywny komentarz, to człowiek, który za wszelką cenę dba tylko i wyłącznie o swój stołek. Przed handlowcami twierdzi, że stoi po ich stronie, przed zarządem twierdzi, że handlowcy nic nie robią i że powinni ponieść konsekwencje. Motywowanie pracowników twierdzeniem, że są tylko numerkiem i odbieranie premii ma miejsce cały czas. Brak asortymentu na dany rynek nie jest dla niego wystarczającym argumentem. Jeśli planujecie iść na rozmowę o pracę jako handlowiec - bardzo gorąco odradzam. To, co mówi dyrektor handlowy można włożyć między bajki. W rzeczywistości nie będzie premii, tylko marna podstawa, bo plan sprzedaży na ten rok jest naciągnięty do granic możliwości. Nie da się go zrealizować. Ponadto, system premiowy jest skonstruowany w ten sposób, że jeżeli jeden „super handlowiec”, który odpowiada za dużą część rynków nie zrealizuje swojego planu, to premii nie dostanie nikt, bez względu na to, jak dobrze zrealizuje swój plan. Ta firma w tym momencie to śmiech na sali, nie polecam.

    Kontakt - Apator Powogaz S.A.

    Jaryszki 1c 62-023 Żerniki

    NIP:7810020601

    KRS:0000028129

    http://www.apator.com
    Branża główna: Automatyka i pomiary
    ReviewUserIcon
    Oburzony.

    29.07.2020 13:28

    Pracownik

    A ja się pytam kto zatrudnil ta nowa firmę ochroniarską. Przecież oni nas wszystkich pracowników traktują jak jedna bandę złodziei. Czekam tylko kiedy jeszcze rewuzje osobiste będą robić. Nie dość że bramkę postawili to jeszcze kazali kobieta cale torebki rozpakowywać zero kultury osobistej. Może dana pani nie zyczy sobie aby jej w tampony i podpaski zaglądali. Żenada.
    ReviewUserIcon
    Ella

    29.07.2020 13:52

    Pracownik

    To prawda. Jeszcze trochę a będą kobietom w staniki i majtki zaglądać czy nie maja tam wodomierza. Wstyd i hanba. Firma istnieje 95 lat a z każdym rokiem coraz gorzej się traktuje pracowników.
    ReviewUserIcon
    Zula

    29.07.2020 20:18

    Pracownik

    Prawda! Nawet jak masz ubrania jakieś w siatce to każą wyciągać. Szczególnie ten jeden, mały w okularach taki narwany do rewizji. W każda nawet najmniejsza kieszeń i przegrodę w torbie czy plecaku Ci zajrzą bambry..
    ReviewUserIcon
    I zmiana

    27.07.2020 20:49

    Pracownik

    Naprostujcie mnie, jeżeli się myle. kwota jaka developer zaplaci Powogazowi za teren to 65 mln tak? Do konca roku umowa ma byc sfinalizowana i teren przejsc w rece developera tak? Czyli od tego momentu Powogaz bedzie wynajmowal hale od developera tak ? Nigdy z matemy dobry nie bylem i teraz tez sie pewnie myle ale podane jest ze powgaz na tej transakcji ma zarobic okolo 23 mln tak? tzn ze za ten wynajem powogaz bedzie placil?
    ReviewUserIcon
    Zygfryd

    28.07.2020 19:49

    Pracownik

    Z tego co ja zrozumiałem, to Apator zarobku na czysto po odliczeniu kwoty jaka wydał przed Laty na powogaz i całej reszty będzie miał te 20 pare mln. I wydaje mi się, ze najem, o którym mowisz już powinien być odliczony od tych 60 paru mln
    ReviewUserIcon
    Osoba towarzysząca.

    27.07.2020 16:51

    Były pracownik

    Smutek, smutek, smutek. To w jaki sposób Powogaz-Apator żegna pracowników przechodzących na emeryturę jest żenujące. Prezenty pożegnalne wręcza szeregowa pracownica kadr, bo kierowniczka akurat sobie wyszła lekceważąc swoje obowiązki. Kierownik pionu(dyrektor) wcale nie pomyślał o tym żeby nadać rangę temu pożegnaniu. Wręczane prezenty są bez dedykacji choć nie kosztuję to wiele. W takiej sytuacji dla człowieka odchodzącego na emeryturę będą stanowiły przykre, złe wspomnienie, zamiast miłe. Można podsumować życzeniem: aby was to samo spotkało w przyszłości. Mocniej: -buraczany zakład -buraczani ludzie.
    ReviewUserIcon
    Tycjan

    23.07.2020 18:56

    Inne

    Myślę, że w tak niepewnym momencie szukanie przysłowiowej dziury w całym nikomu nie sprzyja. Firma jest ok i ja polecam pracę.
    ReviewUserIcon
    Andziej

    25.07.2020 00:22

    Pracownik

    Pisałem, ja Andziej, ekspert od zamykania firm ;)
    ReviewUserIcon
    Piast

    25.07.2020 06:04

    Pracownik

    Hehe :) taaak, to było dobre. Nie wróży to nic dobrego Powogazowi. Jedna firma, w której pracował Anziej plajta, druga przejęta przez inną :( tak mu smutno było jak zwalniano ludzi z poprzednich firm. Masakra. Wzruszyć się można. A tu? jeden mc - CIACH! Poleciało kilku, drugi - CIACH, ośmiu, itd itp. zero poszanowania. No, ale hola! Przecież oszczędności poczynił Anziej. To o szo chosi? Na nową furmankę musi byc! Poza tym widzę , za dużo TVPis się ogląda i za dużo z Matołuszka Kłamczuszka vel Pinokia przykładów się bierze. Pozdro.
    ReviewUserIcon
    Kołodziej

    25.07.2020 00:25

    Pracownik

    Takie mam pytanie, czy wybieracie się na Jaryszki?
    ReviewUserIcon
    Piast

    25.07.2020 05:56

    Pracownik

    A po Hugo?
    ReviewUserIcon
    Ula

    18.07.2020 14:48

    Pracownik

    Firma obecnie prowadzona bez wizji, bez przyszłości, bez szacunku do doświadczonych pracowników. To się tak nie da, że wczoraj były telewizory, a dzisiaj są wodomierze. Potrzeba trochę lat doświadczenia, żeby produkować wodomierze i to najbardziej cenni są ludzie. Korpo nie poradzi sobie.
    ReviewUserIcon
    Olimp

    21.07.2020 08:39

    Pracownik

    Kogo?
    ReviewUserIcon
    Stan

    22.07.2020 20:00

    Pracownik

    Chyba nie ciebie
    ReviewUserIcon
    anonim

    16.07.2020 07:04

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Milky-way

    16.07.2020 08:23

    Pracownik

    Hyba tylko kierownikowi się podobało
    ReviewUserIcon
    II zmiana

    01.07.2020 21:27

    Inne

    Będzie w tym miesiącu zrealizowany plan i premia?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    11.07.2020 12:55

    Inne

    A kto ci go ulepszy zmodernizuje jak tak by było to nikt by go nie kupił a ty byś stał nad stanowiskiem i zastanawiałbyś się dlaczego nikt nie kupuje a ja nie mam co robić
    ReviewUserIcon
    I zmiana

    13.07.2020 19:11

    Inne

    Hmm. Zastanow sie nast razem. Tak wodomierz zostal zmodernizowany ze zapycha magazyn i nikt go nie chce.
    ReviewUserIcon
    Jablko

    07.07.2020 18:35

    Inne

    I jak tam? Już spakowani na Jaryszki ? Hala niedługo zaczyna się budować.
    ReviewUserIcon
    Jablko

    08.07.2020 20:43

    Inne

    Tu jest najlepszy przykład. Dodałeś komentarz o 12:55 gdy powinieneś pracować w dziale handlowym bo przecież macie jedna zmianę. Faktycznie CIĘŻKO TAM MACIE !!!!
    ReviewUserIcon
    Łysy

    09.07.2020 20:30

    Inne

    Uważaj na siebie, pracusiu, żeby z ciebie soczku jabłkowego nie było. Ale masz ból czterech liter ???? inteligent.
    ReviewUserIcon
    Sander

    05.07.2020 16:27

    Inne

    Czy planowane są podwyżki? Czas przecież na coś pozytywnego...
    ReviewUserIcon
    Ola34

    05.07.2020 17:05

    Inne

    Chyba norm ????. Nie liczyłabym na cokolwiek.
    ReviewUserIcon
    Olek

    04.07.2020 09:18

    Inne

    Nowi pracownicy dostali umowy. Oczywiście z wyższymi stawkami jak ludzie po 20 latach pracy. Młody też chce zarobić oczywista sprawa. Ale dlaczego nie docenia się starych pracowników. Żadnej motywacji.
    ReviewUserIcon
    Wonsz rzeczny

    23.06.2020 15:26

    Inne

    Jak się maja zwolnienia I obcięcia premii do nowego Audi prezesa?
    ReviewUserIcon
    Koks

    26.06.2020 08:09

    Inne

    W takim razie audi proponuję zakupić dla każdego pracownika, każdy przecież potrzebuje.
    ReviewUserIcon
    RS6

    26.06.2020 22:18

    Inne

    Ja poproszę Audi RS6 rodzinne kombi
    ReviewUserIcon
    I zmiana

    22.06.2020 12:26

    Inne

    Co tak wszyscy dzis lataja jakby ktos kij w mrowisko wsadzil?
    ReviewUserIcon
    Gap

    24.06.2020 17:04

    Inne

    Ciekawe ilu pracowników na koniec czerwca poleci?
    ReviewUserIcon
    I zmiana

    24.06.2020 18:14

    Inne

    A co sie mowi w kuluarach?
    ReviewUserIcon
    I zmiana

    23.06.2020 15:53

    Inne

    Poza tym pamietam slowa kierownika z poczatku gdy tu przychodzil. Powiedzial ze my podpisujac umowe zgodzilismy sie warunki i na obowiazki wynikajace z umowy. Tyle ze teraz ta druga strona zmienila warunki wspolpracy ...

    Zostaw merytoryczną opinię o Apator Powogaz S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.