Bralam udzial w rekrutacji. Bylam na dwoch rozmowach, kazda po 1h, rozwiazalam test jezykowy z jezyka francuskiego online 1h. Niestety nie dostalam zadnej informacji zwrotnej. Szkoda zmarnowanych 3h na rekrutacje w tej firmie.
Czyli nic się nie zmieniło, skoro pierwsze wpisy o braku kultury feedbacku już kilka lat temu się pojawiały.. ty na jakie stanowisko aplikowałeś? Teraz jakoś to było? Doszło już do negocjowania warunków, przybliżyli ci jakieś stawki? Skoro w 2020 roku nie zgodzili się na 5500-6000 brutto dla stanowiska z językami, to ciekawi mnie na ile faktycznie cenią pracownika
Jestem (na całe szczęście) byłym pracownikiem tej firmy - mowa o Worldline. Poniżej wylistuję argumenty, dla których nawet nie warto składać aplikacji do tej firmy. Należą do nich: 1. Brak podwyżek (nawet inflacyjnych) w ciągu roku - na początku zatrudniania się otrzymałem informację, że każdego 01 lipca danego roku jest podwyżka. Ale dopiero jak już nadszedł lipiec otrzymałem informację, że podwyżka jest dopiero po przepracowanych 9 miesiącach, i to raptem jedna osoba z mojego kilkunastoosobowe go zepsołu tą podwyżkę otrzymała, i to żałośnie niską. Tak naprawdę tyle ile wynegocjujecie na początku tyle będziecie mieli przez 2-3 lata 2. Brak Funduszu Świadczen Socjalnych - firma od wszystkich benefitów (a ich nie ma za wiele, bo słaba opieka medyczna, ubezpieczenie na życie z bardzo niskimi sumami i dodatki tra sportowe i żywieniowy) od nich wszystkich odciagany jest podatek i składki na, więc finalnie macie mniejszą pensję 3. Braki HR'owe - w firmie nie ma osoby pracującej w kadrach a w HR z tego co wiem, od września zostaje 1 osoba, w dodatku, która jest od 2 czy 3 miesięcy. Także na jakieś większe wsparcie w sprawach HRowych nie ma co liczyć. 4. Brak zarządzania i procedur - po prostu czeski film, nikt nic nie wie. Możecie przez kilka miesięcy wykonywać te same obowiązki i Wasz przełożony się Wami nie zainteresuje. 5. Poczucie odizolowania od zespołu - brak wyjść integracyjnych, poczucie się traktowanym jak powietrze przez zespół. Siedzenie w biurze nie różni się niczym od pracy zdalnej bo zero rozmów itp. Potwierdzeniem tego jest fakt, że coraz więcej ludzi odchodzi z różnych działów. I coraz więcej jeszcze obecnych pracowników szuka ofert pracy (wiem, bo sami mi mówili). Po prostu ludzie mają dość takiego traktowania, braku perspektyw rozwoju, wzrostu płac (nawet przy tak wysokiej inflacji jaka była w zeszłym roku nie było mowy o poxwyżkach). Radzę omijać szerokim łukiem firmę Worldline. Chyba, że macie nóż na gardle albo jesteście świeżo po studiach i chcecie podpalać pierwsze doświadczenie zawodowe to może warto na kilka miesięcy, ale nie dłużej.
Zgadzam się z powyższym. Niestety ale jak przyjmują cię to praktycznie żadnych szkoleń nie ma a potem rób. No chyba jednak bardziej im powinno zależeć na przeszkoleniu pracownika. Tym bardziej że mają straszny (usunięte przez administratora) w systemie.
Hej, czy ktoś może powiedzieć, jak pracuje się w dziale AML/KYC z językiem niemieckim? Jaka atmosfera, jaka płaca?
Czy pracownicy WORLDLINE FINANCIAL SERVICES (EUROPE) S.A. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Tak, firma stawia na wellbeing pracownika. Są imprezy 2x w roku, klub filmowy, klub planszówek, konkurs kulinarny, wydarzenia sportowe i charytatywne.
tak, są wyjscia integracyjne, ktore kazdy team organizuje samodzielnie w obrębie wlasnego zespolu i dwa razy w roku impreza firmowa.
Odradzam, nie warto chyba, że chcesz zdobyć tu doświadczenie przez kilka miesięcy. Później albo ciebie zwalniają albo ty uciekasz przerażony ilością pracy i niskim wynagrodzeniem zupełnie nieadekwatnym do obowiązków. Co miesiąc zatrudniają nowych pracowników tak około 10-15, którzy są oprowadzani po biurze. Więc od razu wiadomo że coś jest nie tak bo biuro się nie powiększa. Co do przełożonych to są nadzwyczaj przyjaźnie do ciebie nastawieni, ale tak naprawdę mają wszystko gdzieś bo oni też w końcu odchodzą z tej firmy o statusie o dziwo Top Employer. Prawda też z tym HR, ciężko się coś dowiedzieć, co chwila ktoś nowy tam pracuje.
Akurat nowi pracownicy w dużej mierze wynikają z ciągłego zwiększania zatrudnienia w tej firmie, nie zauważyłam żeby managerowie się zwalniali, więc nie do końca wiem skąd takie informacje
dokladnie, zgadzam sie. nie wiem skad firma dostaje te wszystkie nagrody. ja nie wytrzymalem tutaj nawet "okresu probnego". slaba atmosfera, ludzie jakby za kare tam pracowali. moze trafi sie kilka fajnych osob, ale sympatia to za malo, zeby zostac na dluzej. spolka potrzebuje duzej zmiany na gorze i bedzie lepiej
Pytanie głównie do nowo zatrudnionych pracowników, na jakie zarobki można teraz liczyć w firmie?
mało konkurencyjne niestety, jest wiecej firm na rynku, ktore oferuja lepszą kase niż worldline
Hej. Widzę ogłoszenie na specjaliste ds zarządzania ryzykiem z francuskim. Wg starej opinii przechodziliście na rozmowie kwalifikacyjnej testy. Możecie mi powiedzieć jak dokładnie wyglądały? Te np językowe. Co mniej więcej w nich jest? No i zmieniło się coś odnośnie feedbacow? Dostajecie zwrotne informacje? Od 2019 może się to poprawiło?
Jestem (na całe szczęście) byłym pracownikiem tej firmy - mowa o Worldline. Poniżej wylistuję argumenty, dla których nawet nie warto składać aplikacji do tej firmy. Należą do nich: 1. Brak podwyżek (nawet inflacyjnych) w ciągu roku - na początku zatrudniania się otrzymałem informację, że każdego 01 lipca danego roku jest podwyżka. Ale dopiero jak już nadszedł lipiec otrzymałem informację, że podwyżka jest dopiero po przepracowanych 9 miesiącach, i to raptem jedna osoba z mojego kilkunastoosobowe go zepsołu tą podwyżkę otrzymała, i to żałośnie niską. Tak naprawdę tyle ile wynegocjujecie na początku tyle będziecie mieli przez 2-3 lata 2. Brak Funduszu Świadczen Socjalnych - firma od wszystkich benefitów (a ich nie ma za wiele, bo słaba opieka medyczna, ubezpieczenie na życie z bardzo niskimi sumami i dodatki tra sportowe i żywieniowy) od nich wszystkich odciagany jest podatek i składki na, więc finalnie macie mniejszą pensję 3. Braki HR'owe - w firmie nie ma osoby pracującej w kadrach a w HR z tego co wiem, od września zostaje 1 osoba, w dodatku, która jest od 2 czy 3 miesięcy. Także na jakieś większe wsparcie w sprawach HRowych nie ma co liczyć. 4. Brak zarządzania i procedur - po prostu czeski film, nikt nic nie wie. Możecie przez kilka miesięcy wykonywać te same obowiązki i Wasz przełożony się Wami nie zainteresuje. 5. Poczucie odizolowania od zespołu - brak wyjść integracyjnych, poczucie się traktowanym jak powietrze przez zespół. Siedzenie w biurze nie różni się niczym od pracy zdalnej bo zero rozmów itp. Potwierdzeniem tego jest fakt, że coraz więcej ludzi odchodzi z różnych działów. I coraz więcej jeszcze obecnych pracowników szuka ofert pracy (wiem, bo sami mi mówili). Po prostu ludzie mają dość takiego traktowania, braku perspektyw rozwoju, wzrostu płac (nawet przy tak wysokiej inflacji jaka była w zeszłym roku nie było mowy o poxwyżkach). Radzę omijać szerokim łukiem firmę Worldline. Chyba, że macie nóż na gardle albo jesteście świeżo po studiach i chcecie podpalać pierwsze doświadczenie zawodowe to może warto na kilka miesięcy, ale nie dłużej.
A ja jestem byłym pracownikiem six global.powiem tak- jeżeli ktoś lubi permanentny stres,procedury nie do przejścia nawet dla doświadczonych,oraz codzienny kontakt ze Szwajcarami z którymi praca i porozumienie (nie mówię o niemieckim) to jak orka na ugorze prowadząca finalnie do rozstroju nerwowego to polecam to jest miejsce dla niego.
Co to za procedury, co niby są nie do przejścia? chodzi o jakieś rzeczy wynikające z obowiązków czy o co? Czemu uważasz je za takie trudne?
Potwierdzam to co jest napisane. Jestem byłym oracownikiem, który w penym sensie był zmuszony rzucić papierami, poniewaz po prostu się nie dało pracować. Kiedyś jak to był Six Payment to była całkiem przyjemna firma. Jak się sprzedali Worldlinowi wszystko sie pogorszyło. Problemy techbiczne, multum pracy nie do obrobienia i rynkowo niskie zarobki, podwyżki symboliczne, faworyzowanie słabszych ludzi. Szkoda że zarzad na górze nie jest zainteresowany rozwiązaniem problemów. Komunikowałem kilka razy problemy, nic z tym nie zribili. A mój bezpośredni przełożony nawet się ze mną nie porzegnał jak odchodzilem. Nikomu nie polecam pracy w tej firmie. Jedynie tylko po to aby zabrać doświadczenie i pójśc dalej
Czemu się nie dało, wyjaśnij bardziej tę kwestię? Te podwyżki to o jaką kwotę były, 100 zł czy coś więcej? Doświadczenie swoją drogą, a czy wiedzę też jakąś da się wynieść?
Zgadzam się z powyższym. Niestety ale jak przyjmują cię to praktycznie żadnych szkoleń nie ma a potem rób. No chyba jednak bardziej im powinno zależeć na przeszkoleniu pracownika. Tym bardziej że mają straszny (usunięte przez administratora) w systemie.
Jakie zarobki ma Specialist Customer Service with Hungarian? W końcu to troszkę rzadszy język niż taki angielski którego firmy często szukaja to ciekawa jestem czy i zarobki są w stanie zaproponować inne.. ogłoszenie znalazłam ale nic tam nie ma konkretnego :(
26.01.2024 zamówiłem expres do kawy za 229 zł. do 01.02.2024 nie mam żadnej informacji o statusie mojego zamówienia. Firma Krzak? poczekam parę dni jeszcze i idę na policję
Bralam udzial w rekrutacji. Bylam na dwoch rozmowach, kazda po 1h, rozwiazalam test jezykowy z jezyka francuskiego online 1h. Niestety nie dostalam zadnej informacji zwrotnej. Szkoda zmarnowanych 3h na rekrutacje w tej firmie.
Firmy często odzywają się tylko do tych kandydatów, którzy przeszli weryfikację pozytywnie. Niemniej jednak, powinnaś dostać jakąś odpowiedź. Czy kontaktowałaś się w tej sprawie z rekruterami? Prócz testu językowego jakie jeszcze umiejętności były sprawdzane? Przybliż pytania i kwalifikacje jakie musiałaś mieć, żeby ubiegać się o prace w Six Payment Services? Twoje doświadczenie przyda się innym osobom ubiegającym się o pracę
Ja też byłem na kwalifikacyjnej i raczej dobrze mi poszło, czekam już tydzień i nic żadnego odzewu.
Kop, Sebo, jeśli dostaniecie jakąkolwiek informację zwrotną od firmy Six Payment Services koniecznie się nią podzielcie tu na forum. Jestem bardzo ciekawa jak firma traktuje swoich nowych pracowników. Taka informacja będzie przydatna dla wielu osób odwiedzających to forum.
Ta firma to typowe WOT- Waste of TIme. No ale pewnie stazysci i niektorzy i tak beda zadowoleni...
Ja też byłem na rozmowie. Podałem widełki 5500-6000 brutto za pracę z językiem niemieckim oraz angielskim. Feedback dostałem jak się upomniałem o niego że niby angielski za słaby choć jestem pewny że coś innego im nie pasowało. Oni raczej szukają kogoś świeżo po studiach, kogoś kim można łatwo sterować, takich typowych nowicjuszy. Wnioskuję tak gdyż przyjęła mnie inna warszawska firma na lepszych warunkach a wymagania były podobne. Jak macie jakies umiejętności plus staż pracy z językiem niemieckim nie aplikujcie bo szkoda kasy i czasu na dojazd na rozmowę.
Mysle ze masz racje bo tam ludzi ktorych zatrudniali mieli slaby angielski a z widelkami tez sie wstrzeliles w to co sa gotowi zaplacic. Tam faktycznie pracuje duzo mlodych i malo doswiadczonych ludzi.
Brałam udział w rekrutacji w IT, brak feedbacku po straceniu prawie dwóch godzin na rozmowy - nie na te czasy. Są inne aplikacje gdzie ghoastowanie jest normą, polecam HRkom się tam przenieść.
Zupełnie żadnego odzewu nawet e-mailem? Próbowałaś sama zadzwonić i zapytać jaki wynik i czemu brak odpowiedzi? Ty sama czułaś że ci dobrze poszło? Prócz rozmowy miałaś jakieś zadanie do zrobienia?
to samo, olali jaka kolwiek odpowiedz, a jak zadzwonilem do nich po 2tyg to powiedzieli ze mam za wysokie kwalifikacje. (usunięte przez administratora)
Czyli nic się nie zmieniło, skoro pierwsze wpisy o braku kultury feedbacku już kilka lat temu się pojawiały.. ty na jakie stanowisko aplikowałeś? Teraz jakoś to było? Doszło już do negocjowania warunków, przybliżyli ci jakieś stawki? Skoro w 2020 roku nie zgodzili się na 5500-6000 brutto dla stanowiska z językami, to ciekawi mnie na ile faktycznie cenią pracownika
Czy urlop w Six Payment Services SA jest płatny 100%?
Chociaż tyle... A czy można samemu decydować, kiedy chce się pójść na dłuższy urlop - dwutygodniowy? Czy taki termin jest ustalony odgórnie dla całej firmy?
W końcu to podstawowe prawo pracownika:) Ja bym chętnie poczytała, czy oferują coś dodatkowego? Są jakieś ciekawe benefity, premie? Płacą konkurencyjnie? Może wiesz, na jakie zarobki może liczyć tu osoba początkująca, na juniorskim stanowisku?:) Szukają właśnie Juniors Reconciliation Specialist i chyba spróbuję wziąć udział w rekrutacji. Pamiętasz może, ile w twoim przypadku trwał cały proces? Szybko się odezwali, sprawnie poszła cała rekrutacja? Mają jakiś budżet szkoleniowy dla pracownika?
(usunięte przez administratora)
Ale chodzi o całość wynagrodzeń czy tylko jakąś część? No i ciekawe czy to wszystkich dotyczy czy pojedyncze osoby mają jakieś problemy? Bo z tego co czytam forum to ostatnio nikt o czymś takim nie pisał
Ja również, na całe szczęście jestem byłym pracownikiem tej firmy. Niestety firma jest bardzo źle zarządzana. Polska „góra” myśli tylko o sobie, nie przejmuje się sygnałami od pracowników. Większość managerów nie nadaje się do zarządzania zespołami – nie są odpowiednio wyszkoleni i nie posiadają umiejętności interpersonalnych. Panuje tu cicha dyskryminacja. Nagradza się najbardziej leniwe osoby w zespole, mega spychologia, brak jakiejkolwiek pomocy. O HR nie wspomnę, bo takowe nie istnieją w tej firmie (przez miesiące pracowała 1 !! osoba, która robiła co mogła, ale nie wyrabiała). Za to istnieje polityka zamkniętych drzwi. Co miesiąc przychodzi masa nowych osób. Mam wrażenie, że Worldline zatrudnia wszystkich, którzy oddychają, nie patrząc na kompetencje i umiejętności. Podwyżki to jakiś żart, ale benefity całkiem spoko, chociaż jakby wziąć pod uwagę podatki od nich, to się odechciewa je mieć. Słyszałem, że przez Worldline, jak był Six, to było lepiej. Ludzie bardziej się starali i byli mniej kontrolujący. Dlatego pracownicy odchodzą, zarówno ci starzy jak i nowi. Managerowie od lat ci sami, bez chęci do rozwoju, pomocy, nielubiący zmian. W firmie masa procedur, których mało kto przestrzega. Biuro ładne, przyjemnie urządzone, dobrze wyposażone kuchnie, czysto. Fajne eventy i imprezy – to fakt, ale gdyby tyle starania wkładali w wynagradzanie finansowe pracowników, co w te imprezy, to byłoby zdecydowanie miejsce na dłuższą współpracę.
W wątku pojawiła się informacja, że nie ma co liczyć na żadne podwyżki, nawet inflacyjne, a jak już, to dopiero po 9 miesiącach (nie wiem czemu akurat 9), a i wtedy to tylko dla niektórych i są podobno bardzo niskie. Rzeczywiście tak jest? Dlaczego tylko niektórzy mogą na nie liczyć? Jest coś z dodatków? Premia/benefity?
Cześć, czy moglibyście przybliżyć widełki, z jakimi można liczyć się w tej firmie? Dzięki z góry.
Cześć DANUTA, - TO TREŚĆ PO DOKONANEJ TRANSAKCJI Z WW. FIRMĄ. Właśnie otrzymaliśmy Twoje zamówienie #9882 i rozpoczęliśmy jego realizację: [Zamówienie 9882] (13 sierpnia, 2023) Produkt Ilość Cena Automatyczny Nadmuchiwany Namiot 1 zł125.00 Kwota: zł125.00 Metoda płatności: Przelewy24 (P24) Razem: zł125.00 PLN zapytałam : CO Z MOIM ZAPŁACONYM ZAMÓWIENIEM Zamówienie 9882] (13 sierpnia, 2023) . JAK DŁUGO MAM CZEKAĆ NA PRODUKT!!!!!!!!!!!!!!!!!! DZIŚ 17,08,2023 ANI TOWARU ANI PIENIĘDZY ANI ŻADNEJ ODPOWIEDZI ... CHYBA BĘDĘ ZGŁASZAĆ NA POLICJĘ
Ja również zamówiłam towar za 136.00zl,przelew zrobilam przez przelew 24 i nic,ani towaru,ani żadnej informacji, ani pieniędzy, i nic nie można zrobić. Co teraz dalej,zgłosić na policję, czy może ktoś się wreszcie odezwie
Wpłaciłam pieniądze za zakupiony towar, tydzień temu i nic. Żadnej reakcji. To niesamowite. To są (usunięte przez administratora) firma „krzak”
Witam Państwa, czy ktoś będzie uprzejmy skomentować specyfikę pracy na stanowisku specjalisty KYC z niemieckim? (Onboarding of new and existing merchants) Czy to KYC jest bardziej złożone i potrzeba kogoś z doświadczeniem finansowym, bankowym, o predyspozycja ścisłych/matematycznych? Czy jednak procesy są zautomatyzowane i to wiedza językowa jest kluczowa, a czynności -weryfikacje klientów powtarzalne pod wdrożeniu ? Jak oceniacie wymagania i trudność obowiązków zwłaszcza dla kogoś, spoza obszaru finansów?
Nie widziałem żeby szukali teraz kogoś na to stanowisko. W sieci nie znalazłem ich ofert pracy bo sam się chciałem przyjąć. Z wcześniejszych ogłoszeń wymagali niemieckiego na wysokim poziomie więc pewnie na to głównie jest nacisk. Planujesz wysłać do nich CV?
Zapłaciłem za drabinę 134.95. Płaciłem przez Przelew 24. do dzisiaj ani towaru, ani kontaktu, ani zwrotu pieniędzy. (usunięte przez administratora)
Jeśli dokonałeś płatności kartą: zbierz dowody próby kontaktu ze sklepem (np. maile z pytaniem o status zamówienia) i skontaktuj się z bankiem, żeby zgłosić chargebacka. Niestety profil pośrednika na GoWorku nie jest właściwym miejscem na takie ostrzeżenia, bo nazwa konkretnego sklepu jest wycinana przez moderację. Powodzenia!
Cześć, rzuciło mi się w oczy jak ktoś pisał, że w tej firmie nie ma podwyżek. Brzmi słabo, ale czy tak się da? To ile Wy tam macie pensji?
Czesc, Czy na onboardingu z niemieckim jest duzo obciazenie praca? Czy wynagrodzenie 6800 brutto jest adekwatne do stanowiska? Pozdrawiam,
Ocena adekwatności wynagrodzenia nie jest jednak zbyt subiektywna? Tobie takie by odpowiadało?
Moja dziewczyna dostala taka oferte wynagrodzenie. W takim razie na ile mozna liczyc w onboardingu i czy po 6 miesiacach probnych moze prosic o podwyzke? Pozdrawiam,
Ciekawa jestem czy serio nikt tego nie wie i stąd ta cisza czy po prostu szkoda ludziom temat poruszać?
Nie, nie dostanie podwyżki po 6 miesiącach próbnych. Dostanie taką samą umowę. W tej firmie nie ma podwyżek.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w WORLDLINE FINANCIAL SERVICES (EUROPE) S.A. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE?
Zobacz opinie na temat firmy WORLDLINE FINANCIAL SERVICES (EUROPE) S.A. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w WORLDLINE FINANCIAL SERVICES (EUROPE) S.A. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!