Jak dużo osób pracuje w Decor Prest Paweł Suder?
Nie nazwał bym to pracą tylko wyzysk ! rotacja ludzi co chwilę ktoś nowy kto mądry to odchodzi z tej firmy , bez szacunku dla klientów bez szacunku dla pracowników , praca od 7 do 21 - 23 różnie to bywało za 200 zł
Naprawdę nie wiem skąd się biorą niektóre negatywne opinie na temat pracy pana Pawła Sudera . Współpracuje juz z nim kilka lat bo wykonywał u mnie juz dwa mieszkania i dom jednorodzinny i nigdy nie było problemów. Zawsze mega fachowo , terminowo i czysto , podłogi zachowują sie bez jakiegokolwiek zarzutu . Pracował również w restauracji moich teściów oraz hotelu szwagra i wszyscy są nim zachwyceni a nasza współpraca trwa już 6 lat. Niepochlebne treści to prawdopodobnie klienci którzy szukaja dziury w całym i oczekują nagle cudownych rabatów a gdy Pan Paweł sie nie zgodzi to wypisują takie komentarze. Przyszli klienci pana Pawła zwróćcie uwage na fakt ze pracuje on latami i obsługuje setki klientów indywidualnych i zawsze ktoś sie taki trafi by napisać coś złego . Rozmawiałem z Panem Pawłem i dlatego pisze ten komentarz gdyż widzę ze setki zadowolonych klientów nie wystawi dobrego komentarza gdyż nie czują takiej potrzeby jedynie ten jeden na stu chce sie zemścić i wypisze coś obraźliwego. Szanowni przyszli klienci Pana Pawła Sudera właściciela firmy Decor Prest apeluje do Was gorąco ze nie ma sensu przejmowac sie głupimi wpisami 2 klientów kiedy setki są zadowolonych i z tego co wiem Pan Paweł wykonywał takze zlecenia o których nawet nigdy nie mówił - WAWAEL, TEATR STARY, TEATR SŁOWACKIEGO, AGH, PWST, SUKIENNICE, APARTAMENTOWIEC COSMOPOLITAN, STARY DOM ZDROJOWY, HOTEL CHOCHOŁOWY DWÓR, SĄD ADMINISTRACYJNY, BIBIOLIOTEKE MIASTA WARSZAWY, CENTRUM KONGRESOWE, GRAND HOTEL,CZęSC GALERII KRAKOWSKIEJ ,BRONOWICKIEJ , MUZEUM HISTORYCZNE MIASTA KRAKOWA , FILHARMONIE KRAKOWSKĄ, OPACTWO W TYŃCU ORAZ WIELE CAŁYCH BUDYNKÓW GDZIE POWIERZCHNIA PODŁÓG DREWNIANYCH PRZEKRACZAŁA GRUBO 1000M2 A BYŁY TO ZWYKLE CAŁE KAMIENICE KTÓRYCH NIE BAŁ SIE WYKAŃCZAĆ W CAŁOŚCI i pewnie wiele jeszcze prac o których nie pamiętam i o których mi nie wspomniał wiec proszę zważyć na moją opinie ze jest to fachowiec z krwi i kości z cudowny zespołem pracowników a nie przejmować się dziwnymi dwoma lib trzema o
To, że pan Suder wykonywał podłogi w wyżej wymienionych miejscach, nie oznacza, że może bez szacunku traktować swoich klientów. A niestety, do takich sytuacji dochodzi.
Zawsze proszę by niezadowoleni klienci przedstawili się pisząc opinie a nie używali jedynie wymyślonego nicku . Będzie znacznie łatwiej zlokalizować i rozwiązać problem.
Czy w Decor Prest Paweł Suder są paczki/bony świąteczne?
W tym roku na bony i paczki przeznaczę całą kwotę jaką otrzymam od Państwa w ramach tarczy antykryzysowej ????
Żenada. Pan Paweł umawiał sie na monaż listew oczywiście wczesniej wykonywał u mnie podlogi w domu. Jednak do tej pory choc minął już ponad rok nie raczył sie zjawić pomimo tego ze pomiar tych listew przypodlogowych wykonywał już 2 razy. Nie odbiera telefonów. Nie oddzwania ma klienta totalnie gdzieś. Po ostatniej rozmowie oczywiście dzwonilem z innego numeru i zgłoszeniu naprawy gwarancyjnej umowił sie na termin wykonania naprawy ale oczywiście dalej nie odbiera. Szkoda czasu pieniędzy i oczywiscie nerwów.
Panie Bartku wspominałem juz w rozmowie telefonicznej ze wstawianie dylatacji korkowych tam gdzie są one zupełnie zbędne to nie naprawa gwarancyjna . Co do listew to prosiłbym tez zaznaczyć ze to Pan kolor wybierał kilka miesięcy .
Panie (usunięte przez administratora) a telefonu to Pan nie odbiera pomimo tego że podobno byliśmy umowieni? Nie nic Pan nie wspominał że to nie jest naprawa gwarancyjna. Tylko że podjedziecie i poprawicie. Inna firma stwierdziła że nie wykonanie dylatacji przy oknach jest rażący błędem. Ale widzę że kontakt możemy nawiązać tylko na forum publicznym bo ciężko się wywiazac. Kolor listew został wybrany od razu po Pana propozycji i chyba wszyscy o tym wiemy. Proszę mi teraz nie wciskać kitu i próbować się wybielić. Żenujące.
Używając Pana słów to faktycznie żenujące jeśli pół roku od montazu podłogi okresla Pan mianem od razu . Pozdrawiam Paweł Suder
Gdyby podloga została zamontowana z popełnieniem rażących błędów to proszę mi uwierzyć ze nie nadawałaby sie do użytku juz po miesiacu , masksymalnje w bardzo sprzyjających warunkach po dwóch miesiącach gdyż drewno nie jest łatwym materiałem do pracy i wymaga sporo wiedzy i doświadczenia . Pan na swojej podłodze nie zauważył niczego niepokojącego przez ponad rok , a dokładnie przez14 miesięcy i nagle po podpowiedzi jakiejś osoby z zewnątrz okazuje sie ze podloga jest źle zamontowana . Jeśli z podłogą będzie cos sie działo złego to obowiązuje Gwarancja i ma Pan prawo zgłosić wszelkie powstałe usterki a moim obowiązkiem jest je usunąć . W chwili obecnej nie ma żadnej usterki na podłodze która wynikałaby z wadliwego montazu lub niewłaściwego użycia materialow a Pana opinia poparta jest jedynie tym ze ktoś Panu cos podpowiedział . Uważam ze 14 miesięcy bezproblemowego użytkowania podłogi to wystarczający okres by ocenić czy podloga została wykonana w poprawny sposób . Moim zdaniem pokazywanie swoich emocji na tym portalu nie jest potrzebne gdyż praca wykonana we Wlasciwy sposób sama sie obroni . Pozdrawiam Paweł Suder
Żenujące jest to że nie można skontaktować się z wykonawcą w żaden inny sposób. Więc kwestia omówienia pewnych spraw jest znacznie utrudniona. I chyba wszyscy wiemy z czyjej winy. Skąd Pan wie co się dzieje z podłoga skoro nie ma Pan czasu nawet podjechać. A na montaż listew byliśmy umówieni w Październiku tamtego roku. Przypominam że nie ma innego sposobu na konwersacje z Panem bo dzwoniłem już do Pana z pięciu różnych numerów. Pozdrawiam.
Myśle ze to przedrzeźnianie sie kompletnie nie ma sensu . Panie Bartku ja odbieram przynajmniej 50 telefonów dziennie od klientów z bardzo różnymi sprawami i staram sie odbierac wszytkie telefony jednakże wykonuje tez swoją prace i nie mogę non stop siedzieć i rozmawiać przez telefon . Przykro mi bardzo ze dzwonił Pan z 5 nieznanych dla mnie numerów i zawsze nie odbierałem . Jest to dla mnie strasznie dziwne bo telefon to moje główne narzędzie kontaktu z klientami i gdybym go nie odbierał od nikogo to zwyczajnie nie miałbym pracy . Pisze o nie odbieraniu od nikogo gdyż nie jest mozliwe bym widząc dla mnie nieznany numer telefonu mógł określić czy to Pan dzwoni wiec by uniknąć kontaktu musiałbym nie odbierac wszystkich połączeń . Wracając do podłogi - jeśli sa jakieś usterki to bardzo proszę je zgłosić moze w sposób mailowy skoro telefonicznie uważa Pan ze nie jest to mozliwe . Obiecuje ze jeśli cokolwiek jest źle zrobione to oczywiście zostanie poprawione . Co do listew sprawdziłem dokładnie - decyzja co do koloru została mi przekazana dokładnie 19 lutego i wcale nie zaprzeczam ze trwało to od października ale to nie ja wybierałem tą barwę taki okres czsu . Puśmy to jednak w niepamięć i wróćmy do dnia dzisiejszego. Jeśli z podloga jest cos źle proszę o maila reklamacyjnego bym mógł wiedzieć co sie dzieje . Pozdrawiam Paweł Suder
Na początku było dużo obiecywania. Najpierw wstępna wycena, później pomiar na miejscu. Potwierdziłem, że chce zrobić podłogę, a nawet ją wybrałem! Umówiliśmy się na konkretny przedział czasowy kiedy podłoga miała zostać położona. Podłoga miała być położona w ostatnim tygodniu lutego, dlatego wykonawcę chciałem znaleźć w dużym wyprzedzeniem (już na początku stycznia). Na dwa tygodnie przed terminem realizacji chciałem umówić się na konkretny dzień. Pan Paweł przestał ode mnie odbierać telefony. Na początku napisał jakiegoś smsa że oddzwoni ale to się nigdy nie stało, tylko ja wisiałem na słuchawce. Po tygodniu wydzwaniania uświadomiłem sobie, że nic z tego nie będzie. Do dziś się nie odezwał i ja musiałem w innej firmie dopłacić za "ekspres" żeby mieć te podłogę na czas. Podsumowując: 1. Na każde spotkanie Pan nie dojechał na czas i zawsze na niego czekałem 2. Na pytanie o fakturę i gwarancję powiedział mi, że działają z poleceń i jak coś trzeba poprawić to przyjeżdżają i poprawiają (pod warunkiem że ktoś odbierze, he he he) 3. Kompletny brak profesjonalizmu i nawet telefonu że "jednak nie zdecydujemy się na to zlecenie" co skutkowało dla mnie wyższymi kosztami, straconym czasem i szarganymi nerwami. 4. Nigdy nie dostałem specyfikacji technicznej materiałów ani konkretnych wycen na maila o które prosiłem. Zdecydowanie nie polecam. Ceny wcale nie jest jakaś atrakcyjna i zdecydowanie lepiej iść do dużej, renomowanej firmy i naprawdę niewiele dopłacić, a mieć wszystko na czas z normalną obsługą.
Szanowny Panie OSKARZE. Nie wiem dlaczego Pan pisze takie wiadomości ale bardzo mija się Pan z Prawdą . Zgadzam się ze Pan wybrał podłogę i ustaliliśmy termin . Proszę jednak o informacje w którym momencie nie wywiązałem się z naszej umowy ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Trzy razy byliśmy umówieni na spotkanie i przyznaje się ze raz spóźniłem się kilkanaście minut jednak biorąc pod uwagę jazdę samochodem w Krakowie to chyba nie jest to wielkie przestępstwo. Przypominam Panu że na ostatnie spotkanie a zarazem pomiar Pan się wcale nie pojawił mimo ze byliśmy umówieni i wszytko załatwiałem z wykonawcą wykończenia z czego ja afery nie robiłem. Jeśli chodzi o wycenę to też przyznaje ze nigdy jej Pan nie otrzymał tylko jest jeden szczegół gdyż na pierwszym naszym spotkaniu określił Pan dokładnie budżet w jakim musimy się zmieścić i jasno Pan oznajmił ze nie możemy go przekraczać. Zgodziłem się na pana propozycje finansowe i wyznaczoną przez Pana sumę wiec zadaje pytanie w jakim celu miałem wysyłać wycenę ??? Miałem w niej napisać ze podłogę wyceniam na sumę którą Pan z góry określił ????? Zgodnie z ustaleniami po wykonaniu pracy miał Pan otrzymać fakturę na całość gdyż nie umówiliśmy sie na zaliczkę z powodu zbyt małego metrażu zlecenia (około 25-27m2). Teraz może najważniejsze terminy i profesjonalizm . Panie OSKARZE byliśmy umówieni na montaż pod koniec LUTEGO , wszytko dopinaliśmy w drugiej połowie stycznia . Z Pana wykonawcą byłem umówiony na telefon tydzień przed zakończeniem jego prac gipsowo-malarskich bym mógł sobie precyzyjnie zaplanować montaż . I dostaje na początku lutego sms od Pana ze Pan rezygnuje - nie pamiętam dokładnie ale był to chyba 5 luty czyli przynajmniej dwa tygodnie przed planowanym montażem a może nawet 3 tygodnie . Panie OSKARZE proszę mi uwierzyć ze ludzie mają tez życie prywatne i podczas wyjazdu związanego z feriami mogą nie być dostępni przez 7-8 dni jednak to nie jest powód by rezygnować z umowy. Z mojej strony ja za materiał na Pana zlecenie zapłaciłem i z nim zostałem a Pan zwyczajnie sobie zrezygnował bo nie było ze mną kontaktu kilka dni ( bez zaliczki łatwo sie chyba rezygnuje). Szczerze powiem ze jak zobaczyłem po powrocie wiadomość od Pana to zupełnie nie chciało mi sie tego komentować gdyż myślałem ze znalazł Pan kogoś innego , może lepszego , może tańszego, może droższego ale bardziej Panu przypadł do gustu i szukał Pan powodu by zerwać nasze ustalenia. Co do materiału na Pana zlecenie nie martwiłem się tym ze będzie mi on długo zalegał gdyż wybrał Pan dość popularny produkt. PYTAM WIEC PANIE OSKARZE GDZIE POPEŁNIŁEM BŁĄD?????? Czy ja nie wywiązałem sie z umowy? Chyba nie dał mi Pan szansy na to by się wywiązać . Wszytko było ustalone i do realizacji było jeszcze dużo czasu wiec nie rozumiem Pana oburzenia . Nigdy nie umawialiśmy się na to że nie mogę nigdzie wyjechać oraz ze muszę być non stop pod telefonem . Proszę czasami zwyczajnie przemyśleć sobie wszytko zanim Pan podejmuje jakieś decyzje i coś piszę oraz zamieszcza w INTERNECIE . Zrozumiałbym Pana oburzenie gdybym nie pojawił się na montaż w ustalonym terminie i nie odbierał telefonu ale tutaj taka sytuacja nie miała miejsca gdyż do umówionego terminu było jeszcze conajmniej kilkanaście dni a może nawet ponad 20. Z mojej strony trudno mi zrozumieć Pana nagłą rezygnację oraz nie wywiązanie się z umowy i pozwoli Pan ze Pana wpisów nie będę komentował w taki sposób w jaki powinienem to w zaistniałej sytuacji zrobić . Pozdrawiam Paweł Suder
Jakie są zarobki ?
Czy dyżury międzyświąteczne w Decor Prest Paweł Suder obstawiają najmłodszymi stażem?
jak tam się teraz pracuje
Usługa wykonana zgodnie z ustaleniami. Materiał taki za jaki zaplacilem. Wziąłem litą deskę w klasie natura, wykończenie -olej szary. Polecam
Polecam !!!!! Jest naprawdę dobrze!!!!
Jako fachowiec zapewne doskonały... Jako człowiek nie szanujący drugiego człowieka...
U mnie wszytko extra zrobione . Polecam bo naprawdę jestem zaskoczona szybkością realizacji zlecenia .
Ponawiam Prośbę by pisząc opinie (zwłaszcza negatywne ) podpisywać sie bo przeciez to chyba żadna tajemnica . Pozdrawiam Paweł Suder
z daleka!!!!!
Kto wypowie się o firmie jako o pracodawcy? Czy jest godny polecenia? Jaka jest atmosfera u tego pracodawcy? Jakieś zmiany zaszły od ostatnich wpisów? Podzielcie się proszę opinią o Decor. Będziemy za nie wdzięczni.
Wykonanie rewelacyjne . Termin dopasowany do moich możliwości , deski wyprodukowane i dostarczone przez Pana Pawła pod moj indywidualny kolor wyglądają naprawdę imponująco zwłaszcza ze nikt mi ich nie chciał zrobic jako podłogi lakierowanej tylko wszyscy chcieli mi wcisnąć olejowosk . Pan Paweł uzyskał mój kolor właśnie w lakierze . Bardzo rekomenduje
Decor Prest ma opinię bardzo dobrego pracodawcy. Polecam!!
Deski podłogowe położone bardzo fachowo ,terminowo . Wlasciciel i pracownicy to bardzo pogodne osoby które potrafią doradzić i można z nimi w zayczajny sposób porozmawiać . Rekomenduje tą firmę
Bardzo Proszę o osoby wpisujące negatywne opinie by podpisywały je zarówno imieniem jak i nazwiskiem gdyż to chyba żadna tajemnica a dla mnie duża łatwość w weryfikacji czy jest to opinia prawdziwa czy tez złośliwa kogoś z konkurencji . Opinie negatywne zawsze będą gdyż zazwyczaj niezadowoleni klienci mówią o tym w internecie w przeciwieństwie do tych zadowolonych którzy takiej potrzeby nie odczuwają. Istnieją firmy w internecie które świadczą usługi odpłatnego usuwania negatywnych opini jednakże czy to nie wyglada dziwnie jeśli firma posiada wyłącznie pozytywne opinie? Każdy moze sie pomylić i zrobic cos źle jednakże w trakcie studiów nauczono mnie ze na miano dobrej firmy zasługuje ta która w momencie niepowodzenia nie ucieka od odpowiedzialności i potrafi rozwiązywać te problemy w sposób taki by każda ze stron była zadowolona. Na Świecie nie ma ideałów tyle tylko ze nie każdy ma odwagę przyznać sie do tego ze je popełnia . Zazwyczaj na błąd składa sie bardzo wiele czynników i na większość z nich nie mamy wpływu jednakże należy dążyć do tego by je eliminować i zdobywając kolejne doświadczenia ograniczać je do minimum . Paweł Suder
Dzień dobry Panie Pawle. Do tej pory nie wypowiadałem się na forum. Jestem zadowolony z usługi. Niemniej jednak serwis "poinstalacyjny" pozostawia wiele do życzenia. Do tej pory nie pojawił się pan u nas na pomiar desek do wymiany, a przypominam, że umówiliśmy się na 11.09.2017 (mamy dzisiaj 22.09.2017). Czy mógłbym Pana prosić o wymianę tych kilku desek podłogowych? Oczywiście, tak jak wspominałem, zapłacę za tę korektę. Z góry dziękuję. Z poważaniem, Filip Zon PS. Ma pan mój numer telefonu.
Czy ktoś z wypowiadających się mógłby mi pokazać podłogę wykonaną przez pana Pawła Sudra? Ciekawa jestem zwłaszcza tych negatywnych. Mam podłogówkę i szukam solidnego fachowca w dobrej cenie. Czy warto zawracać dobie głowę tym Panem skoro tyle negatywnych opinii? Co prawda dość starych więc może się poprawił?