Dziad Trans - nic nie oferujemy, radź sobie sam. Tramwaje Warszawskie - nic nie oferujemy, radź sobie sam, a i tak cię upierd.olimy na wypłacie.
Jest już tak źle, że w we wszelkich możliwych portalach internetowych pojawiają się oferty pracy TW w formie tekstów sponsorowanych. Kto za to płaci?? Na długopisy dla ekspedytorów nie macie, na pensje dla pracowników tym bardziej. Niektóre supermarkety oferują większą stawkę dla ludzi prosto z ulicy! I jeszcze te kłamstwa w prasie o naszych zarobkach śródmiejskiego przekrętasa
Jak wrażenia po testach???
Czy ktoś zna realia pracy w biurze TW? Chodzi mi o ogłoszenie na Inspektora ds. repozytorium umów. Jak wygląda praca i zarobki?
W biurze to zawsze ch... nie zarobki, bo do biura tak naprawdę ch... musisz umieć. Każdy może się przyuczyć w parę godzin.
Rozmowa kwalkwikacyjna
Łatwe
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Witam, Czytając te wszystkie wypociny na temat pracy w TW dochodzę do wniosku że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Motorniczy zawsze będzie narzekał ze jest źle, że premi zabierają, ciagle gonić gonić gonić rozkład jazdy. Zapewne macie rację ale jeżeli myślicie że zmiana pracy np Produkcja!!! To tam będzie wam lżej niż w TW??? W dzisiejszych czasach możemy sobie tylko powspominać jak było kiedyś, co dawali niczego nie oczekując. Produkacja to dzisiaj kierat kierat i jeszcze raz kierat. Zapraszam wszystkich chetnych do pracy w dużej korporacji która mieści się na ul. Annopol. Przyjmują od ręki, płacą godziwe pieniądze i zawsze na czas!!! Ale dopiero po takiej próbie zacznijmy się wymieniać poglądami na temat pracy i tym gdzie lżej a gdzie ciężej.
Napisz list pochwalny do Szanownego Zarządu tramwajkowego który średnio co dwa miesiące ma postępowanie mandatowe z Państwowej Inspekcji Pracy. Może nawet załapiesz się na okładkę firmowego czasopisma? Podpowiedź: ci uśmiechnięci którzy pozowali półtora roku temu to już w Anglii jeżdżą na autobusach. Dobry pracodawca nie daje ogłoszeń o pracę z prostego powodu - nie musi. A Tramwaje ogłaszają się już dosłownie wszędzie, nawet na portalach gdzie nie pojawiają się wogóle oferty pracy od pracodawców. Desperacja totalna - byle tylko nałapać naiwnych którzy zapłacą 6 tysięcy za kurs. Większość z nich i tak ucieknie po roku, więc następny kurs, i następny, i następny, i następny.
Nie muszę pisać listu bo nie mam pojęcia co tak naprawdę dzieje się w TW. Wyraziłem tylko swoje zdanie na temat postów jakie tutaj czytamy. Gdziekolwiek chcesz poszukać pracy, i poczytasz opinie to zawsze jest źle!!! Sredi... pracujesz jako Motorniczy? Jeżeli chcesz zmienić pracę na produkcje daj znać, pomogę z przyjemnością nie oczekując nic w zamian. Będziesz miał porownanie gdzie jest lepiej. Pozdrawiam
Witam, ile po kursie dają na rękę wypłaty ? tylko proszę o konkrety a nie jakieś brutto pierdoły czy premie brutto... Pozdrawiam.
do ręki około 2800 pensji to już z dodatkami za pracujące soboty niedziele, święta i nocne godzinki. Na środki może być mniej. O premi to zapomnij. to trzeba mieć punktualność powyżej 95%, brak kar, brak raportów z nadzoru i ZTM, nieuzasadnione zjazdy na awarie temat rzeka, brak skarg pasażerów a pisać będą napewno że nie zdąrzyli, że niekomfortowa jazda, jednym gorąco innym zimno a klima wciąż szwankuje itd. Ktoś tu napisał że miła pani na rozmowie powieziała 5700 brutto. Chyba ta miła pani za dużo kawy pije i powidziała o pensji na stanowisku specjalisty z działów w zarządzie hahaha
Rozumiem że pracujesz w TW? tak myślę, że za taką pracę to zarobki fatalne i tak ogólnie na warszawskie warunki to bardzo kiepsko wygląda, gdzie np czesne za żłobek wynosi 1200pln...a gdzie reszta opłat?? salwa śmiechu. Na rozmowie o pracę panie nic nie wiedzą, coś tam gdybają może tyle a może tyle brutto...zero konkretów dlatego zapytałem tutaj ale widzę nie ma co sobie zawracać głowy pracą tutaj. Pozdrawiam arcyserdecznie
Byłeś na rozmowie o pracę i osoby Cię rekrutujące nie podały konkretnej stawki wynagrodzenia, dobrze rozumiem? Pamiętaj proszę jednak, że tak, jak pisał w tym wątku przedmówca do wynagrodzenia dochodzą dodatki w postaci premii i pracy w świąteczne dni. A pakiet socjalny i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe - czy były oferowane podczas rekrutacji? Jeśli możesz, napisz proszę, w jakiej atmosferze przebiegała rozmowa i jakich kwalifikacji wymagał od Ciebie pracodawca? Na stronie: https://tw.waw.pl/praca/ jest sporo zróżnicowanych ofert pracy, a także opis, jak wygląda proces rekrutacji i gdzie składać aplikacje. Zachęcam zainteresowane osoby za zajrzenia tam.
oooo, już tramwajowy HR działa hahaha. Lepiej byście podwyżkę zrobili do tej żałosnej pensji bo już kasjerzy z biedronki nas dogonili w kwesti wynagrodzenia! Gdyby nie te dodatki za święta kture zresztą biedronkowcy mają wolne to byśmy zarabiali pewnie jeszcze miej od nich.Jaki pakiet socjalny? Dopłaty do wczasów w lutym czy listopadzie jak rodzina w pracy a dzieci w przedszkolu czy szkole? Jakie szkolenia? Nie ma żadnych szkoleń poza pierwszą pomocą medyczną i nauką obsługi nowych wozów kture przychodzą do zajezdni. Jakie awanse hahaha? Awansować to mogą conajwyżej na motorczniczych ukraińcy myjący obecnie wagony za minimalną krajową. Z motorniczego nikt nie awansuje bo niby gdzie? Piszesz "sporo zróżnicowanych ofert pracy". Na te dobrze płatne to zanim pojawi się ogłoszenie to już wszyscy wiedzą który pociot tam będzie pracować a w większość tych ofert są tak słabe że nawet w rekrutacji wewnątrz firmy nikt nie startuje bo nie ma głupich. A w jakich to wydarzeniach firma bierze udział. Dla załogi to nic nie jest organizowane. "Bądżmy razem biezpieczni" to pokazy dla przedszkolaków jak wygląda zderzenie tramwajów albo pogadanki z panem policjantem że na czerwonym nie wolno pszechodzić przez jezdnię a z okazji dnia motorniczego dostaliśmy kubek z napisem trzymaj się ciepło hahahaha
Pracuje już ponad 10 lat i uwierzcie mi -nie macie pojęcia o czym piszecie. Teraz nowe tramwaje mają kamery w kabinach oraz UWAGA !!!!! mikrofony do nasluchu. Nie wolno gadać przez telefon nawet przez słuchawkę, nie wolno słuchać radia, nie wolno jeść ani PIĆ w czasie jazdy ( w lato temperatury jak siedzieć klina dochodzą do 45-50 st ). Mógłbym mnożyć przykłady- np. Czychajacy w krzakach nadzór Ruchu z foto radarem- Jedziesz szybko to fota na zaklad i brak premi- jedziesz wolno to brak premii ( powyżej 10 % opóźnień też Nie dostaniesz) i nikt Ci ręki na zakładzie nie poda bo innych OpóźniasZ i też premi nie dostaną. Do tego ludzie wyzywaja się na Tobie na mieście a kierownik na zagładzie. Kiedyś w kobietach mafii ostatnio było zdanie opisujące też zawód " praca na pełnej Q....e" dodaj jeszcze święta i weekendy pracujące z dziećmi jak Będziesz miał 2vzmiane to Będziesz gadał przez telefon tylko i to na przerwach bo w tramwaju nie wolno, o ile nie będziesz korzystał z toalety albo jadł w tym czasie. A aaaa właśnie jeszcze sikanie na godzinę bo jak Masz przerwę jedna czasem na 3 h lub 5 to... . no nie załatwisz się na mieście przecież. Mógłbym tu książkę napisać ale już mi się nie chce ;-(
Co za bzdury. Robisz swoje i jeździsz przepisowo a tego wymagają. Jak jeździsz tak jak powinienes to nic nie zabierają i nie ma.o co się martwić. Od 3 lat kazda premie i 4500 na rękę co miesiąc.
Przepisowo to nawet z zajezdni nie da się wyjechać, bo jakbyś jechał wg pseudo przepisów ustalanych w tramwajach warszwskich niezgodnych zresztą z ustawą prawo o ruchu drogowym to byś sprzątnął ludzi z najbliższego przejścia dla pieszych zaraz za skrzyżowaniem. Niech zgadne: sam pan K. z Centrali czy inny przyd-upas?
Haha koledze ostatnio zabrali premie za UWAGA !!!!!! brak kurtki służbowej:-) no może nic w tym dziwnego by nie było gdyby nie fakt że od 2 czy 3 lat już nie mamy kurtek służbowych:-( na jego zapytanie dlaczego kierownik powiedział idź do sądu bo ja muszę mi kazali z góry. Inny kolega brak premi bo mu ktoś w 2 wagonie tablice boczna przekrecil a on nie zobaczył w 2 WAGONIE. To wszystko prawda ale nie musicie mi wierzyć przyjdzie np. na metro Mlociny i pogadaj cie z motorowymi jest tam ich zawsze dużo- przekonajcie się sami zanim podejmiecie decyzję o reszcie swojego życia . No cwaniaku z Centrali albo z biura ta propozycja przebij :-) frajerów szukacie i tyle. Ja z tad już niedługo daje nogę:-)
Kilka nadgodzin i 3500 to masz do łapy w mobilisie. Obecnie w mza system wynagrodzeń jest atrakcyjniejszy niż w tw choć i tak wszyscy nażekają. I nie ma co się dziwić, średnia płac w woj. mazowieckim to ponad 6k, w Warszawie jeszcze więcej.
Pracuje w Tramwajach Śląskich już 30 lat. Wiadomo - na śląsku zarobki nie są ciekawe, młody po kursie zaczyna od 1800 zł na ręke. Ale takiej psychozy jak w Warszawie to nie ma . Jeżeli się nie spóźniasz , nie chodzisz na L4 co miesiąc, jeździsz bez kolizji i mniej więcej punktualnie ( przyczynę opóźnień powyżej 3 minut warto wpisywać w karcie drogowej bo po dwóch tygodniach gdy cię zapytają, to raczej nikt nie pamięta), to nikt się nie czepia. Wiadomo trzeba chodzić w umundurowaniu i mieć przy sobie te cholerne bilety jednorazowe ( uważam że motorniczy powinien się zajmować jazdą a nie pierdołami )
Czy do kogoś już się odzywali na najnowszej rekrutacji z zaproszeniem na testy bądź też z odpowiedzią negatywna?
Witam. Czy ktoś już dostał odpowiedź na stanowisko operator urządzeń skrawających. Ciekawi mnie czy już jest po selekcji CV
Oni nie mają w zwyczaju odpowiadać kandydatom których CV odrzucili (rekrutacja na kurs to co innego ale też inny dział ją prowadzi). Jeśli po około 3 tygodniach od zakończenia rekrutacji cisza, to znaczy że po ptokach.
Czy ktoś może byl na rozmowie o Pracę na stanowisko Robotnik Torowy?.. Jakie sa zarobki i system pracy? Jakie byly pytania i czego oczekują od Pracownika??
Czy ktoś może zamieścić informację, lub zdjęcie przykładowego miesięcznego grafiku pracy???
Wczoraj dali odpowiedź stanowisko motorniczy
Ktoś jeszcze dostał odpowiedź pozytywną bądź negatywną? Myślicie, że informowali wszystkich jednego dnia? Mam na myśli pozytywną odpowiedź.
Kandydowałaś na stanowisko motorniczego? Czy mogłabyś napisać, jakie kwalifikacje musiałaś posiadać i czy rozmowa rekrutacyjna była trudna do przejścia? Szkolenie przygotowujące do zdobycia uprawnień do kierowania tramwajem oferował pracodawca już po przyjęciu kandydata? Na stronie https://tw.waw.pl/praca/# jest więcej ofert pracy. Jeżeli ktoś z Was podejmie zatrudnienie, proszę o informacje o Waszych doświadczeniach związanych z pierwszymi dniami w pracy.
Jestem już po rozmowie rekrutacyjnej I dostalem odpowiedź pozytywną ale po tych wpisach zacząłem się zastanawiać czy dobrze robię idąc w tym kierunku
Ile Ci zaproponowali kasy? Opiniami się nie przejmuj polowe osób która to pisze nigdy nie pracowała w TW albo ich wyrzucili, a druga połowa to ludzie którzy próbuje zwiększyć swoje szanse na dostanie się do TW zniechęcając kandydatów.
Widzę, że raczej zdecydowałeś się na podjęcie pracy w firmie Tramwaje Warszawskie. A czy mogę zapytać, na jakie stanowisko aplikowałeś - motorniczego? Ciekawi mnie również, jak w ogóle przebiegała Twoja rozmowa i czy miałeś podczas niej do wykonania jakieś zadania - fajnie byłoby, gdybyś napisał coś więcej na ten temat na forum.
Proszę wszystkich czytających, aby w tym roku podczas Rozliczania PIT-a przekazali 1% na dowolną działalność OPP (Organizacja pożytku Publicznego). Wpisanie Danych zajmuje ok. minutę. A wtedy część naszego podatku zamiast do Państwa (czyt. do posłów na zmarnowanie) trafi do potrzebujących. Niech każdy przekażee 1% zgodnie ze swoimi przekonaniami na to co chce
Ciężka to praca , nie ma co gadać. Ciągły wyścig z czasem , stres , nerwy ciągle napięte. Wyjazdy o 3. 30 , zjazdy o 2 w nocy. Nikt o nic nie pyta. Dostajesz grafik i jazda. Nawet dni wolne zamieniają bez twojej zgody. Wszystko pod kontem potrzeb Zakładu. Ty jesteś tylko numerem służbowym. Awansować sie nie da , bo nie ma na co. Zasuwasz do emerytury. Niedługo wprowadzą takie zmiany , że nawet starzy pracownicy pouciekają. Zaczniesz pracę w swojej Zajezdni , a skonczysz na innej o 1 w nocy i martw się , jak wrócić do domu. Kogo to obchodzi. Podpisujesz Umowę z Tramwajami , a nie z Zajezdnią , tak jak to było jeszcze 10 lat temu. Mogą wszystko i tak robią , bo ty ich nie obchodzisz. Są fanatycy , którym taka praca pasuje i się cieszą , pomimo tych niewygód. Takich wszędzie znajdziesz. Bez rodzin , w wynajetych mieszkaniach siedzą sami , to wolą przychodzić do pracy , przynajmniej im się nie nudzi , a Firma korzysta bo im wozy wyjeżdżają. Tylko jak ci się coś złego przytrafi pomylisz trasę , czy ktoś napisze skargę to wtedy robisz wielkie oczy jak zostaniesz potraktowany. "Jak to ja ? Taki zasłużony , tak się staram i kara ? Zabieracie mi całe dwie premie , czyli tysiąc złotych ?" A no tak właśnie. Nie ma zasłuzonych. Najlepszy motorniczy , to ten ukarany. Tak się robi oszczędności. AMEN.
Żeby chociaż grafik dostać. W lutym bedą znowu ze 3 albo 4 zmiany grafików z dnia na dzień
Co 2 , 3 lata przechodzisz badania w wyznaczonej przez Spółkę przychodni.Cukier , cholesterol , wzrok , słuch i niech coś ci wyjdzie źle nie podpisze ci lekarz zgody na podjęcie pracy i jesteś załatwiony. W takim stresie , jaki funduje ci zakład szybko podupadniesz na zdrowiu. To jest wykańczalnia ! Ludzie nie przychodźcie do tej pracy.
Witam. Ktos dostał sie na rozmowe kwalifikacyjna z ostatniej rekrutacji?
Mam prozbe mogli byśmy porozmawiać jakos się skontaktować bo tak naprawde niewiem gdzie popełniłam błony a chciałabym za jakiś czas spróbować tylko muszę wiedzieć czego oczekują była bym wdzięczna podaje swojego meila jak możesz to napisz stupaczka@wp.pl
Witam,byłeś na rozmowie? a pytałeś o zarobki może ? Ja też byłem na rozmowie i one mówiły że 3800 brutto a czytałem tutaj że na dzień dobry 4000 brutto , zatem albo panie niedoinformowane albo teraz dają mniej. Pozdrawiam
Gdzie pracujesz (pracowałeś), za jakie wykroczenia dostajesz mandaty, co lubisz a czego nie... i takie tam :)
Zatem zaraz po kursie na rękę wychodzi cos kolo 2800 i jeszcze minus kasa za kurs czyli ok 2500 ??? Czy ktoś z pracujących tu zagląda i może potwierdzić ??
4300 brutto mają pracownicy po około 5 latach BEZPROBLEMOWEJ pracy i tyle teorii bo kierownicy zawsze coś wynajdują na pracownika przy podaniu o podwyżkę a to jakąś skarge od pasażera, a to zwolnienie lekarskie, a to zbyt niską punktualność i ciągle zwodzą. 4500 czasem nawet 4700 to tylko stara gwardia przed emeryturą 25 lub 30 lat pracy w MZK jak jeszcze zaczynali w latach 80 prace ale to żadko kto bo poodchodzili na emerytury. Nowi mają 3800 czasem 4000 ale to sie dowiesz jak dostaniesz umowe do reki a umowa dopiero po zrobionym kursie i zdanym egz. W kadrach nikt prawdy nie powi bo czasy takie że jest problrem z pozyksaniem pracowników do cieżkiej pracy
Bo z tego co tu przeczytalem jak zarobisz 3 tys na reke to wszystko a mam większe potrzeby poprostu. A jesli chcialbym gdzies dorobic jeszcze to zmieniajacy sie czesto grafik moze nie ulatwiac tego.
człowieku jesteś szalony. Chcesz dorabiać po pracy w tramwaju czy autobusie? Znasz ustawę o czasie pracy kierowców zawodowych przewozów do 50 km? Można za to iść do pierdla.
To tak hipotetycznie bylo z tym dorabianiem... dlatego tez zastanawiam sie czy jest w ogole sens tu sie zatrudniac...
Nie ma czegoś takiego jak grafik. Tydzień przed rozpoczęciem miesiąca dostajesz grafik na cały miesiąc z adnotacją że jest zmiana rozkładów np od 2 dnia i obowiążuje wyprawka. Codxziennie patrzysz jaki dzień następny. Godziny i czas pracy nie pokrywają się. Jeśli wypada krótka zmiana lub dyżur to normą jest minimum2 godziny dłużej
1000 premi to jest premia podstawowa i za punktualność ale w 2. progu. Ile osób to ma może jedna piąta załogi
Jestem po rozmowie...Panie bardzo miłe,poinformowały o wszystkim . 4200 +premia ...,wychodzi ok 5700 brutto. Czy ktoś już ma odpowiedz,przeszedł dalej?
W firmie jest coraz lepiej ;) Jeszcze kilka lat temu ludzie uciekali po roku do maksymalnie trzech. Firma robi co może by zatrzymać nowy narybek rozkładając w czasie dług za zrobiony kurs. Chodzi o to, by nowi pracownicy wytrzymali chociaż do momentu spłaty tego długu. W tej chwili większość przyjętych ucieka po kilku miesiącach, a rekordziści po kilku dniach, dlatego wciąż są organizowane nowe kursy. Dodatkową niby zachętą dla młodych jest kolejka kilkuset ludzi na ok. 30 miejsc na kursie co w rzeczywistości jest bzdurą, ponieważ większość kandydujących nie potrafi prawidłowo odpowiedzieć nawet na pytania wstępne. Powodem odejść są niespotykane w żadnej innej firmie przewozowej fatalne warunki pracy. Po prostu nie da się zap....alać na czas jak dzika świnia przykuta do fotela w kabinie o powierzchni jednego metra kwadratowego, z dostępem do toj toja raz na kilka godzin, bez jedzenia 8 czy 10 godzin, bez możliwości rozprostowania nóg, z wyświetlaczem wciąż wskazującym opóźnienie, a tym samym brak premii. Na początku jest euforia, a potem każdy przejrzy na oczy. 4 tysiące podstawy to kwota brutto, dodatków jest kilka, ale to groszowe sprawy, np ok. 2 zł za każdą godzinę pracy w nocy. Z kwoty brutto trzeba odjąć podatek, ubezpieczenia społeczne, no i ratę za kurs i wyjdzie wam śmiech na sali za harówkę w (usunięte przez administratora).
Witam, dołączam do pytania o rozmowę kwalifikacyjną.Jak ona przebiega w TW? Dzięki za każdą podpowiedż.
rozmowa kwalifikacyjna, pytają cię o twoją poprzednią pracę, jakie najczęściej popełniasz wykroczenia drogowe, co cię denerwuje itp.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 160.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 67, z czego 3 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 31 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.