Tarmax Sp. z o.o. New Balance

Warszawa

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 16 ocen.

Opinie o Tarmax Sp. z o.o. New Balance

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Tarmax Sp. z o.o. New Balance

Dugi

Pracowałem w tej firmie dłuższy czas, jedyne co motywuje to pieniądze, bo jak na sklep trzeba przyznać ze płacą dobrze ALE. Umowa o prace na której widnieje kwota GRUBO poniżej średniej krajowej (nie ma nawet 2000 brutto) jest odstraszająca dla kogoś kto ma aspiracje do mieszkania na swoim, z kredytem możecie sie pożegnać. Nic nie jest ogarniane na czas, problemy zgłaszane na salonie muszą być zgłaszane po 3-4 razy żeby ktoś sie tym zainteresował. Wypłata księgowana na ostatnią chwile, jeśli nie macie tego samego banku co firma możecie dostać wypłate nie 10, a nawet 13stego, co jest totalną żenadą. Jest coś takiego jak "13sta pensja" ale prezes i cała reszta zarządu zrobią absolutnie wszystko żeby jej nie wypłacić, bądź uciąć to maksymalnie, wypłacana powinna być co pół roku, ale oni przeciągają to tak długo, że zamiast dostać ją w czerwcu dostajesz ją w listopadzie (jeśli w tym czasie jesteś na okresie wypowiedzenia, mimo że przepracowałeś regulaminowe pół roku lub nawet więcej, nie dadzą Ci ani grosza). Jeśli masz jakieś drobne przewinienie na sumieniu, mały błąd, nikt Ci nic nie powie do czasu kiedy nieumyślnie zrobisz to znowu, wtedy dostajesz wypowiedzenie ( byłem świadkiem takiej sytuacji) zero rozmowy nic. Żenada. To też kwestia RKSki i kierowniczki, ale to już pomijam. Pieniądze jak najbardziej na tak, i to jedyne "tak" w tej firmie.

Anka
@Dugi 10.10.2017 02:06

Co to znaczy grubo poniżej?

były pracownik
@Dugi 10.10.2017 02:06

zgadzam się ze wszystkim, cały czas szukają haczyka na pracownika, byleby tylko zapłacić jak najmniej. pieniądze wcale dobre nie są, nawet na stanowisku kierowniczym wręcz śmieszne stawki

Bertis

Jakie zarobki w New balance? Ktoś napisze jakieś konkrety? Umowa na jaki czas?

były pracownik

uuuuu... i wszystkie negatywy usunięte , brak chętnych do pracyi firma wydzwania do starych pracowniku czy nie chcą wracać

Girzas

Ile srednio zarabia sprzedawca, zastępca kierownika? Gdzie odbywa się szkolenie j jak długo trwa?

Pracownik

Wszystkim osobom, które chciałby podjąć współpracę z firmą TARMAX I JAKĄKOLWIEK INNĄ naprawdę radzę spróbować i wyrobić własną opinię a nie kierować się opinią osób, które nie mamy pewności czy był w porządku wobec tego pracodawcy. Nie wiemy w jakich okolicznościach pracę zaczęły - jak ta praca przebiegała - i jak ją straciły. Historia każdego z nas toczy się całkiem inaczej - a to my jesteśmy kowalami własnego losu a NIE OPINIE I PRZEŻYCIA OSÓB TRZECICH. Pozdrawiam eM.

Ewelina

Pracuje w Firmie od roku, moja opinia jest zupełnie subiektywna, oceniam Tarmax pod względem moich wymagań w stosunku do Pracodawcy. Zasady wynagrodzeń są jasno i czytelnie określone. Cały miesiąc pracujemy na założonych celach, pracownicy wiedzą czy dany wskaźnik jest na odpowiednim poziomie czy trzeba coś jeszcze poprawić. Kiedy miesiąc dobiega końca każda osoba wie za co otrzyma premie. Dodatkowym atutem jest to, że pracujemy zespołowo - nie ma sprzedaży indywidualnej, co za tym idzie cały Team pracuje wspólnie na wynik i jest zgrany. W kwestii TK - uważam, że system jest sprawiedliwy - dostajemy premie jeśli zdamy ankietę na 100%, a jeśli wynik jest rażąco zły, premia jest zabierana. W moim Zespole nie ma rotacji - trzyma się stała ekipa, której praktycznie w każdym miesiącu udaje się wyrabiać wszystkie wskaźniki, nikt nie ma powodów do narzekań związanych z wynagrodzeniem. Mało tego - jeśli potrzebujemy wsparcia z drugiego sklepu w moim mieście wystarczy telefon i temat można zgrać w 5 minut - nie jest więc tak, że pracujemy bez żadnej pomocy jeśli zachodzi taka konieczność. Ważne jest też to, że wzajemnie dbamy o to, żeby nasze relacje były dobre. Praca z Klientem nigdy nie będzie należała do łatwych, ale jeśli ma się w swoim Zespole osoby, które chcą to robić i nie traktują tego zajęcia jako moment na przeczekanie to wszystko działa. Nie jest to pierwsza firma, której Salon prowadzę ale to tutaj nauczyłam się najwięcej. Ciągła analiza wyników, praca z towarem, ze swoimi ludźmi. Każda osoba pracująca w moim salonie ma szeroki zakres obowiązków - dzięki temu cały czas się rozwijamy, idziemy do przodu. I nie, nie jest to łatwe ale widzę po moich ludziach jak w przeciągu tego roku się zmienili i ile wyciągają z pracy tutaj. Więc warto. Jeśli ktoś ma taki stosunek do pracy - chce się uczyć się, rozwijać i zarobić dobre pieniądze będzie z tej pracy zadowolony. Natomiast jeśli ktoś chce przyjść, posiedzieć, nic od siebie nie dać, to nie będzie miał dobrej miny, bo ani Kierownik, ani Koordynator mu na to nie pozwoli.

Pracownik

Czytam i nie wierzę. Pracuje w firmie ponad rok i będę obiektywny. Fakt pierwszy - umowa na okres próbny a i owszem jest, lecz nie widzę w tym nic dziwnego. W każdej firmie dostaje się okres próbny by jak sama nazwa wskazuje sprawdzić kompetencje pracownika gdyż rozmowa kwalifikacyjna nie da nam czystego obrazu danej osoby - każdy może powiedzieć, że doskonale sobie radzi w sprzedażny bezpośredniej. Fakt drugi - premie są. Za każdy wyrobiony wskaźnik można "zarobić" dodatkowy grosz. Oczywiście wszystko działa w dwie strony to tak na temat tajemniczego klienta. Jeżeli zda się tajemniczego ma się dodatkowy hajs, jeśli się go nie zda to się hajs nie dostaje - logiczne, natomiast jeśli obsługa jest poniżej krytyki wtedy hajs się zabiera w formie kary. Uważam, że to bardzo dobra technika motywacji pracownika a jednocześnie dbania o wysoki poziom obsługi - bo nic tak nie motywuje jak kasa. Mit pierwszy - w moim zespole odkąd pracuje zawsze udaje się wyrobić większość wskaźników - i zawsze dostajemy za nie premie zgodnie z umową. Nasz zespół jest świetnie zgrany ale nikt w związku z tym nie został zwolniony, kierownik również mimo co miesięcznego wyrabiania plany sprzedaży nadal jest bezpieczny na swojej posadzie - mało tego często dostajemy pochwały od zarządu a nie naganne ;) Być może osoby, wypowiadające się negatywnie na temat firmy TARMAX mylą pojęcia. Może mieliście nieprzyjemne sytuacje z kierownikami Waszych salonów lecz kierownik to nie firma TARMAX. Każdy kierownik to inna osoba mająca swój własny system pracy. Lecz jeśli coś Wam nie odpowiada w ich systemie zarządzania można zgłosić to odpowiednim osobom. Bo ta osoba odpowiada za jednostkę jaką jest sklep a nie za firmę, która jest dobrą firmą, wypłacalną na czas i zgodnie z umową. Najlepszy sposób to po prostu spróbować - jak się uda - samemu wyrobić sobie zdanie :)

Pracownik
@Ktotomozebyc 19.08.2017 00:02

Mi to raczej śmierdzi tym, że nie sprawdziłeś/aś się na swoim stanowisku. Oczekiwałeś/aś pewnie milionów na koncie za nic nie robienie. A teraz za swoje lenistwo czy brak kompetencji obwiniasz cały świat. Może weź się za siebie i coś w sobie zmień a nie liczysz, że dostaniesz od świata wszystko w zamian nie dając nic.

Ktotomozebyc
@Pracownik 28.09.2017 10:44

No tak odbicie piłeczki, doszło co nie co w końcu do Dawida i kazał swoim żołnierzom ocieplić wizerunek firmy w internecie ? Hihihi ;) W takim bądź razie gdzie się podziały wszystkie negatywne komentarze ? I to by było na tyle.

niebieska

Dostałam zaproszęnie na rozmowę rekrutacyjna. Oprócz warunków które zostały opisane powyżej i wcale nie zachęcają, chciałabym się jeszcze dowiedzieć czegoś na temat wynagrodzenia,umowy? Z góry dziękuję.

Zostaw opinię o Tarmax Sp. z o.o. New Balance - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Tarmax Sp. z o.o. New Balance