opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

mFinanse

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.8/5

Na podstawie 327 ocen
Opinie(494)
Dodaj opinię
Aktualności(1)

Opinie(494)

Dodaj opinię
Aktualności(1)
Logo
  • O nas
  • .
  • Nasze placówki
  • .
  • Zacznij lepiej w mKiosku mBanku
  • .
  • Dołącz do sieci ekspertów finansowych
  • .
  • Współpraca – zostań partnerem kredytowym
  • .
  • Kontakt

O nas

Nasze placówki

Zacznij lepiej w mKiosku mBanku

Dołącz do sieci ekspertów finansowych

Współpraca – zostań partnerem kredytowym

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Łódź
  • Kalisz
  • Płock
  • Konin
  • Radomsko
  • Skierniewice
  • Bełchatów
  • Tomaszów Mazowiecki
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Łódź
  • Starowa Góra
  • Konstantyna
  • Stara Gadka
  • Łukaszew
  • Bronisin Dworski
  • Nowa Gadka
  • Ksawerów
  • Huta Wiskicka
  • Bronisin
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Łódź
  4. /
  5. Opinie o mFinanse S.A.

Opinie

Opinie o mFinanse Łódź

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o mFinanse S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Hubi

    22.06.2022 11:39

    Były pracownik

    Mi się pracowało dobrze. Marek Markowski polecam jako szefa merytoryczny i miły Szef. zarobki są ale trzeba się naprawdę postarać.
    ReviewUserIcon
    Nie ważne

    23.06.2022 18:18

    Były pracownik

    A ja polecam Panią Kasie bardzo dobry lider. Bardzo pomocny. Wprawdzie już tu nie pracuje ale forma ok dla ludzi którzy mają parcie na rozwój.
    ReviewUserIcon
    Ja

    25.06.2022 08:15

    Pracownik

    Również polecam do współpracy Panią Kasię ( mi chodzi o dolny śląsk). Bardzo kompetentna osoba.
    ReviewUserIcon
    Inkognito

    14.06.2022 11:44

    Inne

    Praca bardzo fajna można liczyć na wsparcie liderów. Szczególnie Pani Kasi którą oddaje serce tej pracy. Co do Kamili to nie jest taka zła jak ja tu opisują ma swoje obowiązki i zapewne jej wypełnia. Rynek zrobił się trochę ciężki ale to kiedyś się zmieni. A co do wpisów odnośnie kariery przez łóżko ( całe szczęście wpis usunięty) to trzeba mieć coś z głową aby tak pisać. Jeszcze raz potwierdzę jak ktoś chce tu zarobić to zarobi. Trochę brakuje mi szkoleń na których wypowiedzieli by się najlepsi np. Kolega z Leszna. Od niego można by było się dużo nauczyć. Szkoleniowcy przekazują suchą wiedzę nie poparta doświadczeniem. Jestem Pewna/Pewna że szkolenie na których wskazówek udzielili by najlepsi przyniesie lepszy skutek.
    ReviewUserIcon
    Patrycja

    11.06.2022 10:53

    Pracownik

    Ludzie skąd u was tyle jadu . Praca jest dobra a wy tutaj tylko narzekacie . Jeśli tylko siedzicie nie zarobicie ale dobrze pracując zarobicie . Polecam serdecznie każdemu taka pracę oraz panią Kamilę najlepszy dyrektor
    ReviewUserIcon
    Przemek

    21.03.2022 08:42

    Pracownik

    A ja chciałam podziękować MFINANSE za wsparcie jakie otrzymuje szczególnie dla Pani dyrektor regionu dolnyślask. Dużo się nauczyłam obserwując tą Panią. Posiada wielkie kompetencje w naganianiu na rachunki porusza się niczym baletnica pośród klientów. Ja jestem zadowolona.
    ReviewUserIcon
    Nie do wiary

    02.06.2022 20:28

    Inne

    Społeczeństwo Dolnego Śląska łączy się z Tobą w wyrazach szacunku i podziwu dla Pani Dyrektor. Jesteśmy wdzięczni, że mamy taki skarb! Pozdrawiam serdecznie
    ReviewUserIcon
    Żarcik po prostu żarcik

    03.06.2022 20:40

    Pracownik

    Nie do wiary Ty tak dla zartow prawda ?
    ReviewUserIcon
    anonim

    14.04.2022 21:48

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Glupoty

    20.04.2022 09:50

    Pracownik

    No cóż, urządziłaś piękny długi wywód, powtórzę raz jeszcze nie jestem liderem tylko zwykłym doradca. Odniosę się jeszcze do twoich wcześniejszych wpisów. Pisałaś ze pracowałaś w innych bankach umiesz sprzedawać bla bla bla. A teraz piszesz że w poprzednim miesiącu sprzedałaś 100tys hahah No to rzeczywiście umiesz sprzedawać nie ma co. Kończę tą dyskusje bo nie ma ona sensu. Aha nie powiedzieliśmy jeszcze o jednej rzeczy, dodatkowo są jeszcze kredytu firmowe na których tez się zarabia. Ale skoro umiesz sprzedawać i sprzedajesz miesięcznie 100tys kredytów i 15 kont to powodzenia. Zerknij sobie w rejestrze w estymacji ile inni sprzedają a zobaczysz jaka jest prawda ;)
    ReviewUserIcon
    Nie do wiary

    02.06.2022 20:17

    Inne

    Panie Super, może zgłoś się na trenera, idź na miesiąc do każdego kiosku, z własnej kieszeni dam Panu tych 5k brutto plus to co Pan wyjmie ze sprzedaży własnej, to razem ponad 10k wyjdzie na pewno. Młodzież trzeba uczyć, promować dobre wzorce. Piszę to jako wieloletni pracownik innego banku, kilka postów wyżej też coś skomentowałem. Propaganda gorsza niż z Kremla...
    ReviewUserIcon
    Nikola

    27.05.2022 17:25

    Pracownik

    Z czystym sumieniem polecam pracę. Jak zaczynacie ogarniacie konta po znajomych i rodzinie a jeśli już każdy ma konto chodzicie całą zmianę i zagajacie o rachunki . Firma dba o pracownika zatrudnili trenera do zagajania dzięki czemu wiecie jak zakładać więcej rachunków z trafficu przez co przez 5 godzin chodzenia po galerii napewno założycie ten jeden rachunek. Jeśli ktoś narzeka nie zarobi jeśli ktoś ma ambicje może uczyć się od trenera i super zakładać rachunki. Przy około 120 godzin chodzenia po galerii i oferowaniu im rachunku możecie spokojnie zarobić 3-4 brutto. Polecam a wszystkie te negatywne komentarze są od ludzi którzy chcieliby tylko siedzieć ale nie wezmą gadżetu i nie pójdą na galerie po rachunki .
    ReviewUserIcon
    Bartek

    02.06.2022 16:35

    Pracownik

    Potwierdzam 40 zł to masz dniowke tutaj! Dokładnie to pisze trener. Pseudomotywacja. Na starych pracowników już nie działa. Z resztą pisałaś nikola że pracuje się 120h a nie 100. Więc 3000/120 to 25 brutto. Za proszenie się ludzi i zebranie o konto. Żenujące. Bardziej cenie sobie godnosc niż 25zl brutto
    ReviewUserIcon
    Nie do wiary

    02.06.2022 19:55

    Inne

    Proszę Państwa, trafiłem tu przypadkiem, ale nie potrafię przejść obok tego obojętnie. Zastanówmy się najpierw, do kogo jest skierowana oferta otwarcia konta podczas zakupów w galerii handlowej i w ogóle taki model pozyskiwania klienta sam w sobie. Ludzie idą tam w zupełnie innym celu. To jest czysta "łapanka". Idę do galerii po jakieś ciuchy, dodatki do domu, cokolwiek innego. Wiem, gdzie jest bank, jak z nim nawiązać kontakt, zwłaszcza jeśli to bank z kategorii tych zdalnych. Co mogę polecić pracownikom- szukajcie wśród ludzi młodych, zwłaszcza teraz młode pokolenie stawia na internet, wiele osób ma problem przekroczyć progi "instytucji". Warto zwracać uwagę też na tzw. "żółtych" (wg metodologii DISC), łatwo ich rozpoznać chociażby po stroju. I druga rada- startujecie do oddziałów. Tam jest jeszcze większy młyn, ale szanse i możliwości też większe. Piszę to jako pracownik innego banku. 10 lat w oddziale, 6 lat w jednostkach centrali banku. Życzę wszystkim powodzenia, sukcesów i odwagi w podejmowaniu decyzji.
    ReviewUserIcon
    Specjalista

    25.05.2022 22:28

    Pracownik

    Śmieszne bo u mnie w mieście już nikt nic nie robi. Studenci siedzą za godzinowke i czekają do końca studiów, albo jak będą mieć więcej czasu żeby zacząć pracę w zawodzie. A mfinanse się tym nie przejmuje. Nie dziwię się że tutaj już nikt nie angażuje się w prace przy takich stawkach. Gadałem kilka dni temu z koleżanką i powiedziała że już dosyć się narzekała na podwyżki i że się zwalnia. I tak to tutaj wygląda teraz z tymi stawkami, że albo nic nie robią albo się zwalniają. Ambitnym odradzam szkoda czasu.
    ReviewUserIcon
    Maciek

    26.05.2022 14:17

    Były pracownik

    Potwierdzam w stu procentach powyższa opinie. Ciągle zaczepianie obcych ludzi w galerii handlowej. Praca w soboty. Ogolnie 3/4 etatu za najniższą krajową, czyli wychodzi poniżej 2 tysięcy złotych na rękę. Ogromny stres i presja na zakładanie kont. To jest główny cel pracy w kioskach. Niskie prowizje, a do tego nikt nie chce kredytu przy takich stopach procentowych. Odradzam każdemu.
    ReviewUserIcon
    Zainteresowana

    27.04.2022 15:11

    Kandydat

    Czy w pierwszym miesiącu ewentualnie dwóch miesiącach pracy jest jakaś podstawa? Pytam o stanowisko w Ekspert Kredytowy mFinanse.
    ReviewUserIcon
    Zainteresowana

    04.05.2022 07:03

    Kandydat

    Tak, pytam o placówki stacjonarne. Nie chodzi mi o pracę w mKioskach w centrach handlowych.
    ReviewUserIcon
    Mkioski

    15.05.2022 04:14

    Pracownik

    Bardzo źle 95% opinii tutaj to mkioski. Minimalna lub lekko ponad czasem nawet poniżej. Odradzam
    ReviewUserIcon
    Wiola

    06.05.2022 12:24

    Były pracownik

    Obniżyli prowizje przez spadek stop , wibor od tamtej pory 30x więcej lecz podwyżek brak . Teraz doradca ma chodzić i zaczepiać konta a nie obsługiwać kredyty (w tym celu zatrudniony trener od zagajania) . Praca w pigułce ; 3-4godziny zagajanie klienta przy kiosku , godzina dzwonienia
    ReviewUserIcon
    Mąż pracownicy

    28.04.2022 22:01

    Były pracownik

    Jestem klientem tego banku i jednocześnie mężem osoby, która w nim pracuje. Treść wpisu brzmi bardzo podobnie jak rozłożony w czasie cykl narzekań mojej żony na to co się dzieje w tej firmie. Objawy sugerujące nerwicę również się pojawiły u mojej żony np. nie wiadomo czym spowodowane uciążliwe pieczenie języka, uczucie zalegania jakby niepołkniętego pokarmu w przełyku, nadmierna potliwość i wieczne rozdrażnienie. W ślad za tym niezliczone wycieczki do lekarzy i badania pokazujące że wszysko jest w porządku. Przyczyną tego wszystkiego jest praca w tym banku za minimalną krajową. W połowie lat 90-tych pensje w bankach rzeczywiście bardzo odbiegały na plus od tych oferowanych w innych miejscach. Teraz dla większości zwykłych pracowników banków są to byle jakie pieniądze. Jest oczywiście grupa managerów, liderów czy jak ich tam nazwać, którzy zarabiają duże pieniądze i bujają w obłokach wymyślając badania kompetencji, oceny okresowe, zarządzanie przez cele, indywidualne karty zadań i tym podobne "bicie piany", które nic nie wnosi poza dodatkowym stresem. Na takie zabawy większość nie ma czasu bo do wykonania jest codzienna, żmudna praca. W takich niestety korporacyjnych żyjemy czasach gdzie jedna głupota goni drugą głupotę. Życzę dużo zdrowia i odradzam pracę w banku.
    ReviewUserIcon
    Happy

    27.06.2021 16:46

    Pracownik

    A ja wbrew opinii większości jestem zadowolony z pracy. Aktualnie jestem na 3 miesiącu "Pasa Startowego" i już mam za sobą pierwsze sprzedane kredyty :) Może też moje zadowolenie wynikać z tego, że mam naprawdę w porządku szefa i super zespół w każdym Kiosku w mieście. Zarobki? No cóż dużo osób tu pisze, że wyzysk, niewolnictwo itp. Ja powiem tak, stawka godzinowa, może i rzeczywiście jest mała, ale prowizjami naprawdę da się zarobić :) Widziałem na własne oczy rozliczenia dziewczyn z mojego miasta, gdzie miały wypłaty po 6/7/8 tyś. Więc jak ktoś chce pracować i będzie pracować ciężko to da się tu zarobić. Ale jeśli ktoś przychodzi do kiosku tylko przesiedzieć całą zmianę to oczywiście, że będzie miał co miesiąc wyrównanie do najniższej. Samo nic się nie zrobi :) Podsumowując, praca dla osób ambitnych, które chcą zarobić fajne pieniądze. Ja polecam :)
    ReviewUserIcon
    Młodszy specjalista

    20.04.2022 19:08

    Były pracownik

    Śmieszny jesteś jak lubisz zarabiać połowę tego co kiedyś doradcy którzy się zwolnili, bo zmniejszyli stawki o polowę
    ReviewUserIcon
    Gdańsk mKiosk

    21.04.2022 12:53

    Były pracownik

    Pracowałam i nie polecam. Wyzysk, praca po 12 godzin, niskie stawki, brak toalety (tylko ta w galerii), brak szacunku do pracowników...
    ReviewUserIcon
    Rozczarowana

    02.04.2022 20:18

    Były pracownik

    Jestem bardzo rozczarowana praca tutaj. Na rozmowie było to przedstawione tak że będę mieć min 7/10 tyś. Nic z tych rzeczy jak 3/4 tyś brutto wyciągnę to max. Wymagania z kosmosu a oni nic od siebie nie dają. Jestem osobą która wcześniej pracowała w 2 innych bankach umiem sprzedawać i znam się na tym. Tak źle jak tutaj nie było w żadnym banku. Jeśli plan był zrealizowany pracownik miał naprawdę dobre wynagrodzenie a tutaj żeby zarobić godnie trzeba realizować 200% planu albo 300%. Chociaż bym chciała napisać pozytywne rzeczy to się niestety nie da. Jeśli chcecie zarobić to odradzam pracę w tej firmie szkoda czasu i nerwów.
    ReviewUserIcon
    Zainteresowana

    24.03.2022 20:02

    Kandydat

    Uprzejmie proszę o informacje. Czy jest jakaś podstawa czy tylko prowizja od sprzedaży??
    ReviewUserIcon
    Radek

    22.03.2022 22:16

    Pracownik

    Oj spinacie się spinacie się.... Ja pracuje adekwatnie do tego jak firma płaci. Kiedyś robiłem wynik konkretny, teraz siedze na (usunięte przez administratora) za godzinowkę. Co się będę wysilac. Godzinówka leci a w między czasie zajmuje się druga praca. Polecam tak każdemu. Nie ma co się spinać. Jak firma (usunięte przez administratora) nas i wyzyskuje. Polecam robić to samo względem firmy. Żeby mieć dobrego pracownika trzeba umieć zapłacić w tej sytuacji zostają przecietniaki albo wręcz słabi. A za godzinowkę fajnie się siedzi haha. I nie spinajcie tyłeczkow. Kiedyś mówiło się jaka praca taka płaca.
    ReviewUserIcon
    Kandydat Warszawa

    23.01.2022 15:28

    Pracownik

    Byłem na rozmowie i odniosłem fatalne wrażenie. Mój rozmówca nawet nie raczył oddzwonić tak jak się umawialiśmy. Z rozmowy wywnioskowałem że poza prowizją od sprzedanych produktów firma nic nie oferuje. Także dobrze się stało że nikt nie oddzwonił bo miał bym problem jak wymigać się od podjęcia współpracy.
    ReviewUserIcon
    Pat

    21.03.2022 15:03

    Inne

    Jeśli nie zadzwonił, to uznał,że się nie nadawaleś mimo tego, że potrzebują ludzi. Fakt, powinien Cię poinformować, jeśli tak się umówiliście. A z drugiej strony piszesz, że miałbyś problem jak wymigać się od współpracy? Czyli nawet nie potrafisz powiedzieć, że nie jesteś jednak zainteresowany :D
    ReviewUserIcon
    Zdenerwowany

    10.03.2022 18:25

    Pracownik

    Dobrze wspominam dzień, kiedy lider przyjechał do mkiosku i o dziwo siedział w nim kilka godzin i nawet nie chodził po sklepach jak zawsze tylko siedział w punkcie jakby bal się jakiejś kontroli. Oczywiście nic nie robił tylko przesiedział, ale zawsze to pierwszy krok - był w pracy aż 6 czy 7 godzin. Stało się to jak słyszałem za pomocą tego portalu. Szkoda, że to był tylko jeden jedyny taki dzień. Wszystko wróciło do normy- albo siedzenie w domu albo przyjazd do „mKiosku” na 2 h, a w tym czasie zakupy, obiad czy kosmetyczka. Chciałbym móc normalnie pracować i zarabiać, ale moj lider nie potrafi mi w niczym pomóc, wiec co on tu robi? Niestety jeśli się to nie zmieni, w kolejnym miesiącu składam wypowiedzenie. Nie rozumiem tego, ze firma widzi problem, a nie zadzwoni do osób, które się zwolniły jaki był powód zwolnienia, a np 7 osób, które znam z firmy zwolniły się przez lidera. Te osoby miały duży potencjał, ale przepadł jak lider w sklepach na galerii. Firma nie widzi problemu z liderem, bo zawsze znajda się osoby w każdym punkcie które robią plan za wszystkich, a reszta zrobi tylko coś jak klient sam przyjdzie, lider ma plan, wiec nikt nie zapyta jak się pracuje z liderem, a może warto by było. Mam dość tego, że ja pracuje na wynagrodzenie lidera, którego powiem wprost nienawidze i nawet w 1% on nie przyczynia się do tego planu. Nic robi tylko zgarnia kasę, zadowolony, że go chwalą za plan, a to nie jego zasługa. Mnie nie nauczyła liderka nic tylko pracownicy… poświęcali swoj czas na pomoc. Niestety zauważalne jest to, ze lider wypisuje nieprawdziwe rzeczy w swoich raportach i jeszcze się tym chwali, żeby góra tylko się nie czepiała.
    ReviewUserIcon
    Zaciekawiony

    12.03.2022 16:45

    Kandydat

    W którym regionie pracujesz?
    ReviewUserIcon
    Lider to nie lider tylko...

    14.03.2022 20:05

    Pracownik

    No to prawda nic nie robią nic nie uczą. Ja w pierwszy dzień zostałam sama na punkcie i się stresowałam bo nic nie umiałam:( Tak zarabiają za nic. Nic nie robią mają mnóstwo czasu mogliby znaleźć sobie drugi etat bo tyle mają czasu. Haha pewnie część tam robi
    ReviewUserIcon
    anonim

    05.03.2022 15:40

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Robert

    08.03.2022 08:35

    Pracownik

    Oj compilance nawet nie zdąży bo to szybko się zamyka.
    ReviewUserIcon
    Robert

    08.03.2022 11:41

    Pracownik

    A znajomi czy rodzina o tym wie? Dziwne sytuacje
    ReviewUserIcon
    anonim

    04.03.2022 19:06

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    07.03.2022 14:21

    Były pracownik

    Na szczęście nie pracuje tam już dłuższy czas. Jakiś czas temu myslalem, że ten bank nie jest w stanie już bardziej dobić swoich pracowników i jeszcze bardziej ograniczyć im i tak niskie zarobki, ale jak widać da się :D To nie jest normalne. Tam teraz nie da się zarobić więcej niż minimalna krajowa :o Inflacja szaleje, a w mfinanse wymyślają sobie nowe cięcia i tak niskich zarobków.
    ReviewUserIcon
    Tomasz

    02.03.2022 20:37

    Pracownik

    Nie wiem jak u Was ale na kiosku którym pracuje zaczął pokazywać się lider. Dziękuję MFinanse
    ReviewUserIcon
    Mkonsultant

    04.03.2022 16:16

    Były pracownik

    U nas nie :( smuteczek :(
    ReviewUserIcon
    call center

    24.02.2022 21:10

    Były pracownik

    lepiej zatrudnic sie w call center... praca podobna, a chociaz sie wiecej zarobi. Omijac szerokim łukiem jezeli zycie Wam miłe.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w mFinanse?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - mFinanse S.A.

    ul. Jana Kilińskiego 74 90-119 Łódź

    https://mfinanse.pl

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Nowa osoba

    17.02.2022 09:05

    Kandydat

    A czy ktoś orientuje się jaka jest sytuacja w Białymstoku? (zespół, rotacja, lider - różnie piszą inne regiony)
    ReviewUserIcon
    Białystok

    18.02.2022 09:20

    Pracownik

    Nie zgodzę się. Zapewne narażę się tą opinią innym tu piszącym, że opinia podstawiona albo napisana przez lidera ale cóż ;))) Ja pracuje w Białym, lider jest naprawdę super, zawsze służy pomocą, nawet kiedy już jest po pracy czy w weekend zawsze odbiera telefon i stara się rozwiązać problem. Poza tym Białystok to względnie duże miasto - co przekłada się na ilość klientów. Da się tu zarobić powyżej 5k brutto spokojnie. Jeżeli chodzi o zespół moja opinia nie będzie obiektywna, bo sam jestem jego częścią, natomiast nie ma na co narzekać jeżeli chodzi o ludzi tutaj. Jest kilka osób co pracują już długo i też w razie problemów służą pomocą
    ReviewUserIcon
    Zły system prowizyjny

    15.06.2021 21:36

    Były pracownik

    Praca na umowę zlecenie, co jest dużym minusem. Stawka 8 zł brutto za godzinę. Praca nieetyczna. Im większa dasz prowizje klientowi tym więcej zarobisz. Wiąże się to z ryzykiem, że klient nie weźmie kredytu tylko sam sobie uruchomi w aplikacji z mniejsza prowizja. Niejednokrotnie tak się zdarzało I wtedy nie macie nic płacone. Jeśli dzwonicie do klienta i mówicie, że podstswiacie mu link w aplikacji i żeby dokończył wniosek. A klient dwa dni pozniej sķłada wniosek, ale nie z waszego linku tylko wchodząc w zakładkę kredyty to już Wam się nie liczy. Czy to jest sprawiedliwe? Dając klientowi niska prowizje, przy 100 tyś kredytów zarobicie 1300 zł brutto doliczcie sobie do tego godzinówke 8zł brutto i odpowiedzcie sobie na pytanie czy warto tu pracować. Jak ktoś twierdzi, że można tu zarobić to tak ma rację, ale tylko dajac największa możliwa prowizje klientowi. I jak ktoś twierdzi, że osoby które tu nie zarabiały nic nie robiły albo się nie nadawały to nie ma racji. Mogły mieć kredyty, ale z mała prowizja i wtedy ich zarobek był smieszny. Już na szczęście tu nie pracuje i odradzam.
    ReviewUserIcon
    Jakub A.

    17.06.2021 11:10

    Pracownik

    tak to jest w handlu im większa marża tym większy zarobek. jak sprzedajesz buty jest tak samo im więcej dodasz do ceny hurtowej tym więcej zarobisz, jak przesadzisz z marżą kupią u konkurencji.
    ReviewUserIcon
    Tragedia

    13.02.2022 18:00

    Pracownik

    W tym wypadku to jest inna sytuacja. Klienci znają ofertę i nie da się im dać większej prowizji żeby zarobić. Mają informację na bieżąco im się pokazują aktualne promocje. A jak dowiedzą się że dajesz z prowizja przychodzą się kłócić albo odstąpią od umowy i wezmą sobie sami w promocji
    ReviewUserIcon
    anonim

    09.02.2022 18:02

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Robert

    11.02.2022 08:34

    Pracownik

    Zarząd jak zawsze sam się wyżywi.
    ReviewUserIcon
    anonim

    02.02.2022 19:09

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Kara za wszystko

    04.02.2022 16:33

    Pracownik

    Najlepsze jest to że nawet nie wiecie że macie karę. Bo w rozliczeniach tego nie widać kary nie pobierają od kwoty brutto tylko netto. Widzicie dopiero że Wam się przelew nie zgadza. Również stanowczo odradzam
    ReviewUserIcon
    Paweł

    25.01.2022 09:08

    Pracownik

    Dobrze że w końcu został poruszony tu temat liderów. Może w końcu ktoś się zajmie monitorowaniem ich pracy. Liderzy najczęściej mają 3 lub 4 swoich pupilków którzy robią im wynik. Lider ma płacone od 60% realizacji celu. Tak na dobrą sprawę po co ma się przepracowywać skoro tymi 4 osobami jest w stanie zrobić wynik. Ja się przyjąłem do pracy aby sprzedawać i obsługiwać klienta A non stop wdrażam nowych ludzi a to chyba nie jest moje zadanie bo nie otrzymuję za to ani grosza. Liczę na to że w końcu to się zmieni bo praca nie jest zła tylko ludzie nie mają wsparcia w osobach którzy powinni należycie wykonywać swoje zadania.
    ReviewUserIcon
    Patka

    25.01.2022 16:55

    Pracownik

    Dokładnie jest jak mówisz. Po co szkolić liderowi nowe osoby skoro ma 3/4 które zrobią mu plan. Reszta niech najlepiej robi tylko konta. A te 3/4 osoby mogą nie mieć kont tylko kredyty i będzie okej. A pozostała resztę się nęka o konto. Późnej te pozostale osoby są sfrustrowane bo nic nie umieja i nie zarabiaja a w konsekwencji się zwalniają. Dobrze że temat został poruszony jednak mFinanse nic z tym nie zrobi tylko zamiecie to pod dywan jak wiele innych spraw i będzie udawać że nic się nie stało.
    ReviewUserIcon
    Na wypowiedzeniu

    17.01.2022 01:33

    Były pracownik

    Na rozmowie mówili co innego w praktyce okazuje się że jest inaczej. Plusy Elastyczny grafik Fajni ludzie ale to też nie wszędzie Możliwość zdobycia doświadczenia Niestety to koniec plusów Minusy Trzeba zaczepiać ludzi i namawiać na konto Cały dzień dzwonisz Siedzisz sam Niska stawka godzinowa zdecydowanie poniżej minimalnej Słabe prowizje Za wszystko kary i nawet nie wiesz że Ci potrącili (Ja pracując tu rok zapłaciłam około 1800 zł kary, mimo że robię wszystko, żeby jej uniknąc) 100 zł kary za każdy dokument który nie został prawidłowo zarchiwizowany w każdym miesiącu dopóki nie odeslesz dokumentów, jak macie 2/3 takie dokumenty to sobie policzcie, 1500 zł kary za zwolnienie się wcześniej niż 6 miesięcy po rozpoczęciu pracy, 200 zł za niezaliczony test który jest Ci miesiąc, próg zaliczenia 80%. Zapowiedziane już zostalo podwyższenie kar oraz wprowadzenie nowych Umowa zlecenie 12 dni urlopu za które płacą 500 zł brutto Roszczeniowi przełożeni, zero ludzkiego podejścia nierealne oczekiwania (moja przełożona to tragedia omijam jak mogę, fałszywa I wredna, nie wiem kto ja tam wsadził, bo totalnie się nie nadaje, niekompetentna nic nie wie, totalny brak pomocy szkoda gadać). Mimo skarg zarząd ignoruje to że na takich stanowiskach są niewlasciwe osoby. Przez ogólną sytuację polityczno- ekonomiczną w kraju dość trudno sprzedać klientom kredyty Bardzo niskie prowizje za kredyty sprzedawane w promocji Klienci często mają lepsze oferty w aplikacji niż my więc jest nam ciężko sprzedać Teraz wszyscy wszystko robią sami w aplikacji więc ciężko umówić klienta na spotkanie skoro on może sobie złożyć wniosek w aplikacji a my nie mamy nic lepszego do zaoferowania Klienci nie przychodzą sami trzeba prosic dzwonić I namawiac Praca w głośnej galerii Stałe rekrutację I duża rotacja świadczą o tym że nie warto tu pracować. Praca dla studenta. Ogólnie słabo...
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    24.01.2022 13:05

    Pracownik

    Zgadzam się, u mnie to samo. Małe zarobki, mało klientów, zazwyczaj wypłata w granicach najniższej, brak osoby wykwalifikowanej do pomocy, chodzi o Podkarpacie
    ReviewUserIcon
    Jolka

    24.01.2022 22:10

    Pracownik

    Wątek nie dotyczy Łodzi siedziba jest w Łodzi a mkioski są w całej Polsce i wypowiadają się tu ludzie z całej Polski
    ReviewUserIcon
    Kandydatka z Kędzierzyna

    20.01.2022 21:54

    Kandydat

    Miałam niedawno rekrutacje z jedną młodą liderką która zachowywała się jakby sama nie wiedziała na czym polega praca. Odniosłam wrażenie, że mnie nie slucha. Rozmowa była bardzo nieprofesjonalna, jakby Pani nie wiedziala czego szuka. Przeszłam niby do kolejnego etapu rekrutacji ale zrezygnowałam przed podpisaniem umowy, bo ta Pani dość mocno zniechęca swoją osobą. Głównie to ze względu na nią zrezygnowalam, chociaż przedstawione warunki również mocno zniechęcały. Odradzam pracę z tą Panią
    ReviewUserIcon
    Prawda

    19.01.2022 21:36

    Były pracownik

    Prawda jest taka, że czasy dobrej pracy w mfinanse minęły. Od początku pandemii jest coraz gorzej, stawki prowizyjne lecą z miesiąca na miesiąc w dół... faktycznie były czasy kiedy bez problemu można było 10 tys zarobić albo i więcej, a normą bylo 7-8 tys. Teraz przy tych stawkach, z takimi samymi uruchomieniami, wynagrodzenia mniej więcej o 40% nizsze niż jeszcze rok temu. Ja własnie zakończyłem współpracę po 3latach..
    ReviewUserIcon
    Ja też się zwalniam

    20.01.2022 20:01

    Pracownik

    Takie zachowanie firmy to tak jakby dac mam w twarz po tylu latach pracy jeszcze obniżyć stawki. Za coś takiego to wszyscy powinniśmy złożyć jednogłośnie wypowiedzenia. UWAGA do wszystkich nowych Nie wiecie jak było kiedyś ludzie tu zarabiali dużo więcej. Ze względu na to że firma nie szanuje ludzi i podchodzi do tego w taki sposób że nowi ludzie nie wiedzą jak było i się zgodza na ta warunki. To ja jak i inni informujemy Was glosno że kiedys było tu dużo lepiej I dało się zarobic I ja ze względu na to że nam obniżają stawki i nas nie szanuja nie warto tu się zatrudniać. Mam nadzieję że chodź 1 osoba przed zatrudnieniem się w tej firmie poważnie to przemyśli. Dodatkowo denerwują mnie niekompetenti liderzy którzy nic nie umieją I nic nie robią w pracy a mają drogie ciuchy czy samochody za nic, bo stanowisko dostali po znajomości. Są tu dużo lepsze osoby które mogłyby być liderami ale one tego stanowiska nie dostają tylko (usunięte przez administratora) które ktoś po prostu wsadził
    ReviewUserIcon
    Ja też się zwalniam

    20.01.2022 20:06

    Pracownik

    Minęły bezpowrotnie... Niestety niech się nikt nie łudzi że będzie lepiej serio. Tu mogą jedynie obniżyć stawkę.
    ReviewUserIcon
    anonim

    12.01.2022 23:24

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Y

    16.01.2022 01:51

    Były pracownik

    To w takim razie trafiles na super lidera i ogonie dobry skład. Zazdroszczę nie każdy miał takie szczęście.
    ReviewUserIcon
    Z

    17.01.2022 01:01

    Pracownik

    X nie bądź śmieszy. Hahaha wymagania z kosmosu. Liderzy wymagają wyniku ciągle tylko chcą więcej i więcej a nic z siebie nie dają. Żałosne to jest że nie potrafia nawet przeszkolic nowej osoby. Ja zaczęłam zarabiać dopiero po roku bo pomogli mi pracownicy z którymi pracuje. Mój lider nic z siebie nie dał ani razu a wiele razy go o to prosilam. Zawsze było dzwon do kogoś z pracowników oddzwonię Ci bo nie mogę gadać. I zgadnijcie ? Tak nie oddzwaniał. W ogóle się mną nie interesował ani razu nie usiadł ze mną żeby podzwonic dac jakieś rady uwagi. Doskonale wiedział że nie miałam doświadczenia w bankowości. W ogóle go nie interesowalo to że nie zarabiam, więc proszę nie mówcie o naszych wymaganiach i co my z siebie daliśmy. Ja dzwoniłam bardzo dużo nob stop I w ogóle nie przekladalo mi się to na wynik ani wynagrodzenie zarabiałam bardzo mało. Dopiero teraz jest trochę lepiej ale to dlatego że pomogli mi inni pracownicy. To trochę lepiej to też nie jakiś szał bo około 5000 brutto a wcześniej to była minimalna albo mniej nawet.
    ReviewUserIcon
    Nick

    11.01.2022 16:31

    Były pracownik

    Pracę w tej firmie nie wspominam pozytywnie. W moim przypadku również głównym powodem zwolnienia był właśnie lider. Zgadzam się w zupełności z wszystkimi opiniami tego typu. Uważam, że wogole nie powinno istnieć to stanowisko. Praca lidera w mojej placówce wyglądała tak: przychodził może z raz w tygodniu na góra 3 godziny w między czasie zakupy, kosmetyczka, fryzjer itp. Zero jakiejkolwiek pomocy z jego strony. Uważam, że powinien pracować tak jak normalny konsultant, powinien być rozliczany z przepracowanych godzin, z wyjazdów itp. ewentualnie jakaś premia za zajęcie sprawami organizacyjnymi. Mało tego mój lider nigdy nic nie wiedział, zawsze byliśmy zdani sami na siebie, zero jakiekolwiek wiedzy. Rzadko odbierał telefon, a jakby tego było mało co chwilę robił sobie sam wolne. Chwilę tam pracowałem, ale nie mogłem dłużej patrzeć na takie nieróbstwo. Nie sądziłem, że za takie coś można tyle zarabiać. Teraz co chwilę widzę nowe twarze w punkcie i jestem przekonany, że ta rotacja wynika właśnie z pracy lidera.
    ReviewUserIcon
    Anonimus

    12.01.2022 23:35

    Były pracownik

    Patrząc przez pryzmat jednostki na całą firme to tak jak byś patrzyl na asortyment Biedronki przez jednego kasjera który jest winny grosika.
    ReviewUserIcon
    Była konsultantka

    16.01.2022 01:47

    Były pracownik

    Nie patrzymy na firmę przez pryzmat jednej osoby jest to nagminna praktyka w całej sieci. Mam kontakty z pracownikami z innych miast wygląda to tak samo. Poza tym nie pojawił się tutaj jeden komentarz tylko kilka osób to potwierdzilo o czymś tu świadczy.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    12.01.2022 18:35

    Były pracownik

    Podobnie jak większość osób komentujących tę firmę, nie mam dobrych wspomnień związanych z pracą w mKiosku głównie ze względu na lidera. Jakiś czas temu podjęłam decyzję o zwolnieniu się z tej pseudo firmy, w której jedyne osoby z odpowiednim podejściem do pracy to konsultanci/specjaliści w mKiosku. Zdecydowanie poziom rekrutacji na stanowiska liderów leży, a nawet powiedziałabym, że jest pogrzebany na samym dnie oceanu. W moim zespole liderka zajmowała się jedynie sobą, na 99% pytań odpowiadała "nie wiem", "nie ma mnie przy komputerze zadzwoń do X". Gdzie X była osobą, która miała dzień wolny i nie była liderem! Pozostały 1% pytań, na które znała odpowiedź dotyczyły ewentualnego jej przyjazdu. Pracowałam w regionie małopolskim, a z tego co słyszałam w większości miejsc mają miejsce podobne sytuacje. Przez cały okres mojej pracy liderka nie nauczyła mnie niczego poza tym, że zupełnie nie można na niej polegać i nie nadaje się do zarządzania zespołem. Na rozmowach rekrutacyjnych firma chwali się tym jakie ma super szkolenia dla pracowników. Naprawdę powtarzanie jednego w kółko jest takie super? Szkolenia, na których bardzo często są przekazywane błędne informacje? Taki niby łatwy dostęp do szkoleń, a jak poprosisz o jedno to usłyszysz, że dziś lider nie ma czasu zapytać o szkolenie i przez kolejne pół roku na ten temat milczy, a jak przyjdzie do realizacji planu to wielkie zdziwienie, że jesteśmy w plecy. A jak mamy dobrze sprzedawać bez zaangażowania lidera? Od początku pracy moglam polegać tylko na współpracownikach, którzy dzielili się xe mną swoją wiedzą (którą też musieli zdobyć na własną rękę) gdyby nie te osoby to na pewno nie wytrzymałabym tam aż tyle. Myślałam, że w sytuacji w której co chwilę ktoś się zwalnia firma w końcu się zainteresuje tym dlaczego tak się dzieje. Liczyłam chociaż na telefon z takim pytaniem abym mogła wyjaśnić sytuację, ale niestety jakiś czas już minął a żadnego kontaktu nie było. Pracownicy, którzy zostali nie chcą się wypowiadać w prost do kogoś wyżej bo wiedzą, że lider ewentualnie tylko dowie się kto co powiedział i będą mieli tylko bardziej pod górkę. Podsumowując nie polecam pracy w tym miejscu i nie wierzcie w obietnice na rozmowach kwalifikacyjnych, to jedno wielkie kłamstwo.
    ReviewUserIcon
    Ta z mkiosku

    24.01.2022 22:25

    Pracownik

    Hahaha czuje jakbym czytała swoją opinię o fimie. W całej firmie taki sam problem, dlatego wszyscy piszą to samo. Masakra powinni już dawno coś z tym zrobić. Te nierealne plany i śmieszne stawki. (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    anonim

    16.12.2021 23:03

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    XDDDD

    12.01.2022 11:11

    Były pracownik

    Hahaha to mFinanse tak się boi że ludzie dowiedza się prawdy ile się tu zarabia że nałożyło kary..XDDDD
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    10.01.2022 19:53

    Były pracownik

    Niestety zgadzam się z poprzednimi opiniami. Lider powinien mieć dokładnie ustalone obowiązki, a przed podjęciem stanowiska mieć dokładnie weryfikowaną wiedzę, by szkolić swoj zespół, a nie siedzieć w domu, nic nie robić i czekać, aż zespół dla niego zarobi. to wyglada tak, że trzeba sobie radzić samemu, chyba że kolega czy kolezanka pomoże, ale to w większości wyścig szczurów. Lider ciagle nic nie wie, albo nie ma czasu bo jest w sklepie, na spacerze, gotuje obiad. Jeśli zarabia tyle co w poprzednich komentarzach, powinien być dokładnie sprawdzony ile przepracował godzin i co robił. Szkoda było tu siedzieć i psuć nerwy, bo jak chcesz coś zrobić i zarobić to nie wiesz do końca jak. Nawet nikt nie zapytał czemu się zwolniłam, wiec pisze tutaj- przez lidera
    ReviewUserIcon
    OskKoo

    11.01.2022 17:44

    Były pracownik

    Dokładnie zgadzam się mnie nikt nie przeszkolil. Mój lider zostawił mnie w pierwszym dniu pracy sama I w dalszym ciągu nic nie umiem. Za każdym razem dzwonilam do mojego lidera I wychodziłam na idiotke przy klientach, że nic nie wiem. To że nic nie umialam przekladalo się na bardzo niskie wynagrodzenie, bo nie dostałam pomocy ze strony lidera mimo wielokrotnych próśb. My mamy (usunięte przez administratora) ciągle rozliczanie z wyniku A lider siedzi w domu i nic nie robi albo robi na kogoś kredyty żeby zrobić. Ich pazerność nie zna granic. Ja mojego lidera widywalam tylko na akcjach na konta a poza tym to przez ponad rok był u mnie że 3 razy na zmianie. Od nas się wymaga wyniku I kont za ktore się prawie nic nie płaci i ta śmieszna stawka godzinowa. A lider siedzi w domu i nic nie robi albo robi sobie kredyty na kogoś albo ma druga pracę na boku. Dyrektorzy regionu też nic nie robią tylko się o wszystko czepiaja. Tragedia
    ReviewUserIcon
    OskKoo

    11.01.2022 17:50

    Były pracownik

    W jakim regionie pracowalas? Bo może jesteśmy od tego samego lidera. :)
    ReviewUserIcon
    Sprzedawca

    30.12.2021 09:08

    Były pracownik

    Nie polecam, ustalenia z rozmowy o pracę odeszły w niepamięć po podpisaniu umowy. Ciężko o merytoryczną wiedze przełożonych a jej brak jest potrzebny do uzyskiwania prowizji.
    ReviewUserIcon
    Dolny Śląsk

    02.01.2022 03:39

    Były pracownik

    @Krzysiek w tej firmie to codziennosć :)
    ReviewUserIcon
    Krzysiek

    02.01.2022 20:58

    Pracownik

    Codzienność bo nikt się tymi liderami nie interesuje jak pracują. Są na działalnosciach i powinni tak pracować jak by to była ich firma a tak kasę dostaje od mfinanse i na wszystko mają wywalone. Oni w normalnych warunkach jak by mieli prowadzić działalność to by nawet stoiska z warzywami by nie poprowadzili.
    ReviewUserIcon
    Karo

    02.09.2021 13:48

    Były pracownik

    Uwaga pozytywne opinie piszą tu osoby postawione. Nie znam ani 1 osoby która byłaby zadowolona. Co chwila ktoś się tu zwalnia albo zwalniaja z dnia na dzień bez okresu wypowiedzenia. Wszystkie negatywne opinie tutaj to prawda. Nie da się zarobić. Z miesiąca na miesiąc obcinają prowizje.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    28.12.2021 17:30

    Pracownik

    KNF powinien się tym już zająć. Totalny bałagan w tej firmie.
    ReviewUserIcon
    Nie tylko KNF

    30.12.2021 00:44

    Pracownik

    Firma powinna zająć się inspekcja pracy za warunki w pracy. Urlop 12 dni stawka 8zl brutto do tego w wielu galeriach jest zimno ale tak naprawdę zimno. Za wszystko kary naliczane...
    ReviewUserIcon
    Patrycja

    27.12.2021 21:53

    Pracownik

    Byłam miesiąc temu na rozmowie w sprawie pracy na kiosk w Jeleniej Górze poziom rozmowy osoby rekrutujacej tragiczny. Wystarczyło kilka zdań i już wiedziałam że tam nie chce pracować kompletny brak wiedzy na temat warunków zatrudnienia. Zastanawia mnie to jak tak duża firma może sobie pozwalać na zatrudnianie tak niekompetentnych osób.
    ReviewUserIcon
    Mkiosk

    29.12.2021 15:08

    Pracownik

    Może nie brak wiedzy tylko po prostu nie chcą mówić o pewnych rzeczach jak np. stawka 8 zł brutto plus bardzo niskie prowizje. I 12 dni urlopu umowa zlecenie. Zatrudniasz się czy rezygnujesz?
    ReviewUserIcon
    Mkiosk

    29.12.2021 15:09

    Pracownik

    Nie rekrutuje zewnętrzna firma. Wiem bo tu pracuje i radzę poszukać czegoś innego tak szczere mówiąc
    ReviewUserIcon
    Weronika

    29.12.2021 10:21

    Były pracownik

    Moim zdaniem dużo w tej firmie zależy od liderów. A ich stan wiedzy jest bardzo słaby np. liderka dolnyśląsk wiecznie nic nie wie dba tylko o to aby jej się wynik końcowy zgadzał. Jak osoba która ma słabą wiedzę może dobrze wdrożyć pracownika.
    ReviewUserIcon
    Wtajemniczony

    24.12.2021 15:53

    Pracownik

    Lider na 4 kioskach ma (usunięte przez administratora)tyś brutto. Za 100% celu ma zmienną (usunięte przez administratora)tyś. Dodatkowo na paliwo o 1300 zł. Ogólnie liderzy dużo płaczą a żaden się nie zwalnia bo wie że nigdzie więcej nie dostanie. Większość liderów to płaczki że im tak źle. Źle to jest doradcom a nie im jak mają skład to siedzą w domu i pierdzą w stołek.(usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Śmiech przez łzy

    26.12.2021 22:50

    Pracownik

    Mało kto liderów ma teraz pełny skład bo ludzie się zwalniają widząc co się dzieje. Mój lider siedzial przez pół roku po około 200 godzin w grafiku bo nie miał ludzi. W sumie sam sobie jest winny bo jego zachowanie wobec pracowników pozostawia sobie wiele do zyczenia. Jeśli chcecie mieć nerwicę i skończyć w psychiatryku to ta praca jest dobrym pomysłem
    ReviewUserIcon
    Wtajemniczony

    27.12.2021 07:52

    Pracownik

    Zdecydowanie powinni zacząć rozliczać liderów za ich pracę wybijają do kalendarza pracę na kiosku a siedzą i obiad w domu gotują
    ReviewUserIcon
    Liderzy

    21.12.2021 22:49

    Pracownik

    Napiszcie mi ile zarabia lider? Słyszałem że 4k podstawy i jak zrobi 60 procet to jakaś prowizja 10k ?
    ReviewUserIcon
    Nie lider

    22.12.2021 17:48

    Pracownik

    Ogólnie jest ciężko. Dyrektorzy regionu ciągle straszą liderów zwolnieniem. Jak ktoś jest zlosliwy daje Ci większy i nierealny plan żebyś nie miał tych 60%. Ludzie się zwalniaja bo niskie pensje są. Zdarza się często, że liderzy w praktyce siedzą 200 godzin na zmianach bo nie mają ludzi do pracy. Więc tak to tutaj wygląda. Raczej odradzam
    ReviewUserIcon
    Liderzy

    23.12.2021 13:50

    Pracownik

    Ok to przy 60 procet a jak zrobi się 100, w moim kiosku lider robi ok 90 procet co miesiąc to ile zarobi ?
    ReviewUserIcon
    Wojtas

    16.12.2021 12:39

    Pracownik

    Omijać szerokim łukiem. Fatalna stawka, przełożony nęka o wyniki, każdy się zwalnia więc trzeba jeździć i łatać dziury do innych placówek.

    Zostaw merytoryczną opinię o mFinanse S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.