opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

mFinanse

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.8/5

Na podstawie 327 ocen
Opinie(494)
Dodaj opinię
Aktualności(1)

Opinie(494)

Dodaj opinię
Aktualności(1)
Logo
  • O nas
  • .
  • Nasze placówki
  • .
  • Zacznij lepiej w mKiosku mBanku
  • .
  • Dołącz do sieci ekspertów finansowych
  • .
  • Współpraca – zostań partnerem kredytowym
  • .
  • Kontakt

O nas

Nasze placówki

Zacznij lepiej w mKiosku mBanku

Dołącz do sieci ekspertów finansowych

Współpraca – zostań partnerem kredytowym

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Łódź
  • Kalisz
  • Płock
  • Konin
  • Radomsko
  • Skierniewice
  • Bełchatów
  • Tomaszów Mazowiecki
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Łódź
  • Starowa Góra
  • Konstantyna
  • Stara Gadka
  • Łukaszew
  • Bronisin Dworski
  • Nowa Gadka
  • Ksawerów
  • Huta Wiskicka
  • Bronisin
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Łódź
  4. /
  5. Opinie o mFinanse S.A.

Opinie

Opinie o mFinanse Łódź

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o mFinanse S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Kama

    23.10.2022 21:45

    Pracownik

    Coraz gorzej jest, stawki znacznie w dół, obniżyli stawki niby ze względu na covid i niskie stopy procentowe. Stopy poszły w górę stawki nie, bank zarabia my nie. Zabrali konwersję (czyli wnioski, które przychodziły z internetu),dążą do pełnej automatyzacji, zabrali tę cząstkę umowy o pracę, co była, wymagają robienia wszystkiego w asyście, żebyśmy my nie byli potrzebni. Asysta to dla tych co nie wiedzą, robienie czegoś z klientem w aplikacji, żeby go nauczyć i nie przychodził do nas więcej. Jeśli nie zrobisz kredytu w asyście, masz mniej płacone, do tego mBank ma teraz najgorszą ofertę i nic się nie da sprzedawać, ogólnie ludzie nie biorą teraz kredytów i ciężko kogokolwiek przekonać do wzięcia kredytu. U mojej liderki na 10 osób w zespole wszyscy razem sprzedaliśmy około 300/400 tyś. Jest bardzo źle. Nie macie szans na zarobek. No i ostatnia rzecz, która teraz zmienili na gorsze to akceptacja zgód marketingowych klienta smsem po założeniu rachunku. Oznacza to, że klient prawdopodobnie nie zaakceptuje, bo nikt nie chce, żeby do niego dzwonić, a co za tym idzie pracownik otrzymuje połowę wynagrodzenia za konto. Nie dość że stawki śmiesznie niskie, to jeszcze robią jak mogą żebyśmy nie mogli sprzedać albo mieli jak najmniej płacone za to. Ogólnie całość sprowadza się do tego, żeby pracownik się narobił i namęczył a koniec końców i tak dostał tylko minimalną. W TEJ FIRMIE NIE MA PODWYŻEK I NIE BĘDZIE, tutaj mogą być co najwyżej podwyżkoobnniżki (za jedno podniosą, za inne zabiorą 2 razy tyle, taki schemat działania ma firma) OGOLNIE TO WSZYSTKO IDZIE W STRONE LIKWIDACJI STANOWISK. Rok max dwa nie będzie mkioskow niestety, bo nie będą potrzebne
    ReviewUserIcon
    XYZ

    21.10.2022 11:56

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora) Odradzam każdej zdrowej osobie prace w tej firmie. Firma finansowa, która nie potrafi raz a porządnie wypłacić wypłaty na czas. Rozliczenie co miesiąc trzeba reklamować bo ucinają dane %. Jeżeli się sam nie upomnisz oni mają to w poważaniu. Sztuczna atmosfera, wyścig szczurów. Nie polecam
    ReviewUserIcon
    jeszcze pracownik....

    21.10.2022 10:54

    Były pracownik

    dobrze ze jestem już na wypowiedzeniu, po kilku latach pracy tutaj nasuwa mi się kilka przemyśleń: - jesteś niczym tylko cyferka w excelu i procentem w realizacji planu, dr nosi cie ma rękach jak robisz plan, a koedy podwinie ci się noga jesteś traktowany gorzej niż smiec - stawka godzinowa żenująco niska, znacznie poniżej minimalnej, praca na uz czyli nie przysługują ci żadne prawa, a o tym ze nie pracujesz od sierpnia dowiadujesz się ostatniego dnia lipca - załącznik prowizyjny to smiech na sali, marne 35 zł za konto + aktywność, ale nie zawsze konta są aktywne (konta z alcji zakładane dla gadżetu czy vouchera - takie konta są martwe) konto z polecenia 30 zł i tu już nie jest płacone za aktywność - uruchomienie konwersji 0,4% kwoty wiec łatwo sobie policzyć ile dostaniesz jak uruchomisz 100k - ogromna rotacja, firma traci wieloletnich pracowników na własne zyczenie, bo łatwiej im wyszkolić nowych niż dać podwyżkę specjalistom - z doradców finansowych mfinanse zrobiło sobie hostessy - niekompetencja na wysokich stanowiskach - wieczny (usunięte przez administratora) chaos i dezorganizacja - plusem jest elastyczny grafik dobry dla studentów - kary finansowe za wszystko i dla wszystkich - praca jest dobra na początek, mbank jest mocna pozycja w cv i daje fajny rozpęd do dalszych działań kiedyś faktycznie dało się tu zeobic dobra kasę ale teraz 3/4 osób pracuje za wypłaty w granicach 3/4k brutto, co z tego ze raz w roku dostaniesz 8k na rękę jak przez resztę roku robisz za najniższa. jak tu w ogóle coś rozplanować? benefity pozapłacowe to multisport i prywatna opieka medyczna, wiec nie tak zle.
    ReviewUserIcon
    mfinanse=mlm

    20.10.2022 14:31

    Były pracownik

    multi-level marketing pięknie i wspaniale ubrany w strój "korporacji" Zapytacie dlaczego MLM? A no dlatego, że nad każdym pracownikiem jest dyrektor "mikroregionu", prawda? Ano prawda, a nad nim jest już dyrektor regionu, prawda? Ano też prawda. I co to oznacza dla takiego konsultanta? Oznacza to tyle, że będzie słuchał dwójki sfrustrowanych buców którym nie zgadzają się tabelki w excelu przez które jeden z drugiego nie zarobi swojego procentu, tj. lider nie zarobi z konsultanta, dyrektor z lidera itd. Jak konsultant się pręży i robi wyniki dla punktu, to dostaje jakieś tam ochłapy nazywane dumnie PREMIĄ, PROWIZJĄ, czy jak to tam się nazywa. Jak zrobi wyniki punktu, to wiadomo że i lider z tego coś będzie miał, a jak lider to i regionalny. Gorzej, jak się cyferki nie zgadzają, wtedy jeden opie*dala drugiego przez telefon, drugi trzeciego, a pod samą rynną stoją konsultanci i całe (usunięte przez administratora) wylewa się na nich :) Założenia czysto MLM'owe w pięknym przebraniu, praca w banku przecież. Jedyne co to ma wspólnego z bankowością to zależność mFinanse od mBanku, nic więcej. Ale co, chociaż w CV przy uciekaniu stąd będzie ładnie wyglądać. Omijać szerokim łukiem, szanujcie swój czas i swoją godność kochani, bo tak "atrakcyjne" wynagrodzenie potrafi przebić swoim wynagrodzeniem pani Basia z Biedronki, do której mam więcej szacunku jak do konsultanta mFinanse wciskającego kredyty przez telefon.
    ReviewUserIcon
    Polecam

    12.10.2022 10:35

    Pracownik

    Polecam pracę.
    ReviewUserIcon
    Iks de

    12.10.2022 19:52

    Pracownik

    Śmieszą mnie te komentarze, jedno i to samo bez konkretów. To zdesperowani liderzy, którzy nie mają pracowników. U nas w regionie nawet liderzy już odchodzą z pracy. Było kilka zmian liderów w ciągu ostatnich 3 miesięcy haha nie mówiąc już o pracownikach, którzy wytrzymują tu max pół roku.
    ReviewUserIcon
    Mkonsultant

    20.10.2022 00:12

    Pracownik

    Liderzy odchodzą bo nie mają planow, więc mało zarabiają i muszą stale siedzieć na grafiku bo nie mają ludzi do pracy i szkolić nowe osoby bo po 3/4 miesiącach im się zwalniają. W tej chwili na liderow to biorą ludzi z łapanki, nawet takich co pracują tu rok, bo już nawet na lidera nikt nie chce.
    ReviewUserIcon
    Mkit

    19.10.2022 00:39

    Pracownik

    Spora rotacja to jest to co po przyjęciu się do pracy w mkiosku bardzo mnie zaskoczyło. Ale po paru miesiącach wiem dlaczego. Proces szkoleniowy jest bardzo ubogi i postawiony na samokształcenie i egzaminowanie z suchej wiedzy z regulaminów. W realnej pracy na co dzień nie różni się niczym od typowego sklepu gdzie wciskasz co możesz. Nagroda w postaci premii jest żenująca, a wymagania wysokie. Zaskakujące dla mnie jest to, że zwalnia się dużo osób, a pracuję dość krótko. Podstawa jest niska, a premie śmieszne. Niestety to jest praca, która rodzi frustrację. Też myślę nad zmianą.
    ReviewUserIcon
    Piotr

    19.10.2022 00:33

    Pracownik

    Zgodnie z moim odbytym, kilkuletnim doświadczenie : - praca z grafikiem ustalanym z miesięcznym wyprzedzeniem ale kończy się ustalaniem spontanicznym, w roznych miejscach - umowa mieszana, cząsteczka etatu plus umowa zlecenie lub działaność do wyboru - bardzo duża presja na kredyty i konta, zakładanie kont i innych produktów poszukując odbiorców wśród rodziny i znajomych, chęć pracy i dobre nastawienie do klienta ma marginalne znaczenie - dyrektor/ menager zatrudnił w Kielcach członka rodziny więc stosunki między pracownikami nierówne i kończą się tym wszystkim jak to zwykle bywa w przypadku nepotyzmu, nie muszę nikomu tłumaczyć. Na koniec pozytyw - jeśli masz charakter który wyłącza godność i szacunek do siebie na czas godzin pracy to zarobisz tak se a nie minimalną a później pieniążki te możesz wydać na terapeutę ;P
    ReviewUserIcon
    Zatroskany pracownik

    13.10.2022 00:16

    Pracownik

    Mija niemal rok odkąd zacząłem pracę dla mFinanse. To chyba dobry czas na podsumowanie. Co do kwestii chyba dla każdego najważniejszej czyli zarobków. Powiem tak. Zarobki są w dużym stopniu powiązane z tym na jaką lokalizację zostajesz oddelegowany. Są placówki w dużym mieście, gdzie będziesz miał 30 kont z ruchu bez naganiania. Z samych takich kont zarobisz ok kasę. Niestety w mojej placówce z kont ciężko wyrobić nawet tego tysiaka. Co do zagajania na konta. To nie jest tak, że latasz po pasażu całą zmianę (przynajmniej nie w moim regionie) Mamy raz w miesiącu akcje konta, gdzie dostajemy walizki, słuchawki itd i faktycznie latamy po tym pasażu. W kredytach jest raz jest lepiej raz gorzej. Przy obecnym oprocentowaniu i popytu na kredyt uważam, że stawka % od sprzedaży jest za mała. Dodatkowo, aby zapłacili Ci za niektóre produkty klient musi spełnić kilka wymagań co nie jest zależne od Nas. Atmosfera? Pewnie w każdym regionie inna. Ja na atmosferę u siebie nie narzekam. Presja? Jak w sprzedaży w korporacji zawsze będzie parcie na wynik i albo to zaakceptujesz albo sprzedaż nie jest dla Ciebie. Wiele osób poruszało kwestię testów. Te są akurat banalnie proste i nie wiem, jak można ich nie zdać xD. Podsumowując: Raz jest lepiej raz gorzej. Nie ma tragedii, jak większość tu pisze, jeśli masz łeb na karku, ogarniesz w średnim stopniu sprzedaż telefoniczną i nie trafisz na jakąś trupiarnię pod kątem lokalizacji to idzie zarobić średnią krajową pracując 110-120h. Zaznaczam, że w moim dużym mieście. Jednak biorąc pod uwagę opinię pracowników z 8-9 letnim stażem w moim regionie firma notuje tendencję spadkową, jeśli chodzi o warunki pracy, wymagania i wynagradzanie pracowników.
    ReviewUserIcon
    Nick

    14.10.2022 16:13

    Były pracownik

    Teoretycznie powinieneś całą zmianę biegać za kontami. Taka prawda a przynajmniej do momentu złapania 2 kont, bo tyle jest wymagane.
    ReviewUserIcon
    Norbert

    12.10.2022 23:23

    Pracownik

    Ta praca to jest jakaś tragedia. Najgorsza praca jaką miałem w życiu. Wyzysk i kolesiostwo, managerowie w ogóle nie mają pojęcia co robią. Pewnego dnia przyszedł do nas na wizytę manager regionu i zaczął zadawać jakieś debilne pytania typu „a dlaczego nie sprzedajecie kredytów przez Facebooka na przykład, przecież byłoby szybciej kogoś znaleźć”. Każą uczestniczyć w jakichś szkoleniach i callach po pracy gdzie w ogóle nikt za to nie płaci. Zarobki to żart, ciągle tylko dają pracownikom kary żeby im jak najmniej zapłacić. Za wszystko dostaniesz tam karę i potrącą ci za to z wypłaty. Jedno zdanie źle powiedziane podczas audytu. Kara. Błąd w teście wiedzy. Krzywy podpis na dokumencie? Kara. Więcej zarobisz w Sosnowcu na straganie z warzywami.
    ReviewUserIcon
    Marcin

    11.10.2022 10:33

    Pracownik

    Serdecznie polecam . Dobrze płatna praca , elastyczne godziny pracy.
    ReviewUserIcon
    XD

    11.10.2022 18:08

    Pracownik

    Hahaha co tutaj jest dobrze płatnego? Konta? Czy stawka godzinowa. Zawsze śmieszy mnie jak zdesperowani liderzy się tutaj wypowiadają. I te wszystkie komentarze brzmią tak samo jakby pisała je jedna osoba. XD #bezpozdrowien
    ReviewUserIcon
    Karolina

    08.10.2022 13:58

    Pracownik

    Polecam pracę w tym miejscu . Atmosfera miła i przyjemna . Praca to głównie zaczepiani ludzi w galerii o konta . W ostatnim czasie potrzebowałam więcej zarobić więc zostawałam po godzinach aby chodzić po galerii ( leader nie miał żadnych problemów dzieki czemu zarobiłam prawie 5k brutto ) . Jeśli chcecie pracować polecam .
    ReviewUserIcon
    Klaudia

    08.10.2022 21:02

    Pracownik

    A co lider miałby mieć przeciwko, jak mu więcej planu zrobisz haha... Śmieszna jesteś. Jak się czujesz zaczepiając obcych ludzi, co przyszli na zakupy? Praca uwlaczająca godności i poniżająca
    ReviewUserIcon
    XD

    10.10.2022 10:32

    Były pracownik

    wstyd jak nie wiem, liderzy jakby mogli to by cie posadzili 24/7 w tej galerii żebyś im cyfry w excelka nabijała męcząc ucho ludziom
    ReviewUserIcon
    Lena

    06.10.2022 23:00

    Były pracownik

    Jak już wcześniej pisali lepiej nie zaczynać pracy w mfinanse. Lider bedzie przedstawiał cukierkowo prace, bo jest zdesperowany brakiem pracowników, ludzie wytrzymują tu 3/4 miesiące i odchodzą. Niestety z przykrością muszę stwierdzić, ze nie polecam nikomu pracy tutaj. Na początku wszystko wydawało mi się super. Nienajgorsza kasa, elastyczny grafik, benefity takie jak prywatna opieka medyczna. Niestety to wszystko to zamydlenie oczu. Z każdym kolejnym dniem wszystko zaczęło wychodzić w praniu. Począwszy od szkoleń- których wciąż było za mało. 3/4 rzeczy nie zostało omówionych nawet po części. Zostałeś od razu rzucany na głęboka wodę, mój pierwszy dzień wyglądał tak, ze nie miałam kompletnie nikogo do pomocy, zostałam sama na punkcie. Dopiero po atakowaniu telefonami swojego przełożonego, przysłał mi na dwie godziny pracownika z dłuższym stażem, żeby przy mnie posiedział. Zatrudniając osoby które od razu na wstępie zaznaczają ze nigdy nie miały z tym styczności, liderzy i trenerzy powinni liczyć się z tym, ze takie sytuacje mogą mieć miejsce. Kolejne miesiące- obrywanie od klientów za problemy z systemem, aplikacją, czy niedziałający bankomat. Kolejna i najważniejsza kwestia która chce tu poruszyć i która zmusiła mnie do zrezygnowania z tej pracy- jest niesamowite parcie i ciśnienie na sprzedaż. Wciskaj ludziom kredyty których nie potrzebują, których nie chcą, szczególnie w dzisiejszych czasach, gdzie oprocentowanie jest masakrycznie wysokie. Nie sprzedasz- przyjezdza do Ciebie lider na rozmowę i tak w nieskończoność. Do tego jeszcze ta stawka 8 zł za godzinę brutto. Może są ludzie których sprzedać kręci, ok rozumiem, ale nie kosztem takiej presji na pracowniku. Tym bardziej, ze na rozmowie rekrutacyjnej było tylko wspomniane o sprzedaży, ale na takiej zasadzie, ze co sprzedasz to premia jest dla Ciebie, nie to nie i trudno. Praca na pewno na ludzi o mocnej psychice. U mnie skończyło się niestety terapia u psychologa, bo praca płynęła na mój nastrój i życie prywatne. Polecam każdemu przemyślenie i rozważenie zatrudnieniu na tym stanowisku.
    ReviewUserIcon
    Lola

    07.10.2022 22:25

    Pracownik

    Ja jestem w trakcie tej pracy, ale będę zmieniać i u mnie też niestety terapia. Wszystko co tu jest napisane to prawda. Nie warto. Szkoda czasu i zdrowia
    ReviewUserIcon
    m

    05.10.2022 17:16

    Pracownik

    firma zmieniła siedzibę
    ReviewUserIcon
    Nie polecam

    04.10.2022 20:56

    Były pracownik

    O pracy w mFinanse nie da się wypowiedzieć krótko i pozytywnie. Praca za śmieszne pieniądze, aneksy zmieniane są na szkodę pracownika. Na rozmowie kwalifikacyjnej mówione jest jedno, później Lider świeci oczami bo firma z dnia na dzień dokonała zmian i trzeba nową osobę poinformować. Idąc dalej, a pozostając w kwestii finansowej, o wynagrodzenie trzeba się kłócić bo rozliczenia nie są zgodne z faktyczną sprzedażą. Terminy archiwizacyjne obowiązują tylko pracowników bo wysłane w czasie dokumenty nie zostają zarchiwizowane w terminie przez co pracownik nie dostaje w danym miesiącu wynagrodzenia za sprzedaż. Chyba aktualną normą jest także wykłócanie się o własne wynagrodzenie po odejściu z firmy, ponieważ doręczone przez kuriera paczki z rozliczeniami giną w dziwnych okolicznościach i rzekomo nie zostają dostarczone do biura rozliczeń. Jeśli chodzi o współpracowników trudno się jakkolwiek o nich wypowiedzieć ze względu na ogromną rotację. W kwestii osób zajmujących stanowiska wyższe myślę, że można by było się bardziej postarać. Bardzo miło kiedy Dyrektor Regionu życzy sukcesów danego dnia bądź próbuje zmobilizować do lepszej pracy ale przy tym wypadałoby wiedzieć do kogo się pisze nie myląc imion pracowników. Plany natomiast są bardzo wysokie patrząc na aktualną sytuację związaną ze wzrostem stóp procentowych oraz postępującą inflacją. Bank stawia za priorytet nauczenie klienta radzenia sobie samemu w aplikacji zapewniając dzięki temu strzał w kolano pracownikom bo kto będzie leciał do mKiosku kiedy może wszystko sam zrobić w domu bez konieczności wizyty w placówce. Zdecydowanie nie polecam.
    ReviewUserIcon
    Zgadzam się

    05.10.2022 10:33

    Pracownik

    100% prawda I nie da się zarobić więcej niż 3000 lub 4000 brutto. Plus jeszcze teraz klienci mają wszystko sami robić w aplikacji. Coraz mniej osób przychodzi, a tym bardziej po kredyt. Obniżone wynagrodzenie za niezrobienie z klientem w aplikacji. A czy to moja wina że klient nie ma aplikacji i nie chce instalowac.
    ReviewUserIcon
    Pracownik z dużego miasta

    04.10.2022 16:49

    Były pracownik

    Nie rozumiem dlaczego moja opinia została usunięta, widzę, że regularnie opinie dotyczące stawek są usuwane. Uważam że wynagrodzenie powinno być jawne i podane oficjalnie w ogłoszeniu. W tym wypadku firma ewidentnie wstydzi się ile płaci pracownikom. W ogłoszeniu na pracuj.pl podana jest informacja, że średni zarobek wynosi 40zl za godzinę. Tutaj każdy zarabia między 2500 a 4500 brutto. Te 4500 to są czasem w lepszy miesiącu zazwyczaj jest poniżej minimalnej. Tak firma powinna się wstydzić że wyzyskuje pracowników do pracy poniżej stawki minimalnej, to jest nielegalne. Do tego pracy w galeriach, często przy drzwiach w zimie jest zimno temperatura około 10 stopni przez co pracownicy często chodzą na l4. Jedna osoba napisała, że jest zadowolona z pracy, bo zarabia 4000 brutto za zaczepianie ludzi w galerii i namawianie na konto. Opinia pozytywna została usunięta, mimo, że pozytywna to mogła zniechęcać ludzi do pracy,bo wydało się jaka jest realnie stawka i co trzeba robić. Tak praca polega na zaczepianiu ludzi w galerii i namawianiu na założenie konta w banku plus dzwonienie do klientów w celu sprzedaży kredytów. Ale największy nacisk jest na konta, więc codziennie chodzicie po galerii do momentu aż nie namówicie 2 osoby na otwarcie rachunku,bo cel dzienny to dwa konta podczas zmiany. Do tego źle traktowanie i poniżanie pracowników, bardzo zła atmosfera. Zabrali cząstkową umowę o pracę żeby nic Wam się nie należało. Do tego kary za wszystko 200 zł co miesiąc za niezdany test, 100 zł co miesiąc przez 2 lata razy każdy dokument z błędem w archiwizacji. Co się bardzo często niestety zdarza. Po zakończeniu pracy również będą Was ścigać z dokumentami i naliczać kary. Jeśli klient wcześniej spłaci kredyt to też Wam odcinają od wynagrodzenia. Średni staż pracy ludzi tutaj to 4 miesiące,o czymś to świadczy. Każdy kto zauważy jaka jest tu (usunięte przez administratora) ucieka jak najszybciej się da. Dalej jesteście chętni do pracy? Jeśli moja opinia zostanie usunięta dodam ponownie.
    ReviewUserIcon
    Rrr

    04.10.2022 13:51

    Pracownik

    Nie polecam pracy w mbanku/mfinasne. Pracuję w kiosku w galerii. Na początku ma się szkolenia z półtora miesiaca wdrażające, chwilkę siedzisz z pracownikami i obserwujesz ich pracę. Same szkolenia nie nauczą cię pracy lecz tylko nakreślą co i jak. Później oczekują od ciebie nie wiadomo czego. Najlepsi pracownicy mają prawo głosu, wszystko mogą robić i decydować, inni juz tylko są bo ktoś musi zapchać godziny pomimo twoich starań. Czujesz się jak intruz a nie jak pracownik. Wynagrodzenie jest różne tak jak i miesiące .. Raz jest mniej raz więcej ale to szału nie ma a na początku ciężko zdobyć klientów. Występuję niestety w tej pracy podkradanie klientów... Starasz się, dzwonisz do nich, masz złożone wnioski a później i tak wyjdzie ze kolega uruchomi za ciebie co przekłada się na twój plan jak i uruchomienia i wynagrodzenie. Naprawde jeśli ktoś ma wybór to zachęcam do wybrania innej pracy. Ta kosztuje dużo nerwów, stresów i jest mega odpowiedzialność za wszystkie podpisy i umowy, które się podpisuje z klientem. ( jeśli nie masz podpisu klienta wiążę się to z późniejszą karą pieniężną nie małą bo np 500 zł co miesiąc , które ty płacisz i dyrektor... Tak samo występują comiesięczne testy wiedzy, jeśli ich nie zdasz na odpowiedni próg zaliczeniowy to 200 zł odejmują ci z wypłaty a jeśli zdasz to masz po prostu zdane....) Naprawdę z ubiegiem lat praca ta nie jest warta swoich pieniędzy i nerwów. Zachęcam do przemyślenia propozycji bo na początku wszystko się fajne wydaje a później już jest inaczej. Występuje dlatego duża rotacja pracowników. Liderzy nie poświęcają czasu dla nowych i jego wdrożenia tylko liczą na pracowników by oni ich wszystkiego nauczyli a sami nie są z tego zadowoleni że tak musza robić i mają całą odpowiedzialnośc na sobie... Podkr pozdrooo
    ReviewUserIcon
    Konsultant

    01.10.2022 13:25

    Pracownik

    Cztery razy przemyślcie sprawę zanim postanowicie oddać się "rozkoszy" pracy w mkiosku. Atmosfera jest naprawdę gęsta, bo brakuje rąk do roboty, w związku z czym jako konsultant często będziecie obrywali za byle głupoty. Ogłoszenie na pracuj.pl jest od paru miesięcy nieustannie podbijane. Jak sądzicie, dlaczego? Dzięki wspaniałej atmosferze? Dzięki dobrym zarobkom? Dzięki niekorporacyjnemu systemowi pracy? Nie, rotacja jest duża, ponieważ ludzie stamtąd odchodzą. Nie robią tego, bo są kapryśni i oczekują niewidomo czego. Uciekają z powodu coraz większej skali (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Mobber

    29.08.2022 23:13

    Pracownik

    W firmie jest (usunięte przez administratora) obrażanie pracownika, oczernianie i bluzgi co chwilę.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    30.08.2022 21:06

    Były pracownik

    No, a co tu rozwijać. Ja osobiście pracowałem w kilku firmach, ale takich cyrków z mob... to w żadnej firmie nie miałem. Ogólnie liderzy budują u szarego pracownika poczucie niskiej wartości, czyli mówią że nie znajdziesz lepszej pracy, bo rynek jest trudny, że nie da się dzisiaj więcej zarabiać, że tutaj go się zarabia kokosy.. do t do go potrafią podglądać Cię z ukrycia i jeśli nie dzwonisz chociażby przez chwilę to nagle Ci zadzwoni taki jeden mądry i zapyta się z pretensjami czemu nie pracujesz i nie dzwonisz lub nie zagajasz. Tego jest naprawdę dużo, a ja coś czuję, że mógłbym o tych dziwnych zachowaniach książkę napisać..
    ReviewUserIcon
    Kinga

    29.09.2022 20:38

    Pracownik

    Niestety potwierdzam. Do tego przełożeni grożą zwolnieniem,przeklinają do pracowników i krzyczą.
    ReviewUserIcon
    Doradczyni

    29.09.2022 14:25

    Były pracownik

    Powiem tak: zrobienie w moim rynku planów w moim mieście jest nierealne. Skoro premi nie będzie to w jelicie mam cele kierownika, cele zespołu, całą dochodowość i wszelką relacyjność. Nie ma szans na premię to i nie ma pracy. Przyjdę, zaloguję się, podzwonię, poprzesuwam wszelkie możliwe sprzedaże na nieokreśloną przyszłość. Za gołą podstawę, czyli minimalną, praca na luzie totalnym. Poszukam ciekawej oferty, może znajdę, może nie, ale zapomnę co to stres i pośpiech przynajmniej na ten kwartał. Przecież kryzys, przecież inflacja. I jakoś groźba niby-zwolnienia mnie nie rusza. Bo ja cwana kobitka jestem i prawo trochę znam, a i to i owo wiem o tym i tamtym. Zwłaszcza tamtym.
    ReviewUserIcon
    Merytorycznie

    22.04.2022 23:26

    Pracownik

    Co raz gorzej. Nie pracuje kilku miesięcy, mój staż mogę policzyć w latach. Rotacja wśród ludzi co raz większa, stawki co raz mniejsze. Plany co raz większe. Szantaż, mobbing, w niektórych placówkach nepotyzm - jeden z małżonków jest np leaderem drugiego, bardzo dużo takich przypadków, grafik układany w ostatni dzień miesiąca, chciaz prośba ze strony pracowników jest inna - przecież można to zrobić szybciej, każdy ma życie prywatne poza pracą i jakieś plany. Bezsensowne szkolenia, które zazwyczaj są poza godzinami pracy więc trzeba poświęcić swój prywatny czas na to. ................. Uważam, że polityka firmy nie idzie w dobra stronę. Co raz mniej dba się o pracownika, może zamiast wydawać pieniądze na dział który robi bezsensowne webinary "dla chętnych", coachingowe żeby chciało się jeszcze więcej i piora mózg to dalibyście to w załączniku prowizyjnym? Jestem ciekawa co zrobi zarząd. Nie widzicie tych wspaniałych opinii nt firmy? Przecież wystarczy chciec i wszystko się da, prawda? GAZ DO DECHY! Dacie radę z tym aneksem! Tak łatwo i szybko poszło wam obniżanie "bo pandemia" i WIBOR w dół... Teraz WIBOR jest już o wiele wyżej niż był przed pandemia a i was oświece: PANDEMIA W ODWROCIE! Może da się cos z tym w końcu zrobić? Nowi pracownicy zazwyczaj nie wytrzymują kilku miesięcy, takie dajecie im dobre perspektywy i wsparcie leadera, który zatrudnia byle kogo żeby tylko plan na placówkę miec niższy. A później jak sam sobie nie radzisz to się zwolnisz i przyjdzie kolejny na Twoje miejsce żeby zapełnić tylko grafik na kilka miesięcy i żeby móc pozbierać konta od twoich znajomych i rodziny żeby do planu było. Takie są realia tej firmy. Z tego co widzę to nawet starsi pracownicy mają dość i ostatnio widać że i oni odchodzą. Kim chcecie robić plany? To tyle, szkoda że ci wyżej mają tak zadarte nosy i sodowke w głowie że nic poza sobą i swoją pozycja nie widzą. Dobrze by było gdyby wróciło partnerstwo i równość, bo kiedyś można było coś takiego tu dostrzec. Ogólnie gdybym miała zatrudniać się jeszcze raz to w życiu bym tego nie zrobiła.
    ReviewUserIcon
    Psych0

    10.09.2022 10:48

    Pracownik

    !
    ReviewUserIcon
    Młodsza spec

    28.09.2022 15:10

    Były pracownik

    Również potwierdzam, narobicie sie a zarobicie minimalną lub mniej.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w mFinanse?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - mFinanse S.A.

    ul. Jana Kilińskiego 74 90-119 Łódź

    https://mfinanse.pl

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Długoletni pracownik

    25.09.2022 14:28

    Pracownik

    Pracuje tu ponad 3 lata, kiedyś było ok, teraz nie jest niestety. Wszyscy się zwalniają. W ciągu całego okresu czasu kiedy tu pracuje,skład zmienił się przynajmniej czterokrotnie. Stawki zostały obniżone do 30% stawki obowiązującej jak się zatrudniałem. Przykładowo kiedyś zarabiałem 6000 na rękę, teraz za dokładnie taka samą pracę mam około 2 tys. A dużo trudniej jest sprzedac przy tych stopach procentowych. Średni czas pracy osób ode mnie z zespołu to 4/5 miesięcy. Firma w ogóle nie przejmuje się losem pracownika. Atmosfera bardzo zła nie da się nic sprzedac, dlatego menadżerowie są ciągle wściekli, bo mało zarabiają. Doszło do sytuacji, że osoby, które dopiero się zatrudniły, zwalniają się po kilku dniach, jak zobaczą jak to wygląda w praktyce.
    ReviewUserIcon
    mfinansesyf

    28.09.2022 08:40

    Były pracownik

    prawda, cyferki w excelu dalej te same bez zwracania uwagi na rzeczywistość i sytuacje kredytową, wieczne napinanie jajec na wyimaginowane wyniki
    ReviewUserIcon
    Reds

    25.09.2022 11:42

    Pracownik

    Pracuję już jakiś czas w tym banku i jestem bardzo niezadowolona z niej. Stawka za godzine to jakiś żart. Z tymi prowizjami też bywa różnie bo raz jest więcej kont raz mniej, kredytów tak samo. Wypłata miesięczna jest co prawda co miesiąc inna ale bywają i takie, że człowiek pomimo starań dostanie wynagrodzenie nieadekwatne do pracy. Bywały i takie, które wynosiły po 1800 zł, ale zdarzyło się wiadomo jak lepszy miesiąc, że były trochę lepsze. Występuje zdecydowanie faworyzacja najlepszych pracowników, którzy robią plany co miesiąc. Im zawsze wszystko wolno, stawiają kropkę nad i. Jak nie chcą nie muszą brać udziału w różnych akcjach czy treningach szkoleniowych z zagajki na pasażu z trenerem... Liderka jest ciężko dostępna telefonicznie, rzadko kiedy odbiera telefon jeśli chcę się o nią coś poradzić ( głównie chodzi tu o wnioski, jakieś skomplikowane sprawy, które od czasu do czasu mają miejsce)... odwiedzać też odwiedza różnie ale bywa rzadko przez co nowi pracownicy są jedynie zdani na pomoc ze strony starszych pracowników a co nie jest też przyjemne dla nich. Na rekrutacji nie zostałem poinformowany o stawce godzinowej. Wszystkie informacje były przedstawione w jak najlepszym świetle. Aż chyba za dobrze by było gdyby faktycznie te opowieści o tej pracy byłyby prawdziwe. Plany są tragiczne a czasem nawet nie realne do zrobienia. Nie od nas to tez zależy czy człowiek weźmie kredyt czy nawet konto założy a nawet najlepsza promocja w tym nie zawsze pomoże. Szkolenia są często to jest plus i ważne w tej pracy. Natomiast trenerzy od obdzwonki są niektórzy dośc aroganccy i chamowaci przez co zniechęcają człowieka do pracy. Największym minusem uważam, że w takich kioskach nie można robić dużo rzeczy tylko trzeba klientów odsyłać na infolinie bądź do oddziału. Przez co klienci pierwsze co mają do nas pretensję o to... Dodam tylko, że oddziały znajdują się bardzo daleko od takich kiosków, w całkiem innym mieście do którego trzeba jechać ponad 50 km... To jest chore.. Ogólnie rzecz biorąc radzę się zastanowić nad ta pracą... Wymaga ona niekiedy dużych poświęceń, spotkań poza godzinami pracy czy nawet dodatkowe telefonowanie do klientów
    ReviewUserIcon
    Askier

    27.09.2022 14:14

    Inne

    Co Ciebie trzyma w tej pracy przy takiej pensji i atmosferze? Pytam bez złośliwości ba jak się sam nie będziesz szanował to tym bardziej góra która jest nad tobą. Dla nich jesteś numerem który ma robić plany bo od tego zależą ich pensje i premie. Pyta Pracownik innej instytucji finansowej
    ReviewUserIcon
    Trzymajcie się z daleka

    17.09.2022 22:00

    Pracownik

    Cóż mogę powiedzieć.. pracowałam półtorej roku w obsłudze klienta. Zarobki śmiesz 4 tysiące na reke za stres, wyścig szczurow, wciskanie ludziom wszystkiego, niewazne czy klient chce czy nie chce. Ma mieć. Nawet jak nie ma o tym pojęcia trzeba mu to wcisnąć. Jak nie naciskają na karty kredytowe to naciskają na kredyty. Dyrektor oddziału zestresowany nie mniej niż pracownicy, bo obrywa gdy doradcom nie idzie. Wpieranie ludziom, ze mogą wszystko i oczywiście sky is the limit. O dodatkowych szkoleniach można zapomnieć bo nie ma na to czasu wiec wałkuje się elearningi, na które tez nie ma czasu wiec polega to na Przeklikaniu Wiecznie zdenerwowani ludzie, którzy wyzywają się na Bogu ducha winnych pracownikach. Często nie ma czasu żeby coś zjeść. Centrala, która wymyśla plany jest odrealniona. Nie ma pojęcia o pracy. Klienci pracownikami pomiatają oczywiście nie ma mowy żeby im chociaż zwrócić uwagę. Klient najważniejszy pracownik to śmieć. Słowem- nie polecam. Ta praca sprawiła ze obecnie jestem na lekach przeciwlękowych. Nabawiłam się nerwicy. Nie chciałabym tam wrocic za nic. Było okropnie. W razie pytań służę pomocą
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    18.09.2022 17:13

    Były pracownik

    Twoja opinia dotyczy oddziału, a nie tak zwanych wysp mfinanse prawda? Bo z tego co wiem to osoby w wyspach zarabiają raczej coś około minimalnej
    ReviewUserIcon
    Trzymajcie się z daleka

    20.09.2022 19:07

    Były pracownik

    Tak Ale teraz w placówkach stacjonarnych jest to samo
    ReviewUserIcon
    były pracownik

    20.09.2022 07:45

    Były pracownik

    Serdecznie odradzam pracę w mfinanse w Gdyni. Wytrzymałam 3 miesiące, na szczęście szybko zorientowałam się co się tam dzieję i uciekłam. Byłam zatrudniona jako doradca kredytowy pierwszy raz na działalność. Pierwsza czerwona lampka zaświeciła mi się gdy usłyszałam, że wcześniejsze dwie osoby zrezygnowały z pracy na moim stanowisku, jedna dziewczyna nawet nie przyszła na 1 dzień. Proces rekrutacyjny - bardzo sprawny i miły, dyrektorki od razu wytłumaczyły na czym polega praca, jakie są plany, jak wygląda rozliczenie. Od razu też zostałam zapytana czy się decyduję. Ponieważ wszytko wyglądało pięknie, zrobili na mnie dobre wrażenie - zgodziłam się. I tu zaczęły się schody. Po pierwsze - presja w otwarciu firmy, już, teraz natychmiast. Po drugie - sporo kłamstw na rozmowie. Praca została mi całkowicie inaczej przedstawiona. Była mowa o klientach którzy sami przychodzą do placówki, o wręcz gotowych deweloperach do współpracy. Prawda jest taka, że albo trzeba przyjść ze swoimi kontaktami, albo dzwonić po firmach i zachęcać do współpracy. Druga kwestia - brak wsparcia. Przynajmniej ja trafiłam do „zespołu” który niezbyt chętnie pomagał, udzielał odpowiedzi. Trochę rozumiem, w końcu wszyscy pracują na swojej działalności, bez podstawy, czemu mają poświęcać swój czas na nową osobę. Niestety trafiłam też na mało kompetentną dyrektorkę, która narobiła mi swoją niewiedzą więcej problemów niż pożytku. Kolejna kwestia, na rozmowie było powiedziane że dostaje komputer i telefon. Dopiero potem wyszło, że tak, ale na 6 miesięcy. Potem mam płacić albo praca na własnym. Komputer, bo telefonu w ogóle nie dają. Śmiech na sali. Gdyby było to powiedziane wcześniej pewnie zdecydowałabym się na dofinansowanie a tu wszystko na wariackich papierach. Rozstanie z tą firmą utwierdziło mnie w przekonaniu że dobrze zrobiłam uciekając. Najpierw zatrzymywanie mnie wręcz na siłę i przekonywanie. Czasem miałam wrażenie że mówią do mnie jak do dziecka które da się do wszystkiego namówić i łyknę znowu jak pelikan. Owa dyrektorka mi namieszała swoją niewiedzą w fakturach, już nawet księgowy miał problem ich zrozumieć. Próba naciągnięcia mnie na zwrot większej sumy niż im się należy zgodnie z umową. Mimo że to ich błąd (w systemie rozliczeniowym, komunikacji między działami oraz znowu niewiedza dyrektorki) na co zwróciłam im uwagę to postawę mają bardzo agresywną i roszczeniową. Firma zamknięta, mam nową pracę, w współpraca z nimi nadal odbija mi się czkawką. A benefity to jakiś śmieszny żart. Ogólnie cała praca tam to żart.
    ReviewUserIcon
    Administrator

    09.09.2022 19:22

    Inne

    Na stronie internetowej Pracuj.pl zamieszczono kilka aktualnych ofert pracy do firmy mFinanse S.A.. Poszukiwani są Opiekun Osób Starszych. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    11.09.2022 17:44

    Były pracownik

    Niech wszystkich, którzy rozważają pracę mfinanse ręką boska broni przed jedna z gorszych życiowych decyzji.
    ReviewUserIcon
    Specjalistka

    14.09.2022 22:55

    Były pracownik

    Bo w firmie jest (usunięte przez administratora)i nie da się zarobić.
    ReviewUserIcon
    Werka

    13.09.2022 18:33

    Były pracownik

    Na szczęście już poza upadłym para bankiem... To co tam się dzieje trudno opisać w książce. Alkoholizm, mobbing, upodlenie i plotkowanie to w skrócie. Pracują tam już tylko ludzie którzy nie mają wyboru. Obiecane benefity to mit, w efekcie odbierają ci idzie pensji za medicover i multisporta. Liczysz że czegoś się nauczysz od przełożonego? Przeliczyłam się... Kierowniczki i kierownicy to młodzi, sfrustrowani niekompetentni ludzie. W większości bez rodziny dlatego lubią wyzywać się na pracownikach. Może jak znajdziesz kierowniczce męża dostaniesz premie:)
    ReviewUserIcon
    Kate

    05.09.2022 21:48

    Były pracownik

    Dla każdego kto rozwaza prace w stym miejscu. Pracuje tu prawie 5 lat i jest coraz gorzej. Ktoś powie ze jestem leniem i nic nie robię ale nie tak nie jest. Kiedyś zarabiałam tu srednio 6500 na rękę teraz ledwo wyciągam 3500 na rękę mimo podobnych wyników sprzedażowych. Mobbing na porządku dziennym, kiedys atmosfera była w porządku teraz cały czas o coś pretensje. Kierownik który nie umie złożyć porządnie wniosku o kredyt... hahaha noo brawo mfinanse. Brawo gratuluję mfinanse że działacie tak że jest taka rotacja że 90% osób nie wytrzymuje roku. Wszyscy falszywi, ciągle pretensje o wszystko i kary. Na szczęście to mój ostatni miesiąc
    ReviewUserIcon
    Kate

    12.09.2022 23:24

    Były pracownik

    Ciężko było podjąć tę decyzję, bo ciągle slyszalam od liderów jak to źle jest w innych miejscach itd. ale po tym jak mój lider sam odszedł uznałam, że gdyby było jak mówił sam by się nie zwolnił.
    ReviewUserIcon
    Prawda

    13.09.2022 06:11

    Były pracownik

    Wychodzi na to, że wszędzie każdy lider tak mówił w tamtym czasie, bo słyszałem dokładnie to samo, ale wtedy odpowiedziałem, że jakakolwiek praca będzie lepiej płatną od mfinanse ????
    ReviewUserIcon
    Jola

    07.09.2022 20:16

    Pracownik

    W mfinanse nie ma szans na rozwój i awans Za kilka lat doświadczenia w bankowości mam podstawę w wysokości płacy minimalnej i nawet jeśli wyrobię wysoką premię premię to z byle powodu nikt jej nie wypłaci. Nie ma tu stanowisk pracy: często trzeba walczyć o biurko, krzesło, myszkę czy komputer. To nie jest żart. Jak są dwie osoby na zmianie nie ma gdzie usiąść. Jakichkolwiek benefitów brak. Codziennie jest się zasypywanym stosem niby to śmiesznych maili, które mają niby budować atmosferę jak np. ciekawostki o koronawirusie. A fakt, że osoby piszące te grafomańskie wypociny zarabiają 3 razy więcej od osób ciężko pracujących na rzecz tej machiny tylko bardziej irytuje. Bo może to zaskoczenie, ale pracownik chciałby zarabiać pieniądze. I na koniec bardzo się ciszę, że odchodzę. Czekam tylko na koniec wypowiedzenia.
    ReviewUserIcon
    Psych0

    10.09.2022 10:43

    Pracownik

    Prawda
    ReviewUserIcon
    Załamana

    05.09.2022 21:55

    Pracownik

    Ja pracuje w tym cyrku zaledwie 5 miesiący właśnie złożyłam wypowiedzenie, nie zamierzam za wszelką cenę robić tych śmiesznych Targetów, nie w ten osób, to jest czyste (usunięte przez administratora) jeżeli klient nie ma zdolność kredytowej to jej po prostu nie ma, w tym Banku naprawdę zawyża się jego dochody, w ten sposób klient wpada w spirale długów, to nie ma moje nerwy, dziwię się tym ludziom co tam jeszcze pracują, brak szacunku, mam nadzieję, że kiedyś się odważą bo gdyby nie oni to chyba nikt tam już nie będzie chciał pracować
    ReviewUserIcon
    Odradzam

    31.08.2022 01:31

    Pracownik

    U mnie w mieście 9 na 12 osób będzie się zwalniać, albo jest w trakcie rekrutacji albo ma nowa prace albo wysyła CV . Więc o czym to świadczy? Gdyby było tak super tak to pisali liderzy którzy mają problem z obsadzeniem grafiku tyle osób nie chciałoby się zwolnić.
    ReviewUserIcon
    Mariusz

    13.08.2022 07:54

    Pracownik

    Polecam miejsce do pracy . Zarobki atrakcyjne oraz luźna atmosfera .
    ReviewUserIcon
    Ogarniacz

    20.07.2022 23:47

    Były pracownik

    W firmie zaczynałem jako telefoniczny konsultant, a póżniej wróciłem jako doradca. Mam świetne wspomnienia z pracy. Opiszę doświadczenia i obserwacje w punktach 1) Wsparcie jest, ale zalezy od przelozonego. Nie każdy jest spoko, jak to z ludżmi ;) 2) Niska podstawa, ale świetne prowizje i możliwości ( dostęp do bazy kontaktów , wiadomo telefony dają, ale to od twoich umiejetności zależy czy sprzedaż ;) 3) To nie jest praca w " banku na kasie " praca jest dla pośrednika mFinanse i jesteś Handlowcem a nie panią w okienku, która ma się uśmiechać 4) Jak nauczysz się sprzedawać i faktycznie świadomie będzisz tego chciał ,zarobisz spokojnie między 7 -15 k netto ;) ale masz chciec inaczej podstawa 1 k netto maks wiec lepiej iść na kasę jak sie nie nadajesz do sprzedaży 5) Można spotkać róznych ludzi w kioskach, większość to ludzie co ledwie zarobią 4 tysiące i płaczą, że nie można sprzedać przez tel albo umówić spotkania. Dużo jednak zależy od zespołu jaki będziesz miał i od nastawienia ludzi. Ważne nie marudzić i iść do przodu. Podsumowując praca dla ambitnych i osob, które swiadomie chcą rozwijać się w sprzedaży, zarobki, o których mowilem są spokojnie do osiagniecia nawet pracujac przez 120 h, ale PRACUJĄC a nie udając. Tyle w temacie chesz próbuj i daj z siebie wszystko, sprzedaży można sie nauczyć ;) Pozdrawiam ;)
    ReviewUserIcon
    Pedro

    16.08.2022 08:47

    Pracownik

    Czasy się zmieniły to i kasa mniejsza.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    29.08.2022 09:16

    Były pracownik

    Nic nie dają
    ReviewUserIcon
    Karol

    11.08.2022 08:02

    Pracownik

    Polecam pracę. Nie dajcie się nabrać na te negatywne komentarze of ludzi leniwych. Jeśli chcecie zarobić i będziecie codziennie zaczepiać ludzi na galerii możecie spokojnie zarobić 3.5 brutto i więcej.
    ReviewUserIcon
    Nie dajcie się nabrac

    11.08.2022 18:46

    Pracownik

    I jeśli dla ciebie 3500 brutto to fajny zarobek to współczuję. Ja pracuje dorywczo jako niania i na rękę mam 30 zł za godzinę. Więc hahaha i niewiele robię w tej pracy
    ReviewUserIcon
    Emi

    12.08.2022 13:54

    Pracownik

    Kasa mała, sprzedac się da coś ale zarobki nieadekwatne do ilości sprzedanych kredytów. Mi się najwięcej udało zarobić 6 tys brutto ale to mialam szczęście. A tak to co miesiąc średnio 3000- 3500 brutto przy dużym zaangażowaniu. A mieszkam w dużym mieście więc takie zarobki są komiczne
    ReviewUserIcon
    Mikolaj

    26.07.2022 14:41

    Pracownik

    Polecam pracę w tej firmie . Praca lekka i przyjemna oczy oferowaniu dobrych rachunków dla klienta złapanego na galerii. Kasa jak za 120h zaczepiania bardzo dobra ( spokojnie 4k brutto można zarobić)
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    27.07.2022 11:45

    Pracownik

    Opinia lidera jak wiele innych. Nie dajcie się na to złapać. Z samych rachunków w życiu nie zarobicie tyle ile pisze Pan powyżej.
    ReviewUserIcon
    Abrakadabra

    27.07.2022 12:31

    Pracownik

    Człowieku 4brutto to możesz zarobic w innej pracy za samo siedzenie a nie proszenie ludzi o założenie konta.
    ReviewUserIcon
    RachunkowyOperator

    09.07.2022 16:02

    Pracownik

    Ogólnie praca lekka, dla niektórych może być stresująca i na początku na pewno taka jest. Pierwsze 3 miesiące jedziesz na minimalnej(około 2200 na rękę). W pracy większość czasu przeglądam fb bo mam 2-8 klientów dziennie(ruchliwa galeria). Co do wypłat po okresie wdrożenia raczej nie liczyłbym na kokosy tym bardziej w tym okresie, gdzie nikt nie chce brać kredytów. Prowizja za nie i tak jest śmiesznie niska. Żyjemy w czasach gdzie ludzie wszystko robią przez internet, a za kredyt/konto z internetu dostajemy jakieś śmieszne pieniądze z rzędu 25 za konto i 0.4% za kredyt xD Generalnie to wszystko spada na konsultanta,a reszta tylko pilnuje czy na pewno sprzedałeś wystarczającą ilość kont. Jak powiedzą Ci, ze akcji promocyjnych jest około 1-2 na rok to przygotuj się na jedną miesięcznie. Podsumowując raz zarobisz minimalną a raz może 3000-3500 na rękę przy całkiem dobrym wyniku, co nie zawsze się zdarza.
    ReviewUserIcon
    Cynamon

    14.07.2022 23:20

    Pracownik

    Już nie ma tej cząstki UOP. Wypowiedzieli wszystkim...
    ReviewUserIcon
    pracownik

    24.07.2022 12:32

    Pracownik

    Głównie pracuje się na zleceniu.
    ReviewUserIcon
    Mariusz

    02.07.2022 12:06

    Pracownik

    Ja natomiast polecam prace . Jeśli pracujecie a nie tylko siedzicie można zarobić spokojnie średnio 8-10k . Duży nacisk na rachunki lecz do zrobienia . Chodząc codziennie po galeri zakładając 1 rachunek + konta przychodząca + godzinową stawka + kredyty dają bardzo fajna wypłatę.
    ReviewUserIcon
    RachunkowyOperator

    09.07.2022 16:04

    Pracownik

    Kłamstwo. Żeby zarobić 10k to trzeba otworzyć z 50 kont i sprzedać około 400tyś w kredytach(na własne wnioski, nie te z internetu). Wynik wyssany z palca, jak się zrobi połowe tego to jest na prawdę dobrze.
    ReviewUserIcon
    Kaśka

    20.07.2022 18:33

    Pracownik

    Dokładnie zgadzam się z Maćkiem czasem jest wypłata 6 czy 7 tys ale to raz w roku, albo raz na pol roku nie częściej. Zazwyczaj około 3 tys brutto, w przypadku wynagrodzeń prowizyjnych warto patrzeć na średnia jaką się ma a nie jednorazowa wypłatę.
    ReviewUserIcon
    Kaśka

    20.07.2022 17:35

    Pracownik

    Mialam przed chwilą klienta na kredyt, który go nie wziął, bo u nas rata o ponad 150zl większą niż w pko, nie mówiąc już o dawaniu kredytów na prowizji. Klient nie chciał złożyć wniosku mimo moich zapewnień, że będę negocjować warunki. Nie da się tutaj zarobić a będzie jeszcze gorzej. W moim mieście co miesiąc są zatrudniane 3/4 nowe osoby, nie warto tracić czasu na tą pracę. Godzinowka znacznie poniżej minimalnej... 10zl brutto...
    ReviewUserIcon
    Sylwia

    15.07.2022 22:32

    Pracownik

    Po 4 latach chciałam odradzić tu pracę każdemu kto się zastanawia. Kiedys nie było tak źle, ale teraz jest slabo. Coraz większe parcie na wynik a stawki o połowę mniejsze. Ja akurat robię wynik dobry i nie jestem leniem jak co niektórzy tu piszą, ale kiedyś za taką samą sprzedaż miałam prawie dwa razy tyle. Nie mogę sobie pozwolić żeby dalej tu pracowac za takie stawki. Jeśli pasuje Ci siedzenie za stawkę minimalna i namawianie ludzi na konta to ok ale jeśli masz większe ambicje to nie trać czasu.
    ReviewUserIcon
    Zawiedziona

    19.07.2022 20:40

    Pracownik

    …A będzie jeszcze gorzej. Miały być podwyżki, a jest zapowiadane obcięcie stawki jeśli kredyt nie zostanie zrealizowany w asyście. Jednym słowem, klient ma dać doradcy dowód osobisty po czym sam wziąć kredyt w swojej aplikacji. Dopłacą Ci jednorazowo do asysty ale klient więcej nie przyjdzie, bo też po co? Podobnie ze zmianą danych i innymi dyspozycjami. Czy to praktyka która ma oduczyć klientów przychodzenia do kiosków czy placówek? Dodając do tego stawki godzinowe mamy niezłą komedię. Nie bez powodu rekrutacja trwa bez końca, zawsze ktoś się zwalnia więc możecie być pewni, że zostaniecie przyjęci wykazując nawet minimalną chęć do pracy.
    ReviewUserIcon
    Sylwia

    20.07.2022 17:25

    Pracownik

    Dobrze napisane z tą asystą, chcą żeby ludzie do nas nie przychodzili. To niech nam dadzą większą godzinówkę. A nie 10 zł brutto to straszna żenada. Odradzam prace nie traćcie czasu, ludzie po miesiącu dwóch się zwalniają. U mnie w mieście na tą chwilę pracuje 15 osób, z tego powyżej roku pracują tylko 3 osoby. O czym to świadczy? Ludzie szkoda czasu żeby zatrudniać się na miesiąc a potem zwolnić serio. Do tego mamy jedne z najdroższych kredytów I każdy idzie do konkurencji. Serio nie traćcie czasu na tą firmę.
    ReviewUserIcon
    anonim

    15.06.2022 12:49

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Pamiętam wpis

    21.06.2022 23:57

    Pracownik

    Napisz jeszcze raz. Tam była 100% prawda, bez żadnego obrażania innych więc też nie rozumiem dlaczego usunięto. Bardzo mi się to nie podoba jak fajkowe osoby co wychwalają firmę.
    ReviewUserIcon
    Specjalistka

    10.07.2022 20:07

    Pracownik

    Napisz jeszcze raz.
    ReviewUserIcon
    Anonimowy Były Pracownik

    30.06.2022 13:24

    Były pracownik

    Praca głównie polega na tym że musisz bardzo ciężko się napracować i bardzo stresować, aby osiągnąć plany sprzedażowe. Głównie w mFinanse zarabia się na lidera, który za przeproszeniem zbija bąki i zwalnia pracowników, gdy plany sprzedażowe nie idą po myśli Lidera. Kolejną przykrą rzeczą w tej instytucji są zarobki. Przez „X” miesięcy mojej pracy w mFinanse w każdym z nich miałem problemy z wypłatą. Przelew przychodził w późniejszych terminach niż powinien i najczęściej przychodziło za mało niż powinno. Ogólnie polecam przemyśleć dwa razy, zanim rozpocznie się pracę w tej instytucji. Osobiście Bardzo nie Polecam. Pozdrawiam Serdecznie wszystkich. :)
    ReviewUserIcon
    Specjalistka

    10.07.2022 20:06

    Pracownik

    Cieszę się że w końcu ktoś napisał prawde. A nie głupoty pisane przez liderów. Gdyby było tak super to nie byłoby takiej rotacji. Ludzie zwalniają się po miesiącu czy dwóch. Stawki o połowę mniejsze niż przed covidem. A liderzy udają że nic się nie stanie. Atmosfera średnia. Wieczne problemy z grafikiem Prawdziwe opinie dotyczące tej pracy są tutaj usuwane. Zostają tylko pisane przez liderów pozytywne opinie.

    Zostaw merytoryczną opinię o mFinanse S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.