Opinie o Pulsar Energia Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Pulsar Energia Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Pulsar Energia Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Handel, dystrybucja i przesył energii elektrycznej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Pulsar Energia Sp. z o.o. w Warszawa

anonim Nowy wpis
Inne

Na swojej stronie firma cały czas szuka specjalistów dp spraw sprzedaży. Wie ktoś, jakie możliwości awansu zawodowego są na tym stanowisku? W ogłoszeniu jest mowa o szkoleniu produktowym na początku (usunięte przez administratora) potem natomiast jest wzmianka o możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Czy to oznacza szkolenia finansowane przez firmę?

Wojtek Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Firma Pulsar, po zakończeniu umowy 31.01.2022 r., nie przysyłała mi rozliczenia końcowego.( wg moich wyliczeń zapłaciłem za energię elektryczną więcej niż jej zużyłem. Po mojej interwencji w marcu 2022 r., przysłali mi rozliczenie końcowe z którego wynikało że to ja jestem im dłużny. Po następnym moim piśmie w lipcu 2022 r., w którym niezbicie udowodniłem że to Pulsar jest mi winien ponad 500 zł, do dzisiaj nie dostałem zwrotu tej kwoty a na wszelkie maila i pisma polecone w tej sprawie nie mam żadnej odpowiedzi. Czy ktoś wie co można zrbić w takim przypadku?. Proszę o kontakt tel. 501034821. Wojtek

IwonaR Nowy wpis
Inne
 Problem
@Wojtek

Po moich doświadczeniach z Pulsarem mogę tylko podpowiedzieć żeby iść z tym do sądu albo jeszcze spróbować przez rzecznika konsumenta . Nie szczypać się ,nie odkładać na później tylko działać .Jeżeli jesteś pewien swoich racji .Pozdrawiam i trzymam kciuki za pozytywne zakończenie .

Teresa
Inne

wiadomo coś o obecnej kondycji finansowej firmy? pytam, bo jeden z pracowników stwierdził, że padną z powodu utraty klientów. :( wiadomo jak ta sytuacja teraz wygląda? faktycznie ich tracą?

Wkurzona
Inne
@Teresa

Tak, nasiwi ludzie od tych (usunięte przez administratora) odchodza!!!! Moja strona klienta nie działała już rok temu. Żadnego wglądu do historii rozliczeń, telefon martwy. Wystarczy zadać sobie trochę trudu i poczytać opinie !!! To najbardziej złodziejska, nieuczciwa, kombinująca i niewywiązujących się z ustaleń z klientem przez sanych siebie robionych firma jaką znam!!!! Żałuję, że stanęli na mojej drodze ... z dnia na dzień, już rok temu podnieśli cenę 1 kwh, w gospodarstwie DOMOWYM na 2 zł !!! To aż dziwne, że ktoś jeszcze jest ich klientem ....chyba tylko ze strachu przed karami za zerwanie umowy !!! Omijać szerokim łukiem.

IwonaR Nowy wpis
Inne
 Problem
@Wkurzona

Ja miałam umowe z nimi do końca września 2022 r.Tak jak inni tutaj , nie miałam od nich faktur,telefon martwy,smsy i e-mil też .Moje pisma do nich też były bez odpowiedzi. Mój profil na stronie Pulsar też nie czynny od XII.2021r.Płaciłam jakieś tam pieniądze co 2 miesiące sama wyliczając mniej więcej ile powinnam zapłacić i tyle przelewałam na ich konto.Pieniadze nigdy nie wróciły z powrotem czyli konto działało. Nie odpowiadali na moje pisma i na przedwczesne rozwiązanie umowy. Dopiero rzecznik praw obywatelskich zadziałał skutecznie . I umowa została ostatecznie rozwiązana chyba w maju 2022r. Pulsar wysłał mi pismo o jej rozwiązaniu. Podpisany przez jakiegoś prawnika pełnomocnika . Nikt ode mnie nie żądał dopłaty za faktury do tej pory.I mam spokój.także śmiało rozwiązujcie z nimi umowe na dostawe energii bez obaw o konsekwencje .

Wściekła
Były pracownik
 Pytanie

To najbardziej złodziejska firma na rynku. Do dyspozycji nie dostałam rozliczenia faktur za 2019 r pomimo, że sami przekładali to rozliczenie korektami od korekt korekt na 31.12 2021 r. Krętacze, (usunięte przez administratora) bez skrupułów każą Ci się cmoknąć w tylek ! Na moje rzadanie zwrotu pieniędzy dostaje informacje, że nie mają podstaw do uznania roszczenia. Nic nie jestem w stanie ustalić! Od 1 lutego 2022 r odnieśli cenę za 1 kWh 400 % na 2 zł. bez żadnego powiadomienia o zmianie cen ! !! Gdzie to zgłosić?

Krzycho1948
Pracownik
@Wściekła

Sprawa jest prosta, trzeba doczekać do końca umowy i zmienić dystrybutora energii, podejrzewam ,że prawie wszyscy to zrobią, wtedy firma padnie.

Wściekła
Były pracownik
 Pytanie
@Krzycho1948

Umowę to oni sami, bez pytania o zdanie przedłużyli żerując na tym, że do końca 2021 mieli się rozliczyć z nadwyżek z 2019. Niestety nie zobaczę tych pieniędzy a winni mi są 2,5 tyś zł Na próby uzyskania rozliczenia faktur sprzed 2 lat chociażby we wplatach faktur szacunkowych otrzymuje info, że nie widzą podstaw do roszczenia ! Takiego złodziejstwa, chamstwa, kretactwa nie widziałam jeszcze nigdzie. Teraz ta 400% podwyżka bez uprzedzenia wynikającego zresztą z umowy...conajmniej 10 dniowy okres poprzedzający. Łobuzy poptostu. Jak to możliwe, że oni wogole jeszcze działają?

IwonaR
Inne
@Wściekła

Ja od grudnia 2021r nie mam dostępu do mojego profilu na EBOKu .Dostałam tylko list z podwyższonymi stawkami (cennik) od XII.2021r.Otwierając strone wyskakuje error.W grudniu zdążyłam wydrukować 3 ostatnie faktury. Dzwoniłam na kilka nr do tej firmy ,nikt nie odbiera lub tez odzywa się automat z info że "osoba do której dzwonisz ma pełną skrzynkę głosową" .Pisałam smsa do p.Zajko (pracownik,być może już były) ,nikt nie oddzwonił i nie odpisał. Pisałam e-mila 2 stycz.2022, nikt mi nie odpisał. Dzwoniłam do prawnika ,poradził wizytę u rzecznika konsumenta.Ten z mojego terenu ma do 5 marca zwolnienie. Umowa minęła we IX.2021r i nikt mnie nie powiadomił że sie skończyła.Tylko w grudniu nowe obowiązujące stawki. A widzę że piszące osoby jednak mają jakiś kontakt z tymi szubrawcami .

Iwa
Inne
 Pytanie
@Krzycho1948

Witam. Jak rozwiązać z nimi umowę? Zero kontaktu jakiegokolwiek.

Wściekła
Były pracownik
@Iwa

Ja podpisałam umowę z nowym sprzedawcą który już sam wypowie im umowę. Niestety potrwa to conajmniej miesiąc, półtora. Można wypowiedzieć umowę samemu na ich druku (był załącznikiem do umowy) I przesłać za potwierdzeniem odbioru. Gdyby nie odebrali to trzeba ponowić list i dwukrotny polecony uważa się za doręczony. Zgodnie z umową obowiązuje strony miesięczny okres wypowiedzenia. Chodzi tylko o zachowanie ciągłości dostaw prądu...jest coś takiego jak dostawca awaryjny, zawsze deklarowany przy podpisywaniu każdej umowy który w razie czego przejmuje obowiązek dostaw ale nie wiem jak to naprawdę działa. Ja najchętniej wypowiedzialabym im w trybie natychmiastowym bo płacenie po 2 zł za kWh jest chore!!! Zostaliśmy (usunięte przez administratora) nie poinformowani o podwyżkach...moją sprawę prowadzić będzie prawnik. Ta firma to perfidni (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) !!!

PiotrB
Inne
@Wściekła

Mi podnieśli cenę beż powiadomienia od stycznia 2022r na 2 zł. Wypowiedziałem im umowę i napisałem skargę do Urzędu Regulacji Energetyki. URE na tej podstawie wszczął wobec nich postepowanie wyjaśniające. Polecam też złożyć skargę i opisać temat

1
PiotrB
Inne
@Iwa

Jeśli jest to umowa na czas nieokreślony lub minął data umowy terminowej można ją wypowiedzieć z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia. Trzeba to zrobić na piśmie i wysłać im to pocztą, najlepiej poleconym priorytetem za potwierdzeniem odbioru. Jednocześnie polecam napisanie skargi do Urzędu Regulacji Energetyki - im więcej skarg i przykładów bezprawnego działania tym lepiej. Ja skargę napisałem i URE wszczęła postepowanie wyjaśniające na tej podstawie.

PiotrB
Inne
@Wściekła

Wypowiedzieć umowę I zmienić Operatora. Mi podnieśli stawkę na 2pln w styczniu. Wypowiedziałem umowę na piśmie ( obowiązuje niestety miesięczny okres wypowiedzenia) i od marca mam już innego normalnego dostawcę. Styczniowej prognozy na....970pln im nie zapłaciłem do tej pory, a oni do teraz nie wystawili faktury rozliczeniowej po zakończeniu umowy. Równocześnie napisałem skargę na nich do URE. Z tego co ustaliłem to żaden ich cennik energii nigdy nie został przez URE zaakceptowany, a od 2019r caly czas się toczy sprawa cofnięcia im koncesji (decyzja URE z mają 2019r w tej sprawie do tej pory jest niestety nieprawomocna).

Specjalista Ds. Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Telefon z zaproszeniem, rozmowa z liderem który bezczelnie kłamał nt. zarówno zarobków, formy pracy tj Leader powiedział że czeka 2000 ciepłych leadów i nie mają kogo posadzić by zbierać umowy , obiecanki o nielimitowanej podstawie po okresie próbnym = kłamstwo podstawa po okresie próbnym to 3500brutto a w okresie próbnym 3000 brutto . Następnie odwlekanie podpisania umowy o 2 tyg . Następnie szkolenie dwu dniowe

Pytania

Brak pytań po oględzinach mojego CV pytanie kiedy mogę zacząć

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Elektromonter ds. pomiarów elektroenergetycznych
Gdynia
Przedsiębiorstwo Portowe Sieć Sp. z o.o.
(52 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Asystent Projektanta Konstrukcji
Siemianowice Śląskie
MERAENG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Wyślij CV
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Programista maszyny CNC (K/M)
Dębica
Igloocar Sp. z o.o.
(68 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
marcin

Podwyżka 107% w stosunku do taryfy z grudnia 2018. Kto da więcej? Ludzie, musimy coś z tym zrobić!

Robert
@marcin

Napisać pismo pot tytułem "Odstąpienie od umowy" z powodu naruszenia warunków umowy. Te ich zapisy dotyczące "szczególnych okoliczności" nie dotyczą przecież zmiany ceny, bo każdy przedsiębiorca musi liczyć się ze zmianą cen zaopatrzeniowych. Po wysłaniu pisma, należy zgłosić się do operatora i podpisać z nim szybko umowę na sprzedaż prądu, aby pulsar nie mógł wam go odłączyć. Nie pękać i nie płacić żadnych kar.

marcin
@Robert

Dziękuję Robert za informację. O sprawie poinformowałem już media, URE i UOKiK. Liczę, że wkrótce wszyscy poszkodowani zjednoczymy siły w walce z tymi oszustami.

1
lulekp
@marcin

Witam Dostalem fakture rowniez wyzsza o ponad 100% z pulsar. Ale nie wiem, czy dobra opcja jest wypowiedzenie umowy. No chyba, ze umowa byla na niezmienna stawke. Ja niestety nie mam takiej umowy - " wiec nie maja mojego plaszcza i co im zrobie ? " Jarek

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
marcin
@lulekp

Też nie mam takiej gwarancji, jednak zapłaciliśmy już raz za prąd za faktury w 2017. Nie można zmieniać cen fakturą za już wykonaną usługę/kupiony towar w poprzednim roku. Teoretycznie mógłby Pan równie dobrze kupić samochód w salonie, a za rok otrzymać korektę, że jednak musi Pan dopłacić kolejne 100%...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lulekp
@marcin

Ja dostalem od nich juz druga korekte do korekty - wyszlo dodatkowe 200,00 zl za rok. I niestety ustawilem zlecenie stale co mc - i mialem nieco nadplaty - ale juz zostalo z tego tylko 500,00 po korektach za zeszly rok i nowej fakturze za ten. Czlowiek uczy sie na bledach. Na razie wylaczylem zlecenie. Ponadto w zeszlym roku wyslalem prosbe o zwrot nadplaty - minal mc a tu ani widu ani slychu. To jest jakas maskara - Odpowiedzialna za moje konto pracownica stwierdzila, ze firma aktualnie zastanawia sie nad stanowiskiem dotyczacym wypowiedzi premiera o braku podwyzek :P Jakos mnie to nie przekonalo

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Damian
@lulekp

Dokładnie mam to samo, taryfa g12w na rok 2019 ceny sa następujące szczytowa 0,5706 brutto a poza szczytem 0,3946 brutto a w tauronie jest 0,3961 brutto i 0,1914 jakis kosmos.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
marcin
@Damian

Może powinniśmy coś z tym zrobić, bardziej się zorganizować? Wiem, że nieprawne są te podwyżki, ale zmuszeni zapłatą i wizją odcięcia prądu dużo osób będzie płacić, na ich nowy nr bankowy. Media już są poinformowane o sprawie, zbierają materiały (dla zainteresowanych mogę podać więcej szczegółów). URE poinformowany, czekam na ustalenia i informację zwrotną. Może warto pomyśleć o jakimś zbiorowym pozwie? Może warto by było założyć forum, na którym wymienimy nasze "doświadczenia" z tą firmą? Dajcie znać...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
krystian
@Robert

witam czy mógł by pan mi wysłać wzór albo wysłać pare wskazówek jak odstąpić od umowy albo napisać jakąś sensowna reklamacje nic nie mogę na ten temat znaleźć. bardzo dziękuję fhgala@yahoo.com

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ZIZI
@Robert

Zrobiłem podobnie i odcięli prąd. Nikt nie chce podpisać umowy bez dokumentu potwierdzającego wypowiedzenie. Dodatkowo w umowie jest napisane o karze umownej. Podpisując dokumenty z tą firmą zdajesz się na ich łaskę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim
@marcin

Witam Jest sposób na rozwiązanie umowy z Pulsarem ( rozwiązanie jednostronne bez okresu wypowiedzenia) Trzeba przejść na umowę kompleksową (Tauron lub inny dystrybutor ) . W momencie przejścia na umowę kompleksową stara umowa dystrybucyjna traci ważność co za tym idzie z automatu rozwiązuje się umowa na sprzedaż Energji z Pulasarem. Jedna wada takiego rozwiązania to że trzeba się liczyć z wystawieniem faktur na kary umowne ( kwestia zapłaty to inna sprawa) Najważniejsze jest to że nie mogą wtedy odciąć już energii. Rozwiązanie do przeanalizowania Indywidualnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia
Inne
@ZIZI

Rozumiem, że wszyscy wypowiadacie się tutaj z punktu widzenia klientów firmy Pulsar Energia. Takie opinie są również ważne, ponieważ współtworzą wizerunek i renomę firmy. Jednakże jeśli już postanowiliście rozpocząć tutaj swoją dyskusję, to może powiecie chociaż, co skłoniło Was, by zawrzeć umowę z tą firmą? I czym spowodowane są podwyżki cen produktów i usług oferowanych przez firmę? Jak firma uzasadnia takie decyzje?

AGA
@lulekp

Marcin ja też czekałam na zwrot nadpłaty. Po kilku miesiącach oddali. Weszłam z nimi w spór o notę odsetkową to dziś za karę dostałam od nich notę za "Rekompensata za koszty odzyskiwania należności zgodnie z Art. 10 ust. 1 Ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych". Kilkanaście pozycji po 40euro. Czekam na wyjaśnienia , których faktur to dotyczy. Spóźniłam się 2 razy z zapłatą ( o kilka dni ) a oni chcą ponad 1700 zł. kary.

Zbyszek
@marcin

Witam Serdecznie. No i co z tymi mediami? Zadzieje się coś? Do kogo z mediów ewentualnie się zgłosić?

rafal
Inne
 Pytanie
@AGA

ja rowniez dostalem 30.09.2021 note obciazeniowa na 1700 zl z identycznym.opisem choc rachunki wszystkie z lekkim.opoznieniem tylko placone.jakas tabela z kursem.euro a nie odsetkamu ustawowymi w odpowidzi od nich.czy juz ktos wie co z tym robic?jednostronnie wypowiadac umowe?co oni to bo chce zmienic operatora a minal.pare dni temy 3 mczy okres wypowiedzenia i umowa wg nich juz 3 raz przechodzi na kolejne 12mcy

gpat
Inne
@rafal

Ja otrzymałem notę obciążeniową na kwotę 521 zł. w 9 miesięcy po skutecznym wypowiedzeniu umowy. Po dwóch tygodniach od wysłania do nich maila czego dotyczy ta nota okazało się że jest to równowartość 3x 20 EURO za trzy faktury rzekomo opłacone z opóźnieniem. Ponieważ wszystkie faktury zostały opłacone przeze mnie w terminie złożyłem reklamację , na co otrzymałem odpowiedź, że muszę opłacić notę we wskazanym w nocie terminie , zaś oni mają czas na rozpatrzenie reklamacji 30 dni. Nie opłaciłem tej noty. Wtedy wystawili mi wezwanie strasząc, że skierują sprawę na drogę postępowania sądowego. Wtedy odpisałem im , że wystawię im notę obciążeniową za 9 faktur korygujących dotyczących niewypłaconej przez nich rekompensaty z tytułu wzrostu cen energii w 2019 roku. 9 x 40 = 360 EURO. Czekam na dalszy rozwój wypadków. Energii nie mogą mi odłączyć bo nie jestem od 9 miesięcy ich klientem.

Dawid
Inne
@gpat

Widzę potrafisz się tagować :) Nie boisz się, że i tak nie wygrasz z takim potentatem? Ja bym opłacił te faktury dla spokojniej głowy. Warto się tak szarpać?

gpat
Inne
@Dawid

Właśnie w dniu wczorajszym otrzymałem korektę noty obciążeniowej do zera. Pulsar uznał moją reklamację . Fakt byłem zdeterminowany, bo to moim zdaniem jawne wymuszenie. W ciągu trzech lat sprzedaży energii przez tą firmę poznałem jej sposób działania, cechujący się chciwością charakterystyczną dla firm z pierwszego okresu kapitalizmu. Oni liczą na to, że strasząc klienta różnego rodzaju sankcjami go złamią. Pod tym względem są bardzo kreatywni, ale czasami fantazja ich ( działu prawnego/ windykacji) trochę ponosi. Nie można poddawać się i trzeba wszelkimi dostępnymi oraz zgodnymi z prawem metodami eliminować z otoczenia takie podmioty. Dzisiaj na rynku na szczęście liczy się coraz bardziej dobry wizerunek, który zawsze patrząc kompleksowo przynosi firmie więcej korzyści niż chęć osiągnięcia zysku za wszelką cenę, często na granicy prawa. Jedyną skuteczną metodą aby osiągnąć ten cel jest nieodpuszczanie Pulsarowi przez jak największą rzeszę klientów, która na zasadzie kuli śniegowej zmiecie ich z powierzchni. Wracając do tematu, na razie nie ogłaszam zwycięstwa, bo kreatywność Pulsaru na punkcie wyciśnięcia z klientów zysku jest na najwyższym poziomie.

Dawid
Inne
@gpat

I tak ci gratuluję, że ci się udało, bo pewnie jesteś jednym z nielicznych. Masz racje, że wizerunek jest ważniejszy niż te paręset zł od klienta, ale co niektórzy tego nie rozumieją. Pewnie już nigdy nie wrócisz do firmy po takich perypetiach, co?

gpat
Inne
@Dawid

Raczej nie wrócę do tej firmy. Ale coś jednak im zawdzięczam. Traktuję bowiem 3 lata "współpracy" z tą firmą jako zbieranie doświadczeń . Na pewno nauczyło mnie to dokładnego czytania umów. Dzięki temu przy wyborze kolejnego sprzedawcy mogłem szybko wykluczyć kilku sprzedawców, którzy w niektórych rankingach zajmowali czołowe miejsca ;)

Rolf
Inne
@Dawid

Ja bym się nie szarpał o kilkaset złotych. Szkoda zycia.

Beata
Inne
@Rolf

Nie szkoda Ci pieniędzy? Niektórzy na te kilkaset złotych muszą bardzo ciężko pracować i nie mogą sobie pozwolić na machnięcie ręką. Przez takie odpuszczanie firma nieuczciwie zarabia, trzeba walczyć o swoje i wykluczać z rynku nieuczciwych przedsiębiorców.

Ro
Kandydat
@Beata

Tylko że wysokość tych pieniędzy nie przewyższa nerwów które trzeba ponieść przy okazji.

Dawid
Inne
@Ro

No tak, masz racje. Zdrowie psychiczne jest ważne, a właściwie bezcenne. Po takiej nauczce, jak się straci trochę kasy to człowiek na przyszłość jest ostrożniejszy i nie daje tak łatwo wiary tylko czyta to co podpisuje :)

Poldek
Inne
@Dawid

Łatwo sie mówi ale czesto szybko szybko i sie nie przeczyta dokładnie. A potem trzeba płacic za to

jamiz
Pracownik
@marcin

Ceny w 2022r. z kosmosu - 2 zł za kWh netto, mam windykację. Straszą wyłączeniem dostawy prądu.

PiotrB
Inne
@jamiz

To samo miałem w styczniu wraz z otrzymaniem faktury z taką stawką. Wypowiedziałem umowę i napisałem skargę do URE. W lutym straszyli mnie windykacja i wyłączeniem prądu, a obecnie mam jyz innego dostawcę, tej styczniowej prognozy nie zapłaciłem do tej pory, prąd mam caly czas i czekam tylko na fakturę rozliczeniową od nich. W styczniu po otrzymaniu od nich prognozy z taką stawką zarzuciłem im bezprawne wprowadzanie stawek bez pisemnego powiadomienia klienta (jest na to paragraf), zarzadalem korekty faktury i równocześnie wypowiedziałem umowę na piśmie. W lutym na maila windykacyjnego odpowiedziałem, że umowa jest przecież wypowiedziana i jedyne czego oczekuję od nich to faktury rozliczeniowej i korekty faktur do stawek zeszłorocznych oraz poinformowałem o skardze do URE.

IwonaR
Inne
@PiotrB

Coś nie chce mi sie wierzyć w te bajki co piszesz. Pisałam do URE skargę na Pulsar i dostałam odp .Oni nie mają uprawnień ani mocy sprawczej do nakładania kar mandatów itp. Niestety nie pomogą. Prezes URE cofnął im koncesję w V.2019r i sprawa trwa w sądzie bo sie od niej odwołali. Skargę możesz napisać do UOKiK i tam tez nie wiadomo czy pomogą . Rozmawiałam z Energą operator bo to jest mój dystrybutor na północny region Polski o mojej sytuacji z Pulsarem. Jeżeli nie zapłacę f-ry dla Pulsara ,to oni mają prawo zgłosić ten fakt do dystrybutora że klient nie zapłacił. Energa w ciągu 2 tygodni przyjeżdża i odcina prąd .Wstawienie ponowne licznika to koszt 5tys zł . A jeżeli podpisujesz umowę sprzedaży z innym sprzedawcą ,musisz zadeklarować że poprzednia twoja umowa nie została rozwiązana. Bo to Ty wypowiedziałeś Pulsarowi .Ale potwierdzenia nie masz. W umowie uczestniczy dwie strony. W twoim przypadku Pulsar i Ty. Jeżeli Pulsar nie zakończy z tobą na piśmie umowy ,będziesz miał dwóch sprzedawców i będziesz płacił podwójnie. Ja oczywiście chyle czoła przed Tobą za wyczyn ale ciekawa jestem jaki będzie finał . Oczywiście tez wysłałam do nich pismo o rozwiązaniu umowy .Ale jeszcze nie dostałam potwierdzenia ze odebrali a to już tydzien temu .Jeżeli ktoś z państwa chce podzielić się swoim doświadczeniem z Pulsarem podaje nr 723715465 . Podzielę sie chętnia swoją wiedzą którą wygrzebałam w internecie i tymi paragrafami .Pozdrawiam

IwonaR
Inne
@AGA

Transakcje handlowe nie dotyczą odbiorcy indywidualnego jak sama nazwa wskazuje. "Transakcje handlowe ".Poczytaj o tym .

PiotrB
Inne
@IwonaR

Oto garść szczegółów. Wypowiedzenie umowy wyslalem im na piśmie pocztą (jedyna możliwa forma złożenia skutecznego wypowiedzenia) priorytetem za potwierdzeniem odbioru. Po paru dniach otrzymałem maila z pisemnym potwierdzeniem rozwiązania umowy z miesięcznym terminem wypowiedzenia. Umowa wygasła z dniem 28.02.2022. W międzyczasie podpisałem umowę na dostawy prądu z PGE Obrót i od dnia 1.03.2022 jestem ich klientem (przed podpisaniem umowy podałem PGE termin wygaśnięcia umowy z pulsarem). Prąd mam w domu cały czas bez przerwy. Styczniowej faktury prognozy z ich bandycka stawką nie zapłaciłem do tej pory, a na lutowego maila z próba windykacji odpowiedziałem, że umowa już została wypowiedziana i jedyne czego od nich oczekuję to faktury końcowej faktury rozliczeniowej po normalnych stawkach i korekty styczniowej faktury. Jednocześnie uprzedziłem ich w tym mailu o złożonej przeze mnie skardze do URE oraz nadmieniłem, że posługują się cennikami energii nigdy nie zatwierdzonymi przez URE. Na razie do dnia dzisiejszego milczą, prąd płynie, a ja nie jestem już ich klientem i czekam tylko na f VAT z rozliczeniem finalnym. Też otrzymałem z URE odpowiedź że jakiekolwiek spory ze sprzedawcą nie leżą w ich kompetencjach, podając jednak że firmy takie o jakichkolwiek zmianach cen powinny informować swoich klientów pisemnie (w moim przypadku tego nie robili). Ponadto i tak widzę sens pisania skarg na nich do URE, gdyż może wtedy zmusi to Urząd do ostatecznego zamknięcia pewnej sprawy - w maju 2019r URE wydało nieprawomacna decyzję o cofnięciu im koncesji, od której się odwołali. Od tamtego czasu decyzja ta ani się nie uprawomocniła, ani też nie została cofnięta. Więc może będzie to jakiś impuls by w końcu prawomicnie ich zamknąć. W razie potrzeby służę dokumentami jakimi dysponuje. Mój adres to pbarbanell@poczta.onet.pl Pozdrawiam.

Janusz K
Inne
 Pytanie

To, że Pulsar Energia po wystawieniu korekt za rok 2019 rok, zmniejszających opłaty za energię elektryczną zgodnie z ustawą z 28 grudnia 2018 r., (wystawiając sobie roczny termin spłaty) nie pozwalają ich odliczać z tegorocznych faktur przed datą zapadalności tych korekt na 31.12.2020 roku to jeszcze nie wszystko. Oni potrafią wyłudzić pieniądze i je sobie przywłaszczyć. Niewiarygodne ? A jednak! Oburzony rocznym terminem zwrotu nadpłat wynikających z wyżej wymienionych korekt, w marcu 2020 roku wypowiedziałem umowę ze skutkiem na 30 września 2020 roku, bo wtedy upływał okres na jaki została zawarta. Przed rozpoczęciem dostaw EE od innego dostawcy był oczywiście spisany stan licznika. Porównałem różnicę stanu licznika pomiędzy końcem i początkiem umowy z Pulsar Energia z sumą kWh wszystkich faktur rozliczeniowych z okresu trwania umowy i okazało się, że nadpłaciłem za 743,9 kWh (13411kWh wg faktur rozliczeniowych Pulsar Energia, minus 12851.1kWh wg wskazań licznika, plus 184kWh tyt. ostatniej faktury zaliczkowej). Moje żądania o zwrot równowartości za nadpłacone kWh, poskutkowały odpowiedzią, że nie mają podstaw do uznania moich wezwań do zwrotu nadpłaty z powodu braku korekty danych z OSD a moje wyliczenia nie stanowią wiarygodnej podstawy. Wystąpiłem więc sam do OSD o podanie łącznego zużycia EE w okresie trwania mojej umowy z Pulsar Energia i otrzymałem odpowiedź potwierdzającą moje wyliczenia. Pulsar Energia wystawił więc trzy faktury korygujące za ostatnie okresy, zmniejszające odpowiednio zapłacone przeze mnie kwoty, z terminem płatności 08.12.2020 r. Dzisiaj jest 15.12.2020 roku g 13.15 i żadnych płatności od Pulsar Energia na moim rachunku bankowym nie widzę. Dlaczego powiedziałem o wyłudzeniu ?! Kiedy zażądałem wystawienia faktury korygującej za jeden z ostatnich okresów - widząc rażące zawyżenie kWh w stosunku do moich obserwacji licznika i grożąc, że za tak ewidentnie zawyżoną ilość kWh na fakturze nie zapłacę, windykacja@pulsarenergia.pl groził mi odcięciem prądu oraz wpisem do rejestru długów. Zapłaciłem więc - mając nadzieję - że wraz z zakończeniem okresu umowy, wszystko zostanie zweryfikowane i właściwie rozliczone.

Janusz K
Inne
@Janusz K

W dniu 21.12.2020 Pulsar Investment Spółka Akcyjna, UZNAŁ mój rachunek bankowy kwotą 343.85zł.

IwonaR
Inne
@Janusz K

Bardzo bym prosiła pana o kontakt 723715465 Mam wiele pytań odnośnie tego co pisał pan powyżej. Też jestem ich klientką od 2018.Umowa skończyła się we IX.2021 r i przeszła na rok następny z automatu z czym się oczywiście nie zgadzam .Oni do mnie nie zadzwonili z info że mija termin umowy i że chcą mi przedstawić warunki nowej i czy w ogóle zgadzam sie na nią. Ale przysłali pismo o nowym cenniku od XII.2021.W XII.2021r f-re szacunkową dostałam o 260% wyższą od poprzedniej. Ja też mam całą 3-letnią historię doświadczeń z tą firmą ,jak zdaje się oszukańczą .Też mi cos nie pasowało z tymi nadpłaconymi fakturami ,o których ktoś tu na forum wspomniał .Rozliczali je dziwnie szybko i bezgotówkowo. Byłam rada że nie musze płacić chyba za kilka f-r ale saldo końcowe raczej było na ich korzyść. Co prawda nie zagłębiałam się w to .dzwonię do nich już od kilku dni ale tel milczą.Tak samo moje konto osobiste na ebok jest nie osiągalne .Strona nie otwiera się . Pozdrawiam i czekam na kontakt

Piotr
Inne
@IwonaR

Firma jak widzę eksploruje swoich klientów w sposób rabunkowy. Mi umowa skończyła się we wrzesniu 2021r Kolejna faktura szacunkowa w listopadzie podwyżka o 104% za kWh, kolejna w styczniu 2022 podwyżka o......650% za kWh w porównaniu do września 2021. Oczywiście żadnej informacji przed o zmianach cennika taryf itp. Od razu złożyłem im moje wypowiedzenie umowy w trybie natychmiastowym z zadaniem korekty faktury. Czekam na ich reakcje rownoczenie próbując zainteresować media tematem tej (usunięte przez administratora) firemki.

IwonaR
Inne
@Piotr

Napisałam do nich 2 stycznia .Odpowiedzi do tej pory nie otrzymałam. Telefony też tam milczą ,strona EBOK -klienta tez się nie otwiera .Dzwoniłam do prawnika .Poradził dzwonić do(powiatowego) rzecznika konsumenta i z jego pomocą skierować sprawę do sądu .Oni mają obowiązek poinformować klienta o kończącej się umowie .

Wściekła
Były pracownik
 Pytanie
@Piotr

Dzień dobry Odezwali się do Pana? Rozwiązał Pan umowę? Co z ciągłością dostaw prądu?

PiotrB
Inne
@Wściekła

Rozwiązałem z nimi umowę (wymóg rozwiązania pisemnie) i wysłałem im to poczta za potwierdzeniem odbioru. Równocześnie znalazłem innego dostawce z którym podpisałem umowę (ciągłość dostaw). Równocześnie pisałem skargi na ich działania gdzie tylko się dało i na tej podstawie Urząd Regulacji Energetyki wszczął wobec nich postepowanie wyjaśniające. Zachęcam do składania skarg na nich do URE szczególnie że żaden ich cennik energii elektrycznej nigdy nie został przez URE zatwierdzony, a URE w maju 2019 uchyliła im koncesje (niestety decyzja ta do tej pory jest nieprawimocna). Nie zapłaciłem im styczniowej faktury szacunkowej po tych ich skandalicznych stawkach, w lutym raz tylko próbowali to windykować to im odpisałem, że umowa jest już wypowiedziana i oczekuje jedynie od nich faktury rozliczeniowej. Zarzuciłem im brak ich reakcji na moje żądania korekty zawyzonych stawek na fakturze i poinformowałem o złożonej skardze do URE I wszczętym postępowaniu. Ucichli i od teraz nie jestem już ich klientem, czekam tylko na rozliczenie i wynik postępowania w URE przeciwko nim.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

katarzyna kapłan która to wszystko wymyśliła prokurent (usunięte przez administratora)

Adrian Biczyk
Były pracownik

Witam, jestem byłym pracownikiem tej firmy. Jeżeli ktoś potrzebuje mojego oświadczenia w sprawach sądowych zapraszam na uczciwy@protonmail.com

Zibi
Inne

A ja doniosłem na tych bezczelnych wyłudzaczy organom ścigania. Chciałbym wszystkim podpowiedzieć, że zgodnie z Prawem Energetycznym, wniosek o wstrzymanie dostaw energii elektrycznej mogą złożyć w formie oświadczenia tylko za brak zapłaty za energię elektryczną lub odsetki za zwłokę tej płatności. Jeżeli, tak jak w moim przypadku, skierowali taki wniosek do OSD za jakieś kary umowne lub koszty windykacji itd doliczone do konta za energię elektryczną i w taki sposób stworzyli zaległości to nie zalegasz Kliencie "pulsara" za energię elektryczną. Jeżeli w w/o przypadku składają wniosek do OSD o wstrzymanie dostaw energii to poświadczają nieprawdę, i to w moim przekonaniu jest przestępstwem które powinno być ścigane. Myślę, że tylko możemy liczyć na sprawiedliwość bo na odzyskanie wyłudzonych pieniędzy to chyba nie.

Gregor
Inne
 Pytanie
@Zibi

Mam taką samą sytuację , więc mam pytanie czy cokolwiek udało się uzyskać ? Czy zgłoszenie przyniosło jakiś skutek ? Grzegorz

AndrzejB

Uwaga na (usunięte przez administratora) z Pulsar Energia, pomimo otrzymania korekt do faktur szacunkowych za rok 2019 zmniejszających opłaty za energię elektryczną zgodnie z ustawą z 28 grudnia 2018 r., nie mogę ich odliczać z tegorocznych faktur przed datą zapadalności tych korekt na 31.12.2020 roku! Oni są mi winni pieniądze, a nie pozwalają na odliczenie korekty? To skandal i (usunięte przez administratora) Firma kredytuje się kosztem klientów! Wysyłają pisma windykacyjne strasząc odcięciem prądu i wpisaniem do listy dłużników za rzekome nieopłacenie faktury, która była zgodnie z widoczną na niej kwotą opłacona w terminie. Sprawę przekazałem do URE i UOKiK. Polecam wszystkim oszukanym zrobić to samo!

Kata
Pracownik
 Pytanie
@AndrzejB

Witam. Mam podobną sytuację. Wystawiają faktury szacunkowe z terminem płatności 7 dni, a faktury korygujące za zeszły rok zrobili sobie z terminem zapłaty na 2021. Skandal!!! Mam czekać 2 lata na swoje nadpłacone pieniądze!!! To kwota ponad 10 tys zł. Gdzie szukać pomocy przed tymi oszustami?

Wkurzona
Pracownik
@AndrzejB

Jestem dokładnie w tej samej sytuacji !!!! To jest banda bezczelnych (usunięte przez administratora)i kłamców!!! Dostałam od nich maila o treści Szanowna Pani,              Działając w imieniu Spółki Pulsar Energia Sp. z o. o. (zwana dalej Pulsar), w odpowiedzi na otrzymaną wiadomość wskazujemy, że Ustawa z dnia 28 grudnia 2018 r. o zmianie ustawy o podatku akcyzowym oraz niektórych innych ustaw, jak i też ustawa o VAT nie wskazują kiedy i na jakich zasadach ma być dokonane rozliczenie należności powstałych w związku z realizacją obowiązku wynikającego z Ustawy. W Komunikacie(https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/do-13-wrzesnia-czas-na-zmiany-umow-przez-sprzedawcow-energii--pytania-i-odpowiedzi) wręcz Ministerstwo Aktywów Państwowych Energii wskazuje, że "Ustawa nie wskazuje sposobu realizacji zmian umów ze skutkiem od 1 stycznia 2019 r. Kwestia ta została pozostawiona celowo do rozstrzygnięć przedsiębiorstw obrotu, ponieważ często uregulowana jest ona w zapisach umownych". Mając na uwadze powołane powyżej okoliczności, Spółka zrealizowała obowiązek wskazany w Ustawie, tj. dokonała zmian umowy sprzedaży energii elektrycznej ze skutkiem od dnia 1 stycznia 2019 roku, dokonała wystawienia faktur korygujących, w których został wskazany termin zwrotu środków. W dotychczasowej korespondencji Spółka nie kwestionowała obowiązku wynikającego z Ustawy (zmiana Umowy), czego konsekwencją było wystawienie faktur korygujących stwierdzających nadpłatę.   Mając na uwadze powyższe, Spółka nie widzi możliwości dokonania w obecnym czasie na Pani rzecz zwrotu jakiejkolwiek kwoty z tytułu nadpłaty, gdyż nie są to roszczenia, które byłyby na chwilę obecną wbrew Pani twierdzeniom wymagalne, dlatego też Spółka wystawiła faktury korygujące nr ......TU POJAWILY SIĘ KOREKTY OD KOREKT OD KOREKT ... w zakresie określenia terminu płatności należności wynikających z powstałej nadpłaty.   Ze względu na powyższe okoliczności, Spółka wskazuje, iż wobec niewymagalności Pani roszczeń, wszelkie podejmowane przez Panią działania w zakresie dochodzenia należności na drodze postępowania sądowego należy uznać za bezskuteczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.   Z poważaniem,

Paweł
Inne
@AndrzejB

Witam. Mam ten sam problem. Proszę o kontakt na prv. Razem raźniej. p.surdyka@pgg.pl

zajcyk2
Inne

Kpią z ludzi i tyle .mają za sobą prawo które podobno chroni klienta.Faktura za nadpłatę za rok 2019 zrobiła nadzieję na dalszą współpracę. Niestety gorzko się rozczarowałem gdy nadszedł termin faktury /30.12.2020/otrzymałem najnormalniej w świecie zmianę terminu płatności tej faktury na czas już po upływie umowy.Prowadzą zwykły szantaż. Człowiek jest pod presją sytuacji i godzi się na trwanie. Natomiast próba znalezienia pomocy w odpowiednich instytucja kończy się na ogół odsyłanie niewygodnego problemu do to tu to tam aż w końcu traci się cierpliwość aż do następnego terminu

Karol
Inne

Jaka jest ścieżka rozwoju w firmie?

Pytanie
 Pytanie

Wiele osób zainteresowałaby kwestia, związana z możliwością rozwoju w Pulsar Energia Sp. z o.o.. Czy taka w ogóle w niej istnieje?

Zarząd widmo
Kandydat
@Pytanie

Myślę że możliwości rozwoju jak najbardziej są. KRS wskazuję że obecnie nikt nie zasiada w zarządzie spółki, więc możliwości szybkiego awansu istnieją.

jan w.

Szanowni Państwo , ze wszystkimi negatywnymi opiniami się zgadzam (usunięte przez administratora) Mi także są dłużni pieniądze za korekty które wystawili w styczniu i pewnie ich nie zobaczę bo zapewne pod koniec roku ogłoszą upadłość.Jednak nie ma sytuacji bez wyjścia . Mając na uwadze to co oni wyprawiają postanowiłem wypowiedzieć im umowę , musze zapłacić im karę umowną ale wolę mieć świadomość że nie spotka mnie już żadna niespodzianka ( a to podwyżka , a to kolejne korekty z terminem płatności 12 miesięcznym )

zuo
@jan w.

a to sie zaraz zdziwisz :D jeszcze maja asa w rekawie i beda slali do ludzi fakturki ( do tych co wypowiedzieli dawno temu )

zuo

Jest dramatycznie. Przeciwko nim toczy sie juz wiele postepowan karnych. Lamia zasady umowy a potem strasza prawnikami. Wystawiaja fikcyjne (!) faktury i ida z tym do sady. Az dziwne, ze takie firmy w Polsce jeszcze istnieje. od prawie roku nie maja koncesji na sprzedaz energii a nadal fukncjonuja na tym rynku.

Pytanie
 Pytanie

Czy nowo zatrudnione osoby otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?

nicoterra33
@Pytanie

firma lada chwila zniknie z rynku poczytaj opinie nizej sa w trakcie odwolywania sie od odebrania im licencji szkoda twojego zachodu

KAKA

masz problemy z Pulsar Energia sp. z o.o. zgłoś natychmiast sprawę do prokuratury

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł
@KAKA

Zgłosić sprawę do prokuratury pod jakim kątem? Przecież umowę podpisałem a tego że mnie konsultant oszukał nie mam jak udowodnić

Zbyszek
@KAKA

Witam serdecznie. Zgłosiłeś(aś) już coś do Prokuratury, a jeśli tak to do jakiej i z jakim efektem?

anonim

(usunięte przez administratora)

misio

Świetna opinia, my też chcemy od tych draniów się uwolnić W sumie Pańska opinia rewelacyjnie opisuję daną sytuację oraz nadaje się do wysłania do programów typu uwaga Pozdrawiam i życzę powodzenia

Natalia
Inne

Jak uważacie, opłaca się aplikować do Pulsar? Nie jestem pewna, z chęcią poczytam Wasze opinie. Oferują stabilne zatrudnienie?

Obiektywny
@Natalia

Jeżeli masz doświadczenie np. w Amber Gold to pasujesz idealnie do działalności i zespołu.

Andrzej
@Natalia

Raczej nie, Firma ma jedną z najgorszych opinii na rynku. Aktualnie prezes URE wydał im decyzję o cofnięciu koncesji na sprzedaż energii , od której Pulsar odwołał się . Sprawa czeka na rozstrzygnięcie w sądzie. Ostatnio została też wydana decyzja URE o cofnięciu koncesji na sprzedaż gazu.

Adam Kołodziej

(usunięte przez administratora) Też mam nadpłacone 1500,00 i nie chcą mi ich oddać. Firmie tej cofnęli koncesję na obrót energią. Moje pytanie: czy ktoś już złożył jakiś wniosek przeciw tym oszustom i czy mógłby pomóc w sprawie odzyskania pieniędzy WRAZ Z ODSETKAMI? czy jest możliwe złożenie pozwu zbiorowego przeciwko tym (usunięte przez administratora)? Informację proszę kierować na adres adam.kolodziej@onet.pl

Zostaw merytoryczną opinię o Pulsar Energia Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Pulsar Energia Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Pulsar Energia Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Pulsar Energia Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Pulsar Energia Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Pulsar Energia Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 102 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Brzeska 2
    03-737 Warszawa
  • NIP: 7010599918 KRS: 0000630109
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Pulsar Energia Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii