opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Cosmo Group

Profil oficjalny - płatna współpraca

2/5

Na podstawie 335 ocen
Opinie(1217)
Dodaj opinię

Opinie(1217)

Dodaj opinię
Logo
  • Poznaj Nas
  • .
  • Pracuj z nami
  • .
  • Aplikuj
  • .
  • Etapy rekrutacji
  • .
  • Benefity
  • .
  • Social Media
  • .
  • Kontakt

Poznaj Nas

Pracuj z nami

Aplikuj

Etapy rekrutacji

Benefity

Social Media

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Poznań
  • Konin
  • Gniezno
  • Jarocin
  • Kościan
  • Leszno
  • Piła
  • Września
  • Rawicz
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Poznań
  • Zagórze
  • Koziegłowy
  • Bogucin
  • Luboń
  • Czerwonak
  • Janikowo
  • Suchy Las
  • Czapury
  • Kicin
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Poznań
  4. /
  5. Opinie o Cosmo Group Sp. z o.o. sp.k.

Opinie

Opinie o Cosmo Group Poznań

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 7
    • 8
    • 9
    • …
    • 14

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Cosmo Group Sp. z o.o. sp.k.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    anonim

    16.06.2023 15:21

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Kolce

    19.06.2023 08:37

    Pracownik

    Zgadzam się w 100%. Management do wymiany, pańciom się chyba coś poprzestawiało, powinny same popracować za te pieniądze i to najlepiej ze sobą samymi. Sorry cosmo, macie takich pracowników, na jakich zasługujecie i jakim płacicie. Pretensje tylko do siebie, bez powodu tyle osób nie odeszło. Tak wygląda firma, której sprzedaż w punktach własnych po prostu idzie na dno z powodu mania w nosie pracowników. Brawo. Brawo. Czapki z głów.
    ReviewUserIcon
    Zniesmaczony klient

    09.06.2023 14:37

    Inne

    Dlaczego ta firma nie dba o klientów i pracowników??? Stoiska w Poznaniu w m1 ustawione są w pełnym słońcu!!! Chciałam kupić wczoraj kilka produktów, ale wycofałam się, kiedy zobaczyłam w jakich warunkach są one przechowywane. Przecież to wszystko się topi droga " dyrekcjo" No ale oczywiście tylko kasa się liczy.
    ReviewUserIcon
    Wyspiarka

    19.05.2023 15:59

    Pracownik

    Ciekawe kiedy zamierzają być wyrównane wynagrodzenia, bo jak na razie pieniędzy nie ma, a żadnych informacji nie można uzyskać, bo nikt nic nie wie, nawet nie wiadomo co poszło nie tak i kto nie umie liczyć... Słabo, bardzo słabo.
    ReviewUserIcon
    Bartłomiej

    20.03.2023 18:19

    Kandydat

    Witam mam pytanie do obecnych/byłych pracowników utrzymania ruchu jaka panuje u was atmosfera oraz jaką opinie macie o firmie?
    ReviewUserIcon
    Kasia

    13.05.2023 17:01

    Były pracownik

    Odradzam rozlewnie każdy na każdego gada i zwala obowiązki na osobę która krócej pracuje
    ReviewUserIcon
    Wyspa

    11.05.2023 17:22

    Pracownik

    Prawda jest taka, że CosmoGroup samo strzeliło sobie w kolano tymi zmianami premiowania. W naszym regionie zmieniła się prawie cała ekipa i firma może sobie mówić, że ich to nie boli, ale wysyłają starszych stażem pracowników do innych miast, aby szkolili nowych pracowników, bo w obrębie miasta nie został już nikt, kto mógłby pomóc nowym koleżankom. A to powoduje błędne koło: nowi pracownicy nie wyrabiają takich utargów żeby region mógł zdobyć 90% planu, co powoduje brak premii. A uzależnienie dodatku za lidera od wyrobienia planu to jakiś żart. Z moich wypłat wynika, że zostałam zdegradowana, a z zakresu obowiązków wręcz przeciwnie. O co tu chodzi? Chcieliście nas bardziej zmotywować? Udało się, czuję się zmotywowana jak nigdy - do poszukania nowej pracy. W prezentacji wprowadzającej nowy system premiowy, został on pięknie nazwany "od wyspy do archipelagu". Ciekawe co powiecie na bezludną wyspę, bo Wasz brak szacunku do pracowników do tego prowadzi...
    ReviewUserIcon
    Panienka

    13.05.2023 16:49

    Pracownik

    Oni nawet wypłat nie umieją policzyć, wiecznie jakieś problemy, źle policzone, ściemniają z wyrównaniami - miały być od razu, będą niby później, dramat.
    ReviewUserIcon
    D

    10.05.2023 16:23

    Kandydat

    jak wygląda praca na stanowisku kompletacji zamówień. też taka lipa ?
    ReviewUserIcon
    Techniczny

    26.04.2023 17:29

    Kandydat

    Ukazało się wiele ogłoszeń o prace w Cosmo Group. Jak pracuje się w Utrzymaniu Ruchu?
    ReviewUserIcon
    M.

    28.04.2023 14:47

    Inne

    Dział zgrany oraz miły. Wspólne poszanowanie i dobra współpraca!
    ReviewUserIcon
    Tara

    23.04.2023 10:45

    Były pracownik

    Premia od 90% całego regionu. Kto i dlaczego wpadł na taki pomysł? Mamy starać się dodatkowo za posy, które ani razu nie osiągnęły chociaż 80% planu sprzedażowego?! To jest śmieszne. Oczywiście to było zrobione celowo, abyśmy tych premii nie dostawały. Może za te oszczędzone na nas pieniądze stworzycie w końcu coś z kategorii stylizacji paznokci? Czy naklejki wodne to wasze maximum? NeoNail - sto lat za (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Perypetia

    26.04.2023 12:54

    Pracownik

    Osoby decyzyjne? Nieznane. Wiemy, że może to być dział HR, a może to być managerka sprzedaży, ponieważ od jej przejęcia rządów wszystko zaczęło się sypać. W tym roku założenia są praktycznie takie, by premie nie istniały a nam wmawiane jest że firma nic na wyspach nie zarabia, tylko dokłada, a cele jakie są postawione to „minimum by wyspa wyszła na zero”. Co jest komiczne bo plan między styczniem w kwietniem różni się o grubo ponad 10 tysięcy i ciagle wzrasta. Konsultacje? W tym roku wymyślono plan „spotkań kwartalnych” na teamsie. Pierwsze spotkanie nie wniosło nic poza reprymendą dla nas oraz poniżeniem. Nasze głosy nie są kompletnie brane pod uwagę.
    ReviewUserIcon
    Katastrofa

    25.04.2023 09:17

    Pracownik

    Oczywiście również nie polecam. Zmiany w premiach sprawiły to, ze ich po prostu nie otrzymujemy. Wszystko zrobione z takim zamiarem, żeby wypłacać jedynie „gola” pensje. Premia liderska otrzymywana jak pos osiągnie 100%. Jak pos ma osiągnąć 100% skoro cele zostały tak wygórowane? A z drugiej strony po co mam być liderem punktu, mieć dodatkowe obowiązki, dodatkowy stres skoro nie dostaje za to nawet złotówki? Jak przychodzi dzień, w którym nie ma obsady na jeden jedyny dzień w roku kierownik regionalny nawet nie tknie palcem, żeby cokolwiek z tym zrobić. Kto ma się tym zająć? LIDER. Najlepiej, aby w tej firmie nie mieć żadnych wyjazdów, żadnych urlopów, żadnych imprez, bo i tak będzie trzeba iść do pracy! Ciągły stres i nacisk na realizacje celów, NMU i pielęgnacje. Zatrudniając się tutaj kilka lat temu było całkowicie inaczej - spokój… zamienia się w toksycyzm, którego nie da się wytrzymać, a wiec szukanie nowej pracy jest w tym przypadku najlepszym rozwiązaniem.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    25.04.2023 00:06

    Pracownik

    Myślę, że minusem firmy jest słuchanie kierowników a nie pracowników! Powinni zatrudnić tzw...cichego klienta...na każdym dziale czy wyspach- który by oceniał prace ludzi czy kierownictwa! - Bo to jest ważne! Dowiedzieliby się naprawdę jak to wygląda! Wtedy można dążyć do poprawy! I wizerunku firmy!
    ReviewUserIcon
    Niktwazny

    22.04.2023 10:35

    Pracownik

    Jestem obecnie pracownikiem prawie od 2 lat, praca na początku była na prawde w porządku. Wynagrodzenie dla kierownika zapewnione, a premia od 80% ZAWSZE ZAPEWNIONA. Ale od jakiegoś czasu zaczynają się jakieś żarty.. Premia od 90% CAŁEGO REGIONU..nie ważne,że Ty już wyrobiłaś plan w 100%-dostajesz 0. Plany dają takie, żeby żadna wyspa PRZYPADKIEM nie wyrobiła. Tłumaczą się albo motywacją- co jest bzdurą, bo zabieranie premii to nie jest motywacja BĄDŹ INFLACJĄ podwyżki, wysokie czynsze za wyspy,produkcja itd. ALE czy nas zwykłych ludzi nie dotknęłą inflacja? droższe czynsze,leki, jedzenie? Skąd mamy wziąć na to pieniądzę? Skoro firma myśli tylko o sobie, i nie bierze pod uwage tego,że TO MY mamy najbliższy kontak z klientem, w dużej mierze to od nas zależy ile klient wyda pieniędzy. Cosmo, przejrzyjcie na oczy- odeszli od was pracownicy którzy byli z wami po kilka lat,doświadczeni, mające stałe klientki A zatrudniacie byle kogo.. aby tylko wyspa nie była zamknięta, zwalniacie osoby które na to nie zasługują-tylko dlatego,że odważyli powiedzieć coś prosto w oczy, a nie przez anonimowy post.
    ReviewUserIcon
    Junior S

    20.04.2023 17:48

    Były pracownik

    Powiem tak, najbardziej pomocną i odpowiednia osoba na swoim stanowisku jest nasza księgowa :) zawsze nam pomoże i wesprze. Oby więcej takich osób w firmie.. bez pozdrowień.
    Company logo
    Cosmo Group Sp. z o.o. sp.k.

    06.07.2022 13:56

    Pracodawca

    W związku z komentarzami, które pojawiają się na portalu Gowork.pl informujemy, że wszelkie zarzuty o ewentualnych nieprawidłowościach traktujemy bardzo poważnie i wnikliwie. Procesujemy takie sprawy wewnętrznie w firmie, natomiast muszą być one zgłaszane bezpośrednio do działu HR, a nie anonimowo w sieci żeby uzyskać informację dotyczącą procesu wyjaśniania zgłaszanych sytuacji. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami i wyrażania swojej opinii za pomocą kwestionariusza ankietowego https://forms.office.com/r/m1JKRj65fP. Analizujemy wszystkie informacje bez względu na ich charakter (jawne, anonimowe). Działamy również zgodnie z procedurą zgłaszania działań niepożądanych (Dyrektywa 2019/1937 - o Sygnalistach), tym samym zapewniamy poufność i anonimowość każdej osobie zgłaszającej zdarzenie. W sytuacjach krytycznych działamy natychmiastowo i reagujemy na wszelkie formy kontaktu (sms, telefon, e-mail) w ciągu jednego dnia. Tyko bezpośrednie zgłoszenia dają nam możliwość właściwego zbadania zdarzenia i możliwość szybszej reakcji. W ramach każdego procesu przeprowadzamy wywiady ze wszystkimi uczestnikami zdarzenia, monitorujemy zgłaszane sytuacje, wprowadziliśmy też badania poziomu satysfakcji z pracy. Informujemy również, że objęliśmy wszystkich pracowników i współpracowników Cosmo Group szkoleniem antymobbingowym, który ma w organizacji status obowiązkowy. Został włączony również na stałe do programu onboardingowego. Przypominamy także, że najważniejszą rolą pracowników na naszych wyspach handlowych jest profesjonalna obsługa Klienta mająca na celu promocję oraz sprzedaż produktów marek NEONAIL i NEO MAKE UP. Konsultantki przed rozpoczęciem pracy przechodzą szkolenia wdrażające oraz dodatkowo szereg cyklicznych szkoleń produktowych.
    Company logo
    Cosmo Group Sp. z o.o. sp.k.

    20.01.2023 14:14

    Pracodawca

    Przypominamy, że 25.07.2022 została wskazana ścieżka zgłaszania wszelkich nieprawidłowości w organizacji. Jesteśmy w stanie zareagować tylko na wydarzenia, o których jesteśmy powiadamiani w trybie przedstawionej procedury. Zachęcamy do przestrzegania ustalonych zasad w organizacji.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    19.04.2023 21:14

    Były pracownik

    A wy nadal swoje, sranie w banie róbcie tak dalej, a firma zbankrutuje przez takich ludzi jak wy. Kto wam zgłosi coś nie anonimowo jak wszyscy się boją o stratę pracy? Może w końcu zaobserwujcie jak pracuje RKS w Poznaniu, wyślijcie anonimowego pracownika do pracy na wyspę i tyle, a nie nie wierzycie w to co się tu pisze. Chyba to o czymś świadczy, że ostatni pracownicy z wysp z bardzo długim stażem ostatnio położyli wypowiedzenie. Powodzenia ze świeżakami i sprzedażą na pewno znają się na rzeczy :)
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    09.03.2023 07:44

    Były pracownik

    Twoja poprzednia opinia "Moniko" jest krzywdząca, ja nie mam 18 lat tylko "troszeczkę" więcej, pracowałam w Neonail 6 lat moja droga, a ostatnie parę lat to był koszmar, który zawdzięczam RKS i jej durnym pomysłom i traktowania nas jak dzieci. Wiecznie nie miałyśmy racji, nic do niej nie docierało, że Ty jednak pracujesz dłużej i wiesz jak funkcjonuje firma. Wszystko przypłaciłam zdrowiem psychicznym także - więcej luzu czy czego tam życzyłaś wyślij do RKS na Poznań, a nie nam.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    19.04.2023 21:01

    Były pracownik

    Nikomu nie udało się dogadać bo z tego co się orientuję na wyspach są same nowe osoby, w ostatnim miesiącu zwolniła się ostatnia dziewczyna ze "starej" ekipy długoletnich pracowników. Nie miałyśmy nigdy racji co do ekspozycji, co do obsługi klientów, co do pomysłów, co do produktów gdy mówiliśmy co jest nie tak żeby RKS zgłosił to wyżej (kiedyś takie sygnały były dla nich ważne). Ale ja nie zamierzam się tu tłumaczyć bo dobrze wiem kto napisał ten komentarz. Spójrz dziewczyno w lustro i zastanów się czy dobrze zarządzasz regionem.
    ReviewUserIcon
    Marcin

    09.04.2023 08:22

    Kandydat

    Pracownicy, byli i obecni, Jeden z aktualnie zatrudnionych pracowników podziękował Cosmo pod postem firmowym na LinkedIn słowami "dobrze jest móc pracować w organizacji, która tak mocno jak Cosmo kibicuje swoim pracownikom,nawet gdy dzieli nas ponad 6000 km różnicy". Start w nowojorskim biegu, w firmowej koszulce z takimi kibicami to zaszczyt. A Wam jak firma kibicuje na codzień? Czy na wsparcie może liczyć każdy od pakowacza do managera? Czy tylko wybrani mogą na takie rzeczy liczyć? W ogłoszeniach nie nie ma na ten temat. Podzielcie się swoimi doświadczeniami.
    ReviewUserIcon
    Była

    19.04.2023 09:36

    Były pracownik

    Tak, rotacje są normalne w firmach które nie potrafią zatrzymać pracowników. W Cosmo dawniej tak nie było, przez wiele lat również nie było do pomyślenia, że punkt nie był otwarty, a w momencie mojego odejścia było to niestety na porządku dziennym...
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    19.04.2023 20:53

    Były pracownik

    Dokładnie! Kiedy ja pracowałam RKS jechała na wyspę w awaryjnych sytuacjach i z wyspy szukała zastępstwa, a teraz? Na wyspie karteczka, że punkt będzie nieczynny z powodów technicznych - takich, że RKS nie może stanąć na wyspie bo TECHNICZNIE nie zna produktów ani w ogóle całej oferty.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    18.04.2023 11:10

    Były pracownik

    Jeśli ktoś się zastanawia nad pracą w tej firmie, to radzę się bardzo zastanowić. Większość opinii to niestety prawda. Po kilku latach pracy zostałam zwolniona, bo pewnej Pani na wyższym stanowisku nie spodobała się moja osoba. Klientki mnie bardzo lubiły i kochały wracać do mnie na zakupy ale jak, widać to nie jest ważne. Nigdy nawet moja średnia paragonu nie zeszła poniżej średniej POS. Zawsze byłam pod telefonem dla dziewczyn ze swoje wyspy, czy też ze swojego regionu. Regionalna nawet nie potrafiła wytłumaczyć dziewczyną jak zrobić dobrze reklamację, tak samo dzwoniło się z problem, zawsze padało; „ja nie wiem. Zadzwoń do kogoś innego”, czy osoba na takim stanowisku nie powinna mieć większej wiedzy, niż Konsultantka? Może warto też takim osobą, zrobić kartę kontroli? Szkoda, że zwykłych pracowników się tak traktuje, a osoby z wyższego stanowiska mogą robić, co im się tylko podoba. Kiedyś praca była naprawdę super, a później tylko gorzej i gorzej. Szkoda, że większości firma zwalnia osoby, które naprawdę lubiły te prace, a trzyma osoby które mają wszystko w nosie.
    ReviewUserIcon
    klientka

    17.04.2023 10:56

    Inne

    Jako regularny klient, chciałabym zapytać jak firma ustosunkuje się do wpisów pracowników? Regularnie odwiedzałam stoiska w dwóch galeriach, nie znam już żadnej z ekspedientek, można by rzec, że co wizytę to inne twarze... Patrząc na te opinie zaczynam się zastanawiać, czy nie zmienię punktu zaopatrzenia swojego salonu, bo nie chciałabym wspierać takich negatywnych praktyk na innych ludziach. Przy okazji przepraszam wszystkie dziewczyny, u których dobrałam coś już po opłaceniu większych zakupów, nie wiedziałam niestety, że Wam tym szkodzę.
    ReviewUserIcon
    Mariolka

    15.04.2023 13:45

    Pracownik

    Cosmo, czy wy widzicie co piszą o was pracownicy i byli pracownicy? Nadal nie staracie się nic zmienić? Jeśli dalej uparcie będziecie stać przy swoim, o czym nas poinformowaliście na spotkaniu live, wierzcie mi, że negatywne opinie nie znikną a wy się tylko pogrążacie. Wszystko kręci się wokół tematu premii, których otrzymanie jest wręcz niemożliwe. Ktoś kto się stara cały miesiąc i w końcu po kilku miesiącach udaje mu się wyrobić plan, nie zostanie za to nagrodzony, bo region nie wyrobił 90%. Śmiech na sali! A wy zapieracie się nogami i rękami, że to świetna decyzja i się to nie zmieni! To samo premia liderska! W tym miesiącu znowu mogę olać swoje obowiązki, bo i tak nie dostanę premii liderskiej. Co z tego, że trzeba pilnować i ogarniać wiele rzeczy, moja wyspa nie wyrobiła planu, więc liderem nie byłam ;) czy wy czytacie, słyszycie te bzdury, które nam wciskacie, że są dobre? Odpowiedzialność za region, serio? Mam zarabiać tyle samo co osoba, która pracuje już długo a wciąż robi głupie błędy, a ja je naprawiam? Cosmo zdecydowanie nie docenia pracowników, o tych długoletnich już nie wspomnę, wszystkie premie i dodatki niemożliwe do osiągnięcia. Ktoś kto to wymyślił i za to odpowiada, zrobił wam dużą krzywdę i z pewnością szum wokół tematu się nie skończy, póki macie klapki na oczach, nawet na to nie liczcie.
    ReviewUserIcon
    Jeszcze - pracownik pos

    13.04.2023 14:02

    Pracownik

    Nikomu nie polecam pracy na wyspie;( Oczywiście praca po 12 godzin ma swoje plusy jednakże..pracować 3 dni pod rząd cały dzień..jakby nie patrzeć w samotności.. dłuży się niesamowicie kiedy nie ma ruchu. Praca fizycznie ciężka nie jest za to psychicznie już tak. Ciągłe zmiany aranżacji wyspy .. czcionki cenówek .. na małej wyspie ciężko jest wszystko upchac ..ale przecież wyślą fotki aranżacji dużej wyspy, a ty kombinuj jak ustawić wszystko tak żeby było super.. później wyślij fotki.. do których i tak się przyczepią.. Wiosenna kolekcja lakierów to porażka pod względem jakości.. wstyd wciskać to tym biednym paniom. 2 osoby na punkcie, umowa zlecenie więc brak prawa do urlopu czy chorobowego..ale jak tu udać się na urlop? Przecież to wiąże się z tym, że koleżanka z punktu musiałaby pracować powiedzmy 5 dni pod rząd po 12 godzin... Ale i tak hitem są cele .. mój punkt dostał cel większy o 10 tys niż w poprzednim miesiącu. Gdzie ani nasz punkt nie dał rady zrealizować go na 100% ani caly region wiec te "wyższe" premie to fikcja .. szkoda ...naprawdę szkoda .. zanim rozpoczęłam pracę na punkcie lubiłam markę neonail .. po zakończeniu pracy nie kupię tam już nic ...nie będę wspierać marki, która za nic ma pracowników. Bo czy to nasza wina, że są dni kiedy są 2 klientki? Co mamy zrobić? Zmusić je żeby podeszły i coś kupiły? Praktycznie codzień trzeba się tłumaczyć dlaczego słaby utarg .. obiecywać poprawę..noszz kuu**a .. Kierowniczka czepia się ze nie siedzimy w fartuszkach..ale jak skoro w galerii czasem jest 16 stopni? Jestem coraz bliżej decyzji o złożeniu wypowiedzenia .. o ile wcześniej sama go nie dostanę bo coz ostatni tydzień był kiepski ;)
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    30.03.2023 20:20

    Były pracownik

    Widzę, że moja poprzednia opinia została usunięta, chyba firmę zabolała prawda. Wszystko, o czym piszą tutaj pracownicy oraz byli pracownicy to niestety prawda, a nie hejt, jak twierdzi Cosmo. Sama niedawno, po kilku latach zakończyłam swoją współpracę z firmą, dostając nagle, bez żadnego uprzedzenia wypowiedzenie. Oczywiście było to już zaplanowane wcześniej, ponieważ potajemnie była prowadzona rekrutacja oraz szkolenie nowego pracownika w innym mieście, o czym nie wiedział nawet lider punktu. Regionalna zamiast po ludzku, z szacunkiem poinformować, że zakończymy niedługo współpracę (okres wypowiedzenia to 2 tygodnie), przyjechała z samego rana „rzucić” wypowiedzeniem w twarz, nie podając tak naprawdę żadnych konkretnych argumentów. Jeśli Cosmo w taki sposób traktuje swoich wieloletnich pracowników to niestety świadczy to tylko i wyłącznie o ich braku kultury oraz szacunku do drugiego człowieka. Jeszcze na samych początku było naprawdę przyjemnie pracować w takiej firmie, ale z miesiąca na miesiąc było coraz gorzej, więc jeśli ktoś nie ma wystarczająco silnej psychiki, lepiej niech nie składa CV. Nie bez powodu na naszym punkcie musiałyśmy non stop szukać pracownika, ponieważ dziewczyny zwalniały się nawet po miesiącu, co już powinno dać do myślenia.
    ReviewUserIcon
    Królowa xd

    11.04.2023 22:06

    Były pracownik

    Dokładnie miałam tak samo. Szanowna Pani M przyjechała i z, czapy dała wypowiedzenie. Naprawdę teraz z, wielkim żalem się patrzę na dziewczyny pracujące na, wyspie bo wiem na własnej skórze co przeżywają.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Cosmo Group?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Cosmo Group Sp. z o.o. sp.k.

    UL. JASIELSKA 10A 60-476 Poznań

    NIP:9721241158

    REGON:302250849

    KRS:0000437232

    http://kariera.neonail.pl/
    Branża główna: Kosmetyki

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Nowa

    08.03.2023 21:25

    Pracownik

    Dziewczyny, pracuje krótko na wyspie. Ciągle słyszę, że mam niskie utargi, jakie utargi są ok? Już nic nie kumam
    ReviewUserIcon
    pravownik

    04.04.2023 11:41

    Pracownik

    takie, żeby wyrobić plan dzienny ;) każdy punkt ma cel miesięczny do wyrobienia na NN, NMU i pielęgnację.
    ReviewUserIcon
    Była

    03.04.2023 11:04

    Były pracownik

    Cosmo usuwa opinie więc wstawiam raz jeszcze :* Z perspektywy czasu nie mogę polecić pracy w tej firmie. Na początku praca była w porządku, bo to czas wdrażania i pięcia się wyżej. Po ponad roku pracy wniosek jest taki, że nieodpowiednie osoby zostają zatrudnione na stanowiska zarządzające. Poza ciągłymi mailami z pretensjonalną oraz wywołującą poczucie winy treścią, w dni wolne od pracy byłam terroryzowana wiadomościami w sprawie pilnego zastępstwa. W drugą stronę nie działało to tak samo, ponieważ w niewygodnych sytuacjach był stosowany ghosting wobec pracowników. To nieprofesjonalne. Jeżeli ktoś nie jest chętny pomóc, to zostaniesz przez koleżanki z pracy skrytykowany, ze w dzień wolny nie chcesz jechać na zastępstwo! Dodatkowo ładnie Cię obsmarują do RKS, bo w tej firmie jest rywalizacja na każdym szczeblu i w takich sytuacjach każdy chce się podlizać Twoim kosztem. Jest to praca na chwilę, bo mądre dziewczyny z olejem w głowie uciekają, a głupie liczą na to, że zostaną kiedyś docenione i dostaną awans. Są to osoby zniszczone przez Cosmo, ciche jak myszki i tańczące w rytm muzyki, jaką firma im zagra. Popełnisz błąd? Zero zrozumienia. Góra wysyła trzy dni pod rząd błędne wzorniki do outletu? To nic! Wszystko w porządku! Firma trzy tygodnie przez zamknięciem wyspy informuje o tym pracowników punktu, a dzień po zdarzeniu przyjedzie pożal się Boże Ewa z Poznania i zrobi Ci marketingową gadkę, że Twoja postawa nie zachęca do kupienia produktów i masz się uśmiechać skoro wyspa będzie otwarta jeszcze trzy tygodnie. To ma być ten szacunek i partnerstwo? Z perspektywy czasu to wypowiedzenie to najlepsze co mnie spotkało w tej pracy. Wreszcie jestem spokojna i nikt nie męczy mnie psychicznie. Wiadomość do osób, które zastanawiają się nad podjęciem pracy - jest to praca na chwilę, dla osób uczących się. Na dłuższą metę nie polecam.
    ReviewUserIcon
    Helena

    01.04.2023 10:05

    Pracownik

    Droga firmo, nowy miesiąc, nowe plany, stare nawyki, czyli podwyżka planów mimo nie wykonania w poprzednich miesiącach! Proszę nie wciskać nam kitów, że tak musi być, bo mamy już tego dosyć! Wasze spotkanie live nic nie wniosło, jak zawsze wymigiwaliście się od merytorycznych wypowiedzi, przygotowani jedynie swoimi formułkami powtarzanymi w kółko. Wybraliście sobie 4 pytania z wielu, w których też połowe treści pominęliście. Żenada i ogromny minus dla Was. Stracicie zaraz dobrych pracowników bo nasza cierpliwość wisi na włosku, a wy dalej nie wyciągacie wniosków, mimo, że rzekomo daliście nam okazje do spotkania live, to nawet tam byłyśmy ignorowane. Czekam tylko, aż ta opinia zostanie przez was usunięta ;)
    ReviewUserIcon
    Hildzia

    27.03.2023 19:40

    Pracownik

    Jakiś czas temu ogromnym memem internetu było, gdy ogromna firma z dużym zyskiem w ramach podziękowania dla pracowników wysłała czekoladki Merci. Dzisiaj w ramach uznania, za sukces naszego szefostwa - my, szare konsultantki, które w oczach pracodawcy są nikim - dostaniemy również czekoladki merci. Żenadą było już obcięcie premii, zabranie stażowego, stworzenie odrealnionych wymogów do uzyskania jakiejkolwiek dodatkowej złotówki. To, jak dzisiaj zostałyśmy potraktowane zasługuje faktycznie na Laury - niestety nie uznania, tylko (usunięte przez administratora). Kpina.
    ReviewUserIcon
    Jadzia

    28.03.2023 09:28

    Pracownik

    Zgadzam się, firma myśli, że krówki i czekoladki nas „kupią”, a prawda jest taka, że jeszcze bardziej się pogrążają. Tu znikają opinie i myślą, że nikt nie zauważy, teraz robili ankiety anonimowe dla pracowników, choć pewnie też zostanie to zamiecione pod dywan, jak wszystko w tej firmie :) jedyne czym potrafią się zajmować to bzdurami takimi jak zmiany w ekspozycji.
    ReviewUserIcon
    Julliete

    15.03.2023 21:16

    Kandydat

    W moim mieście pojawiło się ogłoszenie odnośnie pracy w neonail czy ktoś mi napisze jakie wymogi trzeba spełnić oraz czy przyjmują na 0.5 etatu ?
    ReviewUserIcon
    Elzbieta

    20.03.2023 22:33

    Były pracownik

    Dyspozycyjność na poziomie całego etatu
    ReviewUserIcon
    xyz

    16.03.2023 23:18

    Pracownik

    z całego serca odradzam. jestem nowym pracownikiem i już mam dość. traktuje się tu każdego jak (usunięte przez administratora), (usunięte przez administratora) na co dzień. pozwy, wezwania do zapłaty, straszenie organami ścigania. brak słów.
    ReviewUserIcon
    Mela

    14.03.2023 10:45

    Były pracownik

    Większość tych opinii dotyczy poznania. Z całym szacunkiem do wszystkich ale skoro w tym mieście jest taki problem z RKS to może najprościej będzie zmienić kierownika. Ja pracowałam ma wyspie wiele lat. Co prawda gdzieś indziej. Absolutnie nie było nigdy wyzysku pracowników, atmosfera była fajna. RKS była cudowna zawsze, pomocna, pytała zawsze co u nas słychać, interweniowala gdy była potrzeba. Zaraz mnie tu wszyscy zjedzą, że wypowiadam się dobrze o firmie ale tak faktycznie było. Największy ścisk pośladków mają właśnie osoby z w/w miasta. Zamiast wypisywać komentarze w internecie może najwyższy czas ruszyć z tematem "do gory"
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    14.03.2023 23:07

    Były pracownik

    Sprawa zachowania RKS w Poznaniu była zgłaszana do działu HR i nic z tym nie zrobili. Dawno temu pracowała tu super regionalna Magda była taka jak opisujesz, została zwolniona z dnia na dzień. Po niej przyszła Justyna, która również była w porządku i chciała zrobić wiele dobrego, Justyna odeszła na macierzyńskim - później było już tylko gorzej :) W Centrali również było przetasowanie pracowników od managera po HR i wszystkie te osoby mają "klapki" na oczach. Nowa Pani manager to również bezczelna osoba, która myśli, że pojadła wszystkie rozumy. Ta firma po prostu upada jeśli chodzi o pracowników i tego się nie zmieni dopóki oni nie zrobią porządku w Centrali.
    ReviewUserIcon
    niezapominajka

    14.03.2023 10:39

    Kandydat

    Rzadko się wypowiadam, ale pragnę ostrzec kandydatów przed rozczarowującym procesem rekrutacyjnym. Sprawa dotyczy centrali i jednego ze stanowisk związanych z marketingiem. Pierwszy etap rozmowa - tutaj wszystko zagrało. Zostałam zaproszona do II etapu, gdzie miałam wykonać zadania rekrutacyjne. Rekruterka poprosiła, bym wykonała je w 2 dni. Oczywiście nie były to zadania do zrobienia w przysłowiowe 5 minut. Jednak chcąc dostać pracę, "rzuciłam" wszystko i zabrałam się za zadania. Po terminowym ich oddaniu, zapadła MAGICZNA CISZA ze strony rekruterki. Rozumiem, że procesy rekrutacyjne mogą się przeciągać itd. Po 9 dniach od dostarczenia zadania, napisałam maila - grzecznie, na jakim etapie jest rekrutacja. CISZA. Dzwonię do rekruterki - nie odbiera, nie oddzwania. Niestety już czułam, co się święci. Postanowiłam jednak napisać na ogólnego maila rekrutacyjnego - CISZA. Otrzymałam kilka dni później automatycznego maila z podziękowaniami za udział w rekrutacji. Poprosiłam o feedback do wykonanych zadań - i oczywiście CISZA. Bardzo przykry i rozczarowujący proces rekrutacyjny. Kandydat niemal staje na rzęsach, by zrobić jak najszybciej zadanie. Nie dostaje żadnej odpowiedzi, prosi o jakiekolwiek odpowiedzi i CISZA. Już nie wspominam o braku widełek wynagrodzenia. Praca zrobiona za darmo, pomysły dostarczone, brak kontaktu i chociaż minimalnego zaopiekowania się kandydatem na kolejnym etapie rekrutacji. Tak po ludzku, zero szacunku do czyjegoś czasu, starań i pracy. Może Cosmo Group ma ciekawe i rozpoznawalne marki, ale szkoda, że ten wizerunek psuje sobie poprzez takie traktowanie kandydata. Nie polecam.
    ReviewUserIcon
    Gertruda

    06.03.2023 16:42

    Pracownik

    Zabranie premii stażowych to jakiś żart. Aktualnie osoby zatrudnione na zleceniu zarabiają dużo więcej od pracowników których którzy pracują już kilka lat. Tak właśnie firma dba o wiedzę i doświadczenie. Chcesz premie za wyrobienie planu? Musisz mieć 90% planu wyspy! ALE to nie wszystko! Cały region musi mieć również 90% planu wyrobionego, wiec po prostu w dzień wolny trzeba iść do kościoła i modlić się o plany na innych wyspach. Nie wspominając ze plany są dawane w taki sposób by wyspa na pewno nie wyrobiła planu.
    ReviewUserIcon
    Jadzia

    06.03.2023 23:09

    Pracownik

    Zgadzam się, tak wlasnie wielka spółka dba o pracowników, nic dziwnego, że tyle zwolnień, skoro zamiast doceniać pracowników, dają sztuczną premię, która po pierwszym miesiącu była niemozliwa do osiągnięcia.
    ReviewUserIcon
    Halina

    06.03.2023 23:10

    Pracownik

    W odpowiedzi otrzymasz, że przecież możesz jeździć na zastępstwa i pomagać w realizacji planów na innych punktach. No tak… Przecież od ciebie zależy ile klientów postanowi przyjść na daną wyspę danego dnia… Pani chcącej pilniczek najlepiej wciśnij lampę, frezarkę i kuferek. Nie zapominając o średniej paragonu - swoją drogą najlepiej sprzedaj również kosmetyki i pielęgnację, tabelki przecież muszą się zgadzać. Co z tego, że akcja lakier za 1 zł DO KAŻDYCH ZAKUPÓW sprawia, że dana klientka podejdzie na punkt dziesięć razy: raz po pilniczek, raz po bloczek, a jeszcze innym razem po polerkę byle tylko zgarnąć produkt prawie za darmo - tłumacz się później czemu średnia paragonu się nie zgadza :)))) ŚMIECH
    ReviewUserIcon
    Konsultantka

    06.03.2023 18:48

    Pracownik

    Z chęcią wypowiem się na temat pracy na wyspach Neonail, bo może ktoś faktycznie rzetelnie zajmie się tematem zamiast wiecznego zbywania i żenujących tłumaczeń na poziomie wczesnoszkolnym. Praca sama w sobie nie jest ciężka, zdążają się trudni klienci, ale taka specyfikacja pracy. Są lepsze i gorsze dni jak wszędzie, natomiast biorąc pod uwagę moment, w którym rozpoczęłam pracę, a teraz… to jakiś żart. Premie obcięte do zera. Żałosne tłumaczenia HR, że podjęli dobrą decyzję, bo będziemy bardziej zmotywowani. Naprawdę? Do czego? Chyba do oddania wypowiedzenia. Premia jest największą motywacją pracownika, ale wymogi do jej osiągnięcia stały się największą demotywacją. Aby w ogóle zacząć rozmawiać o premii region musi mieć 90%. Konsultantka jest odpowiedzialna za jeden punkt, nie kilkanaście i jest to bardzo krzywdzące dla punktów, które mają niskie obroty, wypracują je raz na jakiś czas, ale mogą zapomnieć o premiach, BO PRZECIEŻ REGION NIE MA 90%, a plany są z kosmosu. Po zmianie systemu premiowania w styczniu - plany niskie na zachętę, aby je wyrobić, abyśmy się do nich przekonały, natomiast luty już bez szans na wyrobienie. W zamian dostajemy krówki na sklejenie buzi aby za dużo nie mówić, a w środku napis: partnerstwo to szacunek. O jakim partnerstwie i szacunku mówicie, skoro nie wykazujecie go w naszą stronę w żadnym stopniu? Masa dziewczyn się zwolniła, czego dowodem było ostanie szkolenie, a na nim mnóstwo nowych osób, ale na pocieszenie - zwolnień będzie jeszcze więcej, bo naprawdę wiele dziewczyn straciło na nowym systemie premiowym. Dodatkowo premia liderska, która jest hitem - region musi mieć wypracowany plan na 90%, a punkt 100%. Jeżeli dobrze rozumiem raz jesteś liderem, raz nie jesteś liderem. Raz jesteś doceniany, innym razem nie. Tylko szkoda, że obowiązki się nie zmieniają. Wymagania tłumaczenia się na przeróżne tematy - dlaczego to jest tak, a nie tak. Dlaczego tego nie masz jeśli powinno być. Tłumaczenia z błahych rzeczy, totalny brak zaufania. Brak możliwości popełnienia jakiegokolwiek błędu, bo zawsze jest problem. Powinnyśmy być doskonałe za najniższą krajową :) Często tłumacząc jakiś problem jest zero zrozumienia, jakbyśmy były dziećmi z przedszkola :) Natomiast jeśli góra myli co drugi (albo i lepiej) plakat na premierę, robi błędy, wieczne „globalne problemy” to jest okej. Pozwolę sobie powiedzieć nie tylko w swoim imieniu, ale również w imieniu koleżanek po fachu - traktujecie nas jako gorsze, głupiutkie, które nie mają o niczym pojęcia, a niejednokrotnie wytykamy wam błędy i pokazujemy, że nasza wartość i wiedza jest znacznie wyżej niż sobie założyliście. Bez sensu zadawanie pytań na spotkaniach na teamsach, skoro wybieracie te, na które potraficie odpowiedzieć - albo i nawet nie, bo w mojej opinii odpowiedź na temat premii, a raczej jej braku brzmiąca: podjęliśmy dobra decyzję - jest poniżej wszelkiej krytyki. Jeśli nie szanujecie dobrych, stałych pracowników to zostaniecie koniec końców z dziewczynami, które nie mają o niczym pojęcia i będą wieczne rotacje, choć już są. Wtedy zobaczycie jak to jest pracować z niewykwalifikowanym personelem, który nie zna się na rzeczy - choć jak za najniższą stawkę to i tak dużo. Może czas w końcu odświeżyć dział HR i dodać mu nieco świeżości, aby firma lepiej funkcjonowała. Przykrym będzie, jeśli po tylu staraniach wielu osób firma pójdzie na dno, a wystarczyłoby tylko zareagować w porę. Tak często jest zmieniane zdanie odnośnie wielu rzeczy - premier, wzorników, plakatów, cenówek, więc może zmienicie również zdanie w sprawie premii, aby w jakikolwiek sposób wynagrodzić nam profesjonalną pracę, swoje zaangażowanie i wysiłek. Dostawanie w odpowiedzi bezsensownych wymówek tylko coraz bardziej pobudza chęć wystosowania wypowiedzenia - jesteśmy istotami rozumnymi i widzimy swoje paski i wypłaty oraz szanse na realizację planów i wyrobienia ich na poziomie jakiegokolwiek progu premii :) Więcej organizacji u góry to pieniądze na premię również się znajdą. :))))
    ReviewUserIcon
    wszędzie dobrze byle nieCosmo

    03.03.2023 13:09

    Były pracownik

    Witajcie, Widzę, że pojawia się kolejne ogłoszenie do działu HR... Jeżeli ktoś chce się nabawić nerwicy, pracować po 12-14 h i w weekendy także, plus do tego dawka niedocenienia i zarządzanie przez tzw. jak to w kabarecie Januszy i Grażyn biznesu serdecznie zapraszam do aplikowania do tego zacnego miejsca " Alicji z Krainy Czarów' :)
    ReviewUserIcon
    wyspiareczka

    24.02.2023 20:08

    Były pracownik

    Z perspektywy czasu nie mogę polecić pracy w Cosmo. Dochodzę do wniosku, że nieodpowiednie osoby zostają zatrudnione na stanowiska zarządzające. Obiecywane jest jedno, później robione jest drugie. Często obietnica jest modyfikowana lub wmawia się tobie, że coś takiego nie miało miejsca. Słowa rzucane na wiatr. Jeśli masz silną wolę i chcesz się "wykłócać" o swoje to prawdopodobnie się tutaj odnajdziesz. Jedyna przewaga tej firmy i fakt, że osoby chcą tutaj nadal pracować na wyspach to branża, która jest kobieca i sprzedaż tych produktów nie jest tak problematyczna. Sytuacja się zmieni w momencie gdy osoby, które nie mają odwagi opowiedzieć o problemach głośno w końcu to zrobią. Nie ma tutaj przestrzeni na dyskusje, zmiany, awanse, motywacje. Są pracownicy "lepsi" i "gorsi" i niekoniecznie kryterium to wyniki. Często to umiejętność odpowiedniego przypodobania się "szefowej". Pracownicy na wyspach często poniżani przez pracowników "wyższego szczebla". "Jak to tego nie masz? Dobrze szukałaś?", "w przesyłce nie było produktu XYZ", "Dlaczego to zrobiłaś tak?"... itp. Może ci pracownicy, którzy mają tak wiele uwag zamienią się pracą chociaż na tydzień i zrozumieją specyfikę pracy na wyspie. Jak chcesz zrobić coś dobrze to na wszystko musisz mieć dowód.- rób zdjęcia, pisz maile do kogo tylko możliwe, przypominaj się. Twoje kompetencje będą podważane przez twojego przełożonego- np. sytuacja z przeszukiwaniem wyspy. Ma firma nad czym pracować i zróbcie to szybko ale dokładnie. Wymyślone procedury, których ci co je wymyśli się ich nie trzymają. Może warto jakiś audyt wewnętrzny sobie zrobić? Dział HR chyba powinien opisać jaka jest jego rola w firmie i WSZYSTKIM pracownikom udostępnić. Bo albo wy macie mylne postrzeganie siebie albo pracownicy źle was interpretują. Pierwsza lepsza definicja z wyszukiwarki (usunięte przez administratora) "Specjalista ds. HR ma za zadanie wspierać zarówno biznes w działaniach strategicznych i operacyjnych, jak i pracowników w codziennych wyzwaniach czy zmianach." Czyli jednak wspieranie pracowników w CODZIENNYCH wyzwaniach czy zmianach też jest waszym zajęciem. Chętnie z tobą porozmawiamy ale pamiętaj rozmowa nie jest anonimowa, dodatkowo podpisz nam protokół, że ty to powiedziałeś. Co z tym zrobimy? Przekażemy kierownikowi, żeby mógł się zapoznać. Kiedy? Od razu. Anonimowość? A co to takiego? Dzięki, trzymajcie się tam cieplutko :)
    ReviewUserIcon
    Krowa

    25.02.2023 19:12

    Były pracownik

    Dział HR chyba istnieje tylko po to, żeby wymyślać akcje edukacyjne z wysyłaniem na punkty mordoklejek z opisem co to jest partnerstwo. Czy liderzy pionu handlowego również takie krówki dostali czy trzeba się z nimi podzielić? To chyba im najbardziej jest potrzebna nauka szacunku...
    ReviewUserIcon
    Natalia

    23.02.2023 08:23

    Kandydat

    Hej wszystkim. Zastanawiam się ponieważ mam umówioną rozmowę, aczkolwiek nie na stanowisku na wyspie tylko w biurze. (Poznań) Czy ktoś może opisać swoje doświadczenia z pracy tam ?
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    25.01.2023 15:27

    Były pracownik

    Odradzam pracę w tej firmie zwłaszcza w Poznaniu. Po 4 latach pracy dostałam od RKS i MRS wypowiedzenie umowy z powodu braku progresu i najgorszej sprzedaży Neo MakeUp w całym regionie. Na wyspie, na której pracowałam sprzedaż NMU po prostu była słaba i nikt inny pracy nie stracił. Brak progresu...no cóż, coś było trzeba powiedzieć. Po połączeniu kilku wątków okazało się, że to po prostu kwestia zrobienia miejsca dla kogoś z innego miasta, gdyż już obiecało mu się prace w Poznaniu. Ciągle pretensje, presja na sprzedaż NMU, naciskanie by to proponować nawet jeśli klient nie był tym zainteresowany. Pełno tabelek, podsumowań z wytykaniem, który to punkt jest najsłabszy i jak to psuje wynik całego regionu. Do tego RKS, który o niczym nie ma pojęcia, wydzwania o zastępstwa, nie rozumie podstawowych rzeczy, które to trzeba było jej tłumaczyć a jedyne co można było usłyszeć to jej mądrości nie poparte żadnymi argumentami. Nie wspominając już o stopniu jej oderwania od rzeczywistości. Wychowuje sobie swoich pupilków i tylko czeka, aż jedna zacznie donosić na drugą a jej największym wrogiem są długoletni pracownicy, zwłaszcza Ci mający coś do powiedzenia. Z perspektywy czasu to wypowiedzenie to najlepsze co mnie spotkało w tej pracy. Wreszcie jestem spokojna, nikt nie męczy mnie psychicznie i mam święty spokój od Pani RKS, także dziękuję! Jeśli firma naprawdę czegoś nie zrobi z zachowaniem i podejściem kierowników regionalnych to za chwilę nikt nie będzie chciał pracować na wyspach. I nie zmienią tego pseudo ankiety, jeżdżenie pani z HR w towarzystwie osoby, na temat której chce się rozmawiać. Takie zachowanie w ogóle nie powinny być tolerowane. A nieprawidłowości były już zgłaszane. Jeśli zastanawiacie się nad pracą- to lepiej sobie darować. Szkoda własnego zdrowia, za pieniądze, które za to oferują.
    ReviewUserIcon
    Dama z afryki

    30.01.2023 12:54

    Były pracownik

    Jestem dokładnie w takiej samej sytuacji. Powinni się zastanowić dlaczego kosmetyki się nie sprzedają. No przepraszam ale ja nie chce być osobą którą potem klientki opisują w internecie że jest nahalna.
    ReviewUserIcon
    Lipstick

    23.02.2023 00:39

    Inne

    No te kosmetyki są (usunięte przez administratora) Wstyd takie coś wypuszczać, jakość jest bardzo kiepska. Chyba pancie z działu odpowiedzialnego za NMU nie rozumieją gdzie pracują i co mają robić.
    ReviewUserIcon
    Magazyn

    22.02.2023 19:39

    Pracownik

    Witam sprawa się tyczy magazynu jak i nowego kolegi p.Grzegorza który robi wszystko żeby pracownikowi żyło się gorzej ... Wymyślanie nowych debilnych pomysłów żeby tylko wejść w (usunięte przez administratora) przełożonym a może ktoś w końcu pomyśli o pracownikach ......może zapytać się pracownika o zdanie o nowe pomysły które ułatwiły by mu pracę ...i co najważniejsze co z podwyżkami dla pracowników magazynu ....pracownicy pracują po kilka lat praktycznie za najniższą krajową ...wszystko idzie w górę a nasze pensje stoją w miejscu ale wymagań coraz więcej !!!!!niech w końcu wypowie się kierownictwo w tym temacie bo zaraz nie będzie ludzi do pracy .
    ReviewUserIcon
    Monika

    07.02.2023 18:05

    Były pracownik

    Czytam komentarze i muszę się odnieść. Faktem jest to, że bywa ciezko- jak wszędzie. Pracując na wyspie musiałam kilka razy brać zastępstwo, nikt mnie do tego nigdy nie zmuszał. Zawsze dało radę się dogadać z RKS co do dnia wolnego, zawsze pomagała jak trzeba było, nigdy nie było problemu wyjściem na przerwę. Mam wrażenie że te bzdury są wypisywane przez jakieś 18latki, mające wymagania z kosmosu a od siebie nie dają nic. Słyszałam że są kierowniczki, które są bardziej wymagające- taki jest ich obowiązek, przecież muszą wymagać żeby jedna z drugą nie siedziały na telefonach. Więcej luzu ludzie. Poważnie.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    08.02.2023 12:57

    Były pracownik

    Może twoja przełożona to jedna z nielicznych RKS, która ma w sobie odrobinę empatii i człowieczeństwa niestety region poznański nie ma tyle szczęścia. Już dłuższy czas nie pracuje na wyspie więc umiem na to spojrzeć z perspektywy czasu, na chłodno. Prośba o zastępstwo to wydzwanianie do pracowników z innych punktów niezależnie od godziny i namawianie by przyjść nawet na drugi koniec miasta. Nieważne, że masz już plany, może wizytę u lekarza czy po prostu chcesz posiedzieć w domu bo to twój wolny dzień po np trzech dwunastogodzinnych zmianach. Nie mówiąc o pomocy...wielokrotnie padało stwierdzenie, że zastępstwo mamy sobie szukać same albo pretensje o szukanie zastaptw wg...przecież RKS nie będzie miała do kogo zadzownić jak jej ktoś nagle wypadnie. Nie wiem co rozumiesz przez wymagające ale na pewnie nie chamstwo, bezczelność i inne zachowania, które tutaj zostały opisane. Wymagania z kosmosu to mają wszystkie te RKS, które zostały tutaj opisane. Nikt nie oczekuje niewiadomo czego od pracy za najniższą krajową, z groszowymi premiami. Każdy chce po prostu pracować, robić to co do niego należy bez RKS traktujących punkty jak własne podwórko, na którym wolno im wszystko bez żadnej kontroli.
    ReviewUserIcon
    Monika

    09.02.2023 23:52

    Były pracownik

    Opisałam tylko swoje doświadczenia. Po prostu wiem że RKS nie wymyślają sobie wymagań bo mają na to ochotę, od nich też ktoś czegoś wymaga. Tak to działa wszędzie. Też nie toleruje chamstwa ale ja na swojej wyspie z niczym takim się nie spotkałam. Jak wychodziła informacja o zastępstwie to nigdy nikt nikogo nie zmuszał, zawsze RKS pytała czy możemy przyjść, jak ktoś mówił że nie to nie było problemu. Pracowałam we WROCŁAWIU
    ReviewUserIcon
    Były Kandydat

    27.01.2023 16:26

    Kandydat

    Opisana sytuacja ma miejsce w Poznaniu. W dniu 26.01.2023 otrzymałam telefon z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną z Panią M. S. Rozmowa przebiegła sprawnie i termin spotkania uzgodniłyśmy na następny dzień o godzinie 15:00. O godzinie 14:55 pojawiłam się w umówionym miejscu i zadzowniłam do Pani z pytaniem czy już jest i do którego stolika mogę podejść. Pani M. S. odpowiedziała mi, że wcześniej tego samego dnia wysłała mi wiadomość SMS z nr kontaktowym do osoby która będzie przeprowadzała rozmowę. Niestety takiej wiadomości nie otrzymałam o czym Pani M.S. została poinformowana, w związku z czym poprosiłam o ponowne wysłanie SMS z nr kontaktowym. Pani odpowiedziała, że niezwłocznie wyśle SMS po czym przez następne 30 min czekałam w miejscu spotkania, a z Panią M.S. urwał się kompletnie kontakt. Jeżeli nie szanują Państwo czasu kandydatów, to nawet nie chcę sobie wyobrażać co się dzieje po zatrudnieniu u was. Dzień stracony bo ktoś ma w poważaniu innych ludzi.
    ReviewUserIcon
    Jaksięcieszężetojużzamną

    02.02.2023 00:11

    Były pracownik

    Drogie Cosmo, a może skupić się na obecnych pracownikach, zamiast wybielać się przed aplikującymi, którzy po pierwszej styczności skreślają was jako wiarygodnego pracodawcę? Wszyscy rozumieją wychodzenie z założenia "chętni zawsze się znajdą", jednak gdy jedyny komentarz jaki zaszczyciliście odpowiedzią dotyczy olania kolejnego kandydata to już nie jest śmieszne. To tragifarsa...
    ReviewUserIcon
    XD

    02.02.2023 16:48

    Pracownik

    Ciekawe kto im tych chętnych będzie szkolił, bo niebawem chyba same menadżerki będą musiały zstąpić między lud i podzielić się swoją jakże wszechstronną wiedzą, pytanie tylko czy tak samo głęboką jak wszechstronną xD
    ReviewUserIcon
    Już były klient

    27.01.2023 17:50

    Inne

    Do tej pory zaopatrywałem swoje punkty w sklepach stacjonarnych właśnie dzięki obsłudze doświadczonych konsultantek, jednak jak widać firma dąży do wymiany doświadczonych pracowników na świeży narybek nie znający nie tylko produktów, ale nawet standardów obsługi klienta. Nie trzeba prowadzić firmy, żeby domyślić się powodów takiego stanu rzeczy. Zleceniowka i stawka studencka nie zatrzymają dobrego pracownika. Śmiech bierze człowieka gdy przy tej całej sytuacji w branżowych kuluarach słychać wieści o nowej, wspaniałej centrali którą budują. Przynajmniej wiadomo skąd się wzięły na to oszczędności.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    02.02.2023 16:03

    Były pracownik

    Firma oszczędza na wielu polach, w tym np. na kawie dla pracowników, która jest wyliczana. Jak tam pracowałam to codziennie rano administracja robiła obchód po firmie i dosypywała kawy do ekspresu. Tyle miało wystarczyć na dany dzień.
    ReviewUserIcon
    Astroma

    25.01.2023 21:18

    Pracownik

    Cóż..mogłabym wiele napisać ale naprawdę już brak mi słów na to co wyprawia się w naszym regionie. Na początku praca była ok..koleżanki fajne, pomocne..I na tym niestety koniec. Nasza pożal się Boże kierowniczka - M.K., minęła się ewidentnie z powołaniem. O wiele lepiej sprawdziła by się w roli strażnika więziennego lub kata - bo psychicznie potrafi wykończyć każdego. Poza ciągłymi pretensjami, sprzecznymi informacjami jesteśmy przez nią notorycznie obgadywane i nastawiane przeciwko sobie. Najlepiej wychodzi jej kłamanie na temat konsultantek i unikanie ich. Takie zachowanie tylko i wyłącznie działa na SZKODĘ FIRMY! Dlaczego ? Dlatego, że w końcu nikt tam nie będzie chciał pracować! Bo co taka konsultantka ma powiedzieć komuś z zewnątrz jak zostanie zapytana o pracę? Co daje ciągłe wymienianie pracowników? Nowy personel napewno będzie lepszy? W pracy musimy być miłe i uśmiechnięte..tylko, że na samą myśl o pójściu do niej rozrywa mnie od środka bo nie wiem czego mogę się spodziewać od wspaniałej przełożonej. Naprawdę, bardzo mi przykro, że muszę pisać takie rzeczy ale nie mogę pojąć jak można w taki sposób traktować innych ludzi, pracowników którzy również budują ta firmę bo to właśnie nas - konsultantki -widzą klientki, to do nas mają zaufanie, nas darzą sympatią i do nas wracają. Szczerze ..czasem najchętniej mówiłabym tym paniom żeby nic u nas nie kupowały bo jesteśmy gorzej traktowane niż przysłowiowy pies.
    ReviewUserIcon
    Astroma

    26.01.2023 19:37

    Pracownik

    Szczerze ..nie mam pojęcia. Wszystko jest możliwe. Jednak bardziej jestem skłonna uwierzyć w to, że RKS czują się zbyt pewnie. Czują władzę nad nami ???????? Być może mają bardzo nieszczęśliwe życie i wylewają na nas swoją frustrację. Firma działa nie tylko na polskim rynku więc góra miałaby bardzo dużo do stracenia gdyby wyszło co tu się wyprawia... bardzo bym chciała żeby jakaś instytucja się tym zainteresowała.. pracuje tu bo ogólnie lubię tą pracę.. lubię te kosmetyki, lubię swoje klientki ;), kontakt z ludźmi.. ale patrzę na inne oferty pracy ..bo nie dam sobą pomiatać. Ja dam radę psychicznie .. ale co będzie jeżeli przyjdzie młodziutka, delikatna dziewczyna, która wszystko bierze do siebie?;(
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    02.02.2023 16:00

    Były pracownik

    O której RKS jest mowa bo współpracowałam z jedną i mama podobne zdanie tylko nie jestem pewna czy chodzi nam o tą samą osobę ?
    ReviewUserIcon
    witamy w cyrku

    28.01.2023 13:58

    Były pracownik

    To co się tutaj wyprawia to nie śmieszy żart, firma wieloletnich pracowników postanowiła docenić w taki sposób że dzień przed końcem roku, kiedy umowy zostały już przedłużone( bo wiedzieli że pełno osób się zwolni) poinformowała o tym że zabierana jest premia stażowa, także pracownicy po wielu latach w firmie pracują za najniższą krajową, a liderzy punktów zapłatę za pełnienie swojej funkcji dostają dopiero w momencie kiedy region zrealizuje minimum 90%, a sam punkt 100% założonego celu, co zdarza się raz na ileś miesięcy...Proponuje żeby pomysłodawcy tego jakże świetnego pomysłu sami harowali za najniższą krajową, a resztę niech dostają jak wszystkie punkty zrealizują 100%, byłoby to jak najbardziej sprawiedliwe. Dodatkowo firma chcąc zmotywować pracowników do sprzedaży kosmetyków NMU których nikt nie chce, postanowiła nam przyznać premię w wysokości kilkunastu złotych na rękę miesięcznie co jest zwyczajnie upokarzające, także jak się głowicie dlaczego sprzedaż tak drastycznie spadła, to właśnie dlatego, jedyne co zrobiliście zdemotywowaliście pracowników. Naprawdę podziwiam tą firmę, zamiast doceniać wieloletnich pracowników którzy dalej siedzą w tym gównie to robicie wszystko aby się ich pozbyć, a skutek macie taki że przychodzą nowi pracownicy i zaraz się zwalniają bo nie wytrzymują albo mają gdzieś taką prace do której musisz przyjść z gorączką 39 stopni czy z jelitówką przy której do toalety możesz nie zdążyć bo musisz przed wyjściem na przerwę wszystko schować i zabezpieczyć. Nie polecam najgorszemu wrogowi, wyzysk człowieka przez człowieka, od pracowników oczekują cudów, a sami od siebie nie dają zupełnie NIC.
    ReviewUserIcon
    :)

    01.02.2023 12:03

    Były pracownik

    Musisz być z wyspy nisko obrotowej gdzie za marne parę tysięcy dostajecie najwyża kasę i was to cieszy , nie wierze że gdybyś pracowała 3 lata na starym normalnym systemie premiowania na obrotowej wyspie to z tego byś była taka super zadowolona :) Niestety jak mam zjadać zęby za 100 zł to nie mam o co walczyć tym bardziej o wielką łaskę że dadzą cokolwiek . Z łaski nie potrzebuje , i z pretensjami o wszystko co możliwe BO MY WAM DAJEMY . Oni nam dają bo dzięki nam mają więc no trochę słabe i jeszcze straszenie w regulaminie że podstawą do wypłacenia premii jest DOBRA SYTUACJA FIRMY , więc w każdym momencie mogą wydać miliony na kolejnego bubla z Nmu i powiedzieć sory dziewczyny nic nie dostaniecie :) Miało być fer fer nie jest i nie ma tu o czym dyskutować Wyspa a za 50 paragonów i 15 tys dostanie 800 zł wyspa b za 300 paragonów i 50 tys nie dostanie nic , tak źle nie jest ale w zależności po której stronie lustra w tej całej szopce stoisz . Lubię tą pracę nie mówię że nie, uwielbiam ponarzekać z klientkami, doradzić im ,na sama pracę jako czynność nie można narzekać bo faktycznie ma na co , mimo że czasem trafi się jakiś upierdliwy klient. Bardziej chodzi tu o sprawiedliwość której w firmie Cosmo nie ma wogole i cały ten bajzer który idzie od najbogatszej góry a spływa na takie najbiedniejsze ostatki z tej całej hierarchii jak my . Warto wymagać od innych tego czego wymagało by się od siebie . Oszczędność to jedno ale szacunek dla drugiego człowieka to drugie . Ile dziewczyn siedzi tu już grube lata , buduje wizerunek tej firmy, buduje bazę klientów bo klientki chcą wrócić akurat do tej jednej ulubionej pani i w tych 100 zł a obcięciu całej reszty ma być słowo dziękuję ? Wymagania coraz większe kasa coraz mniejsza , nikomu laski nie robią , życzę im tylko by cały nowy skład który się niedługo pojawi, bo myślę że długo stażowe dziewczyny znają swoją wartość i pójdą tam gdzie je ktoś doceni , walczył o to wszystko tak jak my walczymy , by traktowały neo tak jak my , nie jak pracę a jak drugi dom dla którego trzeba się starać i dać z siebie wszystko . Moze czyta to ktoś z góry więc serdecznie pozdrawiam , rozumiemy że z roku na rok każdy szuka oszczędności , dla was drogie jest utrzymanie milionowej firmy i wypuszczenie kolejnej zalegającej w magazynie rzeczy która nikomu nie jest do niczego potrzebna , a dla nas ? Dla nas drogie jest wogole przeżycie :) dlatego trzymam kciuki żeby te wszystkie odebrane pieniądze stażowe -z takich pieniędzy robiły się spore kwoty , dziewczyną które mają dzieci , zastanawiają się teraz jak przeżyją bez tych pieniędzy i jak dadzą sobie radę przyczyniły się do wybudowania nowego domu z basenem dla góry :) budujmy swoje szczęście na cudzym nieszczęściu jakoś tak to leci . Pozdrawiam ♥️
    ReviewUserIcon
    X

    01.02.2023 18:37

    Pracownik

    Ja tam wierzę że karma wraca i że szczerego dobrego serca życzę pomysłodawcom nowego systemu aby z dnia na dzień musiały przeżyć za najniższą krajową, a na pewno nie są przyzwyczajeni do niskich standardów życia, wystarczy spojrzeć. Także... Peace, love and najniższej krajowej dla Was :)

    Zostaw merytoryczną opinię o Cosmo Group Sp. z o.o. sp.k.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.