opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

MOMOX

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.8/5

Na podstawie 982 ocen
Opinie(2841)
Dodaj opinię
Aktualności(2)
Wywiady(1)

Opinie(2841)

Dodaj opinię
Aktualności(2)
Wywiady(1)
Logo
  • Kim jesteśmy
  • .
  • Zrównoważony rozwój – wspólnie dbamy o środowisko.
  • .
  • Oddział w Polsce
  • .
  • Zespół
  • .
  • Kogo szukamy?
  • .
  • Benefity
  • .
  • Kontakt

Kim jesteśmy

Zrównoważony rozwój – wspólnie dbamy o środowisko.

Oddział w Polsce

Zespół

Kogo szukamy?

Benefity

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Szczecin
  • Stargard
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Szczecin
  • Ustowo
  • Mierzyn
  • Ostoja
  • Rajkowo
  • Przylep
  • Warzymice
  • Bezrzecze
  • Przecław Osiedle Zielone Pole
  • Kurów
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Stobno - MOMOX Polska Sp. z o. o.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Szczecin
  4. /
  5. Opinie o MOMOX

Opinie

Opinie o MOMOX Szczecin

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 14
    • 15
    • 16
    • …
    • 24

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o MOMOX!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Nina

    04.06.2019 11:54

    Inne

    Dalszy ciąg zwolnień reciverow na naszej zmianie. Zwalniaja za to że za dlugo trzymasz paczkę na stanowisku i otworzyłeś książkę ,za to że się schyliles .. no bez jaj . Tylko jednego z nich słusznie zwolnili a reszta bez podstawnie . Jak tak dalej będzie to ludzie sami będą się zwalniać
    ReviewUserIcon
    ziggy stardust

    04.06.2019 10:12

    Inne

    Prawie lato, co raz cieplej. ''Młodzi'' popracowali i wyparowali [nie zawsze z własnej woli]. A panów co raz mniej na jump/receive i inne. Powtórka sytuacji z zeszłego roku?Na linii jumperów po czterech/na receive - z pięciu chłopa? Szczęściem towaru na styk. Szczęściem , kilka osób ze stażem, potrafi/chce/może coś robić ,niezależnie od miejsca/swojego wieku Doceniajcie to - nie tylko ''klepaniem w plecki''.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    04.06.2019 09:38

    Inne

    Jak to jest, że jedna zmiana wychodzi i zostają pracownicy na ciuchach, a jak to jest na drugiej gdzie wychodzą wszyscy i ciuchy przestają być ważne? Coś tu chyba nie gra bo zmiana Patryka zawsze obrywa, drogie szefostwo pracownicy to wszystko widzą i wiedzą co się dzieje na hali dlatego też odechciewa się pracować i nic dziwnego że motywacja pracowników spada. Przecław wychodzi często wcześniej i nie robicie z tego problemu. Ludzie którzy pracują 2-3 lata odchodzą bo nie są doceniani, może czas zacząć coś z tym robić i trzymać takich sprawdzonych pracowników? 50 gr podwyżki na firmę polsko niemiecka? Gdyby nie chekerzy i inni pracownicy to firma nie istniałaby. Trenerów jest za dużo, owszem są pomocni jak trzeba, ale więcej czasu spędzają na rozmowach siedząc i widzi to każdy, zarabiając więcej. Firma logistyczna, a żadnej logiki tu nie ma :) Socjal i wszystkie dodatki powinny być już dawno, jeżeli nie ma tego to za kogo pieniądze jest zamawiana pizza w soboty? Na pewno nie z własnej kieszeni. Ludzie nie są głupi a firma stara się by takich z nich robić, na nic wysiłek bo mają swój rozum :)
    ReviewUserIcon
    Wabik

    04.06.2019 09:05

    Inne

    I co juz po kufno burzy ?
    ReviewUserIcon
    chętny

    23.02.2019 22:19

    Inne

    polecacie czy nie ? czy w przeclawiu przyjmują czy nie ?
    ReviewUserIcon
    Kamil moderator.

    17.04.2019 15:55

    Inne

    Cześć, w wielkim skrócie: praca polega na przyjmowaniu przedmiotów i wprowadzaniu ich na stan do systemu. Przy tym dokonuje się oceny (jakości) wprowadzanych artykułów. Ogólnie nie martw się, trener wszystko sprawnie wyjaśnia w pierwszych dniach pracy :) Powodzenia!
    ReviewUserIcon
    Było

    03.06.2019 21:25

    Inne

    czekamy już na Ciebie
    ReviewUserIcon
    Powiew świeżości

    31.05.2019 11:16

    Inne

    Let's get ready to rumble!! (team leaderzy sobie przetłumaczą co to znaczy) . Czas na poważne rzeczy. W chwili obecnej mamy : 2xTL, 2 koordynatorów i 5 trenerów (pomijam biuro w drugiej części budynku), czyli 9 decydentów na hali na zmianie. Powinno być : 1 TL, brak koordynatorów - ich rolę pełniliby po jednym jumperze : linia AiB i linia CiD - jumper o dużym stażu, wiedzy o pracy i mirze wśród pozostałych jumperów. Po co koordynator spacerujący 2 razy dziennie po hali w odświętnym dresiku? oraz wystarczy 3 opiekunów chekerów. Linia AiB jeden opiekun, linia CiD jeden opiekun i probcheck 1 osoba (na probchecku od razu zmiana osobowa bo w chwili obecnej jest tam osoba bardzo arogancka, chodząca co 15 minut robić sobie herbatę, sapiąca jakby do pracy ciągnęła wóz z węglęm). Celowo napisałem "opiekun checkerów" bowiem słowo trener sugeruje, że następuje jakiś przekaz wiedzy, są szkolenia itd. A w Momoxie? Jak legenda głosi w Momoxie będą szkolenia jak na hali pojawi się dziewica...Reasumując z 9 osób wystarczą 4 osoby. Oczywiście słowo o naszym HR. Zawsze zastanawiam się co tam te niewiasty robią skoro większość pracowników na hali jest zatrudniona przez agencje, czyli to na agencje spada cała obsługa dokumentacyjno-księgowa. Doszedłem do wniosku że to są Strażniczki Mitycznego Graala......pilnują butów BHP, bezpiecznych noży i oczywiście rozwieszają w szatniach głupawe wierszyki.......Może kochanie Panie warto byłoby przeprowadzić ankietę wśród pracowników Momoxu (jak nie potraficie jej zrobić ja pomogę) na temat potrzeb ludzkich pracowników Momoxu. Co ich motywuje do pracy? Czy bananek?czy wyjście do jakiegoś obskurnego lokalu? A może zupełnie coś innego......Taaakk książkę można byłoby już napisać o Momoxie, szkoda, że sensacyjną. P.S O receivie celowo nie wspominam bo po tam są potrzebne głębsze zmiany, a szacunku który wczoraj stracili nie da się tak szybko odbudować
    ReviewUserIcon
    Zadowolony

    01.06.2019 14:37

    Inne

    Szymon no to pięknie napisałeś... Repair ci zamknęli i musisz w końcu pracować? Nie możesz już cały dzień siedzieć na tyłku i udawać że coś robisz. Marcie nawet udało się zasnąć.... Ale "była" już nie pracuje. Bo też musiała popracować jak inni. Piękny model biznesowy wymyśliłeś. Cały czas są nabory na TL. Spróbuj to może pozmieniasz .. A ci co tak jechali po TL T. niech się zastanowią co piszą. Chłop jest wporzo. A to co wczoraj powiedział tylko to potwierdza. Pozdro też dla pozostałych co rozpętali te gów.....burze. Wszyscy wiedzą kto to. Tu nie ma anonimowości.
    ReviewUserIcon
    Była

    03.06.2019 13:39

    Inne

    Jakbym wierzyła w anonimowość tutaj, to bym inny nick wybrała, a nie tak prosty do skojarzenia :) Udało się zasnąć? Gdyby była taka sytuacja, to skończyło by się to przynajmniej naganą, jeśli nie inaczej. Więc bzdur nie pisz. Nie muszę się nikomu na dzień dobry spowiadać z tego, że np. źle się czuję, jak miałeś jakieś podejrzenia, trzeba było podejść i sprawdzić co się dzieje, zawsze tak najprościej, zamiast lecieć na skargę. Nie pracuję, bo znalazłam coś lepszego, chociażby wolę pracować na jedną zmianę, niż na dwie :) Poza tym, skoro na tyłach było tak super, czemu nikt z was tam nie chciał być?? Zaangażowanie to można mieć, jak ktoś na nie pozwoli. Raz nawet miałam, szybko mnie z błędu wyprowadzili. Nudne już to powtarzanie, bo ewidentnie brak zrozumienia o czym ja piszę, zatem zakończę ten temat, jeśli pozwolisz. Reasumując: Żale, jakie tu ludzie piszą, wynikają z tego, że pracowało im się dobrze, ale zaczęło dziać się źle. Dlatego jest taki odzew i sprzeciw, to jest do przemyślenia przez osoby decyzyjne, bo to znaczy, że ludziom jednak zależy! To dobry objaw. To że Tobie jeden z drugim jest dobrze, to nie znaczy ze wszystkim, wiec może zamiast obrażać, to pomyśl? Bo ja ( za innych nie odpowiadam) nikogo nigdzie nie obraziłam, a jeśli gdzieś napisałam nieprawdziwe rzeczy to czekam, aż ktoś to sprostuje. To jest dzwonek, że może należy coś jednak zmienić, póki ludziom jeszcze zależy?
    ReviewUserIcon
    Kamil moderator.

    31.05.2019 11:07

    Inne

    Jeden gorszy dzień, czy jedna mniej trafna decyzja przełożonego nie musi być powodem do skreślania wszystkich poprzednich miłych dni. Problemy są w każdej firmie, może warto wyjść z inicjatywą i zaproponować jakieś rozsądne rozwiązanie? Jak ktoś nie ma odwagi osobiście, zawsze jest skrzynka zwierzeń :)
    ReviewUserIcon
    Kamil Piekarski

    31.05.2019 15:14

    Inne

    Chciałbym zauważyć że osoba która podpisuje się tu jako Kamil moderator to nie jest Kamil Piekarski koordynator i przedstawiciel pracowników. To czysta zbieżność imion. Może moderator też czasem mógłbym wspomnieć że jest tylko moderatorem strony gowork. Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Kamil moderator.

    03.06.2019 11:06

    Inne

    Oczywiście jest to zbieżność imion, Pozdrawiam wszystkich moich imienników :)
    ReviewUserIcon
    John

    01.06.2019 01:06

    Inne

    Wyszła niezła gównoburza. W sumie moim zdaniem niepotrzebnie i niesłusznie. Można mieć żal i pretensje o wiele rzeczy. Ale też poniekąd wynikają one z naszego przyzwyczajenia to pewnych standardów, które się zmieniają (np. nieszczęsna relokacja procesu P2S). Ale po kolei: 1. Jakiś czas temu podniesiono normy czasy zalogowania z 420 na 440. Jednocześnie jest o wiele mniej trashów niż kiedyś. Mimo to normy produktów 160 zostały zachowane. Doświadczeni pracownicy na check sobie z tym poradzą, ale nowi mogą mieć większe problemy niż zazwyczaj i niekoniecznie muszą szybko w tym się sprawdzić. Nie mniej czas pierwszych umów został wydłużony i jakoś sobie chyba radzą więc chyba nie jest z tym źle. 2. Wcześniejsze wyjścia. Tutaj chyba wszystkich to zabolało. Jasne, każdy chciałby być wcześniej w domu, choćby dwie godziny. Biorąc pod uwagę godziny pracy to jesteśmy w domu koło 23-ej, albo nawet później. Czujemy się niesprawiedliwie kiedy jedni wychodzą wcześniej, a inni nie (jak na jednej ze zmian linia D musiała zostać na P2S, a reszta poszła mając wynagrodzenie i premie). Wydaje mi się, że mnie jednak zabolała informacja, że wcześniej Przecław wychodził sobie wcześniej przez pewien okres czasu, bo nie mieli towaru. A kiedy oni mają towar w nadmiarze wysyłają na Stobno. Pytanie czy jeśli my będziemy mieli dużo towaru to będziemy im wysyłać książki na Przecław? ;) ale jestem przekonany jednak, że pracownicy jednej i drugiej lokalizacji woleliby nie oddawać swojej pracy, a mieć możliwość nadgodzin. Skoro wszyscy się już prawie przeszkoliliśmy na proces P2S powinniśmy również mieć możliwość wzięcia nadgodzin w Przecławiu jeśli pojawi się taka możliwość. 3. Recieve to osobny temat. Faktycznie jeśli kończą pracę powinni wspomóc innych pracowników. Jeśli jest dużo jumperów, jasne, można postać pogadać jak nie ma co robić czy jak się zrobi swoje. Ale w momencie kiedy na linii jest tylko kilku jumperów, kisty pełne, a tamci sobie oglądają trashe tylko to coś jest nie tak. (chociaż akurat na jumpie jak jest odpowiednia liczba osób to też są luzy). Ewentualnie zawsze można dać po dwie osoby na kartony (przy pełnych liniach bywa ciężko). Niestety część receive'u uważa, że ich robota to tylko ta na receive. Nie ma pracy dla chłopaków? W pierwszej kolejności niech idą osoby 40+, niech odpoczną, idą do rodziny, itd. Następnie te co robią i mają normę. Niemniej ogólnie sama praca jest spoko. Dla chłopaków są różne formy pracy, jedne lżejsze, inne cięższe. Jednak i tak uważam nie ma aż takiej ciężkiej pracy i monotonnej jak w innych firmach. Warunki całkiem dobre. Nie jest to żadna XIX-wieczna kapitalistyczna fabryka, a normalny zakład pracy. Ale z tym spóźnianiem się z odbiciem jak się wraca z przerwy to tragedia. Jumper musi się szybko odbijać i wracać na halę (i tak naprawdę ma mniej niż 25 minut przerwy), powinien móc w momencie usłyszenia dzwonki spokojnie zanieść swoje rzeczy (portfel, komórka, pojemnik po obiedzie do szafki i spokojnie wrócić z góry na halę, a nie w biegu), a niektóre checkerki jeszcze sobie mogą siedzieć w szatni po dzwonku, bo mają szatnię na hali...
    ReviewUserIcon
    ABCD

    31.05.2019 23:58

    Inne

    Ja również jestem bez zastrzeżeń co do działań TL i T,a pracuję w firmie już od jakiegoś czasu. Jeśli każdy by się zajął swoimi rzeczami nie byłoby problemu. Nie spotkałam się z sytuacją by TL odmówił pomocy, czy któregoś nie było, gdy była potrzeba. Jesteśmy w pracy, nie w przedszkolu, jesteśmy dorosłymi ludzi, i sądzę że puszczanie po hali nieprawdziwych informacji, czy wypisanie bzdur tutaj na stronie jest na poziomie zerowym. Atmosfera. Piszecie o atmosferze, tylko szkoda że nie zauważyła większość z Was że atmosferę tworzy Całość, nie tylko team liderzy, koordynarzy czy trenerzy, a WSZYSCY. Podchodząc do każdego z szacunkiem, z szacunkiem jesteśmy odbierani, i ten szacunek dostajemy. Pozdrawiam :)
    ReviewUserIcon
    Xyzpat

    31.05.2019 21:45

    Inne

    Pierdzielnijcie się w swoje głowy, pracę tu od prawie 9 msc i nie narzekam, niech każdy pilnuje swojego stanowiska i skończą się pretensje do całego świata.
    ReviewUserIcon
    Wabik

    31.05.2019 16:21

    Inne

    Wszyscy ktorzy tu wylewaja swoje zale nie pracowali chyba jeszcze ciezko w zyciu.Polecam zastanowic sie nad obrabianiem wszystkim gitary i zmiane pracy na inna ,lepsza bo ta jest w ich mniemaniu najgorsza .Czesc z tych kom.to brednie i nieprawdziwe info pozdr dla wszystkich .
    ReviewUserIcon
    Powiew świeżości

    09.05.2019 15:41

    Inne

    rozpoczął się casting na wyjazd do Neuenhagen. Zapewne kryteria takie, jak przy planowaniu urlopów. Swoi przodem......propaganda momoxowa ogłosi ze pojechali najlepsi. jednym słowem starajcie się, a będzie Wam dane.......powiedział Pan
    ReviewUserIcon
    Była

    31.05.2019 12:05

    Inne

    Nie, bo już jestem "Była" ;-D No i wiesz, do aktu ślubu w urzędzie trzeba prawdziwe nazwisko podać ;)
    ReviewUserIcon
    Powiew świeżości

    31.05.2019 12:10

    Inne

    No nic ja w każdym razie będę od 14 na hali, tylko spiesz się......bo my na receivie pracujemy dzisiaj do 15, później z Martą szybki papierosek i do domu...
    ReviewUserIcon
    Urodzona 40 lat po wojnie

    31.05.2019 10:06

    Inne

    Jeszcze nim chłopaki z reciew poszli do domu to spędzili pół dnia na nierobieniu kompletnie niczego, a koordynatorzy i TL zamiast porozdzielać ich do pomocy na jumpie czy dać do szkolenia na ciuchy udawali że nic nie widzą. Ale wuj tam zapłacone XD TL T i tak pogłaszcze po główce i pochwali na apelu.
    ReviewUserIcon
    Carl

    31.05.2019 10:44

    Inne

    No cóż jak ukraiński koordynator receivu też woli się po opierdzielać i pójść w końcu razem z receive do domu. :D
    ReviewUserIcon
    Streczman

    31.05.2019 11:00

    Inne

    @Carl to prawda, koordynator receivu odpowiada za recev. Najlepsze jest faworyzowanie na apelach że zrobili jakieś rekordy pakietów i normy. Koordynatorom, trenerom, checkerom, jumperom oraz wózkowym i dziewczynom na probchecku nikt nie podziękuje jak się nie upomną
    ReviewUserIcon
    Check

    31.05.2019 10:32

    Inne

    Jedno wielkie (usunięte przez administratora) brak szacunku do czyjeś pracy i głupie uśmieszki pod nosem tl w momencie gdy brak im arguntacji! Zasłaniają się procesami, o których nie maja zielonego pojęcia, z ludzi, na których opiera się firma robią baranów zamiast ich wspierać, najgorsze świństwo!!!!
    ReviewUserIcon
    Pomocna

    31.05.2019 09:44

    Inne

    Zastanawiałam się, czy napisać tą opinię, jednak myślę, że niektórym może się przydać w podejmowaniu decyzji dotyczącej przyjścia do tej firmy. Pracowałam w firmie ponad pół roku i ogólnie do pewnego momentu, czyli parę miesięcy było okej. Fajna atmosfera wśród pracowników, do trenerów też nie miałam zastrzeżeń. Jednak ostatnie tygodnie były dużą zmianą. Atmosfera zaczęła schodzić na drugi plan, zostałam zmuszona do przeniesienia na ubrania, zamiast książek i mediów, mimo że nie wyraziłam na to zgody. Im więcej człowiek mówi o swojej opinii wśród TL, tym później ma jeszcze gorszą sytuację. Zaczynają przychodzić z byle pierdołą, robią na złość, ogólnie przedszkole. Także mimo pierwszych dosyć fajnych miesiecy, niesmak z ostatnich tygodni zostanie.
    ReviewUserIcon
    ?!

    31.05.2019 09:35

    Inne

    No proszę..ile negatywnych opinii po wczorajszym dniu. Drodzy Team Liderzy, zobaczcie do czego to prowadzi. Wewnętrznie z przełożonymi nie można nic załatwić wiec pracownicy wyrażają swoje zdanie na stronie internetowej. Żenada.
    ReviewUserIcon
    Królik ????

    31.05.2019 06:30

    Inne

    Ludzie w pracy, jak i ogólnie sama praca nie jest zła, ale to co robią team liderzy przechodzi ludzkie pojęcie. Faworyzowanie chłopaków z resivu, pozwalanie im na szybsze wyjście do domu tłumacząc się że taki jest proces firmy i oni nic z tym nie są w stanie zrobić, w takim razie kto? Mówione było że cała hala ma mieć szkolenie z ubrań więc dlaczego resiv nie ma? Team lider Tomek obiecuję różne rzeczy, a kiedy przychodzi co do czego udaje że nic takiego nie miało miejsca,udziela odpowiedzi wymijająco oraz zmienia temat, Marta za to próbuje chyba wytworzyć sobie jakiś respekt ale coś jej to słabo wychodzi, dlaczego w czasie pracy może wychodzić sobie na papierosa z chłopaki z resivu i nie ma z tym problemu? Jeśli ktoś nie będzie tańczył tak jak ona zagra ma już pozamiatanę na całej linii bo oczywiście będzie przeciągać wtedy Tomka na swoją stronę a jak wiadomo z dwoma team liderami szansy nie mamy żadnej. Czepianie się o naprawdę blachę sprawy sprawia że człowiekowi odechciewa się tam pracować, zastanówcie się lepiej do czego doprowadzacię.
    ReviewUserIcon
    Streczman

    31.05.2019 01:03

    Inne

    Dlaczego lepiej zatrudnić TL z zewnątrz gdzie wgl nie zna się na procesach niż z firmy? Ah przepraszam była jedna osoba udało się tylko szkoda że stwierdzili słaby kontakt z pracownikami, gdzie nowi TL z zew. wgl praktycznie nie gadali z pracownikami. Teraz tylko pomaga nowym TL z własnej grzeczności...a podobno w Momox można się rozwijać. Linia D musi zostać na ciuchach a reszta może iść do domu? To wgl nie powinno mieć miejsca i te tłumaczenie że to kiepski przepływ informacji? Pogrążenie się chyba ale nie mnie to oceniać. Szkoda że tak dużo osób się zwalnia :/ Miłego piątku życzę!
    ReviewUserIcon
    Pracownica mróweczka

    28.05.2019 18:43

    Inne

    Praca ok ale zarządzanie do kitu. I te największe ALE mam do area managera. Wmawia różne rzeczy pracownikom i zarzuca nie prawdziwe kalumnie. Lepiej szukajcie innej pracy niz Momox bo tu się robi coraz gorzej
    ReviewUserIcon
    Kamil moderator.

    30.05.2019 12:37

    Inne

    Jest to bardziej pytanie do działu HR, ale myślę że w grę wchodzi sporo czynników, np. wykształcenie oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. A jak ktoś zaczyna (jak wspomniałeś) - od dołu hierarchii, to pewnie ma w czymś braki które zdeterminowały jego pozycję startową. Takie osoby mają zawsze najtrudniej, ale nie znaczy to że nie mają szans. Warto zapytać się osobiście w 4 oczy, czego może brakować do kolejnego kroku, przyjąć to na klatę i spróbować to uzupełnić :)
    ReviewUserIcon
    Carl

    31.05.2019 00:32

    Inne

    Jak widać ostatnie komentarze, TL nie mają aż tak wielkich kompetencjii poszanowania. Chcesz zostać TL w momoxie? Popracuj pół roku w amazonie! Zmieniamy nazwę firmy na amazox xD
    ReviewUserIcon
    Tobi

    31.05.2019 00:23

    Inne

    Dzis zobaczyliśmy jak batfzo team leader boi się chłopców z recivee, owacje na stojąco....... kobiety tak nie będą pyskować prawda???? Dno i kilo mułu
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w MOMOX?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - MOMOX

    Druckiego-Lubeckiego 1D 71-656 Szczecin

    NIP:8522616371

    KRS:0000579045

    https://momox.biz/
    Branża główna: Magazynowanie i centra logistyczne

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Powiew świeżości

    30.05.2019 23:40

    Inne

    Uwaga zagrożenie!!!! Apogeum głupoty może rozsadzić halę w Stobnie.....Decyzje team leadrów codziennie przysparzają "wiele radości" szeregowym pracownikom Momoxu. Dzisiejszy cyrk z receiverami tylko utwierdził wszystkich w przekonaniu, że aby być team leaderem......trzeba umieć...trzymać mikrofon. Nasi Al Bano i Romina Power potrafią z pełnym przekonaniem uzasadnić swoją najgłupszą decyzję. A morale wśród pracowników na hali spada..... Kilka pytań: 1. Dlaczego receiverzy palą w toalecie pomimo zakazu? Może wstawić im tam popielniczki niech się nie męczą. 2 Dlaczego receiverzy pracują po 3-4 godziny dziennie? A jak zostaną przydzielenie do innych zadań z premedytacją ich unikają na oczach innych pracowników. 3.Dlaczego receiverzy "olewająco" podchodzą do swoich obowiązków (nieporozcinane kartony, śmiecie w środku w dużej ilości)? 4.Dlaczego receiverzy są lepiej traktowani niż pozostali pracownicy na hali? I gorący apel kochani team leaderzy nie traktujcie pracowników na hali jak idiotów bowiem pewnie połowa z nich ma większe kwalifikacje i wykształcenie niż wy.....słuchajcie ich, rozmawiajcie i korzystajcie często z ich mądrych rad. Bo tak to wychodzi śmiesznie, ale oczywiście.......procesowo :)
    ReviewUserIcon
    Znajomy ze zmiany

    30.05.2019 23:59

    Inne

    Nie wiem kim jesteś ale jesteś mistrzem!
    ReviewUserIcon
    Powiew świeżości

    31.05.2019 00:04

    Inne

    Przecież stoję obok Ciebie na checku : ) tylko ostatnio trochę mniej mnie widać, bo jestem zakopana w niemieckich gaciach
    ReviewUserIcon
    Kpina

    30.05.2019 23:55

    Inne

    Chyba jakiś piorun uderzył w ta firmę, bo to co się wyprawia tutaj w ostatnim tygodniu, na prawdę przechodzi ludzkie pojęcie, stobno zostało po prostu sparaliżowane głupota team liderów, napięta atmosfera, (usunięte przez administratora) decyzje przez co kilka osób rezygnuje z pracy w jednym momencie! Wstyd... Za wszyty oczywscie możemy serdecznie podziękować (usunięte przez administratora)którzy całkowicie nie radzą sobie z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Otwórzcie oczy, bo będzie tylko gorzej.
    ReviewUserIcon
    :)

    30.05.2019 23:38

    Inne

    W tej firmie robi się coraz gorzej..i nie, nie mówię tutaj o pracownikach niższego szczebla ani o trenerach czy koordynatorach. Na pierwszej zmianie w Stobnie jest dwóch team liderów (usunięte przez administratora) którzy od pewnego czasu tworzą tak nieprzyjemną atmosferę, w tym samym czasie na porannym apelu mówiąc jak atmosfera i wzajemny szacunek jest ważny.Trzeba zacząć od tego ze nic a nic nie jest tutaj sprawiedliwe, jedni musza pracować na ubraniach, drudzy nie muszą..jeden proces nie ma pracy(np. Probcheck ) wiec przechodzi pracowac na (np. Chceck), a gdy Recivie nie ma pracy może iść do domu, bez utraty premii. Ciekawe, prawda? Jest wiele dziwnych, nieprzyjemnych i do końca niewyjaśnionych sytuacji ponieważ team lider mówi: „ nie mam na to wpływu” to kto w takim razie ma? Pracownicy są traktowani na zasadzie „a co my nie powiemy wy i tak przecież będziecie tu pracować” Oj wiele by tu opisywać,dodam tylko, że to wszystko co się dzieje powoduje to, że ludzie zwalniają się z pracy i tak będzie dalej.
    ReviewUserIcon
    Powiew świeżości

    23.05.2019 16:29

    Inne

    A ona tańczy dla mnie........taki obraz jest na jednej ze zmian, na której kartonowy zza wschodniej granicy owinął sobie wokół palca team leadera. Chodzi, wypłakuje się, donosi, wymusza....najczęściej na polską część pracowników. Oczywiście kierownictwo zmiany nie pofatyguje się zobaczyć jak wygląda wkład owego "tuhajbeja" w codzienną pracę. Po dwóch godzinach pracy brodzi on po kolana w kartonach......nic nie robiąc, z premedytacją czekając aż mu ktoś pomoże. Cała sytuacja wczoraj wywoływała śmiech, dzisiaj politowanie, a jutro być może agresję. .....I zamiast "ona tańczy dla mnie" może być ...."cztery wesela i pogrzeb"
    ReviewUserIcon
    Xxxpoxx

    17.05.2019 14:20

    Inne

    Witam . Czy ktoś może mi powiedzieć coś o pracy w momox na Ziemowita ? Dostałam ofertę pracy tam i chciała bym się dowiedzieć jak wyglada praca jakie są zarobki itp ?
    ReviewUserIcon
    Powiew świeżości

    18.05.2019 03:48

    Inne

    15,50 zł brutto na start + 300 zł brutto premii frekwencyjnej (max 2 L4 w miesiącu) co na początek da ci kwotę netto ok 2000-2050. Później każdorazowe (po 3 i 6 miesiącach) przedłużenie umowy da ci podwyżkę o 0.50 gr brutto podstawy. Oddział na Ziemowita zajmuje się odzieżą, czyli mierzenie, składanie, pakowanie. w odpowiednim reżimie czasowym. Jeżeli masz problemy z kręgosłupem, płaskostopie lub jesteś osobą ambitną i inteligentną to na pewno nie jest praca dla Ciebie. A jeżeli mieszkasz na Ziemowita i akurat nie masz co robić, spacerujesz bez celu po okolicy to jest to wymarzona praca dla Ciebie. A zapomniałbym w czasie 25 minutowej przerwy przysługuje Ci 1 darmowy owoc: bananek, jabłuszko, czasami gruszeczka może się trafić. Na terenie zakładu są automaty , w których za jedyne 10 gr możesz zakupić wspaniałą kawę z podwójną pianką. czasami pianka ta może mieć lekko fioletowy kolor, ale to tylko dlatego , ze kolega przed Tobą brał akurat barszczyk...............
    ReviewUserIcon
    Powiew świeżości

    16.05.2019 10:50

    Inne

    Za mamusię, za tatusia, za babunie, za dziadunia.......tym chyba kierują się niektóre osoby "częstujące" się owocami na stołówce. Jak człowiek wchodzi na stołówkę i widzi przed daną osobą stertę owoców to szczerze powiedziawszy ręce opadają. Niektórzy co "inteligentniejsi" odwiedzają skrzyneczkę w jednej stołówce, później w drugiej......Obecnie trwa na hali debata na temat "mitycznego" wręcz soku. Mam wrażenie , że gdyby nawet firma podstawiła cysternę to i tak znalazłby się jakiś "gieroj" , który by ja po prostu zajumał. Nie dziwmy się później , że firma nas traktuje jak "bezrozumne mięso armatnie" bo sami dajemy ku temu powody. A bananki w lidlu po 3,59 ....w promocji:)
    ReviewUserIcon
    haha

    17.05.2019 18:34

    Inne

    haha, jesteś mistrzem. Powinieneś napisać jakąś książkę pt. „Jeden dzień z momoxu”. Byłoby wesoło :D
    ReviewUserIcon
    Powiew świeżości

    10.05.2019 21:38

    Inne

    Standardy, normy, etyka......wszystkich obowiązują w Momoxie. Czy aby na pewno? Jak patrzy się na codzienne spotkania towarzyskie trenerów i koordynatorów to aż prosi się aby wstawić im stół do ping ponga, bilard i karty......Nudzą się okrutnie i to w odległości 3 metrów od team liderów.......Ale do miejsc siedzących w autobusie są pierwsi....wycieńczeni i znużeni . W ich przypadku praca w Momoxie rzeczywiście jest lekka, łatwa i przyjemna. Powiedzcie to ludziom na receivie, jumperom i checkerom......
    ReviewUserIcon
    zle

    06.05.2019 13:33

    Inne

    (usunięte przez administratora)praca byłaby naprawdę okej, osoby na wyższych stanowiskach tak pokazują swoją wyższość ze odechciewa się pracować, ale tak to już w Polsce jest, polak polakowi wilkiem, a do ukraińców złego słowa nie mają no i zarobki pozostawiają wiele do życzenia.
    ReviewUserIcon
    zle

    07.05.2019 18:00

    Inne

    oczywiście, a gdy potrzebujesz team leadera to on akurat albo na fajeczce na dworze, lub na dworze tez rozmawia przez telefon przez 3 godziny lub po prostu go nie ma bo.. nie wiadomo gdzie jest.
    ReviewUserIcon
    Kamil moderator.

    08.05.2019 19:11

    Inne

    Wielu pracowników naprawdę się stara, nawet na wspomnianych wyższych stanowiskach. Przypominam iż istnieje anonimowa skrzynka w której można umieścić dowolne uwagi i sugestie. Wszystkie traktowane są z dużą powagą. Praca nie jest ciężka ale wymaga jedynie odrobinę zaangażowania.
    ReviewUserIcon
    Jumper

    25.04.2019 21:16

    Inne

    Pracowałem w momoxie kilka dni ogólnie to cieżka praca fizyczna dla facetów już pierwszego dnia dali mnie na tak zwany ,,jump'' czyli na targanie skrzynek z płytami i książkami co było dla mnie bardzo ciężkie , dodatkowo na hali jest bardzo dużo kurzy i co chwile kichałem i łzawiły mi oczy . Ogólnie to zarobki w tego typu pracy jak na niemiecką firmę wydaję mi się, że powinny być w granicach 3000-3500 na rękę .
    ReviewUserIcon
    przecław

    30.04.2019 17:49

    Inne

    dokładnie, a to jak jeszcze traktują ludzi... nie warto za dwa tysiące zł...
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    06.05.2019 13:07

    Inne

    1,5 roku temu pracowałem na JUMP 2 tygodnie i zrezygnowałem szkoda zdrowia za te pieniądze. Najbardziej śmieje się z człowieka pewnej firmy HR który powiedział że to darmowa siłownia. Facet chyba pomylił pojęcia co to siłownia a zasuwanie na nogach z ciężkimi przedmiotami.
    ReviewUserIcon
    Powiew świeżości

    30.04.2019 23:39

    Inne

    Momox wybierając PKS na przewoźnika wspiera politykę prorodzinną. W coraz mniejszych autobusach zapewne juz niedługo może dochodzić do pierwszych poczęć. Dlaczego podstawiane są dwa autobusy tej samej wielkości mimo , że liczba dojeżdżających pracowników z obu kierunków zawiera się w proporcji 80/20...................
    ReviewUserIcon
    Powiew świeżości

    09.04.2019 19:24

    Inne

    Niezapowiedziana wizyta sanepidu czeka pracowników w Stobnie . (usunięte przez administratora). Kochany Sanepidzie kontrole robi się niezapowiedziane. Wtedy dopiero waszym oczom ukaże się "porządek" w Momoxie....kurz, grzyb, brak ręczników papierowych w toalecie, stan wody w automacie na hali, a zapomniałbym o automatach do kawy...tam to musi być ciekawie....
    ReviewUserIcon
    Ssork

    17.04.2019 16:56

    Inne

    Zgadzam się kurzu jest dosyć sporo po całym dniu pracy boli mnie bardzo mocno głowa takie osoby jak ja mają przekichane .
    ReviewUserIcon
    Jumper

    25.04.2019 21:19

    Inne

    Pracując tam kilka dni miałem ten sam problem kurzu jest tam bardzo dużo i ciężko normalnie pracować
    ReviewUserIcon
    nowy

    14.03.2019 22:28

    Inne

    Czy ktoś się wypowie o pracy w przeclawiu ? Jak atmosfera, czy jest ciężko ?
    ReviewUserIcon
    Anonim

    10.04.2019 21:35

    Inne

    Przecław jeden wielki (usunięte przez administratora) . Ch*jowo nie polecam . Unikać szerokim łukiem
    ReviewUserIcon
    Kamil moderator.

    11.04.2019 12:10

    Inne

    Nie jest to zbyt merytoryczny komentarz, bardzo proszę o kulturalne wypowiedzi. Rozumiem że można mieć do czegoś obiekcje, ale szanujmy się wzajemnie.
    ReviewUserIcon
    kasandra

    04.04.2019 23:43

    Inne

    Stobno - Myjemy się myjemy
    ReviewUserIcon
    ExJumperHala

    14.03.2019 17:42

    Inne

    Nie polecam pracy na w Momoxie chyba że ktoś chce sobie szybko rozwalić kręgosłup bo na 90% wrzucą was na tak zwany ,, jumb '' i będziecie targać codziennie setki kilogramów skrzynek i jescze bedą was poganiać po paru latach dźwigania zycze powodzenia z kręgosłupem.ogolnie praca dla ludzi mało ambitnych jeżeli chodzi o facetów hmm a dla kobiet w sumie spoko praca stoją sobie w miejscu i tylko pykają na czeku one chociaż po przepracowaniu tam kilku lat nie bedą miały problemów jak faceci co targają setki skrzynek dziennie . Stawka dla faceta co robi na jumnie powinna być 30 zł/h sory ale przenosząc dziennie średnio 300 -400 skrzynek co ważą od 10 do 30 kg sorry odpowiedźcie sobie sami ile dźwigacie przez jeden dzień pracy a ile przez miesiąc .... Moim zdaniem stawki powinny być dostosowane do każdego stanowiska indywidualnie bo podam Wam przykład tak zwana czekerka co tylko stoi i pyka przez 8 h ma taką samą stawke co jumper co robi jak wół targa ciężary cały mokry spocony i stawka jest taka sama sorry ale odradzam Wam prace w momoxie chyba że jesteście kobietami to spoko :3
    ReviewUserIcon
    Ziggy Stardust

    17.03.2019 15:20

    Inne

    @EXJumperHala Postój sobie te 8 h w tych klumpach zwanych ''obuwiem BHP''.Podnies ''banany'' z poziomu zero...zrób normę,zrób staty. I wtedy pogdamy co,kto,komu i ile.I nie pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    niezadowolony

    04.03.2019 19:07

    Inne

    każą pracować jsk motorki, wszystko dla śmiesznych norm prawie niewykonalnych, gdzie liczą ją nawet wtedy gdy jesteś na przerwie. co do przerw.. jedna przerwa na 8 godzin pracy, śmieszne, a co będzie w lato gdy hala nawet nie ma klimatyzacji, ludzie popadają
    ReviewUserIcon
    Kamil moderator.

    05.03.2019 08:52

    Inne

    Przerwa jest wprowadzona zgodnie z kodeksem pracy. Co do lata, to normy dopuszczalnej temperatury są zachowane.
    ReviewUserIcon
    jabba

    06.03.2019 16:16

    Inne

    dopuszczalnej czyli z 30 stopni ?
    ReviewUserIcon
    Qwerty

    05.03.2019 15:17

    Inne

    Jakie są warunki pracy w Szczecinie na Ziemowita na hali? Słyszalem że szukają tam ludzi.
    ReviewUserIcon
    cvkkxdj

    04.03.2019 15:50

    Inne

    praca fajna, lekka i chłopcy przystojni :D
    ReviewUserIcon
    nick

    03.03.2019 18:40

    Inne

    czy ktoś pracuje w biurze na Ziemowita i mógłby się wypowiedzieć na temat pracy?
    ReviewUserIcon
    Taki sobie

    25.10.2018 10:24

    Inne

    Ta firma to woła o pomstę do nieba. Wygląda na to że została pozostawiona sama sobie. Jakim cudem kto to wie.Atmosfera jest fatalna. Plota goni plote. itd itp. Trenerzy to siedzące gwiazdy -bez kija nie podchodź a jak ci odwalą to w pięty wchodzi--- bo im właśnie przeszkadzasz w pogaduchach.Non stop mają szkolenie hahaha Narobieni nic nierobieniem nawet drobne rzeczy podsylają na probczek.Ale ale jak pojawia się SZEF ----chodzą pomagają nawet pracują hahaha przez chwile........ TL M i P. Ok.......Bedze zemsta oj będzie. ze strony jaśnie wielmożnych.trenerów.
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    28.02.2019 18:57

    Inne

    A to chodzi o M i P z pierwszej zmiany, czy z drugiej? :D
    ReviewUserIcon
    Carl

    03.03.2019 09:57

    Inne

    Kiedy ten komentarz był pisany nie było jeszcze (usunięte przez administratora) z drugiej zmiany. :P
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    15.01.2019 11:22

    Inne

    Ostatnio wcale nie widać aby firma dbała o pracownika. Brama jest notorycznie otwierana ,a pracownicy marzną. Mimo próśb nic nie jest robione w tym kierunku.
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    28.02.2019 18:55

    Inne

    Aha, jeszcze jedno - jumperzy sie ruszaja. Checkerki 8 godzin stoją. Biegać po hai nie wolno. Kto będzie bardziej odczuwał zimno, ten kto chodzi, czy ten kto stoi? A to checkerkami ta firma stoi, jak one się pochorują, to wy staniecie na jumpie, i wtedy zobaczycie, co to znaczy. Ale jak stoi wcześniej: na dworzu coraz cieplej, więc i w hali powoli da się już wytrzymać.
    ReviewUserIcon
    Jazdaaa

    28.02.2019 23:39

    Inne

    Dziewczyno, żeby nie wózkowi i jumperzy to byście musiały same przynosić artykuły na swoje stanowiska przy pootwieranych rampach bo jakoś trzeba odebrać towar z naczepy. Kierowca nie ma całego dnia na to żeby przy każdym odbiorze klatki zamykać bramę. Skoro Ci tak niedobrze to po co jeszcze tutaj pracujesz? Naprawdę jest sporo ofert pracy, lepiej płatnych przy których ... nie musiałabyś marznąć ale za to np. dźwigać albo siedzieć całe dnie na krześle- pewnie też byś narzekała na bóle kręgosłupa etc. Taki typ człowieka, któremu się nie dogodzi. Kto będzie bardziej odczuwał zimno? To proste- ten kto chodzi po dworze przy minusowych temperaturach, zgrzany, zmoknięty, chodzący po błocie, wchodzący naprzemiennie z ciepłego do zimnego. Checker'em może zostać każdy w przeciwności do bycia jumper'em. Żeby była jasność- przerabiałem większość stanowisk i mam skale porównawczą w zestawieniu do Ciebie.

    Zostaw merytoryczną opinię o MOMOX

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.