Jak można wyczytać z treści zawartych na stronie szkoły, stale szukają nowych lektorów, ze wszystkich oferowanych przez nich języków, a jest ich sporo. Piszą także, że wynagrodzenie wypłacane jest tu najszybciej na rynku kursów językowych, trochę w kontrze do tych wpisów z forum, sugerujących opóźnienia. Komu więc tu wierzyć i jaki jest tu okres rozliczeniowy na umowie? Poza tym, co to za rodzaj umowy i ile można zarobić, pracując, jako lektor języka czeskiego?
Niestety kwestie dotyczące wynagrodzenia i wypłacania go na czas są tutaj względne. Po kontakcie z działem finansowym przekazano mi informację jakoby przelew winien być już zrealizowany. ale cóż niestety nie jest. Tak więc lektor musi wywiązac się na czas, ale szkoła już niekoniecznie
Droga(i) K.H., zajmuję się rozliczeniami lektorów w tej firmie i terminowe wypłaty dla lektorów są jednym z naszych priorytetów. Czy jesteś pewna(y), że napisałaś(eś) opinię o właściwej firmie? Niestety nie przypominam sobie sytuacji, aby lektor, po otrzymaniu informacji o realizacji przelewu, tego przelewu nie dostał.
Witam, jestem germanistka mieszkajaca od 15 lat w Niemczech. Zrobiłam ten test i zgadzam sie z j. ze w niektórych pytaniach sa mozliwe poprawne odpowiedzi, przynajmniej 2.
(usunięte przez administratora)
Czy to prawda, co do tego mobbingu w Future Centre Training? Ktoś może to potwierdzić? Atmosfera jest dla mnie kluczowa dlatego liczę na odpowiedzi.
Dziwię się przedstawionemu w komentarzu zarzutowi mobbingu. Nie spotkałam się z nim w Future Centre. Lektorzy traktowani są z szacunkiem i poszanowaniem przepisów prawa. Nie jestem pewna czy osoba pisząca takie komentarze zna znaczenie słowa mobbing.


Firmę oceniam pozytywnie, mają szacunek do lektorów, są pomocni, dają wsparcie metodyczne, owszem są określone zasady i wymagania do spełnienia no ale w końcu chcą trzymać poziom. Ja z współpracy z Future Centre jestem zadowolona i polecam lektorom którzy chcą uczyć dorosłych
@J. Firmy uprzedzają, że będą się kontaktowały z wybrana osobą więc chyba jasne!
Firma przedstawia brak profesjonalizmu już od pierwszej rozmowy. Pani przeprowadzająca ze mną rozmowę kwalifikacyjną była wyraźnie znudzona swoją pracą. Przejście całej tej procedury rekrutacyjnej (czyli testy językowe, zarówno ustne jak i pisemne) zajęło mi ponad dwie godziny i chociaż minęły już dwa miesiące, nikt nie raczył poinformować mnie dlaczego firma nie chce mnie zatrudnić. Źle poszły mi testy językowe czy może zaproponowana przeze mnie stawka była zbyt wysoka? Ponad to, lingwiści powinni przejrzeć jeszcze raz audyty, w niektórych zadaniach jest kilka poprawnych odpowiedzi.
Bardzo możliwe że źle poszły Ci testy ponieważ w moim przypadku odpowiedź nastąpiła dosłownie po 2 czy 3 dniach. Także myślę że wystarczy popracować nad sobą i spróbować ponownie. Ja z firmą miałem zawsze bardzo dobre relacje także wg mnie warto się dostać.
Pracuję tu od ponad roku. Wypłaty są 10. dnia miesiąca. Współpraca układa się bardzo dobrze.
Pracuję z FC od paru lat i jestem zadowolona. Jest to firma z zapleczem metodycznym, dostępne są szkolenia, biblioteka z nowymi publikacjami - książkami i czasopismami, pokój do pracy, kserokopiarka. Obsługują dużo znanych, dużych firm, w lokalizacjach do wyboru. Wypłata jest zawsze na czas, przejrzysta forma rozliczeń, dobry kontakt z pracownikami firmy. Współpracowałam juz z kilkoma szkołami językowymi, typu jednoosobowa spółka i na ich tle Future Centre wypada po prostu profesjonalnie. Polecam współpracę!
Pracuję w Future Centre od 2013 roku. Jestem zadowolona. Mają bardzo bogato wyposażoną bibliotekę, miejsce pracy dla lektora. Oferują darmowe szkolenia dla lektorów. Stawki średnie, ale na czas. Polecam,
They don't know most of the teachers they hire. They don't know their clients either. Their assessment of the students's needs is very poor. This is not a serious language institute. They have to learn more about How treat clients right. They don't care about the clients. Moje sugestie dla Future Centre Training Corporation Kiciński I Wspólnicy sp.j.: They don't know most of the teachers they hire. They don't know their clients either. Their assessment of the students's needs is very poor. This is not a serious language institute. They have to learn more about How treat clients right. They don't care about the clients. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: They don't know most of the teachers they hire. They don't know their clients either. They have to learn more about How treat clients right. They don't care about the clients.
Niestety odradzam. Przede wszystkim: słabe stawki za zajęcia - kompletnie im nie zależy na dobrych lektorach i nie ma znaczenia, czy masz x lat doświadczenia i same pozytywne opinie, czy jesteś studentem, który zaczyna pracę - stawka będzie wiecznie taka sama. Próba negocjacji wynagrodzenia kończy się stałą śpiewką o tym jak to sytuacja na rynku szkoleń jest trudna, wręcz dramatyczna. Naprawdę? :D Generalnie: brak szacunku dla lektorów i ich pracy kończy się tym, że większość dobrych lektorów po prostu rezygnuje ze współpracy, więc rekrutują również osoby o niskich kompetencjach językowych, żeby móc jakoś obsadzić kursy. Wynagrodzenie jest przelewane prawie miesiąc po rozliczeniu - nie spotkałam się z taką praktyką nigdzie indziej. Szkolenia wewnętrzne? Byłam na dwóch, dramat i kompletna strata czasu.
A czy mogłabyś napisać jeszcze, jak dokładnie kształtuje się wynagrodzenie w Future Centre Training Corporation Kiciński I Wspólnicy? Wiele osób przed zatrudnieniem do danej firmy chce poznać informacje na temat pensji, na jaką realnie może liczyć. Podziel się więc proszę z innymi użytkownikami swoją wiedzą na temat tego pracodawcy.
@Tajemnicza czy od czasu Twojej wypowiedzi sytuacja w firmie Future Centre Training Corporation Kiciński I Wspólnicy uległa zmianie? W dzisiejszych czasach, gdy mamy rynek pracownika, warunki pracy ulegają dynamicznym przemianom, jesteśmy ciekawi jak wygląda Twoja aktualna ocena tej firmy.
@tajemnicza, napisz proszę jeszcze kilka słów na temat pracy w firmie Future Centre. Czy ten pracodawca oferuje umowę o pracę? Jak oceniasz atmosferę? Czy osoby zatrudnione mają możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych, zniżek na usługi? Czy istnieje możliwość rozwoju w strukturach firmy?
Nie ma możliwości awansu, przez góra miesiąc może się Tobą interesują później zastanawiasz sie dlaczego tu pracujesz. Żadnych benefitów, przy rozmowie kwalifikacyjnej miałam zaproponowane założenie działalności lub umowę o dzieło. Jedziesz do ucznia a on nie przychodzi? Nie dostaniesz pieniedzy za stracony czas (chociaż powinnam). W zamian za ich cudowne traktowanie, odwdzieczam sie im niskim poziomem pracy, zaraz i tak przestanę tam pracować.
Odradzam. Zero szacunku do ciężkiej pracy lektora, wstrzymywanie wypłaty bez powodu. Stawki są też nie za wysokie jak na ten zawód. Duży bałagan na linii koordynator- uczniowie-lektor. Po roku stwierdzam, że nie warto się denerwować.
Całkowicie zgadzam się z opinią Bolka. Od siebie dodam jeszcze, że odniosłam wrażenie panującego tam chaosu, co niestety ma wpływ na obieg informacji pomiędzy lektorem a firmą. Miałam sytuację, że klient odwołał zajęcia, a szkoła robiła mi problemy aby za nie zapłacić, mimo że przyjechałam do firmy i pocałowałam klamkę, więc zgodnie z regulaminem powinnam dostać pełne wynagrodzenie za tę godzinę. Za to użerania się miałam co niemiara z tego powodu. Odradzam, naprawdę szkoda nerwów za takie pieniądze; więcej czasu stracicie na dojazdy, walkę z systemem do którego się logujecie i szukanie materiałów żeby dogodzić klientowi, niż cokolwiek zarobicie. A już wisienką na torcie jest to, że klient sam sobie wybiera lektora. Możesz więc aplikować na 20 różnych kursów, aby ostatecznie dostać do poprowadzenia jeden lub dwa. Jedyny plus to taki że panie z recepcji bardzo sympatyczne, aż mi ich szkoda że muszą tam pracować.
W Future Centre pracuję jako lektor języka angielskiego. Firma oferuje bogate wsparcie merytoryczne i dostęp do wielu szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych. System zarządzania grupami jest przejrzysty i łatwy w obsłudze. Pieniądze wpływają na czas. Pracodawca godny polecenia!
Odradzam wszystkim lektorom. Firma stosuje wyjątkowo nieuczciwe praktyki, opóźnia wypłatę wynagrodzenia, stosuje drakońskie kary finansowe za drobne opóźnienia w dostarczeniu dokumentów, przerzuca na lektorów obsługę administracyjną zajęć, oferuje bardzo niskie stawki a wymaga od lektorów wykonania dodatkowych prac administracyjnych.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Future Centre Training Corporation Kiciński I Wspólnicy sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Future Centre Training Corporation Kiciński I Wspólnicy sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.