opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o pracodawcachSzkoły policealne
Dla pracodawcówLogowanie / Rejestracja
Logo

WeNet

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.8/5

Na podstawie 499 ocen
Opinie(1001)
Dodaj opinię
Aktualności(3)

Opinie(1001)

Dodaj opinię
Aktualności(3)
Logo
  • O nas
  • .
  • Kariera
  • .
  • Rozwój w WeNet
  • .
  • Proces rekrutacji
  • .
  • Benefity
  • .
  • Kontakt

O nas

Kariera

Rozwój w WeNet

Proces rekrutacji

Benefity

Kontakt

opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o pracodawcachBlogPoradnik
Dla pracodawców
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
Regulamin i polityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Warszawa - Wenet

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Warszawa
  4. /
  5. Opinie o WeNet sp. z o.o.

Opinie

Opinie o WeNet Warszawa

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    ReviewUserIconanonim

    12.09.2023 10:51

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIconZobaczymy

    12.09.2023 17:34

    Pracownik

    Myślę, że właśnie będą chcieli się pozbyć takich pracowników, żeby ograniczyć liczbę umów na zlecenie. Wprowadzą jakąś wysoką liczbę minimalnych artykułów do realizacji na miesiąc. No ale Twoje podejście jest ciekawe. Trudno ich zresztą traktować poważnie
    ReviewUserIconMariusz

    11.09.2023 16:57

    Inne

    Przestrzegam wszystkich przed kontaktem z firmą WeNet. Któregoś dnia zadzwonił handlowiec z ofertą i nagle się okazuje, że zawarłeś ustnie umowę, której nawet nie poznałeś i nie wyraziłeś na nią zgody, nie podałeś danych czy jakiegokolwiek potwierdzenia chęci współpracy. Mimo wielkrotnych wiadomości (oczywiście ignorowanych) firma robi sobie dosłownie co chce. Kampanie reklamowe, kreacje, tworzy wizytówki z materiałów, których nikt im nie udostępnił, które znajdują w sieci! Pomijam, że wykorzystują materiały NIE MOJEJ FIRMY! NIE Z MOIM LOGO! To brzmi jak żart ale nim nie jest. Nie wiem co ta firma reklamuje i co wykorzystuje do tego...co już jest absurdem. Poziom tego co WeNet robi w kontekście reklam jest poniżej oceny i krytyki - lata 90, chyba tylko, aby odhaczyć, że zrobione bo na tej postawi WeNet sobie wystawia faktury za usługi, których nikt nie zamawiał, wręcz zabraniamy! aby cokolwiek robili. Już z faktu, że to co tworzą działa na nasza niekorzyść samym poziomem i amatorstwem wykonania. Oczywiście, nie przekłada się to kompletnie na żaden wzrost sprzedaży tylko generuje koszta (których nikt nie zatwierdził) Gdy zadzwonią do Państwa z WeNet to polecam od razu się rozłączyć, unikać jakichkolwiek stwierdzeń typu "tak, zgadzam się" itd. w jakimkolwiek kontekście. Oczywiście wszystkie maila zostały już skierowane do naszego prawnika.
    ReviewUserIconKlientka

    12.09.2023 08:57

    Inne

    zgadzam się z tym, że poziom materiałów reklamowych jest tragiczny. Kiedyś zrobili nam jakiś filmik na yt. Wręcz błagałam, żeby go usunęli, bo psuje wizerunek mojej firmy.
    ReviewUserIconPotwierdzam

    12.09.2023 12:06

    Były pracownik

    Wszystko się zgadza, pracowałem w telesprzedaży w wenet przez kilka miesięcy i niestety wyglądało tak jak to jest opisane powyżej. Pozniej np. Podczas realizacji zakład samochodowy dostawał logo kwiaciarni lub na odwrót, Scam na poziomie pokazów garnków czy kołder.
    ReviewUserIconEmpatia

    07.09.2023 09:44

    Pracownik

    Czemu ciągle usuwacie komentarze? Napisałem, że wysłaliście do wszystkich pracowników maila o "klubie miłośników AI" i że chyba warto by się było wykazać podstawową empatią. Bo jak copywriter, którego sytuacja w tej firmie z roku na rok się pogarsza, widzi takiego maila, to mu się jeszcze bardziej wszystkiego odechciewa. "O, super, zawsze chciałem dołączyć do klubu miłośników sztucznej inteligencji, która pozbawia mnie pracy". Czemu usuwacie nawet takie komentarze? Czy to nie jest prawda? Czy jakikolwiek copywriter w tej firmie jest zadowolony z wprowadzenia AI i obniżki stawek o 30%? Z tego, że nawet jakby chciał pisać więcej z pomocą AI (które może mu coś tam pomoże, ale najczęściej to nie), to nie może, bo nie ma tylu zleceń? Zastanówcie się nad tym.
    Company logo
    WeNet sp. z o.o.

    07.09.2023 09:59

    Pracodawca

    Kolego/Koleżanko dziękujemy za Twoją opinię, która jest bardzo ważna i cenna. Zachęcamy Cię do osobistej rozmowy, bo Twój głos jest bardzo ważny i będzie wysłuchany. Anonimowe komentarze nie dają nam niestety możliwości konstruktywnej dyskusji i wysłuchania Twoich opinii. Zapraszamy Cię do kontaktu i rozmowy. Spotkaj się z nami. Zespół HR
    ReviewUserIconanonim

    07.09.2023 10:20

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIconEhh

    07.09.2023 19:10

    Pracownik

    Ale rozumiesz, że nie chodzi o AI tylko i to, że po jego wprowadzeniu ludzie muszą tyrać 2x więcej, żeby dobić do najniższej krajowej, nie? A firma mówi, że to nieprawda bo AI pracę usprawnia, jednocześnie całkowicie przemilczając fakt drastycznego obniżenia stawek, które wymuszają na ludziach pracę ponad normę i siły, na czym cierpi jakość. AI byłby pomocą, za którą ludzie byliby wdzięczni, gdyby im nie ucięli stawek, bo ledwo do minimalnej dociągają. Tej obecnej. Bo do tej od stycznia to nie ma szans. Niech sobie pracują z AI, ale za normalne pieniądze, a nie jałmużnę. AI nam rachunków nie opłaci, a obniżenie stawek i późniejsze pianie jak to jest super to po prostu policzek dla zespołów produkcji. Upokorzenie. Przykrość. Chcielibyśmy po prostu być traktowani fair. Czy to tak wiele? Wenet, mówicie o wartościach - zacznijcie od tego zamiast kasować komentarze. Kasowanie ich wcale nie poprawia waszego wizerunku. Za to przyjazne środowisko, uczciwe zarobki i uop zamiast śmieciowek rozwiążą wam ten problem. Nie wierzę że tak dużej firmy nie stać na taką drobnostkę, produkcja nie jest przecież aż tak rozbudowana by nie dało się po prostu uszanować pracownika. Środowisko już macie. Ludzie dogadują się w zespołach. Reszta leży po waszej stronie.
    ReviewUserIconAi

    08.09.2023 00:08

    Pracownik

    Ale nikt nie gada o tym, czy AI jest dobre, czy złe. Złe jest to, że TRZEBA z niego korzystać. Samodzielne pisanie jest zabronione. A AI powinno być pomocą, narzędziem wspierającym, a nie wyręczającym. A o jakości tych tekstów nie będę się rozpisywać, bo już dużo zostało tu napisane. Poza tym jak mamy polubić się z AI, jak obniżyli nam przez to stawki. I nie pisz tylko, że piszemy więcej, bo już ktoś ładnie na to tutaj odpowiedział.
    ReviewUserIconz@dowolony

    30.08.2023 09:58

    Pracownik

    Pracuję w tej firmie od roku. Jest kilka powodów, dla których uważam, że to dobre miejsce pracy i muszę napisać swoją opinie, bo to co tu czytam nie jest do końca prawdą. I nie hejtujcie, każdy ma prawo do swojej opinii. Atmosfera pracy przyjazna i wspierająca. Koleżanki i koledzy są pomocni i życzliwi. Fajnie się pracuje z fajnymi ludźmi. Rozwój zawodowy jest dla każdego i wbrew temu co tu można przeczytać to firma inwestuje w rozwój swoich pracowników. Mam dostęp do różnych szkoleń, które pomagają mi rozwijać moje umiejętności. Korzytam i sobie chwalę :) Jak ktoś chce to ma dużo możliwości. Zarobki zależą od stanowiska i działu, w którym pracujesz. Ja w DS zarabiam dobrze. Podsumowując ja jestem zadowolony.
    ReviewUserIcono co ci chodzi

    01.09.2023 14:28

    Pracownik

    Zgłosiłeś swoją opinie do przełożonego? Uważam, że tam powinieneś się pierwsze skierować. a po drugie, jak jesteś niezadowolony to co tu robisz 5 lat??????
    ReviewUserIconTo ja cooo

    02.09.2023 09:21

    Pracownik

    Po zgłaszaniu opinii do (swoją drogą okrutnie niekompetentnego) przełożonego - stworzono ten śmieszny uniwersytet, który miał zamknąć pyszczki wszystkim szczekającym. ;))) Tak jest w każdym dziale, więc albo żyjesz w jakiejś kosmicznej bańce, albo masz wyprany mózg, albo do życia potrzeba Ci głodowej pensji i kadry zarządzającej tkwiącej wciąż w PRL. :)
    ReviewUserIconpracownik

    30.08.2023 09:31

    Pracownik

    Dużo fajnych rzeczy się tu dzieje. Ja się akurat cieszę, że mam okazję nauczyć się pracy z AI, bo za kilka lat nikt mnie nie zapyta czy znam chatGPT czy inne tego typu. To juz jest normalne, ze wszystkie obecnie firmy szukają sposobu jak wykorzystać AI. A tym bardziej, że ktoś mnie tego nauczy w czasie pracy. Dla mnie bajka!
    ReviewUserIconnieprawda

    31.08.2023 10:41

    Pracownik

    ale fajnie, że musicie pisać pozytywne komentarze. Zazdroszczę Wam pracy, my mamy trochę trudniej :D Niestety, nikt w nie nie uwierzy. Wiemy, że rozpoczeliście nową kampanię i zależy Wam na opiniach w sieci - tutaj piszecie fejkowe pozytywne komentarze i USUWACIE mnóstwo negatywnych - zarówno od klientów, jak i od pracowników. Nie mówiąc już o social mediach, gdzie usuwacie WSZYSTKIE negatywy! do tego wciąz dodajecie nowe posty, żeby przykryć te z negatywnymi emotkami. Forma ma KOSZMARNĄ opinię
    ReviewUserIconZmiany

    25.08.2023 09:50

    Pracownik

    Ja wierzę, że teraz przy nowym Zarządzie wiele się zmieni w naszej firmie. Już da się zaobserwować pierwsze zmiany a to dopiero 3 miesiąc. Jestem pewna, że teraz będzie lepiej! Zarząd jest sprawczy i działa bardzo efektywnie.
    ReviewUserIconEhh

    28.08.2023 09:47

    Pracownik

    Znowu? Czasami naprawdę odnoszę wrażenie, że właśnie przez nieustanne zmiany kadrowe wszystko leci na łeb na szyję, a odbija się to najmocniej na szeregowym pracowniku. Lepiej zainwestować środki w jakość i produkcję, niż w nieustanne mydlenie oczu. Dobry produkt i usługa nie potrzebują "nowych inicjatyw", a dobry pracodawca nie musi nawoływać pracowników do lojalności. Coś, gdzieś, na jakimś etapie funkcjonowania firmy w ostatnim roku się zepsuło, i być może tutaj trzeba poszukać źródła problemu.
    ReviewUserIconnie copywriter

    28.08.2023 14:54

    Pracownik

    Czy możesz wyjaśnić, jak firma zabrała Ci pieniądze?
    ReviewUserIcon@Klient Adam

    08.08.2023 13:17

    Inne

    Mam przykrość podzielić się moim wyjątkowo negatywnym doświadczeniem z firmą WeNet. Przez cały okres naszej współpracy, firma ta bezwzględnie łamała warunki umowy oraz wykazywała się całkowitym brakiem profesjonalizmu. Poniżej przedstawiam moje doświadczenia w odniesieniu do kluczowych podpunktów: Firma WeNetpoważnie zawiodła w zakresie realizacji umowy, która dotyczyła promowania i pozycjonowania mojej firmy. Zobowiązała się do dostarczenia określonych wyników poprzez działań marketingowych i SEO, ale niestety nie wywiązała się z tych zadań w żaden sposób. Obiecane efekty pozostały jedynie pustymi słowami, a nasza firma cierpiała z powodu braku widoczności i zainteresowania ze strony klientów. Zwiększyliśmy trzykrotnie budżet przeznaczony na promocję, dając firmie WeNet kolejną szansę na dostarczenie obiecanych rezultatów. Niestety, pomimo zwiększonych nakładów finansowych, nie zaobserwowaliśmy żadnej poprawy w naszym widoczności online ani w ilości klientów. To dowodzi, że firma nie tylko nie spełniła swoich obietnic, ale także nie była w stanie dostarczyć wyników nawet przy większych środkach. Przykre doświadczenie było także związane z (usunięte przez administratora)ze strony firmy WeNet w sprawach finansowych. Mimo braku uzasadnienia, firma regularnie (usunięte przez administratora)nas za niezapłacone faktury, wliczając to faktury, które już zostały uregulowane. (usunięte przez administratora) nieprofesjonalnym podejściem do klientów. Ostatecznie firma WeNet sięgnęła po metodę (usunięte przez administratora), grożąc wpisem do Krajowego Rejestru Długów oraz wysłaniem firmy windykacyjnej do nas. To zachowanie jest absolutnie niedopuszczalne i nieetyczne. Straszenie klientów tego typu konsekwencjami jest skandaliczne i jasno pokazuje, (usunięte przez administratora) profesjonalizm tej firmy. Podsumowując, moje doświadczenia z firmą WeNet były absolutnie negatywne i stanowiły przykład kompletnego braku etyki biznesowej. Karygodne łamanie warunków umowy, brak rezultatów,(usunięte przez administratora)są absolutnie nie do przyjęcia. Odradzam wszelką współpracę z tą firmą, aby uniknąć podobnych frustrujących sytuacji.
    ReviewUserIconAstkarol

    25.08.2023 17:19

    Inne

    WeNet to dawna panorama firm. Jak jeszcze pare lat temu pf zawsze wyskakiwała w pierwszych wynikach wyszukiwania, to warto było mieć u nich wizytówkę. Te czasy się skończyły. Nie warto płacić żadnych pieniędzy. (usunięte przez administratora)Ja tez niestety swego czasu „zainwestowałem” u nich pieniądze. Omijać szerokim łukiem i nie nabierać się na profesjonalne sugestie. Swoją drogą kontakt z klientem maja opanowany do perfekcji
    ReviewUserIconewa

    25.08.2023 18:54

    Inne

    Jest wielu niezadowolonych klientów z usług tejże firmy.Płaciłam im niemałe pieniądze za nic. Ja nie hejtuje a pisze prawdę.Gdyby byli solidni w tym co obiecują to nie było by negatywnych opinii o nich w sieci. Niestety są a będzie coraz więcej.Tutaj kasują ale są na innych stronach z opiniami. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że Pan jest aż tak zadowolony z ich usług.
    ReviewUserIconZadowolony

    06.08.2023 00:03

    Pracownik

    Bierzcie się do roboty a nie ciągle narzekacie jak się Wam nie podoba to nikogo nie trzymamy na siłę. Jeżeli nic nie masz lepszego to co marudzisz i zniechęcisz innych a może im nasze stawi odpowiadają bo lepszych nikt im nie da. Siedzicie tu latami nic się nie uczycie i tylko umiecie takimi tekstami zniechęcać konkurencję w postaci nowych, nie wypalonych ludzi. Nie podoba się to dowodzenia.
    ReviewUserIconCopy

    10.08.2023 09:33

    Pracownik

    Nie mierz wszystkiego swoją miarą. Moje teksty są akceptowane przez klientów. Kierownictwo jest zadowolone z mojej pracy. Nie czuję potrzeby, by wklejać linki do swoich tekstów i poddawać twojej ocenie. Wszystko zależy od punktu widzenia. Każdy ma swój! Ja jestem z pracy w firmie zadowolony i cieszę się, że mogę pracować z AI. Rozumiem jednak, że ty możesz nie czuć tego komfortu. Widocznie to nie jest praca dla Ciebie. Zamiast krytykować, to zacznij szukać czegoś innego, co sprawi Ci przyjemność, bo z Twoim podejściem będzie Ci tu trudno się odnaleźć. Jest jeszcze druga opcja - zostań i dostosuj się do nowej rzeczywistości.
    ReviewUserIconhaha

    21.08.2023 20:14

    Pracownik

    Pisać więcej tekstów przy braku zleceń. Hmmm. Interesujące.
    ReviewUserIconMetafor

    28.07.2023 11:54

    Były pracownik

    Firma jest niekonsekwentna i sama gubi się już w kwestii tego tzw. AI. Wcześniej kierownictwo i leaderzy mówili, aby wrzucać treści w pełni wygenerowane przez program, z ew. małymi poprawkami. Dziś już tak ochoczo nie chwalą programu, a wręcz zdarzają się sytuacje, kiedy zarzuca się copywriterom, że treści nie są pisane pod klienta i są słabe jakościowo. To w końcu jak piszemy sami, czy w pocie czoła sprawdzamy co wypluje nam to EJ AJ. Bo jak to pierwsze to lepiej, aby wróciły poprzednie stawki, a jeszcze lepiej, abyście coś dołożyli, bo wszystko drożeje włącznie w prądem, tylko WeNet żyje w swojej bańce i subtelnie wyzyskuje ludzi. Ale trzeba przyznać jedno to bardzo sprytne. Obciąć stawki o 30%, a teraz sugerować, że właściwie to copy powinien bardziej się angażować w treści, więc właściwie niech robi to co kiedyś, ale żeby się nowocześnie nazywało to przy pomocy AI i o 30% za mniejsze pieniądze. Wstydu nie macie, a ci co tu szukają czegokolwiek, naprawdę niech się porządznie zastanowią.
    ReviewUserIconnieprawda

    21.08.2023 10:49

    Pracownik

    to miało być w teorii, ale zleceń wcale nie jest więcej. Tak naprawdę nie ma ich, więc firma sporo oszczędza KOSZTEM PRACOWNIKÓW!!!!
    ReviewUserIconEhh

    21.08.2023 13:58

    Pracownik

    Piszę komentarz drugi raz, ponieważ pierwszy usunięto. Dotyczył tego, że marna stawka(usunięte przez administratora) umowa. I że rok temu było lepiej. Wenet - serio? Skoro wstydzicie się tego, że dajecie ludziom umowę zlecenie i płacicie grosze, to może pora zmienić politykę firmy i zacząć traktować pracowników z szacunkiem?
    ReviewUserIconJa Pracownik

    15.05.2023 09:31

    Pracownik

    A ja jestem zadowolony. Pracuje zdalnie i to mi pasuje.
    ReviewUserIconPracownik

    17.05.2023 14:18

    Pracownik

    Można pracować zdalnie nie tylko tutaj i inne firmy odroznieniu do WeNet potrafią płacić godne wynagrodzenie za pracę. Tutaj pensja jest głodowa.
    ReviewUserIconzałamany

    10.08.2023 20:09

    Pracownik

    szkoda tylko ze wybrane osoby/działy mogą pracować zdalnie.
    ReviewUserIconzałamany

    10.08.2023 20:07

    Pracownik

    W tej firmie z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej. Jakieś bezsensowne uniwersytety, które nic nie wnoszą. Po pierwszym semestrze, wenet zrobił ankietę, czy pracownicy chcą dalej ten uniwersytet, większość zaznaczyła że nie, ale oczywiście wenet miał swoje zdanie i zrobił drugi semestr. Za uczestnictwo, dostajesz papierowy ,,dyplom" przygotowany chyba w paincie (śmiech na sali) pracy co raz wiecej, a wynagrodzenie pozostaje bez zmian. Wenet ogłasza że jest możiwość, pracy zdalnej, jest to prawda, przysługuje Ci 26 dni na cały rok, chhociaż wybrane osoby na zdalnej siedzą od początku pandemii. Na wyższe stanowiska przyjmują ciąglę nowe osoby, które mają co raz to lepsze pomysły, a cały dól czyli my musimy na nich pracować.
    ReviewUserIconZarząd

    07.08.2023 09:31

    Pracownik

    – WeNet jest liderem transformacji cyfrowej małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Jako pionier digitalizacji, Spółka ma olbrzymi potencjał wzrostu poprzez innowacje produktowe z wykorzystaniem technologii AI oraz dobre zrozumienie potrzeb i aspiracji naszych klientów. Objęcie funkcji prezesa zarządu w Grupie WeNet stanowi dla mnie inspirujące wyzwanie zawodowe. Moim celem jest ugruntowanie pozycji spółki jako lidera rynku– mówi Jarosław Mikos
    ReviewUserIconbald

    08.08.2023 09:26

    Pracownik

    przychodu nie można osiągnąć poprzez obcięcie stawek pracownikom. Dochód to już tak :)
    ReviewUserIconPracownik

    10.08.2023 13:35

    Pracownik

    A kiedy zaczniecie oferować odpowiednie wynagrodzenie swoim pracownikom?
    ReviewUserIconKlient

    09.08.2023 10:03

    Inne

    Pozycjonowanie stron internetowych WeNet... Pozycjonowanie stron internetowych WeNet Group S.A (dawniej: CS Group Polska S.A.) Opinia współpracy z firmą WeNet zajmującą się pozycjonowaniem stron SEO Jeśli ktoś z was myśli o współpracy z firmą WeNet to proszę przede wszystkim przyjrzeć się umowie, ponieważ tak naprawę jeśli nie będziesz zadowolony z usług firmy WeNet, to bez kary 15.000 tyś złotych się nie obędzie to spotkało właśnie mnie ! Ja współpracę z firmą zaczełam od 1 czerwca 2021 roku. Zachęcona, że już po pół roku strona internetowa poprzez pozycjonowanie i działania SEO przez firmę WeNet mój sklep internetowy zacznie stawać na nogi i zacznę pomału czerpać zyski z inwestycji jaką było podpisanie umowy z wtedy firmą CS Group Polska S.A , a teraz WeNet Group S.A .... Uważam inwestycja nie mała co miesiąc płaciłam fakturę firmie WeNet Group S.A 2460 zł brutto oczywiście ja uczciwie regularnie bez opóźnień . Efekty działań firmy WeNet Group S.A od dnia : 01.06.2021roku do 31.02.2022r oceń sam po zdjęciach poniżej, a w razie pytań jeśli zastanawiasz się nad podpisaniem umowy z firmą WeNet Group S.A jakich błędów nie popełnić proszę dzwonić (usunięte przez administratora) dla nich brak kary za brak rezultatów :( i tylko poniesione koszty
    ReviewUserIconanonim

    27.07.2023 17:39

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIconCiekawy

    28.07.2023 09:25

    Były pracownik

    tak, znam to dobrze, trudno jest odejść, jak się człowiek przyzwyczai. Ale niektórzy pracodawcy na tym żerują. Nie doceniają starych pracowników, bo myślą, że i tak zostaną. I się zdziwią, bo granica została przekroczona i zamiast sentymentu pojawiła się niechęć do pracy.. Brak podwyżek, w innych działach obniżki... Jak to świadczy o firmie? Wszyscy mają dość
    ReviewUserIconByła copy

    21.07.2023 14:46

    Były pracownik

    Pracowałam jako copywriter przez ponad rok, kiedy byłam jeszcze na studiach. Wtedy to była fajna opcja, żeby sobie coś zarobić i zdobyć pierwsze doświadczenie, bo uważam, że naprawdę dużo się nauczyłam w tej pracy. Problem pojawił się kiedy skończyłam studia i chciałam dostać normalną umowę o pracę, żeby zarabiać chociaż minimalną. Ciągle słyszałam, że jestem super pracownikiem, ale no niestety firma na ten moment nie oferuje umowy o pracę. Oczywiście podkreślane było to, że jeżeli będzie tylko taka możliwość, to dostanę taką umowę. Na szczęście pod koniec roku udało mi się znaleźć inną, o wiele lepszą pracę. Już wcześniej było źle, ale widzę po komentarzach, że uciekłam w ostatnim momencie, bo teraz jest już tylko gorzej. Kiedy pracowałam to 16zł za 1000zzs to było mało. Nie wyobrażam sobie jak frustrujące musi być pracowanie za jeszcze niższe pieniądze.
    ReviewUserIconnegatyw

    27.07.2023 10:47

    Były pracownik

    i bardzo dobrze zrobiłaś, gratuluję! Tutaj nie ma przyszłości. Kasy mało, a wymagania takie, jakby płacili co najmniej godnie. Dziwią się, że niektórzy pracownicy robią wszystko na odwal. Jestem ciekawa, ile zarabiają liderzy, że niektórzy się tak wczuwają w pracę...
    ReviewUserIconWieloletni pracownik

    26.07.2023 06:23

    Pracownik

    To co wyprawia się w tej firmie ostatnio, to przechodzi ludzkie pojęcie. Już w każdym dziale, ludzie masowo szukając pracy. Zablokowane podwyżki(usunięte przez administratora) a pracy coraz więcej. Mam wrażenie, że zakres obowiązków, z miesiąca na miesiąc, nic tylko rośnie. Wymagania, że ho ho, a w zamian NIC! Nawet "dziękuję"! Cisną nas o pozyskiwanie opinii od klientów, w zamian dając podkladkę pod myszkę i dyplom - żenada! To ma być motywacja? Kiedyś lubiłem tę pracę, teraz jej nienawidzę! Kolesiostwo, układziki. Zamiast szanować doświadczonych pracowników, zatrudniają małolatów, myśląc, że załatają tym dziury. Otóż nie drogi WeNecie, z taką polityką kadrową daleko nie zajedziecie. Najlepsi odejdą, zostaniecie z ręką w nocniku. Chcecie uchodzić za poważną agencję marketingową, a płacicie ludziom jak w sklepie spożywczym (w niektórych można zarobić więcej)! I te Wasze slogany "gramy do jednej bramki"! To MY zwykli, szeregowi pracownicy, codziennie dźwigamy te firmę na NASZYCH barkach, Wy tylko co chwilę, zmieniacie prezesa, albo zatrudniacie nowego dyrektora w HR! I co to daje??? Na jakiekolwiek próby negocjacji wynagrodzenia, zawsze ta sama odpowiedź - nie teraz! Słyszę to już drugi rok! Na wszystko inne jest, na tych co na Was robią, nie ma! Dobrą atmosferą, która i tak po mału zanika, przez Wasze absurdalne wymagania i decyzje np. o wyborze nowej kadry zarządzającej, nikt nie nakarmi rodziny! Dobrze wiemy, jak się cenicie za usługi, aż serce boli, kiedy ktoś obsługujący (usunięte przez administratora)koszyki dostaje ochłap w postaci (usunięte przez administratora)- śmiech na sali! Zamiast próbować zatrzymać tych doświadczonych, zatrudniacie świeżaków, a obowiązek szkolenia ich i tak spada na starych pracowników! Do wszystkich myślących o pracy w WeNet - nie brnijcie w to! Ta firma Was przeżuje, a potem wypluje, wcześniej wysysając z Was ostatnią kroplę krwi! Na Święta rzucą Wam marną paczkę, na zamydlenie oczu, a w tym czasie kadra kierownicza będzie się bawić na wyjazdach! Firma nastawiona tylko na zysk, nie dająca nic w zamian za naprawdę ciężką pracę! Omijać szerokim łukiem!
    ReviewUserIconCała prawda

    26.07.2023 15:02

    Pracownik

    Nic dodać, nic ująć. W ostatnich latach praca w tej firmie spadła do tak absurdalnego poziomu, że chyba gorzej się nie da. Szeregowi pracownicy harują za grosze, (usunięte przez administratora) Skoro takie mamy wspaniałe obroty to dlaczego nie dostaliśmy podwyżek tylko obniżenie wynagrodzeń? Gdzie są te pieniądze? W dziale produkcji na pewno ich nie ma. Ani normalnej wypłaty, ani umowy o pracę. Atmosfera robi się fatalna. Liderzy jakby nie widzieli, że od czasu wprowadzenia AI jest gorzej niż było, a jakość treści pozostawia wiele do życzenia, a pisanie samemu jest dosłownie zakazane.
    ReviewUserIconTak

    27.07.2023 08:40

    Pracownik

    Wcześniej przynajmniej udawali, że jakość się liczy, organizując te śmieszne wykłady z uniwersytetu. Teraz jest cisza i zero komentarzy dotyczących jakości
    ReviewUserIconMarko

    25.07.2023 12:59

    Inne

    Mieliśmy umowę z WENET - przestrzegam. Nie dość, że nie była wykonywana , to pomimo wielu wezwań i obietnic nic nie poprawili. Skorzystaliśmy z możliwości rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. WeNet zażądał zapłaty za cały okres umowy - ok 10 tys pomimo, że jej nie wykonywał, a poprzedni okres wykonywał nienależycie (delikatnie powiedziane - poziom merytoryczny przygotowanych wpisów na stronę był na poziomie szkoły podstawowej , z błędami stylistycznymi i merytorycznymi). Uwaga - (usunięte przez administratora)! Przestrzegam zwłaszcza przed zawieraniem umowy na czas określony - bardzo na to naciskają.
    ReviewUserIconKandydat

    21.07.2023 20:56

    Kandydat

    (usunięte przez administratora) zadzwoniło i zapytało "Jak się Pan czuje z tym,że 150 osób dziennie powie Panu spadaj."Telefoniczna marna scenka sprzedażowa z wciskania usług firmy,(usunięte przez administratora)Żadnej umowy o prace."Szefowa musi zdecydowac,czy mozemy zaproponować umowę o pracę i porszę przynkeść na rozmowę kwalifilacyjną wszystkie świadectwa pracy".Siano-(usunięte przez administratora).Koszmar.Przestrzegam nawet studentów.Będziecie ludzie mieli traumę.
    ReviewUserIconpracowałem

    22.07.2023 14:57

    Pracownik

    Ale dlaczego piszesz "babsko"? Oczekujesz szacunku a co dajesz w zamian? Czy to, że ktoś prosi o świadectwa pracy jest dziwne? Przy umowie o pracę konieczne. I normalne, a jak pytają o świadectwa pracy to tylko przy umowie o pracę. Na zleceniówce to przecież nie jest potrzebne. Tak samo w rekrutacji na stanowisko przedstawiciela są scenki sprzedazowe. Wszędzie. Nie będziecie mieli traumy jesli wiecie z czym wiąże się praca na słuchawce. Ja wiem i powiem, że tam jest jak wszedzie. Jak umiecie sprzedawać to nie będziecie wciskać. Acha, w call center w Polsce nie ma umów o pracę. Zlecenie i zmianówka. Taka prawda.
    ReviewUserIcondo pracowałem

    23.07.2023 18:49

    Pracownik

    Mówisz chyba o małych CC, w których sprzedaje się fotowoltaikę, garnki lub amulety uzdrawiające. Każda poważniejsza korporacja oferuje umowę o pracę. Pracowałem w 5? i wszędzie miałem UOP. Czasy śmieciówek w CC minęły wiele lat temu.
    ReviewUserIconSmutna prawda

    19.07.2023 11:55

    Inne

    Jak zobaczyłam moje dwie ostatnie wypłaty to się prawie popłakałam, jakby ktoś mi dał w twarz, jak to było w pewnym filmie. Dzisiaj ta praca się nawet nie opłaca jako dodatkowa opcja, a co dopiero mówiąc o głównym źródle zarobku. Tak naprawdę to nie wynagrodzenie, a jałmużna, dlatego czas rozglądać się za czymś innym. W nowych zleceniach zastój, to prawda co tu niektórzy piszą, jest coraz mniej umów do rozdzielenia, więc nie ma opcji, aby dobić do tej średniej krajowej. Zarabiam prawie dwa razy mnniej niż jeszcze dwa lata temu. Najpierw ograniczono nam limity znaków, później ucięli wynagrodzenie od artykułu o ok. 30%, wmawiając że będzie więcej pracy i AI nie będzie kolidować z wypłatą, ale od początku było to grubymi nićmi szyte. Dają do wypełnienia ankiety o uniwersytecie(który akurat mi się podobał) i męczą o to co chwila, ale dlaczego nie zrobią ankiety na temat tego, czy pracownik jest zadowolony z wypłaty? No właśnie... Najbardziej śmieszą mnie osoby wychwalające tę pracę i samą atmosferę. Moim zdaniem takie wychwalanie ma sens, gdy sobie żyjesz na garnuszku rodziców i udajesz, że pracujesz.
    ReviewUserIconPrawie były pracownik

    20.07.2023 12:49

    Pracownik

    To wszystko prawda. Mam tak samo - wypłata to jakaś kpina. Straciłem zupełnie motywację do pracy, mam dość kopiuj-wklej z beznadziejnego AI. Powinni zmienić nazwę stanowisk, bo to już w ogóle nie jest prawdziwy copywriting. Zero sensu i jakiegoś celu w tej pracy, a klienci dostają byle co. Liczy się ilość, a nie jakość. Tylko, żeby tę ilość wyrobić(usunięte przez administratora)to musiałyby być jeszcze nowe zlecenia. Poza tym nie ma możliwości zatrudnienia na umowę o pracę, bo to by przecież było już za drogie dla firmy. Beznadzieja. Trzeba jak najszybciej stąd uciekać. (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIconUciekać jak najdalej

    20.07.2023 12:55

    Pracownik

    W tej chwili, aby zarobić chociaż minimalną krajową (ta która wejdzie w styczniu jest ABSOLUTNIE nieosiągalna) trzeba by pracować od rana do nocy i nie robić w życiu nic poza pracą. Tak właśnie traktuje się pracowników w WeNet, który odwalają kawał ważnej roboty, bo w końcu to my (teraz już właściwie robot AI) tworzymy content dla klientów. Oczekują od nas maszynowego tempa, bez względu na wszystko. A jakość tworzonych treści jest przemilczana. Obniżanie wynagrodzeń to był cios poniżej pasa. Najgorszy pracodawca, z jakim miałam do czynienia.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w WeNet?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - WeNet sp. z o.o.

    Postępu 14A 02-676 Warszawa

    https://wenet.pl

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon

    Opinie

    ReviewUserIconZainteresowany pracą

    22.06.2023 17:07

    Kandydat

    Czy w firmie, która zatrudnia tak dużo osób jest Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych?
    Company logo
    WeNet sp. z o.o.

    19.07.2023 08:54

    Pracodawca

    Jest, w benefitach określony jako "dofinansowanie wypoczynku". W przypadku pytań prosimy o kontakt bezpośredni z nami [email protected]. Chętnie odpowiemy. Zespół WeNet
    Company logo
    WeNet sp. z o.o.

    19.07.2023 09:49

    Pracodawca

    Kolego/Koleżanko, biblioteka jest dostępna na naszej platformie szkoleniowej i cały czas uzupełniania o nowe pozycje. Zachęcamy do skorzystania i informacji, jakie jeszcze tytuły byłyby dla Ciebie atrakcyjne. Uzupełnimy ofertę. Benefity oraz ich zakres są dokładnie opisane na naszym intranecie. Jeśli ta informacja nie jest wystarczająca prosimy o kontakt z Działem Personalnym, chętnie wyjaśnimy wszelkie wątpliwości. Chętnie też dowiemy się, jakie benefity byłyby dla Ciebie atrakcyjne i rozważymy ich pozyskanie. Prosimy o kontakt :) Zespół WeNet
    ReviewUserIconanonim

    13.07.2023 10:47

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIconklaudia

    14.07.2023 14:14

    Pracownik

    prawda, to, że nie potrafią szkolić, pokazują na tym całym uniwersytecie. Szkolenia nieciekawe, a wiedza prowadzących pozostawia wiele do życzenia.
    Company logo
    WeNet sp. z o.o.

    19.07.2023 09:19

    Pracodawca

    Bardzo dziękujemy za opinię, to dla nas bardzo cenna informacja. Przykro jest nam, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań związanych z tegorocznym programem Uniwersytetu. To wyjątkowy projekt, który prowadzą sami pracownicy, praktycy i specjaliści w swoich dziedzinach oraz goście eksperci z różnych dziedzin, których zapraszamy do udziału w zajęciach. Program przygotowujemy zgodnie z potrzebami pracowników i każde z zajęć sami pracownicy-uczestnicy również oceniają. Oceny są dobre i bardzo dobre, co świadczy o trafnym doborze tematyki i zainteresowaniu naszych koleżanek i kolegów. Ideą naszego Uniwersytetu jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem na każdym poziomie naszej firmy, bo wiemy, że wymiana informacji pomiędzy pracownikami to bardzo cenna i potrzebna inicjatywa. Klaudia, jeśli tylko chcesz mieć większy wpływ na tematykę zajęć, skontaktuj się z nami, napisz na [email protected] i podziel się swoją opinią. Jeśli chcesz dołączyć do grona wykładowców i podzielić się wiedzą, to również gorąco Cię zapraszamy. Wierzymy, że wspólnie jesteśmy w stanie tworzyć wartościowy projekt. Klaudia, prosimy skontaktuj się z nami. Zespół Uniwersytetu WeNet
    ReviewUserIconDrodzy klienci

    12.07.2023 15:30

    Inne

    czy zauważyliście ostatnio spadek jakości tekstów???
    ReviewUserIconOla

    11.07.2023 15:57

    Pracownik

    Pracuję tu już trzeci rok. Uważam, że WeNet jest dobrym pracodawcą! Zarówno ja jak i wielu moich znajomych ceni sobie pozytywną atmosferę i wysokie kompetencje przełożonych. Ludzie są tu przyjaźni i zawsze chętni do pomocy. Praca to duża część mojego życia, więc atmosfera jest dla mnie bardzo ważna! WeNet cały czas się rozwija i stawia na nowe technologie. Myślę sobie, że fajnie jest być częścią tej firmy i dokładać swoją cegiełkę w codziennej pracy.
    ReviewUserIconWeronika

    02.05.2023 07:51

    Inne

    Firma najgorsza na jaką możecie trafić. Poza utworzeniem pinezki, filmikiem robionym przez podstawowy program komputerowym oraz wrzuceniu zdjęć do internetu, nie robią nic !!! W moim przypadku zmienili mi logo firmy.... Dopiero po mojej interwencji zostało zmienione na oryginalne. Efekt zwiększenia klientów zerowy. Interesuje ich aby podpisać umowę później mają Cie poprostu gdzieś. Po wypowiedzeniu umowy nakładają karę mimo se to oni się nie wywiązali z promowania. W efekcie sprawa idzie do windykacji. Odradzam!!
    ReviewUserIconBartek

    07.07.2023 09:11

    Inne

    A kto chce u nich inwestować w pozycjonowanie?????? ŚMIECH NA SALI to ich pozycjonowanie!!!!! W naszej branży dzięki ich pozycjonowaniu jesteśmy gdzieś na 7-9 stronie z niektórymi rzeczami! DNO TOTALNE DNO!!!
    ReviewUserIcon@DoBartka

    09.07.2023 19:25

    Inne

    Proszę pamiętać, że nie tylko Pan inwestuje w pozycjonowanie. Jeśli próbuje Pan wypozycjonować daną frazę na całą Polskę, a tego typu usługi świadczy wiele firm, może to zająć sporo czasu. Tym bardziej jeśli to nowa strona.
    ReviewUserIconInteresant

    05.07.2023 09:17

    Pracownik

    Dzwoniła do mnie pani z wenetu w sprawie wizytówki google.mawet byłem zainteresowany .oczywiście wizytówkę mam .może nie super mega itd ale jest nazwa godziny adres zdjęcie itd ...nawiązuje do nie stety monologu ...takiego z lat 90 lampka zaświeciła się po mega wychwalaniu że wzrost klientów odwiedzin.itd irmtp rozmowa ok 20min ..raczej monolog .i lawirowanie iż moje wizytówka ..nie jest zła ale jeżeli będę dostał zdjęcia itd to ja podkręca .po moim stwierdzeniu ok ale to mogę zrobić sam ???? np w czasie wolnym stwierdziła iż dadzą pokaż na ypu tube lub artykuły itd itp ...po wymianie uprzejmej zdań poprosiłem o kontakt za parę dni ..pretekst wyjazd służbowy .oddzwoniła i znów monolog o wizytówce .stwierdziłem iż z wizytówki nie skorzystam bo jestem w stanie zrobić sam pani w mniej miłym tonie stwierdziła iż ..mam jakieś opcje w Wenet.panorama i jeżeli tu i teraz nie zgodzę się na przedłużenie .odnowienie to zostaną wizytówki wyłączone .????????
    ReviewUserIconKlient

    30.06.2023 07:39

    Inne

    (usunięte przez administratora),przez telefon podpisałem umowę. Miałem mieć bardzo duży wzrost klientów i opiekuna. Tym czasem po 6 miesiącach od tamtego czasu miałem 1 zapytanie. Zadzwoniłem wię i pytam o co chodzi, wytłumaczyli mi że mam bardzo złą stronę internetową i dla tego to wszystko nie przynosi efekt. Podsumowując 4300 zł za to co do tej pory zapłaciłem za wizytówkę w Google,za co gość który robił mi stronę wziłby max 500 zł Teraz jeszcze lepszy numer chcieli mi wcisną za poprawienie strony 12000 zł. Odmówiłem Ja się dałem (usunięte przez administratora)3800 zł Was przestrzegam. Ale karma wraca!
    ReviewUserIconDoKlienta

    01.07.2023 21:32

    Inne

    W jaki sposób wizytówka Google miałaby Panu przynieść bardzo wielu klientów? Ludzie podpisują przez telefon umowy na usługi, których nie rozumieją i się dziwią, że jest, jak jest. Czemu nie podpisał Pan umowy z "gościem" na zrobienie wizytówki za 500 zł? Dopiero po 6 miesiącach zainteresował się Pan tematem, za co tak naprawdę Pan zapłacił?
    ReviewUserIconBawa

    04.07.2023 06:47

    Inne

    Co ty piszesz dzwonią nachalnie i są 2opcje jak masz wizytówkę to sciemniaja iż ja pobudza .postami .fotkami ew pokazem na (usunięte przez administratora) co niby gwarantuje ruch itd itp takie głupoty wciskają ..że więcej odwiedzin itd itp
    ReviewUserIconKlient

    26.06.2023 16:53

    Inne

    Znów atakują z wizytówka google .która jest darmowa .sama wizytówka może i ok ale słuchając kolsuntantow dzwoniących to (usunięte przez administratora) sam monolog jakbym słuchał akwizytorów ..
    ReviewUserIconIwona

    22.03.2023 16:39

    Inne

    Z powodów finansowych chcę zrezygnować z usług Wenet , jednak nie mogę , bo umowa jest na 3 lata, jedynie po opłaceniu kary. Konsultant był nachalny, mówił, że umowa na rok.Jak chciałam zrezygnować po 2 dniach, było już za późno.Rozumie, że chcą się zabezpieczyć, ale 3 letnie wypowiedzenie to skandal, a ta kara jeszcze gorzej. Może pomożecie co robić . Nie daję rady płacić, tonę
    ReviewUserIconKuba

    09.04.2023 19:13

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora) bo na pytanie czy można zrezygnować z umowy jak byla potwierdzają mailowo. To powiedzieli ze oczywiście ale jednak potem okazało się zupełnie ci innego..
    ReviewUserIconewa

    21.06.2023 08:58

    Inne

    Potwierdzam słowa @Iwony, tak pracownik siedzący na telefonie jest nachalny, nie dochodzi do niego słowo NIE, w moim przypadku wydzwaniał po kilkanaście razy dziennie.
    ReviewUserIconagencja

    19.06.2023 13:00

    Inne

    Firma super dopuki nie podpiszesz umowy jak podpiszesz umowe mają cie w (usunięte przez administratora) ,jak nie zapłacisz rat za nie zrealizowaną umowe wyślą ci (usunięte przez administratora) nie polecam trzymajcie się od nich z daleka
    ReviewUserIconNiezadowolony

    15.06.2023 10:55

    Były pracownik

    Współpracowałem z Wenet jednym z większych miast w Polsce jako handlowiec, okres był względnie krótki, natomiast w tym czasie wszystkie mankamenty zdążyły wyjść. Bardzo duży nacisk na umawianie spotkań, brak indywidualnego podejścia do pozyskania klienta, szkolenia, na których mieli się te same tematy co tydzień, które nic edukują bo przecież jak dużo Cię nauczą to się uwolnisz, cała przekazana wiedza to pigułka na jedną stronę a4. Brak specjalistów w firmie, a jak już są to zatrudnieni za 2-3msc,(usunięte przez administratora). Wenet nie ma nic wspólnego z agencją marketingową, firma inwestującą tylko wyłącznie w dział sprzedaży oraz dział prawny, ponieważ spory prawne to chleb powszedni . Nie polecam
    ReviewUserIconSuper Timor

    07.06.2023 01:30

    Były pracownik

    W grudniu przyszedł nowy prezes i miały być rozmowy o podwyżkach po uchwaleniu nowego budżetu, ale zanim został on uchwalony, to prezes zdążył już zrezygnować. Teraz pojawił się nowy prezes i temat podwyżek znów jest zbywany. W międzyczasie stawki w wielu sekcjach działu copywritingu nie tyle stoją w miejscu, co nawet zostały obniżone w związku ze wprowadzeniem narzędzia AI, które firma rozwija kosztem pracowników. (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIconTeżCopy

    07.06.2023 18:26

    Inne

    W copywritingu, w tymSEO copy, praca zdalna NIE JEST benefitem, bo najzwyczajniej w świecie od 15 lat i wiecej funkcjonuje tak cała branża. Konkurować można stawkami, regularnością zleceń i (co niestety nijak nie jest oczywiste) faktyczną wypłatą w terminie.
    ReviewUserIconMetafor

    07.06.2023 22:16

    Inne

    Dobrą atmosferą i swobodą nie wykarmisz siebie i najbliższych. Aby dobić do najniższej krajowej, wierz mi że są osoby, które będą musiały wstawać o tej 5 rano i bardziej im się to opłaci. Generowanie tekstów z lapkiem na kolanach? To niech tych tekstów będzie dużo, a nie jakieś ogony, w niektórych sekcjach wiatr hula na skrzynkach. Obniżyli o 30% zarobki, trudno można się jeszcze odkuć, ale niech tych tekstów będzie dużo, proste xD. Jak dla mnie ostatni dobry czas w tej firmie to był 2021 rok, szału nie było z zarobkami, ale śmiało można było się utrzymać. Były premie chociażby za "zlecenia na wczoraj", które pisało się w weekendy itp. Wraz z kolejnym rokiem zaczęło się wszystko psuć, m.in. dlatego że już wtedy robili przymiarki do tego tzw. AI. Stąd te limity znaków na artykuły i dodatkowe absurdalne utrudnienia dla copy, za to profity dla tych co są na górze. Praca zdalna w tej branży to nie jest żaden przywilej, to norma, także w konkurencyjnych firmach, więc argument słaby.
    ReviewUserIcon???

    06.06.2023 12:08

    Inne

    Otrzymałam maila z plikami PDF (umowa), w mailu pani Joanna napisała iż rozmawiałyśmy o propozycjach . Nigdy nie podjęłam żadnej konwersacji z tym osobnikiem czy firmą. Nie wiem skąd maja mojego maila i skąd znają moje imię. Uważajcie, wyglada na (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIconOdradzam

    06.06.2023 01:08

    Inne

    Nie polecam usług reklamowych Wenetu i niech to będzie przestroga dla wszystkich niezdecydowanych przedsiębiorców, którzy rozważają podpisanie umowy pod naciskiem telemarketera "doradcy ' przez tel. Dodanie firmy na mapie Google jest darmowe, każdy kto poczyta poradnik w google jest wstanie poprowadzić sobie wizytówkę samemu nie trzeba płacić (usunięte przez administratora) kasy za ich działania marketingowe, które są tak infantylne merytorycznie, że ręce opadają. Katalogi branżowe pkt czy pf, hymm jeśli Was skusi cena oferowana za "reklamę" to za wiele nie wniosą te działania w odnalezieniu firmy, bo komu będzie się chciało Was szukać wśród setek innych firm konkurencyjnych. Nie wspomnę już o stronach internetowych, które są wszystkie na jedno kopyto z szablonu. Co do pozycjonowania stron seo w trzech słowach nie robią dobrze, brakuje w tej firmie niestety specjalistów, którzy znają się na rzeczy w tym zakresie. Stanowczo odradzam. Umowy tak długie i wysokie kary za wypowiedzenie. Po podpisaniu umowy 1 dzień roboczy na rezygnację. Nie dajcie się nabrać lub nagrać ;) Pozdrawiam. Katalogi branżowe nie
    ReviewUserIconanonim

    01.06.2023 16:38

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIconRomek

    03.06.2023 16:16

    Inne

    Można powiedzieć proste (usunięte przez administratora) Albo były z Ciebie pracownik albo janusz biznesu dla którego gratis to uczciwa cena. Ja nie mam problemu z reklamą w Wenecie.Jest to na co się umawialiśmy.A takich (usunięte przez administratora)niestety ale w branży budowlanej też muszę obsługiwać
    ReviewUserIconKrułasant

    21.05.2023 23:49

    Pracownik

    Praca jako copywriter w firmie WeNet wygląda dziś w taki sposób: pracownik próbuje wpisać do narzędzia AI takie zapytanie, by wypluło ono coś sensownego, co jest w ogóle sens poprawiać. Zazwyczaj się to nie udaje, więc albo trzeba próbować wygenerować treść ponownie, albo dać sobie spokój i napisać tekst samemu. W rezultacie pracownik czuje się bardziej jak tester oprogramowania niż copywriter. WeNet odebrał pracownikom ostatki autonomii. Dodatkowo firma obniżyła stawki za pisane teksty, i to tak bardzo, że są one niższe niż kilka lat temu. Krótko mówiąc, firma WeNet rozwija swoje narzędzie AI kosztem pracowników. Co więcej, im lepsze będzie się ono stawać, tym mniej osób będzie potrzeba do jego obsługi, więc w "nagrodę" wielu pracowników zostanie zwolnionych. Już teraz brakuje pracy i wiele osób w niektórych działach nie ma co pisać.
    ReviewUserIconAi

    29.05.2023 20:56

    Pracownik

    Essa to pewnie osoba z nowego działu - tzw. Specjalista od wdrożeń AI, które pewnie teraz boją się o posady, bo nie ma już co testować
    ReviewUserIconEj Aj

    02.06.2023 12:47

    Pracownik

    Takie autorskie, że oparte na ogólnodostępnym i darmowym chacie GPT. No faktycznie odkryli Amerykę. Nie ma w tym nic innowacyjnego i autorskiego. Jedynie to, że narzędzie uczy się na treściach stworzonych przez copy, do których z resztą nigdy nie mieli praw autorskich i nikt nie pytał (ani nawet nie poinformował), że będą one wykorzystywane w ten sposób. A jak jest naprawdę to nikt nie wie. Obniżenie wynagrodzeń o ponad 30% to cios poniżej pasa. Minimalna od stycznia idzie drastycznie w górę, a tutaj na bank nic się nie zmieni i wynagrodzenia lecą w dół. Wykorzystywanie ludzi w najbardziej wyrafinowanej postaci.
    ReviewUserIconm a s a k r a

    25.04.2023 19:10

    Były pracownik

    Jeżeli firma dalej będzie w ten sposób podchodzić do pracowników, to konkurencja będzie im bardzo wdzięczna ;) Drodzy Państwo, pełne energii i niedoceniane zespoły produkcyjne czekają na wasz odzew! (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIconEssa

    26.05.2023 21:43

    Pracownik

    Nie rozumiem Was, po co siedzicie w tej firmie, skoro Wam tak źle? DOBRYCH Copy zawsze szukają, a Wy łańcuchem przykuci do WeNetu, biedactwa...
    ReviewUserIconRealista

    15.04.2023 05:25

    Inne

    Nie polecam tej firmy! Zero profesjonalizmu,jedyna metoda utrzymania klienta, podpisanie 3 letniej umowy, przedłużenie jej bez wiedzy klienta i ogromne kary pieniężne za jej zerwanie.W praktyce ani ich strona ani usługi nie są skuteczne ani pomocne,od taki sobie "haracz" płacony na ich konto.
    ReviewUserIconPoszkodowany klient

    23.05.2023 11:33

    Inne

    Witam, próbował Pan może rozwiązań sądowych czy jednak zapłacił Pan karę za zerwanie umowy ? sam się zastanawiam nad rozwiązaniem.
    ReviewUserIconPoszkodowany klient

    23.05.2023 11:31

    Inne

    Witam, czy ktoś po zerwaniu umowy na stronę/sklep/reklamy w wenet próbował rozwiązań sądowych ?
    ReviewUserIconAleksandraPG

    18.01.2023 18:50

    Inne

    Czy ktoś się orientuję ile wynosi opłata miesięczna za prostą stronę, małej, jednoosobowej firmy?
    ReviewUserIconŁukasz S.

    17.05.2023 13:22

    Inne

    Hahaha, bardzo śmieszne ???? Nie widziałem jeszcze dobrze wykonanej strony i odpowiednio zoptymalizowanej przez tę firmę. Co więcej freelancer działa głównie tworząc od zera, albo na WordPressie. Państwo zaś na joomla. Żadne u Was dedyki nie są tworzone.
    ReviewUserIconanonim

    19.05.2023 16:29

    Inne

    Nie polecam pani firmy wenet. Podpisalam umowe na wizytowke i strone internetowa. Robia aby zrobic aby nie mogla im pani zarzucic nie wykonania uslugi. Na Reklamacje wenet kontakt nie odpisuje wogole. A po zakonczeniu umowy domenta strony internetowej nie jest pani tylko wenetu. I aby mogla pani korzystac musi pani nadal placic i to nie male pieniadze za wykupienie domeny na rok.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 9

    Opinie

    Zostaw merytoryczną opinię o WeNet sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o WeNet sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.