Starszy referent

Świnoujście
Oferta opublikowana05.02.2024
Oferta wygasa05.05.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku

Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
w Kancelarii Ogólnej w Placówce Straży Granicznej w Świnoujściu

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonuje czynności zapewniające prawidłowy obieg dokumentów służbowych w Placówce
  • Przygotowuje dokumenty przeznaczone do archiwizacji
  • Rozlicza wykonawców z pobranych dokumentów oraz uczestniczy w niszczeniu dokumentacji niejawnej
  • Zna zasady obiegu otrzymywanych i wysyłanych dokumentów służbowych za pośrednictwem technicznych środków łączności
  • Chroni dokumenty przed nieuprawnionym ujawnieniem
  • Udziela informacji wykonawcom o sposobie prowadzenia urządzeń ewidencyjnych i sposobach przekazywania dokumentów
  • Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonych
  • Zastępuje i wypełnia obowiązki Inspektora – Kierownika Kancelarii Ogólnej podczas jego nieobecności

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • Znajomość aktów prawnych dotyczących funkcjonowania kancelarii ogólnej w celu zapewnienia właściwego obiegu
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Obsługa komputera, programu MS Office, Excel
  • Złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.)
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ ściśle tajne”
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie lustracyjne (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.)
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie zgody na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ ściśle tajne”
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-02-19
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    ul. Oliwska 35 80-563 Gdańsk

Warunki pracy

Praca administracyjno – biurowa.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: budynek piętrowy, nie dostosowany dla osób na wózkach inwalidzkich, brak windy, praca przy monitorze ekranowym.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie zasadnicze wg mnożnika 1,800 kwoty bazowej, która będzie obowiązywała w 2024 r. (w 2023 r. była to kwota 2190,45 zł  - wynagrodzenie  zasadnicze:   3942,81 zł brutto) + dodatek za wysługę lat.


Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”.


W związku z  powyższym, za kompletne oferty uznaje się oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV oraz oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie