Starszy inspektor

Wałcz
Oferta opublikowana20.02.2024
Oferta wygasa20.05.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Powiatowa Policji w Wałczu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor do spraw kadrowo-szkoleniowych
Zespół Kadr i Szkolenia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi i uaktualnia akta osobowe, w związku ze zmianami dotyczącymi stanu faktycznego lub prawnego, podlegającemu ewidencjonowaniu.
  • Sporządza dokumentację związaną z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku służby/pracy.
  • Sporządza rozkazy personalne dotyczące zmian statusu pracowników i policjantów.
  • Prowadzi ewidencję obecności i urlopów - dokonywanie analiz dot. frekwencji.
  • Prowadzi analizy, statystyki i sprawozdawczość kadrową oraz przygotowuje wnioski dot. wprowadzenia zmian etatowych i stanowiskowych oraz przygotowuje rozkazy organizacyjne.
  • Obsługa policjantów i pracowników Komendy w zakresie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
  • Realizacja zadań wynikających z przygotowań obronnych Komendy

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe na kierunku administracja w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Nie była zatrudniona lub nie pełniła służby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie była współpracownikiem tych organów w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. - warunek dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-04
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Wałczu
    ul. Aleja Zdobywców Wału Pomorskiego 90A
    78 - 600 Wałcz

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa. W pełnym wymiarze czasu pracy. Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie