Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem

Koszalin
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zadania:
Zapewnienie realizacji zadań transportowych Oddziału. Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją pojazdów (sporządzanie harmonogramów wyjazdów samochodów służbowych, zlecanie napraw i przeglądów pojazdów oraz rozliczanie środków zabezpieczonych na ten cel, rozliczanie faktur za zakupione paliwo i inne materiały eksploatacyjne, rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenie dokumentacji dotyczącej eksploatacji pojazdów, wnioskowanie o zakup nowych pojazdów) oraz spraw związanych z telefonią komórkową i internetową.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
• wykształcenie średnie
• posiadanie prawa jazdy kat. B


Mile widziane:
• wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, zarządzanie nieruchomościami, teleinformatyka)
• 1 rok pracy związanej z rozliczaniem umów lub obsługą administracyjną
• obsługa programu SAP

Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:
• umiejętność obsługi pakietu MS Office,
• podejmowanie decyzji,
• rozwiązywanie problemów,
• innowacyjność.

 

To zapraszamy do aplikowania przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty ew. korespondencyjnie na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
Oddział w Koszalinie
ul. Fałata 30, 75-434 Koszalin
Wydział Kadrowo-Płacowy


Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
• CV,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz uprawnienia do prowadzenia pojazdów.

W przypadku składania dokumentów w formie papierowej należy dołączyć własnoręcznie podpisaną klauzulę o treści : 'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'
Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji.'
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'.

Dodatkowe informacje:
• proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
• skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
• nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
• oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
• za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji (formularz aplikacyjny)/wpływu korespondencji do Oddziału ZUS
w Koszalinie w godzinach urzędowania.

Oferujemy

Zachęcamy do składania dokumentów, oferując:

• umowa na czas określony zawarta w celu zastępstwa nieobecnego pracownika (przewidywany termin nieobecności do 10.2024 r.)
• stabilne zatrudnienie,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
• bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów,
• atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:
• sprzęt komputerowy,
• sprzęt biurowy.

 

Warunki wykonywania pracy:

spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, konieczność poruszania się po całym obiekcie, konieczność odbywania podróży służbowych, budynek 4-kondygnacyjny z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika, drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie