Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim

Lublin
Oferta opublikowana28.03.2024
Oferta wygasa19.06.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę, umowa zlecenie
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżasprzedaż i obsługa klienta

Twój zakres obowiązków

  • profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku włoskim
  • udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS
  • rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników
  • wzywanie pomocy drogowej na podstawie zgłoszeń kierowców
  • obsługa systemów CRM i contact center

Nasze wymagania

  • biegle posługujesz się językiem włoskim (C1, C2 lub Native)
  • dodatkowo znasz język angielski na poziomie B2 (szkolenie i komunikacja wewnętrzna)
  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym (obsługa 24/7)
  • potrafisz sprawnie obsługiwać komputer
  • posiadasz umiejętności komunikacyjne oraz zdolność szybkiego rozwiązywania problemów

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie
  • szybkie wdrożenie i płatne szkolenia
  • dofinansowanie do karty Multisport
  • prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie
  • możliwość rozwijania umiejętności językowych i ponoszenie kwalifikacji
  • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów

Benefity

Kawa i herbata
Firmowa biblioteka
Ubezpieczenie na życie
Inicjatywy dobroczynne
Elastyczny czas pracy
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Program poleceń pracowników
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.

Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie