Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Lublin
Oferta opublikowana12.02.2024
Oferta wygasa05.05.2024
Tryb pracyzdalna
Rodzaj umowyumowa o pracę, umowa zlecenie, inny
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżasprzedaż i obsługa klienta

Twój zakres obowiązków

  • profesjonalna obsługa telefoniczna i mailowa klientów w języku niemieckim
  • odpowiadanie na pytania dotyczące produktu
  • rozwiązywanie problemów dotyczących kont użytkowników
  • kompleksowa obsługa klientów korzystających z produktów i usług stomatologicznych i ortodontycznych
  • obsługa systemów CRM i contact center

Nasze wymagania

  • biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1, C2 lub Native)
  • dodatkowo znasz język angielski na poziomie B2
  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • potrafisz sprawnie obsługiwać komputer
  • dodatkowo płynnie poruszasz się w systemach Zendesk i Salesforce (dodatkowy atut)

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie
  • elastyczne godziny- pon- sobota 8.00-18.00 (praca w systemie zmianowym 8 godzin dziennie)
  • szybkie wdrożenie i płatne szkolenia
  • dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń
  • możliwość rozwijania umiejętności językowych i ponoszenie kwalifikacji
  • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów

Benefity

Kawa i herbata
Firmowa biblioteka
Ubezpieczenie na życie
Możliwość pracy zdalnej
Inicjatywy dobroczynne
Elastyczny czas pracy
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Program poleceń pracowników
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.

Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie