Specjalista ds. obsługi klienta – salon wyposażenia wnętrz

Tychy
Oferta opublikowana06.03.2024
Oferta wygasa28.05.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżasprzedaż i obsługa klienta

Twój zakres obowiązków

  • Do podstawowych Twoich zadań będzie należeć profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż, a także pozyskiwanie kontaktów i współpraca z architektami. Do pracy z klientem podchodzimy kompleksowo - od gruntownej analizy potrzeb, przez odpowiedni dobór produktów, po finalizację umowy. Twój zakres obowiązków:
  • Profesjonalne doradztwo oraz kompleksowa i przyjazna obsługa klienta.
  • Umiejętne zadawanie pytań podczas obsługi oraz komplementarna sprzedaż branży wyposażenia wnętrz (łazienki, drzwi, podłogi).
  • Współpraca z architektami, projektantami oraz montażystami.
  • Tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy.
  • Efektywne inspirowanie klienta oraz prowadzenie negocjacji cen.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
  • Kompletowanie i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji.
  • Osiąganie celów sprzedażowych.
  • Dbanie o wygląd i wystrój salonu.
  • Budowanie partnerskich relacji w zespole.

Nasze wymagania

  • Minimum roczne udokumentowane doświadczenie w handlu (doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem).
  • Rozwinięte kompetencje handlowe (umiejętność pozyskiwania informacji od klienta, analizy oczekiwań, prezentacji i doboru produktów z zaangażowaniem).
  • Otwarte, budzące zaufanie usposobienie (rozwinięte umiejętności komunikacyjne, dynamika i skuteczność w realizowaniu zadań).
  • Zaangażowanie w powierzone obowiązki.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Nastawienie na rozwój i efekty – chęć stania się ekspertem sprzedaży.
  • Dbanie o estetykę i porządek w salonie.
  • Umiejętność obsługi komputera.

To oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Szkolenia oraz niezbędne wsparcie przy wdrożeniu.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Szansę zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia (pensja stała + premia adekwatna do osiąganych wyników sprzedażowych).
  • Premie prowizyjne.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Prywatna opieka medyczna MEDICOVER.
  • Pakiety sportowe MEDICOVER.

Benefity

Kawa i herbata
Inicjatywy dobroczynne
Zniżki na firmowe produkty i usługi
Napoje
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

CV prosimy przesyłać poprzez przycisk aplikowania.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Aplikacje bez dopisanej klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych nie będą rozpatrywane.

Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie