Kierownik oddziału

Olsztyn
Oferta opublikowana08.02.2024
Oferta wygasa08.05.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału do spraw kierowania oddziałem
w Biurze Wojewody

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Planuje, organizuje i nadzoruje realizację zadań przez oddział komunikacji, spraw organizacyjnych i analiz. Kieruje pracą podległych pracowników Biura Wojewody. Nadzoruje sposób wykonania powierzonych zadań przez poszczególnych pracowników, w celu prawidłowego, terminowego i rzetelnego wykonania powierzonych im obowiązków. Nadzoruje realizację zadań wynikających z funkcji reprezentacyjnej wojewody jako przedstawiciela Rady Ministrów. Koordynuje działania związane z organizacją na terenie województwa obchodów świąt państwowych, ważnych rocznic narodowych, konferencji współorganizowanych przez poszczególne ministerstwa. Nadzoruje prowadzenie spraw z zakresu skarg i wniosków, petycji, interwencji obywatelskich oraz interpelacji senatorów i posłów. Przygotowuje zakresy czynności i opisy stanowisk pracowników oraz dokonuje okresowych ocen pracowników Biura. Sporządza projekty, regulaminu wydziału w oparciu o zmiany statutu i regulaminu Urzędu. Proponuje zmiany do regulaminu, w celu usprawnienia funkcjonowania wydziału.
  • Współdziała z poszczególnymi ministerstwami, jednostkami rządowej administracji zespolonej i niezespolonej, jednostkami samorządu terytorialnego, w tym analizuje nadsyłane informacje wykonywaniu zadań i w razie potrzeby wzywa do złożenia dodatkowych wyjaśnień, analizuje i gromadzi roczne sprawozdania z działalności administracji zespolonej i niezespolonej. Współtworzy wizerunek wojewody poprzez bieżącą interwencję wojewody wynikającą z analizy sprawozdań jednostek rządowej administracji zespolonej i niezespolonej jak też odbioru jej działań przez społeczeństwo regionu. Podejmowane działania mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom naszego województwa oraz wyeliminowanie czynników mogących mieć wpływ na ich zdrowie lub życie. Natychmiastowe podjęcie stosownych działań, ze strony wojewody, zmierzających do wyeliminowania skutków nieprawidłowości lub ich zminimalizowania i niedopuszczenia do ponownego wystąpienia lub rozpowszechnienia się na terenie naszego województwa, korzystnie wpływa na wizerunek przedstawiciela rządu w terenie oraz na jego pozytywny odbiór ze strony społeczności lokalnej.
  • Realizuje zadania wojewody wynikające z nadzoru nad rozpatrywaniem skarg, wniosków i petycji oraz przepisów o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa. Sporządza informacje roczne dotyczące rozpatrywania skarg i wniosków oraz o działaniach podejmowanych wobec wojewody przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową a także przygotowywanie informacji o przypadkach wykonywania czynności wchodzących w zakres zawodowej działalności lobbingowej przez podmioty niewpisane do rejestru celem przekazania ministrowi właściwemu do spraw administracji publicznej.
  • Uczestniczy w kontrolach problemowych i doraźnych z zakresu przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w jednostkach rządowej administracji zespolonej w celu nadzoru wojewody nad administracją zespoloną.
  • Zarządza pracownikami oddziału poprzez ocenianie pracowników, podejmowanie działań doskonalących i wspierających pracowników w rozwoju, motywowanie pracowników, doradzanie pracownikom; sporządzanie i aktualizowanie opisu stanowiska pracy, IPRZ w celu zapewnienia skuteczności i prawidłowości realizacji zadań oddziału.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe
  • co najmniej 1 rok stażu pracy w obszarze współtworzenia wizerunku, marketingu politycznego i PR
  • znajomość ustawy z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
  • znajomość ustaw z dnia 16 października 1992 r. o orderach i odznaczeniach
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • zarządzanie ludźmi, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe administracyjne, wyższe prawnicze
  • co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy w administracji
  • przeszkolenie z zakresu procedur kontroli oraz protokołu dyplomatycznego

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-02-13
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
    Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn
    z dopiskiem "ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia oraz miejsce pracy)" na liście motywacyjnym

Warunki pracy

·      praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,


·      narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),


·      wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku,


·      reprezentowanie urzędu na zewnątrz,


·      nietypowe godziny pracy,


·      kontakt z klientem zewnętrznym.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

·      Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;


·      Oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych


·      Oświadczenia, list motywacyjny i CV muszą być podpisanie własnoręcznie


·      Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia


·      Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego


·      Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy


·      Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/praca-w-urzedzie oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;


·      Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;


·      Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;


·      Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie:  https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/praca-w-urzedzie

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie