Oferta opublikowana27.02.2024
Oferta wygasa28.05.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Powiatowa Policji w Policach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw łączności i informatyki
w Zespole Łączności i Informatyki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administrowanie systemami niejawnymi,
  • prowadzenie ewidencji sprzętu łączności i informatyki,
  • usuwanie drobnych awarii wynikających z nieprawidłowego działania oprogramowania,
  • instalacja i konfiguracja sprzętów i oprogramowań,
  • obsługa rejestratora rozmów oraz całego sprzętu informatycznego w jednostce,
  • współpraca z Zespołem Łączności i Informatyki KWP w Szczecinie,
  • instalacja nowych urządzeń radiotelefonicznych w obiektach stałych i środkach transportu,
  • dokonywanie awaryjnych napraw sprzętu łączności i informatyki,
  • wykonywanie instalacji aparatów telefonicznych oraz montaż i demontaż radiotelefonów w pojazdach,
  • konfiguracja terminali MTP i MTN.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • posiadanie aktualnego uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW. W przypadku braku takiego poświadczenia zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu potwierdzenie możliwości nadania dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE",,
  • znajomość sieciowych systemów operacyjnych,
  • znajomość konfiguracji sprzętu komputerowego,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność komunikowania się,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność użytkowania i administrowania sieci i systemów łączności,
  • umiejętność naprawy i przeglądów sprzętów łączności informatyki,
  • umiejętność administrowania podstawowymi systemami komputerowymi,
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem,
  • umiejętność samokształcenia się.
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: na stanowisku związanym z łącznością i informatyką,

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie o gotowości poddania się procedurze przeprowadzenia postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-11
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Policach
    Sekretariat, pokój nr 129
    ul. Kasprowicza 3
    72-010 Police

    z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1/2024”

Warunki pracy


  • praca wykonywana w warunkach normalnych,
  • biurowych - naturalne i sztuczne oświetlenie.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu zostaną powiadomieniu o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Płaca zasadnicza - 4731,37 zł brutto (cztery tysiące siedemset trzydzieści jeden złotych 37/100 gr) + dodatek za wysługę lat;
    mnożnik - 1,800

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie