Oferta opublikowana28.02.2024
Oferta wygasa21.05.2024
Tryb pracyhybrydowa
Rodzaj umowykontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżamarketing / reklama / pr

Twój zakres obowiązków

  • aktywny udział w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
  • współtworzenie strategii i realizacja kampanii EB, wdrażanie rozwiązań oraz nowych propozycji „benefitowych” w firmie
  • analiza rynku pracy i trendów w branży, identyfikacja konkurencji i wyznaczanie benchmarków
  • tworzenie i publikowanie treści na naszych profilach w mediach społecznościowych
  • kreowanie i publikowanie treści informacyjnych i promocyjnych na zewnętrznych i wewnętrznych kanałach kontaktu
  • organizacja i udział w wydarzeniach wizerunkowych (targi pracy, konferencje, warsztaty – realizowane online i offline) oraz wyjazdach integracyjnych
  • tworzenie i rozwijanie działań angażujących współpracowników firmy, w tym programów onboardingowych dla nowych pracowników, zapewniających im szybką integrację i poczucie przynależności do firmy
  • monitorowanie opinii pracowników, zbieranie feedbacku oraz implementacja działań mających na celu poprawę doświadczeń pracowniczych.
  • przygotowanie raportów i analizy efektów podejmowanych działań z zakresu Employer Brandingu i Employee Experience,
  • dbanie o aktualność zakładki kariera i materiałów marketingowo-rekrutacyjnych
  • aktywny udział w „życiu” działu HR, poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz wspólne tworzenie działu
  • współpraca z różnymi działami firmy w kontekście zewnętrznego i wewnętrznego EB
  • współpraca z dostawcami zewnętrznymi, kołami naukowymi, uniwersytetami, organizacjami studenckimi oraz agencjami kreatywnymi

Nasze wymagania

  • doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii Employer Brandingowych
  • doświadczenie zawodowe w obszarze HR w dynamicznym środowisku oraz w obszarze budowania kultury organizacyjnej (Employer Branding & Employee Experience)
  • lekkie pióro i umiejętność tworzenia przyjaznych i angażujących komunikatów
  • zainteresowanie mediami społecznościowymi i doświadczenie w prowadzeniu kont społecznościowych
  • zaawansowana znajomość programów MS Office, Canva Pro
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • dobra organizacja pracy i samodzielność w tworzeniu projektów
  • komunikatywność i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • proaktywne działanie i zaangażowanie w realizację projektów
  • kreatywność, wielozadaniowość i nieszablonowe myślenie
  • znajomość narzędzi i programów graficznych oraz umiejętność projektowania graficznego będzie dodatkowych atutem

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
  • zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
  • elastyczny czas i miejsce pracy
  • bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
  • dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
  • pracę w ciekawym i dynamicznie rozwijającym się środowisku
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań, realny wpływ na politykę i standardy firmy.

Benefity

Kawa i herbata
Firmowa biblioteka
Ubezpieczenie na życie
Inicjatywy dobroczynne
Elastyczny czas pracy
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Program poleceń pracowników
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie