Oferta opublikowana14.05.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżafinanse / księgowość

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Marszałka Józefa Piłsudskiego 32, 75-511 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Zakres obowiązków: Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.: prowadzenie pełnej obsługi księgowej Klienta, dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie deklaracji podatkowych w tym VAT oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP), przygotowywanie przelewów bankowych, księgowanie wyciągów bankowych i raportów kasowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 168

Wynagrodzenie brutto: od 4 500 do 5 000 PLN

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: TAK

Data rozpoczęcia: 14.05.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem: lata: 3

Inne wymagania: wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenia zawodowego, dobrej znajomości przepisów podatkowych w szczególności podatku dochodowego i podatku VAT, mile widziana znajomość oprogramowania Insert i Fakt

Pracodawca

Nazwa: KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres: 75-511 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 8:00 - 16:00, pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiąc z możliwością przedłużenia docelowo na czas nieokreślony

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie