Tide Mobile Sp. z o.o.

3.5 Dodaj merytoryczną opinię
Czym się zajmujemy?

 

Dostarczamy naszym klientom biznesowym zintegrowaną Platformę Tide (typu CPaaS) - jedno narzędzie do wielokanałowej komunikacji z klientami. Za główny cel naszych działań stawiamy sobie pomoc firmom w usprawnieniu dialogu z ich konsumentami, zarówno tymi indywidualnymi, jak również biznesowymi. Zapewniamy zaawansowane technologicznie usługi telekomunikacyjne do komunikacji omnichannel. Co to znaczy? Za pośrednictwem jednego narzędzia – naszej Platformy Tide lub poprzez integrację API, firmy mogą wchodzić w interakcję i komunikować się ze swoimi klientami różnymi kanałami np.: poprzez wiadomości SMS, MMS, e-mail, WhatsApp, Messenger, wiadomości głosowe, czy call center i infolinię. Wszystko po to, aby zebrać jak najwięcej informacji o swoim konsumencie, zbudować silne więzi ze swoją marką, zapewnić wysoką jakość obsługi klienta, a w efekcie zapewnić najwyższy poziom customer experience.

 

 
Tide Mobile Sp. z o.o.