Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o.

2.8 Dodaj merytoryczną opinię

Aktualności

Pracodawca

 Aktualność

Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne 

Agro-Efekt Sp. z o.o.

zatrudni na stanowisko:


Pracownik magazynowo – gospodarczy

Oddział w Mnichowicach k/ Bralina, Dział AGRO .

Zakres obowiązków


  • prace w podległym magazynie,

  • nadzór nad stanem magazynowym,

  • weryfikacja zgodności zapisów w dokumentacji przyjęć / wydań a stanem towarów przyjmowanych/wydawanych,

  • prace porządkowe,

  • prace fizyczne przy załadunkach ,


Nasze wymagania

  • dobry stan zdrowia,

  • dyspozycyjność,

  • zdolności manualne,

  • prawo jazdy kat. B,

  • uprawnienia na wózek widłowy będą dodatkowym atutem,


To oferujemy

  • umowę o pracę ,

  • pracę u stabilnego Pracodawcy,

  • przyjazne wdrożenie stanowiskowe,


Benefity

  • ubezpieczenie na życie,

  • spotkania integracyjne,



  • możliwość uzyskania uprawnień,                                                 


Kontakt : 500 148 040
Mail : marek.duda@agroefekt.pl
Mail: kariera@agroefekt.pl

Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."

Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Pracodawca

 Aktualność

Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne 

Agro-Efekt Sp. z o.o.

zatrudni na stanowisko:


Pracownik magazynowo – gospodarczy

Oddział w Domaszowicach / Dział Agro
Adres : 46-146 Domaszowice, Strzelecka 21

Zakres obowiązków

  • prace w podległym magazynie,

  • nadzór nad stanem magazynowym,

  • weryfikacja zgodności zapisów w dokumentacji przyjęć / wydań a stanem towarów przyjmowanych/wydawanych,

  • prace porządkowe,

  • prace fizyczne przy załadunkach ,


Nasze wymagania

  • dobry stan zdrowia,

  • dyspozycyjność,

  • zdolności manualne,

  • prawo jazdy kat. B,

  • uprawnienia na wózek widłowy będą dodatkowym atutem,


To oferujemy

  • umowę o pracę ,

  • przyjazne wdrożenie stanowiskowe,

  • pracę u stabilnego Pracodawcy,


Benefity

  • ubezpieczenie na życie,

  • spotkania integracyjne,

  • możliwość uzyskania uprawnień,


Kontakt :

tel. 500 148 040
marek.duda@agroefekt.pl
kariera@agroefekt.pl


Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."

Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Pracodawca

 Aktualność

Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne 

Agro-Efekt Sp. z o.o.


zatrudni na stanowisko:

Samodzielna księgowa/ księgowy, praca w centrali w Sycowie

Zakres obowiązków :

  • prowadzenia ksiąg handlowych spółki z o.o.,

  • rozliczania podatku VAT od transakcji krajowych, unijnych (WDT i WNT), eksportu oraz importu,

  • sporządzanie wybranych deklaracji podatkowych oraz Intrastat,

  • przygotowywanie i weryfikacja pliku JPK VAT,

  • sporządzania sprawozdań GUS (w tym C-05E, C-05I) ,


Wymagane umiejętności :

  • kilkuletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia ksiąg handlowych spółki z o.o. ,

  • wiedza z zakresu prawa podatkowego i bilansowego, w szczególności dotycząca podatku VAT,

  • umiejętność sporządzania sprawozdań GUS, deklaracji podatkowych, rozliczania podatku VAT od transakcji krajowych i unijnych ( eksport ora import),

  • mile widziane doświadczenie w zakresie pracy w środowisku SAP, wdrażania elektronicznego obiegu dokumentów oraz współpracy z agencją celną i urzędami skarbowymi,


Oferujemy :

  • umowę o pracę u stabilnego Pracodawcy,

  • rozwój zawodowy,

  • przyjazne wdrożenie stanowiskowe,


Kontakt:

Prosimy o dołączenie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."

Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Pracodawca

 Aktualność

Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o, zatrudni na stanowisko:

Specjalista ds. Marketingu - praca w centrali w Sycowie

Zakres obowiązków :

  • Współtworzy kampanie marketingowe (reklama, promocja, wydarzenia),


  • Odpowiada za bieżącą, sprawną komunikację z pracownikami działów handlowych Agro- Efektu Sp zoo w celu uzgodnień bieżącej tematyki, treści oraz terminu zamieszczanych postów w social mediach,


  • Prowadzi komunikację wewnętrzną oraz z partnerami zewnętrznymi związaną z działaniami marketingowymi,


  • Prowadzi centralny kalendarz wydarzeń , eventów działu marketingu,


  • Aktywnie uczestniczy w przygotowaniu wystaw, targów branżowych,


  • Stanowi wsparcie w zakresie działań CRM,


  • Tworzy relacje, posty na social media firmy.



Nasze wymagania


  • Doświadczenie zawodowe w dziale marketingu mile widziane,


  • Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne,


  • Dobra organizacja pracy własnej, kreatywność,


  • Umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie,


  • Doświadczenie w tworzeniu postów na social media,


  • Gotowość do pracy, realizacji zadań marketingowych na terenie działania naszej Firmy,


  • Łatwość w przyswajaniu nowinek technicznych, znajomość programów graficznych,


  • Otwartość na nowe pomysły i chęć do poszerzania swojej wiedzy,


  • Prawo jazdy kategorii B.



Oferujemy :

  • Umowę o pracę,

  • Rozwój zawodowy oraz możliwość realizacji własnych pomysłów,

  • Dynamiczny i kreatywny zespół współpracowników.


Kontakt :

Prosimy o dołączenie klauzuli

"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."

Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Pracodawca

 Aktualność

Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o, zatrudni na stanowisko:

Koordynator ds. szkoleń - praca w centrali w Sycowie.
Zakres obowiązków :

  • Administruje programami i akcjami szkoleniowymi pracowników w całej Firmie,


  • Wspiera działania HR oraz kadry kierowniczej podczas przygotowywania planów szkoleniowych na dany rok,


  • Zarządza wymaganiami wstępnymi i upewnia się, że pracownicy ukończyli szkolenia on line przed przystąpieniem do szkoleń prowadzonych przez instruktorów,


  • Zarządza programami i przygotowuje raporty dla na temat postępów pracowników dążeniu do otrzymania certyfikatów,


  • Przygotowuje raporty ze szkoleń pracowników,



Nasze wymagania


  • Doświadczenie zawodowe w dziale HR lub w dziale szkoleń mile widziane,


  • Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne,


  • Doświadczenie w procesach motywowania pracowników lub w prowadzonych ocenach pracowniczych,


  • Umiejętność używania różnych narzędzi informatycznych niezbędnych na tym stanowisku,


  • Gotowość do pracy, realizacji zadań na terenie działania naszej Firmy,


  • Dokładność w działaniu, umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie,


  • Dobra organizacja pracy własnej, kreatywność,


  • Prawo jazdy kategorii B,



Oferujemy :

  • Umowę o pracę,

  • Rozwój zawodowy,

  • Dynamiczny i kreatywny zespół współpracowników.




Kontakt :

Prosimy o dołączenie klauzuli"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Pracodawca

 Aktualność

Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne

Agro-Efekt Sp. z o.o.zatrudni na stanowisko:


DORADCA TECHNICZNO - HANDLOWY segment AGRO,
 Dział Pasz (doradca mobilny),

Lokalizacja:Nowa Wieś : powiaty : krotoszyński, gostyński, jarociński, ostrowski,

Zakres obowiązków :

  • aktywna sprzedaż środków do produkcji rolnej na terenie działania Oddziału Firmy,

  • kompleksowa obsługa i wspieranie klienta w zakresie doradztwa żywieniowego,

  • podtrzymywanie i rozwijanie kontaktów z aktualnymi klientami,

  • pozyskiwanie nowych klientów,

  • prezentowanie ofert handlowych,


Wymagania :

  • kilkuletnie doświadczenie w zakresie żywienia, hodowli bydła mlecznego,

  • umiejętności nawiązywania i budowania długofalowych relacji z klientami,

  • umiejętność sprzedaży i negocjacji ,

  • zdolność samodzielnej organizacji i planowania pracy własnej – praca w terenie,

  • zaangażowanie, kreatywność, dyspozycyjność,

  • prawo jazdy kategorii B,


Oferujemy

  • umowa o pracę,

  • zatrudnienie w stabilnej, nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie,

  • pracę w prężnym i zgranym zespole,

  • przyjazne wdrożenie oraz dzielenie się wiedzą zespołu,

  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia) uzależnione od wyników,

  • wewnętrzny system szkoleń pozwalający na rozwój zawodowy adekwatny do prezentowanego poziomu, wsparcie merytoryczne,

  • niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon,


Benefity

  • dofinansowanie szkoleń i kursów,

  • spotkania integracyjne,

  • ubezpieczenie grupowe,


Kontakt

    telefon : 502 656 552     mail : kariera@agroefekt.pl


Prosimy o dołączenie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."

Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Pracodawca

 Aktualność

Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o.

zatrudni na stanowisko:


Doradca TECHNICZNO-HANDLOWY

Teren działania: Oddział Nowa Wieś : powiat jarociński, krotoszyński, pleszewski

Zakres obowiązków :


  • aktywna sprzedaż środków do produkcji rolnej na terenie działania Oddziału Firmy,

  • realizacja planów sprzedażowych działu AGRO,

  • podtrzymywanie i rozwijanie kontaktów z aktualnymi klientami,

  • pozyskiwanie nowych klientów,

  • prezentowanie ofert handlowych,


Wymagania :

  • mile widziane wykształcenie rolnicze i doświadczenie w segmencie AGRO,

  • znajomość z zakresu uprawy roślin i agronomii,

  • umiejętność sprzedaży i negocjacji,

  • zdolność samodzielnej organizacji pracy własnej,

  • zaangażowanie, kreatywność, dyspozycyjność,

  • prawo jazdy kategorii B,


Oferujemy

  • umowa o pracę,

  • zatrudnienie w stabilnej, nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie,

  • pracę w prężnym i zgranym zespole,

  • przyjazne wdrożenie oraz dzielenie się wiedzą zespołu,

  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia) uzależnione od wyników,

  • wewnętrzny system szkoleń pozwalający na rozwój zawodowy adekwatny do prezentowanego poziomu, wsparcie merytoryczne,

  • niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon,


Benefity

  • dofinansowanie szkoleń i kursów,

  • spotkania integracyjne,

  • ubezpieczenie grupowe,


Kontakt
                        telefon : 785-901-475,
                        mail: robert.broka@agroefekt.pl ,
                        mail : kariera@agroefekt.pl ,


Prosimy o dołączenie klauzuli:


"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."

Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Pracodawca

 Aktualność

Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o.

zatrudni na stanowisko:

DORADCA TECHNICZNO - HANDLOWY segment AGRO ,

Lokalizacja:Czekanów, powiat turecki i kolski,

Zakres obowiązków :

  • aktywna sprzedaż środków do produkcji rolnej na terenie działania Oddziału Firmy,

  • realizacja planów sprzedażowych działu AGRO,

  • podtrzymywanie i rozwijanie kontaktów z aktualnymi klientami,

  • pozyskiwanie nowych klientów,

  • prezentowanie ofert handlowych,


Wymagania :

  • mile widziane wykształcenie rolnicze i doświadczenie w segmencie AGRO,

  • znajomość z zakresu uprawy roślin i agronomii,

  • umiejętność sprzedaży i negocjacji,

  • zdolność samodzielnej organizacji pracy własnej ,

  • zaangażowanie, kreatywność, dyspozycyjność,

  • prawo jazdy kategorii B,


Oferujemy

  • umowa o pracę,

  • zatrudnienie w stabilnej, nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie,

  • pracę w prężnym i zgranym zespole,

  • przyjazne wdrożenie oraz dzielenie się wiedzą zespołu,

  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia) uzależnione od wyników,

  • wewnętrzny system szkoleń pozwalający na rozwój zawodowy adekwatny do prezentowanego poziomu, wsparcie merytoryczne,

  • niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon,


Benefity

  • dofinansowanie szkoleń i kursów,

  • spotkania integracyjne,

  • ubezpieczenie grupowe,


Kontakt
 
        telefon: 785 901 475 
        mail: robert.broka@agroefekt,
        mai: kariera@agroefekt.pl

Prosimy o dołączenie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."



Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Pracodawca

 Aktualność

Nasza Firma:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o. działa kompleksowo w obsłudze rolnictwa na rynku polskim od 30 lat. Celem naszym we współpracy z klientami jest zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez doradztwo, skup płodów rolnych, serwis, sprzedaż środków do produkcji rolnej oraz nowych technologii.

Jesteśmy autoryzowanym dealerem: John Deere, Kramer, Kverneland, Bednar, Joskin, Unia, Wielton Agro, Mandam.



W związku z rozwojem naszej Firmy poszukujemy kandydata
na stanowisko:

Specjalista ds. IT

Miejsce pracy: Syców

Zakres obowiązków


  • Pierwsza/druga linia wsparcia z szeroko pojętego zakresu IT,


  • Rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych,


  • Konfiguracja, diagnostyka, naprawa sprzętu komputerowego,


  • Personalizacja środowiska Windows,


  • Instalacja/konfiguracja oprogramowania,


  • Konfiguracja LAN, Wi-Fi,


  • Bezpośredni kontakt i bieżące wsparcie informatyczne użytkowników,


  • Konfiguracja, diagnostyka, naprawa sprzętu komputerowego,


  • Analiza stanowisk roboczych w zakresie dostosowania ich parametrów do, konkretnych potrzeb oraz rekomendowanie dedykowanych rozwiązań,


  • Proaktywna współpraca z użytkownikami i innymi zespołami IT


  • Współpraca z dostawcami sprzętu i specjalistycznym serwisem



Nasze wymagania


  • Bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego


  • Praktyczna umiejętność konfigurowania i serwisowania sprzętu komputerowego


  • Znajomość środowiska Windows, Android


  • Znajomość oprogramowania biurowego, diagnostycznego, programów narzędziowych


  • Znajomość Active Directory


  • Znajomość konfiguracji i diagnostyki sieci komputerowych LAN, WiFi


  • Analityczne podejście w diagnozowaniu i rozwiązywaniu zgłaszanych problemów


  • Komunikatywność


  • Zaangażowanie, sumienność i odpowiedzialność


  • Umiejętność pracy zespołowej



Oferujemy:


  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u stabilnego Pracodawcy,


  • Wsparcie w okresie wdrożenia,


  • Pracę w zespole pasjonatów,


  • Niezbędne narzędzia do pracy,



Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na


adres mailowy:kariera@agroefekt.pl

kontakt telefoniczny:667 662 935

Prosimy o dołączenie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."

Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Pracodawca

 Aktualność

Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o.zatrudni na stanowisko:

REFERENT do spraw obsługi gwarancji

Lokalizacja: Syców, CENTRALA FIRMY

Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie techniczne,

  • podstawowa znajomość budowy oraz działania maszyn rolniczych,

  • systematyczne i sumienne podejście do realizacji powierzonych zadań,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • komunikatywność i zaangażowanie,

  • samodzielność oraz dobra organizacja pracy własnej.


Zakres obowiązków

  • ewidencja zgłoszeń w ramach rejestrów i systemu informatycznego,

  • wprowadzanie wniosków gwarancyjnych do systemu producenta,

  • administracja i obsługa magazynuczęści pogwarancyjnych,

  • obsługa katalogu części zamiennych,

  • praca biurowa, stacjonarna,

  • kontakt z klientem, bezpośredni przepływ informacji w zakresie etapów prowadzonego procesu.


Oferujemy


  • umowę o pracę,


  • zatrudnienie u stabilnego pracodawcy,


  • system szkoleń.




    Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: 


    tel. 502 656 552 


    e-mail: kariera@agroefekt.pl 


    Prosimy o dołączenie klauzuli:


    "Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."



    Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.






Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o.