Aktualności
Aktualność
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne
Agro-Efekt Sp. z o.o.
zatrudni na stanowisko:
Pracownik magazynowo – gospodarczy
Oddział w Mnichowicach k/ Bralina, Dział AGRO .
Zakres obowiązków
- prace w podległym magazynie,
- nadzór nad stanem magazynowym,
- weryfikacja zgodności zapisów w dokumentacji przyjęć / wydań a stanem towarów przyjmowanych/wydawanych,
- prace porządkowe,
- prace fizyczne przy załadunkach ,
Nasze wymagania
- dobry stan zdrowia,
- dyspozycyjność,
- zdolności manualne,
- prawo jazdy kat. B,
- uprawnienia na wózek widłowy będą dodatkowym atutem,
To oferujemy
- umowę o pracę ,
- pracę u stabilnego Pracodawcy,
- przyjazne wdrożenie stanowiskowe,
Benefity
- ubezpieczenie na życie,
- spotkania integracyjne,
- możliwość uzyskania uprawnień,
Kontakt : 500 148 040
Mail : marek.duda@agroefekt.pl
Mail: kariera@agroefekt.pl
Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Aktualność
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne
Agro-Efekt Sp. z o.o.
zatrudni na stanowisko:
Pracownik magazynowo – gospodarczy
Oddział w Domaszowicach / Dział Agro
Adres : 46-146 Domaszowice, Strzelecka 21
Zakres obowiązków
- prace w podległym magazynie,
- nadzór nad stanem magazynowym,
- weryfikacja zgodności zapisów w dokumentacji przyjęć / wydań a stanem towarów przyjmowanych/wydawanych,
- prace porządkowe,
- prace fizyczne przy załadunkach ,
Nasze wymagania
- dobry stan zdrowia,
- dyspozycyjność,
- zdolności manualne,
- prawo jazdy kat. B,
- uprawnienia na wózek widłowy będą dodatkowym atutem,
To oferujemy
- umowę o pracę ,
- przyjazne wdrożenie stanowiskowe,
- pracę u stabilnego Pracodawcy,
Benefity
- ubezpieczenie na życie,
- spotkania integracyjne,
- możliwość uzyskania uprawnień,
Kontakt :
tel. 500 148 040
marek.duda@agroefekt.pl
kariera@agroefekt.pl
Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Aktualność
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne
Agro-Efekt Sp. z o.o.
zatrudni na stanowisko:
Samodzielna księgowa/ księgowy, praca w centrali w Sycowie
Zakres obowiązków :
- prowadzenia ksiąg handlowych spółki z o.o.,
- rozliczania podatku VAT od transakcji krajowych, unijnych (WDT i WNT), eksportu oraz importu,
- sporządzanie wybranych deklaracji podatkowych oraz Intrastat,
- przygotowywanie i weryfikacja pliku JPK VAT,
- sporządzania sprawozdań GUS (w tym C-05E, C-05I) ,
Wymagane umiejętności :
- kilkuletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia ksiąg handlowych spółki z o.o. ,
- wiedza z zakresu prawa podatkowego i bilansowego, w szczególności dotycząca podatku VAT,
- umiejętność sporządzania sprawozdań GUS, deklaracji podatkowych, rozliczania podatku VAT od transakcji krajowych i unijnych ( eksport ora import),
- mile widziane doświadczenie w zakresie pracy w środowisku SAP, wdrażania elektronicznego obiegu dokumentów oraz współpracy z agencją celną i urzędami skarbowymi,
Oferujemy :
- umowę o pracę u stabilnego Pracodawcy,
- rozwój zawodowy,
- przyjazne wdrożenie stanowiskowe,
Kontakt:
- mail : kariera@agroefekt.pl
- telefon : 502 656 552
Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Aktualność
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o, zatrudni na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu - praca w centrali w Sycowie
Zakres obowiązków :
- Współtworzy kampanie marketingowe (reklama, promocja, wydarzenia),
- Odpowiada za bieżącą, sprawną komunikację z pracownikami działów handlowych Agro- Efektu Sp zoo w celu uzgodnień bieżącej tematyki, treści oraz terminu zamieszczanych postów w social mediach,
- Prowadzi komunikację wewnętrzną oraz z partnerami zewnętrznymi związaną z działaniami marketingowymi,
- Prowadzi centralny kalendarz wydarzeń , eventów działu marketingu,
- Aktywnie uczestniczy w przygotowaniu wystaw, targów branżowych,
- Stanowi wsparcie w zakresie działań CRM,
- Tworzy relacje, posty na social media firmy.
Nasze wymagania
- Doświadczenie zawodowe w dziale marketingu mile widziane,
- Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
- Dobra organizacja pracy własnej, kreatywność,
- Umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie,
- Doświadczenie w tworzeniu postów na social media,
- Gotowość do pracy, realizacji zadań marketingowych na terenie działania naszej Firmy,
- Łatwość w przyswajaniu nowinek technicznych, znajomość programów graficznych,
- Otwartość na nowe pomysły i chęć do poszerzania swojej wiedzy,
- Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy :
- Umowę o pracę,
- Rozwój zawodowy oraz możliwość realizacji własnych pomysłów,
- Dynamiczny i kreatywny zespół współpracowników.
Kontakt :
- mail : kariera@agroefekt.pl
- Telefon : 502 656 552
Prosimy o dołączenie klauzuli
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Aktualność
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o, zatrudni na stanowisko:
Koordynator ds. szkoleń - praca w centrali w Sycowie.
Zakres obowiązków :
- Administruje programami i akcjami szkoleniowymi pracowników w całej Firmie,
- Wspiera działania HR oraz kadry kierowniczej podczas przygotowywania planów szkoleniowych na dany rok,
- Zarządza wymaganiami wstępnymi i upewnia się, że pracownicy ukończyli szkolenia on line przed przystąpieniem do szkoleń prowadzonych przez instruktorów,
- Zarządza programami i przygotowuje raporty dla na temat postępów pracowników dążeniu do otrzymania certyfikatów,
- Przygotowuje raporty ze szkoleń pracowników,
Nasze wymagania
- Doświadczenie zawodowe w dziale HR lub w dziale szkoleń mile widziane,
- Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
- Doświadczenie w procesach motywowania pracowników lub w prowadzonych ocenach pracowniczych,
- Umiejętność używania różnych narzędzi informatycznych niezbędnych na tym stanowisku,
- Gotowość do pracy, realizacji zadań na terenie działania naszej Firmy,
- Dokładność w działaniu, umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie,
- Dobra organizacja pracy własnej, kreatywność,
- Prawo jazdy kategorii B,
Oferujemy :
- Umowę o pracę,
- Rozwój zawodowy,
- Dynamiczny i kreatywny zespół współpracowników.
Kontakt :
- mail : kariera@agroefekt.pl
- Telefon : 502 656 552
Prosimy o dołączenie klauzuli"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Aktualność
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne
Agro-Efekt Sp. z o.o.zatrudni na stanowisko:
DORADCA TECHNICZNO - HANDLOWY segment AGRO,
Dział Pasz (doradca mobilny),
Lokalizacja:Nowa Wieś : powiaty : krotoszyński, gostyński, jarociński, ostrowski,
Zakres obowiązków :
- aktywna sprzedaż środków do produkcji rolnej na terenie działania Oddziału Firmy,
- kompleksowa obsługa i wspieranie klienta w zakresie doradztwa żywieniowego,
- podtrzymywanie i rozwijanie kontaktów z aktualnymi klientami,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- prezentowanie ofert handlowych,
Wymagania :
- kilkuletnie doświadczenie w zakresie żywienia, hodowli bydła mlecznego,
- umiejętności nawiązywania i budowania długofalowych relacji z klientami,
- umiejętność sprzedaży i negocjacji ,
- zdolność samodzielnej organizacji i planowania pracy własnej – praca w terenie,
- zaangażowanie, kreatywność, dyspozycyjność,
- prawo jazdy kategorii B,
Oferujemy
- umowa o pracę,
- zatrudnienie w stabilnej, nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie,
- pracę w prężnym i zgranym zespole,
- przyjazne wdrożenie oraz dzielenie się wiedzą zespołu,
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia) uzależnione od wyników,
- wewnętrzny system szkoleń pozwalający na rozwój zawodowy adekwatny do prezentowanego poziomu, wsparcie merytoryczne,
- niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon,
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów,
- spotkania integracyjne,
- ubezpieczenie grupowe,
Kontakt
telefon : 502 656 552 mail : kariera@agroefekt.pl
Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Aktualność
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o.
zatrudni na stanowisko:
Doradca TECHNICZNO-HANDLOWY
Teren działania: Oddział Nowa Wieś : powiat jarociński, krotoszyński, pleszewski
Zakres obowiązków :
- aktywna sprzedaż środków do produkcji rolnej na terenie działania Oddziału Firmy,
- realizacja planów sprzedażowych działu AGRO,
- podtrzymywanie i rozwijanie kontaktów z aktualnymi klientami,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- prezentowanie ofert handlowych,
Wymagania :
- mile widziane wykształcenie rolnicze i doświadczenie w segmencie AGRO,
- znajomość z zakresu uprawy roślin i agronomii,
- umiejętność sprzedaży i negocjacji,
- zdolność samodzielnej organizacji pracy własnej,
- zaangażowanie, kreatywność, dyspozycyjność,
- prawo jazdy kategorii B,
Oferujemy
- umowa o pracę,
- zatrudnienie w stabilnej, nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie,
- pracę w prężnym i zgranym zespole,
- przyjazne wdrożenie oraz dzielenie się wiedzą zespołu,
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia) uzależnione od wyników,
- wewnętrzny system szkoleń pozwalający na rozwój zawodowy adekwatny do prezentowanego poziomu, wsparcie merytoryczne,
- niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon,
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów,
- spotkania integracyjne,
- ubezpieczenie grupowe,
Kontakt
telefon : 785-901-475,
mail: robert.broka@agroefekt.pl ,
Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Aktualność
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o.
zatrudni na stanowisko:
DORADCA TECHNICZNO - HANDLOWY segment AGRO ,
Lokalizacja:Czekanów, powiat turecki i kolski,
Zakres obowiązków :
- aktywna sprzedaż środków do produkcji rolnej na terenie działania Oddziału Firmy,
- realizacja planów sprzedażowych działu AGRO,
- podtrzymywanie i rozwijanie kontaktów z aktualnymi klientami,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- prezentowanie ofert handlowych,
Wymagania :
- mile widziane wykształcenie rolnicze i doświadczenie w segmencie AGRO,
- znajomość z zakresu uprawy roślin i agronomii,
- umiejętność sprzedaży i negocjacji,
- zdolność samodzielnej organizacji pracy własnej ,
- zaangażowanie, kreatywność, dyspozycyjność,
- prawo jazdy kategorii B,
Oferujemy
- umowa o pracę,
- zatrudnienie w stabilnej, nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie,
- pracę w prężnym i zgranym zespole,
- przyjazne wdrożenie oraz dzielenie się wiedzą zespołu,
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia) uzależnione od wyników,
- wewnętrzny system szkoleń pozwalający na rozwój zawodowy adekwatny do prezentowanego poziomu, wsparcie merytoryczne,
- niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon,
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów,
- spotkania integracyjne,
- ubezpieczenie grupowe,
Kontakt
telefon: 785 901 475
mail: robert.broka@agroefekt,
mai: kariera@agroefekt.pl
Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Aktualność
Nasza Firma:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o. działa kompleksowo w obsłudze rolnictwa na rynku polskim od 30 lat. Celem naszym we współpracy z klientami jest zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez doradztwo, skup płodów rolnych, serwis, sprzedaż środków do produkcji rolnej oraz nowych technologii.
Jesteśmy autoryzowanym dealerem: John Deere, Kramer, Kverneland, Bednar, Joskin, Unia, Wielton Agro, Mandam.
W związku z rozwojem naszej Firmy poszukujemy kandydata
na stanowisko:
na stanowisko:
Specjalista ds. IT
Miejsce pracy: Syców
Zakres obowiązków
- Pierwsza/druga linia wsparcia z szeroko pojętego zakresu IT,
- Rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych,
- Konfiguracja, diagnostyka, naprawa sprzętu komputerowego,
- Personalizacja środowiska Windows,
- Instalacja/konfiguracja oprogramowania,
- Konfiguracja LAN, Wi-Fi,
- Bezpośredni kontakt i bieżące wsparcie informatyczne użytkowników,
- Konfiguracja, diagnostyka, naprawa sprzętu komputerowego,
- Analiza stanowisk roboczych w zakresie dostosowania ich parametrów do, konkretnych potrzeb oraz rekomendowanie dedykowanych rozwiązań,
- Proaktywna współpraca z użytkownikami i innymi zespołami IT
- Współpraca z dostawcami sprzętu i specjalistycznym serwisem
Nasze wymagania
- Bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego
- Praktyczna umiejętność konfigurowania i serwisowania sprzętu komputerowego
- Znajomość środowiska Windows, Android
- Znajomość oprogramowania biurowego, diagnostycznego, programów narzędziowych
- Znajomość Active Directory
- Znajomość konfiguracji i diagnostyki sieci komputerowych LAN, WiFi
- Analityczne podejście w diagnozowaniu i rozwiązywaniu zgłaszanych problemów
- Komunikatywność
- Zaangażowanie, sumienność i odpowiedzialność
- Umiejętność pracy zespołowej
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u stabilnego Pracodawcy,
- Wsparcie w okresie wdrożenia,
- Pracę w zespole pasjonatów,
- Niezbędne narzędzia do pracy,
Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na
adres mailowy:kariera@agroefekt.pl
kontakt telefoniczny:667 662 935
Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Aktualność
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o.zatrudni na stanowisko:
REFERENT do spraw obsługi gwarancji
Lokalizacja: Syców, CENTRALA FIRMY
Wymagania
Zakres obowiązków
- wykształcenie minimum średnie techniczne,
- podstawowa znajomość budowy oraz działania maszyn rolniczych,
- systematyczne i sumienne podejście do realizacji powierzonych zadań,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność i zaangażowanie,
- samodzielność oraz dobra organizacja pracy własnej.
Zakres obowiązków
- ewidencja zgłoszeń w ramach rejestrów i systemu informatycznego,
- wprowadzanie wniosków gwarancyjnych do systemu producenta,
- administracja i obsługa magazynuczęści pogwarancyjnych,
- obsługa katalogu części zamiennych,
- praca biurowa, stacjonarna,
- kontakt z klientem, bezpośredni przepływ informacji w zakresie etapów prowadzonego procesu.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- zatrudnienie u stabilnego pracodawcy,
- system szkoleń.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:
tel. 502 656 552
e-mail: kariera@agroefekt.pl
Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.