Formacja
przez RRR, 2014-09-05 14:46:32
SUPER ATMOSFERA MLODZI LUDZIE FIRMA IDZIE DO PRZODU WIDAC WAS NA RYNKU

Fabryka Porcelany ,,Krzysztof"
przez Steffen, 2015-01-01 22:09:13
Atmosfera jak atmosfera. Robota jak robota. Jak dla mnie w bardzo dobrze po doswiadczeniach w malych firmach odmiana na bardzo duzy plus. Jeśli masz jakiekolwiek pojęcie, np. poprzez kogoś z rodziny o pracy przy porcelanie - w końcu tego troche było w Wałbrzychu - to dowiesz się jak to wygląda. WIele się zmieniło przynajmniej jak porównuje z tym co bylo za mojej mamy w tej firmie. Moim zdaniem na lepsze, wg mamy na gorsze. Ale jak ktos pracowal w PRL-u to zawsze bedzie narzekal na terazniejszosc, tak samo jak narzekajacy tutaj pracownicy robiacy w firmie od lat poczatku lat 90 - na szczescie to mala grupa. Mlodzi i wiekszosc odpowiedzialnych ludzi chce pracowac. Jak jestes w tej grupie to sie bedziesz czuc dobrze.

Eurokontakt Projekt Serwis Sp. z o.o.
przez maciekadams, 2016-04-27 10:32:37
bardzo szybko znaleźli dla mnie prace gdy byłem na lodzie w Holandii. Bardzo dobra agencja, polecam ;)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Witold Rosiek - SIPMA S.A."
Jaka jest misja firmy? Nasza misja to: Mierzyć na szczyty doskonałości we wszystkim, co robimy, wkładając w to twórczy wysiłek i profesjonalną pracę, zachowując nasze podstawowe wartości: troskę o klienta i własnych pracowników, stwarzając wszystkim najlepsze warunki do samorealizacji. Te słowa są źródłem inspiracji, z której organizacja czerpie energię i motywację, staramy się, aby nasza Misja była widoczna we wszystkich działaniach. SIPMA jako wiodący producent maszyn rolniczych, w celu utrzymania pozycji lidera w tej branży, nieustannie od wielu lat inwestuje w rozwój nowych technologii wytwarzania oraz nowoczesny park maszynowy. Staramy się być blisko naszego klienta. Jego uwagi są dla nas cennym źródłem informacji o zmieniającym się rynku oraz o walorach eksploatacyjnych naszych maszyn.
Obecnie jesteście wiodącym producentem maszyn rolniczych w Polsce. Czy na swojej drodze spotykaliście wiele przeciwności?  Działalność każdej organizacji uwarunkowana jest wieloma zmiennymi, pojawiającymi się w jej otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym. Niektóre z tych zmiennych stanowią szanse, inne zagrożenia. Najważniejszym jest, by wykorzystać pojawiające się możliwości albo też zapobiegać mogącym pojawić się trudnościom. SIPMA, jak każda organizacja, działa w środowisku dynamicznym, więc jak inne organizacje, mierzy się z koniecznością przewidywania, reagowania, zapobiegania przeciwnościom. ...
"Wywiad z Jacek Spychała - Żabka Polska"
Są Państwo aktualnie liderem w swojej branży, co przyczyniło się osiągnięcia takiego sukcesu? Istniejemy na rynku już 17 lat. Przez ten czas zbudowaliśmy jedną z największych w tej części Europy sieć sklepów convenience pod marką Żabka. W 2009 roku zdecydowaliśmy się wejść w segment supermarketów i uruchomiliśmy drugą sieć o nazwie Freshmarket. Zagwarantowaliśmy Polakom komfort dokonywania zakupów w atrakcyjnych lokalizacjach, blisko domu czy pracy,  jako jedni z pierwszych na rynku wprowadzaliśmy dodatkowe usługi do sklepów jak np. możliwość opłacenia rachunków, doładowania telefonów czy możliwość zakupu świeżo parzonej kawy w Żabka Café. Nie osiągnęlibyśmy pozycji lidera, gdyby nie przedsiębiorczy Ajenci, którzy w ramach umowy o współpracy z naszą firmą zarządzają placówkami. Zapewniliśmy know how, infrastrukturę, wsparcie marketingowe, logistyczne i IT, w połączeniu z zaangażowaniem Ajentów oraz ich znajomością lokalnego rynku i klientów narodził się koncept, który od wielu lat cieszy się zaufaniem Polaków.   ...
"Wywiad z Agnieszka Esterhuizen - AIC S.A."
"Wywiad z Agnieszka Krasowska - AIC S.A."
Jakie były początki firmy? AIC powstało w Gdańsku w 2001 roku jako niewielkie biuro projektowe założone przez kilkuosobową grupę inżynierów. Początki nie były łatwe; szybko okazało się, że plan rozpoczęcia współpracy z wykonawcami zaprojektowanych urządzeń ciśnieniowych nie powiedzie się. Nie zniechęciło to jednak założycieli biura, którzy szybko podjęli decyzję o uruchomieniu własnego zakładu produkcyjnego. Od 2001 roku przeobraziliśmy się z małego biura w dużą, dynamicznie rozwijającą się organizację z prawie 600 osobami w 3 zakładach produkcyjnych na Pomorzu. Konsekwentnie budowana marka AIC to liczący się dzisiaj na rynkach światowych producent zaawansowanych technologicznie rozwiązań z zakresu wymiany i odzysku ciepła, stojący w jednym szeregu z największymi dostawcami kotłów grzewczych na świecie.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Ciężko wybrać jeden kluczowy moment, gdyż jak w każdej organizacji przełomowych momentów było wiele. Z pewnością decyzja o uruchomieniu własnej produkcji w 2002 roku, która przekształciła biuro projektowe w firmę produkcyjną oraz podpisanie pierwszego, długoterminowego kontraktu pozwalającego na uruchomienie produkcji seryjnej w 2003 roku ukształtowały strategię dalszego rozwoju oraz pozwoliły na stopniowe poszerzanie oferty produktowej. ...