Renovatorium
przez Bartosz Bartoszek, 2017-06-15 20:56:51
Firma godna polecenia wypłacalna polecam współpracę

ARYZTA POLSKA Sp. z o.o.
przez FF, 2017-06-20 21:32:47
Dobra atmosfera, kasa ok wypłacana na czas ( socjal, premie), spotkania z pracownikami:)

PROMAG POLSKA SP z.o.o
przez marian, 2017-06-16 11:08:01
Bardzo porządna firma z historią i precyzją podchodząca do przyszłego pracownika

Wpisy z naszego BLOGA:

Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w połowie stycznia 2017 roku ogłosił przyszły nabór wniosków od beneficjentów na stworzenie miejsc pracy w Bielsku-Białej w przedsiębiorstwach społecznych – spółdzielniach socjalnych. Nabór odbędzie się w dniach od 1 do 14 lutego bieżącego roku. Dla kogo dofinansowania? Najprawdopodobniej w najbliższej prz...
Czytaj więcej >>
Grupa Rosti należąca do szwedzkiego koncernu Nordstjernan, rozpoczęła działalność już w 1944 roku. Obecnie na całym świecie, w tym również w Polsce znajdują się zakłady tej marki. Rosti posiada m.in. dwa w Białymstoku i zatrudnia w nich około 1300 pracowników. Inwestycje na Podlasiu Pion europejski Grupy Rosti rozwija się na terenie Polski i inwest...
Czytaj więcej >>
W województwie podlaskim zgodnie z informacjami publikowanymi przez Główny Urząd Statystyczny i gromadzonymi przez urzędy pracy najlepiej zarabia się w stolicy województwa, czyli w Białymstoku. Jakie zawody pozwalają uzyskać najwyższe wynagrodzenie? Płaca w granicach 2000-3000 zł brutto Według GUS, pracownicy biurowi, administracyjni, asystenci i a...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Iwona Studzińska - Etykiety.pl Etigraf Sp. z o.o."
Etykiety.pl Etigraf to firma rodzinna założona w 2000 roku. Jak wyglądały początki działalności? Firma została założona jako przedsiębiorstwo czerpiące swoje inspiracje i zakorzenione w wartościach rodzinnych, na bazie których budowała sposób zarządzania. W szybkim tempie działanie lokalne rozszerzyła na całą Polskę i UE. Początki firmy to produkcja prostych białych etykiet logistycznych. Wraz ze wzrostem świadomości konsumentów i rozwojem rynku firma zaczęła inwestować w park maszynowy, dzięki czemu poszerzyła swoją ofertę o etykiety kolorowe. Ciekawym doświadczeniem dla nas był udział w programie Inicjatyw Firm Rodzinnych, gdzie mieliśmy szansę spotkać się z innymi przedsiębiorcami celem wymiany doświadczeń, ale także z fachowcami z różnych zakresów działania przedsiębiorstwa. Był to dla nas impuls do rozpoczęcia świadomego budowania marki Etykiety.pl Etigraf, stworzenia nowych założeń strategicznych i komunikacyjnych. Od momentu powstania rozwinęliśmy swoje usługi, doświadczenie firmy wzbogaciło się o nowe projekty wizerunkowe wykonywane dla naszych klientów, rozszerzyliśmy zakres usług. ...
"Wywiad z Magdalena Rozengart-Grzelczak - IKEA"
328 sklepów, działalność w 43 krajach, całkowita sprzedaż na poziomie ponad 31 mld euro w 2015 roku. IKEA to marka kultowa, obecna niemal w każdym domu. Na czym polega Państwa recepta na sukces? Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy szeroki asortyment funkcjonalnych i dobrze zaprojektowanych produktów, dzięki którym codzienne, domowe życie może stać się jeszcze lepsze. Nieustannie pracujemy nad zapewnieniem ich jak najwyższej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu niskiej ceny, aby jak najwięcej osób mogło sobie na nie pozwolić. Warto dodać, że główną zasadą finansową Grupy IKEA jest rozwój wyłącznie przy wykorzystaniu własnych zasobów. Oznacza to, że aby zainwestować pieniądze, najpierw musimy je zarobić. Dzięki temu możemy robić długoterminowe inwestycje na przyszłość. Chcemy, by nasze sklepy były łatwo dostępne dla jak największej ilości osób, dlatego większą część naszych zysków inwestujemy ponownie w obecne i nowe sklepy, a także w rozwój produktów, obniżanie cen i działania w zakresie zrównoważonego rozwoju. ...
"Wywiad z Anna Kochańska - Expander"
Jakie były początki firmy w Polsce? Expander powstał w 2000r., by jako pierwsza firma w Polsce zająć się kompleksowym doradztwem finansowym. Początkowo pośredniczył w sprzedaży produktów finansowych jako portal internetowy. Ponieważ klienci w Polsce nie byli jeszcze gotowi na sprzedaż wyłącznie przez Internet, zmieniono model funkcjonowania i pierwszy oddział Expander został otwarty w grudniu 2001 roku w Warszawie. Obecnie Expander jest drugą największą firmą doradztwa finansowego na naszym rynku.
Jaki był Pani zdaniem przełomowy moment dla firmy? Tych momentów było kilka. Jednym z nich było znalezienie w 2007r. inwestora (Innova Capital), który w 2010r. stał się jedynym właścicielem firmy. Pozwoliło to Expanderowi przyspieszyć tempo rozwoju sieci, poszerzyć ofertę produktową i zrealizować ambicje ekspansji w Polsce. Kolejnym krokiem milowym była dywersyfikacja portfela produktowego, wprowadzana już od 2012 roku, oraz rozwój placówek franczyzowych i sieci agregacyjnej. Obecnie sieć Expandera swoim zasięgiem pokrywa 85% powierzchni kraju, a z usług naszych doradców rocznie korzysta kilkadziesiąt tysięcy osób. ...