Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
foltrans center
przez kierowca, 2015-11-26 20:19:25
praca w firmie ok wynagrodzenie ok rozliczanie za lezenie i jezdzenie

BEETSMA
przez wieczny student, 2017-04-18 15:32:44
Pracowałem jako student na wakacjach w Holandii - nie przypominam sobie żadnych przykrych sytuacji, ani związanych z pracą ani z samą Beetsmą, wiec dla młodych jak najbardziej polecam

Valeant Polska
przez Roma, 2017-04-13 20:00:21
Mam ostatni etap do specjalistyki w Valeant - jak się tam pracuje?
Rozmowy były super - wysoki poziom ... pracuje Ktoś tam?

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Karolina Kubiak - WOOL STAR"
Na Państwa stronie czytamy: „Na początku było 4 pracowników...”. Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Po pierwsze uruchomienie linii produkcyjnej kilka miesięcy po rozpoczęciu działalności firmy. Istotne było również otrzymanie Certyfikatu Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych Produktów Leczniczych, co wiązało się z koniecznością utrzymania najwyższych standardów produkcyjnych. Wspomnieć należy naszą najgłośniejszą kolekcję Orchidea by Arkadius, według projektu światowej sławy projektanta mody. W 2015 r. z kolei dokonaliśmy rebrandingu firmy – zmieniło się logo i przekaz reklamowy. Nasi klienci zaczęli zwracać się do nas ze swoimi problemami ze snem, poszukiwali rozwiązań, które polepszą jakość snu. Zauważyliśmy, że potrzebują więcej informacji na temat zdrowego trybu życia i wpływu jaki zdrowy sen ma na funkcjonowanie całego organizmu. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom zdecydowaliśmy się rozbudować ofertę o porady na temat zdrowia.
Co wpływa na wysoką pozycję firmy WOOL STAR w branży? Przede wszystkim zaufanie klientów. Działamy już 15 lat. Nasi klienci nie zawiedli się na nas. Polecają nas i sami do nas wracają. Nasze produkty mają wieloletnie gwarancje i bardzo długo służą swoim użytkownikom. Nam z kolei daje to impuls do wprowadzania na rynek nowych produktów i innowacji, które podnoszą jakość snu i są atrakcyjne dla naszych klientów. ...
"Wywiad z Aniela Hejnowska - Groupon"
Od kilku lat Państwa firma radzi sobie na rynku z dużymi sukcesami. Jak wspominają Państwo swoje początki? Groupon przeszedł ogromną transformację – od start-up’u opartego na modelu zakupów grupowych przeobraziliśmy się w dojrzały e-commerce. W początkowej fazie rozwoju byliśmy świadkami spektakularnego wzrostu, który w konsekwencji umożliwił nam objęcie pozycji lidera. To co pozwoliło nam wypracować tak silną pozycję to umiejętność dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klientów, know-how i zmotywowany zespół. Mimo że obecnie jesteśmy dojrzałą organizacją, start-up’owy duch jest nadal istotnym elementem kultury organizacyjnej Groupon.
Co sprawia, że klienci zaczęli interesować się okazyjnymi ofertami, a firmy, które wzorują się na Grouponie pojawiają się coraz częściej? Prognozy na 2015 rok zakładają nawet 25% wzrost wartości sprzedaży internetowej w Polsce, co plasuje rynek e-handlu na pozycji jednego z najszybciej rozwijających się w Unii Europejskiej. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm chce zaistnieć w Internecie. Jest to słuszny kierunek, ponieważ rola e-commerce rośnie dynamicznie i daje możliwości dotarcia do nowych grup klientów zarówno dla nowych, jak i istniejących już na rynku firm. Należy pamiętać o tym, że rozpoczęcie działalności online wymaga wiele pracy, kompleksowych i zintegrowanych rozwiązań w wielu kanałach oraz wiąże się ze znacznymi kosztami. Obecnie sprawna strona, funkcjonalny sklep internetowy, nowoczesna logistyka czy szybkie metody płatności to standard, który pozwala sprostać oczekiwaniom klientów i umożliwia zdobywanie nowych. Nie wszystkie firmy są jednak przygotowane na taką inwestycję lub nie mają wystarczającej wiedzy w tym zakresie. Groupon jako platforma skupiającą oferty z różnych branż, zapewnia te wszystkie elementy swoim partnerom biznesowym oraz łączy je ze skuteczną promocją i wsparciem marketingowym. Jednocześnie, klienci przestali patrzeć na poszczególne elementy naszej oferty. Liczy się zakup usługi lub towaru jako całościowy proces, który ma być dla klienta spójny, łatwy i przyjemny. ...
"Wywiad z Bram Schouten - AB Midden Nederland"
Jak wyglądały początki firmy AB Midden Nederland w Polsce? W 1999 roku brakowało w Holandii rąk do pracy i gdy dowiedzieliśmy się, że istnieje możliwość zatrudnienia Polaków posiadających niemiecki paszport, zaczęliśmy wynajmować mieszkania, by móc ich zatrudnić i tym sposobem odpowiedzieć na tutejsze zapotrzebowanie do pracy.
Jaki wpływ na sytuację firmy miało wejście Polski do Unii Europejskiej? Na pewno to wydarzenie odegrało dużą rolę. Od kiedy 1 maja 2004 otworzyły się rynki pracy dla Polaków, wielu z nich przyjechało do Holandii w poszukiwaniu pracy.  
Firma istnieje na rynku już ponad 50 lat. Jak branża zmieniła się przez ten czas? Nasze korzenie leżą w sektorze mleczarskim. Przez pierwsze 20 lat dochodziły do niego kolejne branże rolnicze. Zatrudniamy fachowców między innymi przy hodowli krów, trzody chlewnej, szkółkach drzew i krzewów, uprawie owoców i warzyw. Około 1000 firm posiada członkostwo w naszej spółce. Kiedy właściciel jednej z nich choruje, wysyłamy któregoś z naszych pracowników, by przejął jego obowiązki. Członkostwo u nas zapewnia taką możliwość. Od 1995 roku wysyłamy do tych firm również personel do produkcji i w tym momencie jest to największa część naszej firmy. Poszerzyliśmy też naszą działalność poza sektor rolniczy. Zatrudniamy osoby również w logistyce, technice, budownictwie i przemyśle spożywczym. ...