Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
SIRIO POLSKA
przez młody, 2014-11-04 21:48:47
Pracowałem w tej firmie przez 8 lat jako pracownik ochrony. Jak pracowałem to narzekałem na zarobki, socjal itp- jak odeszłem i zobaczyłem jak wygląd rynek usług ochroniarskich to dopiero doceniłem to co miałem.
- premia na święta, wakcyjna oraz z zysków
- wypłata nigdy nie spóżniła sie nawet jeden dzień
- paczki dla dzieci na świeta, kolonie itp
Minusem jest duża liczba czasu pracy n dworze.

SMS Food Industries
przez Kola, 2015-12-08 14:00:12
Praca super kierownicy super personel extra kasa jak w Ameryce bardzo dobre zarobki

PESTAR Sp. z o.o.
przez malina, 2014-12-16 18:44:42
Wiadomo, niektórym nigdy nie dogodzisz, ja osobiscie miałem do czynienia z serwisem kopiarek tej firmy konkretna wycena usługi, osoby świadczącego naprawę rzetelnie wywiazały sie ze swojej pracy za dwa tygodnie przyjechał inny Pan do innej usługi też wywiazał się pozytywnie z naprawy jeszcze udzielił rady, która ulepszyła proces , z kadra zarzadzająca nie wiem jak jest bo nie miałem z nimi do czynienia ale moge się domyślać też jestem osoba decyzyjna w firmie, serwis POLECAM !!!

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jolanta Zendran - EuCO - Europejskie Centrum Odszkodowań S.A"
Europejskie Centrum Odszkodowań S.A. (EuCO) jest liderem rynku odszkodowań w Europie Środkowo-Wschodniej. Na czym dokładnie polega działalność waszej firmy? Pomagamy osobom poszkodowanym i ich bliskim uzyskać od towarzystw ubezpieczeniowych należne odszkodowania i świadczenia. Grupa Kapitałowa EuCO działa na terenie Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii. Od 2010 roku EuCO jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
W jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Zatrudniamy 195 osób w centrali spółki, natomiast sieć agentów w całej Polsce, którzy zajmują się sprzedażą usług i bezpośrednią obsługą klienta to około 27 tysięcy osób.
Jak pani myśli, za co klienci cenią wasze usługi? Kilkanaście lat temu niewielu Polaków wiedziało, że mogą starać się o odszkodowania od towarzystw ubezpieczeniowych. Od 2004 roku EuCO pokazuje społeczeństwu, że każdy ma pełne prawo do walki o należne świadczenia. Zwraca uwagę, że wszyscy poszkodowani w wypadkach oraz ich bliscy mogą liczyć na wsparcie silnej organizacji, która będzie bronić ich interesów - organizacji, która jest równym partnerem dla towarzystw ubezpieczeniowych. EuCO pomogło już 120 tysiącom osób i wywalczyło dla nich ponad miliard złotych odszkodowań - w swoich szeregach posiada specjalistów z zakresu prawa, medycyny pracy, rzeczoznawstwa, lekarzy orzeczników oraz własną Kancelarię Radców Prawnych, która reprezentuje klientów przed sądami. ...
"Wywiad z Dariusz Krzemiński - Ursa Polska Sp. z o.o."
Państwa firma na Polski rynek trafiła 18 lat temu, czy ciężko było przekonać klientów do swoich produktów? Na rynku polskim URSA działa już 18 rok, czyli można uznać, że osiągnęliśmy dojrzałość. Na pewno przez te lata wzrosła świadomość ekologiczna oraz wiedza na temat oszczędzania energii. Od samego początku skupiliśmy się na edukacji w tym zakresie, zarówno wykonawców, jak i dystrybutorów, co na pewno pozwoliło nam na zbudowanie trwałych relacji z naszymi klientami. Kolejnym ważnym aspektem budowania pozycji na rynku jest oferta produktowa – jakość potwierdzona wieloma certyfikatami i nagrodami oraz wprowadzane nowości, które wyróżniają nas na rynku materiałów izolacyjnych np. wełna mineralna PUREONE lub płyty z polistyrenu ekstrudowanego XPS. Dzięki wykwalifikowanej kadrze udało nam się krok po kroku zdobyć nowych klientów a tym samym udział w rynku, stając się jedną z czołowych marek na rynku polskim. 
Co wyróżnia firmę URSA od konkurencji? Bogata i spójna paleta produktów URSA znakomicie zaspokaja potrzeby naszych klientów związane z efektywnością energetyczną i komfortem akustycznym. Jako jedyni w Polsce mamy produkt z najlepszą wartością współczynnika przewodzenia ciepła dla wełen mineralnych na rynku polskim w rolce λ = 0,032W/mK. Będąc przekonani o jakości naszych produktów, nie boimy się udzielać dodatkowych gwarancji np. 15 lat dla przewodów wentylacyjnych URSA AIR. URSA jako pierwsza uzyskała Europejską Deklarację Środowiskową Produktu typu III zgodnie z nową normą EN 15804. Ta europejska norma ma na celu zharmonizowanie dziedziny oceny środowiskowej produktów. Regularne ankiety potwierdzają wysoki poziom zadowolenia klientów z serwisu po sprzedażowego – a w dzisiejszych czasach ten element jest bardzo istotny dla budowania stabilnej pozycji na rynku.  ...
"Wywiad z Monika Piekarska - Sitel Polska"
"Wywiad z Paul Cosmin Ionescu - Sitel Polska"
Jak SiTEL pojawił się na rynku i jakie były początki jego polskiej filii? SiTEL Corporation została założona w 1985 roku, w 1995 roku staliśmy się podmiotem publicznym ze sprzedażą o wartości 100 milionów dolarów. Na dzień dzisiejszy wartość sprzedaży wynosi ponad 1.43 miliarda dolarów rocznie. Działalność firmy prowadzona jest w 108 lokalizacjach, w 21 krajach. W skali globalnej SiTEL wspiera klientów w 40 językach, w 62 krajach w Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie, Afryce i rejonie Azji-Pacyfiku. Z naszym ponad 30-letnim doświadczeniem w tej branży, 61 tysięcy pracowników Firmy SiTEL wspiera klientów za pomocą centrów usługowych zarządzających relacjami z konsumentem. Zapewniają one przewidywalny i wymierny zwrot kosztów inwestycyjnych poprzez budowę lojalności konsumenta końcowego, zwiększanie sprzedaży oraz podnoszenie wydajności. SiTEL zarządza programami konsumenckimi w imieniu najbardziej znanych marek na świecie proponując rozwiązania globalne, takie jak pozyskiwanie i obsługa klientów, wsparcie techniczne oraz programy mediów społecznościowych. W październiku 2004 roku w Warszawie, SiTEL otworzył swoją pierwszą komórkę contact center w Polsce, która była także pierwszą inwestycją SiTEL w Europie Środkowo-Wschodniej. Działania rozpoczęły się od treningu agentów do obsługi międzynarodowego projektu z dziedziny technologii konsumenckich. Do dnia dzisiejszego z Warszawy prowadzimy wsparcie techniczne dla powyższego projektu. Jest to korporacja będąca jednym ze światowych liderów w swojej branży. Dzisiaj SiTEL to 10 lat tradycji w Polsce, a nasza filia w Warszawie jest niezwykle ważna dla całej korporacji. Z SiTEL Warszawa uzyskaliśmy wysokowydajny, wielojęzykowy contact center, wspierający ponad 10 międzynarodowych klientów w ponad 20 językach. Nasi pracownicy są wielokulturowi, dostosowani do obsługi innych rynków europejskich – obsługujemy niemal wszystkie języki regionu EMEA. Na dzień dzisiejszy z Warszawy nasi polscy specjaliści pracują dla najważniejszych międzynarodowych marek. Świadczą usługi z zakresu merytorycznego i technicznego wsparcia klienta, obsługi klienta oraz mediów społecznościowych do których zaliczamy handel elektroniczny, elektronikę konsumencką, produkcję oraz ochronę zdrowia. Dodatkowo Polska jest jednym z naszych głównych rynków, które wspierają klientów niemieckich ze względu na niewielką odległość. Z naszą warszawską filią i jej 800. pracownikami patrzymy optymistycznie w przyszłość. ...