No Problem
przez Pat, 2015-05-07 18:43:29
Jak narazie nie narzekam. Jestem studentką, nabijam ceny i wykładam towar w Auchanie(Gdynia) , stawka 9 zł brutto...

Perfect Consulting
przez OLX, 2016-11-18 14:20:35
Odbyłam praktyki. Był bardzo fajnie.

About You.pl Sp. z o.o.
przez Karolina, 2014-10-07 11:24:31
Od wczoraj rozpoczęłam pracę o jakiej marzyłam. Bardzo dziękuje firmie About You gdyż to właśnie dzięki tej firmie zdobyłam pracę. Rekrutacja przeprowadzona w pełni profesjonalnie i rzetelnie. Nie ma żadnych uwag, a wręcz przeciwnie poczuwa się do obowiązku (zresztą miłego obowiązku :) aby w pełni świadomie polecić About You kandydatom, którzy faktycznie szukają nowych perspektyw zawodowych. Raz jeszcze DZIĘKUJE.

Wpisy z naszego BLOGA:

Na tle całego kraju Gdynia bardzo dobrze wypada pod względem liczby osób pozostających bez pracy. W styczniu 2017 roku poziom bezrobocia rejestrowanego w tym nadmorskim mieście wynosił zaledwie 3,9 proc. W efekcie wiele miejsc pracy w Gdyni przez nawet kilka miesięcy pozostaje nieobsadzonych, a pracodawcy muszą podołać karkołomnemu zadaniu zorganiz...
Czytaj więcej >>
Kobieta marynarzem?
03 lipiec 2017
Zdecydowaną większość pracowników branży morskiej stanowią mężczyźni. Potwierdzają to również statystyki prowadzone na wyższych uczelniach w Szczecinie czy w Gdyni. Czy praca marynarza to rzeczywiście typowo męskie zajęcie? Studentki w Akademiach Morskich W Gdyni na Wydziale Nawigacyjnym Akademii Morskiej tylko 30 proc. wszystkich studentów stanowi...
Czytaj więcej >>
Trójmiasto to obszar, w którym poziom bezrobocia rejestrowanego jest bardzo niski. Główny Urząd Statystyczny podaje, że stopa bezrobocia w lutym 2017 roku wyniosła w Gdańsku zaledwie 3,7 proc. W Sopocie jest to tylko 2,9 proc., a bez pracy w Gdyni pozostaje 3,9 proc. obywateli. Rynek pracy staje się więc powoli rynkiem pracownika. Gdzie pracodawcy ...
Czytaj więcej >>
Cieśla, stolarz, elektryk czy murarz to zawody poszukiwane w wielu regionach w całej Polsce. Oferty pracy dla fachowców w Gdyni bardzo często pozostają bez odpowiedzi. Pracodawcy narzekają, że pomimo bardzo dobrych warunków pracy i płacy, brakuje chętnych do podejmowania zatrudnienia, zwłaszcza w branży budowlanej. W jakich zawodach występuje defic...
Czytaj więcej >>
Jeśli nie zmieni się sytuacja na rynku pracy w Gdyni i nie znajdą się chętni do pracy w charakterze kierowców autobusów, wkrótce może zabraknąć kadry obsługującej transport miejski. Kierowcy są poszukiwani również przez prywatne firmy, które publikują oferty pracy w Gdyni, ale bezskutecznie chcą zatrudniać pracowników w takim charakterze. Dlaczego ...
Czytaj więcej >>
Zjawisko zatrudniania do pracy w polskich firmach obcokrajowców, zwłaszcza obywateli Ukrainy, Białorusi czy Rosji, nie jest nowe w Polsce. Trwa od kilku lat, ponieważ sukcesywnie ubywa rąk do pracy wśród rodzimych obywateli. Wyraźnie widoczne jest to w przypadku firm z Pomorza. Oferty pracy dla obcokrajowców ma między innymi Gdynia. Konieczne zezwo...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Beata Ulijasz - Maersk Polska"
​​​​​​​Chcielibyśmy przybliżyć naszym użytkownikom strukturę Państwa firmy. Czy mogłaby Pani o niej opowiedzieć? Maersk Polska  zatrudnia ok. 100 osób w trzech lokalizacjach. Biuro główne znajduje się w Warszawie, gdzie zatrudniamy ok. 70 osób, kolejne znajduje się w Gdyni, natomiast najmniejsze mieści się w Krakowie. W regionie Europy Środkowo-Wschodniej zatrudniamy w sumie ok. 185 osób.Usługi związane z morskim transportem kontenerowym oferujemy pod trzema szyladmi - Maersk Line, Safmarine oraz Seago Line. Oczywiście zwracamy szczególną uwagę na potrzeby naszych klientów i odpowiadając na nie zapewniamy również dostosowaną do klienta ofertę transportu intermodalnego lądowego (door-to-door). Jako firma usługowa realizujemy obsługę B2B, zatrudniamy więc wyłącznie pracowników biurowych.Najczęściej zatrudniamy osoby na stanowiska komercyjne, czyli sprzedaż, trade and marketing oraz dział obsługi klienta. Poszukujemy zatem głównie w obszarach bezpośrednio realizujących strategie sprzedaży. Regularie rewidujemy kompetencje potrzebne do tego, aby wykonywać zadania i realizować założenia biznesowe. ...
"Wywiad z Monika Mychlewicz - Xella Polska Sp. z o.o."
"Wywiad z Karolina Kłos - Xella Polska Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy Xella? W tym roku nasza firma świętuje 20-lecie, bowiem tyle lat jest już na rynku jedna z naszych kluczowych marek – Ytong. Właśnie pod nazwą Ytong funkcjonowaliśmy jako firma aż do 2004 roku, kiedy to połączyliśmy się z producentem bloków Silka i zmieniliśmy nazwę na Xella Polska sp. z o.o. Był to kluczowy moment dla spółki, bowiem od tego czasu jako jedyni na rynku możemy oferować pełen system materiałów konstrukcyjnych do budowy ścian – bloczki Ytong i bloki Silka, które można ze sobą połączyć na jednej budowie. Pozwalają wznosić dowolne obiekty od jedno- i wielorodzinnych, po wielkoskalowe budynki przemysłowe, czy duże gmachy publiczne. 
Jaka jest misja Państwa firmy? Xella Polska prowadzi działania mające na celu tworzenie i umacnianie w społeczeństwie pozytywnego wizerunku energooszczędnych rozwiązań stosowanych w budownictwie. Działania edukacyjne prowadzone wśród różnych grup – uczestników rynku – sprawiają, że wzrasta świadomość społeczna dotycząca ochrony zasobów naturalnych. Ze względu na dynamicznie rozwijający się segment budownictwa, Xella Polska nie tylko dostarcza jedne z najlepszych rozwiązań systemowych do budownictwa, ale również edukuje, zapewniając inwestorom, deweloperom, architektom, wykonawcom i dystrybutorom informacje na temat zmieniającej się branży budowlanej. Xella Polska jest liderem rozwiązań energooszczędnych w budownictwie oraz dostawcą najcieplejszych konstrukcyjnych materiałów budowlanych do wznoszenia ścian. Szeroki wachlarz produktów spełnia wiele wymogów stawianych przed współczesnym budownictwem w zakresie ekologii, komfortu cieplnego, akustyki, paroprzepuszczalności, odporności na korozję biologiczną, ogień, czy też wysokiej wytrzymałości na ściskanie. ...
"Wywiad z prof. Marcin Kalinowski - WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA W GDAŃSKU"
Są Państwo jedną z najchętniej wybieranych uczelni niepublicznych w Polsce. Co wpływa na zbiorową decyzję studentów? Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku to uczelnia, której oferta i organizacja skierowana jest przede wszystkim do osób pracujących pragnących podnieść swoje kwalifikacje. Wiemy, że w dzisiejszych czasach większość młodych ludzi podejmuje pracę zarobkową, aby utrzymać się na studiach. Dlatego proces kształcenia zorganizowaliśmy tak, aby każdy student mógł znaleźć czas i na naukę, i na pracę. Kierunek, który obraliśmy został doceniony zarówno przez niespełna 7 tysięcy pracujących studentów i słuchaczy, którzy co roku zdobywają u nas wiedzę i doświadczenie, jak i wśród pracodawców, którzy stają się naszymi partnerami biznesowymi. Szczególną uwagę przykładamy do praktyczności. Nasze programy nauczania konsultowane są z przedstawicielami poszczególnych branż, aby jak najlepiej odzwierciedlić realia gospodarcze.
W jaki sposób zachęcają Państwo studentów do takiego wyboru? Nasza marka istnieje na rynku trójmiejskim od 17 lat. Przez ten czas wypracowaliśmy swoją pozycję i zaufanie. Najistotniejszą kwestią jest fakt, iż cały czas dbamy o nasze podstawowe atrybuty marki, w skład których wchodzi praktyczne podejście do programu nauczania oraz stworzenie przyjaznej atmosfery instytucji jaką jest Uczelnia. To my jesteśmy dla naszych studentów, a nie oni dla nas. Dodatkowo przywiązujemy ogromną wagę do procesu dydaktycznego, ciągle go monitujemy i ulepszamy. Istotny również jest fakt, że prowadzimy zwartą kampanię marketingową wspieraną przez działania dobrego PR. ...