Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Kinga Ostrysz - Citi Service Center Poland"
Jakie były początki firmy? Właśnie obchodzimy 10-lecie powstania Citi Service Center Poland. Rozpoczynaliśmy w 2005 roku z liczbą 57 pracowników. Minęła dekada a my możemy pochwalić się liczbą ponad 3500 osób i stale rośniemy. W tym roku planujemy zwiększyć zatrudnienie o kolejne 1000 osób. Rozpoczynaliśmy od relatywnie prostych operacji finansowych. Bardzo szybko organizacja rozpoczęła proces przejmowania coraz bardziej zaawansowanych procesów obsługując klientów na całym świecie i potwierdziła tym samym wysoką jakość i ekspertyzę na rynku międzynarodowym. W rejonie EMEA są cztery takie centra jak nasze, w Budapeszcie, Dublinie i Belfaście. CSC Poland jest jednak najszybciej rozwijającym się pod kątem złożoności usług oraz wzrostu zatrudnienia.
Jakie są więc czynniki rozwoju firmy? Po pierwsze wykwalifikowana kadra, a co za tym idzie - wysoka jakość świadczonych usług. To czynniki wzmacniające naszą pozycję w regionie. Na lokalnym rynku ważne aspekty to duża dynamika wzrostu, pozytywna atmosfera i międzynarodowy charakter, które zachęcają do współpracy kolejne grona absolwentów jak i doświadczonych ekspertów.  ...
"Wywiad z Piotr Frycz - Zakłady Aparatury Chemicznej CHEMET SA"
Zakres świadczonych przez Państwa usług jest bardzo szeroki. Czym dokładnie zajmuje się CHEMET? CHEMET SA od wielu lat zajmuje się produkcją zbiorników cystern kolejowych, a od kilku również kompletnych wagonów cystern kolejowych i jest to jedno z naszych większych osiągnięć. Wytwarzamy także zbiorniki stacjonarne na gaz LPG, które znajdują zastosowanie zarówno w przedsiębiorstwach, jak i prywatnych domach jako elementy systemu grzewczego. Dodatkowo są wykorzystywane na stacjach do tankowania LPG. Nasza oferta obejmuje również zbiorniki kriogeniczne na gazy atmosferyczne oraz LNG, a także całe stacje regazyfikacji LNG. Jesteśmy jednym z największych w Europie producentów przenośnych i stacjonarnych zbiorników ciśnieniowych na gazy skroplone.
Jak przedstawia się Państwa zespół? Nasi pracownicy zajmują się produkowaniem aparatury procesowej, takiej jak zbiorniki filtracyjne, reaktory, kolumny, elementy stacji odgazowania wody i jej oczyszczania. W naszym zespole mamy sztab konstruktorów, którzy dbają o najlepsze rozwiązania technologiczne. Dzięki temu czuwamy nad jakością oferowanego produktu od rysunku technicznego, po opuszczenie gotowego wyrobu i dotarcie do klienta. ...
"Wywiad z Dawid Bojarowicz - Asco Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Sp. k."
Firma ASCO Systemy Informatyczne powstała w 1994 roku. Jak wyglądały jej początki? Pierwszym kluczowy moment w historii naszej firmy to rozpoczęcie prac nad systemem informatycznym obsługi magazynu i sprzedaży dla jednej z największych hurtowni części zamiennych do samochodów w kraju. Projekt okazał się wielkim sukcesem i posłużył jako podstawa do stworzenia naszego flagowego produktu, którym jest program do obsługi magazynu i sprzedaży FIRMA2000.
Jak wyglądał rozwój firmy w kolejnych latach? Dalszy rozwój firmy to tak naprawdę odpowiedź na potrzeby klientów. Rozbudowaliśmy program o dodatkowe moduły, między innymi Analizator, czyli program służący do analiz, AsTer - program do obsługi magazynu za pomocą kodów kreskowych i Arkadia - program finansowo-księgowy. Zintegrowanie wszystkich programów ze sobą pozwoliło nam na kompleksową obsługę zarówno małych, średnich jak i dużych przedsiębiorstw. Jednym z kluczowych momentów było powstanie modułu zamówień internetowych (MZI).   
Jak to wpłynęło na rozwój firm, korzystających z Państwa oprogramowania? Dzięki temu modułowi firmy współpracujące z nami w prosty sposób mogły przenieść swoją ofertę do sieci, ograniczając obsługę telefoniczną, a zastępując ją czytelnym i łatwym w obsłudze interfejsem, dzięki któremu klienci mogli w szybki sposób składać zamówienia. Co więcej, moduł umożliwiał połączenie online z dostawcami w celu sprawdzenia dostępności i porównania cen danego towaru, co wyeliminowało potrzebę składowania części na lokalnych magazynach i pomogło poszerzyć asortyment dostępny na e-sklepach naszych klientów. Następnym ważnym krokiem naprzód była możliwość integracji naszych sklepów internetowych z danymi TecDoc, zawierającymi informacje o częściach zamiennych dla warsztatów i sklepów motoryzacyjnych. Dzięki temu na e-sklepie można m.in. zidentyfikować, do jakiego samochodu pasuje dana część, jakie ma zamienniki, zobaczyć jej zdjęcie. ...