Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Klaver Sp. z o. o.
przez Mistrz lakiernik, 2016-04-30 17:16:58
A ja właśnie wróciłem z Holandii na chwilę bo za chwilę wracam.Jeśli ktoś chce wyjechać jako lakiernik to polecam.

Control Process S.A.
przez pracownik_DB, 2014-08-21 15:43:54
Jestem pracownikiem działu budowlanego w Krakowie. Firma jednym słowem prężna i zorganizowana. Prowadzi jedne z największych inwestycji budowlanych w polsce. Z tego co widziałem jak inne firmy padały to CP pozyskiwał nowe kontrakty. Firma ma mocną pozycją na rynku. Budowy są prowadzone przez doświadczonych fachowców z wieloletnim stażem. Robią szkolenia, wyjazdy integracyjne. Pieniądze zawsze w terminie, premie wypłacane.

Goetz
przez Lucyna Kraków, 2014-08-27 11:41:58
Odpowiedź na: [anonim - 2010-12-11 18:26:56]:
A czy Ci nie chodzi o Pana (usunięte przez administratora)w Krakowa ? Ja też pracowałam Goetz w Krakowie i jak się dowiedziałam, że zmienił firmę przeniosłam się do niego i jestem już 4 rok bardzo zadowolona.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Marki Shell nikomu nie trzeba przedstawiać. Oznaczona charakterystyczną żółto-czerwoną muszlą firma postanowiła otworzyć w Krakowie nową siedzibę. Shell Business Operations przeniósł się do stolicy Małopolski z Zabierzowa, w którym działał od 2006 roku. Dzięki temu przedsiębiorstwo mogło zwiększyć swój zakres działalności, co skutkowało zatrudnieni...
Czytaj więcej >>
Kraków jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się miast na mapie Polski. Nie tylko firmy z polskim kapitałem, ale być może więcej przedsiębiorstw międzynarodowych ma tutaj swoje siedziby. Dzięki temu zwiększają się możliwości podejmowania zatrudnienia przez mieszkańców miasta i okolicznych miejscowości. Centra badawczo-rozwojowe w Krak...
Czytaj więcej >>
Programiści i pozostali specjaliści z branży IT są poszukiwani na globalnym rynku pracy. Pracodawcy są skłonni zaoferować im wysokie wynagrodzenie, jeśli tylko mają praktyczne umiejętności programistyczne i doświadczenie w pracy na takim stanowisku.  W Krakowie stawki płacy osiąganej przez specjalistów IT są bardzo wysokie. Niedobór 1 mln programis...
Czytaj więcej >>
Podjęcie pracy przez osobę niepełnosprawną to dla niej nie tylko sposób na zdobycie stałego źródła dochodu, pozwalającego na samodzielne utrzymanie się, ale również metoda rehabilitacji społecznej, fizycznej i psychicznej. Jak podchodzimy do kwestii niepełnosprawności w miejscu pracy? O takich kwestiach prowadzone będą dyskusje w Krakowie.  O wydar...
Czytaj więcej >>
Warsztaty Pracy Infobrokera
05 sierpień 2017
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego będzie gospodarzem „Warsztatów Pracy Infobrokera”. Konferencja ta odbędzie się w Krakowie już 29 maja 2017 roku. Organizatorami wydarzenia są Stowarzyszenie Profesjonalistów Informacji oraz Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Kto za...
Czytaj więcej >>
Majówka z pracą w Krakowie
05 sierpień 2017
Już 23 maja 2017 roku odbędzie się w TAURON Arenie w Krakowie wydarzenie ważne dla rynku pracy – lokalnego i ogólnokrajowego. Mowa tu o Targach Pracy i Przedsiębiorczości, które odbywają się w tym roku pod hasłem „Majówka z pracą”. Organizatorem targów jest Grodzki Urząd Pracy w Krakowie. O targach „Majówka z pracą” to kolejna edycja […...
Czytaj więcej >>
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie rozpoczął 21 marca 2017 roku nabór wniosków o zawarcie umowy na zorganizowanie stażu w ramach projektu pod tytułem „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (III)”. Na czym polega program i kto właściwie może wziąć w nim udział? O projekcie Województwo […...
Czytaj więcej >>
Targi pracy na AGH
06 lipiec 2017
Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie zorganizowała w środę, 5 kwietnia 2017 roku wiosenną edycję Targów Pracy AGH. Odwiedzający mieli szansę zapoznać się z ofertami pracy w Krakowie i okolicy, jak również porozmawiać z potencjalnymi pracodawcami. Szansa dla pracowników Pomimo faktu, że to krakowska Akademia Górniczo-Hutnicza zorganizowała targi pr...
Czytaj więcej >>
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie informuje na swoich stronach internetowych o liczbie osób pozostających bez zatrudnienia w stolicy Małopolski oraz o wakatach w różnych profesjach. Jak wygląda obecnie sytuacja na rynku pracy w Krakowie? Bezrobocie w Krakowie Według danych Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, na dzień 28 lutego 2017 roku było w nim zar...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Hanna Kąkol - Perfect Consulting"
Na czym polega praca w agencji HR? Praca w agencji HR to pełen wachlarz działań związanych z rekrutacją, m.in :  poszukiwanie kandydatów o określonych predyspozycjach, którzy aktualnie są zainteresowani zmianą pracy,  selekcja i analiza setek aplikacji,  weryfikacja kompetencji,  przeprowadzanie badań metodą Assesment Center,  wywiady rekrutacyjne, rozmowy kwalifikacyjne,   a także działania związane z poszukiwań źródeł dostępu do kandydatów o adekwatnych kwalifikacjach
Ta branża przeżywa duży rozwój, konkurenci wywierają presję? Konkurencja jest duża, ale taka powinna być bo to powoduje, że firma się rozwija. Oczywiście, że wywieramy na siebie wpływ - wierzę, że pozytywny. To podnosi jakość naszych usług.
Co sprawia, że agencje HR cieszą się coraz większą popularnością wśród firm? Współpraca z Agencją HR to przede wszystkim oszczędność czasu. Wyselekcjonowanie kandydata o wysokich kwalifikacjach aktualnie jest bardzo czasochłonne. Rekruterzy mają swoje sposoby by to zrobić, a działy personalne mogą skupić się innych zadaniach. Ponadto jako agencja dajemy gwarancję, co jest dodatkową korzyścią. Wykorzystujemy określone narzędzia i wypracowane procedury. ...
"Wywiad z Bogdan Sawicki - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IPB Sp. z o.o."
Działają Państwo na rynku już od prawie 25 lat. Jak w tym czasie zmieniła się firma? Oczekiwania klientów zapewne również uległy zmianie? W tym roku obchodzimy ćwierćwiecze istnienia. W tym czasie firma bardzo się zmieniła: IPB było na początku kilkuosobową, rodzinną firmą, w pierwszych latach swojej działalnością skupiającą się na produkowaniu dekoracji na rynek krajowy. Wraz z czasem, z nabranym doświadczeniem, pojawiały się coraz bardziej ambitne projekty. Od 14 lat rozwijamy sprzedaż zagraniczną. Dzisiaj IPB zatrudnia na stałe 100 pracowników, w szczycie sezonu produkcyjnego – 350. Mamy klientów w 45 państwach na różnych kontynentach. Jesteśmy nie tylko rzemieślnikiem, ale przede wszystkim projektantem i doradcą wizerunkowym w zakresie aranżacji przestrzeni publicznej – obecnie właśnie takiego wsparcia oczekują klienci. I nadal perspektywy na więcej, bo branża się rozwija.
Jakie usługi Państwo oferują? Czy Państwa klienci to głównie firmy, czy również osoby indywidualne? Oferujemy projekty aranżacji przestrzennych, elementy i rozwiązania dekoracyjne oraz wszystkie usługi z nimi związane, czyli transport, montaż i demontaż, magazynowanie, konserwację, wynajem. Naszymi klientami są przede wszystkim galerie handlowe oraz instytucje odpowiedzialne za dekorację przestrzeni miejskiej. Do tego wszelkie obiekty użyteczności publicznej – dekorowaliśmy zarówno dworce i lotniska, jak i teatry, sale koncertowe, luksusowe hotele i restauracje. Obsługujemy także firmy eventowe i hurtownie, ale nie zamykamy się na współpracę z klientem indywidualnym. Tych pojawia się u nas najwięcej dosłownie w przeddzień Bożego Narodzenia i nikogo nie odprawimy z pustymi rękami. W końcu to Święta! ...
"Wywiad z Andrzej Jacaszek - ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k."
Obecnie są Państwo polskim liderem w propagowaniu najnowszych trendów i metod zarządzania. A jaka jest geneza firmy? Firma rozpoczęła działalność w 1992 roku w Kanadzie jako Canadian International Management Institute. Cztery lata później przeniosła się do Polski, zmieniając z czasem nazwę na ICAN Institute. W 2016 roku świętowaliśmy zatem 20-lecie działalności na polskim rynku. Przez wszystkie te lata skupialiśmy się na dostarczaniu polskim przedsiębiorcom najnowszej wiedzy i narzędzi, które pozwoliłyby im rozwijać biznes i budować przewagę konkurencyjną bez względu na okoliczności rynkowe. Dobre firmy wygrywają także w trudnych czasach dzięki zwinnej reakcji na złote szanse i odporności na podmuchy śmierci, mają także umiejętności wykorzystywania nowych szans w momencie, gdy inne jeszcze ich nie widzą.
W swojej historii mieli Państwo wiele przełomowych momentów. Czy któreś wydarzenie stało się dla Państwa punktem zwrotnym? Dwa wydarzenia można uznać za prawdziwe kamienie milowe w rozwoju instytutu. Pierwszy z nich to rok 2000 – uruchomiliśmy wówczas pionierską edycję rocznego programu rozwojowego dla kadry zarządzającej, Management™. Powstał on jako alternatywa dla typowo akademickich programów, w których podstawy teoretyczne często rzeczywiście stoją na wysokim poziomie, ale nie są w satysfakcjonujący sposób powiązane z praktycznymi narzędziami zarządzania. A tego właśnie brakuje menedżerom: konkretnych metod i narzędzi o potwierdzonej skuteczności, które od razu mogą zastosować we własnych firmach. Innym momentem przełomu dla ICAN Institute był rok 2003, kiedy zaczęliśmy wydawać polską edycję „Harvard Business Review” – najbardziej prestiżowego magazynu o zarządzaniu. W tym samym roku zorganizowaliśmy pierwszą konferencję z zagranicznym autorytetem biznesu. Podobne wydarzenia inicjujemy do dzisiaj, dając w ten sposób polskim przedsiębiorcom możliwość poznania najnowszych trendów biznesowych bezpośrednio od osób, które za nimi stoją. ...