STAFF SERVICE
przez Antek, 2014-08-26 16:08:26
Odpowiedź na: [nati - 2014-08-25 12:57:24]:
Tak, byłem wtedy na szkoleniu. Od tej pory juz kilka razy pracowałem bo miałem strój i książeczkę z poprzedniej pracy. Jak narazie wszystko wyglada dobrze. Pensje będę odbierał dopiero we wrześniu, ale tak jak mi mówił mi mój kolega i inni kelnerzy których spotkałem w pracy nie ma problemu z wypłata. Ponoć firma wypłacalna i pieniądze zawsze na czas bez żadnych ściem tak jak ostatnio słyszałem w radio o innych podobnych firmach. Na razie nie pracowałem codziennie, ale juz do mnie dzwonili, ze od września zaczyna sie mocny sezon i żebym nigdzie nie wyjeżdżał na dłużej bo pracy ma byc duzo. Tyle w temacie. Powodzenia na szkoleniu i do zobaczenia w hotelach. Aaaa do Stud-umowa jest zwykła zlecenie. Nie ma tam nic nadzwyczajnego.

Zapiecek Polskie Pierogarnie
przez Mewwwa, 2014-09-02 09:41:24
Cóż, praca w gastronomii do łatwych i sielankowych nie należy i nie każdy się nadaje, nie każdy wytrzyma. Praca kelnerki to ciężkie zajęcie, niezależnie od miejsca pracy. Zapiecka znam trochę od wewnątrz bo dobra znajoma pracowała jako kelnerka. Lubiła taką pracę i nie narzekała, jak w lokalu jest ruch to napiwki były OK, to że trzeba się nabiegać aby je mieć to norma, niektórzy chyba po prostu mają błędne pojęcia o charakterze pracy kelnerki :) ona jak najbardziej polecała, ale tylko jeśli ktoś jest pracowity i lubi taką pracę :)

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego
przez agnieszka25, 2014-10-29 15:12:57
Witam,

polecam współpracę z agencją pośrednictwa pracy IRKL. Pomoc w zorganizowaniu wyjazdu, na miejscu też wszystko zgadzało się z tym co wcześniej powiedziała konsultantka przedstawiająca mi ofertę.Pracuję jako kelnerka w niewielkim hotelu na Bawarii i jestem naprawdę zadowolona:)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Magdalena Kandefer-Kańtoch - BP Polska S.A. i sp.,sp.j."
Jesteście obecni na polskim rynku paliw od ponad dwudziestu lat. Jak przez ten czas firma rozwinęła się w naszym kraju? W sierpniu 2015 roku świętowaliśmy 20-lecie otwarcia pierwszej stacji BP w Polsce, wkrótce otworzymy stację numer pięćset, a w 2016 roku firma będzie obchodzić 25-lecie obecności w naszym kraju. To symbolizuje nasze osiągnięcia, a z drugiej strony plany długofalowego stabilnego inwestowania w Polsce. Kiedy 5. sierpnia 1995 roku w Gliwicach otwieraliśmy pierwszą stację był to czas, kiedy gospodarka rynkowa w Polsce dopiero raczkowała, a my uczyliśmy się zasad prowadzenia biznesu od nielicznych wówczas firm zachodnich, które inwestowały na naszym rynku. Otwarcie w Polsce pierwszej stacji było dla nas bardzo ważnym momentem, startem budowy dużej sieci. Dziś wszystkie punkty z naszym logo to tak zwane stacje premium. Od początku priorytetem naszych działań była jakość, zarówno jeśli chodzi o produkty i usługi, jak i standard obsługi klienta. Budując stacje, stosujemy najwyższe standardy technologiczne, dbamy, aby były to obiekty estetyczne i przyjazne środowisku. Dzięki specjalnym instalacjom opary paliwa podczas tankowania odprowadzane są do zbiornika głównego, dzięki czemu do atmosfery nie dostają się szkodliwe węglowodory. Jak wyróżniacie się na tle konkurencji? Naszą przewagą było i jest to, że możemy korzystać z globalnych doświadczeń BP. Jako pierwsi wprowadzaliśmy innowacyjne rozwiązania, które wpłynęły na podniesienie standardu usług w całym sektorze paliwowym w Polsce. Wycofaliśmy paliwa ołowiowe, a w ofercie znalazły się wzbogacone paliwa BP Ultimate, wprowadziliśmy normy HACCP, zbudowaliśmy największą w Polsce sieć myjni bezdotykowych....
"Wywiad z Gabriela Sienkiewicz - eMediator.pl Sp. z o.o."
Jakie były początki eMediator.pl? Nie było łatwo. Ludzie, którzy mają długi i inne problemy finansowe nie ufają takim firmom, dlatego też od początku kładliśmy szczególny nacisk na uczciwość, rzetelność oraz profesjonalizm, w taki sposób by było to odczuwalne przez naszych klientów już od pierwszej rozmowy. Z czasem zbudowaliśmy wspaniały, scementowany i zaprzyjaźniony zespół, który podchodzi do swoich zadań ze szczerym powołaniem.
Jakie obszary obejmują Państwa usługi? Nasza firma wykonuje usługi z sektora prawno - finansowego, gdyż w skład grupy eMediator.pl wchodzi Kancelaria Prawna eMediator Legal, która świadczy usługi dla małych i średnich firm, oraz osób indywidualnych w zakresie m.in. prawa bankowego, gospodarczego czy cywilnego. Największe zainteresowanie budzą mediacje, inaczej restrukturyzacja zadłużenia czyli negocjacje z instytucjami finansowymi w zakresie spłaty zobowiązań. Naszym celem jest wypracowanie ugody na korzystnych dla spłacającego warunkach. Wiele osób ma przejściowe problemy z płynnością finansową ale nie wiedzą jak rozmawiać z wierzycielami i podpisać ugodę w sprawie. ...
"Wywiad z Dorota Patejko - Auchan Polska"
Auchan to…? Co jest wizytówką waszej firmy? Marka Auchan to przede wszystkim niskie ceny, dobra jakość produktów, szeroki i trafny wybór. Oferta dla klienta znajduje swoje odbicie w kampaniach promujących markę „Albo nuda, albo Auchan” oraz „Zbijamy ceny zawodowo!”. Auchan to firma odpowiedzialna, troszcząca się o dobro swoich klientów, pracowników i partnerów biznesowych. Poprzez realizację strategii zrównoważonego firma wywiera pozytywny wpływ na środowisko lokalne, do podniesienia jakości życia jak największej liczby klientów i współpracowników. Auchan realizuje projekty na skalę krajową – angażując się z rozwiązywanie takich problemów społecznych jak niedożywienie (współpraca z Bankami Żywności), niosąc pomoc dzieciom (współpraca z Wioskami Dziecięcymi, czy Polską Akcją Humanitarną – program Pajacyk) oraz wspierając chorych na białaczkę (współpraca z fundacją DKMS) w walce o życie. Dodatkowo, każdy ze sklepów Auchan Polska, realizuje własne projekty i angażuje się w działania na rzecz podniesienia jakości życia swojego najbliższego otoczenia. ...