Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
przez m., 2015-02-19 19:56:39
Witam wszystkich,
Pracowałam w Sodexo na stanowisku Kasjer/bufetowa. Praca bardzo mi sie podobała, bez stresowa, atmosfera jest idealna zarówno miedzy pracownikami jak i Menadżerem. Polecam serdecznie wszystkim zainteresowanym.:)

InC Praca
przez xyz, 2015-09-11 14:57:55
Pracowałam za pośrednictwem tej agencji w lipcu jako kasjerka i zapłacono mi bez problemów w terminie. Moi znajomi również nie mieli żadnych kłopotów. Tak więc polecam.

Ludwik Styl
przez Monica, 2015-03-16 15:19:45
Pracuje w tej firmie i wszystko jest ok.. nie rozumiem skąd te negatywne komentarze. Wspólpracownicy są super, ale "władze" też - spoko ludzie, da się dogadać... nikt nie robi pod górkę pracownikom..

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Grzegorz Czudaj - KLER S.A."
Posiadają Państwo ponad 40-letnie doświadczenie w branży. Jak wyglądały Wasze początki? Firma powstała w roku 1973, w miejscowości Dobrodzień słynącej z silnych tradycji rzemiosła stolarskiego. Założycielem firmy, inicjatorem i realizatorem działań rozwojowych jest Piotr Kler.
Kiedy nastąpił największy rozwój firmy? W latach 1989-1990. Zatrudnienie wzrosło do kilkudziesięciu osób, firma zaczęła wprowadzać ekskluzywne wzory mebli, nowatorskie projekty i technologie.
A jak Kler prezentuje się dzisiaj? Obecnie KLER to największy pracodawca tej branży w regionie. W roku 1991 otworzono pierwszy salon firmowy. Dziś, struktura handlowa firmy w Polsce to systematycznie rozrastająca się sieć - 33 własne salony firmowe.   
Co składa się na Waszą oferty? KLER oferuje szeroki wachlarz najwyższej jakości mebli tapicerowanych oraz skrzyniowych, zróżnicowanych wzorniczo – od bardzo nowoczesnych do tradycyjnych, proponowanych w różnych układach i wymiarach, w bogatej gamie kolorystycznej.
Jak wygląda struktura KLER w Polsce? Struktura handlowa firmy w Polsce to systematycznie rozrastająca się sieć - 33 własne salony firmowe. ...
"Wywiad z Magdalena Rozengart-Grzelczak - IKEA"
328 sklepów, działalność w 43 krajach, całkowita sprzedaż na poziomie ponad 31 mld euro w 2015 roku. IKEA to marka kultowa, obecna niemal w każdym domu. Na czym polega Państwa recepta na sukces? Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy szeroki asortyment funkcjonalnych i dobrze zaprojektowanych produktów, dzięki którym codzienne, domowe życie może stać się jeszcze lepsze. Nieustannie pracujemy nad zapewnieniem ich jak najwyższej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu niskiej ceny, aby jak najwięcej osób mogło sobie na nie pozwolić. Warto dodać, że główną zasadą finansową Grupy IKEA jest rozwój wyłącznie przy wykorzystaniu własnych zasobów. Oznacza to, że aby zainwestować pieniądze, najpierw musimy je zarobić. Dzięki temu możemy robić długoterminowe inwestycje na przyszłość. Chcemy, by nasze sklepy były łatwo dostępne dla jak największej ilości osób, dlatego większą część naszych zysków inwestujemy ponownie w obecne i nowe sklepy, a także w rozwój produktów, obniżanie cen i działania w zakresie zrównoważonego rozwoju. ...
"Wywiad z Anna Kochańska - Expander"
Jakie były początki firmy w Polsce? Expander powstał w 2000r., by jako pierwsza firma w Polsce zająć się kompleksowym doradztwem finansowym. Początkowo pośredniczył w sprzedaży produktów finansowych jako portal internetowy. Ponieważ klienci w Polsce nie byli jeszcze gotowi na sprzedaż wyłącznie przez Internet, zmieniono model funkcjonowania i pierwszy oddział Expander został otwarty w grudniu 2001 roku w Warszawie. Obecnie Expander jest drugą największą firmą doradztwa finansowego na naszym rynku.
Jaki był Pani zdaniem przełomowy moment dla firmy? Tych momentów było kilka. Jednym z nich było znalezienie w 2007r. inwestora (Innova Capital), który w 2010r. stał się jedynym właścicielem firmy. Pozwoliło to Expanderowi przyspieszyć tempo rozwoju sieci, poszerzyć ofertę produktową i zrealizować ambicje ekspansji w Polsce. Kolejnym krokiem milowym była dywersyfikacja portfela produktowego, wprowadzana już od 2012 roku, oraz rozwój placówek franczyzowych i sieci agregacyjnej. Obecnie sieć Expandera swoim zasięgiem pokrywa 85% powierzchni kraju, a z usług naszych doradców rocznie korzysta kilkadziesiąt tysięcy osób. ...