mateco podesty ruchome Sp.z o.o.
przez braciak, 2014-09-10 14:17:59
Jestem właśnie po 2 rozmowie kwalifikacyjnej i póki co wszystko jest ok. teraz jestem zaproszony na trzecią i mam nadzieje, ze mój KO będzie ok.

mateco podesty ruchome Sp.z o.o.
przez maxxx, 2016-09-02 08:18:44
Fajna współpraca, fajni ludzie, pensja na czas.

mateco podesty ruchome Sp.z o.o.
przez guru, 2016-10-07 18:37:59
W tej firmie panuje bardzo fajna atmosfera, ludzie sobie pomagają.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Agnieszka Kałuża - The Nets"
Firma The Nets działa w w Krakowie, Warszawa nie wydała się dla waszej firmy atrakcyjnym miastem? Choć biuro The Nets znajduje się w Krakowie, obszar naszej działalność obejmuje całą Polskę, a także inne państwa. Mówiąc ogólnie – działamy wszędzie tam, gdzie jest rynek. W najbliższym czasie planujemy otworzyć również biuro w Warszawie.
Ile osób pracuje w Państwa firmie? Obecnie zatrudniamy 15 pracowników. Projekty realizujemy współpracując również z kilkunastoma osobami pracującymi zdalnie. The Nets to firma młoda i ciągle rozwijającą się, dlatego też liczba naszych pracowników systematycznie się zwiększa. Zespół The Nets tworzą specjaliści SEO, programista PHP, specjalista ds. strategii komunikacji, analityk internetowy, specjalista ds. PR, copywriterzy, osoby zajmujące się obsługą klientów oraz stażyści i praktykanci.
Czy szukając osób do pracy korzystacie z mediów społecznościowych? „Sprawdzacie” przyszłego pracownika? Wysoki poziom zapotrzebowania na wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników wymusza na firmach stosowanie aktywnych metod rekrutacji. Ograniczenie się do zamieszczania ogłoszeń na portalach pracy, to stanowczo za mało. Najczęściej wykorzystywanym przez nas kanałem do poszukiwania kandydatów są media społecznościowe, specjalizujące się w kontaktach zawodowo biznesowych – GoldenLine i LinkedIn. Umożliwiają one dotarcie do specjalistów mniej lub bardziej dynamicznie poszukujących pracy. Staramy się dotrzeć bezpośrednio do kandydatów, również poprzez fora dyskusyjne, blogi eksperckie i wyszukiwarkę Google. Uważamy, że ten sposób pozyskiwania kandydatów jest korzystniejszy niż tradycyjne narzędzia, które odeszły już do lamusa. Ekspansja Internetu dała również początek pozyskiwaniu talentów z wciąż popularnego i największego na świecie serwisu społecznościowego Facebooka. Jest to rewelacyjne narzędzie, które wykorzystujemy szczególnie w czasie poszukiwania osób do pracy zdalnej bądź innych form współpracy. Specyfika marketingu internetowego charakteryzuje się tym, iż wiele osób publikuje i promuje swoje artykuły w mediach społecznościowych. Jest to więc dobre źródło sprawdzenia wiedzy oraz umiejętności przyszłego pracownika. ...
"Wywiad z Jacek Kędzierski - Xerox Polska"
Czym zajmuje się Xerox? Świadczymy usługi z zakresu księgowości, obsługi klienta oraz HRO.
Jak wygląda struktura firmy Xerox? W Polsce mamy trzy oddziały: w Warszawie, Krakowie oraz Łodzi. Jako rekruter jestem odpowiedzialny za poszukiwanie pracowników przede wszystkim do naszego łódzkiego biura. W Łodzi jesteśmy obecni od 2008 roku. Zatrudniamy około 200 pracowników przy około pięciu projektach.
Jacy to pracownicy? Na jakie stanowiska zatrudniacie? Najczęściej poszukujemy osób na stanowiska operacyjne, czyli takich którzy będą pracowali w działach: księgowości, obsługi klienta bądź HRO. Głównie są to osoby, które dopiero wkraczają na rynek pracy i znają języki obce oraz chcą rozwijać się w wymienionych branżach.
Czego, oprócz znajomości języka obcego, oczekujecie od kandydatów do pracy? Wymagamy przede wszystkim znajomości języków obcych, czyli angielskiego i drugiego języka europejskiego. W zależności od tego, jaki projekt realizujemy, może to być język niemiecki, francuski, hiszpański czy niderlandzki itp. Mile widziane jest, jeśli pracownicy mają doświadczenie w pracy biurowej, np. w postaci odbytych praktyk lub stażu. Ponadto wymagamy znajomości aplikacji MS Excel przynajmniej w stopniu podstawowym. ...
"Wywiad z Monika Bentkowska - Sodexo Polska Sp. z o.o."
W tym roku Sodexo obchodzi swoje 50 urodziny. Od roku 1966 firma ogromnie się rozwinęła i w tym momencie są Państwo na miejscu 19 największych pracodawców na świecie. Jak wyglądał rozwój firmy w Polsce? To prawda, bieżący rok jest dla nas wyjątkowy, właśnie ze względu na fakt, że globalnie świętujemy swoje pięćdziesiąte urodziny. „Z Francji dookoła świata…” – tak można podsumować historię Sodexo. Stworzona w 1966 roku w Marsylii skromna, rodzinna firma, w ciągu półwiecza zawojowała cały świat. Dzięki niezwykłemu zaangażowaniu i entuzjazmowi pracowników Sodexo z małej, lokalnej firmy cateringowej staliśmy się jedną z największych spółek outsourcingowych na świecie – Grupą Sodexo. W Polsce Sodexo (znane jako Sodexo On-site Services) zadebiutowało w 1993 roku. Za nami blisko 25 lat działalności na rodzimym rynku. Początkowo byliśmy znani w głównej mierze jako dostawca usług cateringowych, ale z biegiem lat wyrośliśmy na lidera w dziedzinie kompleksowych rozwiązań z zakresu usług dla nieruchomości. Zaczynaliśmy od kilkudziesięciu pracowników, a obecnie, w całym kraju, zatrudniamy ich blisko 2200! Obsługujemy tu także ponad 250 nieruchomości, ponad 2000 mniejszych obiektów, a także prowadzimy ponad 70 restauracji, m.in. w tak unikatowych lokalizacjach jak PGE Narodowy czy Instytut Lotnictwa. Świadczymy swoje usługi także w wielu siedzibach międzynarodowych firm w całej Polsce. ...